Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / dojmy z STK
|< < 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 29 > >|
28.02.2018 21:15 - Re: dojmy z STK 3136099
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
a co ako cakas
ze zobere ohrievac a zohreje to? ja si vzdy sadnem do auta a cakam s nastartovanym aby to neochladlo a este skor ako tam vojdem sa prevezem niekde
ale je pravda ze to drzal okolo 3000 ked to mne zohrieval v tuneli onehda

no si predstav ze cakam s nastartovanym motorom, a napriek tomu vychladne.myslim ze som to pisal jasne, presiel som 20km a potom 20min na volnobehu. jednoducho maly motor vychladne a chujova metodika. keby som mal VW auto si same zisti ze je na STK...

28.02.2018 21:19 - Re: dojmy z STK 3136102
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ale on to inak nenamera, nefunguje potom kat ako ma

inak stale nechapem co mate vsetci problem s tym ze to toci

28.02.2018 22:45 - Re: dojmy z STK 3136110
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Jezdím s auty zákazníků na emise, kde měří vše poctivě, tak jak se má. Není však problém při pochybnostech nechat auto bezplatně změřit a v případě problému závadu odstranit a měření zopakovat a pak jet na ostro. Zákazníci se pak diví, že musí měnit katalyzátory, lambda sondy, EGR ventily apod. Ale to tak prostě je, když mám na opici, musím mít i na banány S tím plně souhlasím, taky se mi nelíbí jet za autem s platnou emisní známkou a dusit se smrady. Protože existují i emise, kde jsou potenciometry, sondy do výfuku netřeba a projde každý. Samozřejmě tyto stanice riskují tučné pokuty, ale oni ví, kdo je jejich klientela a tak tento sytém měření emisí prostě běží a vydělává pěkné peníze, on-line ne-on-line systém v tom nic nezměnil. Nejsem odborník na problematiku měření emisí, ale trochu mne zaráží, že v emisních přístrojích různých výrobců jsou různá data. Občas se něco technikovi nezdá, tak se jde podívat do jiné "mašiny" a parametry měření emisí ručně opraví - nikdy se nestalo, že k lepšímu - asi je opravdu poctivý- možná až moc. On už vůbec systém, kdy parametry měření emisí lze ručně upravit, oproti hodnotám daného vozu, je podivný. U nafty mi přijde hodně divné, měřit emise v příběhových otáčkách, které jsou mnohdy dost nad 5000 ot. V normálním provozu a s normálním uživatelem se motor do těchto otáček nepodívá za celý svůj život. S Hdi, které mělo najeto přes 300 tkm, samozřejmě už turbo neplní jak má, kompresní tlaky už taky nebudou jak zamlada, vstřiky jakbysmet, se prostě ten motor za 5300 otáček odmítal podívat, chybělo 100 otáček. Normálně by emisní zkouškou neprošel, zřejmě výjimečně technik udělal "dobrý skutek" , slevil ze své přísnosti a přepsal přeběhové otáčky o 150 níže, kouřivost byla daleko pod povolenou hranicí, takže jsme prošli. To je možná i důvod, proč příště pojedu já i ostatní tam, kde mají "potenciometr" a motor si bude jen spokojené bublat na volnoběh a majitel nebude riskovat, že podle mne za zcela nesmyslných podmínek měření neprojde.

28.02.2018 23:17 - Re: dojmy z STK 3136119
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
pekne si to napisal
preto som povedal ze chujova metodika.
kde je nejaky koeficient veku.km.prirodzeneho opotrebenia? no a teraz ma netesi ze nemcuri si zakazu diesle euro 4 a vsetok ten odpad natahame do vychodnej europy [budou levny] . a kedy niekto zmeria turbobenziny? tie sa budu merat az ked bude na tahu elekticka lobby aby zakazali aj benziny, tak o 2-3 roky, lebo sa hovori za maju mat filter....
kurna, ietadla ked letia 10hodin, spalia 100 ton kerosinu - a emisie su kde? kto to dycha? jasne napisu ze je to ekologicke lebo 100ton/300 cestujicich/10tisic km a hned je z toho ekonomika jak prasa 2.5litra/100km/cestujuceho 75g CO2 :

The most fuel efficient airline was Norwegian Air Shuttle with 40 pax-km/L - 2.5 litres per 100 kilometres (94 mpg‑US) per passenger a 75g CO2-e/revenue passenger kilometre

01.03.2018 07:41 - Re: dojmy z STK 3136136
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ta zmena parametru je vetsinou rozsah otacek ,protoze je spatne zadany,ovsem ta zmena se zaloguje..
ja pro pro zlepseni jsem ale tak jak ho pojali u nas je smesne,to neresi vubec nic...nejvic me bavi foceni

01.03.2018 09:33 - Re: dojmy z STK 3136164
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
99 Poslat soukromou zprávu
Tiez pridam moje dojmy z STK. Minuly august som bol na STK s mojou C5, a vyrazili ma. Bola to uz tretia STK, ale az teraz im vraj zacalo vadit, ze folia na zadnom okne zakryva tretie brzdove svetlo! Vraj si to mam ist dat opravit firme, co to robila. Nastastie mi jeden kamarat pomohol to rychlo opravit, a este ten den som to otocil spat a bolo to. Na STK bol inak pristup v pohode.
Teraz, vo februari, som bol ale na emisnej s mojou lanciou Ypsilon Kedze STK mam asi 2 km od bytu, a rano bola zima, tak som ani nevypinal motor na parkovisku pri tom STK. Chlapik ma hned zobral. Dal merak do vyfuku, pridal plyn= vsetko v cervenom poli. To som este fakt nevidel. Z vyfuku biely dym. Hned som dostal prednasku: "mali ste si kupit paradnu starsiu fabiu, jedna tu chodi, ma 500k km, ide ako nova.. Kamarat predaval paradny opel corsa, mohli ste sa zastavit, atd." Vravel mi, ze s tymi emisiamy ma ani nepusti domov bez odtahovky. Ako mi ale skusal predavat ine auta, motor sa konecne zohrial, para z vyfuku zmizla, a auto preslo pekne emisiami. Na parkovisku, pri lepeni nalepky mi este povedal, ze sa mam toho zbavit a kupit si radsej fabiu, a rozlucili sme sa.
A dalsi skrateny pribeh so starsou xsarou 2.0HDI. Moje prve STK. To som teda ziral. Chlapik ju zobral, a zacal turovat do otacok, ktore to auto nikdy nepoznalo. Cierny dym. Tak to preturoval, a potom v pohode presla. Potom to postavil na valce, a skusal, ci pomocou rucnej brzdy mozem driftovat. Zatiahol rucnu a zacal auto tahat. Na aute bola vlecena zadna naprava s torznou tycou= auto si sadlo na vyfuk a kolesa vosli do blatnikov ako na hydre. Vtom lanko povolilo, auto vyskocilo asi 10 cm nad zem a padlo na kolesa. Ked som sa prave obzeral po nejakom francuzskom kluci, ktorym som ho chcel ovalit, chlapik bez ostychu povedal: Ak mi date 10 eur, auto prejde cez STK. Takze som mu dal 10 eur za to, ze mi odtrhol lanko na rucnej, dal mi nalepku a isiel som domov. Vtedy sa ale este netocilo na kamery. Normalne som videl, ako dvaja chlapi dotlacili multikaru na rampu. Bolo tam dymu, ze by sa jeden zadusil. Handra vo vyfuku, emisie presli. Pretlacili ju cez vsetky stanovisti, a potom jej vonku lepili nalepky Robit technika na STK je teda dost akcne zamestnanie (alebo bolo).

01.03.2018 21:48 - Re: dojmy z STK 3136349
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
To, že na STK fotí, vůbec nic neřeší, snad jen to, že tam to auto fyzicky musí být, ale zda ho tam dotlačím, či přivezu na podvalu, je lhostejné. Systém je o lidech a jejich poctivosti, to prostě žádným focením eliminovat nelze, to by se snad celý průběh kontroly musel natáčet na video a stejně by to nepomohlo. Mě osobně nejvíc vadí, že zřejmě v rámci statistik musí některá vozidla neprojít a určitě to nebudou ta spřízněných ... Takže se vyhodí auto z STK na únik maziva z manžety poloosy, kde je trochu mastnoty a dírka menší než po špendlíku, kterou nelze pouhým okem vidět . Vyhodí se nešastná starší paní, které nesvítí jedno brzdové světlo, přestože jej před odjezdem na STK kontrolovala (mě se osobně stalo jednou to samé, nepřejte si slyšet ten křik technika, když jsem mu řekl, že vozidlo je dnes po servisu, zkontrolované a žárovka zřejmě praskla cestou, že vše po návratu na servis okamžitě napravíme - STK na měsíc a za půl hodiny opakovačka) Pak vidím technika, jak si sám na linku zaváží auto zřejmě kamaráda, zadek je jak vánoční stromeček vlivem vadného ukostření , brzdové válce jen tak přefrčí a ejhle, už lepí známku na 2 roky .... Nebo přijede nějaký dvojkový Golf po řádném tuningu, kola mu lezou z bĺatníků, vzadu roura jak od kamen, že na lince není slyšet vlastního slova, STK no problém.. A s pánem, který najezdí za rok 1500 km do lesa je vymeteno, že má na autě přední ochranný rám (který mu před 16 lety namontoval originál prodejce, bohužel v té době bez jakéhokoli zápisu do TP a několik STK to nikdy nikdo neřešil) A když se zeptáte hloučkujích se techniků, jak to vlastně s těmi rámy je, tak jeden řekne - neřeším, druhý neprojde ...Takže metodika a znalosti žádné. Mě osobně se stalo, že technik mi lepil známku na měsíc kvůli nezapsanému rámu. takže jsem mu řekl - jaký bude další postup - mám doklady od výrobce, změří se tedy nová délka vozu (jako by o něco šlo, po montáži tažného zařízení také nikdo nemění délku vozu o přečnívající hák TZ), udělá se nějaký protokol o kontrole rámu a já s ním a doklady o rámu, homologací půjdu na evidenci vozidel rám zapsat. A víte co se stalo ? Než by technik něco řešil šeškrábnul měsíční známku a nalepil dvou roční a bylo vyřešeno. To jsem fakt čuměl .. To je to, co mě osobně nejvíc vadí, nedokáži se smířit s faktem, že na STK jsou si všichni rovni a někdo je si rovnější Každému je měřeno jiným metrem a většinou jsou trestáni ti starostliví, poctiví, problematiky méně znalí, prostě ti ovčani

02.03.2018 07:52 - Re: dojmy z STK 3136401
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to jsi napsal uplne presne jak to citim i ja...s ramem stejna zkusenost...stejne jako ruzne doplnky jako kridla (nemyslim ty obrovske police) ale treba malicke na oktavkach....ramy lesaku,nemaji je tam jen tak ze srandy ale maji svuj ucel,takove svetlona Navaru nebo Pathfindera neco stoji...o foceni ani nemluvne...docela me bavi foceni VIN na ME a pak za 10min dalsi fotky na STK aby se uredni koza nazrala ...super je taky cas ktery auto musi stravit jak na ME tak i na STK

02.03.2018 19:00 - Re: dojmy z STK 3136463
tronda
Město: Bojkovice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 20
99 Poslat soukromou zprávu
Vozí někdo auta na STK v okolí Uherský Brod?minulý rok jsem byl s Pisacco Xsara a bez problémů, s C5 si nejsem jistý, sice všechno funguje jak má ale ta emise mě děsí, auto mám rok a používám ho jako služební tak že polepy mě stály skoro čtvrtinu ceny auta

19.03.2018 23:12 - Re: dojmy z STK 3140775
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
nejsem odborník na metodiku měření emisí (obávám se, že ani valná většina techniků nebude vybavena správným know-how), ale absolvoval jsem dnes měření emisí s vozidlem rok výroby 1999. Říká se, že vozidla kolem přelomového roku 2000 vybavená systémem EOBD mají problémy s komunikací s emisními přístroji ( které mimo jiné nemusí být pro měření certifikované, pouze musí mít platnou kalibraci), zvláště auta neevropské výroby. Proces měření emisí trval 1,5 hod, technik, který zaskakoval za kmenového pracovníka, se snažil, co to šlo. Na stanici ME za běžného provozu (kde je třeba, aby to odsejpalo a stanice vydělávala) toto končí bez kladného výsledku, by na straně vlastníka vozidla není žádný problém ani vina. S certifikovaným emisním přístrojem se vozidlo nespojilo, by vozidlo má zcela funkční diagnostickou zásuvku (z hlediska diagnostiky vozidla příslušné značky). Pro mnohé stanice ME tímto celý proces končí, jediná rada majiteli je : zkuste to jinde... Dále byl použit nějaký prehistorický , v koutě odložený přístroj (zajímavé, se starým lze, s novým ne, kde kdo udělal chybu ??), kde po několika variantách propojení pinů OBD (snaha technika se cení) došlo ke spojení přístroje s vozidlem a vyčtení chybových kódů ŘJ- bez závad. Údajně bez tohoto protokolu by nebylo možné vydat kladný výsledek ME. Co na tom, že pokračování emisního měření na původním novém přístroji bylo absolutně v pohodě, obsah CO prakticky neměřitelný, funkce LS v pořádku. Znám mnohé takové případy, kdy s vozidly vyrobenými kolem roku 2000 (zažil jsem i extrém, kdy vozidlo roku výroby 2008, zcela běžně emisní zkouškou procházející, bylo kvůli nekomunikaci s přístrojem na jedné stanici ME vyhozeno, aby vzápětí na jiné zkoušku ME s úspěchem absolvovalo). Má otázka : skončí někdy tento zmatek, bordel, nesystematičnost, aby normální člověk, který si koupil před 17 lety nové auto, má prd najeto, nic netuningoval, neupravoval, pouze málo jezdil, takže i nyní je vozidlo z hlediska STK plně schopné provozu bez jakýchkoli závad, běhal kvůli vystavení protokolu ME od čerta k ďáblu, byl vazalem českého státu, stanic ME, potažmo jejich techniků, zda udělají "něco" navíc nebo jen připojí "jakýsi" přístroj a konstatují "NEPŘIPOJENO" a odchod na párek .... Jelikož v tomto dělám už nějaký rok, tak mě ten bordel ve státě českém vůbec nepřekvapuje, ale vžijte se do situace starší dámy, která několikrát se svým postarším, zachovalým, garážovaným vozem, které provozuje pouze občas na hřbitov za svým zesnulým manželem, absolvovala opakovaně ME s bezvadným výsledkem a najednou jí někdo řekne : milá dámo, nelze .... Většina lidí s nějakým právním vědomím se dokáže bránit, má nějaké známé, kde se dá ještě leccos protlačit, ale tihle lidé, kteří celý život spoléhali na autority, hlavně stát, jeho výkonnou moc, s vědomím, že vše dělají dobře a zákonně, jsou najednou postavení jaksi mimo, mimo zákon, mimo společnost a v podstatě těžko hledají pomocnou ruku. Omlouvám se, že jsem se tak rozepsal, ale ten bordel a hlavně situace normálních lidí v tomto nesystémovém bordelu mne prostě nenechává v klidu ... A vypadá to, že pány nahoře to opravdu moc nezajímá... Pokud zde třeba někdo fundovaný napíše, jaká je v případě těchto starších vozů obrana, bude to super... i když se pesimisticky obávám, že těch rad v současně nastaveném sytému ME moc nebude ...

19.03.2018 23:27 - Re: dojmy z STK 3140776
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
rok výroby 1999

Pro evropské výrobce osobních automobilů je norma závazná od roku 2000 pro vozidla s benzínovými motory a od roku 2003 pro vozidla s naftovými motory.

ak bolo auto z roku 99 - nemusi ho nacitat
ak bolo auto vyrobene 99 ale predane 2000, nemusi ho nacitat - tu je trocha problem v tom ze v papieroch auta sa ako rok vyrobi uvadza rok prveho uvedenia do prevadzky, ale podla mna staci mat presne papier so sebou a podat technikom, nech si spravia poriadok v databaze a nesnazia sa nacitat auto ktore im nemusi ist

u PSA to ide lahko - OPR (ORGA) kod, kalkulaciek realneho datumu je dost

ale to je len moj pohlad na vec, u nas (SK) aspon zatial beru OBD az auta nejako od 2008, ostatne meraju po starom

20.03.2018 07:14 - Re: dojmy z STK 3140787
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Odpověď je jednoduchá - napíše do protokolu že bez OBD a dle poviností (pokud to neví je to jeho neznalost) se místo třech měření jich provádí pět. - to vše zapíše do protokolu měření a pokud dle tabulek hodnota je v normě tak není problém. (víc tu nebudu a nemůžu rozepisovat) - jen že rozhodující je ta kouřivost a způsob měření.

20.03.2018 08:10 - Re: dojmy z STK 3140788
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nevim jak v SK ale nase metodika rika ,ze pokud je vozidlo vybaveno OBD konektorem,musi komunikovat,rok nehraje roli

20.03.2018 20:43 - Re: dojmy z STK 3140937
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
No vidíte pánové, oba dva-tři komentující můj příspěvek vás dle všech vašich příspěvků považuji za velké odborníky A přesto se ve svých stanoviskách neshodnete Nechci pátrat, jak to má být správně, to bych si rovnou mohl udělat zkoušky technika, pouze jsem chtěl poukázat na nesmyslnost celé metodiky, kdy je bit normální, obyčejný člověk (a vylučuji, že by na straně jeho vozidla bylo něco špatně, viz nulové emise) A tak to prostě v praxi je- někdo vyhodí, druhý ze snahy (možná ??) nebo neznalosti (tím riskuje svoji živnost) nechá projít... A už jsme zase u toho - kdo bude populární, kdo bude více vydělávat (nehodnotím jak dlouho to komu bude procházet)

20.03.2018 20:56 - Re: dojmy z STK 3140960
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no muzes si udelat vylucovaci metodu....my jsme v CZ,Jumep v SK - co maji tam nas nezajima
s Jardou ja nesouhlasim, protoze si nikdo z techniku nedovoli napsat jak pise Jarda bez OBD kdy je auto vybaveno...
na DEKRA "nejsou" blbi...samo muselo by se do toho stourat ale nahoda je blbec ...

20.03.2018 21:28 - Re: dojmy z STK 3140978
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Proč by ne... u auta z roku 2000 jestli tam byl zrovna nějaký přelom, tak některé verze OBD mít můžou, některé ne. řekl bych, že obd klidně popřou u auta z roku 2010... když jsem viděl měření u mě s hodnotama 0,00, něco přepsal v počítači, vůbec ho to netankovalo... Dřív jsem ještě měl iluze o korektnosti, ale teď, bude to přesně jak píše xantia.hd, chaos, náhoda na koho narazíš, v úterý projdeš ve čtvrtek ne... Spíš mě udivuje, že to ještě někoho udivuje Stejně je to záležitost už jenom na pár let, pak budeme místo emisí řešit revize elektro

20.03.2018 21:33 - Re: dojmy z STK 3140979
xantia.hd
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
souhlasím, co píšeš - přesto jinde technik sousedovi napsal u Clia, které se nespojilo, bez OBD.. ale jak jsem psal, je to vždy o jejich profesní budoucnosti a já být na jejich místě, taky se držím, toho co je dáno od "pánaboha' a finito.. techniky chápu, ale nechápu metodiku, celý systém. ale už dost, asi se s tím musíme smířit, jako s jinými věcmi.. poskakování po náměstí a hodina protestu ve škole asi nepomůže

20.03.2018 21:41 - Re: dojmy z STK 3140980
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
Proč by ne... u auta z roku 2000 jestli tam byl zrovna nějaký přelom, tak některé verze OBD mít můžou, některé ne.


buhuzel to tak neni,OBD maji i nektera auta z roku 98

04.07.2018 10:38 - Re: dojmy z STK 3168846
tankista
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 88
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak moje včerejší návštěva stanice STK v Olomouci.
1. emise-Po napojení diagnostiky mi technik povídá že vyskočila chyba žhavícího okruhu(bohužel nevím číslo kodu)Prej že to je konečná,ale vypadal že se nechá přemlouvat a tak se i stalo.Chybu vymazal a přešlo se k samotnému měření.Pán povídá"vy máte pdf tak to budou emise nulové(v duchu si myslím něco o bláznovi)akorát že to musí protůrovat 4x skrz vymazání té chybové hlášky.Po druhém protůrování mi říká že je to špatné že hodnoty mají být 0,20 až 0.50 maximálně a já mám 0,80 a nejspíš je na vině ucpané pdf.Za pár milých slov a úsměvů (Božena Němcová)to zkusil znova-už to tak netůroval a ejhle emise v normě
2.TK Postarší pán zřejmě zafixovaný na škodu 120 se nedokázal rozjet,tak jsem mu musel ukázat jak funguje elektronická ručka.Z hrůzou jsem zjistil že přes ty 4 dioptrie asi nevidí zařízení na seřízení geometrie které minul o pár chlupů celým bokem auta.Kontrola podvozku-zahýbejte celým autem do stran(proboha proč??)točte volantem skrz vůle a stůjte na brzdě skrz kyvný stůl(přední náprava)Pak si do toho opět sedl,přejel na brzdové válce(opět problém s ručkou)Když doměřil zadek a chtěl vyjet(nevím proč si nezvedl auto tím bazmehtem v podlaze ale mermomocí se snažil z těch točících se válců vyjet div nepřetočil motor a pak měl co dělat aby nenapálil do měřiče světel.Další problém s otvíráním kapoty motoru Následná kontrola identifikačních štítků a povinné výbavy(opravdu důkladná)
technická+emise na další 2 roky.Chci se ještě zeptat taky máte v motorovém prostoru VIN vzhůru nohama nebo jen já jsem exot??

04.07.2018 17:27 - Re: dojmy z STK 3168991
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ze jsi na tu STK v Olomouci vubec lezl

|< < 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 29 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator