Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / dojmy z STK
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 29 > >|
23.02.2011 22:19 - Re: dojmy z STK 2374892
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
aspon niekto obcas poriadne prefukne vyfukove potrubie

23.02.2011 22:36 - Re: dojmy z STK 2374898
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Když předloni emise bez problémů zvládla i moje Xantie 1.9TD s nakřáplou hlavou (a bez přimhuřování očí)... tak by s tím HDi neměly mít problém.

24.02.2011 09:21 - Re: dojmy z STK 2374908
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Neříkejte mi, že ty diesly jsou z cukru... snad to párkrát do maxima zvládnou

moj diesel je s cukru .. viac ako 3000rpm sa mu nepaci

25.02.2011 07:11 - Re: dojmy z STK 2375004
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Já vloni to samé jako Najk - měřil to při 4900 a ještě se mne vtipně před měřením pro jistotu zeptal, zda mám udělané rozvody. V malé uzavřené místnosti s hladkými stěnami to byl fakt zážitek.
Je na to nějaká norma, při jakých otáčkách se to má měřit? Předešlé motory jsem měl vždy benzíny a u těch to bylo někde kolem poloviny maxima.

25.02.2011 08:00 - Re: dojmy z STK 2375009
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
ono sa to robi aby vyfukli saze, namiesto technlogie ktora by ich odsala z vyfuku kurvia ludom motory ...

25.02.2011 08:33 - Re: dojmy z STK 2375011
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
přilepim si pod pedál plynu izolačkou dřevěnej špalík aby nemoh dát plnej a bude to

25.02.2011 09:02 - Re: dojmy z STK 2375012
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Opsáno z BX fóra:
U dieselu se měří kouřivost. Ta se pohybuje mezi 0,6 u nových motorů po 2,5 u starých motorů. Údaj bývá uveden v TP, na štítku v motorovém prostoru nebo v emisních tabulkách, a říká se mu "korigovaný součinitel absorpce."
Měření pprobíhá následovně: Poprvé se prošlápne plný plyn aby došlo k vyfoukání bordelů z výfuku apod. Poté se se spustí opacimetr (přístroj na měření emisí) a motor se ČTYŘIKRÁT po sobě vytočí nadoraz DO OMEZOVAČE. Přístroj sám ukazuje, kdy sešlápnout plyn, jak dlouho ho držet a kdy ho pustit. Poté přístroj vypočítá průměrnou hodnotu ze čtyř měření, která musí být nižší, než údaj uvedený pro daný motor. Zároveň je důležité, aby rozdíl mezi těmi čtyřmi měřeními nebyl větší než 0,25%, pokud je větší, vozidlo nevyhovuje, i kdyby průměrný údaj vyhovoval.
Kontrolují se také další věci. Musí sedět volnoběžné otáčky (rozpětí je uvedeno např. v kartičce měření emisí nebo v tabulkách v emisní stanici), a pak musí sedět také tzv. přeběhové otáčky, což jsou ty maximální otáčky kdy je motor v omezovači (tolerance bývá 200 otáček). Pokud je něco z toho mimo toleranci, vozidlo nevyhovuje. Dále se kontroluje také těsnost a stav výfuku, stav palivového potrubí, úniky oleje z motoru a pokud je motor s řídící jednotkou, tak také pamě závad (musí být prázdná).
Stává se také (naštěstí zřídka, ale stává) že se při akceleračním testu (což je to vytáčení do omezovače) u neudržovaných motorů roztrhne vlivem prudkého záběru rozvoďák a je po motoru. (Vina je na majiteli, pokud je rozvoďák vyměňovaný dle servisních intervalů, nestane se to).

25.02.2011 09:22 - Re: dojmy z STK 2375022
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
no jak som pisal, namiesto masiny co by to odsala tak blb na stk nici motor ... je to pre stk levnejsie ...

25.02.2011 10:39 - Re: dojmy z STK 2375032
ricardo
Město: Železný Brod, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v LeaderPočet příspěvků: 50
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
V lednu 2011 jsem byl na emisích v jedné zapadlé emisní stanici a jsem toho názoru, že když to jde tak naco týrat motor.

25.02.2011 15:05 - Re: dojmy z STK 2375058
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
No v květnu mě to čeká taky. Dojde zase na klasiku: úplatky úplatky a zase úplatky. Mám svůj motor velmi rád a když ničit tak jedině já Stejně by mě zajimalo kterej ožralej pablb vymyslel tento destrukční systém měření emisí. Když už měřit, tak v simulovaném provozu na válcové zkušebně.

25.02.2011 18:56 - Re: dojmy z STK 2375107
pepe8998
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 57
99 Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Já vloni to samé jako Najk - měřil to při 4900 a ještě se mne vtipně před měřením pro jistotu zeptal, zda mám udělané rozvody. V malé uzavřené místnosti s hladkými stěnami to byl fakt zážitek. Je na to nějaká norma, při jakých otáčkách se to má měřit? Předešlé motory jsem měl vždy benzíny a u těch to bylo někde kolem poloviny maxima.


Vážně je to drastické, když jsem byl na emisích předloni ještě s Picassem a útrpně nahlížel jestli motor v těch točkách neopouští rám, technik mě zahnal za auto. A prej nepřijdu k úrazu, kdyby se roztrhl řemen. Hrozný pohled, příště radši pošlu manželku

20.06.2011 18:10 - Re: dojmy z STK 2397875
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, dnes jsem absolvoval "STK" - bez problému: schopen s brýlemi pro skupiny A,B,C,D,BE,CE,DE,T. Další dva roky pokoj, heč!

20.06.2011 20:51 - Re: dojmy z STK 2397968
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
Tak ten postup je hooodně spornej. V Belgii takhle pan přijel s dieselem XMkem na technickou. Provedli totéž .... drtili ho do maxima. Udělalo to bum prásk a bylo. Pán klidně položil klíčky na střechu a řekl, vy jste mi zničili auto, tak mi koupíte nové. A taky koupili (přes pojišovnu).

Od té doby tam na té technické vždy vlezl mechanik do auta, lehce prošlápl pedál, a řekl GUT.

Jenže to nejsme v čechách, že. Tady vám řeknou.... dejte nás k soudu. (polibte nám prdel).

08.08.2011 23:44 - Re: dojmy z STK 2405798
Breaška
Město: Kutna Hora, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 26

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak se musím i já podělit o svůj "zážitek". V sobotu jsem opět po dvou letech zajel na STK. Emise (600,-) bez problému a potom TK (550,-). První co technik kontroloval byl tlak v pneumatikách. Potom pokračoval pod autem, VIN, vůle volantu na kostitřasu, geometrie kol, povinná výbava (kontroloval i homologaci u výstražného trojúhelníku, světla, všechno bylo OK až do chvíle, než přišly na řadu brzdy. Přední bez závad, zadní bez závad a potom mne dostal. "Nebrzdí vám ruční brzda, auto je nezpůsobilé provozu" a už šel seškrábnout červenou známku. "Až si to necháte opravit, přijeďte". Já mu tvrdím, že to není možné, že ruční brzda MUSÍ fungovat. Jinak by se auto s automatem při zařacení D nebo R a přidání plynu muselo rozjet. Ještě jsem mu to názorně předvedl, ale nedal si říct. Jeho přístroje prý ukazují přesně. Dost mne to rozhodilo, až jsem si uvědomil, že možná zkoušel ruční brzdu na zadní nápravě a ona je na předek. Zkusil to tedy ještě jednou na předku a ruční brzda byla rovněž naprosto bez závad. A technik se ještě divil, od kdy má C5-tka ruční brzdu na přední kola. A to tam dělá kontroly už alespoň 15 let. No alespoň to mám za sebou a neudělal jsem si ještě ostudu s "nefunkční ruční brzdou" v servisu

09.08.2011 07:18 - Re: dojmy z STK 2405817
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Breaška napsal(a):
Tak se musím i já podělit o svůj "zážitek". V sobotu jsem opět po dvou letech zajel na STK. Emise (600,-) bez problému a potom TK (550,-). První co technik kontroloval byl tlak v pneumatikách. Potom pokračoval pod autem, VIN, vůle volantu na kostitřasu, geometrie kol, povinná výbava (kontroloval i homologaci u výstražného trojúhelníku, světla, všechno bylo OK až do chvíle, než přišly na řadu brzdy. Přední bez závad, zadní bez závad a potom mne dostal. "Nebrzdí vám ruční brzda, auto je nezpůsobilé provozu" a už šel seškrábnout červenou známku. "Až si to necháte opravit, přijeďte". Já mu tvrdím, že to není možné, že ruční brzda MUSÍ fungovat. Jinak by se auto s automatem při zařacení D nebo R a přidání plynu muselo rozjet. Ještě jsem mu to názorně předvedl, ale nedal si říct. Jeho přístroje prý ukazují přesně. Dost mne to rozhodilo, až jsem si uvědomil, že možná zkoušel ruční brzdu na zadní nápravě a ona je na předek. Zkusil to tedy ještě jednou na předku a ruční brzda byla rovněž naprosto bez závad. A technik se ještě divil, od kdy má C5-tka ruční brzdu na přední kola. A to tam dělá kontroly už alespoň 15 let. No alespoň to mám za sebou a neudělal jsem si ještě ostudu s "nefunkční ruční brzdou" v servisu


Také jsem byl teď na STK a až tam jsme zjistili na jednom brzdiči špatně se vracející páku ručky + vypadlé lanko (před STK vyměněny silentbloky v ramenech)-Je zajímavé,že dva dny před STK to bylo ještě OK jinak vše ostatní OK.Vysvětlil jsem že u automatu ručku nepotřebuji a nepoužívám - tak jsem prošel

09.08.2011 08:04 - Re: dojmy z STK 2405827
tomc
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 337
99 Poslat soukromou zprávu
to vždy těsně před stk přestane neco fungovatráno to ještě svítilo a tet nic

09.08.2011 08:18 - Re: dojmy z STK 2405837
Henry
Město: Hradec Kralove, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 258
99 Poslat soukromou zprávu
to: Breaška
Nic si z toho nedělej, takový "odborník" se najde všude.
U nás mě napsal do protokolu: " Vadné přední tlumiče" u XANTIE a nic mě nepomohlo tvrzení, že mě ty "vadné tlumiče" stály 10000 Kč, protože to jsou koule KOMFORT, kvůli lepšímu pérování.
To, že XANTIE má ručku na předek zjistil, když chtěl zkoušet přední brzdy, zatáhl si ručku a vyletěl z válců.

09.08.2011 10:30 - Re: dojmy z STK 2405870
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Vadné tlumiče ti nahlásí i C5 s sériovýma koulema Zkoušela jsem to na shocktesteru a ten mi oznámil, že mám použít tlumiče značky Sachs, že moje auto je nebezpečné k provozu .link.

09.08.2011 14:47 - Re: dojmy z STK 2405911
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Taky jsem byl v sobotu na TK, vše OK, i ten na těch emisích mi auto moc netýral, jen pedálem vytočil kolem 4000 ot. a pustil. Předloni to počítač držel v těch vysokých otáčkach strašně dlouho, to jsem se málem osypal.

09.08.2011 15:31 - Re: dojmy z STK 2405916
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mate zle rozvody alebo nieco s motorom ked ste z toho na prasky?

je to sice trapenie, ale nic co by bolo take hrozne

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 29 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator