| | |
09.01.2019 09:02 -
Re: dojmy z STK
|
3200412
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Tak jsem byl také na STK. Muj stařeček proel bez ztráty bodu. Jediný drobný problém zalé světlomety. A na ME to při prvním měření nevypadalo dobře, ale podrel to chvilku v 2500 otáčkách a pak bylo vechno OK. Take z mého pohledu ve OK.
Tak jsem byl také na STK. Muj stařeček proel bez ztráty bodu. Jediný drobný problém zalé světlomety. A na ME to při prvním měření nevypadalo dobře, ale podrel to chvilku v 2500 otáčkách a pak bylo vechno OK. Take z mého pohledu ve OK.
|
|
09.01.2019 19:44 -
Re: dojmy z STK
|
3200511
|
|
cjeky
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
No co Jardo. Pro někoho je to světlo jako kadé jiné. Svítí? Svítí! Tak to neřeí. To e svítí do protisměru je jim asi jedno. Je otázka jestli o tom ten co to tam dal věděl e je z anglana a nebo jestli to nějaký "prodejce" nezatajil aby udělal keft na jinak nepouitelném díle
No co Jardo. Pro někoho je to světlo jako kadé jiné. Svítí? Svítí! Tak to neřeí. To e svítí do protisměru je jim asi jedno. Je otázka jestli o tom ten co to tam dal věděl e je z anglana a nebo jestli to nějaký "prodejce" nezatajil aby udělal keft na jinak nepouitelném díle :nevim
|
|
03.03.2019 11:12 -
Re: dojmy z STK
|
3209958
|
|
Aja
|
|
|
Zdravím. Tak minulý týden jsem taky absolvoval STK. Na emisích jsem proel s rezervou. Mám motor 80KW a korigovaný součinitel absorpce 1,76. První problém se přes OBU připojit. Nemohl se načíst, tak nasledovalo zamknutí a odemknutí auta přes dálkáč, tak se to chytlo, pak nastartoval a výpadek, tak opět následovalo zamknutí a odemknutí.
To se opakovalo asi 3x, prý je to problém ročníku 2003, ale přistoupil na měření a 4x turování a na 5000 otáček.
Naměřen průměr 0,80 take jsem prel a poslán na STK. Super. Tak kontrola prola bez komplikací. Ptám se: "Jak to vypadá?"
Technik. "No, nic patného,ale musím Vám něco napsat."
Take. Zrezlé zadní kotouče (jezdím jen víkendy) a viděl nové přední, tlumiče se mu nelíbily i kdy byly suché ale jetě neměněné, rez karoserie a volné rouby karoserie (opravdu nevím které).
Ve v lehkých a na 2 roky prodloueno. Závěr zní: Auto máme 10let a spojenost. Chtěl jsem novějí C5, ale zatím odkládám pořízení. Při dnení době nevím,zda by byla tak kvalitní jak starí ročníky.
Zdravím. Tak minulý týden jsem taky absolvoval STK. Na emisích jsem proel s rezervou. Mám motor 80KW a korigovaný součinitel absorpce 1,76. První problém se přes OBU připojit. Nemohl se načíst, tak nasledovalo zamknutí a odemknutí auta přes dálkáč, tak se to chytlo, pak nastartoval a výpadek, tak opět následovalo zamknutí a odemknutí. :-)
To se opakovalo asi 3x, prý je to problém ročníku 2003, ale přistoupil na měření a 4x turování a na 5000 otáček.
:-((((
Naměřen průměr 0,80 take jsem prel a poslán na STK. Super. Tak kontrola prola bez komplikací. Ptám se: "Jak to vypadá?"
Technik. "No, nic patného,ale musím Vám něco napsat." :-))))
Take. Zrezlé zadní kotouče (jezdím jen víkendy) a viděl nové přední, tlumiče se mu nelíbily i kdy byly suché ale jetě neměněné, rez karoserie a volné rouby karoserie (opravdu nevím které). :-))))
Ve v lehkých a na 2 roky prodloueno. Závěr zní: Auto máme 10let a spojenost. Chtěl jsem novějí C5, ale zatím odkládám pořízení. Při dnení době nevím,zda by byla tak kvalitní jak starí ročníky.:palec
|
|
07.06.2019 18:47 -
Re: dojmy z STK
|
3225292
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
presiel som bez problemov, ved r.v.2013 a 105tkm, ale to bolelo. motor aspon 10x na obmedzovaci = ani som nevedl ze sa vytoci cez 5tisic, 2x uz na parkovisku ze ci nedymi lebo to ani nemusim chodit.
maju teraz nove kamery a akosi nevedia to salit (asi na to pridu neskor) .
inak vyhadzuju za vsetko, na jednej strane si myslim ze konecne, predsa neni mozne aby sme donekonecna cuchali ludi co to maju vselijako poupravovane a vykuchane. vselijake vraky co vam siria oblaky dymu na krizovatkach
.link.
presiel som bez problemov, ved r.v.2013 a 105tkm, ale to bolelo. motor aspon 10x na obmedzovaci = ani som nevedl ze sa vytoci cez 5tisic, 2x uz na parkovisku ze ci nedymi lebo to ani nemusim chodit.
maju teraz nove kamery a akosi nevedia to salit (asi na to pridu neskor) .
inak vyhadzuju za vsetko, na jednej strane si myslim ze konecne, predsa neni mozne aby sme donekonecna cuchali ludi co to maju vselijako poupravovane a vykuchane. vselijake vraky co vam siria oblaky dymu na krizovatkach
https://www.autoviny.sk/novinky/119729/na-stk-uz-nepomozu-ani-uplatky-a-prizmurenie-oci-neprechadzaju-tisice-aut-motoristi-su-zufali
|
|
07.06.2019 20:51 -
Re: dojmy z STK
|
3225303
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ano, normalne ten merak zapojil bezdratovo do OBD v laktovke, a pridaval plyn. a ani sa s tym nebabral, ze on tam nebude hladat otacky ked som mu vravel ze aj 4tisic by stacilo. normalne niekolkokrat to preslapol na volnobehu a kedze som stal vedla tak som pozeral kde to az vytaca. a ono to vyletovalo az do 5500. svinstvo.
inak rano som vopchal servitku do vyfuku. cista
nechapem ktory blb toto vymyslel toto robit naftakom. namerana dymivost je 0.05, otacky 4928 na protokole.
ano, normalne ten merak zapojil bezdratovo do OBD v laktovke, a pridaval plyn. a ani sa s tym nebabral, ze on tam nebude hladat otacky ked som mu vravel ze aj 4tisic by stacilo. normalne niekolkokrat to preslapol na volnobehu a kedze som stal vedla tak som pozeral kde to az vytaca. a ono to vyletovalo az do 5500. svinstvo.
inak rano som vopchal servitku do vyfuku. cista
nechapem ktory blb toto vymyslel toto robit naftakom. namerana dymivost je 0.05, otacky 4928 na protokole.
|
|
07.06.2019 22:14 -
Re: dojmy z STK
|
3225327
|
|
PiCko
|
Město: Santovka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ahojte, ja mám tie čerstvú skúsenos z emisnej a technickej kontroly. Bol som na nej dnes s mojou C5 I 2.0Hdi.
Pred meraním technik zohrial motor na 80 °C. Potom zastrčil do výfuku snímač a začal vytáča na maximum, v mojom prípade to bolo 4750ot/min. (Tie sa zhodujem s Robom, e takto vytáča nafák je poriadne hlúpi výmysel.) Z výfuku vyiel taký dym a sadze, e som ostal pozera. Na čo sa ma technik pýta, či som pred kontrolou bol auto pretiahnu. Hovorím mu e nie, e ja sa k autu správam jemne a nevytáčam ho. Povedal mi na to, e práve v tom je problém. Takto mi ho vytáčal niekožko krát (nepočítal som to) a na konci zahlásil, e to neprelo.
Technik mi poradil, aby som zohriaty motor poriadne prebehol na trojke po diažnici a priiel v pondelok, e to spravíme.
Mechanik, čo mi opravuje auto, mi poradil to isté. Dodal ete, e by stálo za kontrolu pozrie na počítači váhu vzduchu atď...
Pri benej jazde nedymím, ani pri prudkom pridaní(v spätnom zrkadle nevidím dym). Jazdím plynule, max do 3000ot/min a nie som typ ktorý skáče po plynovom pedály.
Chcel by som sa spýta aj vás, čo by ste mi poradili aby som preiel emisnou kontrolou? Mňa ako laika napadlo, či motor nehltá olej pri takých vysokých otáčkach, alebo je naozaj problém iba v zájdenom výfukovom potrubí ?
Ahojte, ja mám tie čerstvú skúsenos z emisnej a technickej kontroly. Bol som na nej dnes s mojou C5 I 2.0Hdi.
Pred meraním technik zohrial motor na 80 °C. Potom zastrčil do výfuku snímač a začal vytáča na maximum, v mojom prípade to bolo 4750ot/min. (Tie sa zhodujem s Robom, e takto vytáča nafák je poriadne hlúpi výmysel.) Z výfuku vyiel taký dym a sadze, e som ostal pozera. :-o Na čo sa ma technik pýta, či som pred kontrolou bol auto pretiahnu. Hovorím mu e nie, e ja sa k autu správam jemne a nevytáčam ho. Povedal mi na to, e práve v tom je problém. Takto mi ho vytáčal niekožko krát (nepočítal som to) a na konci zahlásil, e to neprelo.
Technik mi poradil, aby som zohriaty motor poriadne prebehol na trojke po diažnici a priiel v pondelok, e to spravíme.
Mechanik, čo mi opravuje auto, mi poradil to isté. Dodal ete, e by stálo za kontrolu pozrie na počítači váhu vzduchu atď...
Pri benej jazde nedymím, ani pri prudkom pridaní(v spätnom zrkadle nevidím dym). Jazdím plynule, max do 3000ot/min a nie som typ ktorý skáče po plynovom pedály.
Chcel by som sa spýta aj vás, čo by ste mi poradili aby som preiel emisnou kontrolou? Mňa ako laika napadlo, či motor nehltá olej pri takých vysokých otáčkach, alebo je naozaj problém iba v zájdenom výfukovom potrubí ?
|
|
08.06.2019 06:23 -
Re: dojmy z STK
|
3225361
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Podle mých zkueností(nevelkých) ti radí dobře, i kdy ti to bude rvát srdce. Vytočit, tím vyčistit.
Podle mých zkueností(nevelkých) ti radí dobře, i kdy ti to bude rvát srdce. Vytočit, tím vyčistit.:-)
|
|
08.06.2019 21:55 -
Re: dojmy z STK
|
3225526
|
|
jumep
|
|
|
na 3jke na dialnici to moc nepomoze, najidealnejsie to je 1 - 4000-4500 otacok, 2 to iste, 3 potiahnut, zastavit a zasa
na 3jke na dialnici to moc nepomoze, najidealnejsie to je 1 - 4000-4500 otacok, 2 to iste, 3 potiahnut, zastavit a zasa
|
|
08.06.2019 22:07 -
Re: dojmy z STK
|
3225535
|
|
jruze
|
|
|
Komu zvás jde vytočit X7 kdy stojí auto namístě na víc jak 3000ot ? (mám tu své motorizace 2.0 , 2.2 (125Kw) ,3.0 ) + 120kw a ani jedna nejde přes 3000ot.
Komu zvás jde vytočit X7 kdy stojí auto namístě na víc jak 3000ot ? (mám tu své motorizace 2.0 , 2.2 (125Kw) ,3.0 ) + 120kw a ani jedna nejde přes 3000ot.:nevim
|
|
08.06.2019 22:28 -
Re: dojmy z STK
|
3225536
|
|
jumep
|
|
|
rhf ide normalne, tam obmedzovac nebol, 2.2 ho uz tusim ma
rhf ide normalne, tam obmedzovac nebol, 2.2 ho uz tusim ma
|
|
10.06.2019 07:49 -
Re: dojmy z STK
|
3225843
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jmenuje se to oficialne ochrana spojky stojiciho vozidla
jmenuje se to oficialne ochrana spojky stojiciho vozidla
|
|
10.06.2019 12:42 -
Re: dojmy z STK
|
3225868
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Mne tiez vyletel otackami vyssie - podla protokolu na 4261. Dymivost 0.09. Neprijemny pocit pocut c5 takto kvilit.
Troska mal ale problem s automatickou ruckou. Ked auto bezalo a bola zabrzdena rucka, tak brzdila menej (co mi prislo logicke, nakolko sa automaticky odbrzduje pri rozjazde). Tak skusil vypnut motor a meral to iba pri otocenom kluci v prvej polohe. Asi to ale neni bezne, nakolko bol z toho technik prekvapeny (i ked mozno bol skor prekvapeny ze to ma integrovane citroen )
Mne tiez vyletel otackami vyssie - podla protokolu na 4261. Dymivost 0.09. Neprijemny pocit pocut c5 takto kvilit.
Troska mal ale problem s automatickou ruckou. Ked auto bezalo a bola zabrzdena rucka, tak brzdila menej (co mi prislo logicke, nakolko sa automaticky odbrzduje pri rozjazde). Tak skusil vypnut motor a meral to iba pri otocenom kluci v prvej polohe. Asi to ale neni bezne, nakolko bol z toho technik prekvapeny (i ked mozno bol skor prekvapeny ze to ma integrovane citroen:-d )
|
|
10.06.2019 22:15 -
Re: dojmy z STK
|
3225951
|
|
Popolnik
|
Město: Topožčany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 4 |
|
|
EK Maximálne otáčky 5102 Take som vyhral Dymivos 0,200 rozptyl dymivosti 0,110 m-1. Vyzeral e chcel aby neprelo alebo neveril nameraným hodnotám, skúal.
Problém nastal na valcoch. Predné brzdy skoro bez platničiek vetko OK na počudovanie...
Zadná noná žavá brzdí 1,97N a pravá 2,44N tie OK.
Parkovacia brzda na pravej strane len 0,96N žavá 2,3N hodnota. Nepreiel TK.
Pozn. Ale WV Bora 1.9 (podža majteža bez katalizátoru) prela bez problému, ba čo viac sám mi odporúčil spravi to isté. Nechápem tomu
EK Maximálne otáčky 5102 :( Take som vyhral Dymivos 0,200 rozptyl dymivosti 0,110 m-1. Vyzeral e chcel aby neprelo alebo neveril nameraným hodnotám, skúal.
Problém nastal na valcoch. Predné brzdy skoro bez platničiek vetko OK na počudovanie...
Zadná noná žavá brzdí 1,97N a pravá 2,44N tie OK.
Parkovacia brzda na pravej strane len 0,96N žavá 2,3N hodnota. Nepreiel TK. :-((((
Pozn. Ale WV Bora 1.9 (podža majteža bez katalizátoru) prela bez problému, ba čo viac sám mi odporúčil spravi to isté. Nechápem tomu
|
|
11.06.2019 06:56 -
Re: dojmy z STK
|
3226005
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Pozri si pravý zadný brzdič - či nemá náhodou zlomený alebo zníčený ten plastový biely ditanc čo je na konci lanka ručnej brzdy.
Ku tej Bore - u nafákov sa meria len dymivos podža EURO normy, ktorú má auto v techničáku. Účinnos katalyzátora sa meria len u benzínov...
Pozri si pravý zadný brzdič - či nemá náhodou zlomený alebo zníčený ten plastový biely ditanc čo je na konci lanka ručnej brzdy.
Ku tej Bore - u nafákov sa meria len dymivos podža EURO normy, ktorú má auto v techničáku. Účinnos katalyzátora sa meria len u benzínov...
|
|
16.06.2019 10:07 -
Re: dojmy z STK
|
3226513
|
|
MatejBel
|
Město: Smolenice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ja som tiez bol nedavno. Max otacky 4913, dymivost 0,37 rozptyl 0,37
Tiez som mal problem s parkovacou brzdou Lava 02,37N a prava 01,40N ale ochlp som sa nastastie vliezol do tolerancie, cize som presiel.
Ja som tiez bol nedavno. Max otacky 4913, dymivost 0,37 rozptyl 0,37
Tiez som mal problem s parkovacou brzdou Lava 02,37N a prava 01,40N ale ochlp som sa nastastie vliezol do tolerancie, cize som presiel.
|
|
| |
|
|