| | |
15.01.2020 19:42 -
Re: dojmy z STK
|
3254825
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
autodiag napsal(a): my se napohadali ,alespon ja to tak neberu
je videt ze jsi odbornik , a ja jsem clovek ktery rika co so mysli a za cim si stojim bez ohledu nato jestli se to libi nebo ne...
kdyz rikam ze vyfuk u auta s filtrem pevnych castic je plny sazi v koncovce ,je problem a filtr neni funkcni necucam si to z prstu,nezjistuju to na forech ale vm to z vlastni praxe..pokud ti to vadi ja s tim nic nenadelam,s tim se musis poprat sam...jsem zvyklem ze lide neveri necemu cemu nechcou verit protoze na internetu cetli...
nezivim se pecenime chleba ani rohliku,proto se nehadam nekde na foru pekaru jak ma rohlik vypada kdyz je dobre upecenej
takze ano jsme tu aby jsme diskutovali a diskuse je o tom si rict jak to je a rict i svuj nazor a zkusenost
nejsem si vedom ze bych nekoho urazil ,pokud to tak citis je mi to lito, ale rict nekomu realnou pravdu neni urazka i kdyz to ti slabsi mohou tak citit
ano auto bez filtru castic muze mit a vetsinou mas vyfuk od sazi prave proto ze ten filtr nema...cili souhlasim to je normalni
Hele chlape, čte si vůbec ty příspěvky, ne na ně odpoví?
Proč mi tu vysvětluje, e auto s FAP by mělo mít správně čistou koncovku, kdy o tom jsem nenapsal ani uk. A ani jsem se o černé koncovce nebavil.
Pro objasnění: O tom černým výfuku jsi začal mluvit ty v reakci na můj příspěvek o RHZ, který nikdy FAP neměl. Prostě jsi si nepřečetl o čem píi a reagoval zbytečně rychle. Ale divím se, e jsi to omlel jetě jednou. Ale tak chápu to v zápalu boje.
Take shrnu to:
1. Kdy má černou koncovku a má FAP (nebo ho má mít ) , tak u to není dobrý výsledek.
2. Pokud nemá FAP, pak má automaticky černou koncovku.
3. Nicméně to, e má černou koncovku u FAP neznamená, e nemůe projít, protoe limit u starích vozů do EURO4 je dostatečně benevolentní i za současných pravidel. (Tedy stále podle toho, co je na títku.)
Hele chlape, čte si vůbec ty příspěvky, ne na ně odpoví? :-))))
Proč mi tu vysvětluje, e auto s FAP by mělo mít správně čistou koncovku, kdy o tom jsem nenapsal ani uk. A ani jsem se o černé koncovce nebavil. :-))
Pro objasnění: O tom černým výfuku jsi začal mluvit ty v reakci na můj příspěvek o RHZ, který nikdy FAP neměl. Prostě jsi si nepřečetl o čem píi a reagoval zbytečně rychle. :) Ale divím se, e jsi to omlel jetě jednou. :-o Ale tak chápu to v zápalu boje. :)
Take shrnu to:
1. Kdy má černou koncovku a má FAP (nebo ho má mít :D ) , tak u to není dobrý výsledek.
2. Pokud nemá FAP, pak má automaticky černou koncovku. ;-)
3. Nicméně to, e má černou koncovku u FAP neznamená, e nemůe projít, protoe limit u starích vozů do EURO4 je dostatečně benevolentní i za současných pravidel. :-d (Tedy stále podle toho, co je na títku.)
|
|
15.01.2020 19:49 -
Re: dojmy z STK
|
3254827
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
koukam ze ty sam uz nevic co pises..ja prave reagoval na tebe a na Milana zvlast ,tak si to precti,fakt nemam uz chut nekomu neco vysvetlovat kdo o to evidentne zajem nema a radeji odvraci pozornost od veci...
pokud jsi nic nenapsal o cernem vyfuku tak jsi s prominutim dementni (to neni nadavka ale diagnoza)
si chytrejsi, vis o tom vice, praxi urcite take mas vetsi..co dodam mas pravdu,jen kecam a nic o tom nevim..
tim bych to uzavrel
koukam ze ty sam uz nevic co pises..ja prave reagoval na tebe a na Milana zvlast ,tak si to precti,fakt nemam uz chut nekomu neco vysvetlovat kdo o to evidentne zajem nema a radeji odvraci pozornost od veci...
pokud jsi nic nenapsal o cernem vyfuku tak jsi s prominutim dementni (to neni nadavka ale diagnoza) ;)
si chytrejsi, vis o tom vice, praxi urcite take mas vetsi..co dodam mas pravdu,jen kecam a nic o tom nevim.. ;)
tim bych to uzavrel :palec
|
|
15.01.2020 20:11 -
Re: dojmy z STK
|
3254829
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
autodiag napsal(a): koukam ze ty sam uz nevic co pises..ja prave reagoval na tebe a na Milana zvlast ,tak si to precti,fakt nemam uz chut nekomu neco vysvetlovat kdo o to evidentne zajem nema a radeji odvraci pozornost od veci...
pokud jsi nic nenapsal o cernem vyfuku tak jsi s prominutim dementni (to neni nadavka ale diagnoza)
si chytrejsi, vis o tom vice, praxi urcite take mas vetsi..co dodam mas pravdu,jen kecam a nic o tom nevim..
tim bych to uzavrel
Musím říci, e jsem nevěřil těm řečem o tobě. Rád si dělám názor sám. A udělal jsem si ho. A plně jsi je potvrdil zkuenosti jiných.
Jetě nazapomeň mít poslední slovo doplněné urákami.
Musím říci, e jsem nevěřil těm řečem o tobě. Rád si dělám názor sám. A udělal jsem si ho. A plně jsi je potvrdil zkuenosti jiných. :palec
Jetě nazapomeň mít poslední slovo doplněné urákami. ;-)
|
|
15.01.2020 20:50 -
Re: dojmy z STK
|
3254845
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
urazet,proc bych to delal ?? to me opravdu neznas..
je mi opravdu jedno co si o me kdo mysli ,pro me neni internetova diskuse stredobod sveta nebo modla..mam sve nazory ,realne zkusenosti ,realny servis a nebojim se rict nazor jako vetsina dnesnich lidi....
kdo me zna vi jakej sem a ze reknu to co si myslim do oci ,co si o me kdo mysli dle internetu vypovida o mnohem a proto to opravdu neresim
opet pouceni,neradit nikomu kdo to to vlastne nestoji...
a sorry ze jsem jsem mel posledni slovo a ze jsem te neurazil,tak snad priste
urazet,proc bych to delal ?? to me opravdu neznas..:palec
je mi opravdu jedno co si o me kdo mysli ,pro me neni internetova diskuse stredobod sveta nebo modla..mam sve nazory ,realne zkusenosti ,realny servis a nebojim se rict nazor jako vetsina dnesnich lidi....
kdo me zna vi jakej sem a ze reknu to co si myslim do oci ,co si o me kdo mysli dle internetu vypovida o mnohem a proto to opravdu neresim
opet pouceni,neradit nikomu kdo to to vlastne nestoji...
a sorry ze jsem jsem mel posledni slovo a ze jsem te neurazil,tak snad priste
|
|
16.01.2020 09:24 -
Re: dojmy z STK
|
3254873
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Tony_Z napsal(a): A neví náhodou, jakou má mít kouřivost RHZ (2.0HDI 80KW)? Protoe za 5 návtěv STK s tímto motorem (autem) jsem viděl minimálně 3 různé limity kouřivosti (asi podle toho, jak se který technik vyspal). A nikdy jsme nevěděl, zda mám nadávat, e se ten motor snaí narvat do přísnějích pravidel , ne kam patří. Nebo naopak mlčet.
Ono to neni jen o RHZ, ale i o tom co je kolem toho RHZ. RHZ splnovalo emisni 2 a 3 a podle toho se to bude lisit. Emisni 3 mela pridanou klapku na sani ovladanou podtlakem, dal taky jestli ma FAP, to je pak zase jinak.
U emisni 2 kourivost na stitku i v TP 1.76. Na protokolech starsiho data cca 2014 a niz dovolena 2.26 od roku 2016 na protokolech jako na stitku 1.76.
Ono to neni jen o RHZ, ale i o tom co je kolem toho RHZ. RHZ splnovalo emisni 2 a 3 a podle toho se to bude lisit. Emisni 3 mela pridanou klapku na sani ovladanou podtlakem, dal taky jestli ma FAP, to je pak zase jinak.
U emisni 2 kourivost na stitku i v TP 1.76. Na protokolech starsiho data cca 2014 a niz dovolena 2.26 od roku 2016 na protokolech jako na stitku 1.76.
|
|
16.01.2020 10:06 -
Re: dojmy z STK
|
3254874
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Carlík napsal(a): Ono to neni jen o RHZ, ale i o tom co je kolem toho RHZ. RHZ splnovalo emisni 2 a 3 a podle toho se to bude lisit. Emisni 3 mela pridanou klapku na sani ovladanou podtlakem, dal taky jestli ma FAP, to je pak zase jinak.
U emisni 2 kourivost na stitku i v TP 1.76. Na protokolech starsiho data cca 2014 a niz dovolena 2.26 od roku 2016 na protokolech jako na stitku 1.76.
Má pravdu, e třeba v Xantii ty první RHZ byla EURO2, kdy EURO 3 jetě neexistovalo.
Ten konkrétní kus, co jsem zmiňoval je s EURO 3 (rv. 2002). Ale to jsou vechny C5 I S tímto motorem. Vechny ji musely plnit EURO 3. Konkrétní poadované hodnoty z protokolů dodám odpoledne a samozřejmě i informaci ze títku.
Jinak RHZ s FAP neexistuje. FAP verze 2.0HDi z té doby byla RHS.
Má pravdu, e třeba v Xantii ty první RHZ byla EURO2, kdy EURO 3 jetě neexistovalo.
Ten konkrétní kus, co jsem zmiňoval je s EURO 3 (rv. 2002). Ale to jsou vechny C5 I S tímto motorem. Vechny ji musely plnit EURO 3. Konkrétní poadované hodnoty z protokolů dodám odpoledne a samozřejmě i informaci ze títku. :)
Jinak RHZ s FAP neexistuje. FAP verze 2.0HDi z té doby byla RHS.
|
|
16.01.2020 12:13 -
Re: dojmy z STK
|
3254884
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mam diesel s euro normou 6,je na nom najazdene cca 20 000km a aj tak ked vopcham prst do vyfuku, tak je poznat, ze nieco predsa len cez ten filter prejde. Nie, vyfuk neni cierny, ale nieco sa tam usadzuje. Po 200 000 km bude istotne cierny. Myslim teda.
Mam diesel s euro normou 6,je na nom najazdene cca 20 000km a aj tak ked vopcham prst do vyfuku, tak je poznat, ze nieco predsa len cez ten filter prejde. Nie, vyfuk neni cierny, ale nieco sa tam usadzuje. Po 200 000 km bude istotne cierny. Myslim teda.
|
|
16.01.2020 16:32 -
Re: dojmy z STK
|
3254899
|
|
tomasg
|
Město: Podvysoka, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 77 |
|
|
Ja uz som tu z tejto temy jelen, normalne uvazujem co na zimu s mojim milackem. Mam 322tkm a vyfuk cierny, v autorizaku nacitane a ze vsetko ok a nemam riesit, tak ja uz som z toho...... No a v decembri ma caka ek tak som resp. budem asi v koncoch 😂 i ked 2roky spat uz bolo sprisnene a preslo, iked mensi problem s egr a twn opat vymeneny
Ja uz som tu z tejto temy jelen, normalne uvazujem co na zimu s mojim milackem. Mam 322tkm a vyfuk cierny, v autorizaku nacitane a ze vsetko ok a nemam riesit, tak ja uz som z toho...... No a v decembri ma caka ek tak som resp. budem asi v koncoch 😂 i ked 2roky spat uz bolo sprisnene a preslo, iked mensi problem s egr a twn opat vymeneny
|
|
16.01.2020 18:48 -
Re: dojmy z STK
|
3254910
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Take u RHZ mám v TP korigovaný součinitel absorbce: 1,76
Hodnoty z protokolů:
1. r. 2011 - korigovaný součinitel 0,5; povolená kouřivost 1,0
2. r. 2013 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 2,26
3. r. 2015 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 1,76
4. r. 2017 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 1,76
5. r. 2019 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 1,76
Take to vypadá, e na nějakého "odborníka" jsem narazil jen při prvním měřením na tomto autě.
EDIT:
Třeba u Megane 1.5dCi 66kw 2011 EURO5 (FAP)
1. r. 2019 - korigovaný součinitel absorbce 0,51; střední hodnota kouřivosti (max povolená): 0,51; naměřená 0,07
Take u RHZ mám v TP korigovaný součinitel absorbce: 1,76
Hodnoty z protokolů:
1. r. 2011 - korigovaný součinitel 0,5; povolená kouřivost 1,0
2. r. 2013 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 2,26
3. r. 2015 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 1,76
4. r. 2017 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 1,76
5. r. 2019 - korigovaný součinitel 1,76; povolená kouřivost 1,76
Take to vypadá, e na nějakého "odborníka" jsem narazil jen při prvním měřením na tomto autě.
EDIT:
Třeba u Megane 1.5dCi 66kw 2011 EURO5 (FAP)
1. r. 2019 - korigovaný součinitel absorbce 0,51; střední hodnota kouřivosti (max povolená): 0,51; naměřená 0,07
|
|
17.01.2020 12:48 -
Re: dojmy z STK
|
3254980
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
autodiag napsal(a): -pokud bude FAP vadny a budou saze ve vyfuku,bude diferencialni tlak vysokej ?
-cim se ridi spusteni regeneraci,co ma prioritu ?
Na tyto 2 otazky by me docela zajimala odpoved.
Kdyz bude FAP vadnej, nebavim se o prasklem vnitrku FAPu, ale kdyz bude uz ucpany cerinem a plny, tak bude diferencialni tlak vysoky ne? V radu xxx mbar?
A cim se ridi spusteni regeneraci? Co ma prioritu?
Rek bych prave ten diferencialni tlak ne? Nenecha jednotka prekrocit urcitou mez ne?
Na tyto 2 otazky by me docela zajimala odpoved.
Kdyz bude FAP vadnej, nebavim se o prasklem vnitrku FAPu, ale kdyz bude uz ucpany cerinem a plny, tak bude diferencialni tlak vysoky ne? V radu xxx mbar?
A cim se ridi spusteni regeneraci? Co ma prioritu?
Rek bych prave ten diferencialni tlak ne? Nenecha jednotka prekrocit urcitou mez ne?
|
|
18.01.2020 08:47 -
Re: dojmy z STK
|
3255011
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Kdy to tady tak pročítám tak mě to utvrzuje v mém letitém přesvědčení a to je zlatej benzín.
Kdy to tady tak pročítám tak mě to utvrzuje v mém letitém přesvědčení a to je zlatej benzín.
|
|
19.01.2020 01:05 -
Re: dojmy z STK
|
3255036
|
|
pkod
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravim,
Tak jsem se pridal k tem z mistnich, kteri neprosli na emise. Moje 1.6HDI ma podle STK limit 0.5 a prebehove otacky 4800 - 5200 v casovem limitu 5s. Bylo vice pokusu, ale hodnoty nekolikrat dost pod limit, nekolikrat take dvojnasobek limitu, ale ani po cca 10ti pokusech neni dostatek po sobe jdoucich v limitu. Vysledky nekonzistentni, rozptyl namerenych hodnot vetsi nez limit.
Auto zrejme kouri pri zasahu omezovace, ktery je nekde kolem 5200 ot/min a neni mozne ho netrefit a pritom dosahnout opakovatelne predepsane otacky v casovem limitu. FAP mam ok (cisty, bez mechanickych vad, prasklin a pod.), diagnostika bez problemu a vse se zda byt funkcni. V beznem provozu bez znamky koureni. Nejaky napad co zmenit aby byl vysledem mereni lepsi?
Zarazi mne, ze nekdo zadal do systemu STK takhle nesmyslne limity. Vzdyt to neodpovida provozu auta. Myslim, ze za to muze z casti zastoupeni vyrobce (mozna jeho nekompetentnost) ktere predpokladam data pro databazi poskytlo. Asi se to pred lety moc neresilo protoze kontrolu emisi nikdo nebral vazne. Navic zakaznik je hlavne prvni majitel a ten se casto na STK ani nedostane, nebo az po zaruce. Dnes uz to STK vazne berou, ale limit je nesmyslne nastaveny. Takze auta s takto nastavenymi parametry mereni pujdou ze silnic i kdyz realne "neskodi". A jeste si budeme tleskat, jak jsme se zbavili tech technicky nezpusobilych aut.
Proste metodika mereni kourivosti pouzivana na STK odpovida dobe mechanickych radovych vstrikovacich cerpadel s odstredivou regulaci otacek kde mela definice prebehovych otacek smysl. Takoveto mereni nema mnoho spolecneho s realnou kourivosti dnesnich motoru za provodu ani se samotnou homologacni metodikou pro libovolne "euro".
Kolega v praci ma Skodofku, cerny naraznik kolem vyfuku a na stejne STK prosel jak nic. Pozadovane testovaci otacky jsou totiz pod 3000 a namerena kourivost pochopitelne kolem nuly bez ohledu na relany stav auta.
Muzete prosim vy, co mate 1.6HDI, kouknout do protokolu jake tam mate limity? Pokud jste ochotni pridat i na namerene hodnoty, budu rad.
Dik
Zdravim,
Tak jsem se pridal k tem z mistnich, kteri neprosli na emise. Moje 1.6HDI ma podle STK limit 0.5 a prebehove otacky 4800 - 5200 v casovem limitu 5s. Bylo vice pokusu, ale hodnoty nekolikrat dost pod limit, nekolikrat take dvojnasobek limitu, ale ani po cca 10ti pokusech neni dostatek po sobe jdoucich v limitu. Vysledky nekonzistentni, rozptyl namerenych hodnot vetsi nez limit.:nevim
Auto zrejme kouri pri zasahu omezovace, ktery je nekde kolem 5200 ot/min a neni mozne ho netrefit a pritom dosahnout opakovatelne predepsane otacky v casovem limitu. FAP mam ok (cisty, bez mechanickych vad, prasklin a pod.), diagnostika bez problemu a vse se zda byt funkcni. V beznem provozu bez znamky koureni. Nejaky napad co zmenit aby byl vysledem mereni lepsi?
Zarazi mne, ze nekdo zadal do systemu STK takhle nesmyslne limity. Vzdyt to neodpovida provozu auta. Myslim, ze za to muze z casti zastoupeni vyrobce (mozna jeho nekompetentnost) ktere predpokladam data pro databazi poskytlo. Asi se to pred lety moc neresilo protoze kontrolu emisi nikdo nebral vazne. Navic zakaznik je hlavne prvni majitel a ten se casto na STK ani nedostane, nebo az po zaruce. Dnes uz to STK vazne berou, ale limit je nesmyslne nastaveny. Takze auta s takto nastavenymi parametry mereni pujdou ze silnic i kdyz realne "neskodi". A jeste si budeme tleskat, jak jsme se zbavili tech technicky nezpusobilych aut.
Proste metodika mereni kourivosti pouzivana na STK odpovida dobe mechanickych radovych vstrikovacich cerpadel s odstredivou regulaci otacek kde mela definice prebehovych otacek smysl. Takoveto mereni nema mnoho spolecneho s realnou kourivosti dnesnich motoru za provodu ani se samotnou homologacni metodikou pro libovolne "euro".
Kolega v praci ma Skodofku, cerny naraznik kolem vyfuku a na stejne STK prosel jak nic. Pozadovane testovaci otacky jsou totiz pod 3000 a namerena kourivost pochopitelne kolem nuly bez ohledu na relany stav auta.
Muzete prosim vy, co mate 1.6HDI, kouknout do protokolu jake tam mate limity? Pokud jste ochotni pridat i na namerene hodnoty, budu rad.
Dik
|
|
19.01.2020 15:00 -
Re: dojmy z STK
|
3255068
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
pkod napsal(a): Zdravim,
Tak jsem se pridal k tem z mistnich, kteri neprosli na emise. Moje 1.6HDI ma podle STK limit 0.5 a prebehove otacky 4800 - 5200 v casovem limitu 5s. Bylo vice pokusu, ale hodnoty nekolikrat dost pod limit, nekolikrat take dvojnasobek limitu, ale ani po cca 10ti pokusech neni dostatek po sobe jdoucich v limitu. Vysledky nekonzistentni, rozptyl namerenych hodnot vetsi nez limit.
Sry, ale z toho absolutně netuím, kterou z těch 3 uvedených měřených veličin jsi měl v nepořádku... Moná bys měl raději přiloit výsledky měření.
Sry, ale z toho absolutně netuím, kterou z těch 3 uvedených měřených veličin jsi měl v nepořádku... Moná bys měl raději přiloit výsledky měření. :palec
|
|
23.01.2020 18:54 -
Re: dojmy z STK
|
3255660
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Dnes jsem byl na STK a auto proslo bez sebemensiho problemu. Nic jsem nepripravoval a ani jsem to neumyl, az jsem se za to stydel. Koncovka vyfuku naprosto cista, jen zanedbatelne sede smouhy. STK provedena v jinych mestech.
2018 - korigovaný součinitel 0,51; hodnota kourivosti namerena 0,02; rozpeti hodnot 4 merení kourivosti dovolene max. 0,25, namerene 0.
2020 - korigovaný součinitel 0,50; hodnota kourivosti namerena 0,00; rozpeti hodnot 4 merení kourivosti dovolene max. 0,25, namerene 0.
Jsem spokojen
Dnes jsem byl na STK a auto proslo bez sebemensiho problemu. Nic jsem nepripravoval a ani jsem to neumyl, az jsem se za to stydel. Koncovka vyfuku naprosto cista, jen zanedbatelne sede smouhy. STK provedena v jinych mestech.
2018 - korigovaný součinitel 0,51; hodnota kourivosti namerena 0,02; rozpeti hodnot 4 merení kourivosti dovolene max. 0,25, namerene 0.
2020 - korigovaný součinitel 0,50; hodnota kourivosti namerena 0,00; rozpeti hodnot 4 merení kourivosti dovolene max. 0,25, namerene 0.
Jsem spokojen :palec
|
|
24.01.2020 10:56 -
Re: dojmy z STK
|
3255797
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
kajman napsal(a): Dnes jsem byl na STK a auto proslo bez sebemensiho problemu. Nic jsem nepripravoval a ani jsem to neumyl, az jsem se za to stydel. Koncovka vyfuku naprosto cista, jen zanedbatelne sede smouhy. STK provedena v jinych mestech.
2018 - korigovaný součinitel 0,51; hodnota kourivosti namerena 0,02; rozpeti hodnot 4 merení kourivosti dovolene max. 0,25, namerene 0.
2020 - korigovaný součinitel 0,50; hodnota kourivosti namerena 0,00; rozpeti hodnot 4 merení kourivosti dovolene max. 0,25, namerene 0.
Jsem spokojen
To má ale uplně patně změřené nějakou pochybnou stanicí STK a určitě i patný protokol...., neb místní odborníci píou, e má mít limit na STK pouze 0,25 a ne 0,5 jak uvádí ty
:palec
To má ale uplně patně změřené nějakou pochybnou stanicí STK a určitě i patný protokol...., neb místní odborníci píou, e má mít limit na STK pouze 0,25 a ne 0,5 jak uvádí ty ;-)
|
|
24.01.2020 12:53 -
Re: dojmy z STK
|
3255833
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
Ve velkem technicaku na zadni strane je uveden korigiovany soucinitel 0.51. Motor RHR.
Ve velkem technicaku na zadni strane je uveden korigiovany soucinitel 0.51. Motor RHR.
|
|
04.05.2020 15:25 -
Re: dojmy z STK
|
3268643
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Čerstvý dojem z DEKRA STK Pha Dobronická/Kunratice:
Stručně: několik let pravidelného jedění tam, ale u konečná... Aneb, jen blbec se dvakrát spálí o stejná kamna... Minule technik hemzal něco o nebrzdící ruční brzdě a vyhazovu, posléze byl upozorněn na nai drobnou odchylku od standardu - holt brzdí jiná náprava, následně tedy ve změřeno jako OK. Koukl znova na kotouče a nahlásil, e zadní mají orezlou činnou plochu na víc ne 25% Nepodařilo se mi jej přesvědčit, e ty kotouče jsou velké a činná plocha se tak zdá býti malá... STK na 30dní... Výměna kotoučů, přeměření ploch a výsledek - zbytečná výměna. Technik byl ko.ot, co potřeboval někoho vyhodit.
Dnes jiné auto, emise předem vzorně kouřivost 0, na lince ale nalezena evidentně čerstvě sklouzlá maneta u poloosy, take mastnota... STK na 30dní. Pánové tam asi ijí jetě v době, kdy vzít roubovák a utáhnout roubek třeba u seřízení světel byl zázrak. No nic, očistěno, maenta navléknuta a zajitěna, zítra opakovaná STK. Jen doufám, e tam opět nebude hodně zákazníků/kámoů tykajících si s techniky a ti ... "technici" zase nebudou vyhazovat at jim vyjde průměr. Jak dlouho bych asi chtěl jezdit se sklouzlou manetou poloosy ponechávám na posouzení čtenáře. Ano, formálně má technik pravdu, ale jinak je to dvakrát potvrzené hovado... Pardon...
Docela bych chtěl vidět protokoly a spodky několika úspěně zkotrolovaných vraků kolem z jiné STK bez tykačky s personálem.
P.S.: po mením pátrání v okolí potvrzena občasná urputná snaha za kadou cenu vyhodit... Mýny melou, STK se stále zmenuje...Kdo nechcete někomu dělat křoví, jeďte jinam
Čerstvý dojem z DEKRA STK Pha Dobronická/Kunratice:
Stručně: několik let pravidelného jedění tam, ale u konečná... Aneb, jen blbec se dvakrát spálí o stejná kamna... Minule technik hemzal něco o nebrzdící ruční brzdě a vyhazovu, posléze byl upozorněn na nai drobnou odchylku od standardu - holt brzdí jiná náprava, následně tedy ve změřeno jako OK. Koukl znova na kotouče a nahlásil, e zadní mají orezlou činnou plochu na víc ne 25% Nepodařilo se mi jej přesvědčit, e ty kotouče jsou velké a činná plocha se tak zdá býti malá... STK na 30dní... Výměna kotoučů, přeměření ploch a výsledek - zbytečná výměna. Technik byl ko.ot, co potřeboval někoho vyhodit.
Dnes jiné auto, emise předem vzorně kouřivost 0, na lince ale nalezena evidentně čerstvě sklouzlá maneta u poloosy, take mastnota... STK na 30dní. Pánové tam asi ijí jetě v době, kdy vzít roubovák a utáhnout roubek třeba u seřízení světel byl zázrak. No nic, očistěno, maenta navléknuta a zajitěna, zítra opakovaná STK. Jen doufám, e tam opět nebude hodně zákazníků/kámoů tykajících si s techniky a ti ... "technici" zase nebudou vyhazovat at jim vyjde průměr. Jak dlouho bych asi chtěl jezdit se sklouzlou manetou poloosy ponechávám na posouzení čtenáře. Ano, formálně má technik pravdu, ale jinak je to dvakrát potvrzené hovado... Pardon...
Docela bych chtěl vidět protokoly a spodky několika úspěně zkotrolovaných vraků kolem z jiné STK bez tykačky s personálem.
P.S.: po mením pátrání v okolí potvrzena občasná urputná snaha za kadou cenu vyhodit... Mýny melou, STK se stále zmenuje...Kdo nechcete někomu dělat křoví, jeďte jinam
|
|
| |
|
|