| | |
16.06.2019 21:22 -
Re: dojmy z STK
|
3226575
|
|
luboal
|
Město: Innsbruck, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Me to ceka co nejdriv.Posledne jsem mel kourovost 0,01 po zahrati motoru ( ca 10 km jizdy)pancuju diesel s Monzol5c 1:200, a otacky pri mereni take kolem 4500.
Me to ceka co nejdriv.Posledne jsem mel kourovost 0,01 po zahrati motoru ( ca 10 km jizdy)pancuju diesel s Monzol5c 1:200, a otacky pri mereni take kolem 4500.
|
|
22.06.2019 09:56 -
Re: dojmy z STK
|
3227093
|
|
PiCko
|
Město: Santovka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahojte, síce trochu neskôr, ale dopíem svoju skúsenos s EK. Na druhý pokus sa mi podarilo úspene absolvova EK. Priznám sa, e som auto nejak strane nevytáčal a jediné čo pomohlo, bolo 200km po diažnici pri 3000 ot/min. Po absolvovaní tejto cesty som na parkovisku pri vožnobehu vytočil motor na max a neobjavil sa iadny dym. Na EK som mal hodnoty dymivosti medzi 1 a 1,6. A jeden krát bola hodnota 2,9 a iiel čierny dym (asi zvyky usadenín).
Po tejto skúsenosti odporúčam vetkým pred EK prebehnú auto na vyích otáčkach aby vyhádzalo zo seba vetky usadeniny a auto bez problému prejde.
Neveril som tomu, e prebehnutie auta spraví taký rozdiel v dymivosti - prvá EK dymivos 2,78, druhá EK dymivos 1,36.
Ahojte, síce trochu neskôr, ale dopíem svoju skúsenos s EK. Na druhý pokus sa mi podarilo úspene absolvova EK. :palec Priznám sa, e som auto nejak strane nevytáčal a jediné čo pomohlo, bolo 200km po diažnici pri 3000 ot/min. Po absolvovaní tejto cesty som na parkovisku pri vožnobehu vytočil motor na max a neobjavil sa iadny dym. Na EK som mal hodnoty dymivosti medzi 1 a 1,6. A jeden krát bola hodnota 2,9 a iiel čierny dym (asi zvyky usadenín).
Po tejto skúsenosti odporúčam vetkým pred EK prebehnú auto na vyích otáčkach aby vyhádzalo zo seba vetky usadeniny a auto bez problému prejde.
Neveril som tomu, e prebehnutie auta spraví taký rozdiel v dymivosti - prvá EK dymivos 2,78, druhá EK dymivos 1,36.
|
|
22.06.2019 11:23 -
Re: dojmy z STK
|
3227096
|
|
jruze
|
|
|
PiCko napsal(a): Ahojte, síce trochu neskôr, ale dopíem svoju skúsenos s EK. Na druhý pokus sa mi podarilo úspene absolvova EK. Priznám sa, e som auto nejak strane nevytáčal a jediné čo pomohlo, bolo 200km po diažnici pri 3000 ot/min. Po absolvovaní tejto cesty som na parkovisku pri vožnobehu vytočil motor na max a neobjavil sa iadny dym. Na EK som mal hodnoty dymivosti medzi 1 a 1,6. A jeden krát bola hodnota 2,9 a iiel čierny dym (asi zvyky usadenín).
Po tejto skúsenosti odporúčam vetkým pred EK prebehnú auto na vyích otáčkach aby vyhádzalo zo seba vetky usadeniny a auto bez problému prejde.
Neveril som tomu, e prebehnutie auta spraví taký rozdiel v dymivosti - prvá EK dymivos 2,78, druhá EK dymivos 1,36.
A kde e máte povolenou tuto kouřivost ? u nás v CZ je 0,25 u fapovejch verzí (norma uváděná výrobcem pro RHR s FAP je 0,65 (ale podle novejch předpisů i tyto mají 0,25 a pokud se do toho nevejdou mají prostě pokozený FAP) = to e to ,,poutějí" ......
A kde e máte povolenou tuto kouřivost ? u nás v CZ je 0,25 u fapovejch verzí;-) (norma uváděná výrobcem pro RHR s FAP je 0,65 (ale podle novejch předpisů i tyto mají 0,25 a pokud se do toho nevejdou mají prostě pokozený FAP) = to e to ,,poutějí" ......
|
|
05.07.2019 20:12 -
Re: dojmy z STK
|
3228915
|
|
wenka
|
|
|
Včerejí STK v Soběslavi na zelené STK. Velice rychlé emise. Pěkně jsem pokecal se servisákem .Ani motor moc nevytáčel.Na OBD bez chyb. Ve proběhlo k mé spokojenosti. Na STK u to bylo horí. podvozek a vůbec spodek auta mi pochválili. Na brzdách kadá strana předních brzd brzdila jinak.Trochu to "potrápil" na válcích a bylo to jen taktak na projití. Kdy zkouel ruční brzdily obě strany stejně.Pak ji jen kontrola světel seřízení a STK v pohodě.Prý vdycky touil se projet se v C5.Tak jsem ho nechal kousek popojet
Včerejí STK v Soběslavi na zelené STK. Velice rychlé emise. Pěkně jsem pokecal se servisákem .Ani motor moc nevytáčel.Na OBD bez chyb. Ve proběhlo k mé spokojenosti. Na STK u to bylo horí. podvozek a vůbec spodek auta mi pochválili. Na brzdách kadá strana předních brzd brzdila jinak.Trochu to "potrápil" na válcích a bylo to jen taktak na projití. Kdy zkouel ruční brzdily obě strany stejně.Pak ji jen kontrola světel seřízení a STK v pohodě.Prý vdycky touil se projet se v C5.Tak jsem ho nechal kousek popojet:-))))
|
|
10.01.2020 10:51 -
Dojmy z STK
|
3254138
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý den,
dnes provedena STK, bez ztráty kytičky. TK bez závad, ME bez závad, povolená kouřivost max #0,25, naměřená 0,05, rozpětí 4 po sobě jdoucích měření 0,00.
Pro jistotu jsem poslední 2 týdny jezdil vchny kopečky cestou do-z práce na čtyřku a nad 3000 otáček.
Kdy jsem auto kupoval a dělal emise, mělo kouřivost 0,09. Za 2 roky najeto 82 tkm, tankuju Vervu (mimořádně EUOil bez bio). Tachometr 227 tkm, r.v. 2012.
Dobrý den,
dnes provedena STK, bez ztráty kytičky. TK bez závad, ME bez závad, povolená kouřivost max #0,25, naměřená 0,05, rozpětí 4 po sobě jdoucích měření 0,00.
Pro jistotu jsem poslední 2 týdny jezdil vchny kopečky cestou do-z práce na čtyřku a nad 3000 otáček.
Kdy jsem auto kupoval a dělal emise, mělo kouřivost 0,09. Za 2 roky najeto 82 tkm, tankuju Vervu (mimořádně EUOil bez bio). Tachometr 227 tkm, r.v. 2012.
|
|
10.01.2020 12:20 -
Re: dojmy z STK
|
3254142
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Na SK, co som bol v decembri na STK a EK v protokole o EK uz ani neuvadzaju hodnoty, iba vyhovuje/nevyhovuje
Na SK, co som bol v decembri na STK a EK v protokole o EK uz ani neuvadzaju hodnoty, iba vyhovuje/nevyhovuje
|
|
10.01.2020 21:35 -
Re: dojmy z STK
|
3254197
|
|
jruze
|
|
|
Dnes jsem byl také s biturbem (limuzínou - s tou po havárce) táké OK.
Dnes jsem byl také s biturbem (limuzínou - s tou po havárce) táké OK.
|
|
10.01.2020 23:46 -
Re: dojmy z STK
|
3254223
|
|
jirka0077
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 61 |
|
|
No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba havky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no e máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vdi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD e euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat kdy v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.
No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba havky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no e máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vdi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD e euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat kdy v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.
|
|
11.01.2020 15:14 -
Re: dojmy z STK
|
3254307
|
|
jruze
|
|
|
jirka0077 napsal(a): No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba havky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no e máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vdi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD e euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat kdy v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.
FAP není vemocnej - vstřiky,turbo , váha vzduchu ,aditivace, EGR atd..
FAP není vemocnej - vstřiky,turbo , váha vzduchu ,aditivace, EGR atd..
|
|
13.01.2020 11:27 -
Re: dojmy z STK
|
3254514
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
jirka0077 napsal(a): No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba havky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no e máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vdi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD e euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat kdy v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.
Jsi si jistej, e tam FAP vůbec má?
Jsi si jistej, e tam FAP vůbec má?
|
|
13.01.2020 18:50 -
Re: dojmy z STK
|
3254538
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
No len kopa áut má funkčný FAP a čierny výfuk.
No len kopa áut má funkčný FAP a čierny výfuk.
|
|
14.01.2020 08:40 -
Re: dojmy z STK
|
3254549
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jirka0077 napsal(a): No já jsem byl na STK teď v Listopadu, přijel jsem na ME a chyba havky promazal. Vzal papir, hm to vám asi nejde FAP ne. Já proč no e máte výfuk černej jak komín. Dal na diag, zkusil a povídá. Máte mít max 0,25 já jak to vdi vy máte hodnotu 0,50. No jo ale prý vydalo MD e euro 4. Musí mít 0,25 a já mu říkám ale jak to mám asi udělat kdy v TK je max 0,50. Naměřil mi 0,57. Pak jen sorry asi máte na hovno FAP filtr.
ono kdyz je filtr i motor v poradku tak se na tech .25 dostanes,o tom ze je to prasarna od MD a Dekra nema cenu polemizovat
pokud mas vejfuk cernej ,tak ten problem mas a je v poradku ze pri kourivosti 0.57 ti emise nedali
ono kdyz je filtr i motor v poradku tak se na tech .25 dostanes,o tom ze je to prasarna od MD a Dekra nema cenu polemizovat
pokud mas vejfuk cernej ,tak ten problem mas a je v poradku ze pri kourivosti 0.57 ti emise nedali
|
|
14.01.2020 11:10 -
Re: dojmy z STK
|
3254591
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
autodiag napsal(a): pokud ma napsanou kourivost 0.5 tak ma
pokud ma zapsanou kourivost 1.0 tak nema
Neví, jak to v dnení době je?
Zda je limit kouřivosti dán výrobcem (podle títku) nebo EURO normou, kterou splňuje?
Případně nemá k tomu nějakou tabulku?
A neví náhodou, jakou má mít kouřivost RHZ (2.0HDI 80KW)? Protoe za 5 návtěv STK s tímto motorem (autem) jsem viděl minimálně 3 různé limity kouřivosti (asi podle toho, jak se který technik vyspal). A nikdy jsme nevěděl, zda mám nadávat, e se ten motor snaí narvat do přísnějích pravidel , ne kam patří. Nebo naopak mlčet.
Díky.
Neví, jak to v dnení době je?
Zda je limit kouřivosti dán výrobcem (podle títku) nebo EURO normou, kterou splňuje?
Případně nemá k tomu nějakou tabulku? :)
A neví náhodou, jakou má mít kouřivost RHZ (2.0HDI 80KW)? Protoe za 5 návtěv STK s tímto motorem (autem) jsem viděl minimálně 3 různé limity kouřivosti (asi podle toho, jak se který technik vyspal). A nikdy jsme nevěděl, zda mám nadávat, e se ten motor snaí narvat do přísnějích pravidel , ne kam patří. Nebo naopak mlčet.
Díky. :)
|
|
14.01.2020 17:03 -
Re: dojmy z STK
|
3254618
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Neví, jak to v dnení době je?
Zda je limit kouřivosti dán výrobcem (podle títku) nebo EURO normou, kterou splňuje?
Případně nemá k tomu nějakou tabulku?
je to jednoduche s fap 0.25 bez fap si ted nejsim jistej jestli 0.5 nebo 0.75 a je jim jedno s jakou homologaci to auto bylo schvaleno
Tony_Z napsal(a): A neví náhodou, jakou má mít kouřivost RHZ (2.0HDI 80KW)? Protoe za 5 návtěv STK s tímto motorem (autem) jsem viděl minimálně 3 různé limity kouřivosti (asi podle toho, jak se který technik vyspal). A nikdy jsme nevěděl, zda mám nadávat, e se ten motor snaí narvat do přísnějích pravidel , ne kam patří. Nebo naopak mlčet.
Díky.
mas to na stitku na sloupku nabov technicaku..kourivosti jsou stejne,jak jsem psal
neni to jak se technik vyspal,je to tak jak to vyzaduje vyhlaska a jeji modifikace
nadavej sam sobe,pokud mas cernej vajfuk a kourivost jakou mas je problem v udrzbe,bohuzel..to ze udrzba neco stoji je vec druha..
mas to na stitku na sloupku nabov technicaku..kourivosti jsou stejne,jak jsem psal
neni to jak se technik vyspal,je to tak jak to vyzaduje vyhlaska a jeji modifikace
nadavej sam sobe,pokud mas cernej vajfuk a kourivost jakou mas je problem v udrzbe,bohuzel..to ze udrzba neco stoji je vec druha..
|
|
14.01.2020 17:39 -
Re: dojmy z STK
|
3254621
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Nevím jakou řeíte normu.
Byl sem minulý týden -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25 , naměřeno 0,27 - ve OK , výfuk černý od sazí
V metodice měření je uvedeno na str. 29 - limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla,
pokud je nestanovil pouijí se limitní hodnoty dle přílohy č. 1 vyhláky 211/2018 Sb. take mám FAP a kouřivost 0,5 měřím do 0,5. Limit schválený globálním schválením nelze měnit národní vyhlákou. Kdy u, tak zákonem.
Nevím jakou řeíte normu.
Byl sem minulý týden -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25 ;-) , naměřeno 0,27 - ve OK , výfuk černý od sazí :-P
V metodice měření je uvedeno na str. 29 - limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla,
pokud je nestanovil pouijí se limitní hodnoty dle přílohy č. 1 vyhláky 211/2018 Sb. take mám FAP a kouřivost 0,5 měřím do 0,5. Limit schválený globálním schválením nelze měnit národní vyhlákou. Kdy u, tak zákonem.
Přílohy: emise.jpg ( 1706295b ) - |
|
14.01.2020 17:41 -
Re: dojmy z STK
|
3254622
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A výfuk má čistý či pinavý?
A výfuk má čistý či pinavý? :)
|
|
14.01.2020 20:31 -
Re: dojmy z STK
|
3254642
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
PATaMAT napsal(a): Nevím jakou řeíte normu.
Byl sem minulý týden -rok 2006, RHR, euro 4 s FAP, max přípustný limit kouřivosti je 0,5 a max rozpětí hodnot je 0,25 , naměřeno 0,27 - ve OK , výfuk černý od sazí
V metodice měření je uvedeno na str. 29 - limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla,
pokud je nestanovil pouijí se limitní hodnoty dle přílohy č. 1 vyhláky 211/2018 Sb. take mám FAP a kouřivost 0,5 měřím do 0,5. Limit schválený globálním schválením nelze měnit národní vyhlákou. Kdy u, tak zákonem.
kdyz uz chces poucovat,uvadej aktualni informace ty globalni schvaleni
ohanis se vyhlaskou,pak je to globalni schvaleni ..takze co to je ?
ME se ridi metodikou MVCR danou vyhlaskou,ne zakonem
to ze mas cernej vejfuk znamena co ,ze se chlubis nebo konstatujes ze mas nefunkcni filtr ?
priste kdyz uz chces podporit necim sve tvrzeni,tak to alespon neupravuj a nemaz udaje
na strane 29 ,tebou zmineheho dokumentu (metodika mereni emisi) je popsano mereni emisi pro zazehove motory,ne pro vznetove..
tva nekompletni citace je na strane 31 a zni v celem zneni takto :
14. Limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla. Pokud je nestanovil nebo pokud se jedná o vozidla homologovaná podle 715/2007/ES resp. 595/2009/ES a novějích předpisů (vozidla s DPF, viz Příloha 5 tohoto Metodického postupu), pouijí se limitní hodnoty dle Přílohy č. 1 vyhláky č. 211/2018 Sb..
v plnem zneni dava smysl,protoze to dulezize jsi neumazal
pro uplnost prikladam plne zneni metodiky mereni od zari 2019
zdroj informaci MVCR
kdyz uz chces poucovat,uvadej aktualni informace ty globalni schvaleni
ohanis se vyhlaskou,pak je to globalni schvaleni ..takze co to je ?
ME se ridi metodikou MVCR danou vyhlaskou,ne zakonem
to ze mas cernej vejfuk znamena co ,ze se chlubis nebo konstatujes ze mas nefunkcni filtr ?
priste kdyz uz chces podporit necim sve tvrzeni,tak to alespon neupravuj a nemaz udaje ;)
na strane 29 ,tebou zmineheho dokumentu (metodika mereni emisi) je popsano mereni emisi pro zazehove motory,ne pro vznetove..
tva nekompletni citace je na strane 31 a zni v celem zneni takto :
14. Limitní hodnoty stanovuje výrobce vozidla. Pokud je nestanovil nebo pokud se jedná o vozidla homologovaná podle 715/2007/ES resp. 595/2009/ES a novějích předpisů (vozidla s DPF, viz Příloha 5 tohoto Metodického postupu), pouijí se limitní hodnoty dle Přílohy č. 1 vyhláky č. 211/2018 Sb..
v plnem zneni dava smysl,protoze to dulezize jsi neumazal
pro uplnost prikladam plne zneni metodiky mereni od zari 2019
zdroj informaci MVCR
Přílohy: Metodicky-postup-mereni-emisi-18-9-2019.pdf ( 2116616b ) - |
|
| |
|
|