Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 > >|
06.08.2015 17:26 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848383
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
StevoH napsal(a):
Vystihol si to uplne presne Tiez nechapem co im na pevnom strede vadi, soferoval som aj c4 aj c5 s pevnym stredom, viac krat a bola to parada, hned clovek vedel v akej polohe je ktory ovladac. A ako poznamenal Blizzard - kto uz len v zakrute upravuje hlasitost radia alebo tempomat ?!?
Jedine co by som C5(x7) vytkol je tlacidko vystraznych svetiel. Fakt je odveci natahovat ruku cez celu palubovku, ked to clovek potrebuje.

Na mojej staro-novej C5(II) su tie ovladace pevne pod volantom, tiez sa mi to paci, je to proste prakticke.

Jednoznacne by som siel no novsej x7 ale rozpocet to nedovolil, no aj tak som komfortom strasne spokojny ( keby vsak klima a dlha trubka na hydru netrapila)


A ty myslíš že je to příznak citroenu? to je na všech a věř že jiné značky jsou na tom stejně a nebo hůř jak s elektronikou tak mechanikou - kde kdo pomlouvá citroeny a vůbec neví o čem je řeč.Já pomlouvám také ale myslím že něco o tom vím - jen mne mrzí že auto které se mi líbí tak dosrali ohledně výdrže některých dílů a i dost něco odflákli a spoustu dobře vymyšleného vypustili - jsou to třeba i detajli nenákladné věci nepochopil jsem proč. No trend je prostě snížit životnost vozu (příjde mi že jim vůbec nezáleží na lidech,ale jen na vlastní kapse) - přestalo platit ,,nᚠzákazník - nᚠpán"

06.08.2015 19:22 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848414
StevoH
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 58

99 Poslat soukromou zprávu
Asi som sa zle vyjadril, myslel som to tak, ze s milo prekvapeny a poteseny co sa tyka vybavy, pohodlia aj pocith z jazdy, som mlady ale nikdy som nebol na preteky, takze c5 je proste parada po tom co som mal doteraz vsetko od VW, BMW atd. Sere ma este jedna vec a to ta ze aj u takto pomerne drahsisho auta uvazuju stylom "musime tam napchat nejake ku*vitka a to drahsie, nech este zarobime aj na servise" .... je to smutne no taka je realita, snad to tesla rozbije....

06.08.2015 21:09 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848467
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
A ty myslíš že je to příznak citroenu? to je na všech a věř že jiné značky jsou na tom stejně a nebo hůř jak s elektronikou tak mechanikou - kde kdo pomlouvá citroeny a vůbec neví o čem je řeč.Já pomlouvám také ale myslím že něco o tom vím - jen mne mrzí že auto které se mi líbí tak dosrali ohledně výdrže některých dílů a i dost něco odflákli a spoustu dobře vymyšleného vypustili - jsou to třeba i detajli nenákladné věci nepochopil jsem proč. No trend je prostě snížit životnost vozu (příjde mi že jim vůbec nezáleží na lidech,ale jen na vlastní kapse) - přestalo platit ,,nᚠzákazník - nᚠpán"

to sa vam libi ta X7 ?
ked som mal c4 tak ma desne iritovalo ze v plnej vybave mu chybali nejake plastove klipy, odhlucnenie kapoty = filc, kryt motora zo spodu , guma utesnenia v nasavani vzduchu /kapota = blatnik v tom znaku, rozdielne brzdove dosticky vpredu /Bosch/ vzadu nejake shit co viedlo k zniceniu kotucov atd....
kedze tych C4 bolo snad cez 1 milion kusov vyrobenych tak suciastka za 1euro je "uspora" 1 milion Eur, a to uz su nejake prachy pre firmu v cervenych cislach takze sidili kde sa dalo ale asi to tak robia vsetci teraz

10.10.2015 15:39 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2872457
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

12.10.2015 12:55 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873235
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Já to včera četl, je mi z toho smutno...

12.10.2015 16:52 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873371
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Už jsem to tu psal. Hybrid má vyšší testovanou spotřebu než čistý diesel. Totální propadák. Ta značka Citroen jde fakt do kopru a doporučuji vlákno jaké auto si koupit místo C5

12.10.2015 18:22 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873415
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To ale někdo zas... blbostma o sedan/kombi. Nevíte kdo ?

12.10.2015 20:34 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873500
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Netuším...
A Mikra s Hellmutem určitě taky ne..

K tématu - nedávno jsem viděl novou DS5, fakt paráda, takhle na pohled. Když si pak člověk něco o tom počte a pokouká, tak je mu z toho akorát smutno..

12.10.2015 20:49 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873562
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Ceny ojetých koncernových "lidových vozů" prý teď půjdou dolů

12.10.2015 22:23 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873775
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
Už jsem to tu psal. Hybrid má vyšší testovanou spotřebu než čistý diesel. Totální propadák. Ta značka Citroen jde fakt do kopru a doporučuji vlákno jaké auto si koupit místo C5


Ten kdo to psal je .... Ta DS 5 a v hybridu je úplně jiná než píše - ta hydra chybí a bude ve všech citroenech to ano , ale to auto má dost slušné jízdní vlastnosti (daleko lepší než X7), ta převodovka je vylepšená a řazení rychlejší než dřívější ,,roboti" , spotřeba na dálnici?? no je v tom 120Kw jako je v jiných X7 a spotřeba ?? no pokud by měla žrát 7L jak píše tak musí jet dost přes 150Km/h (to mohou potvrdit ti co jí mají c X7) a váha je téměř shodná s X7.) Myslím že je to blábol a tak trochu obhajoba koncernu(nenápadně) Cena?? a kolik prosím stojí superb,audi atd.. ve stejné výbavě a eventuálně s hybridem?

12.10.2015 22:35 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873784
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Ten kdo to psal je .... Ta DS 5 a v hybridu je úplně jiná než píše - ta hydra chybí a bude ve všech citroenech to ano , ale to auto má dost slušné jízdní vlastnosti (daleko lepší než X7), ta převodovka je vylepšená a řazení rychlejší než dřívější ,,roboti" , spotřeba na dálnici?? no je v tom 120Kw jako je v jiných X7 a spotřeba ?? no pokud by měla žrát 7L jak píše tak musí jet dost přes 150Km/h (to mohou potvrdit ti co jí mají c X7) a váha je téměř shodná s X7.) Myslím že je to blábol a tak trochu obhajoba koncernu(nenápadně) Cena?? a kolik prosím stojí superb,audi atd.. ve stejné výbavě a eventuálně s hybridem?

nic v zlom ale kupovat auto na podvozku c4 ktore sa na nieco hra je dnes trocha mimo.
lenze ryba smrdi od hlavy. ako je mozne ze marketingove oddelenie citroenu pozicia auto novinarom a oni napisu takyto skvely test ? to kludne vedenie CZ citroenu si precita a prikyvne? takto sa robi podpora predaja? nieco tu smrdi....aebo to auto mali od znamych? zrejme mu nieco bolo ked mohli toto napisat "U některých předfaceliftových verzí na velkých kolech to zašlo až tak daleko, že natáčecí přední světlomety na nerovnostech v přímce kmitaly do stran, jak následovaly pohyby volantu " toto poznam, robila mi to c4, ak som pustil volant napr. na zeleznicnom prechode, zacal skakat jak na starej avii. c5 to nerobila, to riadenie uz neni tak tuhe jak z fabriky a zacina to. tam sa obcas pritahoval ten snek na prevodke, ale kedze je to vraj plastove [aspon na c4] tak som to nechal tak
zrejme sa jedna o to co iny novinari nazvali vychovne riadenie. "Odskakujúci volant vo francúzskom aute nazvali kolegovia ako „výchovný“ a právom. Skúste prejs cez priečnu nerovnos v zákrute macherským držaním jednou rukou a srdiečko si poskočí prinajmenšom tak ako náprava. Nie je to život ohrozujúce, iba výchovné" .link.

no ale ak je to pravda, co sa s tym da robit? ktory superoptimista to kupi za milion ??? sami s tym pohonom skoncili pokial si pamatam
a jak moze mat daleko lepsi jizdni vlastnosti? nez x7? v com? sak prave to je jeho velky minus v tom teste
nech studujem cennik ako blazon, nevidim tu nic naviac oproti x7 vo vybave [ked uz by som mal po nej tuzit a ozeliet hydru, kde su vsetky asistenty? zaspali ? ] sak to ma vybavu CHIC .link. jak moja stara c4
proste aj poloprazdny pohar sa da opisat ako poloplny......a to je cely problem tohto autora testu , ja by som kludne takto vedel opisat sen ceskyho chalupare....

12.10.2015 23:10 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873788
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
nic v zlom ale kupovat auto na podvozku c4 ktore sa na nieco hra je dnes trocha mimo.
lenze ryba smrdi od hlavy. ako je mozne ze marketingove oddelenie citroenu pozicia auto novinarom a oni napisu takyto skvely test ? to kludne vedenie CZ citroenu si precita a prikyvne? takto sa robi podpora predaja? nieco tu smrdi....aebo to auto mali od znamych? zrejme mu nieco bolo ked mohli toto napisat "U některých předfaceliftových verzí na velkých kolech to zašlo až tak daleko, že natáčecí přední světlomety na nerovnostech v přímce kmitaly do stran, jak následovaly pohyby volantu "

no ale ak je to pravda, co sa s tym da robit? ktory superoptimista to kupi za milion ??? sami s tym pohonom skoncili pokial si pamatam
a jak moze mat daleko lepsi jizdni vlastnosti? nez x7? v com? sak prave to je jeho velky minus v tom teste
nech studujem cennik ako blazon, nevidim tu nic naviac oproti x7 vo vybave [ked uz by som mal po nej tuzit a ozeliet hydru, kde su vsetky asistenty? zaspali ? ] sak to ma vybavu CHIC .link. jak moja stara c4



No nevím ale se svou C5 II a s DS4 a nebo DS 5 si dovolím daleko víc než z X7.Jízdní vlastnosti X7 mimo tedy dálnice je pro mne katastrofa (můžeme to kdykoli vyzkoušet na jakékoli trase) a pokud bude schopna se za mnou X7 udržet v zatáčkách tak se klidně omluvím - neudrží se ani za jedním z mích aut a ani za DSama X7 je dobrá tak na dálnice - je dobře vyvážená,ale v zatáčkách?? nebo pro člověka okolo 190 cm a nebo silnější postavy.Jestli do X7 někdy vlezu tak jen ze dvou důvodů buď musí být sakra zajímavá cena a nebo kvůli drahé polovičce , která jí chce ale až zjistí co a jak tak zase skončí u biturba a budu s X7 muset jezdit jí a machrovat co že to nemám za luxsus.

12.10.2015 23:21 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873789
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
aj ja mam tych 100kil/185cm a miesta v nej moc nemam, dokonca si v nej vacsina ludi treskne hlavu ked nastupuje dopredu. v zatackach sa ani ja necitim dobre, neviem, ked je tam odstrediva sila a auto sa pri tom este pohupuje tiez uberam. nerobi mi to dobre, a to som 15rokov bol letec . bud sport rezim alebo pomalsie. ale v krizovke to auto podrzi , to som tiez skusil ked som strhol volant na dialnici
za vami by snad stihal tak mozno Loeb

12.10.2015 23:29 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2873791
vemda
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 113
99 Poslat soukromou zprávu
No, v době úspor dnes ve střední třídě to není u žádné automobilky hitparáda. Tím více hybridy. Celoevropsky jde kvalita vozů na úkor spotřebitele, to víme všichni. A takové recenze rádoby redaktorů, beru s humorem. Náklonnost k naší C5 odpustí i tu nějakou nedokonalost, či konstrukční chybu. Znáte nějakou lepší značku automobilu v této cenové relaci? Každá má nějaké klady a zápory.

18.10.2015 12:55 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2875518
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
.link.
Vskutku velice objektivní recenze.. A nejspíš náhoda, že když vypnu AdBlock, tak je vedle článku reklama na oktávku a passata..

05.11.2015 22:29 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883233
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pri čítaní rôznych testov a recenzií ma nepríjemne zaskočila jedna štatistika.

.link.

Určite ste ju už ale videli. Prakticky vo všetkých kategóriách je to pomerne zlé umiestnenie. Pre mňa celkom prekvapenie

05.11.2015 22:39 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883236
Tridac
Město: , Auto: Počet příspěvků: 183
99 Poslat soukromou zprávu

Majo77 napsal(a):
Pri čítaní rôznych testov a recenzií ma nepríjemne zaskočila jedna štatistika.

.link.

Určite ste ju už ale videli. Prakticky vo všetkých kategóriách je to pomerne zlé umiestnenie. Pre mňa celkom prekvapenie


V oblasti 10-11 je lepší než Audi A6 a nemá špatné umístění.
Ale hlavní je to, že bych chtěl vidět stejné hodnocení od Poláků, Francouzů, Italů, Španělů, Američanů atd atd a to by asi byl výsledek zcela jiný. Už jsem to tu psal. Zadavatel, vykonavatel, záměr a zájem. Pokud to dělá německý průzkum pro německého zadavatele pro německý přehled tak si určitě nedají svoje značky na konec. Smutné, ale pravdivé. Tyto testy jsou jen pro zábavu a ani jedno místo neberu vážně už mnoho let.

05.11.2015 23:19 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883243
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Prave vysledky z TUV som vzdy pokladal za najvierohodnejsie. Ale suhlasim aj s tebou, ma to urcite nieco do seba.
A este taka vec, v tych testoch nie su porovnane auta s rovnakym poctom najazdenych km. Po prepocte vyzera tabulka teocha inak, lepsie pre C5. Ale stale ziadne terno. Zameriaval som sa na 4-6 rocne auta lebo poskulujem po modely r.v. 2010+

05.11.2015 23:54 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883245
Tridac
Město: , Auto: Počet příspěvků: 183
99 Poslat soukromou zprávu

Majo77 napsal(a):
Prave vysledky z TUV som vzdy pokladal za najvierohodnejsie. Ale suhlasim aj s tebou, ma to urcite nieco do seba.
A este taka vec, v tych testoch nie su porovnane auta s rovnakym poctom najazdenych km. Po prepocte vyzera tabulka teocha inak, lepsie pre C5. Ale stale ziadne terno. Zameriaval som sa na 4-6 rocne auta lebo poskulujem po modely r.v. 2010+



Já uvedu jen takový malý příklad. V letech 2005-20012 jsem prodával na autosalonu automobily Ford, Suzuki, Citroen a Subaru. No a nejhezčí příklad je u Fordu a trochu i Suzuki. Ford v roce 2008 přešel na zcela jinou strategi výroby, zcela jiné modely. Takže se v tom posuzují které??? 2006 které byly šunt, poruchová mondea, neskutečně poruchové transity nebo které modely si mám představit? V roce 2011 začal Citroen s DS modely a přitom rozjel nové modely C4 a C3 tak které jsou tedy hodnocené? Staré prodané v těch letech nebo nové prodané v těch letech?? On totiž nikdo nerozlišuje třeba Ford v rce 2008-2009 kdy se doprodávali staré modely a přitom už se prodávali nové modely, ale v této tabulce je nic nerozlišuje a přitom se jedná o zcela jiný automobil, koncepci i výrobu, motory, prostě vše je totálně jiné. O suzuki třeba nemluvím vůbec, protož to prošlo v těch letech tak obrovským skokem, že se to nedá ani popsat a tři roky se prodávaly staré i nové modely třeba u Swiftaa to bylo úplně něco jiného, karoserie, motory, úplně vše bylo totálně jiné a v tabulce hodnocení toto vůbec není.
Další věc, která se nerozlišuje vůbec a lidi ji ani neznají, například Fiesta nebo Focus se vyráběliy a montovaly ve čtyřech státech. Španělsko, Belgie, Německo a Turecko, Ford KA je v Polsku a v Itálii, protože má stejnou platformu jako Fiat500,. A to byl sakra rozdíl v kvalitě dodávky podle toho odkud který model přišel. Jednu dobu byly turci naprosto špičkový a šmudly ze španělska nestály za nic, pak se to otočilo a turecké výroby byly za trest a musely se i předělávat u nás na servisu s výbavou i doplňky a o kvalitě nemluvím vůbec.
Takže takovéto krásné tabulky jsou pouze pro pobavení a nebo sdělení těm, kteří tomu věří a rozhodnou se podle toho nakoupit. Je smutné když si koupí to nejlepší a nejméně poruchové auto a ono mu klekne na turbo, baterii a čerpadla do roka, druhý rok praskne náprava a třetí rok odejde řízení a závěsy. Prostě klika na kus. Pro mne ty tabulky nejsou ničím. Mohu garantovat to, že přijde na salon pět Focusů, které byly vyrobeny za sebou na jedné lince a vždy je každý original a každý je jiný, tichost, kvalita, trvanlivost, jízdní vlastnosti a podobně.

06.11.2015 06:55 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883285
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Já statistikám TUV věřím, ale myslím, že si skoro všichni zde pletou jejich význam.
Takže po lopatě. Je to procento závad na obdobě naší STK. Když každý měl Š 100, tak věděl, že před STK to musí dát někomu, aby to dal aspoň trochu dohromady a pak to tedy prošlo a vykázalo by to třeba TUV 0%. Když si myslím, že auto je spolehlivé, tak tam vlítnu na první pokus a pak nějaké procento prostě neprojde.

Mně zajímají náklady na údržbu a jaká je šance, že mně to nechá na cestě.
TUV nic neříká o nákladech na údržbu.
S tím, zda mne to nechá na cestě, nemá TUV nic společného. To závisí na mé údržbě a poruchovosti. Více by o tom vypověděla statistika ADAC (pomoc v nouzi na cestě). Ta mluví jasně - příčina nepojízdnosti na cestě je ze 60 % (a podíl trvale roste) závadou elektroniky zcela napříč značkami. Že někdo neprošel TUV kvůli špatné ruční brzdě ho nenechá nečekaně na silnici.

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator