| | |
10.10.2014 12:55 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740804
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
No ja se pridam taky na stranu toho, ze X7 je krome designu horsi auto z hlediska ojetiny. Na C5 I jsem za prvni tri roky co jsem ji jako ojetou nesahl, max. nejake prkotiny, interier zcela v pohode. Na X7 mi vrze uz vetsina madel, lupe vetsina dveri v lete (castecne vyreseno pridanym olejem do kostek ve dverich), vibruje mi neco jak v levych tak pravych dverich, sem tam neco v palubovce. Pripominam, ze dvere ani palubovka dole nikdy nebyli, aspon podle vypisu serv. historie. Diletantsvi ohledne aut. servisu je docela velke - ti lidi to auto neznaji, a na ty napravy cumi jako puk a nevi si s tim rad, taky zalezi jak kde chytnete servisaka.
Takze jestli je interier kvaitnejsi, tak mozna materialy, ale montaz nebo proste usazeni to podle me degraduje. Reseni vnitrniho prostoru zejmena stredove konzole mezi sedadly je tragicke. Do schranky abych si vykloubil ruku, mobil neni kam odlozit, aby nelital v aute pri rychlejsi jizde.
Na druhou stranu mi prisla jizda v X7 pohodlnejsi nez ve starsi C5 i pres vetsi kola. Sedadla jsou lepsi, sice se nezmolkuje alcantra, ale zase praska kuze na sedaku ridice v levem rohu a to dost.
Kdosi tu zminoval, ze ma pred motorem mista, ze by tam mohl pasovat lidi mozna tak pro 4 valec, bohuzel 6valce, kterych je sice malo tam nemaji misto vubec zadne, i proto je napr. baterka v kufru.
Ja nevim proc se vam tam zda C5 X7zevnitr mala, mam 190cm a jak vepredu tak vzadu se sedi akorat. Ano, nedam si koleno pres koleno, ale 4 normalne vysoke lidi v aute nic do kolen tlacit urcite nebude. Starsi C5 mela taky subtilnejsi sedadla s vykrojenim, takze se tam kolena schovala, tady maji sedadla zadni cast oplastovane, coz je mnohem lepsi, kvuli detem v sedackach, za to davam urcite +.
Kolega ma Avensis 2006 tusim, a tedy nutno rict, ze to auto ma vevnitr neskutecne vic prostoru. Nevim cim to je, ale bylo by to hezke to tam mit. Z tohoto pohledu je skutecne vnitrni prostor C5tky na svoje zarazeni celkem maly, ale porad si myslim, ze dostatecny.
No ja se pridam taky na stranu toho, ze X7 je krome designu horsi auto z hlediska ojetiny. Na C5 I jsem za prvni tri roky co jsem ji jako ojetou nesahl, max. nejake prkotiny, interier zcela v pohode. Na X7 mi vrze uz vetsina madel, lupe vetsina dveri v lete (castecne vyreseno pridanym olejem do kostek ve dverich), vibruje mi neco jak v levych tak pravych dverich, sem tam neco v palubovce. Pripominam, ze dvere ani palubovka dole nikdy nebyli, aspon podle vypisu serv. historie. Diletantsvi ohledne aut. servisu je docela velke - ti lidi to auto neznaji, a na ty napravy cumi jako puk a nevi si s tim rad, taky zalezi jak kde chytnete servisaka.
Takze jestli je interier kvaitnejsi, tak mozna materialy, ale montaz nebo proste usazeni to podle me degraduje. Reseni vnitrniho prostoru zejmena stredove konzole mezi sedadly je tragicke. Do schranky abych si vykloubil ruku, mobil neni kam odlozit, aby nelital v aute pri rychlejsi jizde.
Na druhou stranu mi prisla jizda v X7 pohodlnejsi nez ve starsi C5 i pres vetsi kola. Sedadla jsou lepsi, sice se nezmolkuje alcantra, ale zase praska kuze na sedaku ridice v levem rohu a to dost.
Kdosi tu zminoval, ze ma pred motorem mista, ze by tam mohl pasovat lidi mozna tak pro 4 valec, bohuzel 6valce, kterych je sice malo tam nemaji misto vubec zadne, i proto je napr. baterka v kufru.
Ja nevim proc se vam tam zda C5 X7zevnitr mala, mam 190cm a jak vepredu tak vzadu se sedi akorat. Ano, nedam si koleno pres koleno, ale 4 normalne vysoke lidi v aute nic do kolen tlacit urcite nebude. Starsi C5 mela taky subtilnejsi sedadla s vykrojenim, takze se tam kolena schovala, tady maji sedadla zadni cast oplastovane, coz je mnohem lepsi, kvuli detem v sedackach, za to davam urcite +.
Kolega ma Avensis 2006 tusim, a tedy nutno rict, ze to auto ma vevnitr neskutecne vic prostoru. Nevim cim to je, ale bylo by to hezke to tam mit. Z tohoto pohledu je skutecne vnitrni prostor C5tky na svoje zarazeni celkem maly, ale porad si myslim, ze dostatecny.
|
|
10.10.2014 12:58 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740805
|
|
jumep
|
|
|
Tak do francuzska sme sa v pohode pobalili do kufra 3 baby a ja + autochladnicka + basa piva.
Ten kufor neni az tak mali a nemas pravdu v tom ze treba byt nabaleny, ludia pre ktorych to auto bolo postavene si beru kreditku a plavky ked niekam idu (pre porovnanie si pozri kufor audi a8).
martinrx: s touto vetou: " e z auta není vidět a jsou malé okna je bohuel trend dnení doby - automobilky se snaí lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejí, co zaručují tlusté konstrukce a horí úhel výhledu z auta." nesuhlasim. C6 ma velke okna, je priestranna a prave aj pri 180 si ludia v nej sediaci mozu vychutnavat okolie a nie pozerat s tankoveho priezoru. Osobne fakt nechapem ten trend malich okien
Tak do francuzska sme sa v pohode pobalili do kufra 3 baby a ja + autochladnicka + basa piva.
Ten kufor neni az tak mali a nemas pravdu v tom ze treba byt nabaleny, ludia pre ktorych to auto bolo postavene si beru kreditku a plavky ked niekam idu :) (pre porovnanie si pozri kufor audi a8).
martinrx: s touto vetou: " e z auta není vidět a jsou malé okna je bohuel trend dnení doby - automobilky se snaí lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejí, co zaručují tlusté konstrukce a horí úhel výhledu z auta." nesuhlasim. C6 ma velke okna, je priestranna a prave aj pri 180 si ludia v nej sediaci mozu vychutnavat okolie a nie pozerat s tankoveho priezoru. Osobne fakt nechapem ten trend malich okien
|
|
10.10.2014 13:00 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740806
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
:-)
|
|
10.10.2014 13:11 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740813
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
K tomu vnitřnímu prostoru:
Stačí si vzít nákresy nebo vzít metr(a bylo zmíněno i ve srovnávacích testech) a na ířku je uvnitř X7 irí ne superb o 2cm a ne třeba vectra o 8 cm! Ale jak píe jumep, ten interiér dělá dojem, e člověka nějak víc obklopuje a těsní. Asi větí roztřítěnost, rychleji ubíhající zúení ke střee, nií střecha...Protoe občas vozívám 5 lidí, tak ířka vzadu a neexistence středového tunelu vzadu (téměř jediné běné auto na trhu)byly pro mne kdysi zásadní kritéria a v tomto velká spokojenost i u X7.
Na délku na zadních sedadlech bez diskuse pár čísel by se hodilo. Ale u C5 I dosaeno opticky na úkor opěradel předních sedadel.
K tomu vnitřnímu prostoru:
Stačí si vzít nákresy nebo vzít metr(a bylo zmíněno i ve srovnávacích testech) a na ířku je uvnitř X7 irí ne superb o 2cm a ne třeba vectra o 8 cm! Ale jak píe jumep, ten interiér dělá dojem, e člověka nějak víc obklopuje a těsní. Asi větí roztřítěnost, rychleji ubíhající zúení ke střee, nií střecha...Protoe občas vozívám 5 lidí, tak ířka vzadu a neexistence středového tunelu vzadu (téměř jediné běné auto na trhu)byly pro mne kdysi zásadní kritéria a v tomto velká spokojenost i u X7.
Na délku na zadních sedadlech bez diskuse pár čísel by se hodilo. Ale u C5 I dosaeno opticky na úkor opěradel předních sedadel.
|
|
10.10.2014 13:21 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740821
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já jsem sice jetě v x7 neseděl a doufám e po srazu u to platit nebude.Nicméně to auto ve mě budí rozpaky,je sice hezké ale pro normální lidi já bych chtěl víc avandgardy
A ten vnitřní prostor by mě nejspí hodně vadil. Mě je malá i II. ...
Francouzi se asi opravdu zbláznili. No oni jsou vesměs vichni prckové.
koda e ho nedělají Holanďané - největí národ v evropě... (průměrná výka muů 180)
Zatím to vidím e si svého miláčka musím hodně hýčkat protoe po něm fakt nevím
Ono je to těké přijít s něčím zvlátním a vybočujícím z hlavního proudu. Větina lidí jsou ovce a ten zbytek automobilku neuiví...
A jetě k tomu BX, jak e se s ním nedá jezdit? Dnes by mě po C5 u asi neuspokojilo prostorem,ale ta houpačka byla boí!!!
Ale to je zase ono,málokdo to ocení kdy vidí vude testy kde se mluví o tom jak auto sedí atd.Jako by vichni byli závodníci.
Nevím proč Citroen nevymyslel jetě nějakou rozsáhlejí regulaci tvrdosti jako je tlačítko sport. e by bylo více poloh nejenom nahoru/dolů ale i tvrdostí alespoň 3 polohy. Já bych si naladil "vodní postel"
Jene jsme zase u toho koupilo by to 5 lidi
Já jsem sice jetě v x7 neseděl a doufám e po srazu u to platit nebude.Nicméně to auto ve mě budí rozpaky,je sice hezké ale pro normální lidi;-) já bych chtěl víc avandgardy:-))))
A ten vnitřní prostor by mě nejspí hodně vadil. Mě je malá i II. ...
Francouzi se asi opravdu zbláznili. No oni jsou vesměs vichni prckové.
koda e ho nedělají Holanďané - největí národ v evropě... (průměrná výka muů 180)
Zatím to vidím e si svého miláčka musím hodně hýčkat protoe po něm fakt nevím :-(:-(
Ono je to těké přijít s něčím zvlátním a vybočujícím z hlavního proudu. Větina lidí jsou ovce a ten zbytek automobilku neuiví...
A jetě k tomu BX, jak e se s ním nedá jezdit? Dnes by mě po C5 u asi neuspokojilo prostorem,ale ta houpačka byla boí!!!
Ale to je zase ono,málokdo to ocení kdy vidí vude testy kde se mluví o tom jak auto sedí atd.Jako by vichni byli závodníci.
Nevím proč Citroen nevymyslel jetě nějakou rozsáhlejí regulaci tvrdosti jako je tlačítko sport. e by bylo více poloh nejenom nahoru/dolů ale i tvrdostí alespoň 3 polohy. Já bych si naladil "vodní postel" :-)
Jene jsme zase u toho koupilo by to 5 lidi:-(
|
|
10.10.2014 14:19 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740826
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
martinrx: s touto vetou: " e z auta není vidět a jsou malé okna je bohuel trend dnení doby - automobilky se snaí lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejí, co zaručují tlusté konstrukce a horí úhel výhledu z auta." nesuhlasim. C6 ma velke okna, je priestranna a prave aj pri 180 si ludia v nej sediaci mozu vychutnavat okolie a nie pozerat s tankoveho priezoru. Osobne fakt nechapem ten trend malich okien
To más asi samozřejmě pravdu s c6, ale je nutno si uvědomit e to auto se začalo vyvíjet u někdy v letech po r.2000 a patří si myslím jetě do starí a poctivějí generace vozů. Za dalí je to auto vyí třídy, co znamená e na pohodlí cestujících se tam dbalo prvořadě - moná je tam navíc pouito jiné sklo v oknech, ne v běných autech střední či nií střední, kde se dává sklo sice normální ale s mení plochou.
A s těmi malými okny dnes je to opravdu trend - stačí si projít autosalony různých značek s dnení nabídkou vozů (myleno modely po roce 2010)
martinrx: s touto vetou: " e z auta není vidět a jsou malé okna je bohuel trend dnení doby - automobilky se snaí lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejí, co zaručují tlusté konstrukce a horí úhel výhledu z auta." nesuhlasim. C6 ma velke okna, je priestranna a prave aj pri 180 si ludia v nej sediaci mozu vychutnavat okolie a nie pozerat s tankoveho priezoru. Osobne fakt nechapem ten trend malich okien
To más asi samozřejmě pravdu s c6, ale je nutno si uvědomit e to auto se začalo vyvíjet u někdy v letech po r.2000 a patří si myslím jetě do starí a poctivějí generace vozů. Za dalí je to auto vyí třídy, co znamená e na pohodlí cestujících se tam dbalo prvořadě - moná je tam navíc pouito jiné sklo v oknech, ne v běných autech střední či nií střední, kde se dává sklo sice normální ale s mení plochou. :-)
A s těmi malými okny dnes je to opravdu trend - stačí si projít autosalony různých značek s dnení nabídkou vozů (myleno modely po roce 2010)
|
|
10.10.2014 14:29 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740827
|
|
jumep
|
|
|
prave amvarom dosiahli to o com sa tu bavime, sice si to sam nenastavis ale ono to ide stale v tom hupavom vodna postel rezime do momentu ked ti nastane nejaky prboblem, manever volantom, zosliapnutie plynoveho pedalu, brzdy a podobne
proste prementlive tlmice + h3+
vychadza z toho 16 programov pruzenia ktore sa v zavislosti od okolnosti prestavuju
prave amvarom dosiahli to o com sa tu bavime, sice si to sam nenastavis ale ono to ide stale v tom hupavom vodna postel rezime do momentu ked ti nastane nejaky prboblem, manever volantom, zosliapnutie plynoveho pedalu, brzdy a podobne
proste prementlive tlmice + h3+
vychadza z toho 16 programov pruzenia ktore sa v zavislosti od okolnosti prestavuju
|
|
10.10.2014 15:05 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740832
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To je sice pěkné ale k čemu to bylo kdy to stejné umřelo...?
Kdy si představím e v 70" dávali hydru do GS auta úrovně a velikostí dnení C3
Tak je mi hodně smutno
U XANTIE taky udělali active a bylo to bez dneních počítačů ...
Take mi to dnení celkové tvrdění auta prijde na prd
Neomezená rychlost je jen v německu, a si tam nechají své BMW a nemusí se celý svět řídit podle nich...
To je sice pěkné ale k čemu to bylo kdy to stejné umřelo...?
Kdy si představím e v 70" dávali hydru do GS auta úrovně a velikostí dnení C3
Tak je mi hodně smutno:-(
U XANTIE taky udělali active a bylo to bez dneních počítačů ...
Take mi to dnení celkové tvrdění auta prijde na prd :-(
Neomezená rychlost je jen v německu, a si tam nechají své BMW a nemusí se celý svět řídit podle nich...:-d
|
|
10.10.2014 21:46 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740899
|
|
jruze
|
|
|
K prostoru - tak si vlezte do DS a přestanate kritizovat stísněný prostor v X7
K prostoru - tak si vlezte do DS a přestanate kritizovat stísněný prostor v X7:-o
|
|
11.10.2014 11:39 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740962
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
sgt napsal(a):
Tak jsem si to tu ve prostudoval. A doel jsem k závěru, e jedničková verze C5 je prostě ta povedená a nejlepí. To ostatní co se knstruktéři snaili vylepit je prostě jen průser ve vech směrech, jak prostor ve voze, tak motory, stejně tak se mi nezamlouvá vzhled kokpitu a dalí prvky. A co povauji za největí problém je motorizace nových vozů, nejen u citroenu ale i u jiných značek... prostě kvalitní motory jsou ji dávno zapomenuty.........dnes 1600 ccm 150 HP,,,,,,,,,,,,,co najede ???? ne umře ???? vechno natlačené turbem, a jestli motor najede 200 t km, nebo 500 t km, to nikdo neřeí. Ty nové motory těch 500 tkm nedají.... a to je pro mne rozhodující......
Tak jsem si to tu ve prostudoval. A doel jsem k závěru, e jedničková verze C5 je prostě ta povedená a nejlepí. To ostatní co se knstruktéři snaili vylepit je prostě jen průser ve vech směrech, jak prostor ve voze, tak motory, stejně tak se mi nezamlouvá vzhled kokpitu a dalí prvky. A co povauji za největí problém je motorizace nových vozů, nejen u citroenu ale i u jiných značek... prostě kvalitní motory jsou ji dávno zapomenuty.........dnes 1600 ccm 150 HP,,,,,,,,,,,,,co najede ???? ne umře ???? vechno natlačené turbem, a jestli motor najede 200 t km, nebo 500 t km, to nikdo neřeí. Ty nové motory těch 500 tkm nedají.... a to je pro mne rozhodující......
|
|
11.10.2014 11:55 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740964
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Trochu jsi to zjednoduil, ale v principu to tak je, bohuel pro nás nemajetný. Auto bys měl po 5ti letech serotovat a pořídit si nový, moderní, bezpečný, ekologický a ekonomický. Dal bys práci automobilkám, nespal bys na slamníku vycpaným prachama, nekodil bys ivotnímu prostředí čoudící vyrachtanou herkou a svět by byl jetě růovějí, ne ho viděj ti pojebaný eurokomisaři.
V praxi to ale nefunguje a my se máme podělat, aby jsme udreli vraky v trochu pojízdným stavu. A ekonomika i ekologie dostávaj pěkně na prdel.
Ale ne vechny motory montovaný do X7 jsou tak chatrný. Jetě pořád je tu pár "zastaralých" moností a některý vylepení nejsou zhorením C5 I, ale naopak.
Trochu jsi to zjednoduil, ale v principu to tak je, bohuel pro nás nemajetný. Auto bys měl po 5ti letech serotovat a pořídit si nový, moderní, bezpečný, ekologický a ekonomický. Dal bys práci automobilkám, nespal bys na slamníku vycpaným prachama, nekodil bys ivotnímu prostředí čoudící vyrachtanou herkou a svět by byl jetě růovějí, ne ho viděj ti pojebaný eurokomisaři.
V praxi to ale nefunguje a my se máme podělat, aby jsme udreli vraky v trochu pojízdným stavu. A ekonomika i ekologie dostávaj pěkně na prdel.
Ale ne vechny motory montovaný do X7 jsou tak chatrný. Jetě pořád je tu pár "zastaralých" moností a některý vylepení nejsou zhorením C5 I, ale naopak.
|
|
11.10.2014 13:23 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740968
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Prosím tě řekni mi který motor za posledních deset let stojí za to abych se na něj kouknul. Nejsem na naftu, to u tu asi vichni pochopily. Od té doby co se dělá vechno maloobjemové a s turbem, jsou vechny motory o ničem, velký výkon , ádná výdr, prostě motory na nic. Né nadarmo se říkalo objem ničím nenahradí. A tak pánové co jsme si do dneních dnů kupovali sluné ojetiny, máme prostě smůlu, ty sluné ojetiny budou mít totálně vysypané motory,take zase auto o ničem.........co si pořídím a moje C5ka dojezdí to netuím, protoe ji dnes neznám auto které by mne oslovilo abych si jej koupil.....
Prosím tě řekni mi který motor za posledních deset let stojí za to abych se na něj kouknul. Nejsem na naftu, to u tu asi vichni pochopily. Od té doby co se dělá vechno maloobjemové a s turbem, jsou vechny motory o ničem, velký výkon , ádná výdr, prostě motory na nic. Né nadarmo se říkalo objem ničím nenahradí. A tak pánové co jsme si do dneních dnů kupovali sluné ojetiny, máme prostě smůlu, ty sluné ojetiny budou mít totálně vysypané motory,take zase auto o ničem.........co si pořídím a moje C5ka dojezdí to netuím, protoe ji dnes neznám auto které by mne oslovilo abych si jej koupil.....
|
|
11.10.2014 15:09 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740979
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): Prosím tě řekni mi který motor za posledních deset let stojí za to abych se na něj kouknul. Nejsem na naftu, to u tu asi vichni pochopily. Od té doby co se dělá vechno maloobjemové a s turbem, jsou vechny motory o ničem, velký výkon , ádná výdr, prostě motory na nic. Né nadarmo se říkalo objem ničím nenahradí. A tak pánové co jsme si do dneních dnů kupovali sluné ojetiny, máme prostě smůlu, ty sluné ojetiny budou mít totálně vysypané motory,take zase auto o ničem.........co si pořídím a moje C5ka dojezdí to netuím, protoe ji dnes neznám auto které by mne oslovilo abych si jej koupil.....
A kolik si myslí e vydrí ten tvůj motor? Já ruil 2.2 s půl mega Km A na RHR mám 230000Km, jezdí mi sem dvě 1.6 HDI s nájezdem 440000Km a ve krom dvou vstřiků původní.Jestli to samé najede ten tvůj
A C6 má ohledně kufru jednu obrovskou výhodu - uzavřený , není vidět co v něm je a patně vyrdatelný(jeden z důvodů proč jí má jeden můj zákazník - vozí přístroje a elektroniku za víc ne mega neustále sebou - a je v klidu) má v tom biturbo a jezdí do 7L.
A kolik si myslí e vydrí ten tvůj motor? Já ruil 2.2 s půl mega Km A na RHR mám 230000Km, jezdí mi sem dvě 1.6 HDI s nájezdem 440000Km a ve krom dvou vstřiků původní.Jestli to samé najede ten tvůj :palec:nevim
A C6 má ohledně kufru jednu obrovskou výhodu - uzavřený , není vidět co v něm je a patně vyrdatelný(jeden z důvodů proč jí má jeden můj zákazník - vozí přístroje a elektroniku za víc ne mega neustále sebou - a je v klidu) má v tom biturbo a jezdí do 7L.
|
|
11.10.2014 15:20 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740980
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Tady se nehádáme o jednom konkrétním motoru, ale o celkové koncepci výrobců.........A jestli dobře čtu tak ty tvoje motory jsou samé nafty.....uka mi dnes slunej benzínovej motor co není nadupanej turbem a vysokotlakym vstřikem,,,,,oboje to je průser automobilového průmyslu-----a předpisů EU...
Tady se nehádáme o jednom konkrétním motoru, ale o celkové koncepci výrobců.........A jestli dobře čtu tak ty tvoje motory jsou samé nafty.....uka mi dnes slunej benzínovej motor co není nadupanej turbem a vysokotlakym vstřikem,,,,,oboje to je průser automobilového průmyslu-----a předpisů EU...
|
|
11.10.2014 15:26 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740982
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Rio11 napsal(a): Tady se nehádáme o jednom konkrétním motoru, ale o celkové koncepci výrobců.........A jestli dobře čtu tak ty tvoje motory jsou samé nafty.....uka mi dnes slunej benzínovej motor co není nadupanej turbem a vysokotlakym vstřikem,,,,,oboje to je průser automobilového průmyslu-----a předpisů EU...
Asi u je tahle diskuze off-topic, ale nedá mi to.
Pracuji v automobilovém průmyslu a někteří zákaznící poadují "garanci" 250 000 km, větina ne, ale to plyne z povahy dílu.
Co se stane pak, je kadému umák. Tak co bys čekal od dneních výrobků, je to spotřebák, jak vyplynulo z Mikrova příspěvku.
Asi u je tahle diskuze off-topic, ale nedá mi to.
Pracuji v automobilovém průmyslu a někteří zákaznící poadují "garanci" 250 000 km, větina ne, ale to plyne z povahy dílu.
Co se stane pak, je kadému umák. Tak co bys čekal od dneních výrobků, je to spotřebák, jak vyplynulo z Mikrova příspěvku.
|
|
11.10.2014 15:51 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740983
|
|
jruze
|
|
|
Dnes je trend západního světa jedo malé auto na popojíďky a jedno na dlouhé trasy. Ti co jezdí hodně (podnikatelé atd.. ) vyuívají dvou a tří letých operativních leasingů s nájezdem +- 50kKm ročně (je to pro ně výhodnějí) Výrobce nepotřebuje dlouhou ivotnost - jemu stačí kdy to přeije záruku ( to je do 100000Km) nebo 5 let - do obojího se vejde - dnes je výroba převyující poptávku tak politika výdre je opačná(nebo si musí koupit auto za pět mega a víc s doivotní zárukou na provoz - několik firem-výrobců to tak mají)
Dnes je trend západního světa jedo malé auto na popojíďky a jedno na dlouhé trasy. Ti co jezdí hodně (podnikatelé atd.. ) vyuívají dvou a tří letých operativních leasingů s nájezdem +- 50kKm ročně (je to pro ně výhodnějí) Výrobce nepotřebuje dlouhou ivotnost - jemu stačí kdy to přeije záruku ( to je do 100000Km) nebo 5 let - do obojího se vejde - dnes je výroba převyující poptávku tak politika výdre je opačná(nebo si musí koupit auto za pět mega a víc s doivotní zárukou na provoz - několik firem-výrobců to tak mají);-)
|
|
11.10.2014 16:30 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740984
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
mne vadi ze sedan nema zadny stierac na tom frajerskom vypuklom okne. Kazde jesenne rano ked je auto zarosene najprv cuvam asi 50m.
tak mi pripada divne aby som to sklo utieral aby som videl. toto som zistil az ked som zacal auto pouzivat.
kamera v sedane neni
mne vadi ze sedan nema zadny stierac na tom frajerskom vypuklom okne. Kazde jesenne rano ked je auto zarosene najprv cuvam asi 50m.
tak mi pripada divne aby som to sklo utieral aby som videl. toto som zistil az ked som zacal auto pouzivat.
kamera v sedane neni
|
|
11.10.2014 16:41 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740987
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Pouze osobní názor: C5 lll - německé auto s francouzkou značkou. Vnějí vzhled příli jednotný s DAS AUTO. Ztratila se francouzká lehká elegance, zmenil se vnitřní prostor, spousta uitečných věcí byla odstraněna, ivotnost dílů I, II a III je zhruba stejná, přičem díly na III jsou 2 a 4x draí.
Pouze osobní názor: C5 lll - německé auto s francouzkou značkou. Vnějí vzhled příli jednotný s DAS AUTO. Ztratila se francouzká lehká elegance, zmenil se vnitřní prostor, spousta uitečných věcí byla odstraněna, ivotnost dílů I, II a III je zhruba stejná, přičem díly na III jsou 2 a 4x draí.
|
|
11.10.2014 17:14 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740995
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 578 |
|
|
Jak jsem psal....konec poctivých aut a celého auto průmyslu..... u je to jen o penězích .....a u je to jen o tom kdo víc a za víc prodá kvalita ji není....ve je spotřebák.....
Jak jsem psal....konec poctivých aut a celého auto průmyslu..... u je to jen o penězích .....a u je to jen o tom kdo víc a za víc prodá kvalita ji není....ve je spotřebák.....
|
|
11.10.2014 17:19 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740996
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Rio11: co má proti mojemu motoru?
Rio11: co má proti mojemu motoru?
|
|
| |
|
|