| | |
27.12.2010 19:36 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2367058
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to mas pravdu
pokud nekdo kupuje auto dle ceny a vykonu je to dobra volba
to mas pravdu
pokud nekdo kupuje auto dle ceny a vykonu je to dobra volba
|
|
27.12.2010 19:47 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2367060
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
martin.324 napsal(a): Autodiagu a můem se zeptat co si zvolil? Byl to střed, nebo el si úplně jinam
ja bych se priznam hodne vahal pri vyberu naftoveho motoru....
1.6 HDi - podle me slaby motor s vyhnanym vykonem na hranici,poruchovy
2.0 HDi - puvodni,del meho bezporuchove vstrikovani siemens bylo narazeno vstrikovanim Delphi u terych je spatna zkusenost s kvalitou (renault,ford,nissan)
3.0 HDi - vychazi z 2,7 Hdi vcetne jeho nectnosti vcetne spotreby a draheho servisu
benzinove motory THP moc neznam tak k nim nedokazu nic rict
ma volba by pravdepodobne padla na 3.0 V6 kterou mam vyzkousenou v nekolika autech,relativne bezudrzbovy motor,ale nevim jestli se do Y7 osazuje,nestudoval jsem to
uprimne jsem nakonec koupil jak jsem psal jine auto,bohuzel fenomen dnesnich aut je neuveritelna preplacanost vnitrniho prostoru na ukor pohodli a velikosti vnitrniho prostoru a to bohuzel plati i pro c5 y7
ale to je jen muj dojem
ja bych se priznam hodne vahal pri vyberu naftoveho motoru....
1.6 HDi - podle me slaby motor s vyhnanym vykonem na hranici,poruchovy
2.0 HDi - puvodni,del meho bezporuchove vstrikovani siemens bylo narazeno vstrikovanim Delphi u terych je spatna zkusenost s kvalitou (renault,ford,nissan)
3.0 HDi - vychazi z 2,7 Hdi vcetne jeho nectnosti vcetne spotreby a draheho servisu
benzinove motory THP moc neznam tak k nim nedokazu nic rict
ma volba by pravdepodobne padla na 3.0 V6 kterou mam vyzkousenou v nekolika autech,relativne bezudrzbovy motor,ale nevim jestli se do Y7 osazuje,nestudoval jsem to
uprimne jsem nakonec koupil jak jsem psal jine auto,bohuzel fenomen dnesnich aut je neuveritelna preplacanost vnitrniho prostoru na ukor pohodli a velikosti vnitrniho prostoru a to bohuzel plati i pro c5 y7
ale to je jen muj dojem
|
|
27.12.2010 19:55 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2367063
|
|
DOUFAK
|
|
|
Ten tří litrovej estiválec co má,to je VELMI sluné dělo s solidním zátahem? Nebo ne ?
Ten tří litrovej estiválec co má,to je VELMI sluné dělo s solidním zátahem? Nebo ne ?:-))
|
|
27.12.2010 20:01 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2367065
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
heh uprimne jsem tomu slapnuj jen jednou na ceste z letiste domu.....zatah ma pekny,relativne i spotrebu
muj duvod koupe byl ale trochu jiny
auto jsem znal i majitele,melo najeto 110 000,je prostorne a jako jedine v teto rade ma pouzitelnou motorizaci s automatem (2.0 tragedie) a melo uz take zastaveny sequencni LPG ..jezdim za prumernych 13 l LPG/100km coz je stejne jako kdyz jsem jezdil s c5 2.0HDi 100kw a to je u 2x vetsiho prostou na 2050km tezke auto je vice nez dobre
heh uprimne jsem tomu slapnuj jen jednou na ceste z letiste domu.....zatah ma pekny,relativne i spotrebu
muj duvod koupe byl ale trochu jiny
auto jsem znal i majitele,melo najeto 110 000,je prostorne a jako jedine v teto rade ma pouzitelnou motorizaci s automatem (2.0 tragedie) a melo uz take zastaveny sequencni LPG ..jezdim za prumernych 13 l LPG/100km coz je stejne jako kdyz jsem jezdil s c5 2.0HDi 100kw a to je u 2x vetsiho prostou na 2050km tezke auto je vice nez dobre
|
|
11.06.2011 21:31 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2396534
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Synovec mi dnes ukázal novoučkou C5 III. Potvrdil jsem si, co jsem zjistil ji dříve - v mnohém je to pro mne nepochopitelný krok zpět. Má HDI2.0 163 k Tourer Exckusive.
Značný úbytek prostoru pro lidi i zavazadla. Stačí se podívat z boku, přední převis (který je na kulové) narostl asi o 30 cm a o to se zmenil zadní, který je setsakra potřeba. Mohutné sedačky vypadají důstojněji, ale ty seniové jsou mnohem příjemnějí. Prostor na kolena vzadu u stejně velkého řidiče mení asi o 10 cm!!!dáno i tvarováním předních sedaček. Nedělená loketní opěrka -mně vadí a spolujezdkyně ji má - to v novém nelze. Odládací prostor u levého kolene výrazně blběji přístupný, odkládací prostory v zadních dveřích malinké a na vymknutí ruky. Sluneční clona u řidiče jen jednoduchá. Haubna musí mít tyčku. Vnějí zrcátka se sice otočí, ale jízdní profil auta se tím téměř nezmění. Motorový prostor téměř nekrytý, jsou vidět koule, nádre kapalin...
Tak se mi nakonec zalíbilo akorát otevírání 5. dveří elektrikou. Ale NEmají otevírací okno!!! Sice to byl zdroj potíí, ale praktická frajeřina.
Tak si říkám, co vedlo konstruktéry k takové degradaci vyzkouených vlastností.
Synovec mi dnes ukázal novoučkou C5 III. Potvrdil jsem si, co jsem zjistil ji dříve - v mnohém je to pro mne nepochopitelný krok zpět. Má HDI2.0 163 k Tourer Exckusive.
Značný úbytek prostoru pro lidi i zavazadla. Stačí se podívat z boku, přední převis (který je na kulové) narostl asi o 30 cm a o to se zmenil zadní, který je setsakra potřeba. Mohutné sedačky vypadají důstojněji, ale ty seniové jsou mnohem příjemnějí. Prostor na kolena vzadu u stejně velkého řidiče mení asi o 10 cm!!!dáno i tvarováním předních sedaček. Nedělená loketní opěrka -mně vadí a spolujezdkyně ji má - to v novém nelze. Odládací prostor u levého kolene výrazně blběji přístupný, odkládací prostory v zadních dveřích malinké a na vymknutí ruky. Sluneční clona u řidiče jen jednoduchá. Haubna musí mít tyčku. Vnějí zrcátka se sice otočí, ale jízdní profil auta se tím téměř nezmění. Motorový prostor téměř nekrytý, jsou vidět koule, nádre kapalin...
Tak se mi nakonec zalíbilo akorát otevírání 5. dveří elektrikou. Ale NEmají otevírací okno!!! Sice to byl zdroj potíí, ale praktická frajeřina.
Tak si říkám, co vedlo konstruktéry k takové degradaci vyzkouených vlastností.
|
|
11.06.2011 21:35 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2396535
|
|
jumep
|
|
|
das auto ...
das auto ...
|
|
11.06.2011 21:36 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2396537
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No právě, e Das Auto porazilo Creative Technology, která je nyní destruktivně Creative
No právě, e Das Auto porazilo Creative Technology, která je nyní destruktivně Creative :-(
|
|
11.06.2011 22:26 -
Re: Rád bych vyměnil svoji C5 za novějí C5 III, vá názor?
|
2396549
|
|
Darja
|
|
|
vilous napsal(a): No právě, e Das Auto porazilo Creative Technology, která je nyní destruktivně Creative
Vechny věci, které si popsal nechápe nikdo.
Víceméně nebýt vzhledu, tak se C5 zařadila do edé maírující řady aut. Vechno to, co bylo extra se tak nějak vypařilo.
Já jsem třeba překvapěná, e je vůbec varianta s hydraulikou!
Vechny věci, které si popsal nechápe nikdo.
Víceméně nebýt vzhledu, tak se C5 zařadila do edé maírující řady aut. Vechno to, co bylo extra se tak nějak vypařilo.
Já jsem třeba překvapěná, e je vůbec varianta s hydraulikou!:nevim
|
|
| |
|
|