| | |
04.07.2018 20:52 -
Re: dojmy z STK
|
3169034
|
|
jumep
|
|
|
ano, X7 ho ma hore hlavou
auto pred STK je vzdy dobre zohriat a pretiahnut
u nas to po novom zaviedli tak ze on s tym nic nespravi, pripoji auto a ked mu to tam najde chybu tak to automaticky ukonci meranie a zapise nesposobile (preto si chlapci kupuju obd citacku aby to este predtym mohol pozret a pripadne premazat)
a meranie uplne rovnako, sonda si detekuje zmenu tlaku a teploty vyfukovych plynov a az potom vyhodnoti meranie, vypyta si este 2x preslapnut plyn a znova same bez moznosti zasahu posle do systemu presiel, nepresiel
uplna parada
ano, X7 ho ma hore hlavou
auto pred STK je vzdy dobre zohriat a pretiahnut
u nas to po novom zaviedli tak ze on s tym nic nespravi, pripoji auto a ked mu to tam najde chybu tak to automaticky ukonci meranie a zapise nesposobile (preto si chlapci kupuju obd citacku aby to este predtym mohol pozret a pripadne premazat)
a meranie uplne rovnako, sonda si detekuje zmenu tlaku a teploty vyfukovych plynov a az potom vyhodnoti meranie, vypyta si este 2x preslapnut plyn a znova same bez moznosti zasahu posle do systemu presiel, nepresiel
uplna parada
|
|
04.07.2018 20:54 -
Re: dojmy z STK
|
3169035
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
...a to kdyby jste vedeli co se zase chysta na ME,tak to bude uplne parada ...
...a to kdyby jste vedeli co se zase chysta na ME,tak to bude uplne parada ;)...
|
|
05.07.2018 06:45 -
Re: dojmy z STK
|
3169110
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
jumep napsal(a): ano, X7 ho ma hore hlavou
auto pred STK je vzdy dobre zohriat a pretiahnut
u nas to po novom zaviedli tak ze on s tym nic nespravi, pripoji auto a ked mu to tam najde chybu tak to automaticky ukonci meranie a zapise nesposobile (preto si chlapci kupuju obd citacku aby to este predtym mohol pozret a pripadne premazat)
a meranie uplne rovnako, sonda si detekuje zmenu tlaku a teploty vyfukovych plynov a az potom vyhodnoti meranie, vypyta si este 2x preslapnut plyn a znova same bez moznosti zasahu posle do systemu presiel, nepresiel
uplna parada
Ano já vím e se to má zahřát a protáhnout před měřením,na 4ku jsem to protáhl po dálnici,jene jsem tam čekal asi 40minut ne jsem přiel na řadu.Akorát mě zaráí e po mě jel dědula se starým rotem co drel po kupě jen díky izolačce,smrad mu z toho el a hrůza a bez problémů
Ano já vím e se to má zahřát a protáhnout před měřením,na 4ku jsem to protáhl po dálnici,jene jsem tam čekal asi 40minut ne jsem přiel na řadu.Akorát mě zaráí e po mě jel dědula se starým rotem co drel po kupě jen díky izolačce,smrad mu z toho el a hrůza a bez problémů:nevim
|
|
27.09.2018 09:39 -
Re: dojmy z STK
|
3182243
|
|
jruze
|
|
|
Vzhledem k úpravám zákona a podmínek na STK:
Pokud bude někdo chtít provést STK odemne přistaví vozidlo k prohlídce a případné opravě - bude provedena kontrola a případná oprava(po dohodě) a následně podle stavu vozu provedena STK.
Novinky které k tomu nutí : .link.
Vzhledem k úpravám zákona a podmínek na STK:
Pokud bude někdo chtít provést STK odemne přistaví vozidlo k prohlídce a případné opravě - bude provedena kontrola a případná oprava(po dohodě) a následně podle stavu vozu provedena STK.
Novinky které k tomu nutí : https://www.novinky.cz/auto/484468-stihlejsi-povinna-vybava-a-lekarnicka-bez-expirace-od-1-rijna-cekaji-ridice-zmeny.html
|
|
27.09.2018 22:09 -
Re: dojmy z STK
|
3182451
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak i mé auto dnes absolvovalo poctivou STK, emise 0.07, ale lekl jsem se, kdy zahlásili 0.7, nějak se jim nepovedla desetiná čárka, v protokolu je to napsáno u dobře. Několik desítek km před emisema mi proběhla regenerace, tak jsem to chytil dobře.
No a na STK jen slabí účinost elektrické parkovací brzdy, při pouívání auta nepostřehnutelné, funguje v pohodě, stejně nevím, co to znamená, ta se snad nedá nastavit, nebo se pletu?
Jinak auto v pořádku.
Tak i mé auto dnes absolvovalo poctivou STK, emise 0.07, ale lekl jsem se, kdy zahlásili 0.7, nějak se jim nepovedla desetiná čárka, v protokolu je to napsáno u dobře. :-) Několik desítek km před emisema mi proběhla regenerace, tak jsem to chytil dobře. :-d
No a na STK jen slabí účinost elektrické parkovací brzdy, při pouívání auta nepostřehnutelné, funguje v pohodě, stejně nevím, co to znamená, ta se snad nedá nastavit, nebo se pletu? :nevim
Jinak auto v pořádku. :-) ;-)
|
|
28.09.2018 06:55 -
Re: dojmy z STK
|
3182486
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak i mé auto dnes absolvovalo poctivou STK, emise 0.07, ale lekl jsem se, kdy zahlásili 0.7, nějak se jim nepovedla desetiná čárka, v protokolu je to napsáno u dobře. Několik desítek km před emisema mi proběhla regenerace, tak jsem to chytil dobře.
No a na STK jen slabí účinost elektrické parkovací brzdy, při pouívání auta nepostřehnutelné, funguje v pohodě, stejně nevím, co to znamená, ta se snad nedá nastavit, nebo se pletu?
Jinak auto v pořádku.
ale leelo ti to v aludku co? - jinak trochu ufuněné (mastné) u trubky od turba = normální ,mastná nádr - tatra mávětí - nemůe jí celou přetankovat do X7 a ty z. kotouče by to asi chtělo nové ( takhle má účinost tak 60% co by měla mít)= to bylo na ,,propadnutí" Jinak celkově dobré.(holt biturbo je biturbo)
:-)))) ale leelo ti to v aludku co? - jinak trochu ufuněné (mastné) u trubky od turba = normální ,mastná nádr - tatra mávětí - nemůe jí celou přetankovat do X7 :-d a ty z. kotouče by to asi chtělo nové ( takhle má účinost tak 60% co by měla mít)= to bylo na ,,propadnutí";-) Jinak celkově dobré.(holt biturbo je biturbo):palec
|
|
28.09.2018 08:45 -
Re: dojmy z STK
|
3182490
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak ja som bol minulý týdeň a bez zaváhania. Pochválili brzdy, emisie OK (vidie tie lokomitívy z TDI je záitok).
Ručná OK ale tie som mal trocha problémy pred dvoma rokmi, keď som mal staré kotúče. Nie je to ale spôsobené tým, e X7 pri zatiahnutí ručnej brzdí len na 1. stupeň a a pri vypnutí motora zatiahne na 2. stupeň?
(Pri teste bŕzd na válcoch pri STK zaahuje automatika na maximum?) :
Tak ja som bol minulý týdeň a bez zaváhania. Pochválili brzdy, emisie OK (vidie tie lokomitívy z TDI je záitok).
Ručná OK ale tie som mal trocha problémy pred dvoma rokmi, keď som mal staré kotúče. Nie je to ale spôsobené tým, e X7 pri zatiahnutí ručnej brzdí len na 1. stupeň a a pri vypnutí motora zatiahne na 2. stupeň?
(Pri teste bŕzd na válcoch pri STK zaahuje automatika na maximum?) :nevim:
|
|
28.09.2018 10:11 -
Re: dojmy z STK
|
3182531
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
sgt napsal(a): Tak ja som bol minulý týdeň a bez zaváhania. Pochválili brzdy, emisie OK (vidie tie lokomitívy z TDI je záitok).
Ručná OK ale tie som mal trocha problémy pred dvoma rokmi, keď som mal staré kotúče. Nie je to ale spôsobené tým, e X7 pri zatiahnutí ručnej brzdí len na 1. stupeň a a pri vypnutí motora zatiahne na 2. stupeň?
(Pri teste bŕzd na válcoch pri STK zaahuje automatika na maximum?) :
Podle manualu zabrzdi elektricka parkovaci brzda na max pri delsim podrzeni packy. V jinych pripadech podle me zabrzdi standartne, tj. neco jako 1. stupen.
Podle manualu zabrzdi elektricka parkovaci brzda na max pri delsim podrzeni packy. V jinych pripadech podle me zabrzdi standartne, tj. neco jako 1. stupen.
|
|
28.09.2018 12:01 -
Re: dojmy z STK
|
3182541
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
áno, ale pri STK sa brzdí na beiacich valcoch do bloku kolesa. Take mňa zaujíma, či automatika pri teste zabrdzí tie len po 1. polohu, alebo zabrzdí koleso do momentu zastavenia. (Niečo ako si na prudkom kopci, zatiahne ručnú a ak sa auto pohne so zapnutým motorom a je na ručnej, tak auto samo pritiahne ručnú do MAX - myslím e sa mi to u stalo.)
áno, ale pri STK sa brzdí na beiacich valcoch do bloku kolesa. Take mňa zaujíma, či automatika pri teste zabrdzí tie len po 1. polohu, alebo zabrzdí koleso do momentu zastavenia. (Niečo ako si na prudkom kopci, zatiahne ručnú a ak sa auto pohne so zapnutým motorom a je na ručnej, tak auto samo pritiahne ručnú do MAX - myslím e sa mi to u stalo.)
|
|
28.09.2018 20:17 -
Re: dojmy z STK
|
3182586
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
jj, pred dvoma rokmi mi technik povedal, e musel troku pomôc nonou brzdou (mal som funkčných 2/3 zadnych kotúčov).
Teraz som mal nové kotúče aj dotičky a bez problémov.
jj, pred dvoma rokmi mi technik povedal, e musel troku pomôc nonou brzdou (mal som funkčných 2/3 zadnych kotúčov).
Teraz som mal nové kotúče aj dotičky a bez problémov.
|
|
28.09.2018 20:54 -
Re: dojmy z STK
|
3182595
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jardo ty jede pecky, jetě dva příspěvky a odvezu auto do rotu ohledně starého vzduchu v pneumatikách.
Ohledně té ručky bylo řečeno slabí účinek, ne skoro ádný, nebo e to je na vyhazov.
Malý orezlý prouek na kraji kotouče byl, nedivím se, bo auto stálo bez hnutí týden ve slubě, kde 3x silně prelo i s kroupama, no a nejsem profesionální závodník, abych jezdil brzda plyn, po tvojí projíďce, kdy jsi po startu neodbrzdil ručku a jízdě brzda plyn jsem přijel domů s čistými kotouči, akorát jsem uklízel asi 2 hoďky ten můj bordel v kufru, byl po brdění rozházenej po celém autě.
Ne jsem od tebe odjíděl, konstatoval jsi, e mám auto v dobrém stavu, tak kde je chyba?
Jinak ručku pouívám z nutnosti asi 2x za den, vdy kdy ráno jedu do práce a z práce, kdy musím stát v dost velkém kopci, abych za sebou mohl zavřít, nebo otevřít bránu u baráku, kdyby nefungovala, měl bych po nové bráně a to by mě ena asi vykostila, dokonce fungují i rozjezdy do kopce, kdy je přibrděno asi na 2 vteřiny, ale ty má ručku u své X7 vyplou, tak jestly o tom ví , jinak jetě po koupi blbnul zadní pravý třmen, bral jsem od tebe, kotouče jsou dostatečně silné a rovné, destičky tam jsou nové pár měsíců, tak jsem snad udělal dost, aby ohledně ručky bylo ve v normě a jak jsem psal, pouívám jí několix denně a ádný problém jsem s ní nikdy neměl, asi tak.
Jardo ty jede pecky, jetě dva příspěvky a odvezu auto do rotu ohledně starého vzduchu v pneumatikách. :-)) :-))))
Ohledně té ručky bylo řečeno slabí účinek, ne skoro ádný, nebo e to je na vyhazov.
Malý orezlý prouek na kraji kotouče byl, nedivím se, bo auto stálo bez hnutí týden ve slubě, kde 3x silně prelo i s kroupama, no a nejsem profesionální závodník, abych jezdil brzda plyn, po tvojí projíďce, kdy jsi po startu neodbrzdil ručku a jízdě brzda plyn jsem přijel domů s čistými kotouči, akorát jsem uklízel asi 2 hoďky ten můj bordel v kufru, byl po brdění rozházenej po celém autě. :-))))
Ne jsem od tebe odjíděl, konstatoval jsi, e mám auto v dobrém stavu, tak kde je chyba? :nevim
Jinak ručku pouívám z nutnosti asi 2x za den, vdy kdy ráno jedu do práce a z práce, kdy musím stát v dost velkém kopci, abych za sebou mohl zavřít, nebo otevřít bránu u baráku, kdyby nefungovala, měl bych po nové bráně a to by mě ena asi vykostila, dokonce fungují i rozjezdy do kopce, kdy je přibrděno asi na 2 vteřiny, ale ty má ručku u své X7 vyplou, tak jestly o tom ví :-)), jinak jetě po koupi blbnul zadní pravý třmen, bral jsem od tebe, kotouče jsou dostatečně silné a rovné, destičky tam jsou nové pár měsíců, tak jsem snad udělal dost, aby ohledně ručky bylo ve v normě a jak jsem psal, pouívám jí několix denně a ádný problém jsem s ní nikdy neměl, asi tak. ;-)
|
|
28.09.2018 21:26 -
Re: dojmy z STK
|
3182601
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Jardo ty jede pecky, jetě dva příspěvky a odvezu auto do rotu ohledně starého vzduchu v pneumatikách.
Ohledně té ručky bylo řečeno slabí účinek, ne skoro ádný, nebo e to je na vyhazov.
Malý orezlý prouek na kraji kotouče byl, nedivím se, bo auto stálo bez hnutí týden ve slubě, kde 3x silně prelo i s kroupama, no a nejsem profesionální závodník, abych jezdil brzda plyn, po tvojí projíďce, kdy jsi po startu neodbrzdil ručku a jízdě brzda plyn jsem přijel domů s čistými kotouči, akorát jsem uklízel asi 2 hoďky ten můj bordel v kufru, byl po brdění rozházenej po celém autě.
Ne jsem od tebe odjíděl, konstatoval jsi, e mám auto v dobrém stavu, tak kde je chyba?
Jinak ručku pouívám z nutnosti asi 2x za den, vdy kdy ráno jedu do práce a z práce, kdy musím stát v dost velkém kopci, abych za sebou mohl zavřít, nebo otevřít bránu u baráku, kdyby nefungovala, měl bych po nové bráně a to by mě ena asi vykostila, dokonce fungují i rozjezdy do kopce, kdy je přibrděno asi na 2 vteřiny, ale ty má ručku u své X7 vyplou, tak jestly o tom ví , jinak jetě po koupi blbnul zadní pravý třmen, bral jsem od tebe, kotouče jsou dostatečně silné a rovné, destičky tam jsou nové pár měsíců, tak jsem snad udělal dost, aby ohledně ručky bylo ve v normě a jak jsem psal, pouívám jí několix denně a ádný problém jsem s ní nikdy neměl, asi tak.
Zdendo ta ručka má malou účinost a vzhledem k tomu e má zaplou ručku se automaticky zabrzdí po kadém zhasnutí motoru - kdyby jsi jel na STK sám tak by tě kvůli té ručce asi nepustili (i na mne měl připomínky = musí při zabrdění jít ručičky na 3. - u tebe pod 2. a válce se točily a kola také se vemi ostatními včetně mých dvou a naposled den před tebou jsem tam byl s 1. a i s jinými vechny po pouití ručky vylétli z válců jinak ta ručka se vyletí během dvou rozjezdů. A neřekl jsem e má patné auto ba naopak : jen slabí ručku,trochu ofuněnou trubku od turba(normální mají vechny) a mastnou nádr. - na podvozku bez chyb.
Zdendo ta ručka má malou účinost a vzhledem k tomu e má zaplou ručku se automaticky zabrzdí po kadém zhasnutí motoru - kdyby jsi jel na STK sám tak by tě kvůli té ručce asi nepustili (i na mne měl připomínky = musí při zabrdění jít ručičky na 3. - u tebe pod 2. a válce se točily a kola také;-) se vemi ostatními včetně mých dvou a naposled den před tebou jsem tam byl s 1. a i s jinými vechny po pouití ručky vylétli z válců jinak ta ručka se vyletí během dvou rozjezdů. A neřekl jsem e má patné auto ba naopak : jen slabí ručku,trochu ofuněnou trubku od turba(normální mají vechny) a mastnou nádr. - na podvozku bez chyb.
|
|
28.09.2018 21:51 -
Re: dojmy z STK
|
3182602
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
jruze napsal(a): Zdendo ta ručka má malou účinost a vzhledem k tomu e má zaplou ručku se automaticky zabrzdí po kadém zhasnutí motoru - kdyby jsi jel na STK sám tak by tě kvůli té ručce asi nepustili (i na mne měl připomínky = musí při zabrdění jít ručičky na 3. - u tebe pod 2. a válce se točily a kola také se vemi ostatními včetně mých dvou a naposled den před tebou jsem tam byl s 1. a i s jinými vechny po pouití ručky vylétli z válců jinak ta ručka se vyletí během dvou rozjezdů. A neřekl jsem e má patné auto ba naopak : jen slabí ručku,trochu ofuněnou trubku od turba(normální mají vechny) a mastnou nádr. - na podvozku bez chyb.
Jaroui v pohodě , jen jsem to chtěl vysvětlit, aby si někdo zde na klubu nemyslel, e dávám auto na STK známým v absolutním bordelu a chovám stádo prasat na úplatky.
U to takto praktikuju x let z důvodu toho, abych si nemusel brát dovolenou a hlavně mě nebaví tam 3, 4 a více hodin čekat, a na mě dojde řada, vdy jsem auto dával známým s vědomím, e je ve v pořádku, celej podvozek, čepy a ve kolem jsem proel na kanálu s pajsrem, za provozu brzdy ok, ale nemám pro kontrolu válce, abych přesně věděl, na kolik procent je to ok, to obyčejný smrtelník prostě nedokáe, příkladem toho je C5 I eny, za provozu brzdy ok, ale hučí a v zatáčce skřípou, dnes jsem to rozhodil, ve vyčistil, promazal a ok, teda a na ty přední kotouče, to jsou iletky, chtěl jsem je vyměnit, bo jetě doma mám z byvalého auta, ale roubky, co drí ty kotouče jsou zarezlé a u jednoho co je na torx jsem ho trochu sjel, bez rázového povolováku s nima nehnu, ten nevlastnim, tak buď s tímbude muset jezdit, nebo zajedu někam k Praze na servis.
Jaroui v pohodě ;-) , jen jsem to chtěl vysvětlit, aby si někdo zde na klubu nemyslel, e dávám auto na STK známým v absolutním bordelu a chovám stádo prasat na úplatky. :-d
U to takto praktikuju x let z důvodu toho, abych si nemusel brát dovolenou a hlavně mě nebaví tam 3, 4 a více hodin čekat, a na mě dojde řada, vdy jsem auto dával známým s vědomím, e je ve v pořádku, celej podvozek, čepy a ve kolem jsem proel na kanálu s pajsrem, za provozu brzdy ok, ale nemám pro kontrolu válce, abych přesně věděl, na kolik procent je to ok, to obyčejný smrtelník prostě nedokáe, příkladem toho je C5 I eny, za provozu brzdy ok, ale hučí a v zatáčce skřípou, dnes jsem to rozhodil, ve vyčistil, promazal a ok, teda a na ty přední kotouče, to jsou iletky, chtěl jsem je vyměnit, bo jetě doma mám z byvalého auta, ale roubky, co drí ty kotouče jsou zarezlé a u jednoho co je na torx jsem ho trochu sjel, bez rázového povolováku s nima nehnu, ten nevlastnim, tak buď s tímbude muset jezdit, nebo zajedu někam k Praze na servis. :-))))
|
|
28.09.2018 23:33 -
Re: dojmy z STK
|
3182605
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Jaroui v pohodě , jen jsem to chtěl vysvětlit, aby si někdo zde na klubu nemyslel, e dávám auto na STK známým v absolutním bordelu a chovám stádo prasat na úplatky.
U to takto praktikuju x let z důvodu toho, abych si nemusel brát dovolenou a hlavně mě nebaví tam 3, 4 a více hodin čekat, a na mě dojde řada, vdy jsem auto dával známým s vědomím, e je ve v pořádku, celej podvozek, čepy a ve kolem jsem proel na kanálu s pajsrem, za provozu brzdy ok, ale nemám pro kontrolu válce, abych přesně věděl, na kolik procent je to ok, to obyčejný smrtelník prostě nedokáe, příkladem toho je C5 I eny, za provozu brzdy ok, ale hučí a v zatáčce skřípou, dnes jsem to rozhodil, ve vyčistil, promazal a ok, teda a na ty přední kotouče, to jsou iletky, chtěl jsem je vyměnit, bo jetě doma mám z byvalého auta, ale roubky, co drí ty kotouče jsou zarezlé a u jednoho co je na torx jsem ho trochu sjel, bez rázového povolováku s nima nehnu, ten nevlastnim, tak buď s tímbude muset jezdit, nebo zajedu někam k Praze na servis.
Kdyby bylo v nějakém patném stavu nejel bych tam = viz můj předcházející komentář = auto si zkontroluji a uvedu do stavu schopném projít STK = nehodlám nikomu udělat problém (na emisích a stk) a zavřít si cestu.
To znamená e pokud to nekdo bude odemne chtít přistaví vůz - zkontroluji - připravím na kontrolu a provedu STK .
Kdyby bylo v nějakém patném stavu nejel bych tam = viz můj předcházející komentář = auto si zkontroluji a uvedu do stavu schopném projít STK = nehodlám nikomu udělat problém (na emisích a stk) a zavřít si cestu.;-)
To znamená e pokud to nekdo bude odemne chtít přistaví vůz - zkontroluji - připravím na kontrolu a provedu STK .
|
|
07.01.2019 19:49 -
Re: dojmy z STK
|
3200280
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Zdar klubaci. Momentalne som pracovne v Nemecku a tak som musel s autom na tu lokalnu STK a EK. Zaujala ma EK pri TDI motore.Procedura: 10x vytacanie na cistenie systemu na prvom limiteri 2450 otacok. Potom 3x merianie na tiez 2450 otacok. Je to nejaka nova metoda?
Zdar klubaci. Momentalne som pracovne v Nemecku a tak som musel s autom na tu lokalnu STK a EK. Zaujala ma EK pri TDI motore.Procedura: 10x vytacanie na cistenie systemu na prvom limiteri 2450 otacok. Potom 3x merianie na tiez 2450 otacok. Je to nejaka nova metoda?
|
|
08.01.2019 22:04 -
Re: dojmy z STK
|
3200392
|
|
jumep
|
|
|
u nas si chalan nastavi kolko krat ho chce preslapnut bez merania
co maju nemci neplati u nas a tazko to sudit podla toho
u nas si chalan nastavi kolko krat ho chce preslapnut bez merania
co maju nemci neplati u nas a tazko to sudit podla toho
|
|
| |
|
|