Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 12 > >|
15.10.2014 20:07 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741975
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
S tou "stopětadvácou" kW bych se někdy chtěl svézt.Myslím,že to musí být docela dělo a s obstojnou spotřebou.Nebo ne ?...

15.10.2014 20:12 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741977
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dlouhodobě (65.000km) 7/100.
Je to fajn, když je rezerva výkonu, ale láká tě to k větším rychlostem. Jezdit do 120km/h, tak mám spotřebu nejmíň o 1L menší.

15.10.2014 20:16 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741981
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
asi by sme mali toto vsetko presunut, lebo vlakno je o Testoch
a toto je tema benzinnafta nepriamo vyvolana jednou poznamkou .
alebo zmazat?

15.10.2014 20:30 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741984
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Dlouhodobě (65.000km) 7/100.
Je to fajn, když je rezerva výkonu, ale láká tě to k větším rychlostem. Jezdit do 120km/h, tak mám spotřebu nejmíň o 1L menší.

Když to je právě jen to jediné,co mě na Nové C5-III zajímá - tento motor a to je žalostně málo,neb je jinak nezajímavá...

15.10.2014 20:57 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741987
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
asi by sme mali toto vsetko presunut, lebo vlakno je o Testoch
a toto je tema benzinnafta nepriamo vyvolana jednou poznamkou .
alebo zmazat?

Rozhodně smazat.!
Divím se že na to mazák ještě nevlítnul
Asi čeká aby to nemusel dělat po jednotlivých příspěvcích ale celé stránky...

21.01.2015 18:16 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2777364
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
DS5 .link.
no a C5
C5 .link.
take oddychove citanie bez velkej vypovednej hodnoty

04.03.2015 17:41 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2794628
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
sice test P508, ale vyplyva z toho ze uz montuju LED svetla namiesto bix, a tipujem ze nova c5 bude cosi cerpat z tohto vozu, .link.

05.08.2015 20:06 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848209
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Nový test C5:
.link.

05.08.2015 20:54 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848235
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
Stačí že vypada viac nemecky a už tie testy vychádzaju lepšie

05.08.2015 21:40 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848247
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ten pisálek dal do mínusů v podstatě jen to, že je pako a neumí se naučit ovládat něco jinýho, než ovladač k TV.
Perfektně to jezdí, je to tichý, pohodlný, spolehlivý, laciný, hezký, skoro prémiový, ale nekupujte to, má pitomý tlačítka.

06.08.2015 07:05 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848272
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Ten pisálek dal do mínusů v podstatě jen to, že je pako a neumí se naučit ovládat něco jinýho, než ovladač k TV.
Perfektně to jezdí, je to tichý, pohodlný, spolehlivý, laciný, hezký, skoro prémiový, ale nekupujte to, má pitomý tlačítka.

Přesně, dej tam tu hnusnou palubku z Prasatu a všichni ti utrhnou ruce, asi by bylo úplně nejlepší aby C5 patřila do koncernu a bude to jasné

06.08.2015 07:39 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848273
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No za mně : X7 menší prostor pro posádku,podvozek odskakuje v zatáčkách a i na rovinkách je méně stabilní - menší životnost,celkově dražší na opravách s menší životností, složitá a špatně přístuné díly při opravě, ohledně elektroniky : specifické komponenty s minimální možností změny konfigurace a doplnění čehokoli prostě katastrofa . Takže splňuje požadavky moderních aut.
Za mně pokud do ní budu muset jít tak co možná nejpozději - jinak vzhledově ANO , jinak má víc -sů než +sů.

06.08.2015 07:55 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848274
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
No mě zaujalo, jak píšou, že X7 má podle statistik dlouhodobě vysokou spolehlivost. Je to pravda, oproti I/II? Protože co se tady řeší u X7, tak to jsou přední pístnice, ramena, všechno drahé věci. U I/II to byly zadní ramena, přední brzdy, klapky topení, až na ty klapky docela levně opravitelné věci.

06.08.2015 08:20 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848276
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
c5vyskov napsal(a):
No mě zaujalo, jak píšou, že X7 má podle statistik dlouhodobě vysokou spolehlivost. Je to pravda, oproti I/II? Protože co se tady řeší u X7, tak to jsou přední pístnice, ramena, všechno drahé věci. U I/II to byly zadní ramena, přední brzdy, klapky topení, až na ty klapky docela levně opravitelné věci.


Klapky topení??? no kolik se jich opravovalo před stářím 7.let? a jestli to příjde i u X7?? - ta se dostává do tohoto stáří (nevím jak je to ošetřené u X7) , ale pokud se to bude dít také tak upřímnou soustrast.Zatím drží ale to u sedm let staré C5 II držely také

06.08.2015 10:45 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848287
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Mě klapky odešly přesně v 7. letech .

Jinak věty:
ale vzhledem ke hmotnosti vozu (1638 kg) dokáže skutečně překvapit a i při plném naložení vozu potrápí leckterý koncernový „dvoulitr v naftě“.
ale ani po překročení 4000 ot./min. zdaleka neztrácí svůj elán. Překvapivé, příjemné, povzbudivé a u pět let starého „HDIčka“ i relativně nečekané.

mě dostaly: ten člověk je asi trochu mimo.....

06.08.2015 11:33 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848294
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Mě klapky drží po 10 letech...ale řeší se to tady hodně.
Jo, celý ten článek vyznívá ve smyslu, že autor je skutečně překvapený, že ten pětiletý francouzský krám se 130tis. km ještě vůbec jede.

06.08.2015 11:47 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848296
Bllizzard
Město: Kamenný Újezd, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 186
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Proč pořád musí v každém testu vytahovat to jejich oblíbené "zmatek na palubce, tlačítka jsou špatně umístěná"? Neřekl bych, že je to v X7 tak zlé. Jestli to nebude tím, že jsou všichni zvyklý na koncern. Aby za chvíli EU nevydala normu na rozmístění ovladačů na palubní desce.
A dost mě dostalo to, že když jede do zatáčky a potřebuje něco zmáčknout na volantu, že musí pustit volant. To si to jako nemůže udělat před zatáčkou nebo až po ní? Fakt si musí třeba tu hlasitost upravit hned?

06.08.2015 11:57 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848299
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bllizzard napsal(a):
Proč pořád musí v každém testu vytahovat to jejich oblíbené "zmatek na palubce, tlačítka jsou špatně umístěná"? Neřekl bych, že je to v X7 tak zlé. Jestli to nebude tím, že jsou všichni zvyklý na koncern. Aby za chvíli EU nevydala normu na rozmístění ovladačů na palubní desce.
A dost mě dostalo to, že když jede do zatáčky a potřebuje něco zmáčknout na volantu, že musí pustit volant. To si to jako nemůže udělat před zatáčkou nebo až po ní? Fakt si musí třeba tu hlasitost upravit hned?


Pevnej střed je to poslední co by mi vadilo(trochu mi to připomíná staré BX a CX tam to bylo pod volantem také napevno a nebylo to tak špatné)

06.08.2015 14:31 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848320
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
99 Poslat soukromou zprávu
Kedze mam pokazene auto, mal som na dva dni pozicanu audi A4. No neuverite mi, mala uplne nelogicke rozmiestnenie tlacidiel Vsetko bolo inak, ako som zvyknuty z mojej C5. A to ani nehovorim, ze auto sa mi po rozbehnuti zamklo, a tlacidlo na odomknutie som tam ani nenasiel. To na klucikoch nefungovalo, takze ked som chcel odomknut, stacilo vypnut motor Nastastie okrem centralu, klimy a automatu nemala uz ziadnu vybavu, tak som nic ine nemusel ovladat.. Podobne to bude asi z tymi testermi. Ked vylezu zo svojej fabie homeless edition do poriadneho auta, nevedia co maju robit. Zrazu maju tolko moznosti..

06.08.2015 14:51 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2848321
StevoH
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 58

99 Poslat soukromou zprávu
Devilian napsal(a):
Kedze mam pokazene auto, mal som na dva dni pozicanu audi A4. No neuverite mi, mala uplne nelogicke rozmiestnenie tlacidiel Vsetko bolo inak, ako som zvyknuty z mojej C5. A to ani nehovorim, ze auto sa mi po rozbehnuti zamklo, a tlacidlo na odomknutie som tam ani nenasiel. To na klucikoch nefungovalo, takze ked som chcel odomknut, stacilo vypnut motor Nastastie okrem centralu, klimy a automatu nemala uz ziadnu vybavu, tak som nic ine nemusel ovladat.. Podobne to bude asi z tymi testermi. Ked vylezu zo svojej fabie homeless edition do poriadneho auta, nevedia co maju robit. Zrazu maju tolko moznosti..


Vystihol si to uplne presne Tiez nechapem co im na pevnom strede vadi, soferoval som aj c4 aj c5 s pevnym stredom, viac krat a bola to parada, hned clovek vedel v akej polohe je ktory ovladac. A ako poznamenal Blizzard - kto uz len v zakrute upravuje hlasitost radia alebo tempomat ?!?
Jedine co by som C5(x7) vytkol je tlacidko vystraznych svetiel. Fakt je odveci natahovat ruku cez celu palubovku, ked to clovek potrebuje.

Na mojej staro-novej C5(II) su tie ovladace pevne pod volantom, tiez sa mi to paci, je to proste prakticke.

Jednoznacne by som siel no novsej x7 ale rozpocet to nedovolil, no aj tak som komfortom strasne spokojny ( keby vsak klima a dlha trubka na hydru netrapila)

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator