Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 12 > >|
12.10.2014 09:25 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741080
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja mam aj DS a sedi sa v nom navysost pohodlne a dobre, len kym sa v nom bude jazdit to este potrvaaaa
a tiez naco by mi bola X7 ked mam C6?


Já nemyslím z dob kdy jsi se narodil,ale novou - pro nás ,,štíhlé kluky" to je posezení , ale posaď do ní 2m a 150Kg a poleze z toho jako s F1

12.10.2014 09:39 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741082
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jo když jsme ještě jezdili ve starých škodovkách(100 a 120 tkách) ze zábav,tak se nás tam vešlo aj 8.
Tady v DS to bude stejné,pár agresivních zatáček větší rychlostí a je to cajk.

12.10.2014 11:13 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741091
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No to zalezi na koho sa tlacis

12.10.2014 23:19 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741290
vlkr
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 204
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dobrý večer,

pro všechny správné "petrolheady", dá se ještě sehnat:
C5
.link.

i C6
.link.

vlkr

13.10.2014 19:58 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741571
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali.

No tak s tím naprosto nesouhlasím....

13.10.2014 22:12 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741621
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali.

No tak s tím naprosto nesouhlasím....

no dobre ja som ho nemal, ani sa nejdem hadat ale kombi 8.4?
ale asi by som ho asi neuzivil, no kedze vyrobca dava
Spotřeba paliva (l/100 km):
o Město: 12,0
o Mimo město: 6,3
o Kombinovaná: 8,4
tak kolko bola realita?
Více na:
.link.

13.10.2014 22:21 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741623
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
robo napsal(a):
aj tak si myslim ze do dokonalosti to dotiahol Ford Mondeo 1.0l ecoboost 3valec
.link.
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali. mal som tu 1.6 110koni a to bolo na dialnici taaak zle s tym 5kvaltom a 4tisic otackami.
A c5 uz zdaleka nestoji 800tKc

Ty staré dobré 2.0i motory od PSA vůbec moc nežerou a jsou to jedny s nejlepších dvoulitrů vyráběných v evropě i po roce 2000. např. i VW nebyl schopen tak slušný motor s nízkou spotřebou a vysokou spolehlivostí vyvinout.
Spotřeba se pohybuje podle stylu jízdy od 7 do 9 litrů. Což znamená maximálně dva litry navíc oproti dieselu s turbem! Mě naopak docela hodně mrzí že PSA tak nekompromisně protěžuje dieselové motory a nepokusilo se zmodernizovat tyto staré spolehlivé benzíny ve spojení s 6-ti stupnovou převodovkou. Jejich jediná vada na kráse byla že po nájezdu cca 250 - 300 tis. km začnou mít větší spotřebu oleje, což se ovšem dá většinou poměrně dobře a hlavně levně vyřešit.
tento motor jsme používali v P406 dlouho i na tahání vozíku a šel pryč při nájezdu 400 tis. km zcela pojízdný. (auto se sice už rozpadalo, ale motor fičel jako za mlada).

14.10.2014 17:31 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741750
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Naprostý souhlas......se vším co jsi napsal Martine. K čemu je mi nafta co normálně žere 7 litrů, v benzínu jedu za 8 a v LPG no to ani nebudu psát....jinak se nafáci půjdou picnot..... Je fakt škoda že vývoj těchto motorů skončil ....a jsem pevně přesvědčenej že každy auto ing a vývojář se zbláznil a všichni co sedí nad nimi také....toto je konec slušných aut a motorů zvl᚝....strašně mi štve že to nemohu nijak ovlivnit.....

14.10.2014 20:16 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741753
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
este si pohonme ego a pochvalme plyn

ked budes potrebovat silny motor a krutak tak ti tento atmosfericky motor nebude stacit a sahnes po V6 kde uz sa bavime o inej spotrebe
vsetko ma svoje pre a proti a 100kw nafta chodi za 5-6l normalne a u setrilkov za 4.5

kazdopadne proste zakaznici chcu silny motor, eu (a nielen eu, usa sa blazni s ecoboost) chce nizke emisie .. cez atmosfercicky nezaturbeny motor tu cesta bohuzial nevedie ... s tym sa treba zmierit ...

14.10.2014 21:32 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741769
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
Třeba Mazda se atmosférických benzínů drží a sklízí úspěch. 2.0i 165k to je motor snů. Dělaj ještě jeden dvoulitr se slabším výkonem.

14.10.2014 21:35 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741770
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Možná je to tím, že nejsou v EU a nemaj teda za prdelí žádný stupidní komisaře.

14.10.2014 21:45 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741778
luta
Město: Rosice u Brna, Auto: Touran 5t1Počet příspěvků: 303

99 Poslat soukromou zprávu
a co ta 1.6 co se montuje do c-elysee /301 ? tu si dost v recenzích vychvalují. .link.

14.10.2014 21:49 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741779
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
naco taky motor co musis tocit 4000tisic a viac aby si mal 200nm?jasne v zrychleni 0-100 lepsie lebo na 3ke to tahaju povedzme do 120km/h pri testoch zrychlenia atd...max. vykon pri 6000otackach ?
c5 je take pohodove hupave auto ku ktoremu vysoke otacky akosi nehodia
a 103kW chrocht chodi za 5.5-6l l na dialnici

benzin 2.0i : Největší výkon: 103 kW (140 k) při 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 200 Nm při 4 000 ot./min

Pružnost 2.0i:
40 - 80 km/h: 2 st. 5,4 s; 3 st. 6,4 s; 4 st. 13,2 s; 5 st. 24,5 s
60-100 km/h: 3 st. 6,7 s; 4 st. 9,7 s; 5 st. 15,9 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 15,2 s; 5 st. 12,4 s


pruzne zrychlenie 2.0Hdi
40 - 80 km/h: 2 st. 4,8 s; 3 st. 4,9 s; 4 st. 11,4 s
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 9,9 s; 5 st. 14,1 s
80-120 km/h: 3 st. 8,3 s; 4 st. 6,7 s; 5 st. 9,7 s; 6 st. 16,1

no a sok je ze 2.0i nema 6kvalt v x7?

14.10.2014 22:43 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741797
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Možná je to tím, že nejsou v EU a nemaj teda za prdelí žádný stupidní komisaře.

Hlavně nemají za prdelí evropské pokrytecké pseudoekology. V Japonsku a potažmo i v USA mají totiž mnohem přísnější emisní normy, jež nerozlišují mezi benzínovým a dieselovým motorem. V evropě co je dovoleno naftě, není dovoleno benzínu! Některé dieselové modely aut běžně prodávaných tady by v zámoří vůbec nemohly vyjet na silnici....
To je hlavní důvod proč se v Japonsku stále vyvíjí skvělé benzínové motory a tady se produkují takové paskvily.

Aby bylo jasno - já proti naftovým motorům nic nemám. (a už vůbec ne proti HDI, které jsou spolu s Toy D4D světová špička), ale jsou podle mě určené pro specifický druh použití. (Např. vození nákladu, nebo jízda po dálnici šílenou rychlostí) Sám jedno HDI vlastním kvůli tahání vozíku. Ale: i když jsem si to vyzkoušel několik let, už pro sebe na běžné ježdění naftu nechci a začínám mít obavu že to je důvod proč v budoucnu budu mít velké dilema jestli zůstat u Citroenu.

14.10.2014 23:54 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741812
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nemas pravdu, niektore benzinove motori su na tom horsie ako fapove diesle
a na sialene rychlosti je prave ten benzinovy motor, naftovy motor na kludne nizke ustalene otacky

15.10.2014 00:26 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741825
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nemas pravdu, niektore benzinove motori su na tom horsie ako fapove diesle
a na sialene rychlosti je prave ten benzinovy motor, naftovy motor na kludne nizke ustalene otacky

Myslím že to platí jen pokud se týká CO2..... obecně ja na tom nafta s emisemi hůř.
Ohledně jízdy při vysoké rychlosti jsem neměl na mysli supersporty, ale normální auta střední třídy. Jelikož je, jak říkáš, diesel uzpůsoben na jízdu v nízkých otáčkách s velikým točivým momentem, je proto jízda s ním v rychlostech okolo 180 zvukově klidnější, jelikož hluk vozidla přehlušuje již zvuk motoru. A naopak: při nízkých rychlostech přehlušuje motor hluk vozidla.
S benzínem je to opačně, do rychlostí povolených v tomto státě o motoru téměř nevím (pokud zrovna nepředjíždím) ale při překročení rychlosti kolem 150 km už hluk motoru začíná obtěžovat.
Aniž si to člověk uvědomuje - je to dost psychologický moment. Ta nafta prostě podvědomě nutí člověka jet rychlej.
Navíc jsem i já osobně zjistil, že když jsem jezdil s dvoulitrovým dieselem, tak jsem nasbíral mnohem víc bodů a pokut než s benzínem.

15.10.2014 00:34 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741826
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Tady je trochu shrnutí:

"Mnohem závažnější však je, že vlivem rozprašování paliva a hořením vznikají pevné částice. Proto musí být auta vybavena filtrem pevných částic, aby splňovala stále se zpřísňující normy. "V současné době jsou u emisních limitů Euro měřeny pevné částice pouze hmotnostně - změří se jejich hmotnost na ujetý kilometr a neměří se jejich počet. U nových emisních limitů Euro 6 však dostala komise za úkol, aby vytvořila systém počítaní množství částic a stanovila limit, kolik vozidlo může vypustit pevných částic na jeden kilometr."

Filtry jsou sice stále dokonalejší, jenže čím jsou částice menší, tím jsou škodlivější. "Větší částice se zachycují v nose nebo v nosohltanu a tolik neškodí, ovšem menší částice a úplně nejmenší nanočástice se mohou dostat až do plicních sklípků a dále do krve. V případě, že se usadí v plicních sklípcích, mohou mít nežádoucí karcinogenní účinky."

Z toho na první pohled vyplývá, že auto na naftu nám škodí víc. Je to fakt, nebo omyl? "Naftové vozidlo má o něco horší regulované složky ovlivňující kvalitu ovzduší, ale mají nižší emise plynu způsobující klimatickou změnu. Zážehové motory mají zase nižší emise regulovaných složek, ovšem na druhou stranu jsou horší na klimatické změny," vysvětluje Jiří Hromádko.

Jinými slovy - naftové auto nám škodí víc v současnosti, benzínové teprve bude, a naopak. Teď si vyberte... "

Vzhelem k tomu jak velký podíl mají auta na celkové produkci co2 na světě je myslím ten větší škůdce naprosto jasný.

No ale to už jsme tuto debatu opravdu zaneřádili hodně velkým emisním odpadem

15.10.2014 17:27 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741928
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
ja mam pocit že moj motor už slušne hučí pri 130 km/h. Ideal je 90 km/h to je naozaj ako keby auto islo samo krasne s lahkosou ale naozaj už 120-130 take príjemne neni

15.10.2014 18:38 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741952
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já jezdím na nízké ustálené otáčky (okolo 2000ot) akorát se i tak nedokážu vejít do rychlostních limitů
A výfuk mám jek jsem nedávno dával video (nové naftoví motory už mají řízené dávkování a spalování jako benzíny - mají lambdu)

15.10.2014 20:07 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2741974
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Všechny dosavadní auta jsem měl na benzín,i když tedy maximálně 1,6.
C5 je můj první nafák a pořád si říkám proč tak pozdě !
Už nechci nic jiného ! Nejde mi o spotřebu ale o tu pohodičku,jak si přede na malé otáčky
Vůbec nechápu co na tom benzínu máte.
A hlavně když benzínové C5 nemají 6 stupeň...

|< < 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator