| | |
16.02.2013 20:47 -
Re: Povinné ručení
|
2548965
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
Ferro: jak je moné, e kdy si chci pojistit auto u ČP na přepáce, tak je to mnohem draí, ne skrze internet? Vdyt i ty na internetu chtějí něco vydělat. Pojistil jsem na internetu, papíry doly z ČP podepsal jsem a vrátil. Platím cca 3600,- na rok - povinné. Max. bonus.
Ferro: jak je moné, e kdy si chci pojistit auto u ČP na přepáce, tak je to mnohem draí, ne skrze internet? Vdyt i ty na internetu chtějí něco vydělat. Pojistil jsem na internetu, papíry doly z ČP podepsal jsem a vrátil. Platím cca 3600,- na rok - povinné. Max. bonus.
|
|
16.02.2013 20:57 -
Re: Povinné ručení
|
2548966
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Pokud chcete ukoncit povinny ruceni ze den na den, tak je moznost dat znacky do depozitu, zajit na pojistovnu, tam smlouvu zrusi ihned a pak si sjednat novou pojistku a znacky zase vyzvednout.
Legalni a 100% ucinne...
Pokud chcete ukoncit povinny ruceni ze den na den, tak je moznost dat znacky do depozitu, zajit na pojistovnu, tam smlouvu zrusi ihned a pak si sjednat novou pojistku a znacky zase vyzvednout.
Legalni a 100% ucinne...
|
|
16.02.2013 21:09 -
Re: Povinné ručení
|
2548968
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
napsal(a): najk napsal(a): Ferro: jak je moné, e kdy si chci pojistit auto u ČP na přepáce, tak je to mnohem draí, ne skrze internet? Vdyt i ty na internetu chtějí něco vydělat. Pojistil jsem na internetu, papíry doly z ČP podepsal jsem a vrátil. Platím cca 3600,- na rok - povinné. Max. bonus.
tak se muzes i po..at,kdyz se neco stane.
cez net nic neres.
je tady sama lez
váený pane, nový člene, koukej si radi dopsat nick, auto a město, děkuji, a anonymemse tady nebude diskutovat, jinak, kdyby si si přečetl, tak jsem podepsal papíry s ČP a jsem pojitěn u ČP akorát za méně peněz a za stejných podmínek - tam smeřoval můj dotaz. Prosím doplň si poadované jinak tě máznu. Neber to osobně, tak to tady prostě chodí.
váený pane, nový člene, koukej si radi dopsat nick, auto a město, děkuji, a anonymemse tady nebude diskutovat, jinak, kdyby si si přečetl, tak jsem podepsal papíry s ČP a jsem pojitěn u ČP akorát za méně peněz a za stejných podmínek - tam smeřoval můj dotaz. Prosím doplň si poadované jinak tě máznu. Neber to osobně, tak to tady prostě chodí. ;-)
|
|
17.02.2013 14:06 -
Re: Povinné ručení
|
2549125
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
najk napsal(a): Ferro: jak je moné, e kdy si chci pojistit auto u ČP na přepáce, tak je to mnohem draí, ne skrze internet? Vdyt i ty na internetu chtějí něco vydělat.
Logika věci je úplně stejná jako u kadého jiného obchodování. Kdy koupí zboí přes e.obchod, tak neplatí celou obchodní sí, neplatí dovolené, nehledá způsob jak vyřeit počet pracovníků u okénka v době chřipkové epidemie atd. Do e.obchodu Ti příde objednávka z celé republiky, nikdo nečeká, e bude obslouen ihned, nikdo nepokalává, nepindá, není nervozní, protoe vichni ví, e se na ně dostane v nějaké konkrétní době - teoreticky pohoda. Té prodejce ví, e má objednat xy zboí, které mu někdo v nevelkém prostoru zabalí a předá k distribuci. Nemusí mít x zaměstnanců na mnoha pobočkách, stačí komp, několik operátorů a parta baličů v jedné centrále. I pro prodejce relativní pohoda. Z důvodu sníení potřeby ivé práce u e.obchodu jsou ceny jinda ne v kamenném.
E.obchod (a je jedno zda autodíly, pojistky, parfémy...) má tu specifiku, e si o své konkrétní potřebě a představě s prodávajícím (a je jedno zda automechanik, pojiovák či kosmetička...) nepopovídá, neporadí se a v zásadě se rozhoduje ne na základě doporučení, ale subjektivního dojmu. Ti co jsou v oboru erudovaní, jsou schopni, na základě několika správně směřovaných dotazů, zjistit, co zákazník potřebuje, jak je hodnotově (ne finančně) orientován a co by mohl preferovat. Na základě těchto informací Ti pak doporučí k výběru z několika moných alternativ (a je jedno zda prodává ....). Take tak.
Logika věci je úplně stejná jako u kadého jiného obchodování. Kdy koupí zboí přes e.obchod, tak neplatí celou obchodní sí, neplatí dovolené, nehledá způsob jak vyřeit počet pracovníků u okénka v době chřipkové epidemie atd. Do e.obchodu Ti příde objednávka z celé republiky, nikdo nečeká, e bude obslouen ihned, nikdo nepokalává, nepindá, není nervozní, protoe vichni ví, e se na ně dostane v nějaké konkrétní době - teoreticky pohoda. Té prodejce ví, e má objednat xy zboí, které mu někdo v nevelkém prostoru zabalí a předá k distribuci. Nemusí mít x zaměstnanců na mnoha pobočkách, stačí komp, několik operátorů a parta baličů v jedné centrále. I pro prodejce relativní pohoda. Z důvodu sníení potřeby ivé práce u e.obchodu jsou ceny jinda ne v kamenném.
E.obchod (a je jedno zda autodíly, pojistky, parfémy...) má tu specifiku, e si o své konkrétní potřebě a představě s prodávajícím (a je jedno zda automechanik, pojiovák či kosmetička...) nepopovídá, neporadí se a v zásadě se rozhoduje ne na základě doporučení, ale subjektivního dojmu. Ti co jsou v oboru erudovaní, jsou schopni, na základě několika správně směřovaných dotazů, zjistit, co zákazník potřebuje, jak je hodnotově (ne finančně) orientován a co by mohl preferovat. Na základě těchto informací Ti pak doporučí k výběru z několika moných alternativ (a je jedno zda prodává ....). Take tak.
|
|
17.02.2013 14:54 -
Re: Povinné ručení
|
2549128
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
DOUFAK napsal(a): to Ferro - chtěl bych vědět v čem je problém u Triglavu a jaký má názor na Generali ? Kolega (pojitěn u Triglavu) měl problém a zdálo se mi,e s tímto ústavem ve proběhlo celkem dobře i rychle a solidně. Hlavně neplatíme takové horentní sumy,jako u ji zminované Generali,která mi ve více (ne mých případech) přila nesolidní a VELMI,VELMI drahá.Pokud jsi chtěl slevu - byli slepí a hluí.Proto jsem někde psal,e dnes jde ji o pár korun,které nehrají roli vzhledem k historii a výi plateb,jaké jsem měl kdysi u Generali natěstí ve bez nehod.Díky za názor. .
K Triglavu se nechci příli konkrétně vyjadřovat. Zkuenost má a kolegů v brani je spojená personálně, časově a regionálně, take nebudu generalizovat a proto spíe v obecnosti.
Pojitění u dříve uvedených ústavů nesjednávám proto, e:
- v několika případech jsme chtěli kontaktovat jejich help linky a nepodařilo se nám to OPAKOVANĚ během 3po sobě jdoucích dnů. Jak chce zajistit asistenci, kdy operátor je nedosaitelný. Moná měl hnačku a vysedával 3 dny na toaletě, ale s tím klient spokojen nebude. Zřejmě neměli dostatečně vybudovanou infrastrukturu, nebo co.
- nedůvěru u mě budí i cena za poskytované sluby. Z vybraného pojistného nejsou s vysokou mírou pravděpodobnosti schopni kvalitně splnit své závazky. Jen pro ilustraci:.link.
A hlavně je třeba si uvědomit to podstatné - Z povinného ručení je hrazena koda, kterou způsobilo vozidlo viníka nehody jinému (úraz, materiální koda na dalích vozidlech a předmětech nehodou zasaených). Ne koda, kterou jsem jako viník nehody způsobil sobě. To zamená, e Tvůj známý vůbec nemusí být reálně obeznámen s průběhem a výsledkem likvidace jeho nehody.
To GENERALLI: Kvalita se vdycky pozná v mezní situaci. Kdy horolezec překubne při pádu lano, tak jasně pouil výrobek zn.mejd a píe se o tom v novinách a vysílá v televizi. Kdy padne do "sra.ek", tak a tehdy zjistí, kvalitu svých sociálních vazeb(raději nezkouet, aby člověk nepřiel o zbytek iluzí). V těchto souvislostech mi není známo, e by Generalli nesplnila své smluvní závazky. Info lze určitě dohledat na internetu. V pojiovácké komunitě se hovoří, e lépe umí ivotní pojitění. Poměr cena - výkon.
K Triglavu se nechci příli konkrétně vyjadřovat. Zkuenost má a kolegů v brani je spojená personálně, časově a regionálně, take nebudu generalizovat a proto spíe v obecnosti.
Pojitění u dříve uvedených ústavů nesjednávám proto, e:
- v několika případech jsme chtěli kontaktovat jejich help linky a nepodařilo se nám to OPAKOVANĚ během 3po sobě jdoucích dnů. Jak chce zajistit asistenci, kdy operátor je nedosaitelný. Moná měl hnačku a vysedával 3 dny na toaletě, ale s tím klient spokojen nebude. Zřejmě neměli dostatečně vybudovanou infrastrukturu, nebo co.
- nedůvěru u mě budí i cena za poskytované sluby. Z vybraného pojistného nejsou s vysokou mírou pravděpodobnosti schopni kvalitně splnit své závazky. Jen pro ilustraci:http://www.emimino.cz/diskuse/pojistovna-triglav-s-slavie-63483/.
A hlavně je třeba si uvědomit to podstatné - Z povinného ručení je hrazena koda, kterou způsobilo vozidlo viníka nehody jinému (úraz, materiální koda na dalích vozidlech a předmětech nehodou zasaených). Ne koda, kterou jsem jako viník nehody způsobil sobě. To zamená, e Tvůj známý vůbec nemusí být reálně obeznámen s průběhem a výsledkem likvidace jeho nehody.
To GENERALLI: Kvalita se vdycky pozná v mezní situaci. Kdy horolezec překubne při pádu lano, tak jasně pouil výrobek zn.mejd a píe se o tom v novinách a vysílá v televizi. Kdy padne do "sra.ek", tak a tehdy zjistí, kvalitu svých sociálních vazeb(raději nezkouet, aby člověk nepřiel o zbytek iluzí). V těchto souvislostech mi není známo, e by Generalli nesplnila své smluvní závazky. Info lze určitě dohledat na internetu. V pojiovácké komunitě se hovoří, e lépe umí ivotní pojitění. Poměr cena - výkon.
|
|
19.02.2013 21:03 -
Re: Povinné ručení
|
2549600
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak jsem dnes dostal nabídku od AXA pojiovny- Povinné+ all risk havarijka do 100000 kody(=totálka a nad 100000,bez ohledu na trní cenu vozu)+rozířená asistence+sklo bez limitu se spoluúčastí 500+tohle a támhleto...9538kč...
Do teď jsem měl Allianz exclusiv,nebo jak se to jmenovalo,teď mi to bez důvodu nakouřili o cca 1100 na skoro 9000 a po zkuenostech Mikrova syna(pes je zvíře a ne zvěř,tzn. nebudeme plnit) jsem to zruil-4 týdny před výročním datem a asi půjdu do tý AXY
Tak jsem dnes dostal nabídku od AXA pojiovny- Povinné+ all risk havarijka do 100000 kody(=totálka a nad 100000,bez ohledu na trní cenu vozu)+rozířená asistence+sklo bez limitu se spoluúčastí 500+tohle a támhleto...9538kč...
Do teď jsem měl Allianz exclusiv,nebo jak se to jmenovalo,teď mi to bez důvodu nakouřili o cca 1100 na skoro 9000 a po zkuenostech Mikrova syna(pes je zvíře a ne zvěř,tzn. nebudeme plnit) jsem to zruil-4 týdny před výročním datem a asi půjdu do tý AXY
|
|
21.02.2013 13:16 -
Re: Povinné ručení
|
2550137
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Tak jsem dnes dostal nabídku od AXA pojiovny- Povinné+ all risk havarijka do 100000 kody(=totálka a nad 100000,bez ohledu na trní cenu vozu)+rozířená asistence+sklo bez limitu se spoluúčastí 500+tohle a támhleto...9538kč...
Do teď jsem měl Allianz exclusiv,nebo jak se to jmenovalo,teď mi to bez důvodu nakouřili o cca 1100 na skoro 9000 a po zkuenostech Mikrova syna(pes je zvíře a ne zvěř,tzn. nebudeme plnit) jsem to zruil-4 týdny před výročním datem a asi půjdu do tý AXY
Dovolím si pár poznámek a začnu od konce - být Tebou, tak si u Allianz ověřím, zda Ti opravdu pojitění ukončili. Zákonná doba pro výpověď je NEJPOZDĚJI 6 týdnů před výročím a v tomto termínu je pojistitel povinen výpověď akceptovat. Jinak nemusí ukončit PS a asi po Tobě bude chtít dalí pojistné (2x pojitěno?!?).
Nevím kdo Ti dělal tu AXU a podle jaký kalkulačky, ale sklo za 500 tam ji 2 měsíce neumí, tak bacha!!
Totálka za 100.000,- není problém, ale neočekávej vyí plnění, ne je aktuální cena vozidla. Př. - pojitěno mám na 100.000, před 1/2 rokem jsem koupil v AAA za 80.000 a kdy to zbořím, tak se budu notně divit, protoe plnění bude tak cca 50.000 - 60.000. Proč? Protoe so bude zjiovat skutečná trní cena vozidla těsně před havarií a od té se odečítá aktuální cena dále pouitelných komponent (kola, sedačky....).
Dovolím si pár poznámek a začnu od konce - být Tebou, tak si u Allianz ověřím, zda Ti opravdu pojitění ukončili. Zákonná doba pro výpověď je NEJPOZDĚJI 6 týdnů před výročím a v tomto termínu je pojistitel povinen výpověď akceptovat. Jinak nemusí ukončit PS a asi po Tobě bude chtít dalí pojistné (2x pojitěno?!?). :-((((
Nevím kdo Ti dělal tu AXU a podle jaký kalkulačky, ale sklo za 500 tam ji 2 měsíce neumí, tak bacha!!
Totálka za 100.000,- není problém, ale neočekávej vyí plnění, ne je aktuální cena vozidla. Př. - pojitěno mám na 100.000, před 1/2 rokem jsem koupil v AAA za 80.000 a kdy to zbořím, tak se budu notně divit, protoe plnění bude tak cca 50.000 - 60.000. Proč? Protoe so bude zjiovat skutečná trní cena vozidla těsně před havarií a od té se odečítá aktuální cena dále pouitelných komponent (kola, sedačky....).:palec
|
|
21.02.2013 13:28 -
Re: Povinné ručení
|
2550138
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Ferro napsal(a): Dovolím si pár poznámek a začnu od konce - být Tebou, tak si u Allianz ověřím, zda Ti opravdu pojitění ukončili. Zákonná doba pro výpověď je NEJPOZDĚJI 6 týdnů před výročím a v tomto termínu je pojistitel povinen výpověď akceptovat. Jinak nemusí ukončit PS a asi po Tobě bude chtít dalí pojistné (2x pojitěno?!?).
Nevím kdo Ti dělal tu AXU a podle jaký kalkulačky, ale sklo za 500 tam ji 2 měsíce neumí, tak bacha!!
Totálka za 100.000,- není problém, ale neočekávej vyí plnění, ne je aktuální cena vozidla. Př. - pojitěno mám na 100.000, před 1/2 rokem jsem koupil v AAA za 80.000 a kdy to zbořím, tak se budu notně divit, protoe plnění bude tak cca 50.000 - 60.000. Proč? Protoe so bude zjiovat skutečná trní cena vozidla těsně před havarií a od té se odečítá aktuální cena dále pouitelných komponent (kola, sedačky....).
Ale, ale, AXA. 15.1.2013, smlouva u axy, pripojisteni skel za cca 500,- , nutne bylo odeslat do ustavu fotodokumentaci.
Ale, ale, AXA. 15.1.2013, smlouva u axy, pripojisteni skel za cca 500,- , nutne bylo odeslat do ustavu fotodokumentaci.
|
|
21.02.2013 13:50 -
Re: Povinné ručení
|
2550141
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Alien napsal(a): Ale, ale, AXA. 15.1.2013, smlouva u axy, pripojisteni skel za cca 500,- , nutne bylo odeslat do ustavu fotodokumentaci.
Nachytal jsi mě.
Sorry zapoměl jsem vloit "CCA", neb asi. Nic to vak nemění na skutečnosti, e 540 přesně to ji dávno nestojí.
Nachytal jsi mě.:palec
Sorry zapoměl jsem vloit "CCA", neb asi. Nic to vak nemění na skutečnosti, e 540 přesně to ji dávno nestojí.
|
|
21.02.2013 14:09 -
Re: Povinné ručení
|
2550144
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Dnes jsem platil povinné a havarijní pojitění abáka na dalího 1| 2 roku - 3.240,-- Kč. Allianz - od roku 2005. Mám tam pojitěný obě C5, dům a oba koně. Jednorázové pojitění (sraz veteránů) je ale výhodnějí u Kooperativy.
Dnes jsem platil povinné a havarijní pojitění abáka na dalího 1| 2 roku - 3.240,-- Kč. Allianz - od roku 2005. Mám tam pojitěný obě C5, dům a oba koně. Jednorázové pojitění (sraz veteránů) je ale výhodnějí u Kooperativy.
|
|
21.02.2013 18:47 -
Re: Povinné ručení
|
2550190
|
|
Darja
|
|
|
Ferro napsal(a): Zákonná doba pro výpověď je NEJPOZDĚJI 6 týdnů před výročím a v tomto termínu je pojistitel povinen výpověď akceptovat.
A pro ty, kteří nestihnou výročí pojistné smlouvy, tak se stačí řídit pouze ustanovením zákona č.37/2004 Sb. o pojistné smlouvě a dále 168/1999 Sb. o pojitění odpovědnosti za kodu způsobenou provozem vozidla, kde se zavazuji pouze k oznámení o změně vlastnictví tuzemnského vozidla a navrácení zelené karty.
Tudí já ani nemusím ukazovat kupní smlouvu, stačí pouze mé oznámení, e ji nejsem vlastníkem vozidla
Sice pojiovny či jejich pojiováci se budou křivit jak íala v zásufce, ale stačí to. Čeká vás pár blekotajících pjiováků, co se budou ohánět interním nařízením (které to nemá ádný vliv na vztah pojiovna x klient) a pokud jste ve smlouvě nepodepsali něco extra, můete zruit pojitění na základě oznámení kdykoli.
Vyzkoueno, jen to chce pevnějí nervy na jednání s pojiovnou
A pro ty, kteří nestihnou výročí pojistné smlouvy, tak se stačí řídit pouze ustanovením zákona č.37/2004 Sb. o pojistné smlouvě a dále 168/1999 Sb. o pojitění odpovědnosti za kodu způsobenou provozem vozidla, kde se zavazuji pouze k oznámení o změně vlastnictví tuzemnského vozidla a navrácení zelené karty.
Tudí já ani nemusím ukazovat kupní smlouvu, stačí pouze mé oznámení, e ji nejsem vlastníkem vozidla :-)
Sice pojiovny či jejich pojiováci se budou křivit jak íala v zásufce, ale stačí to. Čeká vás pár blekotajících pjiováků, co se budou ohánět interním nařízením (které to nemá ádný vliv na vztah pojiovna x klient) a pokud jste ve smlouvě nepodepsali něco extra, můete zruit pojitění na základě oznámení kdykoli.
Vyzkoueno, jen to chce pevnějí nervy na jednání s pojiovnou :-)
|
|
21.02.2013 18:49 -
Re: Povinné ručení
|
2550199
|
|
Hanz 397
|
|
|
Já jsem ale psal,e spoluúčast,ne cena pojitění je 500...
S tou Allianz jsem si to ověřoval na lince a fakt mi to stornovali. Ale a mě samotnýho překvapilo,jak jednodue to lo-právě proto,e jsem provihnul tu estitýdenní lhůtu,tak jsem jim zkusil napsat(mailem ! ),e smlouvu vypovídám z důvodu nedodrení podmínek domluvených při uzavření smlouvy v podobě neopodstatněného navýení pojistného a do týdne jsem měl po smlouvě. Na druhou stranu mě to troku mrzí,protoe u nich mám pojitěná auta u někdy od r. 99 a nikdy jsem s nima neměl problémy,vdy se dalo něco vymyslet,poladit...
To plnění jsem si zjioval v jejich pojistných podmínkách(jsem z té meniny,co čte návod k pouití i u rychlovarný konvice ) a opravdu tam je uvedeno,e-přeenu-kdybych měl Favorita pojitěnýho na milion,tak mi ho v případě totky vyplatí...Samozřejmě výe pojistného by tomu odpovídala...
Já jsem ale psal,e spoluúčast,ne cena pojitění je 500...
S tou Allianz jsem si to ověřoval na lince a fakt mi to stornovali. Ale a mě samotnýho překvapilo,jak jednodue to lo-právě proto,e jsem provihnul tu estitýdenní lhůtu,tak jsem jim zkusil napsat(mailem ! ),e smlouvu vypovídám z důvodu nedodrení podmínek domluvených při uzavření smlouvy v podobě neopodstatněného navýení pojistného a do týdne jsem měl po smlouvě. Na druhou stranu mě to troku mrzí,protoe u nich mám pojitěná auta u někdy od r. 99 a nikdy jsem s nima neměl problémy,vdy se dalo něco vymyslet,poladit...
To plnění jsem si zjioval v jejich pojistných podmínkách(jsem z té meniny,co čte návod k pouití i u rychlovarný konvice ;-) ) a opravdu tam je uvedeno,e-přeenu-kdybych měl Favorita pojitěnýho na milion,tak mi ho v případě totky vyplatí...Samozřejmě výe pojistného by tomu odpovídala...
|
|
21.02.2013 18:57 -
Re: Povinné ručení
|
2550201
|
|
Darja
|
|
|
Pokud vypovídá smlouvu pro zvýení pojistného, tak samozřejmě nemusí dodret 6 týdnů.
Jedinou tvojí povinností je podle paragrafu 13 odstavec 4 zákona č. 37/2004 o smlouvě pojistné
"Pokud pojistník se změnou výe pojistného podle odstavce 3 nesouhlasí, musí svůj nesouhlas uplatnit do 1 měsíce ode dne, kdy se o navrhované změně výe pojistného dozvěděl; v tomto případě pak soukromé pojitění zanikne uplynutím pojistného období, na které bylo pojistné zaplaceno, nebylo-li dohodnuto jinak. Pojistitel je povinen ve sdělení o nově stanovené výi pojistného pojistníka na tento následek upozornit."
take tradáááá!
Pokud vypovídá smlouvu pro zvýení pojistného, tak samozřejmě nemusí dodret 6 týdnů.
Jedinou tvojí povinností je podle paragrafu 13 odstavec 4 zákona č. 37/2004 o smlouvě pojistné
"Pokud pojistník se změnou výe pojistného podle odstavce 3 nesouhlasí, musí svůj nesouhlas uplatnit do 1 měsíce ode dne, kdy se o navrhované změně výe pojistného dozvěděl; v tomto případě pak soukromé pojitění zanikne uplynutím pojistného období, na které bylo pojistné zaplaceno, nebylo-li dohodnuto jinak. Pojistitel je povinen ve sdělení o nově stanovené výi pojistného pojistníka na tento následek upozornit."
take tradáááá! :palec
|
|
21.02.2013 19:02 -
Re: Povinné ručení
|
2550202
|
|
Hanz 397
|
|
|
Darja napsal(a): Pokud vypovídá smlouvu pro zvýení pojistného, tak samozřejmě nemusí dodret 6 týdnů.
Jedinou tvojí povinností je podle paragrafu 13 odstavec 4 zákona č. 37/2004 o smlouvě pojistné
"Pokud pojistník se změnou výe pojistného podle odstavce 3 nesouhlasí, musí svůj nesouhlas uplatnit do 1 měsíce ode dne, kdy se o navrhované změně výe pojistného dozvěděl; v tomto případě pak soukromé pojitění zanikne uplynutím pojistného období, na které bylo pojistné zaplaceno, nebylo-li dohodnuto jinak. Pojistitel je povinen ve sdělení o nově stanovené výi pojistného pojistníka na tento následek upozornit."
take tradáááá!
Má upozornit,ááále neupozorní,protoe vofce by měly dalí páčku na to,aby si nemusely nechat sr...t na hlavu. Nejvánějím důvodem,proč jsem nestihl tu estitýdenní lhůtu bylo to,e mi novej předpis dorazil dva dny před koncem téhle lhůty... Vychcánkové jsou to...Ale já jsem větí a mám rád svoje těce vydřené penízky
Má upozornit,ááále neupozorní,protoe vofce by měly dalí páčku na to,aby si nemusely nechat sr...t na hlavu. Nejvánějím důvodem,proč jsem nestihl tu estitýdenní lhůtu bylo to,e mi novej předpis dorazil dva dny před koncem téhle lhůty... Vychcánkové jsou to...Ale já jsem větí a mám rád svoje těce vydřené penízky :-d
|
|
21.02.2013 19:11 -
Re: Povinné ručení
|
2550208
|
|
Darja
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Má upozornit,ááále neupozorní,protoe vofce by měly dalí páčku na to,aby si nemusely nechat sr...t na hlavu. Nejvánějím důvodem,proč jsem nestihl tu estitýdenní lhůtu bylo to,e mi novej předpis dorazil dva dny před koncem téhle lhůty... Vychcánkové jsou to...Ale já jsem větí a mám rád svoje těce vydřené penízky
Nemůou ti na to říct ani pff.... Bohuel, málo kdo si čte smlouvy pozorně a hodně lidí si neuvědomuje, e některé věci se dají pouít v jejich prospěch.
Vdy by se pojiovna mohla zbláznit, poslat týden před ukončením výročí nový předpis pojistného zvedlý o bambilion a to přeci nikdo nechce platit... A pojiováci ti moc neporadí, ti radi počítají korunky z provizí... alespoň já mám z nich poslední dobou takový pocit
Nemůou ti na to říct ani pff.... Bohuel, málo kdo si čte smlouvy pozorně a hodně lidí si neuvědomuje, e některé věci se dají pouít v jejich prospěch.
Vdy by se pojiovna mohla zbláznit, poslat týden před ukončením výročí nový předpis pojistného zvedlý o bambilion a to přeci nikdo nechce platit... A pojiováci ti moc neporadí, ti radi počítají korunky z provizí... alespoň já mám z nich poslední dobou takový pocit :(
|
|
21.02.2013 21:22 -
Re: Povinné ručení
|
2550283
|
|
jumep
|
|
|
u nas prave preto maju povinnost poslat ti cenu atd hodne dopredu, pretoze sa to rovnako zneuzivalo
u nas prave preto maju povinnost poslat ti cenu atd hodne dopredu, pretoze sa to rovnako zneuzivalo
|
|
21.02.2013 22:53 -
Re: Povinné ručení
|
2550342
|
|
Darja
|
|
|
jumep napsal(a): u nas prave preto maju povinnost poslat ti cenu atd hodne dopredu, pretoze sa to rovnako zneuzivalo
Nevím, jaká je citace zákona na SK, ale u nás je jedno, jak blízko či daleko výročí ti to polou, má měsíc od doručení informace o změně na to, aby ses vyjádřil... pokud odstoupí, má plné právo, pokud zůstane, pojistka běí dál.
Hodně lidí tohle ale prostě neví a pak to tady vypadá, jak to vypadá
Nevím, jaká je citace zákona na SK, ale u nás je jedno, jak blízko či daleko výročí ti to polou, má měsíc od doručení informace o změně na to, aby ses vyjádřil... pokud odstoupí, má plné právo, pokud zůstane, pojistka běí dál.
Hodně lidí tohle ale prostě neví a pak to tady vypadá, jak to vypadá :(
|
|
22.02.2013 10:45 -
Re: Povinné ručení
|
2550413
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Já jsem ale psal,e spoluúčast,ne cena pojitění je 500...
S tou Allianz jsem si to ověřoval na lince a fakt mi to stornovali. Ale a mě samotnýho překvapilo,jak jednodue to lo-právě proto,e jsem provihnul tu estitýdenní lhůtu,tak jsem jim zkusil napsat(mailem ! ),e smlouvu vypovídám z důvodu nedodrení podmínek domluvených při uzavření smlouvy v podobě neopodstatněného navýení pojistného a do týdne jsem měl po smlouvě. Na druhou stranu mě to troku mrzí,protoe u nich mám pojitěná auta u někdy od r. 99 a nikdy jsem s nima neměl problémy,vdy se dalo něco vymyslet,poladit...
To plnění jsem si zjioval v jejich pojistných podmínkách(jsem z té meniny,co čte návod k pouití i u rychlovarný konvice ) a opravdu tam je uvedeno,e-přeenu-kdybych měl Favorita pojitěnýho na milion,tak mi ho v případě totky vyplatí...Samozřejmě výe pojistného by tomu odpovídala...
Jetě jedna omluva - patně jsem četl a vyhodnotil tu pětistovku.
koda, e jsme to moná neřeili dříve, kdy jsi byl u Allianz "spokojen". Mám opakovanou zkuenost, e LZE z pojioven vyrazit zajímavé slevy oproti nominální ceně v případě, e jim hrozí ztráta klienta. Říkají tomu záchranná nabídka a opravdu to stojí za to!! Má-li zájem se o tom něco dozvědět tak mi písni na mejl, nebo cinkni na 777 948 622.
K tomu pojistnému plnění musím opakovat dříve uvedené. NIKDY nedostane u ÁDNÉ pojiovny více, ne je aktuální hodnota pojitěné věci. Ony pojistné podmínky se mimo jiné řídí i Obč.Z a zákonem o pojistné smlouvě č. 37/2004.
To. DARJA - Klobouk dolů, jse naprosto v obraze a má úplnou pravdu. To není laciná poklona, pouze suché konstatování stavu.
Jetě jedna omluva - patně jsem četl a vyhodnotil tu pětistovku.
koda, e jsme to moná neřeili dříve, kdy jsi byl u Allianz "spokojen". Mám opakovanou zkuenost, e LZE z pojioven vyrazit zajímavé slevy oproti nominální ceně v případě, e jim hrozí ztráta klienta. Říkají tomu záchranná nabídka a opravdu to stojí za to!! Má-li zájem se o tom něco dozvědět tak mi písni na mejl, nebo cinkni na 777 948 622.
K tomu pojistnému plnění musím opakovat dříve uvedené. NIKDY nedostane u ÁDNÉ pojiovny více, ne je aktuální hodnota pojitěné věci. Ony pojistné podmínky se mimo jiné řídí i Obč.Z a zákonem o pojistné smlouvě č. 37/2004.
To. DARJA - Klobouk dolů, jse naprosto v obraze a má úplnou pravdu. To není laciná poklona, pouze suché konstatování stavu.
|
|
22.02.2013 18:22 -
Re: Povinné ručení
|
2550540
|
|
Darja
|
|
|
Ferro napsal(a): Mám opakovanou zkuenost, e LZE z pojioven vyrazit zajímavé slevy oproti nominální ceně v případě, e jim hrozí ztráta klienta.
Taky pitomost, mě sue odpověděli, e zvýení prostě bude, e to je proto, e mají hodně plnění k proplácení a já řekla, e tedy odejdu a pán na to "to je na vás". Přístup ke klientovi, co 7 let platí povinné u "denerali" na C5?
Tolik k 120tisícům najetým "pod křídly lva"....
Taky pitomost, mě sue odpověděli, e zvýení prostě bude, e to je proto, e mají hodně plnění k proplácení a já řekla, e tedy odejdu a pán na to "to je na vás". Přístup ke klientovi, co 7 let platí povinné u "denerali" na C5?
Tolik k 120tisícům najetým "pod křídly lva"....
|
|
| |
|
|