| | |
21.01.2016 19:11 -
Re: dojmy z STK
|
2910100
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jako e na to tam neodhalí ? To se mi nějak nechce věřit.Píou e poznají zaslepený EGR a tohle ne ?
Jako e na to tam neodhalí ? To se mi nějak nechce věřit.Píou e poznají zaslepený EGR a tohle ne ?:-o
|
|
21.01.2016 21:17 -
Re: dojmy z STK
|
2910107
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
kluci zalote si nové vlákno s názvem třeba: Nová pravidla na STK, nebo podobně, tady to vláklno je určené NA DOJMY Z STK - a to je teda pro ty CO JI ABSOLVOVALI!!!!!! Je to těké pochopit?? Děkuji uctivě.
kluci zalote si nové vlákno s názvem třeba: Nová pravidla na STK, nebo podobně, tady to vláklno je určené NA DOJMY Z STK - a to je teda pro ty CO JI ABSOLVOVALI!!!!!! Je to těké pochopit?? Děkuji uctivě. ;-)
|
|
22.01.2016 17:28 -
Re: dojmy z STK
|
2910234
|
|
TomasT
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) najk, 23.01.16 13:17 Důvod: překopírováno do nového vlákna | | |
|
23.01.2016 18:12 -
Re: dojmy z STK
|
2910514
|
|
matej
|
Město: Hlohovec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Tak som vo stvrtok absolvoval STK v CH. Na pozvanke na STK bolo spresnene 5 Minuten pred stanoveny Termin im pristavit vozydlo na Anmeldung , oneskorenie SA o 5 Minut znamena navy termin .Pozdravil som na vstupe , odovzdal som pozvanku , dostal som Protokoll k vozydlu a pristavyl auto pred vopred urcenu vstupnu branu . Minuta cakania dvere SA otvoroli a ......
Technik starsi panko zacal: svetla ,smerovky a podobne. Potom presiel na detailnu kontrolu karosserie ,dvery ,zamkov vsetkych bezpectnostnych pasov, gumicky na stieracoch AJ zadneho.
Motorovi Priestor ,pozastavil SA PRI tmeli na pravom svetlomete( mnou opravene svetlo po nehode,vymenene plexisklo) pokracoval dalej.
Auto na kostitras v prikazanej najvyssej polohe .
Potom mi prikazal aby som si presadol na spolujazdcove sedadlo, sadol do auta odskusal stahovania vsetkych okien,funkcnost klimatizacie CI chladi . Ideme s autom do tmaveho oddelenia -Kontrolka nadstavenia svetiel . ( mnou nastavene v dielni na vstupnej brane ,zasadne nepouzivam Regloskop.) pokracujeme na brzdovu stolicu ,o rucnej brzde vpredu vedel.
Vyjazd z haly ,auto rozbieha na 50 km\h a prikazuje mi SA drzat - nasledovalo prudke brzdenie ( Kontrolka ABS )
Zastavuje v strmom stupani a znovu prakticka Kontrolka rucnej brzdy. Odstavil auto ,do technickeho preukazu dal razitko podal mi Protokoll a oznamil mi ze o par tyzdnov mi pride postou Rechnung.
Podakoval som a isiel domov .
Trvanie Kontrly cca 30 min od prijazdu. 6 vstupnich bran a na kazdej linii 2.Technici. Ziadne kameri . Ziadne serepeticky. Ziadny rozhovor s technikom.
Auto servisovane IBA mnou : C5 2005
Bez zavad.
Denne svietenie dodatocne domontovane- povolene.
Folie na zadnych oknach- povolene ,nepodliehaju Kontrolle, netreba mat ziadny Doklad.
Zimne gumi nizzsi rychlostny index povoleni.
Emisna robena mesiac dopredu zasadne IBA cez OBD .Euro 4 a viac emisnu uz nerobia.
Tak som vo stvrtok absolvoval STK v CH. Na pozvanke na STK bolo spresnene 5 Minuten pred stanoveny Termin im pristavit vozydlo na Anmeldung , oneskorenie SA o 5 Minut znamena navy termin .Pozdravil som na vstupe , odovzdal som pozvanku , dostal som Protokoll k vozydlu a pristavyl auto pred vopred urcenu vstupnu branu . Minuta cakania dvere SA otvoroli a ......
Technik starsi panko zacal: svetla ,smerovky a podobne. Potom presiel na detailnu kontrolu karosserie ,dvery ,zamkov vsetkych bezpectnostnych pasov, gumicky na stieracoch AJ zadneho.
Motorovi Priestor ,pozastavil SA PRI tmeli na pravom svetlomete( mnou opravene svetlo po nehode,vymenene plexisklo) pokracoval dalej.
Auto na kostitras v prikazanej najvyssej polohe .
Potom mi prikazal aby som si presadol na spolujazdcove sedadlo, sadol do auta odskusal stahovania vsetkych okien,funkcnost klimatizacie CI chladi . Ideme s autom do tmaveho oddelenia -Kontrolka nadstavenia svetiel . ( mnou nastavene v dielni na vstupnej brane ,zasadne nepouzivam Regloskop.) pokracujeme na brzdovu stolicu ,o rucnej brzde vpredu vedel.
Vyjazd z haly ,auto rozbieha na 50 km\h a prikazuje mi SA drzat - nasledovalo prudke brzdenie ( Kontrolka ABS )
Zastavuje v strmom stupani a znovu prakticka Kontrolka rucnej brzdy. Odstavil auto ,do technickeho preukazu dal razitko podal mi Protokoll a oznamil mi ze o par tyzdnov mi pride postou Rechnung.
Podakoval som a isiel domov .
Trvanie Kontrly cca 30 min od prijazdu. 6 vstupnich bran a na kazdej linii 2.Technici. Ziadne kameri . Ziadne serepeticky. Ziadny rozhovor s technikom.
Auto servisovane IBA mnou : C5 2005
Bez zavad.
Denne svietenie dodatocne domontovane- povolene.
Folie na zadnych oknach- povolene ,nepodliehaju Kontrolle, netreba mat ziadny Doklad.
Zimne gumi nizzsi rychlostny index povoleni.
Emisna robena mesiac dopredu zasadne IBA cez OBD .Euro 4 a viac emisnu uz nerobia.
|
|
03.03.2016 21:14 -
Re: dojmy z STK
|
2925205
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
jruze napsal(a): Já se obávám e ty BA na tom budou hůř ne nafta - já je sice moc nedělám ale jestli si to vybavuji tak u nich jsou chyby v ECU běně a BA+LPG je to jetě horí.(nějak jsem to nesledoval ale myslím si to) - to e nesmí být chyba v ECU platí pro vechny Járo, dnes jsem byl na emisích a měl jsem trochu bobky. Vechno ale prolo bez problémů, jen mne trochu udivil poměr hodnot na BA a na LPG. S autama na LPG jezdím u přes 20 let a moje dosavadní zkuenosti z protokolů o měření byly takové, e hodnoty na LPG byly vdycky výrazně lepí ne na benzin. Hodnoty dneního měření jsou prakticky shodné pro obě paliva, nicméně 4x a 20x lepí ne předepsané limity, take si nestěuju. Teď jetě STK - asi za tři týdny...
Járo, dnes jsem byl na emisích a měl jsem trochu bobky. Vechno ale prolo bez problémů, jen mne trochu udivil poměr hodnot na BA a na LPG. S autama na LPG jezdím u přes 20 let a moje dosavadní zkuenosti z protokolů o měření byly takové, e hodnoty na LPG byly vdycky výrazně lepí ne na benzin. Hodnoty dneního měření jsou prakticky shodné pro obě paliva, nicméně 4x a 20x lepí ne předepsané limity, take si nestěuju. Teď jetě STK - asi za tři týdny...
|
|
04.03.2016 21:38 -
Re: dojmy z STK
|
2925430
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
To mne samozřejmě také napadlo, ale před dvěma lety přívstřik benzinu u byl a hodnoty byly přesto rozdílné. Je fakt, e to byla jiná měřicí stanice. Ale důleité je, e protokol nevyvolává vrásky na čele.
To mne samozřejmě také napadlo, ale před dvěma lety přívstřik benzinu u byl a hodnoty byly přesto rozdílné. Je fakt, e to byla jiná měřicí stanice. Ale důleité je, e protokol nevyvolává vrásky na čele.:-d
|
|
29.03.2016 11:14 -
Re: dojmy z STK
|
2934169
|
|
Honzaho
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k Tourer | Počet příspěvků: 150 |
|
|
Tak dnes jsem byl na STK, protokol se samými nulami v závadách mám prvně v ivotě.
Tak dnes jsem byl na STK, protokol se samými nulami v závadách mám prvně v ivotě. :palec
|
|
06.04.2016 15:10 -
Re: dojmy z STK
|
2937143
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Tak dnes STK . Po technické stránce ve v cajku , ale potupně jsem musel sloupat ten nápis na zadním okně - "CITROEN - MISTŘISVĚTA V RALLYE 2003 .... 2012 Co na to Ford ?" Měl jsem to do těch "řádků" co jsou tvořený linkama vyhřívání okna , trochu je to vidět na fotkách v mým profilu .
Prý to není homologovaný , a jak se to fotí , tak to musí dolů . Dál sundat ze zadního bočního okna tu francouzskou vlajku .. Buď to sundám hned , nebo přijedu na opakovanou STK . Tak mě půjčil krabku co s ní loupou starý známky ze značek a u jsem krábal . Pak chtěl vidět lékárničku , kterou jsem měl tzv. Lifetime - políčko s datem expirace čistý , lékarnička zatavená v igelitu . Tak to rozdělal a obvazy skončili 2015 Nu co , technickou jsem dostal , lékárničku jsem zase zabalil , napsal jsem tam e expirace je do dubna 2020 , zatavil do igelitu a jede se dál .
Ale e mám na SPZ přelepenej ten modrej pruh s CZ modrým pruhem s F z francouzské značky si neviml .
Tak dnes STK . Po technické stránce ve v cajku , ale potupně jsem musel sloupat ten nápis na zadním okně - "CITROEN - MISTŘISVĚTA V RALLYE 2003 .... 2012 Co na to Ford ?" Měl jsem to do těch "řádků" co jsou tvořený linkama vyhřívání okna , trochu je to vidět na fotkách v mým profilu .
Prý to není homologovaný , a jak se to fotí , tak to musí dolů . Dál sundat ze zadního bočního okna tu francouzskou vlajku .. Buď to sundám hned , nebo přijedu na opakovanou STK . Tak mě půjčil krabku co s ní loupou starý známky ze značek a u jsem krábal . Pak chtěl vidět lékárničku , kterou jsem měl tzv. Lifetime - políčko s datem expirace čistý , lékarnička zatavená v igelitu . Tak to rozdělal a obvazy skončili 2015 :D Nu co , technickou jsem dostal , lékárničku jsem zase zabalil , napsal jsem tam e expirace je do dubna 2020 , zatavil do igelitu a jede se dál .
Ale e mám na SPZ přelepenej ten modrej pruh s CZ modrým pruhem s F z francouzské značky si neviml .
|
|
06.04.2016 16:37 -
Re: dojmy z STK
|
2937168
|
|
halford1
|
|
|
M.P napsal(a): Tak dnes STK . Po technické stránce ve v cajku , ale potupně jsem musel sloupat ten nápis na zadním okně - "CITROEN - MISTŘISVĚTA V RALLYE 2003 .... 2012 Co na to Ford ?" Měl jsem to do těch "řádků" co jsou tvořený linkama vyhřívání okna , trochu je to vidět na fotkách v mým profilu .
Prý to není homologovaný , a jak se to fotí , tak to musí dolů . Dál sundat ze zadního bočního okna tu francouzskou vlajku .. Buď to sundám hned , nebo přijedu na opakovanou STK . Tak mě půjčil krabku co s ní loupou starý známky ze značek a u jsem krábal . Pak chtěl vidět lékárničku , kterou jsem měl tzv. Lifetime - políčko s datem expirace čistý , lékarnička zatavená v igelitu . Tak to rozdělal a obvazy skončili 2015 Nu co , technickou jsem dostal , lékárničku jsem zase zabalil , napsal jsem tam e expirace je do dubna 2020 , zatavil do igelitu a jede se dál .
Ale e mám na SPZ přelepenej ten modrej pruh s CZ modrým pruhem s F z francouzské značky si neviml .
Evidentně technik vlastní Forda a nerozdýchal to co je u majitelů Fordů asi normální. Druhá věc je, e nemá rád francouze jako takový.
Evidentně technik vlastní Forda a nerozdýchal to co je u majitelů Fordů asi normální. Druhá věc je, e nemá rád francouze jako takový. :-)
|
|
06.04.2016 16:50 -
Re: dojmy z STK
|
2937170
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
On hledal i naklápění světel , kdy jsem mu vysvětlil e to C5 nemá protoe hydraulickej podvozek je furt stejně vysoko , tak začal laborovat s mlhovkama a dálkovýma . Vozím v autě ten návod k obsluze , tak jsem mu musel ukázat e tam je dvouvláknová H4 a na mlhovky svítí jedno vlákno a na dálkový druhý ... ( u jedničkový C5 )
Kupodivu ruční brzdu ale zkouel na předku .
On hledal i naklápění světel , kdy jsem mu vysvětlil e to C5 nemá protoe hydraulickej podvozek je furt stejně vysoko , tak začal laborovat s mlhovkama a dálkovýma . Vozím v autě ten návod k obsluze , tak jsem mu musel ukázat e tam je dvouvláknová H4 a na mlhovky svítí jedno vlákno a na dálkový druhý ... ( u jedničkový C5 )
Kupodivu ruční brzdu ale zkouel na předku .
|
|
06.04.2016 17:49 -
Re: dojmy z STK
|
2937192
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Tak sa pridam aj ja. Minuly tyzden prva STK+EK s C5.
Nastastie vsetko v poriadku. Akurat som si vsimol niektore zmeny, kedze pred rokom a pol som bol na STK s fabiou. Neviem ci je tomu vsade na SK, avsak u nas uz tiez je vycet readline cisiel (11x 0),tiez vycitanie chybovych kodov OBD, no a zadne brzdy, teda rucnu uz skusaju kazde koleso samostatne.
Dymivost som mal 0,17.
Dnes som bol s Fordom. Nepresiel. Uz pred dvomi rokmi bola EK o chlp, takze to isti nova lambda a mozno kat, ten je spolu na zvodoch, takze palka, ale ide na predaj, takze este poriesim.
No a mozno este v piatok skusim tu fabiu, ale najskor vymenit chcipaciu klapku.
Tak sa pridam aj ja. Minuly tyzden prva STK+EK s C5.
Nastastie vsetko v poriadku. Akurat som si vsimol niektore zmeny, kedze pred rokom a pol som bol na STK s fabiou. Neviem ci je tomu vsade na SK, avsak u nas uz tiez je vycet readline cisiel (11x 0),tiez vycitanie chybovych kodov OBD, no a zadne brzdy, teda rucnu uz skusaju kazde koleso samostatne.
Dymivost som mal 0,17.
Dnes som bol s Fordom. Nepresiel. Uz pred dvomi rokmi bola EK o chlp, takze to isti nova lambda a mozno kat, ten je spolu na zvodoch, takze palka, ale ide na predaj, takze este poriesim.
No a mozno este v piatok skusim tu fabiu, ale najskor vymenit chcipaciu klapku.
|
|
10.05.2016 16:14 -
Re: dojmy z STK
|
2950104
|
|
kesur
|
|
|
Tak dnes mě vyhodili u na emisích. Mám tam delí dobu závadu na omezovači rychlosti která neměla ádný vliv na jízdu, P1645, omezení rychlosti jízdy, neplatná hodnota plynového pedálu. Řekl - nejde vymazat, nemůe měřit a byl jsem venku. Díky novým předpisům.
Tak dnes mě vyhodili u na emisích. Mám tam delí dobu závadu na omezovači rychlosti která neměla ádný vliv na jízdu, P1645, omezení rychlosti jízdy, neplatná hodnota plynového pedálu. Řekl - nejde vymazat, nemůe měřit a byl jsem venku. Díky novým předpisům.
|
|
10.05.2016 16:39 -
Re: dojmy z STK
|
2950110
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Joo, to bude ten slavnej čudlíček.. tzn. výměna pedálu cca 7000,- a nebo to, co se nesmí,..
Joo, to bude ten slavnej čudlíček.. tzn. výměna pedálu cca 7000,- a nebo to, co se nesmí,.. ;)
|
|
10.05.2016 16:59 -
Re: dojmy z STK
|
2950115
|
|
Matijaz
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Dnes jsem byl na STK s P 206 2.0 HDi manelky.Ve OK. Hlavní je,e jsem nepozoroval ádný rozdíl oproti minulejm letům.
Dnes jsem byl na STK s P 206 2.0 HDi manelky.Ve OK. Hlavní je,e jsem nepozoroval ádný rozdíl oproti minulejm letům.
|
|
| |
|
|