| | |
09.08.2011 16:27 -
Re: dojmy z STK
|
2405927
|
|
tief
|
|
|
Ked budem ( ak budem ) u teba robit spojku predvediem
Ked budem ( ak budem ) u teba robit spojku predvediem :-D
|
|
09.08.2011 18:39 -
Re: dojmy z STK
|
2405960
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Ja si to taky priste radsi zaplatim nez to znova poslouchat a na citroenackym foru to zrovna u C5ky nekdo psal, ze mu pri "mereni emisi" kleknul motor.
Ja si to taky priste radsi zaplatim nez to znova poslouchat a na citroenackym foru to zrovna u C5ky nekdo psal, ze mu pri "mereni emisi" kleknul motor.
|
|
09.08.2011 19:05 -
Re: dojmy z STK
|
2405962
|
|
Darja
|
|
|
Dutch napsal(a): Ja si to taky priste radsi zaplatim nez to znova poslouchat a na citroenackym foru to zrovna u C5ky nekdo psal, ze mu pri "mereni emisi" kleknul motor.
No... a myslí, e to bylo tím, e se motor vytočil do vysokých otáček? Mě to přijde ujetý... ten motor to chvíli vydrí. je ohřátej, tak mu kotlík nevadí To je jako kdybych já nikdy auto nevytočila do 6500rpm, protoe bych se bála, e zdechne
Stejně by mu zdechnul.. jednou... a třeba někde na oputěný cestě v zimě a v noci
No... a myslí, e to bylo tím, e se motor vytočil do vysokých otáček? :D Mě to přijde ujetý... ten motor to chvíli vydrí. je ohřátej, tak mu kotlík nevadí :D To je jako kdybych já nikdy auto nevytočila do 6500rpm, protoe bych se bála, e zdechne:-))
Stejně by mu zdechnul.. jednou... a třeba někde na oputěný cestě v zimě a v noci
|
|
09.08.2011 20:23 -
Re: dojmy z STK
|
2405996
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Darja napsal(a): No... a myslí, e to bylo tím, e se motor vytočil do vysokých otáček? Mě to přijde ujetý... ten motor to chvíli vydrí. je ohřátej, tak mu kotlík nevadí To je jako kdybych já nikdy auto nevytočila do 6500rpm, protoe bych se bála, e zdechne Stejně by mu zdechnul.. jednou... a třeba někde na oputěný cestě v zimě a v noci
přesně tak, kdy se o svoje miláčky staráme, tak nemusíme mít strach na emisích e to vytočí do omezovače, po dálnici jsem letěl 180, motor skoro v omezovači, a nic!!! A to nebyla jen chvilka jako na měření emisí... take není třeba se bát, pokud máte ve v pořádku a staráte se jak máte. Pak není problém.
No... a myslí, e to bylo tím, e se motor vytočil do vysokých otáček? :D Mě to přijde ujetý... ten motor to chvíli vydrí. je ohřátej, tak mu kotlík nevadí :D To je jako kdybych já nikdy auto nevytočila do 6500rpm, protoe bych se bála, e zdechne:-)) Stejně by mu zdechnul.. jednou... a třeba někde na oputěný cestě v zimě a v noci
přesně tak, kdy se o svoje miláčky staráme, tak nemusíme mít strach na emisích e to vytočí do omezovače, po dálnici jsem letěl 180, motor skoro v omezovači, a nic!!! A to nebyla jen chvilka jako na měření emisí... take není třeba se bát, pokud máte ve v pořádku a staráte se jak máte. ;-) Pak není problém.
|
|
09.08.2011 22:09 -
Re: dojmy z STK
|
2406156
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Ano, mam strach a nestydim se za to. Ten rev co se z toho ozejva na volnobech je proste nesnesilnej.
Jestli si mam vybrat poslouchat ten nechutnej rev a riskovat byt i minimalne nejako poruchu nebo podmaznout 200, volim jednoznacne 200.
A to se snazim starat o motor co jen to jde - vymeny oleje okolo 10.000, jezdim na Vervu, netocim to do cervenejch, pri studenym motoru jen zlehka naslapuju apod....
Uz jsem jednou zustal stat pote co jsem dal motoru "napit"- trojka plnej asi tak minutu, ozvala se rana a zacla se valit bila para, nastesti to nebyla C5.
Pokud by napit nedostal, tak by to nejspis neprdlo....takze asi tak...
Ano, mam strach a nestydim se za to. Ten rev co se z toho ozejva na volnobech je proste nesnesilnej.
Jestli si mam vybrat poslouchat ten nechutnej rev a riskovat byt i minimalne nejako poruchu nebo podmaznout 200, volim jednoznacne 200.
A to se snazim starat o motor co jen to jde - vymeny oleje okolo 10.000, jezdim na Vervu, netocim to do cervenejch, pri studenym motoru jen zlehka naslapuju apod....
Uz jsem jednou zustal stat pote co jsem dal motoru "napit"- trojka plnej asi tak minutu, ozvala se rana a zacla se valit bila para, nastesti to nebyla C5.
Pokud by napit nedostal, tak by to nejspis neprdlo....takze asi tak...
|
|
09.08.2011 22:10 -
Re: dojmy z STK
|
2406159
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
TheOne : Při 180 motor v omezovaci - to jsi jel na ctyrku ???
TheOne : Při 180 motor v omezovaci - to jsi jel na ctyrku :-) ???
|
|
29.09.2011 13:47 -
Re: dojmy z STK
|
2416214
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Tak jsem byl dnes na Emisích a STK. Technická naprosto v pohodě, jediná lehká závada "vůle v zavěení kol". Emise to bylo jiný kafe. Limit kouřivosti pro RHZ 1.0 ( u Xantie 1.9TD byl limit 3.0 ), opakovaně naměřil hodnoty od 1.0 do 1.69 a byl problém na světě. Toto měření proběhlo 14x a myslel jsem, e mi vyskočí motor. Posledních 4 měření ( teda č.15 a č.18 ) byly provedeny s vyndanou hadicí ( take z vejfuku do měřiče by nic jít nemělo ) a přesto byly hodnoty kolem 0.6, co mi příjde divný. Měli vadný měřící přístroj nebo mám cosi patně?
Tak jsem byl dnes na Emisích a STK. Technická naprosto v pohodě, jediná lehká závada "vůle v zavěení kol". Emise to bylo jiný kafe. Limit kouřivosti pro RHZ 1.0 ( u Xantie 1.9TD byl limit 3.0 ), opakovaně naměřil hodnoty od 1.0 do 1.69 a byl problém na světě. Toto měření proběhlo 14x a myslel jsem, e mi vyskočí motor. Posledních 4 měření ( teda č.15 a č.18 ) byly provedeny s vyndanou hadicí ( take z vejfuku do měřiče by nic jít nemělo ) a přesto byly hodnoty kolem 0.6, co mi příjde divný. Měli vadný měřící přístroj nebo mám cosi patně?
|
|
29.09.2011 14:28 -
Re: dojmy z STK
|
2416219
|
|
jumep
|
|
|
ked ho preslapnes zakudoli?
ono to treba raz za cas poriadne prevetrat ... keby si siel na zraz tak mas prilezitost
ked ho preslapnes zakudoli?
ono to treba raz za cas poriadne prevetrat ... keby si siel na zraz tak mas prilezitost :D
|
|
29.09.2011 14:38 -
Re: dojmy z STK
|
2416220
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Tak provětrané jsem to měl. Od července 5000km a ne jsem jel na emise, tak jsem to zahřál a dal si pořádnej závod do vrchu. Nepomohlo. Spí by mě zajímalo, jestli je moné, aby na emisích naměřili bez zapojenýho auta 0,55 kouřivost...
Tak provětrané jsem to měl. Od července 5000km a ne jsem jel na emise, tak jsem to zahřál a dal si pořádnej závod do vrchu. Nepomohlo. :-( Spí by mě zajímalo, jestli je moné, aby na emisích naměřili bez zapojenýho auta 0,55 kouřivost...
|
|
29.09.2011 14:41 -
Re: dojmy z STK
|
2416221
|
|
jumep
|
|
|
podla toho kde ta hadica bola
co zostane za autom ked spravis nasledovne:
plynom rozbehnes do 2000 a potom preslapnes podlahu do 4000, pustis a zasa preslapnes podlahu do 4000
ak ostane pod vyfukom cierny flak, mas vyfukove potrubie brutalne zanesene ...
ak to "len" nacierno zakudoli .. tak tazko povedat .... striky, nepomer vzduchu ...?
podla toho kde ta hadica bola
co zostane za autom ked spravis nasledovne:
plynom rozbehnes do 2000 a potom preslapnes podlahu do 4000, pustis a zasa preslapnes podlahu do 4000
ak ostane pod vyfukom cierny flak, mas vyfukove potrubie brutalne zanesene ...
ak to "len" nacierno zakudoli .. tak tazko povedat .... striky, nepomer vzduchu ...?
|
|
29.09.2011 15:09 -
Re: dojmy z STK
|
2416225
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Jumep: To musím nejdříve vyzkouet. Pak dám vědět. Tu hadici nechal zapojenou ve výfuku a vytáhl ji přímo z toho měřícího přístroje. A neustále vyndaval nějaké čidlo otíral ho a zase strkal zpět. po tomto jeho manévru vdy vylítlo první měření na hodnotu 6.xx, pak se to zase ustálilo. Po odpojení z té hadice z ní vytekl černý bordel, ale otázka, jestli to neměl nasrané u v té hadici od nějakého jiného auta nebo ode mne.
Rafmartin: No u to mám změřené, stalo se. Ale bojím se, co bude za dva roky.
Jumep: To musím nejdříve vyzkouet. Pak dám vědět. Tu hadici nechal zapojenou ve výfuku a vytáhl ji přímo z toho měřícího přístroje. A neustále vyndaval nějaké čidlo otíral ho a zase strkal zpět. po tomto jeho manévru vdy vylítlo první měření na hodnotu 6.xx, pak se to zase ustálilo. Po odpojení z té hadice z ní vytekl černý bordel, ale otázka, jestli to neměl nasrané u v té hadici od nějakého jiného auta nebo ode mne.
Rafmartin: No u to mám změřené, stalo se. Ale bojím se, co bude za dva roky.
|
|
29.09.2011 16:55 -
Re: dojmy z STK
|
2416237
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Tak si to nech změřit orientačně někde jinde a uvidí ...
Tak si to nech změřit orientačně někde jinde a uvidí ...
|
|
29.09.2011 21:52 -
Re: dojmy z STK
|
2416273
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
Kdo má svůj koksáček rád tak si najde takovou STK kde se emise měří způsobem motoru etrným. Sic to stojí nákou pětku víc. ale vyplatí se to.
PS: rozhodně sem radi kdy se mi řemen v motoru urve mojí nohou v zátěi ne haksnou nějakého dobytka z STK. A notabene ty hodnoty které oni nechávají vytáčet, ty já za provozu nikdy nevytočím.
Kdo má svůj koksáček rád tak si najde takovou STK kde se emise měří způsobem motoru etrným. Sic to stojí nákou pětku víc. ale vyplatí se to.
PS: rozhodně sem radi kdy se mi řemen v motoru urve mojí nohou v zátěi ne haksnou nějakého dobytka z STK. A notabene ty hodnoty které oni nechávají vytáčet, ty já za provozu nikdy nevytočím.
|
|
30.09.2011 07:15 -
Re: dojmy z STK
|
2416314
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To felix81 - koukám, e jsi té z Prahy. A která(které) STK to tedy jsou?
A fakt to záleí na libovůli kadé jednotlivé STK? Předpokládal bych, e je na to nějaká norma jak psáno v tomto vláknu výe. Čeká mne to na jaře a poslední měření bylo OK, ale s řevem.
Jo jetě k tomu PS:
Nevím, proč by měl být pracovník STK apriori dobytek, kdy plní nějakou směrnici - on si ji nevymyslel. A souhlas s Darjou o něco výe - vdy jsem raději, kdy něco odhalí na STK ne kdy to mám odhalit já na silnici "nejlépe" za jízdy.
Omlouvám se za rozkouskování, ale v mém věku skleroza a po ránu...
Selským rozumem se domnívám, e krátkodobé vyrovnané velké otáčky nejsou pro řemen zrovna nejhorí situací. Myslím, e horí jsou prudké změny otáček a to oběma směry. Třeba takové chcípnutí motoru při nevyláplé spojce, necitlivé řazení zejména dolů... Představte si jízdní kolo. Jistě řetěz huntujete více nervózním poskakování na pedálech před křiovatkou a pak prudkým záběrem ne tím, e frčíte na plné koule skopečka.
To felix81 - koukám, e jsi té z Prahy. A která(které) STK to tedy jsou?
A fakt to záleí na libovůli kadé jednotlivé STK? Předpokládal bych, e je na to nějaká norma jak psáno v tomto vláknu výe. Čeká mne to na jaře a poslední měření bylo OK, ale s řevem.
Jo jetě k tomu PS:
Nevím, proč by měl být pracovník STK apriori dobytek, kdy plní nějakou směrnici - on si ji nevymyslel. A souhlas s Darjou o něco výe - vdy jsem raději, kdy něco odhalí na STK ne kdy to mám odhalit já na silnici "nejlépe" za jízdy.
Omlouvám se za rozkouskování, ale v mém věku skleroza a po ránu...
Selským rozumem se domnívám, e krátkodobé vyrovnané velké otáčky nejsou pro řemen zrovna nejhorí situací. Myslím, e horí jsou prudké změny otáček a to oběma směry. Třeba takové chcípnutí motoru při nevyláplé spojce, necitlivé řazení zejména dolů... Představte si jízdní kolo. Jistě řetěz huntujete více nervózním poskakování na pedálech před křiovatkou a pak prudkým záběrem ne tím, e frčíte na plné koule skopečka.
|
|
30.09.2011 12:54 -
Re: dojmy z STK
|
2416395
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
Ja som bol na STK minulý týden okrem jedného čapu OK .Ale videl som ako mi moje auto letelo vzduchom 1meter dozadu ked testoval na válcoch predné kolesá zatiahol ručnú a auto vyhodilo a otázka pracovníka na mňa,, Vy máte tvorkolku?"
Ja som bol na STK minulý týden okrem jedného čapu OK .Ale videl som ako mi moje auto letelo vzduchom 1meter dozadu ked testoval na válcoch predné kolesá zatiahol ručnú a auto vyhodilo a otázka pracovníka na mňa,, Vy máte tvorkolku?":-o
|
|
30.09.2011 13:05 -
Re: dojmy z STK
|
2416396
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Poffa, to je to samé, jak bráchu chtěli vyhodit na nefunkční ruční brzdu... měl najeté na zadních válcích zadní nápravu, tahal za ručku a.... NIC ! Pane, vám nefunguje ruční brzda ! ... Tak zkuste najet na válce přední nápravou dostal odpověď. (Stalo se na nově zřízené STK v Havířově před pár lety).
Poffa, to je to samé, jak bráchu chtěli vyhodit na nefunkční ruční brzdu... měl najeté na zadních válcích zadní nápravu, tahal za ručku a.... NIC :-o ! Pane, vám nefunguje ruční brzda ! ... Tak zkuste najet na válce přední nápravou dostal odpověď. :-)))) (Stalo se na nově zřízené STK v Havířově před pár lety).
|
|
27.10.2011 20:55 -
Re: dojmy z STK
|
2421798
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Tak u mám první STK s C5 za sebou. Trochu jsem měl lufty z emisí, protoe u jsem bez fapu, ale čtyřikrát to prolápl od 4652 do 4920 ot/min. a výsledek byl kouřivost 0,06. Jinak celkově vekeré závady 0 a jediné co mi vytkl byla vylepená dal. známka 2010.
Zřejmě to nejsou ádné trubky, protoe ruční brzdu zkoueli na předku a tlumiče neměřili vůbec. Zas na dva roky klid.
Tak u mám první STK s C5 za sebou. Trochu jsem měl lufty z emisí, protoe u jsem bez fapu, ale čtyřikrát to prolápl od 4652 do 4920 ot/min. a výsledek byl kouřivost 0,06. Jinak celkově vekeré závady 0 a jediné co mi vytkl byla vylepená dal. známka 2010.
Zřejmě to nejsou ádné trubky, protoe ruční brzdu zkoueli na předku a tlumiče neměřili vůbec. Zas na dva roky klid.
|
|
28.10.2011 07:49 -
Re: dojmy z STK
|
2421894
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
no minulý týdeň bol brat na STK s mojou bývalou XA. A vyrazili ho za (A - závady):
- orosená pravá hmlovka (má malú prasklinu, tak niekedy sa zarosí)
- odretý a trocha prasknutý (taká 5cm pavučina) žavý zadný roh nárazníku
- prerezaný plech cca 10cm na vodičových dverách, ete ne nestihol da do kopy (toto jediné by som pochopil...)
Inak svetlá, brzdy, podvozok na výbornú (asi nič nemohol nájs, auto je v dobrom stave)
no minulý týdeň bol brat na STK s mojou bývalou XA. A vyrazili ho za (A - závady):
- orosená pravá hmlovka (má malú prasklinu, tak niekedy sa zarosí)
- odretý a trocha prasknutý (taká 5cm pavučina) žavý zadný roh nárazníku
- prerezaný plech cca 10cm na vodičových dverách, ete ne nestihol da do kopy (toto jediné by som pochopil...)
:-((((
Inak svetlá, brzdy, podvozok na výbornú (asi nič nemohol nájs, auto je v dobrom stave)
|
|
| |
|
|