| | |
13.02.2013 17:16 -
Re: Povinné ručení
|
2548031
|
|
JaNa
|
Město: , Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 114 |
|
|
najk napsal(a): JaNa: přestaň u čichat ten koks, těpán ji přeel, ...
pro NAJK: SORRY, e jsem si patně vyloila onu zoufalost. Jo, a pokud ty to čichá,..nic proti. Já v ničem takovém nejedu!!!
JaNa: přestaň u čichat ten koks, těpán ji přeel, ...
pro NAJK: SORRY, e jsem si patně vyloila onu zoufalost. Jo, a pokud ty to čichá,..nic proti. Já v ničem takovém nejedu!!!:-(
|
|
13.02.2013 19:41 -
Re: Povinné ručení
|
2548072
|
|
Darja
|
|
|
C5stepan napsal(a): Pro vechny, nejen pro Darju:
For Generali:
Neváení a neseriozní,
dnes konečně dorazilo předmětné potvrzení. Přes vechny Vae výmluvy jste nesplnili zákonnou 15 denní povinnost ani omylem a následky si přičtěte sami. O potvrzení jsem Vás písemně poádal 19.12.2012 a od té doby uběhlo mnoho dní nad limit zákona. Navíc, potvrzení bylo vystaveno 6.2.2013 a odesláno 11.2.2013. Co jiného z toho vyplývá ne ignorance zákona a naprosté pohrdání klientem? Z takového jednání se normálnímu člověku musí dělat patně od aludku. Jsem rád, e jsem s Vaí firmou skončil a lituji okamiku, kdy jsem se upsal tak neodpovědné a bezohledné firmě. A do ní jsem bohuel 3 roky sypal svoje finance.
Ji nikdy Generali.
Pavel těpán.
No, pěkní parchanti to jsou.... já čekám a nic.... jetě jsem zapomněla vypovědět smlouvu o skle... take budu posílat výpověď jetě na jednu smlouvu.
Parchanti.... Nepotěil si mě.
Ale slyím zvěsti, e vechny pojiovny mění předpis pojistného. Take doufám, e u nové pojiovny to neproběhne... protoe sice mám 3,0, jsem zvyklá platit víc, ale né tolik!
No, pěkní parchanti to jsou.... já čekám a nic.... jetě jsem zapomněla vypovědět smlouvu o skle... take budu posílat výpověď jetě na jednu smlouvu.
Parchanti.... Nepotěil si mě.
Ale slyím zvěsti, e vechny pojiovny mění předpis pojistného. Take doufám, e u nové pojiovny to neproběhne... protoe sice mám 3,0, jsem zvyklá platit víc, ale né tolik!
|
|
13.02.2013 20:06 -
Re: Povinné ručení
|
2548094
|
|
DOUFAK
|
|
|
Zcela normálně.Sečetli se vechny bezekodní měsíce (v ivotě jsem neměl nehodu a iví mne to 32 let) a byla tam i nějaká prémie od nich.Mám u nich pojitěnou i motorku. Jinak ročně platím i s jeden a půl násobkem,protoe jsem taxikář a ten násobek je pro taxi povinný,tak platím ročně zákonnou 4456 kč. Take bez taxi násobku bych platil kolem 1800 kč ročně zákonnou pojistku.
Zcela normálně.Sečetli se vechny bezekodní měsíce (v ivotě jsem neměl nehodu a iví mne to 32 let) a byla tam i nějaká prémie od nich.Mám u nich pojitěnou i motorku. Jinak ročně platím i s jeden a půl násobkem,protoe jsem taxikář a ten násobek je pro taxi povinný,tak platím ročně zákonnou 4456 kč. Take bez taxi násobku bych platil kolem 1800 kč ročně zákonnou pojistku. :palec
|
|
13.02.2013 20:20 -
Re: Povinné ručení
|
2548099
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Zdravím, co se týče povinného ručení, u dávno klienti nemusí čekat na potvrzení o bezekodním průběhu na pojiovnu. Nová pojiovna, či zprostředkovatel si ve zjistí sám a za vás. Kdo chce tak můe z pojiovny odejít kdykoli a nemusí čekat na účtovací období, jednodue se dá auto "prodat" sousedovi, dojít na pojiovnu se smlouvou a v klidu odejít a přihlásit auto u jiné pojiovny. Doporučuji v den vypovězení znovu uzavřít, kancelář pojistitelů si hlídá mezery kdy auto nemá zaplaceno povinné ručení a pak chtějí doplatky.
Příklad ručení u AXA pojiovny na 3.0 V6, roční sazba 4200,- s připojitěním vech skel v hodnotě 20 tis. a při bezekodním průběhu 130_ti měsíců.
Zdravím, co se týče povinného ručení, u dávno klienti nemusí čekat na potvrzení o bezekodním průběhu na pojiovnu. Nová pojiovna, či zprostředkovatel si ve zjistí sám a za vás. Kdo chce tak můe z pojiovny odejít kdykoli a nemusí čekat na účtovací období, jednodue se dá auto "prodat" sousedovi, dojít na pojiovnu se smlouvou a v klidu odejít a přihlásit auto u jiné pojiovny. Doporučuji v den vypovězení znovu uzavřít, kancelář pojistitelů si hlídá mezery kdy auto nemá zaplaceno povinné ručení a pak chtějí doplatky.
Příklad ručení u AXA pojiovny na 3.0 V6, roční sazba 4200,- s připojitěním vech skel v hodnotě 20 tis. a při bezekodním průběhu 130_ti měsíců.
|
|
14.02.2013 10:19 -
Re: Povinné ručení
|
2548204
|
|
C5stepan
|
|
|
Alien napsal(a): Zdravím, co se týče povinného ručení, u dávno klienti nemusí čekat na potvrzení o bezekodním průběhu na pojiovnu. Nová pojiovna, či zprostředkovatel si ve zjistí sám a za vás. Kdo chce tak můe z pojiovny odejít kdykoli a nemusí čekat na účtovací období, jednodue se dá auto "prodat" sousedovi, dojít na pojiovnu se smlouvou a v klidu odejít a přihlásit auto u jiné pojiovny. Doporučuji v den vypovězení znovu uzavřít, kancelář pojistitelů si hlídá mezery kdy auto nemá zaplaceno povinné ručení a pak chtějí doplatky.
Příklad ručení u AXA pojiovny na 3.0 V6, roční sazba 4200,- s připojitěním vech skel v hodnotě 20 tis. a při bezekodním průběhu 130_ti měsíců.
Jen jestli Ty nejsi pojiovák?
1. Zákon č. 168/1999 Sb. v §13 odst. 1 písm. b) přímo ukládá pojiovně do 15 dnů od doručení ádosti vystavit potvrzení o průběhu pojitění. A nemusí se ani jednat u ukončení smlouvy, mohu poádat kdykoliv.
2. Ukončení pojistné smlouvy dávno neřeím. Staré pojitění u Generali a nové u jiné pojiovny mám ukončeno a zahájeno ve stejný den. Ale ten Tvůj návod jak vyuít ustanovení VPP je geniální. Problém udělá soused, který bude trvat na kupní smlouvě a auto na Tobě vysoudí.
Jen jestli Ty nejsi pojiovák?;-)
1. Zákon č. 168/1999 Sb. v §13 odst. 1 písm. b) přímo ukládá pojiovně do 15 dnů od doručení ádosti vystavit potvrzení o průběhu pojitění. A nemusí se ani jednat u ukončení smlouvy, mohu poádat kdykoliv.
2. Ukončení pojistné smlouvy dávno neřeím. Staré pojitění u Generali a nové u jiné pojiovny mám ukončeno a zahájeno ve stejný den. Ale ten Tvůj návod jak vyuít ustanovení VPP je geniální:palec. Problém udělá soused, který bude trvat na kupní smlouvě a auto na Tobě vysoudí:-((((.
|
|
14.02.2013 16:40 -
Re: Povinné ručení
|
2548290
|
|
Darja
|
|
|
Alien napsal(a): Zdravím, co se týče povinného ručení, u dávno klienti nemusí čekat na potvrzení o bezekodním průběhu na pojiovnu. Nová pojiovna, či zprostředkovatel si ve zjistí sám a za vás.
Jene to je problém... já mam bezkodní průběch asi 100 měsíců na rč, ale na jméno jen 40, protoe jsem se kdysi vdala. A pojiovna na mě kouká jak na debila, e neví, co z toho platí. Holt ijeme v divném světě.
Jene to je problém... já mam bezkodní průběch asi 100 měsíců na rč, ale na jméno jen 40, protoe jsem se kdysi vdala. A pojiovna na mě kouká jak na debila, e neví, co z toho platí. Holt ijeme v divném světě.
|
|
14.02.2013 17:49 -
Re: Povinné ručení
|
2548328
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
Darja napsal(a): Jene to je problém... já mam bezkodní průběch asi 100 měsíců na rč, ale na jméno jen 40, protoe jsem se kdysi vdala. A pojiovna na mě kouká jak na debila, e neví, co z toho platí. Holt ijeme v divném světě.
Drtit je, drtit a drtit, být trpělivý a ono to půjde. Úředník je od přírody tvor liný, nechápající a pokud má takovou pravomoc, e mu dají do ruky razítko, tak jetě neskutečně inteligentní. Aspoň si to myslí. Tím se předem omlouvám těm sluným a pracovitým úředníkům.
Drtit je, drtit a drtit, být trpělivý a ono to půjde. Úředník je od přírody tvor liný, nechápající a pokud má takovou pravomoc, e mu dají do ruky razítko, tak jetě neskutečně inteligentní. Aspoň si to myslí. Tím se předem omlouvám těm sluným a pracovitým úředníkům.
|
|
14.02.2013 19:38 -
Re: Povinné ručení
|
2548346
|
|
Darja
|
|
|
Alien napsal(a): Drtit je, drtit a drtit, být trpělivý a ono to půjde. Úředník je od přírody tvor liný, nechápající a pokud má takovou pravomoc, e mu dají do ruky razítko, tak jetě neskutečně inteligentní. Aspoň si to myslí. Tím se předem omlouvám těm sluným a pracovitým úředníkům.
Tlačím je k tomu, aby to udělali podle RČ, protoe to je jistý údaj, pokud se nenechám předělat na chlapa, tak se mi nezmění...
"1. Zákon č. 168/1999 Sb. v §13 odst. 1 písm. b) přímo ukládá pojiovně do 15 dnů od doručení ádosti vystavit potvrzení o průběhu pojitění."
No tak to jsem zvědavá, protoe 15 dní uteklo rychle a potvrzení stále nikde.... Generali nikdy více...
Tlačím je k tomu, aby to udělali podle RČ, protoe to je jistý údaj, pokud se nenechám předělat na chlapa, tak se mi nezmění...
"1. Zákon č. 168/1999 Sb. v §13 odst. 1 písm. b) přímo ukládá pojiovně do 15 dnů od doručení ádosti vystavit potvrzení o průběhu pojitění."
No tak to jsem zvědavá, protoe 15 dní uteklo rychle a potvrzení stále nikde.... Generali nikdy více...
|
|
14.02.2013 19:47 -
Re: Povinné ručení
|
2548356
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Lidi, mějte strpení, jsou ty chřpky a úředníci nám zůstávaj doma. Ale jakmile se oteplí, vae ádosti budou neodkladně vyřízený....
Lidi, mějte strpení, jsou ty chřpky a úředníci nám zůstávaj doma. Ale jakmile se oteplí, vae ádosti budou neodkladně vyřízený.... :-))))
|
|
15.02.2013 11:21 -
Re: Povinné ručení
|
2548623
|
|
Alien
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 48 |
|
|
C5stepan napsal(a): Jen jestli Ty nejsi pojiovák?
1. Zákon č. 168/1999 Sb. v §13 odst. 1 písm. b) přímo ukládá pojiovně do 15 dnů od doručení ádosti vystavit potvrzení o průběhu pojitění. A nemusí se ani jednat u ukončení smlouvy, mohu poádat kdykoliv.
2. Ukončení pojistné smlouvy dávno neřeím. Staré pojitění u Generali a nové u jiné pojiovny mám ukončeno a zahájeno ve stejný den. Ale ten Tvůj návod jak vyuít ustanovení VPP je geniální . Problém udělá soused, který bude trvat na kupní smlouvě a auto na Tobě vysoudí .
Ne, ne, nejsem. To bych nedal takové povolání. Spí jsem ten, co se nerad nechává odrbávat. Jo a ten soused byl příklad. Jasně e musíte být dohodnutí.
A ano, u jsou i pojiovny, které umonují se vyvázat kdykoli. Např. Wüstenrot.
Ne, ne, nejsem. To bych nedal takové povolání. Spí jsem ten, co se nerad nechává odrbávat. Jo a ten soused byl příklad. Jasně e musíte být dohodnutí.
A ano, u jsou i pojiovny, které umonují se vyvázat kdykoli. Např. Wüstenrot.
|
|
15.02.2013 12:56 -
Re: Povinné ručení
|
2548645
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
DOUFAK napsal(a): Klídek.Mám tam nějaké připojitění. Nelze tak lpět na pár korunách,jako někteří tady občas... Chtěl bych zase ale na druhou stranu vidět,kdyby se mi nedej boe volačo porobilo - jak by tato pojitovna,jako pojitovna zafungovala....
řekl bych, e na korunkách lpí, kdy se chlubí slevou a ono nějaké připojitění má v tvém případě ve výsledné ceně docela sluný podíl. bez taxi násobku 1800x1,5=2700 s taxinásobkem mínus 4456=1756Kč za "nějaké" připojitě je hoooodně peněz a ne pár korunek
řekl bych, e na korunkách lpí, kdy se chlubí slevou a ono nějaké připojitění má v tvém případě ve výsledné ceně docela sluný podíl. bez taxi násobku 1800x1,5=2700 s taxinásobkem mínus 4456=1756Kč za "nějaké" připojitě je hoooodně peněz a ne pár korunek;-)
|
|
15.02.2013 15:58 -
Re: Povinné ručení
|
2548692
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Alien napsal(a): Ne, ne, nejsem. To bych nedal takové povolání. Spí jsem ten, co se nerad nechává odrbávat. Jo a ten soused byl příklad. Jasně e musíte být dohodnutí.
On ten 'soused' ani nemusí existovat - takový na ničem trvat nebude.
(ty přece nemůe za to, e ti kupující nadiktoval patné údaje - a navíc pak po vypovězení pojistky, ale jetě před odhláením, přiel auto vrátit)
On ten 'soused' ani nemusí existovat - takový na ničem trvat nebude. :-d
(ty přece nemůe za to, e ti kupující nadiktoval patné údaje - a navíc pak po vypovězení pojistky, ale jetě před odhláením, přiel auto vrátit)
|
|
15.02.2013 17:00 -
Re: Povinné ručení
|
2548697
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Dcera to řeila jinak: Byla u GEN., usoudila e to není to pravé, la do AXA, tam jí řekli e si má přinést potvrzení o bonusu. Řekla e na to nemá čas a lituje ale pouije jinou pojiovnu. Za dvacet minut měla vyřízenou smlouvu i s bonusem.
Dcera to řeila jinak: Byla u GEN., usoudila e to není to pravé, la do AXA, tam jí řekli e si má přinést potvrzení o bonusu. Řekla e na to nemá čas a lituje ale pouije jinou pojiovnu. Za dvacet minut měla vyřízenou smlouvu i s bonusem.
|
|
16.02.2013 10:32 -
Re: Povinné ručení
|
2548782
|
|
máca
|
|
|
Pro vechny přítomné - Triglav dává slevu vem pojitěncům zdravotní pojitovny OZP ( 207) 40-50% na povinné ručení.
.link.
Pro vechny přítomné - Triglav dává slevu vem pojitěncům zdravotní pojitovny OZP ( 207) 40-50% na povinné ručení.:palec
http://www.bonuspojisteni.cz/insurance/?type=9
|
|
16.02.2013 12:42 -
Re: Povinné ručení
|
2548823
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Pro vechny, tedy i pro Tebe.
Váení, jsem pojiovák a pokusím se uvést na pravou míru některé zde uvedené informace. Jen pro úplnost uvádím, e jsem řadu let pracoval pro ČP a nyní pracuji pro makléře (to znamená, e mám přehled o cca 16ti pojitovnách a jejich nabídce).
a) Potvrzení o bezekodním průběhu - V rámci sjednání povinného ručení ádná sluná pojiovna nepotřebuje papírový doklad o bezekodním průběhu (Bonus - Malus). Vechny vychází z údajů v databázi České kanceláře pojistitelů i kdy ta v tom má občas sluný hokej. Vechny pojiovny vydávají potvrzení na přepáce a "serioznějí" automaticky zasílají klientovi (Allianz, ČP...).
To DARJA - Nechápu problém, údaje kadého pojistníka jsou v kanceláři pojistitelů vázány na r.č. a křestní jméno, čili nelze zaměnit. Jediný problém můe vzniknout v tom, e někdo jezdí bez nehody nepřetritě od 01/2000 (rozdělení pojistného trhu a zahájení centrálního sledování bezekodního průběhu v ČKP) bonus vak nemá aktuálních 157 měsíců. Důvod: neměl na sebe napsané auto, nebo na pojistce povinného ručení nebyl zapsán jako pojistník. Jiná situace je při uznání bonusu v Havarijním pojitění. Tam musí bezekodní průběh doloit písemným potvrzením od předelého pojistitele nejpozději do 60ti dnů od účinnosti pojistky. Nedoloí-li, tak ti s nejvyí pravděpodobností pojistitel navýí pojistné na plnou palbu, protoe nebude moci Bonus uznat. Jsou výjimky, zase odpovím a poradím na dotaz do mejlu.
b) Internetové sjednávání povinného ručení - Tak tomu jako pojiovák naprosto nerozumím. Moná patně, ale domnívám se, e nikdo nemá tolik času, aby si vyhledal a seznámil se s veobecnými, zvlátními a doplňkovými pojistnými podmínkami pojioven působících na trhu. Z nich vytypoval 2-3, které odpovídají kvalitou, cenou a rozsahem slueb a poté se správně rozhodl pro to NEJ. A to nemluvím o více nabízený typech pojistění u jednoho ústavu, doplňkových připojitěních, různých rozsazích asistenčních slueb, slevách atd., aby pojiovny vyhověli rozdílným potřebám a přáním klientů.
Nechci hodnotit vae ozhodnutí, ale TRIGLAV ani SLÁVII nesjednávám. Důvod: Lituji kolegy řidiče, u jejich nezaviněné nehody bude viníkem pojitěný u těchto ústavů.
c) Změna pojiovny - Ze zákona o pojistné smlouvě je mono podat výpověď
1) k výročí účinnosti nejpozději 6 týdnů před ním
2) při změně vlastníka. Návrh Aliena na sepsání fiktivní kupmní smlouvy a na jejím základě vypovědět povinné ručení nemohu doporučit. Před nějakým časem se tato praxe rozmohla a reakcí na tento "fígl" je, e vichni pojistitelé vyadují kopii TP s vyznačením změny vlastníka (odhláka vozidla). Můe se přihodit, e někdo tuto odhláku přijme, ale centrála pojiovny to neskousne a pojitění trvá dál se vemi z toho plynoucími důsledky (např. nevrácení přeplatku pojistného, nebo v případě področního splátkování vymáhání následných splátek). O přijetí výpovědi ústavem je klient informován písemně do 30 dnů od podání!! Jistě se můe rozčilovat, dohadvat, ale nápravy se lze domoci pouze soudní cestou, co je vcelku o ničem. Má to samozřejmě řeení. Má-li zájem napi mi na mejl, já Ti poradím.
To Alien - je asi bezvadné vědět, e údajně Wüstenrot umoňuje předčasné ukončení pojistky, ovem nějak mi uniká smysl této info. Určitě motivem pro sjednání u Wüstenrotu nebude tahle "výhoda". Dosud jsem o ní neslyel a osobně o tom pochybuji. Doporučení ze setkánání pojistitelů v rámci ČKP je stabilizovat pojistný trh a omezit změnu pojistitele striktně na zákonem stanovené monosti.
Tak a teď mě rozcupujte!!
Pro vechny, tedy i pro Tebe.
Váení, jsem pojiovák a pokusím se uvést na pravou míru některé zde uvedené informace. Jen pro úplnost uvádím, e jsem řadu let pracoval pro ČP a nyní pracuji pro makléře (to znamená, e mám přehled o cca 16ti pojitovnách a jejich nabídce).
a) Potvrzení o bezekodním průběhu - V rámci sjednání povinného ručení ádná sluná pojiovna nepotřebuje papírový doklad o bezekodním průběhu (Bonus - Malus). Vechny vychází z údajů v databázi České kanceláře pojistitelů i kdy ta v tom má občas sluný hokej. Vechny pojiovny vydávají potvrzení na přepáce a "serioznějí" automaticky zasílají klientovi (Allianz, ČP...).
To DARJA - Nechápu problém, údaje kadého pojistníka jsou v kanceláři pojistitelů vázány na r.č. a křestní jméno, čili nelze zaměnit. Jediný problém můe vzniknout v tom, e někdo jezdí bez nehody nepřetritě od 01/2000 (rozdělení pojistného trhu a zahájení centrálního sledování bezekodního průběhu v ČKP) bonus vak nemá aktuálních 157 měsíců. Důvod: neměl na sebe napsané auto, nebo na pojistce povinného ručení nebyl zapsán jako pojistník. Jiná situace je při uznání bonusu v Havarijním pojitění. Tam musí bezekodní průběh doloit písemným potvrzením od předelého pojistitele nejpozději do 60ti dnů od účinnosti pojistky. Nedoloí-li, tak ti s nejvyí pravděpodobností pojistitel navýí pojistné na plnou palbu, protoe nebude moci Bonus uznat. Jsou výjimky, zase odpovím a poradím na dotaz do mejlu.
b) Internetové sjednávání povinného ručení - Tak tomu jako pojiovák naprosto nerozumím. Moná patně, ale domnívám se, e nikdo nemá tolik času, aby si vyhledal a seznámil se s veobecnými, zvlátními a doplňkovými pojistnými podmínkami pojioven působících na trhu. Z nich vytypoval 2-3, které odpovídají kvalitou, cenou a rozsahem slueb a poté se správně rozhodl pro to NEJ. A to nemluvím o více nabízený typech pojistění u jednoho ústavu, doplňkových připojitěních, různých rozsazích asistenčních slueb, slevách atd., aby pojiovny vyhověli rozdílným potřebám a přáním klientů. :palec
Nechci hodnotit vae ozhodnutí, ale TRIGLAV ani SLÁVII nesjednávám. Důvod: Lituji kolegy řidiče, u jejich nezaviněné nehody bude viníkem pojitěný u těchto ústavů.
c) Změna pojiovny - Ze zákona o pojistné smlouvě je mono podat výpověď
1) k výročí účinnosti nejpozději 6 týdnů před ním
2) při změně vlastníka. Návrh Aliena na sepsání fiktivní kupmní smlouvy a na jejím základě vypovědět povinné ručení nemohu doporučit. Před nějakým časem se tato praxe rozmohla a reakcí na tento "fígl" je, e vichni pojistitelé vyadují kopii TP s vyznačením změny vlastníka (odhláka vozidla). Můe se přihodit, e někdo tuto odhláku přijme, ale centrála pojiovny to neskousne a pojitění trvá dál se vemi z toho plynoucími důsledky (např. nevrácení přeplatku pojistného, nebo v případě področního splátkování vymáhání následných splátek). O přijetí výpovědi ústavem je klient informován písemně do 30 dnů od podání!! Jistě se můe rozčilovat, dohadvat, ale nápravy se lze domoci pouze soudní cestou, co je vcelku o ničem. Má to samozřejmě řeení. Má-li zájem napi mi na mejl, já Ti poradím.
To Alien - je asi bezvadné vědět, e údajně Wüstenrot umoňuje předčasné ukončení pojistky, ovem nějak mi uniká smysl této info. Určitě motivem pro sjednání u Wüstenrotu nebude tahle "výhoda". Dosud jsem o ní neslyel a osobně o tom pochybuji. Doporučení ze setkánání pojistitelů v rámci ČKP je stabilizovat pojistný trh a omezit změnu pojistitele striktně na zákonem stanovené monosti.
Tak a teď mě rozcupujte!!
|
|
16.02.2013 14:21 -
Re: Povinné ručení
|
2548835
|
|
máca
|
|
|
to Ferro- díky za dosti vyčerpávající objasnění pojitění
To ostatní-Já tedy pojistku mám u Kooperativy povinné s havarijním a doknce pojitění snad na ve, co se dá, např. i rozhryzání kabelů v motoru zvířetem a platím 20 tisíc ročně.Do ádné levné pojistky typu Axa, Triglav, ap. bych ani nela, rovně po netu bych pojistku nedělala.Vyzkouela jsem pár výpočtů včetně havarijního pojitění a po zaslání smlouvy domů jsem se nestačila divit. Ve smlouvě vůbec nebylo uvedeno, na co je auto pojitěné,ani na povinném, ani na havarijním pojitění. Jen suma a datum splatnosti, take od toho ruce pryč.
to Ferro- díky za dosti vyčerpávající objasnění pojitění
To ostatní-Já tedy pojistku mám u Kooperativy povinné s havarijním a doknce pojitění snad na ve, co se dá, např. i rozhryzání kabelů v motoru zvířetem a platím 20 tisíc ročně.Do ádné levné pojistky typu Axa, Triglav, ap. bych ani nela, rovně po netu bych pojistku nedělala.Vyzkouela jsem pár výpočtů včetně havarijního pojitění a po zaslání smlouvy domů jsem se nestačila divit. Ve smlouvě vůbec nebylo uvedeno, na co je auto pojitěné,ani na povinném, ani na havarijním pojitění. Jen suma a datum splatnosti, take od toho ruce pryč.;-)
|
|
16.02.2013 17:42 -
Re: Povinné ručení
|
2548874
|
|
DOUFAK
|
|
|
to Ferro - chtěl bych vědět v čem je problém u Triglavu a jaký má názor na Generali ? Kolega (pojitěn u Triglavu) měl problém a zdálo se mi,e s tímto ústavem ve proběhlo celkem dobře i rychle a solidně. Hlavně neplatíme takové horentní sumy,jako u ji zminované Generali,která mi ve více (ne mých případech) přila nesolidní a VELMI,VELMI drahá.Pokud jsi chtěl slevu - byli slepí a hluí.Proto jsem někde psal,e dnes jde ji o pár korun,které nehrají roli vzhledem k historii a výi plateb,jaké jsem měl kdysi u Generali natěstí ve bez nehod.Díky za názor. .
to Ferro - chtěl bych vědět v čem je problém u Triglavu a jaký má názor na Generali ? Kolega (pojitěn u Triglavu) měl problém a zdálo se mi,e s tímto ústavem ve proběhlo celkem dobře i rychle a solidně. Hlavně neplatíme takové horentní sumy,jako u ji zminované Generali,která mi ve více (ne mých případech) přila nesolidní a VELMI,VELMI drahá.Pokud jsi chtěl slevu - byli slepí a hluí.Proto jsem někde psal,e dnes jde ji o pár korun,které nehrají roli vzhledem k historii a výi plateb,jaké jsem měl kdysi u Generali natěstí ve bez nehod.Díky za názor. .:palec
|
|
| |
|
|