| | |
21.02.2018 19:58 -
Re: dojmy z STK
|
3133392
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Bóóóe, podvod, určitě si někdo bude vyjídět protokoly...))))))) Co jsem slyel, tak stejně to funguje i na jiní moravě (ne ve Vykově-nebo aspoň ne pro smrtelníky jako já). Prostě, běte si ven, a nevidíte, co dělám..a za chvilku protokol hotový, ale normálně byste neproel. Take myslím, jestli se to děje v Praze, kolem Brna, tak to není jen na těch dvou stanicích, bude to zase běná věc...
Bóóóe, podvod, určitě si někdo bude vyjídět protokoly...:))))))))))) Co jsem slyel, tak stejně to funguje i na jiní moravě (ne ve Vykově-nebo aspoň ne pro smrtelníky jako já). Prostě, běte si ven, a nevidíte, co dělám..a za chvilku protokol hotový, ale normálně byste neproel. Take myslím, jestli se to děje v Praze, kolem Brna, tak to není jen na těch dvou stanicích, bude to zase běná věc...
|
|
21.02.2018 21:32 -
Re: dojmy z STK
|
3133406
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
asi nechci uplne zakladat nejake uvahy,protoze by me zase nekdo smazal ,ale otazku polozim k tematu..co si myslite ze je lepsi mit v poradku auto a projit tak jak se ma,nebo prijet s dymovnici a udelat to po cesku ?
asi nechci uplne zakladat nejake uvahy,protoze by me zase nekdo smazal ,ale otazku polozim k tematu..co si myslite ze je lepsi mit v poradku auto a projit tak jak se ma,nebo prijet s dymovnici a udelat to po cesku ?
|
|
22.02.2018 09:15 -
Re: dojmy z STK
|
3133474
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Ja bych asi proel i normálně, auto nehulí jede krásně. Jenom to P1351 no boe tak bude jeden havič blbej.Startuju na Kvildě po dvou dnech stání při teplotách -20 naprosto bez problémů, Fap a aditiva mi dělal Jarda před půl rokem myslim e to auto je jetě celkem v kondici.Kvůli tomu kuchat auto nebudu, ta chyba je tam od koupě auta v 2010
Ja bych asi proel i normálně, auto nehulí jede krásně. Jenom to P1351 no boe tak bude jeden havič blbej.Startuju na Kvildě po dvou dnech stání při teplotách -20 naprosto bez problémů, Fap a aditiva mi dělal Jarda před půl rokem myslim e to auto je jetě celkem v kondici.Kvůli tomu kuchat auto nebudu, ta chyba je tam od koupě auta v 2010
|
|
22.02.2018 11:38 -
Re: dojmy z STK
|
3133515
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
autodiag napsal(a): emise jen na volnobeh probehnout nemohli,jinak by jsi nedostal protokol
jinak souhlasim je to o lidech...
Jestli je to podvod nevim, z mý strany ne.Nic sem nikomu neřikal, nenabízel známý tam nemam, jen sem přijel zaplatil 750+750 ME+STK proel sem.Protokol mám, chvíli se tam kochal v diag, co tam dělal nevim stál sem opodál, auto celou dobu na volnoběh, pak mi řek běte si do kanceláře zaplatit a kdy sem vycházel vyjíděl s tim ven.Určitě to netůroval kancl je hned za dveřma a celou dobu sem slyel jak běí motor Před dvěma rokama to probíhalo úplně stejně.
Jestli je to podvod nevim, z mý strany ne.Nic sem nikomu neřikal, nenabízel známý tam nemam, jen sem přijel zaplatil 750+750 ME+STK proel sem.Protokol mám, chvíli se tam kochal v diag, co tam dělal nevim stál sem opodál, auto celou dobu na volnoběh, pak mi řek běte si do kanceláře zaplatit a kdy sem vycházel vyjíděl s tim ven.Určitě to netůroval kancl je hned za dveřma a celou dobu sem slyel jak běí motor :nevim Před dvěma rokama to probíhalo úplně stejně.
|
|
22.02.2018 15:57 -
Re: dojmy z STK
|
3133700
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
od 1.1.2018 metodika mereni ME je jasna z volnobehu 3x do 4000 a nasledne mereni
auta ktera maji ochranu spojky toci do 3000
kdyz vse ok tiskne se protokol...jinak nic vytisknout nejde,tiskne se on-line
predtim kontrola pres EOBD,pokud chyby nepusti dal...
fotky pred a po mereni...
ovsem i pred timto datem se takhle merilo,jen se to "merilo" jinak
taaak nevim kde se stala chyba...
od 1.1.2018 metodika mereni ME je jasna z volnobehu 3x do 4000 a nasledne mereni
auta ktera maji ochranu spojky toci do 3000
kdyz vse ok tiskne se protokol...jinak nic vytisknout nejde,tiskne se on-line
predtim kontrola pres EOBD,pokud chyby nepusti dal...
fotky pred a po mereni...
ovsem i pred timto datem se takhle merilo,jen se to "merilo" jinak :)
taaak nevim kde se stala chyba...
|
|
22.02.2018 16:00 -
Re: dojmy z STK
|
3133702
|
|
jumep
|
|
|
este stale tam zjavne maju potenciometer v systeme
u nas plati eobd az od 2008 roku
este stale tam zjavne maju potenciometer v systeme
u nas plati eobd az od 2008 roku
|
|
22.02.2018 16:43 -
Re: dojmy z STK
|
3133704
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jak to myslis s tim potenciometrem ?
v CZ je to tak ze pokud auto ma OBD diagnosticky konektor je povinnost mit auto pripojene a jednotka nesmi mit chybu emisniho systemu a nesmi svitit kontrolka diagnostiky..prave proto je EOBD protokol ktery rozlisi jen chyby tohoto typu (proto take ti co maji ELM nevyctou vse,jen chyby EOBD)
jak to myslis s tim potenciometrem ?
v CZ je to tak ze pokud auto ma OBD diagnosticky konektor je povinnost mit auto pripojene a jednotka nesmi mit chybu emisniho systemu a nesmi svitit kontrolka diagnostiky..prave proto je EOBD protokol ktery rozlisi jen chyby tohoto typu (proto take ti co maji ELM nevyctou vse,jen chyby EOBD)
|
|
22.02.2018 16:49 -
Re: dojmy z STK
|
3133707
|
|
jumep
|
|
|
no na terajsich strojoch tam maju emulator otacok, a otacky si robi potenciometrom
a povodne mala byt povinnost EOBD od 2005, ale zjavne kvoli nejakym problemom je to od 2008
a teraz po novom nejako od maja sa menia podmienky, stara masina vedela zmazat chyby, po novom uz nebudu moct
no na terajsich strojoch tam maju emulator otacok, a otacky si robi potenciometrom
a povodne mala byt povinnost EOBD od 2005, ale zjavne kvoli nejakym problemom je to od 2008
a teraz po novom nejako od maja sa menia podmienky, stara masina vedela zmazat chyby, po novom uz nebudu moct
|
|
22.02.2018 17:22 -
Re: dojmy z STK
|
3133715
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to netusim,u nas jsem nic takoveho nevidel....emulator nejde protoze to sleduje i hodnoty z opacimetru ,udaje jdou online na server ,pokud je mimo toleranci mereni se prerusi...mam dva pokusy..pokud ani druhy dalsi tusim za 3 dny driv to na serveru nepusti...(pokud se zase neco nezmenilo)
no delaji s tim velke veci...
to netusim,u nas jsem nic takoveho nevidel....emulator nejde protoze to sleduje i hodnoty z opacimetru ,udaje jdou online na server ,pokud je mimo toleranci mereni se prerusi...mam dva pokusy..pokud ani druhy dalsi tusim za 3 dny driv to na serveru nepusti...(pokud se zase neco nezmenilo)
no delaji s tim velke veci...
|
|
22.02.2018 17:24 -
Re: dojmy z STK
|
3133716
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Vdycky se to měří v omezovači? Někde jsem četl, e kdy je diagnostika bez chyb, tak ani neměří... A známý právě na diagnostice měl chybu, tak mu ji na emisích smazal a pak to točil a říkal, e to je proto, e tam byla ta chyba. Nebo si to teda kadá stanice vykládá jinak
Jinak já bych ty auta nechal doít. Kolik těch 20 let starých sazometů jezdí...nula nula nic, vůči počtu novějích aut. A taky, kdy to Euro 2 auto projde emisema i po 20 letech, a nové má problém projít po 6, tak bych řekl, e to je problém výrobce/nesmyslné normy, ale rozhodně by to neměl odnést zákazník. Jestli ty auto projdou přímo z výroby přes emise s odřenýma uima, tak hojit se na zákazníkovi
Dalí věc dieselgate. Tak nějak podváděli skoro vichni výrobci, e emise to plní jen kdy se netočí kola, a po tom se v čr vůbec nejde, ádné povinné svolávačky, nic. Tady se musí zatočit s chudákem, který koupil nové auto s kouřivostí 0,45 a po x letech má 0,55 a u nás vechny ohrouje.
Vdycky se to měří v omezovači? Někde jsem četl, e kdy je diagnostika bez chyb, tak ani neměří... A známý právě na diagnostice měl chybu, tak mu ji na emisích smazal a pak to točil a říkal, e to je proto, e tam byla ta chyba. Nebo si to teda kadá stanice vykládá jinak:-))))
Jinak já bych ty auta nechal doít. Kolik těch 20 let starých sazometů jezdí...nula nula nic, vůči počtu novějích aut. A taky, kdy to Euro 2 auto projde emisema i po 20 letech, a nové má problém projít po 6, tak bych řekl, e to je problém výrobce/nesmyslné normy, ale rozhodně by to neměl odnést zákazník. Jestli ty auto projdou přímo z výroby přes emise s odřenýma uima, tak hojit se na zákazníkovi :nevim
Dalí věc dieselgate. Tak nějak podváděli skoro vichni výrobci, e emise to plní jen kdy se netočí kola, a po tom se v čr vůbec nejde, ádné povinné svolávačky, nic. Tady se musí zatočit s chudákem, který koupil nové auto s kouřivostí 0,45 a po x letech má 0,55 a u nás vechny ohrouje.
|
|
22.02.2018 17:44 -
Re: dojmy z STK
|
3133723
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ten novy on-line system to ma prave vse ujednotit a zavest celorepublikovou databazi aby se zamezilo ze kdyz jsi u Franty neprosel tak u Tondy uz ano...technik to taky vidi ze byl nekde pred hodinou a neprosel...
ale maji tam jeste trochu chyb...
neni to u kazdeho auta stejne,je to o vstupnich parametrech a dle normy
obecne ale auto musi udrzet volnobeh,kourivost v urcitych otackach..udelaji se 3 mereni a zprumeruji se...u benzinu musi navic bezpodminecne fungovat lambdy
u nafty musi byt kourivost do 1 u motoru s filtrem do 0.5 ..,v podstate musi byt dodrzena maximalni hodnota na stitku
ten novy on-line system to ma prave vse ujednotit a zavest celorepublikovou databazi aby se zamezilo ze kdyz jsi u Franty neprosel tak u Tondy uz ano...technik to taky vidi ze byl nekde pred hodinou a neprosel...
ale maji tam jeste trochu chyb...
neni to u kazdeho auta stejne,je to o vstupnich parametrech a dle normy
obecne ale auto musi udrzet volnobeh,kourivost v urcitych otackach..udelaji se 3 mereni a zprumeruji se...u benzinu musi navic bezpodminecne fungovat lambdy
u nafty musi byt kourivost do 1 u motoru s filtrem do 0.5 ..,v podstate musi byt dodrzena maximalni hodnota na stitku
|
|
22.02.2018 17:56 -
Re: dojmy z STK
|
3133725
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jen at se to dusí a potírá. V Česku jetě dneska jezdí jetě takové popelnice,a se dech tají - Ukrajina hadr...
Jen at se to dusí a potírá. V Česku jetě dneska jezdí jetě takové popelnice,a se dech tají - Ukrajina hadr... :nevim
|
|
22.02.2018 18:17 -
Re: dojmy z STK
|
3133735
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
proto taky ma otazka aby si lidi uvedomili o co de .link.
ale jinou nez zadnou odpoved jsem ani necekal
jinak s tebou souhlasim
proto taky ma otazka aby si lidi uvedomili o co de http://www.c5club.cz/diskuze/single/3133406-re-dojmy-z-stk/
ale jinou nez zadnou odpoved jsem ani necekal :)
jinak s tebou souhlasim
|
|
22.02.2018 19:00 -
Re: dojmy z STK
|
3133737
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): Vdycky se to měří v omezovači? Někde jsem četl, e kdy je diagnostika bez chyb, tak ani neměří... A známý právě na diagnostice měl chybu, tak mu ji na emisích smazal a pak to točil a říkal, e to je proto, e tam byla ta chyba. Nebo si to teda kadá stanice vykládá jinak
Jinak já bych ty auta nechal doít. Kolik těch 20 let starých sazometů jezdí...nula nula nic, vůči počtu novějích aut. A taky, kdy to Euro 2 auto projde emisema i po 20 letech, a nové má problém projít po 6, tak bych řekl, e to je problém výrobce/nesmyslné normy, ale rozhodně by to neměl odnést zákazník. Jestli ty auto projdou přímo z výroby přes emise s odřenýma uima, tak hojit se na zákazníkovi
Dalí věc dieselgate. Tak nějak podváděli skoro vichni výrobci, e emise to plní jen kdy se netočí kola, a po tom se v čr vůbec nejde, ádné povinné svolávačky, nic. Tady se musí zatočit s chudákem, který koupil nové auto s kouřivostí 0,45 a po x letech má 0,55 a u nás vechny ohrouje.
Vomezovači s neměří ale měří se přeběhové otáčky(v kolika je omezovač) a emise nedělá výrobce - jen je musí dodret (emise stanoví třeba unie a euro xx) - výrobce s tím má jen problém je splnit.Chyby tam být nesmí (je seznam chyb které můou pustit = nesmí být z kategorie emisní) také by měli přeruit měření a ,,nevyhovuje" kdy jsou rozhozené kódy připravenosti - není problém u teplého motoru je smazat a třeba chyba havení se neobjeví ale zůstanou rozhozené kódy = to je důvod ukončení měření.Ta euro norma je tak přísná e je problém projít i s relativně autem v pořádku = tak vichni natřete benevolenci techniků a potom brečte e máte auto na h..no a budete jezdit na kole (to snad emise splní.)
Vomezovači s neměří ale měří se přeběhové otáčky(v kolika je omezovač) a emise nedělá výrobce - jen je musí dodret (emise stanoví třeba unie a euro xx) - výrobce s tím má jen problém je splnit.Chyby tam být nesmí (je seznam chyb které můou pustit = nesmí být z kategorie emisní) také by měli přeruit měření a ,,nevyhovuje" kdy jsou rozhozené kódy připravenosti - není problém u teplého motoru je smazat a třeba chyba havení se neobjeví ale zůstanou rozhozené kódy = to je důvod ukončení měření.Ta euro norma je tak přísná e je problém projít i s relativně autem v pořádku;-) = tak vichni natřete benevolenci techniků a potom brečte e máte auto na h..no a budete jezdit na kole (to snad emise splní.):-p
|
|
22.02.2018 19:40 -
Re: dojmy z STK
|
3133750
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Přesně tak
Jenom emise nestanovuje unie jen jak ji napadne, ale řeí se s automobilkama, take jestli si stanovili něco nereálného, tak v tom jedou obě strany.
No je potřeba se vetkýma zatoči a na vetko treba odborníkov. Teď u úplně OT - nedávno psali, jakého má ok nového poradce. Bývalého mluvčího automotoklubu nebo besipu, mlaďoch cca 30 let, vzdělání dopravní učilitě... Take co můeme čekat...prostě bude líp. Větina z nás to takhle chce.
Přesně tak:palec
Jenom emise nestanovuje unie jen jak ji napadne, ale řeí se s automobilkama, take jestli si stanovili něco nereálného, tak v tom jedou obě strany.
No je potřeba se vetkýma zatoči a na vetko treba odborníkov. Teď u úplně OT - nedávno psali, jakého má ok nového poradce. Bývalého mluvčího automotoklubu nebo besipu, mlaďoch cca 30 let, vzdělání dopravní učilitě... Take co můeme čekat...prostě bude líp. Větina z nás to takhle chce.
|
|
28.02.2018 10:52 -
Re: dojmy z STK
|
3135890
|
|
Světlono
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 179 |
|
|
Podle mě není OK ty tisíce obrovských kontejnerových lodí, které nikdo nereguluje. Holt po malých lidech se lape snáz ne po korporacích.
Podle mě není OK ty tisíce obrovských kontejnerových lodí, které nikdo nereguluje. Holt po malých lidech se lape snáz ne po korporacích.
Přílohy: Gl -otepelní.png ( 73139b ) - |
|
28.02.2018 20:40 -
Re: dojmy z STK
|
3136080
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
na toto mam aj ja nervy. z c3 = prejdem 20km, potom cakam pred branou STK asi 20min. zrazu je motor 1.4i 55kW studeny /to je snad normalne/ a to hovado ho toci na mieste aby ho ohrial.vonku asi -3.
nabuduce pojdem inde
cele chore - alebo ked toci 4rocne auto na obmedzovaci a 70tisic na tacho,
na toto mam aj ja nervy. z c3 = prejdem 20km, potom cakam pred branou STK asi 20min. zrazu je motor 1.4i 55kW studeny /to je snad normalne/ a to hovado ho toci na mieste aby ho ohrial.vonku asi -3.
nabuduce pojdem inde
cele chore - alebo ked toci 4rocne auto na obmedzovaci a 70tisic na tacho,
|
|
28.02.2018 20:43 -
Re: dojmy z STK
|
3136082
|
|
jumep
|
|
|
a co ako cakas
ze zobere ohrievac a zohreje to? ja si vzdy sadnem do auta a cakam s nastartovanym aby to neochladlo a este skor ako tam vojdem sa prevezem niekde
ale je pravda ze to drzal okolo 3000 ked to mne zohrieval v tuneli onehda
a co ako cakas
ze zobere ohrievac a zohreje to? ja si vzdy sadnem do auta a cakam s nastartovanym aby to neochladlo a este skor ako tam vojdem sa prevezem niekde
ale je pravda ze to drzal okolo 3000 ked to mne zohrieval v tuneli onehda
|
|
| |
|
|