Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 > >|
10.10.2014 12:55 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740804
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 611
U??vate? Poslat soukromou zprávu
No ja se pridam taky na stranu toho, ze X7 je krome designu horsi auto z hlediska ojetiny. Na C5 I jsem za prvni tri roky co jsem ji jako ojetou nesahl, max. nejake prkotiny, interier zcela v pohode. Na X7 mi vrze uz vetsina madel, lupe vetsina dveri v lete (castecne vyreseno pridanym olejem do kostek ve dverich), vibruje mi neco jak v levych tak pravych dverich, sem tam neco v palubovce. Pripominam, ze dvere ani palubovka dole nikdy nebyli, aspon podle vypisu serv. historie. Diletantsvi ohledne aut. servisu je docela velke - ti lidi to auto neznaji, a na ty napravy cumi jako puk a nevi si s tim rad, taky zalezi jak kde chytnete servisaka.

Takze jestli je interier kvaitnejsi, tak mozna materialy, ale montaz nebo proste usazeni to podle me degraduje. Reseni vnitrniho prostoru zejmena stredove konzole mezi sedadly je tragicke. Do schranky abych si vykloubil ruku, mobil neni kam odlozit, aby nelital v aute pri rychlejsi jizde.

Na druhou stranu mi prisla jizda v X7 pohodlnejsi nez ve starsi C5 i pres vetsi kola. Sedadla jsou lepsi, sice se nezmolkuje alcantra, ale zase praska kuze na sedaku ridice v levem rohu a to dost.

Kdosi tu zminoval, ze ma pred motorem mista, ze by tam mohl pasovat lidi mozna tak pro 4 valec, bohuzel 6valce, kterych je sice malo tam nemaji misto vubec zadne, i proto je napr. baterka v kufru.

Ja nevim proc se vam tam zda C5 X7zevnitr mala, mam 190cm a jak vepredu tak vzadu se sedi akorat. Ano, nedam si koleno pres koleno, ale 4 normalne vysoke lidi v aute nic do kolen tlacit urcite nebude. Starsi C5 mela taky subtilnejsi sedadla s vykrojenim, takze se tam kolena schovala, tady maji sedadla zadni cast oplastovane, coz je mnohem lepsi, kvuli detem v sedackach, za to davam urcite +.

Kolega ma Avensis 2006 tusim, a tedy nutno rict, ze to auto ma vevnitr neskutecne vic prostoru. Nevim cim to je, ale bylo by to hezke to tam mit. Z tohoto pohledu je skutecne vnitrni prostor C5tky na svoje zarazeni celkem maly, ale porad si myslim, ze dostatecny.

10.10.2014 12:58 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740805
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Tak do francuzska sme sa v pohode pobalili do kufra 3 baby a ja + autochladnicka + basa piva.
Ten kufor neni az tak mali a nemas pravdu v tom ze treba byt nabaleny, ludia pre ktorych to auto bolo postavene si beru kreditku a plavky ked niekam idu (pre porovnanie si pozri kufor audi a8).

martinrx: s touto vetou: " že z auta není vidět a jsou malé okna je bohužel trend dnešní doby - automobilky se snaží lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejší, což zaručují tlusté konstrukce a horší úhel výhledu z auta." nesuhlasim. C6 ma velke okna, je priestranna a prave aj pri 180 si ludia v nej sediaci mozu vychutnavat okolie a nie pozerat s tankoveho priezoru. Osobne fakt nechapem ten trend malich okien

10.10.2014 13:00 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740806
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu


10.10.2014 13:11 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740813
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
K tomu vnitřnímu prostoru:
Stačí si vzít nákresy nebo vzít metr(a bylo zmíněno i ve srovnávacích testech) a na šířku je uvnitř X7 širší než superb o 2cm a než třeba vectra o 8 cm! Ale jak píše jumep, ten interiér dělá dojem, že člověka nějak víc obklopuje a těsní. Asi větší roztříštěnost, rychleji ubíhající zúžení ke střeše, nižší střecha...Protože občas vozívám 5 lidí, tak šířka vzadu a neexistence středového tunelu vzadu (téměř jediné běžné auto na trhu)byly pro mne kdysi zásadní kritéria a v tomto velká spokojenost i u X7.
Na délku na zadních sedadlech bez diskuse pár čísel by se hodilo. Ale u C5 I dosaženo opticky na úkor opěradel předních sedadel.

10.10.2014 13:21 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740821
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já jsem sice ještě v x7 neseděl a doufám že po srazu už to platit nebude.Nicméně to auto ve mě budí rozpaky,je sice hezké ale pro normální lidi já bych chtěl víc avandgardy
A ten vnitřní prostor by mě nejspíš hodně vadil. Mě je malá i II. ...
Francouzi se asi opravdu zbláznili. No oni jsou vesměs všichni prckové.
Škoda že ho nedělají Holanďané - největší národ v evropě... (průměrná výška mužů 180)
Zatím to vidím že si svého miláčka musím hodně hýčkat protože po něm fakt nevím
Ono je to těžké přijít s něčím zvláštním a vybočujícím z hlavního proudu. Většina lidí jsou ovce a ten zbytek automobilku neuživí...
A ještě k tomu BX, jak že se s ním nedá jezdit? Dnes by mě po C5 už asi neuspokojilo prostorem,ale ta houpačka byla boží!!!
Ale to je zase ono,málokdo to ocení když vidí všude testy kde se mluví o tom jak auto sedí atd.Jako by všichni byli závodníci.
Nevím proč Citroen nevymyslel ještě nějakou rozsáhlejší regulaci tvrdosti jako je tlačítko sport. Že by bylo více poloh nejenom nahoru/dolů ale i tvrdostí alespoň 3 polohy. Já bych si naladil "vodní postel"
Jenže jsme zase u toho koupilo by to 5 lidi

10.10.2014 14:19 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740826
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
martinrx: s touto vetou: " že z auta není vidět a jsou malé okna je bohužel trend dnešní doby - automobilky se snaží lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejší, což zaručují tlusté konstrukce a horší úhel výhledu z auta." nesuhlasim. C6 ma velke okna, je priestranna a prave aj pri 180 si ludia v nej sediaci mozu vychutnavat okolie a nie pozerat s tankoveho priezoru. Osobne fakt nechapem ten trend malich okien

To más asi samozřejmě pravdu s c6, ale je nutno si uvědomit že to auto se začalo vyvíjet už někdy v letech po r.2000 a patří si myslím ještě do starší a poctivější generace vozů. Za další je to auto vyšší třídy, což znamená že na pohodlí cestujících se tam dbalo prvořadě - možná je tam navíc použito jiné sklo v oknech, než v běžných autech střední či nižší střední, kde se dává sklo sice normální ale s menší plochou.
A s těmi malými okny dnes je to opravdu trend - stačí si projít autosalony různých značek s dnešní nabídkou vozů (myšleno modely po roce 2010)

10.10.2014 14:29 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740827
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
prave amvarom dosiahli to o com sa tu bavime, sice si to sam nenastavis ale ono to ide stale v tom hupavom vodna postel rezime do momentu ked ti nastane nejaky prboblem, manever volantom, zosliapnutie plynoveho pedalu, brzdy a podobne
proste prementlive tlmice + h3+
vychadza z toho 16 programov pruzenia ktore sa v zavislosti od okolnosti prestavuju

10.10.2014 15:05 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740832
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1814

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To je sice pěkné ale k čemu to bylo když to stejné umřelo...?
Když si představím že v 70" dávali hydru do GS auta úrovně a velikostí dnešní C3
Tak je mi hodně smutno
U XANTIE taky udělali active a bylo to bez dnešních počítačů ...
Takže mi to dnešní celkové tvrdění auta prijde na prd
Neomezená rychlost je jen v německu, a si tam nechají své BMW a nemusí se celý svět řídit podle nich...

10.10.2014 21:46 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740899
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
K prostoru - tak si vlezte do DS a přestanate kritizovat stísněný prostor v X7

11.10.2014 11:39 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740962
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
Test ojazdenej C5 III
.link.



Tak jsem si to tu vše prostudoval. A došel jsem k závěru, že jedničková verze C5 je prostě ta povedená a nejlepší. To ostatní co se knstruktéři snažili vylepšit je prostě jen průser ve všech směrech, jak prostor ve voze, tak motory, stejně tak se mi nezamlouvá vzhled kokpitu a další prvky. A co považuji za největší problém je motorizace nových vozů, nejen u citroenu ale i u jiných značek... prostě kvalitní motory jsou již dávno zapomenuty.........dnes 1600 ccm 150 HP,,,,,,,,,,,,,co najede ???? než umře ???? všechno natlačené turbem, a jestli motor najede 200 t km, nebo 500 t km, to nikdo neřeší. Ty nové motory těch 500 tkm nedají.... a to je pro mne rozhodující......

11.10.2014 11:55 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740964
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Trochu jsi to zjednodušil, ale v principu to tak je, bohužel pro nás nemajetný. Auto bys měl po 5ti letech sešrotovat a pořídit si nový, moderní, bezpečný, ekologický a ekonomický. Dal bys práci automobilkám, nespal bys na slamníku vycpaným prachama, neškodil bys životnímu prostředí čoudící vyrachtanou herkou a svět by byl ještě růžovější, než ho viděj ti pojebaný eurokomisaři.
V praxi to ale nefunguje a my se máme podělat, aby jsme udrželi vraky v trochu pojízdným stavu. A ekonomika i ekologie dostávaj pěkně na prdel.
Ale ne všechny motory montovaný do X7 jsou tak chatrný. Ještě pořád je tu pár "zastaralých" možností a některý vylepšení nejsou zhoršením C5 I, ale naopak.

11.10.2014 13:23 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740968
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Prosím tě řekni mi který motor za posledních deset let stojí za to abych se na něj kouknul. Nejsem na naftu, to už tu asi všichni pochopily. Od té doby co se dělá všechno maloobjemové a s turbem, jsou všechny motory o ničem, velký výkon , žádná výdrž, prostě motory na nic. Né nadarmo se říkalo objem ničím nenahradíš. A tak pánové co jsme si do dnešních dnů kupovali slušné ojetiny, máme prostě smůlu, ty slušné ojetiny budou mít totálně vysypané motory,takže zase auto o ničem.........co si pořídím až moje C5ka dojezdí to netuším, protože již dnes neznám auto které by mne oslovilo abych si jej koupil.....

11.10.2014 15:09 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740979
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Prosím tě řekni mi který motor za posledních deset let stojí za to abych se na něj kouknul. Nejsem na naftu, to už tu asi všichni pochopily. Od té doby co se dělá všechno maloobjemové a s turbem, jsou všechny motory o ničem, velký výkon , žádná výdrž, prostě motory na nic. Né nadarmo se říkalo objem ničím nenahradíš. A tak pánové co jsme si do dnešních dnů kupovali slušné ojetiny, máme prostě smůlu, ty slušné ojetiny budou mít totálně vysypané motory,takže zase auto o ničem.........co si pořídím až moje C5ka dojezdí to netuším, protože již dnes neznám auto které by mne oslovilo abych si jej koupil.....


A kolik si myslíš že vydrží ten tvůj motor? Já rušil 2.2 s půl mega Km A na RHR mám 230000Km, jezdí mi sem dvě 1.6 HDI s nájezdem 440000Km a vše krom dvou vstřiků původní.Jestli to samé najede ten tvůj

A C6 má ohledně kufru jednu obrovskou výhodu - uzavřený , není vidět co v něm je a špatně vyrdatelný(jeden z důvodů proč jí má jeden můj zákazník - vozí přístroje a elektroniku za víc než mega neustále sebou - a je v klidu) má v tom biturbo a jezdí do 7L.

11.10.2014 15:20 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740980
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tady se nehádáme o jednom konkrétním motoru, ale o celkové koncepci výrobců.........A jestli dobře čtu tak ty tvoje motory jsou samé nafty.....ukaž mi dnes slušnej benzínovej motor co není nadupanej turbem a vysokotlakym vstřikem,,,,,oboje to je průser automobilového průmyslu-----a předpisů EU...

11.10.2014 15:26 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740982
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Tady se nehádáme o jednom konkrétním motoru, ale o celkové koncepci výrobců.........A jestli dobře čtu tak ty tvoje motory jsou samé nafty.....ukaž mi dnes slušnej benzínovej motor co není nadupanej turbem a vysokotlakym vstřikem,,,,,oboje to je průser automobilového průmyslu-----a předpisů EU...


Asi už je tahle diskuze off-topic, ale nedá mi to.
Pracuji v automobilovém průmyslu a někteří zákaznící požadují "garanci" 250 000 km, většina ne, ale to plyne z povahy dílu.
Co se stane pak, je každému šumák. Tak co bys čekal od dnešních výrobků, je to spotřebák, jak vyplynulo z Mikrova příspěvku.

11.10.2014 15:51 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740983
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dnes je trend západního světa jedo malé auto na popojížďky a jedno na dlouhé trasy. Ti co jezdí hodně (podnikatelé atd.. ) využívají dvou a tří letých operativních leasingů s nájezdem +- 50kKm ročně (je to pro ně výhodnější) Výrobce nepotřebuje dlouhou životnost - jemu stačí když to přežije záruku ( to je do 100000Km) nebo 5 let - do obojího se vejde - dnes je výroba převyšující poptávku tak politika výdrže je opačná(nebo si musíš koupit auto za pět mega a víc s doživotní zárukou na provoz - několik firem-výrobců to tak mají)

11.10.2014 16:30 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740984
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
mne vadi ze sedan nema zadny stierac na tom frajerskom vypuklom okne. Kazde jesenne rano ked je auto zarosene najprv cuvam asi 50m.
tak mi pripada divne aby som to sklo utieral aby som videl. toto som zistil az ked som zacal auto pouzivat.
kamera v sedane neni

11.10.2014 16:41 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740987
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Pouze osobní názor: C5 lll - německé auto s francouzkou značkou. Vnější vzhled příliš jednotný s DAS AUTO. Ztratila se francouzká lehká elegance, zmenšil se vnitřní prostor, spousta užitečných věcí byla odstraněna, Životnost dílů I, II a III je zhruba stejná, přičemž díly na III jsou 2 až 4x dražší.

11.10.2014 17:14 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740995
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jak jsem psal....konec poctivých aut a celého auto průmyslu..... už je to jen o penězích .....a už je to jen o tom kdo víc a za víc prodá kvalita již není....vše je spotřebák.....

11.10.2014 17:19 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740996
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
Rio11: co mᚠproti mojemu motoru?

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator