| | |
11.10.2012 23:28 -
Re: Povinné ručení
|
2512257
|
|
jardas
|
|
|
já jsem kdysi vyuíval toto www.srovnavac.cz
já jsem kdysi vyuíval toto www.srovnavac.cz
|
|
12.10.2012 08:24 -
Re: Povinné ručení
|
2512266
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
TomasT napsal(a): Já tedy nevím, ale kdy jsem to zkusil vynechat, tak křičí: Jméno pojistníka musí být vyplněno Příjmení pojistníka musí být vyplněno Telefon musí být vyplněn Email musí být vyplněn
POkud to po vás chce takovéhle informace, tak se vůbec nebojte vyplnit nesmyslné údaje. Systém to nepozná a prodavač u telefonu ví, e to je hloupost a telefonátem otravovat nikoho nebude. Take například takto:
Jméno: Jsem
Příjmení: Prase
Telefon: 906 112 777 (nebo podobnou linku, na kterou byly před lety po večerech reklamy )
email: jsem@prase.cz
Pustí vás to dál a o sobě jste nenapsali vůbec nic, take nebude do emailu chodit ádnej spam z tohoto konání ani vám nikdo nebude volat.
Obec ve které bydlíte zadávejte správně, některé pojiovny mají výi pojistného i podle tohoto parametru.
Já tedy nevím, ale kdy jsem to zkusil vynechat, tak křičí: Jméno pojistníka musí být vyplněno Příjmení pojistníka musí být vyplněno Telefon musí být vyplněn Email musí být vyplněn
POkud to po vás chce takovéhle informace, tak se vůbec nebojte vyplnit nesmyslné údaje. Systém to nepozná a prodavač u telefonu ví, e to je hloupost a telefonátem otravovat nikoho nebude. Take například takto:
Jméno: Jsem
Příjmení: Prase
Telefon: 906 112 777 (nebo podobnou linku, na kterou byly před lety po večerech reklamy :-) )
email: jsem@prase.cz
Pustí vás to dál a o sobě jste nenapsali vůbec nic, take nebude do emailu chodit ádnej spam z tohoto konání ani vám nikdo nebude volat.
Obec ve které bydlíte zadávejte správně, některé pojiovny mají výi pojistného i podle tohoto parametru.
|
|
12.10.2012 09:28 -
Re: Povinné ručení
|
2512271
|
|
C5stepan
|
|
|
. Tomu říkám překolení "staré koly".
:palec:palec:palec. Tomu říkám překolení "staré koly".:palec:palec:palec
|
|
12.10.2012 09:41 -
Re: Povinné ručení
|
2512274
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tony_Z napsal(a): POkud to po vás chce takovéhle informace, tak se vůbec nebojte vyplnit nesmyslné údaje. ...
Schválně jsem své auto zkusil zadat na obou webech (můj a tomikm odkaz) a výsledek:
- Slavia je na top-pojisteni o 1100,- levnějí (a se mi nechce věřit e mě u Slavie C5 pojistí za 1500,- Kč)
- Vechny ostatní ceny u pojioven vyskytujících se v obou seznamech jsou shodné (tedy Triglav se lií o korunu).
Take dávám přednost webu, kde po mě personální údaje chtějí a v případě zájmu o uzavření smlouvy a ne e tam musím vyplňovat nesmysly.
Schválně jsem své auto zkusil zadat na obou webech (můj a tomikm odkaz) a výsledek:
- Slavia je na top-pojisteni o 1100,- levnějí (a se mi nechce věřit e mě u Slavie C5 pojistí za 1500,- Kč)
- Vechny ostatní ceny u pojioven vyskytujících se v obou seznamech jsou shodné (tedy Triglav se lií o korunu).
Take dávám přednost webu, kde po mě personální údaje chtějí a v případě zájmu o uzavření smlouvy a ne e tam musím vyplňovat nesmysly.
|
|
12.10.2012 10:18 -
Re: Povinné ručení
|
2512277
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
TomasT napsal(a): Take dávám přednost webu, kde po mě personální údaje chtějí a v případě zájmu o uzavření smlouvy a ne e tam musím vyplňovat nesmysly.
Také dávám přednost webům, kde není nutno vyplňovat údaje nepodstatné k samotnému pojitění. Ovem ve svém předelém příspěvku jsi si stěoval na jeden konkrétní, který tě nepustí bez osobních údajů dál. Tak jsem ti jen chtěl poradit, jak to obejít.
Take dávám přednost webu, kde po mě personální údaje chtějí a v případě zájmu o uzavření smlouvy a ne e tam musím vyplňovat nesmysly.
Také dávám přednost webům, kde není nutno vyplňovat údaje nepodstatné k samotnému pojitění. Ovem ve svém předelém příspěvku jsi si stěoval na jeden konkrétní, který tě nepustí bez osobních údajů dál. Tak jsem ti jen chtěl poradit, jak to obejít. :-)
|
|
12.10.2012 11:41 -
Re: Povinné ručení
|
2512279
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
U Triglavu jsem to zazil na nekolika pripadech tak, ze pri sjednani se tvrdilo, ze je bonus 60 mesicu s tim ze papir se doposle pozdeji, oni to sjednali a zadnej papir uz pak nikdy nechteli a cena zustala stejna....
U Triglavu jsem to zazil na nekolika pripadech tak, ze pri sjednani se tvrdilo, ze je bonus 60 mesicu s tim ze papir se doposle pozdeji, oni to sjednali a zadnej papir uz pak nikdy nechteli a cena zustala stejna....
|
|
12.10.2012 17:25 -
Re: Povinné ručení
|
2512325
|
|
Mamlas
|
|
|
Ted uz papir nechtej, protoze si to rovnou proverujou v nejaky databazi.
Ted uz papir nechtej, protoze si to rovnou proverujou v nejaky databazi.
|
|
12.10.2012 17:32 -
Re: Povinné ručení
|
2512330
|
|
C5stepan
|
|
|
Česká kancelář pojistitelů. Ale při změně pojiovny stejně nová chce potvrzení od staré - prý má ČPK patnou databázi či co. Můj případ.
Česká kancelář pojistitelů. Ale při změně pojiovny stejně nová chce potvrzení od staré - prý má ČPK patnou databázi či co. Můj případ.
|
|
08.02.2013 10:41 -
Re: Povinné ručení
|
2545378
|
|
C5stepan
|
|
|
C5stepan napsal(a): Generali: oznamujeme vám novou výi povinného ručení: s přihlédnutím k bonusům za dosavadní bezkodní průběh +450,-Kč. Nesouhlasíte-li, dejte výpověď. Tak jsem ji dal s ukončením v prosinci. Snaím se najít novou pojiovnu a tve mne, e se v podstatě nic nedovím. Nesrovnám ani základ u jednotlivých pojioven. Vude chtějí telefon a vzápětí volají , e oni jsou nejlepí. Víte někdo jak na to? Chci porovnat alespoň základ u několika pojioven bez obtěování agenty.
Takto to dopadlo: přeel jsem ze slavné GENERALI jinam a od 10.12.2012 doteď marně čekám na potvrzení o bezkodném průběhu pojitění. Třikrát jsem byl ujitěn, e u třikrát bylo posláno na moji adresu, a pátrám na potě proč nebylo doručeno. Za dobu pojitění ani den ani koruna zpodění a po jeho skončení dva měsíce bez potřebného papíru. ČPK v tom má binec, GENERALI se mstí za odchod jinam a já budu bez bonusu.
Takto to dopadlo: přeel jsem ze slavné GENERALI jinam a od 10.12.2012 doteď marně čekám na potvrzení o bezkodném průběhu pojitění. Třikrát jsem byl ujitěn, e u třikrát bylo posláno na moji adresu, a pátrám na potě proč nebylo doručeno. Za dobu pojitění ani den ani koruna zpodění a po jeho skončení dva měsíce bez potřebného papíru. ČPK v tom má binec, GENERALI se mstí za odchod jinam a já budu bez bonusu:-)).
|
|
08.02.2013 16:33 -
Re: Povinné ručení
|
2545420
|
|
JaNa
|
Město: , Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 114 |
|
|
C5stepan napsal(a): Takto to dopadlo: přeel jsem ze slavné GENERALI jinam a od 10.12.2012 doteď marně čekám na potvrzení o bezkodném průběhu pojitění. Třikrát jsem byl ujitěn, e u třikrát bylo posláno na moji adresu, a pátrám na potě proč nebylo doručeno. Za dobu pojitění ani den ani koruna zpodění a po jeho skončení dva měsíce bez potřebného papíru. ČPK v tom má binec, GENERALI se mstí za odchod jinam a já budu bez bonusu .
zkus "epojisteni.cz". Je tam ikovný srovnávač, a myslím, e funguje i bez obtěování poté. Vybere si tam, co chce, a pak i koho a za kolik.
Takto to dopadlo: přeel jsem ze slavné GENERALI jinam a od 10.12.2012 doteď marně čekám na potvrzení o bezkodném průběhu pojitění. Třikrát jsem byl ujitěn, e u třikrát bylo posláno na moji adresu, a pátrám na potě proč nebylo doručeno. Za dobu pojitění ani den ani koruna zpodění a po jeho skončení dva měsíce bez potřebného papíru. ČPK v tom má binec, GENERALI se mstí za odchod jinam a já budu bez bonusu:-)).
zkus "epojisteni.cz". Je tam ikovný srovnávač, a myslím, e funguje i bez obtěování poté. Vybere si tam, co chce, a pak i koho a za kolik.
|
|
08.02.2013 19:16 -
Re: Povinné ručení
|
2545677
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
JaNa: přestaň u čichat ten koks, těpán ji přeel, nemá problém si vybrat, nemá problém s placením, má problém si vymoci potvrzení o bezekodním průběhu. těpáne má prd co na práci, napi mejla na kancelář pojistitelů, RZ vozidla, č. smlouvy s Generali a napi jim, e marně čeká!!!!! Jinak to potvrzení je snad ze zákona, tak je skus jetě jednou poádat mejlem. Jinak bordel má i ČP ve sve vlstní databázy, taky jsem jim blbcům musel dokazovat, e jsem u nich u od narození. Jedno auto jsem toti platil lízačkou, ale bylo stejně pojitěné u CP.
JaNa: přestaň u čichat ten koks, těpán ji přeel, nemá problém si vybrat, nemá problém s placením, má problém si vymoci potvrzení o bezekodním průběhu. těpáne má prd co na práci, napi mejla na kancelář pojistitelů, RZ vozidla, č. smlouvy s Generali a napi jim, e marně čeká!!!!! Jinak to potvrzení je snad ze zákona, tak je skus jetě jednou poádat mejlem. Jinak bordel má i ČP ve sve vlstní databázy, taky jsem jim blbcům musel dokazovat, e jsem u nich u od narození. Jedno auto jsem toti platil lízačkou, ale bylo stejně pojitěné u CP. ;-)
|
|
08.02.2013 21:07 -
Re: Povinné ručení
|
2545852
|
|
Martin
|
Město: Vlaim, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 297 |
|
|
těpáne, zkus se jich v Generali jetě zeptat na jakou adresu to potvrzení poslali. Mě O2 poslalo fakturu na adresu, kde u 4.5 roku nebydlím. A to jsem jim svoji aktuální adresu oznámil. Neříkám, e se to stalo i tobě, ale jeden nikdy neví
těpáne, zkus se jich v Generali jetě zeptat na jakou adresu to potvrzení poslali. Mě O2 poslalo fakturu na adresu, kde u 4.5 roku nebydlím. A to jsem jim svoji aktuální adresu oznámil. Neříkám, e se to stalo i tobě, ale jeden nikdy neví :nevim
|
|
08.02.2013 21:58 -
Re: Povinné ručení
|
2545899
|
|
toskey
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 147 |
|
|
čsob po mě nic nechtělo sami si vytáhli, e mám bezekodní průběh...
čsob po mě nic nechtělo sami si vytáhli, e mám bezekodní průběh...
|
|
08.02.2013 22:16 -
Re: Povinné ručení
|
2545921
|
|
jumep
|
|
|
Tony_Z napsal(a): POkud to po vás chce takovéhle informace, tak se vůbec nebojte vyplnit nesmyslné údaje. Systém to nepozná a prodavač u telefonu ví, e to je hloupost a telefonátem otravovat nikoho nebude. Take například takto:
Jméno: Jsem
Příjmení: Prase
Telefon: 906 112 777 (nebo podobnou linku, na kterou byly před lety po večerech reklamy )
email: jsem@prase.cz
Pustí vás to dál a o sobě jste nenapsali vůbec nic, take nebude do emailu chodit ádnej spam z tohoto konání ani vám nikdo nebude volat.
Obec ve které bydlíte zadávejte správně, některé pojiovny mají výi pojistného i podle tohoto parametru.
vratim sa k tomuto postarsiemu prispevku,
koho z
Název firmy: AINIX, s.r.o.
Ulice: Dornych 40
Město: Brno
PSČ: 60200
nemas rad? (prase.cz je registrovane na nich )
rozumnejsie je uvadzat adresu mam@nedam.hh - system rovnako zozere a si si isty ze taka neexistuje
druha moznost je uvadzat adresu niekoho koho nemam rad
vratim sa k tomuto postarsiemu prispevku,
koho z
Název firmy: AINIX, s.r.o.
Ulice: Dornych 40
Město: Brno
PSČ: 60200
nemas rad? (prase.cz je registrovane na nich :D )
rozumnejsie je uvadzat adresu mam@nedam.hh - system rovnako zozere a si si isty ze taka neexistuje
druha moznost je uvadzat adresu niekoho koho nemam rad :D
|
|
09.02.2013 08:24 -
Re: Povinné ručení
|
2546077
|
|
C5stepan
|
|
|
Martin napsal(a): těpáne, zkus se jich v Generali jetě zeptat na jakou adresu to potvrzení poslali. Mě O2 poslalo fakturu na adresu, kde u 4.5 roku nebydlím. A to jsem jim svoji aktuální adresu oznámil. Neříkám, e se to stalo i tobě, ale jeden nikdy neví
Pokadé mně to údajně poslali na správnou adresu. Poprvé telefonicky (poslech hudby mě stál 103,-Kč), podruhé a potřetí písemně e-mailem. Čekám a kuju pikle.
Jumep: "prase" je také zkratka pro nás, PRAcující SEniory.
těpáne, zkus se jich v Generali jetě zeptat na jakou adresu to potvrzení poslali. Mě O2 poslalo fakturu na adresu, kde u 4.5 roku nebydlím. A to jsem jim svoji aktuální adresu oznámil. Neříkám, e se to stalo i tobě, ale jeden nikdy neví :nevim
Pokadé mně to údajně poslali na správnou adresu. Poprvé telefonicky (poslech hudby mě stál 103,-Kč), podruhé a potřetí písemně e-mailem. Čekám a kuju pikle;-).
Jumep: "prase" je také zkratka pro nás, PRAcující SEniory:-)))).
|
|
09.02.2013 16:35 -
Re: Povinné ručení
|
2546226
|
|
Darja
|
|
|
Mě Generali poslali rozkoný dopis, e bezdůvodně zvyují povinné o 2000Kč... přitom jsem nikdy nebourala, tak tam volám, co to je za akárnu. Odpoveď: "Máme zvýené plnění pojistných událostí, přehodnocujeme pojistky". Tak jsem jim poslala rozkoný dopis, a okrádají jiné lidi a výpověď k datu výročí + ádost o bezkodný průběh. Protoe na rč mám jiný počet měsíců, ne na jméno (e já si ho nenechala) a nová pojiovna je z toho zmatená. Přitom nechápu, proč rovnou neberou v potaz RČ, to se přeci nikdy nemění.
Take volání a volání do Generali
Mě Generali poslali rozkoný dopis, e bezdůvodně zvyují povinné o 2000Kč... přitom jsem nikdy nebourala, tak tam volám, co to je za akárnu. Odpoveď: "Máme zvýené plnění pojistných událostí, přehodnocujeme pojistky". Tak jsem jim poslala rozkoný dopis, a okrádají jiné lidi a výpověď k datu výročí + ádost o bezkodný průběh. Protoe na rč mám jiný počet měsíců, ne na jméno (e já si ho nenechala) a nová pojiovna je z toho zmatená. Přitom nechápu, proč rovnou neberou v potaz RČ, to se přeci nikdy nemění.
Take volání a volání do Generali :nevim
|
|
09.02.2013 17:04 -
Re: Povinné ručení
|
2546239
|
|
Nesebr
|
|
|
Triglav
*50 mil kc na kody + právní ochrana na 30 tkc za 2948,-
*skla na 10 tkc za 1000,-
*asistenční sluba základ za 260,-
Cena celkem: 4208,-
Havarijko u tak starého auta nemá cenu platit.
Triglav
*50 mil kc na kody + právní ochrana na 30 tkc za 2948,-
*skla na 10 tkc za 1000,-
*asistenční sluba základ za 260,-
Cena celkem: 4208,-
Havarijko u tak starého auta nemá cenu platit.
|
|
09.02.2013 18:52 -
Re: Povinné ručení
|
2546291
|
|
DOUFAK
|
|
|
Generali byla vdy naprosto bezkonkurenčně nejdraí pojitovna a na korunu slevy VELMI skoupá.Té jsem to vyřeil k naprosté spokojenosti u poj.TRIGLAV a 60% SLEVY...
Generali byla vdy naprosto bezkonkurenčně nejdraí pojitovna a na korunu slevy VELMI skoupá.Té jsem to vyřeil k naprosté spokojenosti u poj.TRIGLAV a 60% SLEVY... :palec
|
|
09.02.2013 20:14 -
Re: Povinné ručení
|
2546337
|
|
C5stepan
|
|
|
Darjo vítej v klubu posluchačů hudby na telefonu 844 188 188. Případně můe do nekonečna mejlovat na servis@generali.cz. éfové Generali jsou parádně skrytí a operátoři neprůstřelní, donekonečna Ti budou lhát. Se Slávií u to mám vyřeeno, ale těm hajzlíkům z okřídleného lva co doteď hospodaří s mými penězi to jen tak nedaruji. Napíu mejla, počkám 7 dní na odpověď a píu znovu. A znovu. No vidí Najku a Ty e mám prd na práci.
Darjo vítej v klubu posluchačů hudby na telefonu 844 188 188. Případně můe do nekonečna mejlovat na servis@generali.cz. éfové Generali jsou parádně skrytí a operátoři neprůstřelní, donekonečna Ti budou lhát. Se Slávií u to mám vyřeeno, ale těm hajzlíkům z okřídleného lva co doteď hospodaří s mými penězi to jen tak nedaruji. Napíu mejla, počkám 7 dní na odpověď a píu znovu. A znovu:-p. No vidí Najku a Ty e mám prd na práci:-)))).
|
|
13.02.2013 16:29 -
Re: Povinné ručení
|
2548023
|
|
C5stepan
|
|
|
Pro vechny, nejen pro Darju:
For Generali:
Neváení a neseriozní,
dnes konečně dorazilo předmětné potvrzení. Přes vechny Vae výmluvy jste nesplnili zákonnou 15 denní povinnost ani omylem a následky si přičtěte sami. O potvrzení jsem Vás písemně poádal 19.12.2012 a od té doby uběhlo mnoho dní nad limit zákona. Navíc, potvrzení bylo vystaveno 6.2.2013 a odesláno 11.2.2013. Co jiného z toho vyplývá ne ignorance zákona a naprosté pohrdání klientem? Z takového jednání se normálnímu člověku musí dělat patně od aludku. Jsem rád, e jsem s Vaí firmou skončil a lituji okamiku, kdy jsem se upsal tak neodpovědné a bezohledné firmě. A do ní jsem bohuel 3 roky sypal svoje finance.
Ji nikdy Generali.
Pavel těpán.
Pro vechny, nejen pro Darju:
For Generali:
Neváení a neseriozní,
dnes konečně dorazilo předmětné potvrzení. Přes vechny Vae výmluvy jste nesplnili zákonnou 15 denní povinnost ani omylem a následky si přičtěte sami. O potvrzení jsem Vás písemně poádal 19.12.2012 a od té doby uběhlo mnoho dní nad limit zákona. Navíc, potvrzení bylo vystaveno 6.2.2013 a odesláno 11.2.2013. Co jiného z toho vyplývá ne ignorance zákona a naprosté pohrdání klientem? Z takového jednání se normálnímu člověku musí dělat patně od aludku. Jsem rád, e jsem s Vaí firmou skončil a lituji okamiku, kdy jsem se upsal tak neodpovědné a bezohledné firmě. A do ní jsem bohuel 3 roky sypal svoje finance.
Ji nikdy Generali.
Pavel těpán.
|
|
| |
|
|