| | |
12.10.2014 09:25 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741080
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): ja mam aj DS a sedi sa v nom navysost pohodlne a dobre, len kym sa v nom bude jazdit to este potrvaaaa
a tiez naco by mi bola X7 ked mam C6?
Já nemyslím z dob kdy jsi se narodil,ale novou - pro nás ,,tíhlé kluky" to je posezení , ale posaď do ní 2m a 150Kg a poleze z toho jako s F1
Já nemyslím z dob kdy jsi se narodil,ale novou:-)))) - pro nás ,,tíhlé kluky" to je posezení :palec , ale posaď do ní 2m a 150Kg a poleze z toho jako s F1:-))))
|
|
12.10.2014 09:39 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741082
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jo kdy jsme jetě jezdili ve starých kodovkách(100 a 120 tkách) ze zábav,tak se nás tam velo aj 8.
Tady v DS to bude stejné,pár agresivních zatáček větí rychlostí a je to cajk.
Jo kdy jsme jetě jezdili ve starých kodovkách(100 a 120 tkách) ze zábav,tak se nás tam velo aj 8. :-))
Tady v DS to bude stejné,pár agresivních zatáček větí rychlostí a je to cajk. :-))))
|
|
12.10.2014 11:13 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741091
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
No to zalezi na koho sa tlacis
No to zalezi na koho sa tlacis:-))))
|
|
12.10.2014 23:19 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741290
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobrý večer,
pro vechny správné "petrolheady", dá se jetě sehnat:
C5
.link.
i C6
.link.
vlkr
Dobrý večer,
pro vechny správné "petrolheady", dá se jetě sehnat:
C5
http://www.autoscout24.cz/ListGN.aspx?vis=1&state=A&atype=C&make=21&model=16525&fuel=B&fregfrom=2008&pricefrom=1000&powerscale=KW&powerfrom=120&page=1&results=20&ustate=N,U&sort=price&mmvco=1&mmvmk0=21&mmvmd0=16525&flzh=1
i C6
http://www.autoscout24.cz/ListGN.aspx?vis=1&state=A&atype=C&make=21&model=18585&fuel=B&pricefrom=1000&powerscale=KW&powerfrom=120&page=1&results=20&ustate=N,U&sort=price&mmvco=1&mmvmk0=21&mmvmd0=18585&flzh=1
vlkr
|
|
13.10.2014 19:58 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741571
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali.
No tak s tím naprosto nesouhlasím....
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali.
No tak s tím naprosto nesouhlasím....
|
|
13.10.2014 22:12 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741621
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Rio11 napsal(a): tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali.
No tak s tím naprosto nesouhlasím....
no dobre ja som ho nemal, ani sa nejdem hadat ale kombi 8.4?
ale asi by som ho asi neuzivil, no kedze vyrobca dava
Spotřeba paliva (l/100 km):
o Město: 12,0
o Mimo město: 6,3
o Kombinovaná: 8,4
tak kolko bola realita?
Více na:
.link.
no dobre ja som ho nemal, ani sa nejdem hadat ale kombi 8.4?
ale asi by som ho asi neuzivil, no kedze vyrobca dava
Spotřeba paliva (l/100 km):
o Město: 12,0
o Mimo město: 6,3
o Kombinovaná: 8,4
tak kolko bola realita?
Více na:
http://www.autorevue.cz/test-citroen-c5-20i-vs-hdi-s-turbem-nebo-bez_5/ch-36689#articleStart
|
|
13.10.2014 22:21 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741623
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
robo napsal(a): aj tak si myslim ze do dokonalosti to dotiahol Ford Mondeo 1.0l ecoboost 3valec
.link.
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali. mal som tu 1.6 110koni a to bolo na dialnici taaak zle s tym 5kvaltom a 4tisic otackami.
A c5 uz zdaleka nestoji 800tKc
Ty staré dobré 2.0i motory od PSA vůbec moc neerou a jsou to jedny s nejlepích dvoulitrů vyráběných v evropě i po roce 2000. např. i VW nebyl schopen tak sluný motor s nízkou spotřebou a vysokou spolehlivostí vyvinout.
Spotřeba se pohybuje podle stylu jízdy od 7 do 9 litrů. Co znamená maximálně dva litry navíc oproti dieselu s turbem! Mě naopak docela hodně mrzí e PSA tak nekompromisně protěuje dieselové motory a nepokusilo se zmodernizovat tyto staré spolehlivé benzíny ve spojení s 6-ti stupnovou převodovkou. Jejich jediná vada na kráse byla e po nájezdu cca 250 - 300 tis. km začnou mít větí spotřebu oleje, co se ovem dá větinou poměrně dobře a hlavně levně vyřeit.
tento motor jsme pouívali v P406 dlouho i na tahání vozíku a el pryč při nájezdu 400 tis. km zcela pojízdný. (auto se sice u rozpadalo, ale motor fičel jako za mlada).
Ty staré dobré 2.0i motory od PSA vůbec moc neerou a jsou to jedny s nejlepích dvoulitrů vyráběných v evropě i po roce 2000. např. i VW nebyl schopen tak sluný motor s nízkou spotřebou a vysokou spolehlivostí vyvinout.
Spotřeba se pohybuje podle stylu jízdy od 7 do 9 litrů. Co znamená maximálně dva litry navíc oproti dieselu s turbem! Mě naopak docela hodně mrzí e PSA tak nekompromisně protěuje dieselové motory a nepokusilo se zmodernizovat tyto staré spolehlivé benzíny ve spojení s 6-ti stupnovou převodovkou. Jejich jediná vada na kráse byla e po nájezdu cca 250 - 300 tis. km začnou mít větí spotřebu oleje, co se ovem dá větinou poměrně dobře a hlavně levně vyřeit.
tento motor jsme pouívali v P406 dlouho i na tahání vozíku a el pryč při nájezdu 400 tis. km zcela pojízdný. (auto se sice u rozpadalo, ale motor fičel jako za mlada).
|
|
14.10.2014 17:31 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741750
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Naprostý souhlas......se vím co jsi napsal Martine. K čemu je mi nafta co normálně ere 7 litrů, v benzínu jedu za 8 a v LPG no to ani nebudu psát....jinak se nafáci půjdou picnot..... Je fakt koda e vývoj těchto motorů skončil ....a jsem pevně přesvědčenej e kady auto ing a vývojář se zbláznil a vichni co sedí nad nimi také....toto je konec sluných aut a motorů zvlá....straně mi tve e to nemohu nijak ovlivnit.....
Naprostý souhlas......se vím co jsi napsal Martine. K čemu je mi nafta co normálně ere 7 litrů, v benzínu jedu za 8 a v LPG no to ani nebudu psát....jinak se nafáci půjdou picnot..... Je fakt koda e vývoj těchto motorů skončil ....a jsem pevně přesvědčenej e kady auto ing a vývojář se zbláznil a vichni co sedí nad nimi také....toto je konec sluných aut a motorů zvlá....straně mi tve e to nemohu nijak ovlivnit.....
|
|
14.10.2014 20:16 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741753
|
|
jumep
|
|
|
este si pohonme ego a pochvalme plyn
ked budes potrebovat silny motor a krutak tak ti tento atmosfericky motor nebude stacit a sahnes po V6 kde uz sa bavime o inej spotrebe
vsetko ma svoje pre a proti a 100kw nafta chodi za 5-6l normalne a u setrilkov za 4.5
kazdopadne proste zakaznici chcu silny motor, eu (a nielen eu, usa sa blazni s ecoboost) chce nizke emisie .. cez atmosfercicky nezaturbeny motor tu cesta bohuzial nevedie ... s tym sa treba zmierit ...
este si pohonme ego a pochvalme plyn :)
ked budes potrebovat silny motor a krutak tak ti tento atmosfericky motor nebude stacit a sahnes po V6 kde uz sa bavime o inej spotrebe
vsetko ma svoje pre a proti a 100kw nafta chodi za 5-6l normalne a u setrilkov za 4.5 :)
kazdopadne proste zakaznici chcu silny motor, eu (a nielen eu, usa sa blazni s ecoboost) chce nizke emisie .. cez atmosfercicky nezaturbeny motor tu cesta bohuzial nevedie ... s tym sa treba zmierit ...
|
|
14.10.2014 21:32 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741769
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Třeba Mazda se atmosférických benzínů drí a sklízí úspěch. 2.0i 165k to je motor snů. Dělaj jetě jeden dvoulitr se slabím výkonem.
Třeba Mazda se atmosférických benzínů drí a sklízí úspěch. 2.0i 165k to je motor snů. Dělaj jetě jeden dvoulitr se slabím výkonem.
|
|
14.10.2014 21:35 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741770
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Moná je to tím, e nejsou v EU a nemaj teda za prdelí ádný stupidní komisaře.
Moná je to tím, e nejsou v EU a nemaj teda za prdelí ádný stupidní komisaře.
|
|
14.10.2014 21:45 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741778
|
|
luta
|
|
|
a co ta 1.6 co se montuje do c-elysee /301 ? tu si dost v recenzích vychvalují. .link.
a co ta 1.6 co se montuje do c-elysee /301 ? tu si dost v recenzích vychvalují. http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-peugeot-301-1-6i-stroj-casu/
|
|
14.10.2014 21:49 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741779
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
naco taky motor co musis tocit 4000tisic a viac aby si mal 200nm?jasne v zrychleni 0-100 lepsie lebo na 3ke to tahaju povedzme do 120km/h pri testoch zrychlenia atd...max. vykon pri 6000otackach ?
c5 je take pohodove hupave auto ku ktoremu vysoke otacky akosi nehodia
a 103kW chrocht chodi za 5.5-6l l na dialnici
benzin 2.0i : Největí výkon: 103 kW (140 k) při 6 000 ot./min
Největí točivý moment: 200 Nm při 4 000 ot./min
Prunost 2.0i:
40 - 80 km/h: 2 st. 5,4 s; 3 st. 6,4 s; 4 st. 13,2 s; 5 st. 24,5 s
60-100 km/h: 3 st. 6,7 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 15,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 15,2 s; 5 st. 12,4 s
pruzne zrychlenie 2.0Hdi
40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 4,9 s; 4 st. 11,4 s
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 9,9 s; 5 st. 14,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 6,7 s; 5 st. 9,7 s; 6 st. 16,1
no a sok je ze 2.0i nema 6kvalt v x7?
naco taky motor co musis tocit 4000tisic a viac aby si mal 200nm?jasne v zrychleni 0-100 lepsie lebo na 3ke to tahaju povedzme do 120km/h pri testoch zrychlenia atd...max. vykon pri 6000otackach ?
c5 je take pohodove hupave auto ku ktoremu vysoke otacky akosi nehodia
a 103kW chrocht chodi za 5.5-6l l na dialnici
benzin 2.0i : Největí výkon: 103 kW (140 k) při 6 000 ot./min
Největí točivý moment: 200 Nm při 4 000 ot./min
Prunost 2.0i:
40 - 80 km/h: 2 st. 5,4 s; 3 st. 6,4 s; 4 st. 13,2 s; 5 st. 24,5 s
60-100 km/h: 3 st. 6,7 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 15,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 15,2 s; 5 st. 12,4 s
pruzne zrychlenie 2.0Hdi
40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 4,9 s; 4 st. 11,4 s
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 9,9 s; 5 st. 14,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 6,7 s; 5 st. 9,7 s; 6 st. 16,1
no a sok je ze 2.0i nema 6kvalt v x7?
|
|
14.10.2014 22:43 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741797
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Mikra napsal(a): Moná je to tím, e nejsou v EU a nemaj teda za prdelí ádný stupidní komisaře.
Hlavně nemají za prdelí evropské pokrytecké pseudoekology. V Japonsku a potamo i v USA mají toti mnohem přísnějí emisní normy, je nerozliují mezi benzínovým a dieselovým motorem. V evropě co je dovoleno naftě, není dovoleno benzínu! Některé dieselové modely aut běně prodávaných tady by v zámoří vůbec nemohly vyjet na silnici....
To je hlavní důvod proč se v Japonsku stále vyvíjí skvělé benzínové motory a tady se produkují takové paskvily.
Aby bylo jasno - já proti naftovým motorům nic nemám. (a u vůbec ne proti HDI, které jsou spolu s Toy D4D světová pička), ale jsou podle mě určené pro specifický druh pouití. (Např. vození nákladu, nebo jízda po dálnici ílenou rychlostí) Sám jedno HDI vlastním kvůli tahání vozíku. Ale: i kdy jsem si to vyzkouel několik let, u pro sebe na běné jedění naftu nechci a začínám mít obavu e to je důvod proč v budoucnu budu mít velké dilema jestli zůstat u Citroenu.
Hlavně nemají za prdelí evropské pokrytecké pseudoekology. V Japonsku a potamo i v USA mají toti mnohem přísnějí emisní normy, je nerozliují mezi benzínovým a dieselovým motorem. V evropě co je dovoleno naftě, není dovoleno benzínu! :-( Některé dieselové modely aut běně prodávaných tady by v zámoří vůbec nemohly vyjet na silnici....:-)
To je hlavní důvod proč se v Japonsku stále vyvíjí skvělé benzínové motory a tady se produkují takové paskvily.
Aby bylo jasno - já proti naftovým motorům nic nemám. (a u vůbec ne proti HDI, které jsou spolu s Toy D4D světová pička), ale jsou podle mě určené pro specifický druh pouití. (Např. vození nákladu, nebo jízda po dálnici ílenou rychlostí) Sám jedno HDI vlastním kvůli tahání vozíku. Ale: i kdy jsem si to vyzkouel několik let, u pro sebe na běné jedění naftu nechci a začínám mít obavu e to je důvod proč v budoucnu budu mít velké dilema jestli zůstat u Citroenu.
|
|
14.10.2014 23:54 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741812
|
|
jumep
|
|
|
nemas pravdu, niektore benzinove motori su na tom horsie ako fapove diesle
a na sialene rychlosti je prave ten benzinovy motor, naftovy motor na kludne nizke ustalene otacky
nemas pravdu, niektore benzinove motori su na tom horsie ako fapove diesle
a na sialene rychlosti je prave ten benzinovy motor, naftovy motor na kludne nizke ustalene otacky
|
|
15.10.2014 00:26 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741825
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
jumep napsal(a): nemas pravdu, niektore benzinove motori su na tom horsie ako fapove diesle
a na sialene rychlosti je prave ten benzinovy motor, naftovy motor na kludne nizke ustalene otacky
Myslím e to platí jen pokud se týká CO2..... obecně ja na tom nafta s emisemi hůř.
Ohledně jízdy při vysoké rychlosti jsem neměl na mysli supersporty, ale normální auta střední třídy. Jeliko je, jak říká, diesel uzpůsoben na jízdu v nízkých otáčkách s velikým točivým momentem, je proto jízda s ním v rychlostech okolo 180 zvukově klidnějí, jeliko hluk vozidla přehluuje ji zvuk motoru. A naopak: při nízkých rychlostech přehluuje motor hluk vozidla.
S benzínem je to opačně, do rychlostí povolených v tomto státě o motoru téměř nevím (pokud zrovna nepředjídím) ale při překročení rychlosti kolem 150 km u hluk motoru začíná obtěovat.
Ani si to člověk uvědomuje - je to dost psychologický moment. Ta nafta prostě podvědomě nutí člověka jet rychlej.
Navíc jsem i já osobně zjistil, e kdy jsem jezdil s dvoulitrovým dieselem, tak jsem nasbíral mnohem víc bodů a pokut ne s benzínem.
Myslím e to platí jen pokud se týká CO2..... obecně ja na tom nafta s emisemi hůř.
Ohledně jízdy při vysoké rychlosti jsem neměl na mysli supersporty, ale normální auta střední třídy. Jeliko je, jak říká, diesel uzpůsoben na jízdu v nízkých otáčkách s velikým točivým momentem, je proto jízda s ním v rychlostech okolo 180 zvukově klidnějí, jeliko hluk vozidla přehluuje ji zvuk motoru. A naopak: při nízkých rychlostech přehluuje motor hluk vozidla.
S benzínem je to opačně, do rychlostí povolených v tomto státě o motoru téměř nevím (pokud zrovna nepředjídím) ale při překročení rychlosti kolem 150 km u hluk motoru začíná obtěovat.
Ani si to člověk uvědomuje - je to dost psychologický moment. Ta nafta prostě podvědomě nutí člověka jet rychlej.:-d
Navíc jsem i já osobně zjistil, e kdy jsem jezdil s dvoulitrovým dieselem, tak jsem nasbíral mnohem víc bodů a pokut ne s benzínem. :-))))
|
|
15.10.2014 00:34 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741826
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Tady je trochu shrnutí:
"Mnohem závanějí vak je, e vlivem rozpraování paliva a hořením vznikají pevné částice. Proto musí být auta vybavena filtrem pevných částic, aby splňovala stále se zpřísňující normy. "V současné době jsou u emisních limitů Euro měřeny pevné částice pouze hmotnostně - změří se jejich hmotnost na ujetý kilometr a neměří se jejich počet. U nových emisních limitů Euro 6 vak dostala komise za úkol, aby vytvořila systém počítaní mnoství částic a stanovila limit, kolik vozidlo můe vypustit pevných částic na jeden kilometr."
Filtry jsou sice stále dokonalejí, jene čím jsou částice mení, tím jsou kodlivějí. "Větí částice se zachycují v nose nebo v nosohltanu a tolik nekodí, ovem mení částice a úplně nejmení nanočástice se mohou dostat a do plicních sklípků a dále do krve. V případě, e se usadí v plicních sklípcích, mohou mít neádoucí karcinogenní účinky."
Z toho na první pohled vyplývá, e auto na naftu nám kodí víc. Je to fakt, nebo omyl? "Naftové vozidlo má o něco horí regulované sloky ovlivňující kvalitu ovzduí, ale mají nií emise plynu způsobující klimatickou změnu. Záehové motory mají zase nií emise regulovaných sloek, ovem na druhou stranu jsou horí na klimatické změny," vysvětluje Jiří Hromádko.
Jinými slovy - naftové auto nám kodí víc v současnosti, benzínové teprve bude, a naopak. Teď si vyberte... "
Vzhelem k tomu jak velký podíl mají auta na celkové produkci co2 na světě je myslím ten větí kůdce naprosto jasný.
No ale to u jsme tuto debatu opravdu zaneřádili hodně velkým emisním odpadem
Tady je trochu shrnutí:
"Mnohem závanějí vak je, e vlivem rozpraování paliva a hořením vznikají pevné částice. Proto musí být auta vybavena filtrem pevných částic, aby splňovala stále se zpřísňující normy. "V současné době jsou u emisních limitů Euro měřeny pevné částice pouze hmotnostně - změří se jejich hmotnost na ujetý kilometr a neměří se jejich počet. U nových emisních limitů Euro 6 vak dostala komise za úkol, aby vytvořila systém počítaní mnoství částic a stanovila limit, kolik vozidlo můe vypustit pevných částic na jeden kilometr."
Filtry jsou sice stále dokonalejí, jene čím jsou částice mení, tím jsou kodlivějí. "Větí částice se zachycují v nose nebo v nosohltanu a tolik nekodí, ovem mení částice a úplně nejmení nanočástice se mohou dostat a do plicních sklípků a dále do krve. V případě, e se usadí v plicních sklípcích, mohou mít neádoucí karcinogenní účinky."
Z toho na první pohled vyplývá, e auto na naftu nám kodí víc. Je to fakt, nebo omyl? "Naftové vozidlo má o něco horí regulované sloky ovlivňující kvalitu ovzduí, ale mají nií emise plynu způsobující klimatickou změnu. Záehové motory mají zase nií emise regulovaných sloek, ovem na druhou stranu jsou horí na klimatické změny," vysvětluje Jiří Hromádko.
Jinými slovy - naftové auto nám kodí víc v současnosti, benzínové teprve bude, a naopak. Teď si vyberte... "
Vzhelem k tomu jak velký podíl mají auta na celkové produkci co2 na světě je myslím ten větí kůdce naprosto jasný. :-)
No ale to u jsme tuto debatu opravdu zaneřádili hodně velkým emisním odpadem:-))))
|
|
15.10.2014 17:27 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741928
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ja mam pocit e moj motor u slune hučí pri 130 km/h. Ideal je 90 km/h to je naozaj ako keby auto islo samo krasne s lahkosou ale naozaj u 120-130 take príjemne neni
ja mam pocit e moj motor u slune hučí pri 130 km/h. Ideal je 90 km/h to je naozaj ako keby auto islo samo krasne s lahkosou ale naozaj u 120-130 take príjemne neni
|
|
15.10.2014 18:38 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741952
|
|
jruze
|
|
|
Já jezdím na nízké ustálené otáčky (okolo 2000ot) akorát se i tak nedokáu vejít do rychlostních limitů
A výfuk mám jek jsem nedávno dával video (nové naftoví motory u mají řízené dávkování a spalování jako benzíny - mají lambdu)
Já jezdím na nízké ustálené otáčky (okolo 2000ot) akorát se i tak nedokáu vejít do rychlostních limitů :nevim:-d
A výfuk mám jek jsem nedávno dával video (nové naftoví motory u mají řízené dávkování a spalování jako benzíny - mají lambdu):-p
|
|
15.10.2014 20:07 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741974
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Vechny dosavadní auta jsem měl na benzín,i kdy tedy maximálně 1,6.
C5 je můj první nafák a pořád si říkám proč tak pozdě !
U nechci nic jiného ! Nejde mi o spotřebu ale o tu pohodičku,jak si přede na malé otáčky
Vůbec nechápu co na tom benzínu máte.
A hlavně kdy benzínové C5 nemají 6 stupeň...
Vechny dosavadní auta jsem měl na benzín,i kdy tedy maximálně 1,6.
C5 je můj první nafák a pořád si říkám proč tak pozdě !
U nechci nic jiného ! Nejde mi o spotřebu ale o tu pohodičku,jak si přede na malé otáčky :palec
Vůbec nechápu co na tom benzínu máte.:nevim :-d
A hlavně kdy benzínové C5 nemají 6 stupeň...
|
|
| |
|
|