| | |
25.04.2015 20:16 -
Re: dojmy z STK
|
2814552
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
Bodejt bys neprosel, vzdyt mas najeto teprve tolik jako bezne auto za 3 roky a to jde poprve na STK az za 4...tak to musi byt funglovka
Bodejt bys neprosel, vzdyt mas najeto teprve tolik jako bezne auto za 3 roky a to jde poprve na STK az za 4...tak to musi byt funglovka :palec
|
|
26.04.2015 01:05 -
|
2814686
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Tak mám jednu čerstvou zkuenost z STK.. a to jsem byl jen na evidenčce.. Zajel jsem dovnitř a čekal... čekal... a čekal.. z oknem jsem viděl skupinku techniků jak si něco povídá a popíjí kafe.. je na konci linky měl jeden technik auto, kterému jen řeil jetě světla a cosi vykecával.. pak skončil, a el směrem kě mě a řekl mi, e evidenčku nemůe dělat kadý z těch techniků a proto čekám.. říkám si fajn, třeba má pravdu a čekám právě na něj.. jene ono prdlajs.. vylezl chlápek, který tam celou dobu postával a dělal mi evidenčku on.. strávil jsem tam skoro 25 minut!!! flákači...
Tak mám jednu čerstvou zkuenost z STK.. a to jsem byl jen na evidenčce.. Zajel jsem dovnitř a čekal... čekal... a čekal.. z oknem jsem viděl skupinku techniků jak si něco povídá a popíjí kafe.. je na konci linky měl jeden technik auto, kterému jen řeil jetě světla a cosi vykecával.. pak skončil, a el směrem kě mě a řekl mi, e evidenčku nemůe dělat kadý z těch techniků a proto čekám.. říkám si fajn, třeba má pravdu a čekám právě na něj.. jene ono prdlajs.. vylezl chlápek, který tam celou dobu postával a dělal mi evidenčku on.. strávil jsem tam skoro 25 minut!!! flákači...
|
|
26.04.2015 02:16 -
|
2814702
|
|
jumep
|
|
|
neviem ako u vas, ale u nas je to tak ze sa zapises a oni maju stanoveny minimalny cas kym to auto je riesene, rovnako maju predpisany cas kolko ma byt na linke