| | |
28.09.2010 13:44 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356925
|
|
Darja
|
|
|
Kdy tu skoro nikdo nemá zkuenosti s záehovým 3,0, horkotěko tu budou zkuenosti se vzněákem, co je realtivně nový motor.
Plusy budou křivka krouáku a jeho poloení, příjemný zátah, to je dané starou stařičkou větou o objemu a o nahraditelnosti. Je to prostě pro fajnmekry
Mínusy budou spotřeba (ten obsah se něčím krmit musí), patná servisovatelnost, naprostá neznalost servisů v případě vzácného typu motoru a samosebou draí ND.
Kdy tu skoro nikdo nemá zkuenosti s záehovým 3,0, horkotěko tu budou zkuenosti se vzněákem, co je realtivně nový motor.
Plusy budou křivka krouáku a jeho poloení, příjemný zátah, to je dané starou stařičkou větou o objemu a o nahraditelnosti. Je to prostě pro fajnmekry :)
Mínusy budou spotřeba (ten obsah se něčím krmit musí), patná servisovatelnost, naprostá neznalost servisů v případě vzácného typu motoru a samosebou draí ND.
|
|
28.09.2010 15:59 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356931
|
|
zico
|
|
|
EURO IV. vs. EURO V.
EURO IV. vs. EURO V.
|
|
31.10.2010 09:15 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2360982
|
|
aucklander
|
|
|
ja prave zvazuji presedlat z Volva do C5 Tourer V6 3.0 HDI - jednak nedam na automaty dopustit a druhak se mi to auto tak libi, ze jsem ochoten opustit jeste pravou svedskou ocel s pohonem AWD a jit jen do predokoly. skoda je ze jich asi opravdu v CR mnoho nejezdi - ja jsem jel nedavno na lestiste CDG v Parizi v C6 s diessel sestivalcem a to bylo opravdu uzasne svezeni a po te co jsem na letisti sedl do zebrinaku V70, uz me nebavi jezdeni...
ja prave zvazuji presedlat z Volva do C5 Tourer V6 3.0 HDI - jednak nedam na automaty dopustit a druhak se mi to auto tak libi, ze jsem ochoten opustit jeste pravou svedskou ocel s pohonem AWD a jit jen do predokoly. skoda je ze jich asi opravdu v CR mnoho nejezdi - ja jsem jel nedavno na lestiste CDG v Parizi v C6 s diessel sestivalcem a to bylo opravdu uzasne svezeni a po te co jsem na letisti sedl do zebrinaku V70, uz me nebavi jezdeni...
|
|
03.11.2011 19:51 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2423459
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Uz jsi neco poridil nebo to usnulo? Mate ho uz nekdo?
Uz jsi neco poridil nebo to usnulo? Mate ho uz nekdo?
|
|
23.01.2014 15:04 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2661409
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Jelikoz jsem nikde nenasel a nechtel zakladat dalsi topic prikladam svou zkusenost.
Koupeno v kvetnu 2013 od dealeara z Frankfurtu, jeli jsme tam pro to s jruze. Auto v pekne stavu, zadny problem, vse super. Overenych 108tis km
Za cca 4 mesice mi zacal poklepavat motor. Nevenoval jsem tomu pozornost. Rozhodl jsem se to ted v zime budu resit, a po pokusech s remenem kladkama atp. to skoncilo v aut. servisu citroen. Jelikoz to vyhradne klepalo - bylo slyset - od remenice/rozvodu, aspon se bylo od ceho odpichnout. Remenice nepomohla. Klepalo jen kdyz se poradne zahralo, za studena pekne zvuk, za tepla rachtani.
Po sundani vany a zkouseni je diagnoza - velka axialni vule klikove hridele. Technik rikal ze namerili cca 1mm. Loziska se nedelaji, pulmotor taky ne, takze vymena celeho motoru. Nastesti pro me, dealer auto prodaval pojistene u Car Garantie na pozarucni vady do 120tis km s plnenim 80% na material a 100% na praci.
Delal jsem si pruzkum na jaguar a LR forech a na 2.7/3.0 jim odchazeji v teplych krajich sem tam loziska a sem tam prasknou kliky. Na PSA jsem nic nenasel, tak jen doufam, ze mam maximalne hodne blby kus. Pry se diky hodne dlouhym intervalum vymen oleje 30tis km spatne ty loziska mazou a muzou se nicit, ale to byly na tech forech jen domenka. Zrejme to pan Ford ne tak dobre udelal a motor DT17 a DT20 (2.7 a 3.0 HDi) nejsou z hlediska kvality tim nejlepsim. Jinak z hlediska vlastnosti si je vsichni chvali.
Aktualne je motor objednany a ceka se.
Radost z pekneho silneho a pohodlneho auta me presla. Doted si pamatuju na vsechny ty slova a rady: bracha - kura vem trilitra, at to aspon jede (majitel 530D , ruza - skladnik rikal, ze trilitry se neserou atp, hehe. No jeste, ze bylo to pojistene, jinak by z auta za 400tis byla totalka na dily. Asi bych se picnul.
Jelikoz jsem nikde nenasel a nechtel zakladat dalsi topic prikladam svou zkusenost.
Koupeno v kvetnu 2013 od dealeara z Frankfurtu, jeli jsme tam pro to s jruze. Auto v pekne stavu, zadny problem, vse super. Overenych 108tis km
Za cca 4 mesice mi zacal poklepavat motor. Nevenoval jsem tomu pozornost. Rozhodl jsem se to ted v zime budu resit, a po pokusech s remenem kladkama atp. to skoncilo v aut. servisu citroen. Jelikoz to vyhradne klepalo - bylo slyset - od remenice/rozvodu, aspon se bylo od ceho odpichnout. Remenice nepomohla. Klepalo jen kdyz se poradne zahralo, za studena pekne zvuk, za tepla rachtani.
Po sundani vany a zkouseni je diagnoza - velka axialni vule klikove hridele. Technik rikal ze namerili cca 1mm. Loziska se nedelaji, pulmotor taky ne, takze vymena celeho motoru. Nastesti pro me, dealer auto prodaval pojistene u Car Garantie na pozarucni vady do 120tis km s plnenim 80% na material a 100% na praci.
Delal jsem si pruzkum na jaguar a LR forech a na 2.7/3.0 jim odchazeji v teplych krajich sem tam loziska a sem tam prasknou kliky. Na PSA jsem nic nenasel, tak jen doufam, ze mam maximalne hodne blby kus. Pry se diky hodne dlouhym intervalum vymen oleje 30tis km spatne ty loziska mazou a muzou se nicit, ale to byly na tech forech jen domenka. Zrejme to pan Ford ne tak dobre udelal a motor DT17 a DT20 (2.7 a 3.0 HDi) nejsou z hlediska kvality tim nejlepsim. Jinak z hlediska vlastnosti si je vsichni chvali.
Aktualne je motor objednany a ceka se.
Radost z pekneho silneho a pohodlneho auta me presla. Doted si pamatuju na vsechny ty slova a rady: bracha - kura vem trilitra, at to aspon jede (majitel 530D ;), ruza - skladnik rikal, ze trilitry se neserou :) atp, hehe. No jeste, ze bylo to pojistene, jinak by z auta za 400tis byla totalka na dily. Asi bych se picnul.
|
|
23.01.2014 20:32 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2661516
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jsem přesvědčen,e na ty dlouhé intervaly výměny olejů dojelo SPOUSTA lidí a jetě dojede. I Ty jsi jedním z nich.Je to etření na nepravém místě,obzvlátě třeba,kdy krapet eventuelně uchcává vstřik,nebo rovnou dva.... 20000 km a STOP - to by měl být maximální strop a i tak je to dost.Motor bude určitě SKVĚLEJ,ale chce to trochu HO "hejčkat"čerstvým olejem...
Jsem přesvědčen,e na ty dlouhé intervaly výměny olejů dojelo SPOUSTA lidí a jetě dojede. I Ty jsi jedním z nich.Je to etření na nepravém místě,obzvlátě třeba,kdy krapet eventuelně uchcává vstřik,nebo rovnou dva.... 20000 km a STOP - to by měl být maximální strop a i tak je to dost.Motor bude určitě SKVĚLEJ,ale chce to trochu HO "hejčkat"čerstvým olejem...
|
|
23.01.2014 20:58 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2661543
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Zcela souhlasim, jelikoz si chci auto nejakou dobu nechat, zkratim to na pulku cca 15tisic. Olej zas tak drahy neni kdyz se teda nekupuju primo u dealera a i kdyz se tam toho leje neco pres 6 litru, porad je to levnejsi nez motor v cene zakladni fabie Co ale udivilo je, ze 2.7ckam docela praskaly hlavy, u trilitra jsem to nikde na forech Diska a Jagu nevidel.
Zcela souhlasim, jelikoz si chci auto nejakou dobu nechat, zkratim to na pulku cca 15tisic. Olej zas tak drahy neni kdyz se teda nekupuju primo u dealera a i kdyz se tam toho leje neco pres 6 litru, porad je to levnejsi nez motor v cene zakladni fabie ;) Co ale udivilo je, ze 2.7ckam docela praskaly hlavy, u trilitra jsem to nikde na forech Diska a Jagu nevidel.
|
|
23.01.2014 21:02 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2661545
|
|
jumep
|
|
|
ja som videl u 2.7 prerazeny blok, tiez proste bude dane olejom a plechovou vanou ktoru nevypustis uplne (cize kal tam zostava, mozno by bolo vhodne raz za cas (70-100t km) ju dat dole a vycistit)
hlava tam trpi skor na zle zaobchadzanie
ja som videl u 2.7 prerazeny blok, tiez proste bude dane olejom a plechovou vanou ktoru nevypustis uplne (cize kal tam zostava, mozno by bolo vhodne raz za cas (70-100t km) ju dat dole a vycistit)
hlava tam trpi skor na zle zaobchadzanie
|
|
23.01.2014 22:03 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2661567
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
z Disco fora jsem vycetl, ze 2.7 i nekterym 3.0 zrejme v dusledku lozisek praskaly cele klikovky. Ale samozrejme tam bylo, ze nekomu to udelalo po 50 a nekdo ma najeto 250 a v pohode. Navic tam jeste je to, ze ty rovery jsou jeste o dost tezsi auta. Snad to neni tak hrozne, tenhle motor dava ford i do F150tky. Jinak pro zajimavost nebyt toho Aisinu, v Jaguarech nebo RR to ma 202 kW (271 hp), 600 Nˇm, to uz by byl sakra kroutak oproti 450 co tam je ted. Ale to jen tak bokem
z Disco fora jsem vycetl, ze 2.7 i nekterym 3.0 zrejme v dusledku lozisek praskaly cele klikovky. Ale samozrejme tam bylo, ze nekomu to udelalo po 50 a nekdo ma najeto 250 a v pohode. Navic tam jeste je to, ze ty rovery jsou jeste o dost tezsi auta. Snad to neni tak hrozne, tenhle motor dava ford i do F150tky. Jinak pro zajimavost nebyt toho Aisinu, v Jaguarech nebo RR to ma 202 kW (271 hp), 600 Nˇm, to uz by byl sakra kroutak oproti 450 co tam je ted. Ale to jen tak bokem ;)
|
|
23.01.2014 23:20 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2661616
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
S ohledem na ty patalie to ani tak zajimave neni no. Jsem zvedav jestli budou s novym motorem i vstriky a cerpadlo, nebo to se prehazuje nebylo by od veci
S ohledem na ty patalie to ani tak zajimave neni no. Jsem zvedav jestli budou s novym motorem i vstriky a cerpadlo, nebo to se prehazuje :) nebylo by od veci
|
|
24.01.2014 12:12 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2661682
|
|
jumep
|
|
|
tak u 1.6 ani nehovorim, vo vani ostane vsetok sajrajt .... zapcha nasavaci kos a potom to uz ide jedno za druhym
tak u 1.6 ani nehovorim, vo vani ostane vsetok sajrajt .... zapcha nasavaci kos a potom to uz ide jedno za druhym
|
|
18.03.2014 15:30 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2677822
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Tak po dvou mesicich a neco jsem dostal auto ze servisu zpet. Novy motor prede, merka oleje ani poradne nemeri - fungl novy motor - olej je naprosto prusvitny Po te dobe jezdeni v C3 a MHD je jizda v Toureru jako zjeveni bozi.
Tak po dvou mesicich a neco jsem dostal auto ze servisu zpet. Novy motor prede, merka oleje ani poradne nemeri - fungl novy motor - olej je naprosto prusvitny :) Po te dobe jezdeni v C3 a MHD je jizda v Toureru jako zjeveni bozi.
|
|
18.03.2014 16:13 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2677828
|
|
jumep
|
|
|
nezabudni ze aby ti to prezilo lepsie, interval na olej max 20000
nezabudni ze aby ti to prezilo lepsie, interval na olej max 20000
|
|
| |
|
|