Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / dojmy z STK
|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 > >|
09.08.2011 16:27 - Re: dojmy z STK 2405927
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Ked budem ( ak budem ) u teba robit spojku predvediem

09.08.2011 18:39 - Re: dojmy z STK 2405960
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Ja si to taky priste radsi zaplatim nez to znova poslouchat a na citroenackym foru to zrovna u C5ky nekdo psal, ze mu pri "mereni emisi" kleknul motor.

09.08.2011 19:05 - Re: dojmy z STK 2405962
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Dutch napsal(a):
Ja si to taky priste radsi zaplatim nez to znova poslouchat a na citroenackym foru to zrovna u C5ky nekdo psal, ze mu pri "mereni emisi" kleknul motor.

No... a myslíš, že to bylo tím, že se motor vytočil do vysokých otáček? Mě to přijde ujetý... ten motor to chvíli vydrží. je ohřátej, tak mu kotlík nevadí To je jako kdybych já nikdy auto nevytočila do 6500rpm, protože bych se bála, že zdechne

Stejně by mu zdechnul.. jednou... a třeba někde na opuštěný cestě v zimě a v noci

09.08.2011 20:23 - Re: dojmy z STK 2405996
TheOne
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 374
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
No... a myslíš, že to bylo tím, že se motor vytočil do vysokých otáček? Mě to přijde ujetý... ten motor to chvíli vydrží. je ohřátej, tak mu kotlík nevadí To je jako kdybych já nikdy auto nevytočila do 6500rpm, protože bych se bála, že zdechne Stejně by mu zdechnul.. jednou... a třeba někde na opuštěný cestě v zimě a v noci


přesně tak, když se o svoje miláčky staráme, tak nemusíme mít strach na emisích že to vytočí do omezovače, po dálnici jsem letěl 180, motor skoro v omezovači, a nic!!! A to nebyla jen chvilka jako na měření emisí... takže není třeba se bát, pokud máte vše v pořádku a staráte se jak máte. Pak není problém.

09.08.2011 22:09 - Re: dojmy z STK 2406156
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Ano, mam strach a nestydim se za to. Ten rev co se z toho ozejva na volnobech je proste nesnesilnej.
Jestli si mam vybrat poslouchat ten nechutnej rev a riskovat byt i minimalne nejako poruchu nebo podmaznout 200, volim jednoznacne 200.
A to se snazim starat o motor co jen to jde - vymeny oleje okolo 10.000, jezdim na Vervu, netocim to do cervenejch, pri studenym motoru jen zlehka naslapuju apod....

Uz jsem jednou zustal stat pote co jsem dal motoru "napit"- trojka plnej asi tak minutu, ozvala se rana a zacla se valit bila para, nastesti to nebyla C5.
Pokud by napit nedostal, tak by to nejspis neprdlo....takze asi tak...

09.08.2011 22:10 - Re: dojmy z STK 2406159
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
TheOne : Při 180 motor v omezovaci - to jsi jel na ctyrku ???

09.08.2011 22:38 - Re: dojmy z STK 2406189
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Dutch napsal(a):
Pokud by napit nedostal, tak by to nejspis neprdlo....takze asi tak...

Hele, co se má posrat, to se posere. Radši a se to stane na emisích, než když budeš někoho předjíždět a kiksne ti motor. Nebo předjíždíš jen z kopce a max do 1500rpm?


a jestli "Ten rev co se z toho ozejva na volnobech je proste nesnesilnej." je nesnesitelnej fakt na volnoběh, tak je něco sakra špatně

29.09.2011 13:47 - Re: dojmy z STK 2416214
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem byl dnes na Emisích a STK. Technická naprosto v pohodě, jediná lehká závada "vůle v zavěšení kol". Emise to bylo jiný kafe. Limit kouřivosti pro RHZ 1.0 ( u Xantie 1.9TD byl limit 3.0 ), opakovaně naměřil hodnoty od 1.0 do 1.69 a byl problém na světě. Toto měření proběhlo 14x a myslel jsem, že mi vyskočí motor. Posledních 4 měření ( teda č.15 až č.18 ) byly provedeny s vyndanou hadicí ( takže z vejfuku do měřiče by nic jít nemělo ) a přesto byly hodnoty kolem 0.6, což mi příjde divný. Měli vadný měřící přístroj nebo mám cosi špatně?

29.09.2011 14:28 - Re: dojmy z STK 2416219
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked ho preslapnes zakudoli?

ono to treba raz za cas poriadne prevetrat ... keby si siel na zraz tak mas prilezitost

29.09.2011 14:38 - Re: dojmy z STK 2416220
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Tak provětrané jsem to měl. Od července 5000km a než jsem jel na emise, tak jsem to zahřál a dal si pořádnej závod do vrchu. Nepomohlo. Spíš by mě zajímalo, jestli je možné, aby na emisích naměřili bez zapojenýho auta 0,55 kouřivost...

29.09.2011 14:41 - Re: dojmy z STK 2416221
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla toho kde ta hadica bola

co zostane za autom ked spravis nasledovne:
plynom rozbehnes do 2000 a potom preslapnes podlahu do 4000, pustis a zasa preslapnes podlahu do 4000

ak ostane pod vyfukom cierny flak, mas vyfukove potrubie brutalne zanesene ...

ak to "len" nacierno zakudoli .. tak tazko povedat .... striky, nepomer vzduchu ...?

29.09.2011 14:56 - Re: dojmy z STK 2416224
Rafmartin
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDiPočet příspěvků: 209

99 Poslat soukromou zprávu
Tony_Z napsal(a):
Tak provětrané jsem to měl. Od července 5000km a než jsem jel na emise, tak jsem to zahřál a dal si pořádnej závod do vrchu. Nepomohlo. Spíš by mě zajímalo, jestli je možné, aby na emisích naměřili bez zapojenýho auta 0,55 kouřivost...

Nemozes ist niekam inde na EK? Nechat si kurvit motor zato ze pristroj ukazuje o 0.6 viac...

29.09.2011 15:09 - Re: dojmy z STK 2416225
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Jumep: To musím nejdříve vyzkoušet. Pak dám vědět. Tu hadici nechal zapojenou ve výfuku a vytáhl ji přímo z toho měřícího přístroje. A neustále vyndaval nějaké čidlo otíral ho a zase strkal zpět. po tomto jeho manévru vždy vylítlo první měření na hodnotu 6.xx, pak se to zase ustálilo. Po odpojení z té hadice z ní vytekl černý bordel, ale otázka, jestli to neměl nasrané už v té hadici od nějakého jiného auta nebo ode mne.

Rafmartin: No už to mám změřené, stalo se. Ale bojím se, co bude za dva roky.

29.09.2011 16:55 - Re: dojmy z STK 2416237
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
Tak si to nech změřit orientačně někde jinde a uvidíš ...

29.09.2011 21:52 - Re: dojmy z STK 2416273
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Kdo má svůj koksáček rád tak si najde takovou STK kde se emise měří způsobem motoru šetrným. Sic to stojí nákou pětku víc. ale vyplatí se to.
PS: rozhodně sem radši když se mi řemen v motoru urve mojí nohou v zátěži než haksnou nějakého dobytka z STK. A notabene ty hodnoty které oni nechávají vytáčet, ty já za provozu nikdy nevytočím.

30.09.2011 07:15 - Re: dojmy z STK 2416314
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
To felix81 - koukám, že jsi též z Prahy. A která(které) STK to tedy jsou?
A fakt to záleží na libovůli každé jednotlivé STK? Předpokládal bych, že je na to nějaká norma jak psáno v tomto vláknu výše. Čeká mne to na jaře a poslední měření bylo OK, ale s řevem.

Jo ještě k tomu PS:
Nevím, proč by měl být pracovník STK apriori dobytek, když plní nějakou směrnici - on si ji nevymyslel. A souhlas s Darjou o něco výše - vždy jsem raději, když něco odhalí na STK než když to mám odhalit já na silnici "nejlépe" za jízdy.

Omlouvám se za rozkouskování, ale v mém věku skleroza a po ránu...
Selským rozumem se domnívám, že krátkodobé vyrovnané velké otáčky nejsou pro řemen zrovna nejhorší situací. Myslím, že horší jsou prudké změny otáček a to oběma směry. Třeba takové chcípnutí motoru při nevyšláplé spojce, necitlivé řazení zejména dolů... Představte si jízdní kolo. Jistě řetěz huntujete více nervózním poskakování na pedálech před křižovatkou a pak prudkým záběrem než tím, že frčíte na plné koule skopečka.

30.09.2011 12:54 - Re: dojmy z STK 2416395
Poffa
Město: Spišská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 282
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ja som bol na STK minulý týžden okrem jedného čapu OK .Ale videl som ako mi moje auto letelo vzduchom 1meter dozadu ked testoval na válcoch predné kolesá zatiahol ručnú a auto vyhodilo a otázka pracovníka na mňa,, Vy máte štvorkolku?"

30.09.2011 13:05 - Re: dojmy z STK 2416396
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Poffa, to je to samé, jak bráchu chtěli vyhodit na nefunkční ruční brzdu... měl najeté na zadních válcích zadní nápravu, tahal za ručku a.... NIC ! Pane, vám nefunguje ruční brzda ! ... Tak zkuste najet na válce přední nápravou dostal odpověď. (Stalo se na nově zřízené STK v Havířově před pár lety).

27.10.2011 20:55 - Re: dojmy z STK 2421798
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Tak už mám první STK s C5 za sebou. Trochu jsem měl lufty z emisí, protože už jsem bez fapu, ale čtyřikrát to prošlápl od 4652 do 4920 ot/min. a výsledek byl kouřivost 0,06. Jinak celkově veškeré závady 0 a jediné co mi vytkl byla vylepená dal. známka 2010.
Zřejmě to nejsou žádné trubky, protože ruční brzdu zkoušeli na předku a tlumiče neměřili vůbec. Zas na dva roky klid.

28.10.2011 07:49 - Re: dojmy z STK 2421894
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no minulý týždeň bol brat na STK s mojou bývalou XA. A vyrazili ho za (A - závady):
- orosená pravá hmlovka (má malú prasklinu, tak niekedy sa zarosí)
- odretý a trocha prasknutý (taká 5cm pavučina) žavý zadný roh nárazníku
- prerezaný plech cca 10cm na vodičových dverách, ešte ne nestihol da do kopy (toto jediné by som pochopil...)

Inak svetlá, brzdy, podvozok na výbornú (asi nič nemohol nájs, auto je v dobrom stave)

|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator