| | |
15.10.2014 20:07 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741975
|
|
DOUFAK
|
|
|
S tou "stopětadvácou" kW bych se někdy chtěl svézt.Myslím,e to musí být docela dělo a s obstojnou spotřebou.Nebo ne ?...
S tou "stopětadvácou" kW bych se někdy chtěl svézt.Myslím,e to musí být docela dělo a s obstojnou spotřebou.Nebo ne ?... :palec
|
|
15.10.2014 20:12 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741977
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Dlouhodobě (65.000km) 7/100.
Je to fajn, kdy je rezerva výkonu, ale láká tě to k větím rychlostem. Jezdit do 120km/h, tak mám spotřebu nejmíň o 1L mení.
Dlouhodobě (65.000km) 7/100.
Je to fajn, kdy je rezerva výkonu, ale láká tě to k větím rychlostem. Jezdit do 120km/h, tak mám spotřebu nejmíň o 1L mení.
|
|
15.10.2014 20:16 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741981
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
asi by sme mali toto vsetko presunut, lebo vlakno je o Testoch
a toto je tema benzinnafta nepriamo vyvolana jednou poznamkou .
alebo zmazat?
asi by sme mali toto vsetko presunut, lebo vlakno je o Testoch
a toto je tema benzinnafta nepriamo vyvolana jednou poznamkou .
alebo zmazat?:-))
|
|
21.01.2015 18:16 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2777364
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
DS5 .link.
no a C5
C5 .link.
take oddychove citanie bez velkej vypovednej hodnoty
DS5 http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1451565/TEST--Citroen-DS5-2-0-HDi---Crossover--ktory-popiera-svoje-geny--Je-to-prave-DS-
no a C5
C5 http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1446049/TEST--Citroen-C5-Cross-Tourer--Chce-oplastovany-elegan-do-terenu--ci-nie-
take oddychove citanie bez velkej vypovednej hodnoty
|
|
04.03.2015 17:41 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2794628
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
sice test P508, ale vyplyva z toho ze uz montuju LED svetla namiesto bix, a tipujem ze nova c5 bude cosi cerpat z tohto vozu, .link.
sice test P508, ale vyplyva z toho ze uz montuju LED svetla namiesto bix, a tipujem ze nova c5 bude cosi cerpat z tohto vozu, http://www.auto.cz/test-peugeot-508-rxh-2-0-bluehdi-bez-baterii-se-jezdi-lip-85990
|
|
05.08.2015 20:06 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848209
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Nový test C5:
.link.
Nový test C5:
http://www.autanet.cz/autonews-test-ojetiny-citroen-c5-z-roku-2010-pozor-na-predsudky-2503
|
|
05.08.2015 20:54 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848235
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Stačí e vypada viac nemecky a u tie testy vychádzaju lepie
Stačí e vypada viac nemecky a u tie testy vychádzaju lepie:-)))):-)))):-))))
|
|
05.08.2015 21:40 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848247
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ten pisálek dal do mínusů v podstatě jen to, e je pako a neumí se naučit ovládat něco jinýho, ne ovladač k TV.
Perfektně to jezdí, je to tichý, pohodlný, spolehlivý, laciný, hezký, skoro prémiový, ale nekupujte to, má pitomý tlačítka.
Ten pisálek dal do mínusů v podstatě jen to, e je pako a neumí se naučit ovládat něco jinýho, ne ovladač k TV.
Perfektně to jezdí, je to tichý, pohodlný, spolehlivý, laciný, hezký, skoro prémiový, ale nekupujte to, má pitomý tlačítka. :-))))
|
|
06.08.2015 07:05 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848272
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Mikra napsal(a): Ten pisálek dal do mínusů v podstatě jen to, e je pako a neumí se naučit ovládat něco jinýho, ne ovladač k TV.
Perfektně to jezdí, je to tichý, pohodlný, spolehlivý, laciný, hezký, skoro prémiový, ale nekupujte to, má pitomý tlačítka.
Přesně, dej tam tu hnusnou palubku z Prasatu a vichni ti utrhnou ruce, asi by bylo úplně nejlepí aby C5 patřila do koncernu a bude to jasné
Přesně, dej tam tu hnusnou palubku z Prasatu a vichni ti utrhnou ruce, asi by bylo úplně nejlepí aby C5 patřila do koncernu a bude to jasné :-o
|
|
06.08.2015 07:39 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848273
|
|
jruze
|
|
|
No za mně : X7 mení prostor pro posádku,podvozek odskakuje v zatáčkách a i na rovinkách je méně stabilní - mení ivotnost,celkově draí na opravách s mení ivotností, sloitá a patně přístuné díly při opravě, ohledně elektroniky : specifické komponenty s minimální moností změny konfigurace a doplnění čehokoli prostě katastrofa . Take splňuje poadavky moderních aut.
Za mně pokud do ní budu muset jít tak co moná nejpozději - jinak vzhledově ANO , jinak má víc -sů ne +sů.
No za mně : X7 mení prostor pro posádku,podvozek odskakuje v zatáčkách a i na rovinkách je méně stabilní - mení ivotnost,celkově draí na opravách s mení ivotností, sloitá a patně přístuné díly při opravě, ohledně elektroniky : specifické komponenty s minimální moností změny konfigurace a doplnění čehokoli prostě katastrofa . Take splňuje poadavky moderních aut.
Za mně pokud do ní budu muset jít tak co moná nejpozději - jinak vzhledově ANO , jinak má víc -sů ne +sů.:nevim
|
|
06.08.2015 07:55 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848274
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No mě zaujalo, jak píou, e X7 má podle statistik dlouhodobě vysokou spolehlivost. Je to pravda, oproti I/II? Protoe co se tady řeí u X7, tak to jsou přední pístnice, ramena, vechno drahé věci. U I/II to byly zadní ramena, přední brzdy, klapky topení, a na ty klapky docela levně opravitelné věci.
No mě zaujalo, jak píou, e X7 má podle statistik dlouhodobě vysokou spolehlivost. Je to pravda, oproti I/II? Protoe co se tady řeí u X7, tak to jsou přední pístnice, ramena, vechno drahé věci. U I/II to byly zadní ramena, přední brzdy, klapky topení, a na ty klapky docela levně opravitelné věci.
|
|
06.08.2015 08:20 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848276
|
|
jruze
|
|
|
c5vyskov napsal(a): No mě zaujalo, jak píou, e X7 má podle statistik dlouhodobě vysokou spolehlivost. Je to pravda, oproti I/II? Protoe co se tady řeí u X7, tak to jsou přední pístnice, ramena, vechno drahé věci. U I/II to byly zadní ramena, přední brzdy, klapky topení, a na ty klapky docela levně opravitelné věci.
Klapky topení??? no kolik se jich opravovalo před stářím 7.let? a jestli to příjde i u X7?? - ta se dostává do tohoto stáří (nevím jak je to oetřené u X7) , ale pokud se to bude dít také tak upřímnou soustrast.Zatím drí ale to u sedm let staré C5 II drely také
Klapky topení??? no kolik se jich opravovalo před stářím 7.let? a jestli to příjde i u X7?? - ta se dostává do tohoto stáří (nevím jak je to oetřené u X7) , ale pokud se to bude dít také tak upřímnou soustrast.Zatím drí ale to u sedm let staré C5 II drely také ;-)
|
|
06.08.2015 10:45 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848287
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Mě klapky odely přesně v 7. letech .
Jinak věty:
ale vzhledem ke hmotnosti vozu (1638 kg) dokáe skutečně překvapit a i při plném naloení vozu potrápí leckterý koncernový dvoulitr v naftě.
ale ani po překročení 4000 ot./min. zdaleka neztrácí svůj elán. Překvapivé, příjemné, povzbudivé a u pět let starého HDIčka i relativně nečekané.
mě dostaly: ten člověk je asi trochu mimo.....
Mě klapky odely přesně v 7. letech :-(.
Jinak věty:
ale vzhledem ke hmotnosti vozu (1638 kg) dokáe skutečně překvapit a i při plném naloení vozu potrápí leckterý koncernový dvoulitr v naftě.
ale ani po překročení 4000 ot./min. zdaleka neztrácí svůj elán. Překvapivé, příjemné, povzbudivé a u pět let starého HDIčka i relativně nečekané.
mě dostaly: ten člověk je asi trochu mimo..... :-)
|
|
06.08.2015 11:33 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848294
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mě klapky drí po 10 letech...ale řeí se to tady hodně.
Jo, celý ten článek vyznívá ve smyslu, e autor je skutečně překvapený, e ten pětiletý francouzský krám se 130tis. km jetě vůbec jede.
Mě klapky drí po 10 letech...ale řeí se to tady hodně.
Jo, celý ten článek vyznívá ve smyslu, e autor je skutečně překvapený, e ten pětiletý francouzský krám se 130tis. km jetě vůbec jede.
|
|
06.08.2015 11:47 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848296
|
|
Bllizzard
|
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 186 |
|
|
Proč pořád musí v kadém testu vytahovat to jejich oblíbené "zmatek na palubce, tlačítka jsou patně umístěná"? Neřekl bych, e je to v X7 tak zlé. Jestli to nebude tím, e jsou vichni zvyklý na koncern. Aby za chvíli EU nevydala normu na rozmístění ovladačů na palubní desce.
A dost mě dostalo to, e kdy jede do zatáčky a potřebuje něco zmáčknout na volantu, e musí pustit volant. To si to jako nemůe udělat před zatáčkou nebo a po ní? Fakt si musí třeba tu hlasitost upravit hned?
Proč pořád musí v kadém testu vytahovat to jejich oblíbené "zmatek na palubce, tlačítka jsou patně umístěná"? Neřekl bych, e je to v X7 tak zlé. Jestli to nebude tím, e jsou vichni zvyklý na koncern. Aby za chvíli EU nevydala normu na rozmístění ovladačů na palubní desce.
A dost mě dostalo to, e kdy jede do zatáčky a potřebuje něco zmáčknout na volantu, e musí pustit volant. To si to jako nemůe udělat před zatáčkou nebo a po ní? Fakt si musí třeba tu hlasitost upravit hned?
|
|
06.08.2015 14:31 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848320
|
|
Devilian
|
|
|
Kedze mam pokazene auto, mal som na dva dni pozicanu audi A4. No neuverite mi, mala uplne nelogicke rozmiestnenie tlacidiel Vsetko bolo inak, ako som zvyknuty z mojej C5. A to ani nehovorim, ze auto sa mi po rozbehnuti zamklo, a tlacidlo na odomknutie som tam ani nenasiel. To na klucikoch nefungovalo, takze ked som chcel odomknut, stacilo vypnut motor Nastastie okrem centralu, klimy a automatu nemala uz ziadnu vybavu, tak som nic ine nemusel ovladat.. Podobne to bude asi z tymi testermi. Ked vylezu zo svojej fabie homeless edition do poriadneho auta, nevedia co maju robit. Zrazu maju tolko moznosti..
Kedze mam pokazene auto, mal som na dva dni pozicanu audi A4. No neuverite mi, mala uplne nelogicke rozmiestnenie tlacidiel :) Vsetko bolo inak, ako som zvyknuty z mojej C5. A to ani nehovorim, ze auto sa mi po rozbehnuti zamklo, a tlacidlo na odomknutie som tam ani nenasiel. To na klucikoch nefungovalo, takze ked som chcel odomknut, stacilo vypnut motor :D Nastastie okrem centralu, klimy a automatu nemala uz ziadnu vybavu, tak som nic ine nemusel ovladat.. Podobne to bude asi z tymi testermi. Ked vylezu zo svojej fabie homeless edition do poriadneho auta, nevedia co maju robit. Zrazu maju tolko moznosti..
|
|
06.08.2015 14:51 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2848321
|
|
StevoH
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Devilian napsal(a): Kedze mam pokazene auto, mal som na dva dni pozicanu audi A4. No neuverite mi, mala uplne nelogicke rozmiestnenie tlacidiel Vsetko bolo inak, ako som zvyknuty z mojej C5. A to ani nehovorim, ze auto sa mi po rozbehnuti zamklo, a tlacidlo na odomknutie som tam ani nenasiel. To na klucikoch nefungovalo, takze ked som chcel odomknut, stacilo vypnut motor Nastastie okrem centralu, klimy a automatu nemala uz ziadnu vybavu, tak som nic ine nemusel ovladat.. Podobne to bude asi z tymi testermi. Ked vylezu zo svojej fabie homeless edition do poriadneho auta, nevedia co maju robit. Zrazu maju tolko moznosti..
Vystihol si to uplne presne Tiez nechapem co im na pevnom strede vadi, soferoval som aj c4 aj c5 s pevnym stredom, viac krat a bola to parada, hned clovek vedel v akej polohe je ktory ovladac. A ako poznamenal Blizzard - kto uz len v zakrute upravuje hlasitost radia alebo tempomat ?!?
Jedine co by som C5(x7) vytkol je tlacidko vystraznych svetiel. Fakt je odveci natahovat ruku cez celu palubovku, ked to clovek potrebuje.
Na mojej staro-novej C5(II) su tie ovladace pevne pod volantom, tiez sa mi to paci, je to proste prakticke.
Jednoznacne by som siel no novsej x7 ale rozpocet to nedovolil, no aj tak som komfortom strasne spokojny ( keby vsak klima a dlha trubka na hydru netrapila)
Vystihol si to uplne presne :-) Tiez nechapem co im na pevnom strede vadi, soferoval som aj c4 aj c5 s pevnym stredom, viac krat a bola to parada, hned clovek vedel v akej polohe je ktory ovladac. A ako poznamenal Blizzard - kto uz len v zakrute upravuje hlasitost radia alebo tempomat ?!? :D
Jedine co by som C5(x7) vytkol je tlacidko vystraznych svetiel. Fakt je odveci natahovat ruku cez celu palubovku, ked to clovek potrebuje.
Na mojej staro-novej C5(II) su tie ovladace pevne pod volantom, tiez sa mi to paci, je to proste prakticke.
Jednoznacne by som siel no novsej x7 ale rozpocet to nedovolil, no aj tak som komfortom strasne spokojny ( keby vsak klima a dlha trubka na hydru netrapila) :-)
|
|
| |
|
|