| | |
06.08.2015 17:26 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848383
|
|
jruze
|
|
|
StevoH napsal(a): Vystihol si to uplne presne Tiez nechapem co im na pevnom strede vadi, soferoval som aj c4 aj c5 s pevnym stredom, viac krat a bola to parada, hned clovek vedel v akej polohe je ktory ovladac. A ako poznamenal Blizzard - kto uz len v zakrute upravuje hlasitost radia alebo tempomat ?!?
Jedine co by som C5(x7) vytkol je tlacidko vystraznych svetiel. Fakt je odveci natahovat ruku cez celu palubovku, ked to clovek potrebuje.
Na mojej staro-novej C5(II) su tie ovladace pevne pod volantom, tiez sa mi to paci, je to proste prakticke.
Jednoznacne by som siel no novsej x7 ale rozpocet to nedovolil, no aj tak som komfortom strasne spokojny ( keby vsak klima a dlha trubka na hydru netrapila)
A ty myslí e je to příznak citroenu? to je na vech a věř e jiné značky jsou na tom stejně a nebo hůř jak s elektronikou tak mechanikou - kde kdo pomlouvá citroeny a vůbec neví o čem je řeč.Já pomlouvám také ale myslím e něco o tom vím - jen mne mrzí e auto které se mi líbí tak dosrali ohledně výdre některých dílů a i dost něco odflákli a spoustu dobře vymyleného vypustili - jsou to třeba i detajli nenákladné věci nepochopil jsem proč. No trend je prostě sníit ivotnost vozu (příjde mi e jim vůbec nezáleí na lidech,ale jen na vlastní kapse) - přestalo platit ,,ná zákazník - ná pán"
A ty myslí e je to příznak citroenu? to je na vech a věř e jiné značky jsou na tom stejně a nebo hůř jak s elektronikou tak mechanikou - kde kdo pomlouvá citroeny a vůbec neví o čem je řeč.Já pomlouvám také ale myslím e něco o tom vím - jen mne mrzí e auto které se mi líbí tak dosrali ohledně výdre některých dílů a i dost něco odflákli a spoustu dobře vymyleného vypustili - jsou to třeba i detajli nenákladné věci nepochopil jsem proč. No trend je prostě sníit ivotnost vozu (příjde mi e jim vůbec nezáleí na lidech,ale jen na vlastní kapse) - přestalo platit ,,ná zákazník - ná pán":-((((
|
|
06.08.2015 19:22 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848414
|
|
StevoH
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Asi som sa zle vyjadril, myslel som to tak, ze s milo prekvapeny a poteseny co sa tyka vybavy, pohodlia aj pocith z jazdy, som mlady ale nikdy som nebol na preteky, takze c5 je proste parada po tom co som mal doteraz vsetko od VW, BMW atd. Sere ma este jedna vec a to ta ze aj u takto pomerne drahsisho auta uvazuju stylom "musime tam napchat nejake ku*vitka a to drahsie, nech este zarobime aj na servise" .... je to smutne no taka je realita, snad to tesla rozbije....
Asi som sa zle vyjadril, myslel som to tak, ze s milo prekvapeny a poteseny co sa tyka vybavy, pohodlia aj pocith z jazdy, som mlady ale nikdy som nebol na preteky, takze c5 je proste parada po tom co som mal doteraz vsetko od VW, BMW atd. Sere ma este jedna vec a to ta ze aj u takto pomerne drahsisho auta uvazuju stylom "musime tam napchat nejake ku*vitka a to drahsie, nech este zarobime aj na servise" .... je to smutne no taka je realita, snad to tesla rozbije....
|
|
06.08.2015 21:09 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848467
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jruze napsal(a): A ty myslí e je to příznak citroenu? to je na vech a věř e jiné značky jsou na tom stejně a nebo hůř jak s elektronikou tak mechanikou - kde kdo pomlouvá citroeny a vůbec neví o čem je řeč.Já pomlouvám také ale myslím e něco o tom vím - jen mne mrzí e auto které se mi líbí tak dosrali ohledně výdre některých dílů a i dost něco odflákli a spoustu dobře vymyleného vypustili - jsou to třeba i detajli nenákladné věci nepochopil jsem proč. No trend je prostě sníit ivotnost vozu (příjde mi e jim vůbec nezáleí na lidech,ale jen na vlastní kapse) - přestalo platit ,,ná zákazník - ná pán"
to sa vam libi ta X7 ?
ked som mal c4 tak ma desne iritovalo ze v plnej vybave mu chybali nejake plastove klipy, odhlucnenie kapoty = filc, kryt motora zo spodu , guma utesnenia v nasavani vzduchu /kapota = blatnik v tom znaku, rozdielne brzdove dosticky vpredu /Bosch/ vzadu nejake shit co viedlo k zniceniu kotucov atd....
kedze tych C4 bolo snad cez 1 milion kusov vyrobenych tak suciastka za 1euro je "uspora" 1 milion Eur, a to uz su nejake prachy pre firmu v cervenych cislach takze sidili kde sa dalo ale asi to tak robia vsetci teraz
to sa vam libi ta X7 :-)):-))?
ked som mal c4 tak ma desne iritovalo ze v plnej vybave mu chybali nejake plastove klipy, odhlucnenie kapoty = filc, kryt motora zo spodu , guma utesnenia v nasavani vzduchu /kapota = blatnik v tom znaku, rozdielne brzdove dosticky vpredu /Bosch/ vzadu nejake shit co viedlo k zniceniu kotucov atd....
kedze tych C4 bolo snad cez 1 milion kusov vyrobenych tak suciastka za 1euro je "uspora" 1 milion Eur, a to uz su nejake prachy pre firmu v cervenych cislach takze sidili kde sa dalo ale asi to tak robia vsetci teraz
|
|
10.10.2015 15:39 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2872457
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
.link.
http://www.auto.cz/test-ds-5-hybrid-4x4-zazrak-se-nekona-89569
|
|
12.10.2015 12:55 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873235
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Já to včera četl, je mi z toho smutno...
Já to včera četl, je mi z toho smutno...
|
|
12.10.2015 16:52 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873371
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
U jsem to tu psal. Hybrid má vyí testovanou spotřebu ne čistý diesel. Totální propadák. Ta značka Citroen jde fakt do kopru a doporučuji vlákno jaké auto si koupit místo C5
U jsem to tu psal. Hybrid má vyí testovanou spotřebu ne čistý diesel. Totální propadák. Ta značka Citroen jde fakt do kopru a doporučuji vlákno jaké auto si koupit místo C5
|
|
12.10.2015 18:22 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873415
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To ale někdo zas... blbostma o sedan/kombi. Nevíte kdo ?
To ale někdo zas... blbostma o sedan/kombi. Nevíte kdo ? :-))
|
|
12.10.2015 20:34 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873500
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Netuím...
A Mikra s Hellmutem určitě taky ne..
K tématu - nedávno jsem viděl novou DS5, fakt paráda, takhle na pohled. Kdy si pak člověk něco o tom počte a pokouká, tak je mu z toho akorát smutno..
Netuím... :-d
A Mikra s Hellmutem určitě taky ne.. :-)
K tématu - nedávno jsem viděl novou DS5, fakt paráda, takhle na pohled. Kdy si pak člověk něco o tom počte a pokouká, tak je mu z toho akorát smutno..
|
|
12.10.2015 20:49 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873562
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Ceny ojetých koncernových "lidových vozů" prý teď půjdou dolů
Ceny ojetých koncernových "lidových vozů" prý teď půjdou dolů :-d
|
|
12.10.2015 22:23 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873775
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): U jsem to tu psal. Hybrid má vyí testovanou spotřebu ne čistý diesel. Totální propadák. Ta značka Citroen jde fakt do kopru a doporučuji vlákno jaké auto si koupit místo C5
Ten kdo to psal je .... Ta DS 5 a v hybridu je úplně jiná ne píe - ta hydra chybí a bude ve vech citroenech to ano , ale to auto má dost sluné jízdní vlastnosti (daleko lepí ne X7), ta převodovka je vylepená a řazení rychlejí ne dřívějí ,,roboti" , spotřeba na dálnici?? no je v tom 120Kw jako je v jiných X7 a spotřeba ?? no pokud by měla rát 7L jak píe tak musí jet dost přes 150Km/h (to mohou potvrdit ti co jí mají c X7) a váha je téměř shodná s X7.) Myslím e je to blábol a tak trochu obhajoba koncernu(nenápadně) Cena?? a kolik prosím stojí superb,audi atd.. ve stejné výbavě a eventuálně s hybridem?
Ten kdo to psal je .... Ta DS 5 a v hybridu je úplně jiná ne píe - ta hydra chybí a bude ve vech citroenech to ano , ale to auto má dost sluné jízdní vlastnosti (daleko lepí ne X7), ta převodovka je vylepená a řazení rychlejí ne dřívějí ,,roboti" , spotřeba na dálnici?? no je v tom 120Kw jako je v jiných X7 a spotřeba ?? no pokud by měla rát 7L jak píe tak musí jet dost přes 150Km/h (to mohou potvrdit ti co jí mají c X7) a váha je téměř shodná s X7.) Myslím e je to blábol a tak trochu obhajoba koncernu(nenápadně) Cena?? a kolik prosím stojí superb,audi atd.. ve stejné výbavě a eventuálně s hybridem?:nevim
|
|
12.10.2015 22:35 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873784
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jruze napsal(a): Ten kdo to psal je .... Ta DS 5 a v hybridu je úplně jiná ne píe - ta hydra chybí a bude ve vech citroenech to ano , ale to auto má dost sluné jízdní vlastnosti (daleko lepí ne X7), ta převodovka je vylepená a řazení rychlejí ne dřívějí ,,roboti" , spotřeba na dálnici?? no je v tom 120Kw jako je v jiných X7 a spotřeba ?? no pokud by měla rát 7L jak píe tak musí jet dost přes 150Km/h (to mohou potvrdit ti co jí mají c X7) a váha je téměř shodná s X7.) Myslím e je to blábol a tak trochu obhajoba koncernu(nenápadně) Cena?? a kolik prosím stojí superb,audi atd.. ve stejné výbavě a eventuálně s hybridem?
nic v zlom ale kupovat auto na podvozku c4 ktore sa na nieco hra je dnes trocha mimo.
lenze ryba smrdi od hlavy. ako je mozne ze marketingove oddelenie citroenu pozicia auto novinarom a oni napisu takyto skvely test ? to kludne vedenie CZ citroenu si precita a prikyvne? takto sa robi podpora predaja? nieco tu smrdi....aebo to auto mali od znamych? zrejme mu nieco bolo ked mohli toto napisat "U některých předfaceliftových verzí na velkých kolech to zalo a tak daleko, e natáčecí přední světlomety na nerovnostech v přímce kmitaly do stran, jak následovaly pohyby volantu " toto poznam, robila mi to c4, ak som pustil volant napr. na zeleznicnom prechode, zacal skakat jak na starej avii. c5 to nerobila, to riadenie uz neni tak tuhe jak z fabriky a zacina to. tam sa obcas pritahoval ten snek na prevodke, ale kedze je to vraj plastove [aspon na c4] tak som to nechal tak
zrejme sa jedna o to co iny novinari nazvali vychovne riadenie. "Odskakujúci volant vo francúzskom aute nazvali kolegovia ako výchovný a právom. Skúste prejs cez priečnu nerovnos v zákrute macherským draním jednou rukou a srdiečko si poskočí prinajmenom tak ako náprava. Nie je to ivot ohrozujúce, iba výchovné" .link.
no ale ak je to pravda, co sa s tym da robit? ktory superoptimista to kupi za milion ??? sami s tym pohonom skoncili pokial si pamatam
a jak moze mat daleko lepsi jizdni vlastnosti? nez x7? v com? sak prave to je jeho velky minus v tom teste
nech studujem cennik ako blazon, nevidim tu nic naviac oproti x7 vo vybave [ked uz by som mal po nej tuzit a ozeliet hydru, kde su vsetky asistenty? zaspali ? ] sak to ma vybavu CHIC .link. jak moja stara c4
proste aj poloprazdny pohar sa da opisat ako poloplny......a to je cely problem tohto autora testu , ja by som kludne takto vedel opisat sen ceskyho chalupare....
nic v zlom ale kupovat auto na podvozku c4 ktore sa na nieco hra je dnes trocha mimo.
lenze ryba smrdi od hlavy. ako je mozne ze marketingove oddelenie citroenu pozicia auto novinarom a oni napisu takyto skvely test ? to kludne vedenie CZ citroenu si precita a prikyvne? takto sa robi podpora predaja? nieco tu smrdi....aebo to auto mali od znamych? zrejme mu nieco bolo ked mohli toto napisat "U některých předfaceliftových verzí na velkých kolech to zalo a tak daleko, e natáčecí přední světlomety na nerovnostech v přímce kmitaly do stran, jak následovaly pohyby volantu " toto poznam, robila mi to c4, ak som pustil volant napr. na zeleznicnom prechode, zacal skakat jak na starej avii. c5 to nerobila, to riadenie uz neni tak tuhe jak z fabriky a zacina to. tam sa obcas pritahoval ten snek na prevodke, ale kedze je to vraj plastove [aspon na c4] tak som to nechal tak
zrejme sa jedna o to co iny novinari nazvali vychovne riadenie. "Odskakujúci volant vo francúzskom aute nazvali kolegovia ako výchovný a právom. Skúste prejs cez priečnu nerovnos v zákrute macherským draním jednou rukou a srdiečko si poskočí prinajmenom tak ako náprava. Nie je to ivot ohrozujúce, iba výchovné" http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1493217/TEST--Citroen-Berlingo-XTR-Blue-HDI-120---majster-v-priestore-zamerany-na-rodinu
no ale ak je to pravda, co sa s tym da robit? ktory superoptimista to kupi za milion ??? sami s tym pohonom skoncili pokial si pamatam
a jak moze mat daleko lepsi jizdni vlastnosti? nez x7? v com? sak prave to je jeho velky minus v tom teste
nech studujem cennik ako blazon, nevidim tu nic naviac oproti x7 vo vybave [ked uz by som mal po nej tuzit a ozeliet hydru, kde su vsetky asistenty? zaspali ? ] sak to ma vybavu CHIC http://data.citroen.fr/Resources/Content/SK/Cenniky/cennik_ds5.pdf?page_skin_=ds jak moja stara c4
proste aj poloprazdny pohar sa da opisat ako poloplny......a to je cely problem tohto autora testu , ja by som kludne takto vedel opisat sen ceskyho chalupare....
|
|
12.10.2015 23:10 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873788
|
|
jruze
|
|
|
robo napsal(a): nic v zlom ale kupovat auto na podvozku c4 ktore sa na nieco hra je dnes trocha mimo.
lenze ryba smrdi od hlavy. ako je mozne ze marketingove oddelenie citroenu pozicia auto novinarom a oni napisu takyto skvely test ? to kludne vedenie CZ citroenu si precita a prikyvne? takto sa robi podpora predaja? nieco tu smrdi....aebo to auto mali od znamych? zrejme mu nieco bolo ked mohli toto napisat "U některých předfaceliftových verzí na velkých kolech to zalo a tak daleko, e natáčecí přední světlomety na nerovnostech v přímce kmitaly do stran, jak následovaly pohyby volantu "
no ale ak je to pravda, co sa s tym da robit? ktory superoptimista to kupi za milion ??? sami s tym pohonom skoncili pokial si pamatam
a jak moze mat daleko lepsi jizdni vlastnosti? nez x7? v com? sak prave to je jeho velky minus v tom teste
nech studujem cennik ako blazon, nevidim tu nic naviac oproti x7 vo vybave [ked uz by som mal po nej tuzit a ozeliet hydru, kde su vsetky asistenty? zaspali ? ] sak to ma vybavu CHIC .link. jak moja stara c4
No nevím ale se svou C5 II a s DS4 a nebo DS 5 si dovolím daleko víc ne z X7.Jízdní vlastnosti X7 mimo tedy dálnice je pro mne katastrofa (můeme to kdykoli vyzkouet na jakékoli trase) a pokud bude schopna se za mnou X7 udret v zatáčkách tak se klidně omluvím - neudrí se ani za jedním z mích aut a ani za DSama X7 je dobrá tak na dálnice - je dobře vyváená,ale v zatáčkách?? nebo pro člověka okolo 190 cm a nebo silnějí postavy.Jestli do X7 někdy vlezu tak jen ze dvou důvodů buď musí být sakra zajímavá cena a nebo kvůli drahé polovičce , která jí chce ale a zjistí co a jak tak zase skončí u biturba a budu s X7 muset jezdit jí a machrovat co e to nemám za luxsus.
No nevím ale se svou C5 II a s DS4 a nebo DS 5 si dovolím daleko víc ne z X7.Jízdní vlastnosti X7 mimo tedy dálnice je pro mne katastrofa (můeme to kdykoli vyzkouet na jakékoli trase) a pokud bude schopna se za mnou X7 udret v zatáčkách tak se klidně omluvím - neudrí se ani za jedním z mích aut a ani za DSama:-p X7 je dobrá tak na dálnice - je dobře vyváená,ale v zatáčkách?? nebo pro člověka okolo 190 cm a nebo silnějí postavy.Jestli do X7 někdy vlezu tak jen ze dvou důvodů buď musí být sakra zajímavá cena a nebo kvůli drahé polovičce , která jí chce ale a zjistí co a jak tak zase skončí u biturba a budu s X7 muset jezdit jí a machrovat co e to nemám za luxsus.:nevim
|
|
12.10.2015 23:21 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873789
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
aj ja mam tych 100kil/185cm a miesta v nej moc nemam, dokonca si v nej vacsina ludi treskne hlavu ked nastupuje dopredu. v zatackach sa ani ja necitim dobre, neviem, ked je tam odstrediva sila a auto sa pri tom este pohupuje tiez uberam. nerobi mi to dobre, a to som 15rokov bol letec . bud sport rezim alebo pomalsie. ale v krizovke to auto podrzi , to som tiez skusil ked som strhol volant na dialnici
za vami by snad stihal tak mozno Loeb
aj ja mam tych 100kil/185cm a miesta v nej moc nemam, dokonca si v nej vacsina ludi treskne hlavu ked nastupuje dopredu. v zatackach sa ani ja necitim dobre, neviem, ked je tam odstrediva sila a auto sa pri tom este pohupuje tiez uberam. nerobi mi to dobre, a to som 15rokov bol letec :) . bud sport rezim alebo pomalsie. ale v krizovke to auto podrzi , to som tiez skusil ked som strhol volant na dialnici
za vami by snad stihal tak mozno Loeb :-d
|
|
12.10.2015 23:29 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2873791
|
|
vemda
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
No, v době úspor dnes ve střední třídě to není u ádné automobilky hitparáda. Tím více hybridy. Celoevropsky jde kvalita vozů na úkor spotřebitele, to víme vichni. A takové recenze rádoby redaktorů, beru s humorem. Náklonnost k naí C5 odpustí i tu nějakou nedokonalost, či konstrukční chybu. Znáte nějakou lepí značku automobilu v této cenové relaci? Kadá má nějaké klady a zápory.
No, v době úspor dnes ve střední třídě to není u ádné automobilky hitparáda. Tím více hybridy. Celoevropsky jde kvalita vozů na úkor spotřebitele, to víme vichni. A takové recenze rádoby redaktorů, beru s humorem. Náklonnost k naí C5 odpustí i tu nějakou nedokonalost, či konstrukční chybu. Znáte nějakou lepí značku automobilu v této cenové relaci? Kadá má nějaké klady a zápory.:nevim
|
|
18.10.2015 12:55 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2875518
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
.link.
Vskutku velice objektivní recenze.. A nejspí náhoda, e kdy vypnu AdBlock, tak je vedle článku reklama na oktávku a passata..
http://www.novinky.cz/auto/383599-renault-espace-1-6-tce-ani-ryba-ani-rak.html
Vskutku velice objektivní recenze.. A nejspí náhoda, e kdy vypnu AdBlock, tak je vedle článku reklama na oktávku a passata.. :palec
|
|
05.11.2015 22:29 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883233
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Pri čítaní rôznych testov a recenzií ma nepríjemne zaskočila jedna tatistika.
.link.
Určite ste ju u ale videli. Prakticky vo vetkých kategóriách je to pomerne zlé umiestnenie. Pre mňa celkom prekvapenie
Pri čítaní rôznych testov a recenzií ma nepríjemne zaskočila jedna tatistika.
http://autobild.cas.sk/clanok/198107/tuv-2015-rebricek-spolahlivosti-aut
Určite ste ju u ale videli. Prakticky vo vetkých kategóriách je to pomerne zlé umiestnenie. Pre mňa celkom prekvapenie :nevim
|
|
05.11.2015 22:39 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883236
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
Majo77 napsal(a): Pri čítaní rôznych testov a recenzií ma nepríjemne zaskočila jedna tatistika.
.link.
Určite ste ju u ale videli. Prakticky vo vetkých kategóriách je to pomerne zlé umiestnenie. Pre mňa celkom prekvapenie
V oblasti 10-11 je lepí ne Audi A6 a nemá patné umístění.
Ale hlavní je to, e bych chtěl vidět stejné hodnocení od Poláků, Francouzů, Italů, panělů, Američanů atd atd a to by asi byl výsledek zcela jiný. U jsem to tu psal. Zadavatel, vykonavatel, záměr a zájem. Pokud to dělá německý průzkum pro německého zadavatele pro německý přehled tak si určitě nedají svoje značky na konec. Smutné, ale pravdivé. Tyto testy jsou jen pro zábavu a ani jedno místo neberu váně u mnoho let.
V oblasti 10-11 je lepí ne Audi A6 a nemá patné umístění.
Ale hlavní je to, e bych chtěl vidět stejné hodnocení od Poláků, Francouzů, Italů, panělů, Američanů atd atd a to by asi byl výsledek zcela jiný. U jsem to tu psal. Zadavatel, vykonavatel, záměr a zájem. Pokud to dělá německý průzkum pro německého zadavatele pro německý přehled tak si určitě nedají svoje značky na konec. Smutné, ale pravdivé. Tyto testy jsou jen pro zábavu a ani jedno místo neberu váně u mnoho let.
|
|
05.11.2015 23:19 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883243
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Prave vysledky z TUV som vzdy pokladal za najvierohodnejsie. Ale suhlasim aj s tebou, ma to urcite nieco do seba.
A este taka vec, v tych testoch nie su porovnane auta s rovnakym poctom najazdenych km. Po prepocte vyzera tabulka teocha inak, lepsie pre C5. Ale stale ziadne terno. Zameriaval som sa na 4-6 rocne auta lebo poskulujem po modely r.v. 2010+
Prave vysledky z TUV som vzdy pokladal za najvierohodnejsie. Ale suhlasim aj s tebou, ma to urcite nieco do seba.
A este taka vec, v tych testoch nie su porovnane auta s rovnakym poctom najazdenych km. Po prepocte vyzera tabulka teocha inak, lepsie pre C5. Ale stale ziadne terno. Zameriaval som sa na 4-6 rocne auta lebo poskulujem po modely r.v. 2010+
|
|
05.11.2015 23:54 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883245
|
|
Tridac
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 183 |
|
|
Majo77 napsal(a): Prave vysledky z TUV som vzdy pokladal za najvierohodnejsie. Ale suhlasim aj s tebou, ma to urcite nieco do seba.
A este taka vec, v tych testoch nie su porovnane auta s rovnakym poctom najazdenych km. Po prepocte vyzera tabulka teocha inak, lepsie pre C5. Ale stale ziadne terno. Zameriaval som sa na 4-6 rocne auta lebo poskulujem po modely r.v. 2010+
Já uvedu jen takový malý příklad. V letech 2005-20012 jsem prodával na autosalonu automobily Ford, Suzuki, Citroen a Subaru. No a nejhezčí příklad je u Fordu a trochu i Suzuki. Ford v roce 2008 přeel na zcela jinou strategi výroby, zcela jiné modely. Take se v tom posuzují které??? 2006 které byly unt, poruchová mondea, neskutečně poruchové transity nebo které modely si mám představit? V roce 2011 začal Citroen s DS modely a přitom rozjel nové modely C4 a C3 tak které jsou tedy hodnocené? Staré prodané v těch letech nebo nové prodané v těch letech?? On toti nikdo nerozliuje třeba Ford v rce 2008-2009 kdy se doprodávali staré modely a přitom u se prodávali nové modely, ale v této tabulce je nic nerozliuje a přitom se jedná o zcela jiný automobil, koncepci i výrobu, motory, prostě ve je totálně jiné. O suzuki třeba nemluvím vůbec, proto to prolo v těch letech tak obrovským skokem, e se to nedá ani popsat a tři roky se prodávaly staré i nové modely třeba u Swiftaa to bylo úplně něco jiného, karoserie, motory, úplně ve bylo totálně jiné a v tabulce hodnocení toto vůbec není.
Dalí věc, která se nerozliuje vůbec a lidi ji ani neznají, například Fiesta nebo Focus se vyráběliy a montovaly ve čtyřech státech. panělsko, Belgie, Německo a Turecko, Ford KA je v Polsku a v Itálii, protoe má stejnou platformu jako Fiat500,. A to byl sakra rozdíl v kvalitě dodávky podle toho odkud který model přiel. Jednu dobu byly turci naprosto pičkový a mudly ze panělska nestály za nic, pak se to otočilo a turecké výroby byly za trest a musely se i předělávat u nás na servisu s výbavou i doplňky a o kvalitě nemluvím vůbec.
Take takovéto krásné tabulky jsou pouze pro pobavení a nebo sdělení těm, kteří tomu věří a rozhodnou se podle toho nakoupit. Je smutné kdy si koupí to nejlepí a nejméně poruchové auto a ono mu klekne na turbo, baterii a čerpadla do roka, druhý rok praskne náprava a třetí rok odejde řízení a závěsy. Prostě klika na kus. Pro mne ty tabulky nejsou ničím. Mohu garantovat to, e přijde na salon pět Focusů, které byly vyrobeny za sebou na jedné lince a vdy je kadý original a kadý je jiný, tichost, kvalita, trvanlivost, jízdní vlastnosti a podobně.
Já uvedu jen takový malý příklad. V letech 2005-20012 jsem prodával na autosalonu automobily Ford, Suzuki, Citroen a Subaru. No a nejhezčí příklad je u Fordu a trochu i Suzuki. Ford v roce 2008 přeel na zcela jinou strategi výroby, zcela jiné modely. Take se v tom posuzují které??? 2006 které byly unt, poruchová mondea, neskutečně poruchové transity nebo které modely si mám představit? V roce 2011 začal Citroen s DS modely a přitom rozjel nové modely C4 a C3 tak které jsou tedy hodnocené? Staré prodané v těch letech nebo nové prodané v těch letech?? On toti nikdo nerozliuje třeba Ford v rce 2008-2009 kdy se doprodávali staré modely a přitom u se prodávali nové modely, ale v této tabulce je nic nerozliuje a přitom se jedná o zcela jiný automobil, koncepci i výrobu, motory, prostě ve je totálně jiné. O suzuki třeba nemluvím vůbec, proto to prolo v těch letech tak obrovským skokem, e se to nedá ani popsat a tři roky se prodávaly staré i nové modely třeba u Swiftaa to bylo úplně něco jiného, karoserie, motory, úplně ve bylo totálně jiné a v tabulce hodnocení toto vůbec není.
Dalí věc, která se nerozliuje vůbec a lidi ji ani neznají, například Fiesta nebo Focus se vyráběliy a montovaly ve čtyřech státech. panělsko, Belgie, Německo a Turecko, Ford KA je v Polsku a v Itálii, protoe má stejnou platformu jako Fiat500,. A to byl sakra rozdíl v kvalitě dodávky podle toho odkud který model přiel. Jednu dobu byly turci naprosto pičkový a mudly ze panělska nestály za nic, pak se to otočilo a turecké výroby byly za trest a musely se i předělávat u nás na servisu s výbavou i doplňky a o kvalitě nemluvím vůbec.
Take takovéto krásné tabulky jsou pouze pro pobavení a nebo sdělení těm, kteří tomu věří a rozhodnou se podle toho nakoupit. Je smutné kdy si koupí to nejlepí a nejméně poruchové auto a ono mu klekne na turbo, baterii a čerpadla do roka, druhý rok praskne náprava a třetí rok odejde řízení a závěsy. Prostě klika na kus. Pro mne ty tabulky nejsou ničím. Mohu garantovat to, e přijde na salon pět Focusů, které byly vyrobeny za sebou na jedné lince a vdy je kadý original a kadý je jiný, tichost, kvalita, trvanlivost, jízdní vlastnosti a podobně.
|
|
06.11.2015 06:55 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883285
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Já statistikám TUV věřím, ale myslím, e si skoro vichni zde pletou jejich význam.
Take po lopatě. Je to procento závad na obdobě naí STK. Kdy kadý měl 100, tak věděl, e před STK to musí dát někomu, aby to dal aspoň trochu dohromady a pak to tedy prolo a vykázalo by to třeba TUV 0%. Kdy si myslím, e auto je spolehlivé, tak tam vlítnu na první pokus a pak nějaké procento prostě neprojde.
Mně zajímají náklady na údrbu a jaká je ance, e mně to nechá na cestě.
TUV nic neříká o nákladech na údrbu.
S tím, zda mne to nechá na cestě, nemá TUV nic společného. To závisí na mé údrbě a poruchovosti. Více by o tom vypověděla statistika ADAC (pomoc v nouzi na cestě). Ta mluví jasně - příčina nepojízdnosti na cestě je ze 60 % (a podíl trvale roste) závadou elektroniky zcela napříč značkami. e někdo neproel TUV kvůli patné ruční brzdě ho nenechá nečekaně na silnici.
Já statistikám TUV věřím, ale myslím, e si skoro vichni zde pletou jejich význam.
Take po lopatě. Je to procento závad na obdobě naí STK. Kdy kadý měl 100, tak věděl, e před STK to musí dát někomu, aby to dal aspoň trochu dohromady a pak to tedy prolo a vykázalo by to třeba TUV 0%. Kdy si myslím, e auto je spolehlivé, tak tam vlítnu na první pokus a pak nějaké procento prostě neprojde.
Mně zajímají náklady na údrbu a jaká je ance, e mně to nechá na cestě.
TUV nic neříká o nákladech na údrbu.
S tím, zda mne to nechá na cestě, nemá TUV nic společného. To závisí na mé údrbě a poruchovosti. Více by o tom vypověděla statistika ADAC (pomoc v nouzi na cestě). Ta mluví jasně - příčina nepojízdnosti na cestě je ze 60 % (a podíl trvale roste) závadou elektroniky zcela napříč značkami. e někdo neproel TUV kvůli patné ruční brzdě ho nenechá nečekaně na silnici.
|
|
| |
|
|