| | |
26.09.2010 22:54 -
Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356840
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Ahoj!
Mate nekdo zkusenosti s timto motorem?
Ahoj!
Mate nekdo zkusenosti s timto motorem?
|
|
27.09.2010 13:42 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356863
|
|
tief
|
|
|
mysim ze tychto motorov moc po svete zatial nechodi
mysim ze tychto motorov moc po svete zatial nechodi :)
|
|
27.09.2010 21:29 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356889
|
|
jenyk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Kamarád ho má v Boxeru.Tahá jako blázen i kdy je auto naloený.Co chce vědět víc?
Kamarád ho má v Boxeru.Tahá jako blázen i kdy je auto naloený.Co chce vědět víc? :-)
|
|
27.09.2010 21:32 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356890
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
v tom Boxeri je tiez bi-turbo?
v tom Boxeri je tiez bi-turbo?
|
|
27.09.2010 21:36 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356891
|
|
tief
|
|
|
to je jiny motor
to je jiny motor
|
|
27.09.2010 21:50 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356892
|
|
drobec
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 214 |
|
|
to som si myslel.. v tom pripade je otazka ktory trojliter ma MS02 na mysli
to som si myslel.. v tom pripade je otazka ktory trojliter ma MS02 na mysli
|
|
27.09.2010 21:55 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356893
|
|
tief
|
|
|
nejspi 3.0 V6 HDi urceny do poslednych citroenu, tzn 177kw
nejspi 3.0 V6 HDi urceny do poslednych citroenu, tzn 177kw
|
|
27.09.2010 22:22 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356898
|
|
zico
|
|
|
mmm .. tento motor by som prosil do svojho dalsieho auta. kamarat ma takô v 3.kovom bmw automate, jazdi sa s tym vyborne a do 7l na stovku
mmm .. tento motor by som prosil do svojho dalsieho auta. kamarat ma takô v 3.kovom bmw automate, jazdi sa s tym vyborne a do 7l na stovku :-))
|
|
27.09.2010 22:23 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356899
|
|
tief
|
|
|
nene, existuje 2.7 HDI a 3.0 HDI ...
na spotrebu 7l/100km rychle zapomen mozno dole kopcom hehe ...
nene, existuje 2.7 HDI a 3.0 HDI ...
na spotrebu 7l/100km rychle zapomen :) mozno dole kopcom hehe ...
|
|
27.09.2010 23:09 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356906
|
|
KostaKE
|
Město: Koice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Kamarat to ma v Discovery IV, zatial je vysmiaty... az na spotrebu okolo 9L (ale disko je tazsie ako C5 o dooost vela). Ked bude cas, skusim si s nim ist zajazdim a porovnam to z mojim benzinom.
volajake info tu: .link.
doplnujem:
podla spritmonitor.de je priemerna spotreba pri tom motore 8.48 L .link.
Kamarat to ma v Discovery IV, zatial je vysmiaty... az na spotrebu okolo 9L (ale disko je tazsie ako C5 o dooost vela). Ked bude cas, skusim si s nim ist zajazdim a porovnam to z mojim benzinom.
volajake info tu: http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=4435
doplnujem:
podla spritmonitor.de je priemerna spotreba pri tom motore 8.48 L http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/90-C5.html?fueltype=1&vehicletype=1&power_s=239&powerunit=2
|
|
27.09.2010 23:28 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356909
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
2.7HDi je predchudce 3.0HDi. Dtto "stejny" motor, ale prevrtany... Zajima me spotreba, chovani, spotreba a tak vubec +- pro rozhodnuti zda ano/ne...
2.7HDi je predchudce 3.0HDi. Dtto "stejny" motor, ale prevrtany... Zajima me spotreba, chovani, spotreba a tak vubec +- pro rozhodnuti zda ano/ne...
|
|
27.09.2010 23:29 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356910
|
|
jumep
|
|
|
mam znameho co to chcel kupit, ako sa nakonec rozhodol neviem ...
ale podla info 2.7 bola vraj dost nepodarena a preto tato 3.0
mam znameho co to chcel kupit, ako sa nakonec rozhodol neviem ...
ale podla info 2.7 bola vraj dost nepodarena a preto tato 3.0
|
|
28.09.2010 08:19 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356915
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
MS02 napsal(a): 2.7HDi je predchudce 3.0HDi. Dtto "stejny" motor, ale prevrtany... Zajima me spotreba, chovani, spotreba a tak vubec +- pro rozhodnuti zda ano/ne...
3.0 je jiny motor,jiny vstrikovani,jina koncepce
3.0 je jiny motor,jiny vstrikovani,jina koncepce
|
|
28.09.2010 09:59 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356917
|
|
tief
|
|
|
podle recenzi spotreba velika, vykon taky .. uz 2,7 si docela paapla
podle recenzi spotreba velika, vykon taky .. uz 2,7 si docela paapla
|
|
28.09.2010 10:41 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356919
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Info k vyvoji motoru a nejake recicky nize z .link. :
ale chtelo by to nekoho s osobni dlouhodobou zkusenosti...
popis v citroenu zde .link.
Pod kapotou 407 Coupé chyběl dlouhou dobu pořádný motor. Do Česka se estiválcový záehový třílitr orientovaný na pohodlnou jízdu přestal dováet a a teprve nedávno ho nahradil důstojný nástupce. Nový diesel vychází z dosud vrcholného agregátu 2,7 HDi. Dolo k navýení zdvihového objemu válců z 2.721 na 2993 cm3 díky zvětení vrtání a samotného zdvihu. O vstřikování se stará systém Common-Rail třetí generace pracující s tlakem a 2.000 bar oproti předchozím 1.650 bar. Vstřikovací trysky s 8 otvory oproti předchozím 6 umoňují přesnějí dávkování nafty do válců, přitom je i nadále moné uvaovat a o pětinásobném vstříknutí v jednom cyklu (jeden nebo dva pilotní vstřiky, dva hlavní vstřiky a jeden dodatečný vstřik, který sniuje emise kodlivin). Rozpráení paliva je díky tomu homogennějí, co zlepuje spalování. Výsledkem je podle výrobce nií hlučnost a méně kodlivin. Vstřikovací čerpadlo dodává piezoelektricky ovládaným vstřikovačům jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru.
Peugeot 407 Coupé 3.0 HDiAgregát o výkonu 177 kW se nejprve objevil v Citroënu C5, poté v Renaultu Laguna. Novinka produkuje nejvyí výkon 177 kW při 3 800 ot./min. (zlepení o 18 % proti předchozímu 2,7 HDi). Maximální točivý moment vrcholí hodnotou 450 Nm od 1.600 do 3.600 ot./min. V pásmu 1.400 a 4.100 ot./min. přitom točivý moment neklesá pod hodnotu 400 Nm. Ji při nízkých otáčkách (1.500 ot./min.) je k dispozici 422 Nm (o 17 % víc ne u předchozího motoru). V praxi je třílitrový diesel pro komfortně laděné Coupé důstojným společníkem. Stovku i přes vyí hmotnost vůz zvládá za 7,7 s a dokáe uhánět 240 km/h. Samotný motor poskytuje v kadém okamiku dostatek dynamiky, je tichý a naprosto zbaven vibrací. Dokonce i po stránce spotřeby paliva musíme dát automobilce za pravdu (ta uvádí oproti 2.7 HDi 15% pokles spotřeby). S estiválcem lze jezdit při lehké noze za nějakých est litrů, při běných jízdách s důrazem na rychlé přesuny vak počítejte s hodnotou 8,2 l/100 km (tu ukázal palubní počítač po třech tisících najetých kilometrech). Při dálniční stotřicítce si třílitrový estiválec vezme 7,5 l/100 km, při 150 km/h jen 7,8 l/100 km a ve městě 8,8 l/100 km. estiválec je spojen s automatickou estirychlostní převodovkou, která funguje odpovídajícně komfortnímu charakteru vozu.
Info k vyvoji motoru a nejake recicky nize z http://www.tipcars.com/magazin-peugeot-407-coupe-30-v6-hdi-v-redakcnim-testu-4435.html :
ale chtelo by to nekoho s osobni dlouhodobou zkusenosti...
popis v citroenu zde http://www.tipcars.com/magazin-peugeot-407-coupe-30-v6-hdi-v-redakcnim-testu-4435.html
Pod kapotou 407 Coupé chyběl dlouhou dobu pořádný motor. Do Česka se estiválcový záehový třílitr orientovaný na pohodlnou jízdu přestal dováet a a teprve nedávno ho nahradil důstojný nástupce. Nový diesel vychází z dosud vrcholného agregátu 2,7 HDi. Dolo k navýení zdvihového objemu válců z 2.721 na 2993 cm3 díky zvětení vrtání a samotného zdvihu. O vstřikování se stará systém Common-Rail třetí generace pracující s tlakem a 2.000 bar oproti předchozím 1.650 bar. Vstřikovací trysky s 8 otvory oproti předchozím 6 umoňují přesnějí dávkování nafty do válců, přitom je i nadále moné uvaovat a o pětinásobném vstříknutí v jednom cyklu (jeden nebo dva pilotní vstřiky, dva hlavní vstřiky a jeden dodatečný vstřik, který sniuje emise kodlivin). Rozpráení paliva je díky tomu homogennějí, co zlepuje spalování. Výsledkem je podle výrobce nií hlučnost a méně kodlivin. Vstřikovací čerpadlo dodává piezoelektricky ovládaným vstřikovačům jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru.
Peugeot 407 Coupé 3.0 HDiAgregát o výkonu 177 kW se nejprve objevil v Citroënu C5, poté v Renaultu Laguna. Novinka produkuje nejvyí výkon 177 kW při 3 800 ot./min. (zlepení o 18 % proti předchozímu 2,7 HDi). Maximální točivý moment vrcholí hodnotou 450 Nm od 1.600 do 3.600 ot./min. V pásmu 1.400 a 4.100 ot./min. přitom točivý moment neklesá pod hodnotu 400 Nm. Ji při nízkých otáčkách (1.500 ot./min.) je k dispozici 422 Nm (o 17 % víc ne u předchozího motoru). V praxi je třílitrový diesel pro komfortně laděné Coupé důstojným společníkem. Stovku i přes vyí hmotnost vůz zvládá za 7,7 s a dokáe uhánět 240 km/h. Samotný motor poskytuje v kadém okamiku dostatek dynamiky, je tichý a naprosto zbaven vibrací. Dokonce i po stránce spotřeby paliva musíme dát automobilce za pravdu (ta uvádí oproti 2.7 HDi 15% pokles spotřeby). S estiválcem lze jezdit při lehké noze za nějakých est litrů, při běných jízdách s důrazem na rychlé přesuny vak počítejte s hodnotou 8,2 l/100 km (tu ukázal palubní počítač po třech tisících najetých kilometrech). Při dálniční stotřicítce si třílitrový estiválec vezme 7,5 l/100 km, při 150 km/h jen 7,8 l/100 km a ve městě 8,8 l/100 km. estiválec je spojen s automatickou estirychlostní převodovkou, která funguje odpovídajícně komfortnímu charakteru vozu.
|
|
28.09.2010 11:01 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356920
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to co napise TIPCARS bych nebral jako bernou minci...jedine cemu bych veril ze ma podobny mozna i stejny blok..ale i to je diskutabilni..jednoduse receno z 2.7 ti dily na 3.0 pasovat az na drobnosti nebudou
osobne bych sel pri koupi noveho auta do osvedceneho motoru..v nasem pripade 2.0 HDi 100KW,ale bacha 2.0HDi 103KW uz je jiny motor,resp jine vstrikovani
to co napise TIPCARS bych nebral jako bernou minci...jedine cemu bych veril ze ma podobny mozna i stejny blok..ale i to je diskutabilni..jednoduse receno z 2.7 ti dily na 3.0 pasovat az na drobnosti nebudou
osobne bych sel pri koupi noveho auta do osvedceneho motoru..v nasem pripade 2.0 HDi 100KW,ale bacha 2.0HDi 103KW uz je jiny motor,resp jine vstrikovani
|
|
28.09.2010 11:16 -
Re: Zkusenosti s motorem 3.0HDi
|
2356922
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
OK, nemel jsem psat "dtto stejny" ale vychazi z nej koncepcne ... samozrejme nova generace vstrikovani... Jeste by bylo zajimave vedet, jak se konstrukcne lisi PSA verze od Jaguari verze (vykonnejsi). Nehodlam to predelavat ale jen me to zajima
OK, nemel jsem psat "dtto stejny" ale vychazi z nej koncepcne ... samozrejme nova generace vstrikovani... Jeste by bylo zajimave vedet, jak se konstrukcne lisi PSA verze od Jaguari verze (vykonnejsi). Nehodlam to predelavat :-)))) ale jen me to zajima :palec
|
|
| |
|
|