| | |
11.10.2014 17:34 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741001
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Nemá náhodou vysokotlakej vstřik a moná i turbo ??? Jak se to jmenuje THP nebo HPI sakra kterej to je ?
Nemá náhodou vysokotlakej vstřik a moná i turbo ??? Jak se to jmenuje THP nebo HPI sakra kterej to je ?
|
|
11.10.2014 17:58 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741004
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi má na mysli THP. Ale to jsou jen 1.6.
O těch penězích to bylo vdycky, ale uvědom si, e před deseti lety ty auta byly někdy a o polovinu draí. Moje stálo nový 1.127.000,- Kč
Dnes dostane novou C5 v takový výbavě kolem 800.000,- Kč
A to se ostatní zboí o dost zdrailo. Take ta úspora je taky nutná díky tý ceně. Ale souhlasím s tím, e se to seká, jako kdysi Baa chrlil cvičky. Podle toho to vypadá. Jene si za to můeme sami. Vichni se honíme za lacinějím zboím. Celý národy nakupujou u rákosníků a na e-shopech. Dáváme přednost nízký ceně na úkor kvality. Ne vichni, ale veobecně ve světě tomu tak je. A tak i ty auta podle toho vypadají. Prostě spotřebák a nazdar. Kdy chce kvalitu, áhni hloub do rajtofle.
Asi má na mysli THP. Ale to jsou jen 1.6.
O těch penězích to bylo vdycky, ale uvědom si, e před deseti lety ty auta byly někdy a o polovinu draí. Moje stálo nový 1.127.000,- Kč
Dnes dostane novou C5 v takový výbavě kolem 800.000,- Kč
A to se ostatní zboí o dost zdrailo. Take ta úspora je taky nutná díky tý ceně. Ale souhlasím s tím, e se to seká, jako kdysi Baa chrlil cvičky. Podle toho to vypadá. Jene si za to můeme sami. Vichni se honíme za lacinějím zboím. Celý národy nakupujou u rákosníků a na e-shopech. Dáváme přednost nízký ceně na úkor kvality. Ne vichni, ale veobecně ve světě tomu tak je. A tak i ty auta podle toho vypadají. Prostě spotřebák a nazdar. Kdy chce kvalitu, áhni hloub do rajtofle.
|
|
11.10.2014 18:01 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741006
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Co jeto tedy za motor Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) HPI nebo THP.
Co jeto tedy za motor Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) HPI nebo THP.
|
|
11.10.2014 18:07 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741009
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Take to není to co mám já, ale ten průserovějí motor...
Take to není to co mám já, ale ten průserovějí motor...
|
|
11.10.2014 18:11 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741010
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ne. Je to stejný motor jako v C5 II, ádný THP ani HPI. Jen je to trochu poladěný. Teda bez turba a bez vysokotlaku.
Ne. Je to stejný motor jako v C5 II, ádný THP ani HPI. Jen je to trochu poladěný. Teda bez turba a bez vysokotlaku.
|
|
11.10.2014 18:23 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741017
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Tak asi jsem to pochopil, take to je klasika 2.0i 16V bez turba a vysokokotlakého vstřiku, take poslední slunej motor, to jsem netuil e se dá sehnat i v provedení C5 III.
Tak asi jsem to pochopil, take to je klasika 2.0i 16V bez turba a vysokokotlakého vstřiku, take poslední slunej motor, to jsem netuil e se dá sehnat i v provedení C5 III.
|
|
11.10.2014 18:26 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741018
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Vdy jsem ti psal, e ne vechny motory v C5 III jsou chatrný.
Vdy jsem ti psal, e ne vechny motory v C5 III jsou chatrný. :-d
|
|
11.10.2014 18:29 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741019
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
No to je jedině dobře, ale kolik takových kousků potká ??? Já hledal půl roku a nenael jsem nic takového jen samá nafta....
No to je jedině dobře, ale kolik takových kousků potká ??? Já hledal půl roku a nenael jsem nic takového jen samá nafta....
|
|
11.10.2014 18:36 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741020
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Ten u nás nekoupí, leda v Německu.Dělal se jen do roku 2009, pak dávali THP
Ten u nás nekoupí, leda v Německu.Dělal se jen do roku 2009, pak dávali THP:-(
|
|
11.10.2014 18:40 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741023
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Si mi nepotěil .....já myslel, e fakt v c5ce jsou jetě sluný motory a ono asi néé....take poslední dobrej motor se dělal v roce 2009.... nic potěujícího pro mne.....
Si mi nepotěil .....já myslel, e fakt v c5ce jsou jetě sluný motory a ono asi néé....take poslední dobrej motor se dělal v roce 2009....:-( nic potěujícího pro mne.....
|
|
11.10.2014 18:56 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741024
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Potěím tě. V současný době si můe koupit novou X7 s atmosférickou 1.6 (VTI 120 88 kw). Pokud nemá na novou, můe koupit starí atmosférickou 1.8. Obě ale jen jako socky, v exclusive se nedělali a nedělají. Jo a pouze v cizině, k nám se nedováí, ani nový ani jako ojetiny
Potěím tě. V současný době si můe koupit novou X7 s atmosférickou 1.6 (VTI 120 88 kw). Pokud nemá na novou, můe koupit starí atmosférickou 1.8. Obě ale jen jako socky, v exclusive se nedělali a nedělají;-). Jo a pouze v cizině, k nám se nedováí, ani nový ani jako ojetiny
|
|
11.10.2014 19:00 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741025
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
To si mi také moc nepotěil nějak jsem na 100 kW a víc.....
To si mi také moc nepotěil nějak jsem na 100 kW a víc.....
|
|
11.10.2014 19:06 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741026
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Tomu rozumím, přece jen je to těký auto
Tomu rozumím, přece jen je to těký auto
|
|
11.10.2014 20:44 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741032
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
aj tak si myslim ze do dokonalosti to dotiahol Ford Mondeo 1.0l ecoboost 3valec
.link.
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali. mal som tu 1.6 110koni a to bolo na dialnici taaak zle s tym 5kvaltom a 4tisic otackami.
A c5 uz zdaleka nestoji 800tKc
aj tak si myslim ze do dokonalosti to dotiahol Ford Mondeo 1.0l ecoboost 3valec
http://autobild.cas.sk/clanok/188620/test-ford-focus-1-0-ecoboost-elitny-downsizing
tie stare dobre benzinove motory 2.0i moc chlastali. mal som tu 1.6 110koni a to bolo na dialnici taaak zle s tym 5kvaltom a 4tisic otackami.
A c5 uz zdaleka nestoji 800tKc:-))
|
|
11.10.2014 21:07 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741033
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Pořád probíráte samé zápory
Kdybych měl zájem o C5tku a sbíral tady zkuenosti majitelů těchto aut,tak po přečtení těchto příspěvků o ní přestanu mít zájem,netvrdim e nemáte pravdu ale nějaké klady snad také má,třeba koule.
Pořád probíráte samé zápory:-((((
Kdybych měl zájem o C5tku a sbíral tady zkuenosti majitelů těchto aut,tak po přečtení těchto příspěvků o ní přestanu mít zájem,netvrdim e nemáte pravdu ale nějaké klady snad také má,třeba koule.:-))
|
|
11.10.2014 21:09 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2741034
|
|
jumep
|
|
|
preberaju sa zapory ktore mohli ist k lepsiemu v ramci citroenu, ono je to podobne u inych automobiliek, cize si myslim ze nic odstrasujuce, je to proste trend ktory akosi nam nesedi, je ale mozne ze ostatnym 90% ludom asi sedi, inak by sa im to nepredavalo a zmenili by strategiu ...
alebo skratke je par tych co dost kricia a vykricali si to ze je to tak ako to je
preberaju sa zapory ktore mohli ist k lepsiemu v ramci citroenu, ono je to podobne u inych automobiliek, cize si myslim ze nic odstrasujuce, je to proste trend ktory akosi nam nesedi, je ale mozne ze ostatnym 90% ludom asi sedi, inak by sa im to nepredavalo a zmenili by strategiu ...
alebo skratke je par tych co dost kricia a vykricali si to ze je to tak ako to je
|
|
| |
|
|