| | |
30.04.2017 10:12 -
Re: dojmy z STK
|
3063472
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Tak jsem po emisích a STK.
Na emisích načet kódy a 2x plyn do omezovače, kouřivost 0,42 (chybělo mi pár kilometrů do regenerace) a hotovo. Říkal, e můou jetě nastat tyto scénáře:
1. nepovede se kódy načíst, pak se to udělá podle staré metodiky, tj. 5x plyn do omezovače
2. načtou se chyby, které nevadí a pak se pokračuje standardně
3. načtou se chyby, které vadí a pak posílá domu, chyby mu vyhodnocuje ten soft automaticky
Na STK mi napsali drobnou závadu, e tané zakrývá část RZ, asi něco musí zapsat. Nejlepí byla ta půlhodina, za 15 minut neměl co dělat a i tak to protahoval, a protoe nebylo co dělat, tak zkouel navíjení pásů, měřil tlak v rezervě, kontroloval datum lékárničky
Říkal, e často jezdí inspektor na kontrolu a pak jim ani ta půlhodina na kontrolu podle toho čeklistu ani nestačí
Tak jsem po emisích a STK.
Na emisích načet kódy a 2x plyn do omezovače, kouřivost 0,42 (chybělo mi pár kilometrů do regenerace) a hotovo. Říkal, e můou jetě nastat tyto scénáře:
1. nepovede se kódy načíst, pak se to udělá podle staré metodiky, tj. 5x plyn do omezovače
2. načtou se chyby, které nevadí a pak se pokračuje standardně
3. načtou se chyby, které vadí a pak posílá domu, chyby mu vyhodnocuje ten soft automaticky
Na STK mi napsali drobnou závadu, e tané zakrývá část RZ, asi něco musí zapsat. Nejlepí byla ta půlhodina, za 15 minut neměl co dělat a i tak to protahoval, a protoe nebylo co dělat, tak zkouel navíjení pásů, měřil tlak v rezervě, kontroloval datum lékárničky :nevim
Říkal, e často jezdí inspektor na kontrolu a pak jim ani ta půlhodina na kontrolu podle toho čeklistu ani nestačí ;-)
|
|
30.04.2017 11:07 -
Re: dojmy z STK
|
3063484
|
|
jumep
|
|
|
tak ale pasy, lekarnicka atd. sa ma kontrolovat, to nie je nic nenormalne
tak ale pasy, lekarnicka atd. sa ma kontrolovat, to nie je nic nenormalne
|
|
30.04.2017 11:16 -
Re: dojmy z STK
|
3063486
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
To je poprvé, co jsem to zail, nikdy dříve mi to na ádném autě nekontrolovali
To je poprvé, co jsem to zail, nikdy dříve mi to na ádném autě nekontrolovali
|
|
30.04.2017 11:18 -
Re: dojmy z STK
|
3063487
|
|
jumep
|
|
|
to je prave spatne, ono by mali toho kontrolovat omnoho viac ako bezne robia, preto je tam aj ten povinny cas na prehliadku auta
to je prave spatne, ono by mali toho kontrolovat omnoho viac ako bezne robia, preto je tam aj ten povinny cas na prehliadku auta
|
|
01.05.2017 08:26 -
Re: dojmy z STK
|
3063601
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
Něco podobného jsem zail kdy jsem jel na STK s motorkou MZ 150,promejdil mi to dokonale,měřil tlak pneu,lékárnička,nářadí,árovky a pojistky.Nakonec jsem proel s drobnýma závadama.V práci jezdím na STK s vojenskýma autama,některé PV3S jsou u důchodkyně a vdy prolezou,nové Tatry T810 občas problém s rezavou kastlí a stejně prolezou.Naposledy přijel borec z STK s Tatrou T815 a měl upadenej jeden roub a ostatní byly řádně ohlodané od volných podloek-musel se měnit celej disk.Týpek na STK chodil s kladívkem,klepal po matkách na kolech a ničeho si neviml-fakt odborníci
Něco podobného jsem zail kdy jsem jel na STK s motorkou MZ 150,promejdil mi to dokonale,měřil tlak pneu,lékárnička,nářadí,árovky a pojistky.Nakonec jsem proel s drobnýma závadama.V práci jezdím na STK s vojenskýma autama,některé PV3S jsou u důchodkyně a vdy prolezou,nové Tatry T810 občas problém s rezavou kastlí a stejně prolezou.Naposledy přijel borec z STK s Tatrou T815 a měl upadenej jeden roub a ostatní byly řádně ohlodané od volných podloek-musel se měnit celej disk.Týpek na STK chodil s kladívkem,klepal po matkách na kolech a ničeho si neviml-fakt odborníci :-(
|
|
22.05.2017 22:17 -
Re: dojmy z STK
|
3067962
|
|
xantia.hd
|
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 94 |
|
|
Tak jsem absolvoval emise s Xantií RHZ. Jeliko má v koichu u přes 300, nastal problém. Přeběhové otáčky u tohoto motoru 5200-5400, motor prostě víc ne 5000 nedal. Měření emisí mi přijde trochu jako akárna. Jeliko tam byl kluk, kterého trochu znám, tak přepsal ručně v datalistu emisní stanice otáčky na 4900 a prolo. Schválně jsem se ptal jinde, jak by to bylo - emisemi bych neproel, prostě přeběhové otáčky nebyly dosaeny. Dalí emise byly s Renaultem F9Q, kde mu vyběhl datalist na přeběhové otáčky 4600. Nějak se mu to nezdálo, tak přiskočil k druhé emisní maině, od stejného výrobce a tam nael 5100. Otáčky přepsal na vyí hodnotu. A v těchto otáčkách měřil asi 10x, protoe to buď nepodrel dostatečně dlouho nebo nebyla splněna rychlost růstu otáček. A na můj dotaz, jak je moné, e se datalisty stejného motoru v mainách lií - odpověď - jsou tam blbiny Co jsem tím chtěl říci : Stále si na emisích technici mohou dělat co chtějí, jaký smysl má, e maina vyhodí nějaký datalist, který lze ručně stejně upravit ? A vrcholem bylo auto, které se přes OBD nespojilo - prolo a v protokolu napsáno : Nemá OBD
Tak jsem absolvoval emise s Xantií RHZ. Jeliko má v koichu u přes 300, nastal problém. Přeběhové otáčky u tohoto motoru 5200-5400, motor prostě víc ne 5000 nedal. Měření emisí mi přijde trochu jako akárna. Jeliko tam byl kluk, kterého trochu znám, tak přepsal ručně v datalistu emisní stanice otáčky na 4900 a prolo. Schválně jsem se ptal jinde, jak by to bylo - emisemi bych neproel, prostě přeběhové otáčky nebyly dosaeny. Dalí emise byly s Renaultem F9Q, kde mu vyběhl datalist na přeběhové otáčky 4600. Nějak se mu to nezdálo, tak přiskočil k druhé emisní maině, od stejného výrobce a tam nael 5100. Otáčky přepsal na vyí hodnotu. A v těchto otáčkách měřil asi 10x, protoe to buď nepodrel dostatečně dlouho nebo nebyla splněna rychlost růstu otáček. A na můj dotaz, jak je moné, e se datalisty stejného motoru v mainách lií - odpověď - jsou tam blbiny :-( Co jsem tím chtěl říci : Stále si na emisích technici mohou dělat co chtějí, jaký smysl má, e maina vyhodí nějaký datalist, který lze ručně stejně upravit ? A vrcholem bylo auto, které se přes OBD nespojilo - prolo a v protokolu napsáno : Nemá OBD :-d
|
|
23.05.2017 08:42 -
Re: dojmy z STK
|
3068055
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Tak to je mazec. Take stačí odpojit OBD zásuvku a v klidu projdu i bez FAPu?
Tak to je mazec. Take stačí odpojit OBD zásuvku a v klidu projdu i bez FAPu? :-)
|
|
23.05.2017 09:48 -
Re: dojmy z STK
|
3068066
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To je snad dobře ne???
Kdyby to bylo tak jak si politici představují,tak téma " rozloučení s C5" bude nejobsáhlejí zde na klubu..
To je snad dobře ne???:-))
Kdyby to bylo tak jak si politici představují,tak téma " rozloučení s C5" bude nejobsáhlejí zde na klubu..
|
|
23.05.2017 11:31 -
Re: dojmy z STK
|
3068098
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
No já jsem byl na emisích s X7 a borec začal motat něco o tom, e tam mám nějakou ozdobnou krytku výfuku a e přes ni nejde měřit a e mi stejně takové doplňky přes technickou neprojdou. Tak jsem ho přesvědčil e to je opravdu od výroby homologovaná krytka. Tak tam tu sondu nějak nastrčil a furt mlel cosi o tom, e to nejde legálně změřit.
Pak vlezl do auta s diag a lehl si pod volant a hledal zásuvku za ten přístup jsem ho chvíli nechal a se potrápí.. kdy u mi začal roubovákem oddělávat odkládací schránku u řidiče, tak jsem ho zastavil a ukázal mu, kde je zásuvka.
Emisemi jsem proel, kouřivost 0.01
Pak jsem el na technickou, kde byl takový mladý klučina, asi nadenec.. Hned začal básnit o "měchách" (na to slovo jsem alergický) a jak je to pohodlné atd.. ale byl úplně v pohodě.. ukázal mi průsak LDS na jedné zadní pístnici a e bych to měl nechat opravit.. nakonec to ani do závad nenapsal.. říkal, e tam něco napsat musí, aby to nevypadalo blbě, tak tam dal nesvítící árovku nad SPZ .
No já jsem byl na emisích s X7 a borec začal motat něco o tom, e tam mám nějakou ozdobnou krytku výfuku a e přes ni nejde měřit a e mi stejně takové doplňky přes technickou neprojdou. Tak jsem ho přesvědčil e to je opravdu od výroby homologovaná krytka. Tak tam tu sondu nějak nastrčil a furt mlel cosi o tom, e to nejde legálně změřit.
Pak vlezl do auta s diag a lehl si pod volant a hledal zásuvku :-)))) za ten přístup jsem ho chvíli nechal a se potrápí.. kdy u mi začal roubovákem oddělávat odkládací schránku u řidiče, tak jsem ho zastavil a ukázal mu, kde je zásuvka.
Emisemi jsem proel, kouřivost 0.01 :-))
Pak jsem el na technickou, kde byl takový mladý klučina, asi nadenec.. Hned začal básnit o "měchách" (na to slovo jsem alergický) a jak je to pohodlné atd.. ale byl úplně v pohodě.. ukázal mi průsak LDS na jedné zadní pístnici a e bych to měl nechat opravit.. nakonec to ani do závad nenapsal.. říkal, e tam něco napsat musí, aby to nevypadalo blbě, tak tam dal nesvítící árovku nad SPZ :-d.
|
|
23.05.2017 14:08 -
Re: dojmy z STK
|
3068160
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Taky jsem ted delal STK pred mesicem. Zasadne to vozim servisakovi at mi udela pred STK servis, kontrolu a pak i to STK a emise. Ono na tom STK maji k servisakum, kteri tam jezdi casto uplne jiny pristup nez k beznym ovcim, uz jen kvuli tomu, ze z nich maji asi pravidelny kseft a povetsinou se znaji. A nemusim se nechat buzerovat od kdekoho za blbiny, nebo nedejboze nekoho presvedcovat jak pises o chromovem ramecku vyfuku v zadnich narazniku, ktery je tam od vyroby.
Ale mam taky i celkem dobre zkusenosti s STK, abych jen nehanil. Zalezi asi kus od kusu.
Taky jsem ted delal STK pred mesicem. Zasadne to vozim servisakovi at mi udela pred STK servis, kontrolu a pak i to STK a emise. Ono na tom STK maji k servisakum, kteri tam jezdi casto uplne jiny pristup nez k beznym ovcim, uz jen kvuli tomu, ze z nich maji asi pravidelny kseft a povetsinou se znaji. A nemusim se nechat buzerovat od kdekoho za blbiny, nebo nedejboze nekoho presvedcovat jak pises o chromovem ramecku vyfuku v zadnich narazniku, ktery je tam od vyroby.
Ale mam taky i celkem dobre zkusenosti s STK, abych jen nehanil. Zalezi asi kus od kusu.
|
|
23.05.2017 21:42 -
Re: dojmy z STK
|
3068315
|
|
xantia.hd
|
Město: české Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 94 |
|
|
konqui napsal(a): Tak to je mazec. Take stačí odpojit OBD zásuvku a v klidu projdu i bez FAPu?
Ne, nestačí ostatní auta, která se nespojí přes OBD, spolehlivě vyhazují... A to, e někde na emisích mají 3 různé mainy a některých se to spojí a na některých ne, je docela komické ... Ale napsat, e auto 2004 nemá OBD, je docela troufalé ... Ale kdy se chce, jde ve .... kdo to auto pojede kontrolovat, zda to není nějaký exot bez OBD. Take situace skoro stejná jako před zpřísněním... A o tom, e u existují různé emulátory ŘJ si nedělám iluze ... Jen je třeba znát toho správného hocha a mít ten správný obnos ...
Ne, nestačí :-d ostatní auta, která se nespojí přes OBD, spolehlivě vyhazují... A to, e někde na emisích mají 3 různé mainy a některých se to spojí a na některých ne, je docela komické ... Ale napsat, e auto 2004 nemá OBD, je docela troufalé ... Ale kdy se chce, jde ve .... kdo to auto pojede kontrolovat, zda to není nějaký exot bez OBD. Take situace skoro stejná jako před zpřísněním... A o tom, e u existují různé emulátory ŘJ si nedělám iluze ... Jen je třeba znát toho správného hocha a mít ten správný obnos ...
|
|
05.06.2017 13:17 -
Re: dojmy z STK
|
3071938
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No já jsem neproel - technik na emisích se napojil na OBD (dokonce hned věděl kam) a zařvalo to chybu 2562 a bylo vymleto. Chyba byla stará a stačilo vymazat a opakovaná STK OK.
Tak bacha - fakt se to vyčítá. Podle technika ta krabička sleduje jen kódy mající vliv na emise, jiné problémy je na emisích nezajímají. Jetě mu to česky stručně umí popsat aspoň typ závady. Měl to bezdrátově spojené s tím velkým měřičem, který to hned mrsknul do celkového protokolu.
No já jsem neproel - technik na emisích se napojil na OBD (dokonce hned věděl kam) a zařvalo to chybu 2562 a bylo vymleto. Chyba byla stará a stačilo vymazat a opakovaná STK OK.
Tak bacha - fakt se to vyčítá. Podle technika ta krabička sleduje jen kódy mající vliv na emise, jiné problémy je na emisích nezajímají. Jetě mu to česky stručně umí popsat aspoň typ závady. Měl to bezdrátově spojené s tím velkým měřičem, který to hned mrsknul do celkového protokolu.
|
|
05.06.2017 18:50 -
Re: dojmy z STK
|
3071993
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Nějak se mi podařilo nepochopit minulý (ne) komentář.
Nějak se mi podařilo nepochopit minulý (ne) komentář.
|
|
07.06.2017 22:14 -
Re: dojmy z STK
|
3072752
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dojmy to nejsou, ale k STK to patří.
.link.
Dojmy to nejsou, ale k STK to patří. ;-)
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/toto-jsou-zavady-za-ktere-se-nejcasteji-vyhazuje-od-ceskych-stk/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
|
|
12.06.2017 22:49 -
Re: dojmy z STK
|
3074024
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
taak uz prislo aj na mna. zasa som chytil jedneho prichytreho.
zacalo to tym ze aj ked som predtym presiel okolo 15km, zacal to tam turovat nech ssa to zohreje a 3x to debil tocil do obmedzovaca. a nic, vsetko ok. aktivny jak blazon, trhal tam pasy, fakt ma sral. spinave prackami chytal biely tapec. snazil sa fakt nieco najst. [toho isteho som natrafil ked som nepresiel s c3.]
ale este mi steloval xenony svetla do zeme a mudroval ze on to nema co robit. [som bol uz podrazdeny] jako fakt typek. uz tam nepojdem.
auto bez zavad,
najviac ma stvalo co tam predvadzal s 4 rocnym autom so 70k a predo mnou bola taka stara fabia1 co vydymila stk a nakoniec nalepky dostala..to je proste nenormale. moje auto ma cisty vyfuk, toci to 3x do obmedzovaca neviem koli comu a stara haraburda co nestihalo odsavat cierny dym uplne v pohode.
fakt neviem blb co tam chcel najst. c5 neni logan
a este ma nahanal na parkovisku aby som mu otvoril kufor este raz ze ma merat brzdovku s hydraulikou, ze to je spolocne ......KUA, som sa tak ovladal jak davno nie
a este som mal byt vdacny ze som presiel lebo rucna [elektricka] ma mat16% a na jedno kolo bolo 17% alebo take cosi.
taak uz prislo aj na mna. zasa som chytil jedneho prichytreho.
zacalo to tym ze aj ked som predtym presiel okolo 15km, zacal to tam turovat nech ssa to zohreje a 3x to debil tocil do obmedzovaca. a nic, vsetko ok. aktivny jak blazon, trhal tam pasy, fakt ma sral. spinave prackami chytal biely tapec. snazil sa fakt nieco najst. [toho isteho som natrafil ked som nepresiel s c3.]
ale este mi steloval xenony svetla do zeme a mudroval ze on to nema co robit. [som bol uz podrazdeny] jako fakt typek. uz tam nepojdem.
auto bez zavad,
najviac ma stvalo co tam predvadzal s 4 rocnym autom so 70k a predo mnou bola taka stara fabia1 co vydymila stk a nakoniec nalepky dostala..to je proste nenormale. moje auto ma cisty vyfuk, toci to 3x do obmedzovaca neviem koli comu a stara haraburda co nestihalo odsavat cierny dym uplne v pohode.
fakt neviem blb co tam chcel najst. c5 neni logan
a este ma nahanal na parkovisku aby som mu otvoril kufor este raz ze ma merat brzdovku s hydraulikou, ze to je spolocne ......KUA, som sa tak ovladal jak davno nie
a este som mal byt vdacny ze som presiel lebo rucna [elektricka] ma mat16% a na jedno kolo bolo 17% alebo take cosi.
|
|
21.02.2018 10:41 -
Re: dojmy z STK
|
3133261
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Včera emise+stk vechno ok Emise proběhli na volnoběh, mám tam chybu P1351 před 2 roky mě na ní upozrnil teď u to ani neřeil.Na stk mi to trochu i pochválil jak je to zespodu bez koroze a jak souměrně to brzdí, akorát motor e trochu slzí někde vzadu.Bum v cajku stejně jako před 2 roky.ádný známý ani úplatky, nic takovýho, je to prostě o lidech.
Kam jezdim sem radi psát nebudu, nerad bych jim způsobil nějaký problémy, člověk nikdy neví kdo si to tu přečte
Včera emise+stk vechno ok Emise proběhli na volnoběh, mám tam chybu P1351 před 2 roky mě na ní upozrnil teď u to ani neřeil.Na stk mi to trochu i pochválil jak je to zespodu bez koroze a jak souměrně to brzdí, akorát motor e trochu slzí někde vzadu.Bum v cajku stejně jako před 2 roky.ádný známý ani úplatky, nic takovýho, je to prostě o lidech. :-)
Kam jezdim sem radi psát nebudu, nerad bych jim způsobil nějaký problémy, člověk nikdy neví kdo si to tu přečte
|
|
21.02.2018 11:05 -
Re: dojmy z STK
|
3133265
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
emise jen na volnobeh probehnout nemohli,jinak by jsi nedostal protokol
jinak souhlasim je to o lidech...
emise jen na volnobeh probehnout nemohli,jinak by jsi nedostal protokol
jinak souhlasim je to o lidech...
|
|
| |
|
|