| | |
18.03.2014 16:49 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2677829
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Zkratim to jak rikas, a radsi jeste trochu mene. Jinak v AM6 je taky dany ten Ravenol, zatim radi no uvidime.
Zkratim to jak rikas, a radsi jeste trochu mene. Jinak v AM6 je taky dany ten Ravenol, zatim radi no :) uvidime.
|
|
11.05.2018 06:55 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156375
|
|
Wojtěch
|
Město: Ostrava, Auto: 5008 2.0HDi 120kW | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Má někdo nějaké dalí zkuenosti s tímto motorem? přemýlím nad ním jako druhé auto do rodiny. a kdy u tak bych chtěl tohoto 3.0Hdi. dají se sehnat za sluný peníz.
Má někdo nějaké dalí zkuenosti s tímto motorem? přemýlím nad ním jako druhé auto do rodiny. a kdy u tak bych chtěl tohoto 3.0Hdi:-)))). dají se sehnat za sluný peníz.
|
|
11.05.2018 07:54 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156377
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
slusny peniz stoji proto ze kazdy kdo ho ma od novoty najezdi co najezdi do zaruky a rad se ho zbavi...2.7 je problaknuty a poruchovy motor..u 3.0 to je podobne
slusny peniz stoji proto ze kazdy kdo ho ma od novoty najezdi co najezdi do zaruky a rad se ho zbavi...2.7 je problaknuty a poruchovy motor..u 3.0 to je podobne :(
|
|
11.05.2018 10:08 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156412
|
|
Wojtěch
|
Město: Ostrava, Auto: 5008 2.0HDi 120kW | Počet příspěvků: 3 |
|
|
o 2,7 vím, doufal jsem e 3.0 je vychytaná a u lepí. co tam je poruchového?
o 2,7 vím, doufal jsem e 3.0 je vychytaná a u lepí. co tam je poruchového?
|
|
11.05.2018 10:44 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156418
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ma to tady asi tak pet a pul lidi, takze cokoliv zde je ciste individualni jak co kdo trefil, viz ja vymena motoru . Za me bych do toho podruhe spis nesel, a sehnal bych 2.2 150kW, ktery pojede vicemene podobne.
Ma to tady asi tak pet a pul lidi, takze cokoliv zde je ciste individualni jak co kdo trefil, viz ja vymena motoru :). Za me bych do toho podruhe spis nesel, a sehnal bych 2.2 150kW, ktery pojede vicemene podobne.
|
|
13.05.2018 15:07 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156751
|
|
Vybramo
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Zalezi kus od kusu ale ja som s 3.0 hdi spokojny. Jediny problem vidim v prevkdovke onu sa treba mega starat. Mna asi caka repas prevodovky aj ked mam najazdene iba 88k km. Citit preradovanie
Zalezi kus od kusu ale ja som s 3.0 hdi spokojny. Jediny problem vidim v prevkdovke onu sa treba mega starat. Mna asi caka repas prevodovky aj ked mam najazdene iba 88k km. Citit preradovanie :-(
|
|
13.05.2018 15:23 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156756
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mozna jsi spokojny proto ze mas probeh 88xxx coz u cca 7 let stareho auta...no nevim...uz to ze ti v tomhle probehu kope AISIN je divne,ale samozdrejme ne nemozne...ja mam na sve pres 200xxx a radi jak zamlada
az budes mit 188-288xxx jako vetsina uz moc spokojny nebudes,ale je to jen muj nazor
mozna jsi spokojny proto ze mas probeh 88xxx coz u cca 7 let stareho auta...no nevim...uz to ze ti v tomhle probehu kope AISIN je divne,ale samozdrejme ne nemozne...ja mam na sve pres 200xxx a radi jak zamlada
az budes mit 188-288xxx jako vetsina uz moc spokojny nebudes,ale je to jen muj nazor:nevim
|
|
13.05.2018 18:35 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156796
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Někde se tu psalo, e 3.0HDi má pro auta s Aisinem sníený krouák, aby převodovka vydrela. To by napovídalo, e naopak motor bude trochu etřený a mohl by být trvanlivějí. Pokud teda dostává řádnou péči.
Někde se tu psalo, e 3.0HDi má pro auta s Aisinem sníený krouák, aby převodovka vydrela. To by napovídalo, e naopak motor bude trochu etřený a mohl by být trvanlivějí. Pokud teda dostává řádnou péči.
|
|
13.05.2018 22:05 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3156821
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Pokud prevodovka zrovna v ten moment radi, nebo hlavne podrazuje a hrabnes mu do plynu, vetsinou pustis plyn nebo naopak pridas, tak to razeni jde citit a nekdy i skubne. Takovou mam zkusenost ja od zacatku co auto mam.
Pokud prevodovka zrovna v ten moment radi, nebo hlavne podrazuje a hrabnes mu do plynu, vetsinou pustis plyn nebo naopak pridas, tak to razeni jde citit a nekdy i skubne. Takovou mam zkusenost ja od zacatku co auto mam.
|
|
15.05.2018 10:29 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3157134
|
|
Wojtěch
|
Město: Ostrava, Auto: 5008 2.0HDi 120kW | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Aisina mám teď u v druhém autě v prvním 103kw rhr jsem teď prodával se 160tisici a nebyl problém, teď ho mam v 5008 120kw a taky zatím klid. Rádi pěkně.
Nad 2.2 150 kw jsem taky uvaoval, ale V6 je V6 uvidíme co se vyskytne, jestli bude nějaká v dobrém stavu, tak asi ten motor zkusím..
Aisina mám teď u v druhém autě v prvním 103kw rhr jsem teď prodával se 160tisici a nebyl problém, teď ho mam v 5008 120kw a taky zatím klid. Rádi pěkně.
Nad 2.2 150 kw jsem taky uvaoval, ale V6 je V6 :-d uvidíme co se vyskytne, jestli bude nějaká v dobrém stavu, tak asi ten motor zkusím..
|
|
16.05.2018 10:37 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3157587
|
|
Vybramo
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Tak ci tak cele je to aj otom kto aky kus schyta. Su ludia ktory nemaju ziadne problemi a potom co maju to iste a problem za problemom
Tak ci tak cele je to aj otom kto aky kus schyta. Su ludia ktory nemaju ziadne problemi a potom co maju to iste a problem za problemom :)
|
|
16.05.2018 12:42 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3157627
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
S 3.0 HDi mám najeto cca 40 tis. Zatím spokojenost. Olej po 15 tis. V6 v C5 byla poslední moná volba před odchodem od citroenu. váru mám u Land Roveru a dle zkueností jsou 2,7 výrazně horí, odchází na klice. 3.0 HDi jsou prý docela ok , uvidíme...
Na delí přesuny super. Ve vyích rychlostech je pořád rozumná výkonová rezerva. S přimhouřením oka je to v přímce "Sleeper". Převodovka si občas kopne, přesně jak píe Rimmer, ve fázi kdy přeřazuje a ty jí do toho hrábne. Jetě jí nechám jednou vyměnit olej a pak na to kalu. Uvidí se, kdy odejde měnič. Při plném zatíení a trochu svinějí jízdě ani při reimu "sport" neví co má dělat, ale to jí prostě přepnu do manuálu a dá se to vydret. Váně by mě zajímalo, kolik koní se v těch prokluzech ztratí
S 3.0 HDi mám najeto cca 40 tis. Zatím spokojenost. Olej po 15 tis. V6 v C5 byla poslední moná volba před odchodem od citroenu. váru mám u Land Roveru a dle zkueností jsou 2,7 výrazně horí, odchází na klice. 3.0 HDi jsou prý docela ok :), uvidíme...
Na delí přesuny super. Ve vyích rychlostech je pořád rozumná výkonová rezerva. S přimhouřením oka je to v přímce "Sleeper". Převodovka si občas kopne, přesně jak píe Rimmer, ve fázi kdy přeřazuje a ty jí do toho hrábne. Jetě jí nechám jednou vyměnit olej a pak na to kalu. Uvidí se, kdy odejde měnič. Při plném zatíení a trochu svinějí jízdě ani při reimu "sport" neví co má dělat, ale to jí prostě přepnu do manuálu a dá se to vydret. Váně by mě zajímalo, kolik koní se v těch prokluzech ztratí :-))))
|
|
16.05.2018 18:48 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3157715
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Wojtěch napsal(a): Aisina mám teď u v druhém autě v prvním 103kw rhr jsem teď prodával se 160tisici a nebyl problém, teď ho mam v 5008 120kw a taky zatím klid. Rádi pěkně.
Nad 2.2 150 kw jsem taky uvaoval, ale V6 je V6 uvidíme co se vyskytne, jestli bude nějaká v dobrém stavu, tak asi ten motor zkusím..
Mám 2.2 150Kw, předchozí majitel to jetě chipnul a je to paráda, jak výkonově, tak i na spotřebu.
Myslím, e lepí volba ne 3.0.
Mám 2.2 150Kw, předchozí majitel to jetě chipnul a je to paráda, jak výkonově, tak i na spotřebu.
Myslím, e lepí volba ne 3.0.
|
|
16.05.2018 19:10 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3157716
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
V prevodovce se koni moc neztrati, zamykani menice funguje asi celkem dobre. To by auto zralo vice. Takovy starsi 4HP20 ten toho sezral Me neprijde, ze by prevodovka nevedela co delat, jen spis je na ten motor pomala pri podrazovani. Zejmena, kdyz ma podradit o dva kvalty. 3.0 mi prijde celkem pruzny motor co se zmeny otacek tyce
Co se tyce toho chipu 2.2, tak predpokladam, ze jsi pres konstrukcni limit prevodovky, kdyz i tak 2.2 ma maximalni kroutak v zakladu na maximu toho Aisinu
V prevodovce se koni moc neztrati, zamykani menice funguje asi celkem dobre. To by auto zralo vice. Takovy starsi 4HP20 ten toho sezral ;) Me neprijde, ze by prevodovka nevedela co delat, jen spis je na ten motor pomala pri podrazovani. Zejmena, kdyz ma podradit o dva kvalty. 3.0 mi prijde celkem pruzny motor co se zmeny otacek tyce
Co se tyce toho chipu 2.2, tak predpokladam, ze jsi pres konstrukcni limit prevodovky, kdyz i tak 2.2 ma maximalni kroutak v zakladu na maximu toho Aisinu ;-)
|
|
17.05.2018 06:33 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3157809
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Co se tyce toho chipu 2.2, tak predpokladam, ze jsi pres konstrukcni limit prevodovky, kdyz i tak 2.2 ma maximalni kroutak v zakladu na maximu toho Aisinu
Krouák 2.2 je 450Nm, výkon 204 koní, po chipu 500Nm, 245 koní.
Tedy ádné kdoví jaké navýení.
Krouák 2.2 je 450Nm, výkon 204 koní, po chipu 500Nm, 245 koní.
Tedy ádné kdoví jaké navýení.
|
|
23.07.2020 16:14 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3277894
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Davam to sem, protoze se to tyka vyhradne vicemene 3.0 HDi. Roky jsem se potykal s cukanim motoru pri jizde s lehkym plynem, treba v obci pri ustalenych otackach kolem 1500. Stacilo lehce pridat a motor zaskubal a hodne, jak kdyz vypnes dodavku paliva a hned zase zapnes. Cukalo to s autem hodne. Staci pak hned pridat vic plynu nebo naopak ubrat a prestane to. Zvlastni znameni bylo, ze to dela jen pri teplotach 17-18stupnu a vyse. Stacilo aby bylo 15 a neudela to. Diagnostika neukazala zadnou chybu, ktera by neco indikovala, takze nebylo od ceho se odpichnout a pokus omyl jsem nechtel - je to draha zalezistost. Nasel jsem na anglickem foru cloveka, co tohle resil a mel uplne stejne priznaky. Vymenil EGRy na doporuceni (pokus-omyl) coz je cca 2x 12 tisic a nepomohlo. Pak to resil s nejakym garaznikem, ktery se mu v tom tyden vrtal a nezdaly se mu nejak klapky sani - kde se mixuje vzduch z egru. Pak mi napsal, ze to uplne prestalo. Rok jsem s tim vahal, a nakonec jsem to zkusil - dil v citroenu bez slevy 9900, pri montazi v citroenu sleva na dil 25%, prace asi hodinu az dve, takze jsem se celkem do 9tisic vlezl. Presttalo to uplne cukat. 3x slava a nejkrasnejsi je, ze jsem nemusel menit EGRy, snimac otacek a tak ruzne experimenty. Tohle si bohuzel odsral nekdo jiny. Nastesti pro me. Takze pokud mate nekdo takoveto priznaky, kde hlavni ukazatel je, ze to dela jen pri teplotach 17-18 stupnu a vice, tak se asi jedna o ten samy problem. Jestli se to tyka i motoru 2.7HDi nemam tuseni. Zajimave je, ze jsem s tim takhle jezdil asi 5 let a v podstate se to vyrazne nezhorsovalo.
Davam to sem, protoze se to tyka vyhradne vicemene 3.0 HDi. Roky jsem se potykal s cukanim motoru pri jizde s lehkym plynem, treba v obci pri ustalenych otackach kolem 1500. Stacilo lehce pridat a motor zaskubal a hodne, jak kdyz vypnes dodavku paliva a hned zase zapnes. Cukalo to s autem hodne. Staci pak hned pridat vic plynu nebo naopak ubrat a prestane to. Zvlastni znameni bylo, ze to dela jen pri teplotach 17-18stupnu a vyse. Stacilo aby bylo 15 a neudela to. Diagnostika neukazala zadnou chybu, ktera by neco indikovala, takze nebylo od ceho se odpichnout a pokus omyl jsem nechtel - je to draha zalezistost. Nasel jsem na anglickem foru cloveka, co tohle resil a mel uplne stejne priznaky. Vymenil EGRy na doporuceni (pokus-omyl) coz je cca 2x 12 tisic a nepomohlo. Pak to resil s nejakym garaznikem, ktery se mu v tom tyden vrtal a nezdaly se mu nejak klapky sani - kde se mixuje vzduch z egru. Pak mi napsal, ze to uplne prestalo. Rok jsem s tim vahal, a nakonec jsem to zkusil - dil v citroenu bez slevy 9900, pri montazi v citroenu sleva na dil 25%, prace asi hodinu az dve, takze jsem se celkem do 9tisic vlezl. Presttalo to uplne cukat. 3x slava ;) a nejkrasnejsi je, ze jsem nemusel menit EGRy, snimac otacek a tak ruzne experimenty. Tohle si bohuzel odsral nekdo jiny. Nastesti pro me. Takze pokud mate nekdo takoveto priznaky, kde hlavni ukazatel je, ze to dela jen pri teplotach 17-18 stupnu a vice, tak se asi jedna o ten samy problem. Jestli se to tyka i motoru 2.7HDi nemam tuseni. Zajimave je, ze jsem s tim takhle jezdil asi 5 let a v podstate se to vyrazne nezhorsovalo.
|
|
24.07.2020 13:31 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3277951
|
|
bew
|
Město: Ďura u Ostravy, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Zvlastni, podobne chovani jsem taky "nedavno" zacal pozorovat.. Ale tak nejak jsem podeziral spis prevodovku ze se nedokaze rozhodnout jestli preradi nebo ne... Ale odpovídá to e se tak děje při lehkém lechtání plynu na začátku dráhy pedálu.
Zvlastni, podobne chovani jsem taky "nedavno" zacal pozorovat.. Ale tak nejak jsem podeziral spis prevodovku ze se nedokaze rozhodnout jestli preradi nebo ne... Ale odpovídá to e se tak děje při lehkém lechtání plynu na začátku dráhy pedálu.
|
|
27.07.2020 12:04 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
3278362
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Nema, protoze 2.2 a 3.0 je uz na tovarnim maximu 450. 3.0 je navic useknuta na kroutaku, aby to maximum nepretahla, proto nema tak velky turbo zatah jako jine diesely. Tusim v Jaguaru je ten motor nastaveny jinak tusim 600nM a 290koni. Nevim presne, bylo to ale o dost vice.
Nema, protoze 2.2 a 3.0 je uz na tovarnim maximu 450. 3.0 je navic useknuta na kroutaku, aby to maximum nepretahla, proto nema tak velky turbo zatah jako jine diesely. Tusim v Jaguaru je ten motor nastaveny jinak tusim 600nM a 290koni. Nevim presne, bylo to ale o dost vice.
|
|
| |
|
|