| | |
06.07.2012 09:18 -
Re: Nabídky autobazarů v ČR/SR
|
2490213
|
|
Mamlas
|
|
|
Jeste by to chtelo radu, jak takovyho poctivyho bazarnika poznat.
Jeste by to chtelo radu, jak takovyho poctivyho bazarnika poznat. :-))
|
|
06.07.2012 10:03 -
|
2490240
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
No jak je poznat to je těký, jetě e mě napadlo ty Pečky hledat v recenzich... Byl jsem třeba v color cars Drasov tam to bylo v pohodě řekl jsem e si přivezu odborníka s diagnostikou. Tak nejdřív divně koukali jako proč do servisu tahám dalího mechanika. Ale kdy jsme s Růou přijeli tak mám dali auto a řekli delejte si co chcete. Byli maximálně seriózní.Tam je to dané tím e jim záleí na dobrém jménu.Bohuel jsme tam nali věci které asi ani oni nevěděli (byl odpojen Fap a chyběli tam věci s ním související) Tak i kdy mi slevili 13000.- tak jsem si řekl e raději budu hledat dál. U mi z toho ale začíná hrabat na mozku. Začínám propadat skepsi e si tu vysněnou C5 nekoupím...
No jak je poznat to je těký, jetě e mě napadlo ty Pečky hledat v recenzich... Byl jsem třeba v color cars Drasov tam to bylo v pohodě řekl jsem e si přivezu odborníka s diagnostikou. Tak nejdřív divně koukali jako proč do servisu tahám dalího mechanika. Ale kdy jsme s Růou přijeli tak mám dali auto a řekli delejte si co chcete. Byli maximálně seriózní.Tam je to dané tím e jim záleí na dobrém jménu.Bohuel jsme tam nali věci které asi ani oni nevěděli (byl odpojen Fap a chyběli tam věci s ním související) Tak i kdy mi slevili :-(13000.- tak jsem si řekl e raději budu hledat dál. U mi z toho ale začíná hrabat na mozku. Začínám propadat skepsi e si tu vysněnou C5 nekoupím...
|
|
06.07.2012 12:10 -
|
2490282
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|