| | |
24.09.2013 22:51 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2621630
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Ten koniec je maximálne výstiný, presne tak by som to definoval aj ja.
Ten koniec je maximálne výstiný, presne tak by som to definoval aj ja.
|
|
07.01.2014 12:14 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2654647
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Konečne spravil videotest aj Raso Chvála zo SME. Trvalo to, ale predsa
.link.
Konečne spravil videotest aj Raso Chvála zo SME. Trvalo to, ale predsa :-))))
http://tv.sme.sk/v/28948/citroen-c5-zdvihne-podvozok-aby-zvladol-prekazky-aj-brod.html?utm_source=vylist&utm_medium=titulka&utm_campaign=tv-sme
|
|
07.01.2014 17:55 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2654724
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Pekné. koda, e nezkusil ty preteky, podle mě C5 III sedí v zatáčkách velmi sluně.
Pekné. koda, e nezkusil ty preteky, podle mě C5 III sedí v zatáčkách velmi sluně.
|
|
03.06.2014 19:27 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2701800
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Test ojazdenej C5 III
.link.
Test ojazdenej C5 III
http://www.auto.cz/ojety-citroen-c5-motorum-1-6-thp-a-1-6-hdi-se-vyhnete-obloukem-81451
|
|
04.06.2014 21:07 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2702069
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
C5 I., C6 recenzie a články :: .link.
C5 I., C6 recenzie a články :: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.544486715573240.118531.501605553194690&type=3
|
|
02.07.2014 07:20 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2711675
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Docela hezký článek k poslednímu modelu
.link.
Docela hezký článek k poslednímu modelu
http://auto.idnes.cz/citroen-c5-cross-tourer-test-dgc-/auto_testy.aspx?c=A140625_164711_auto_testy_fdv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
|
|
08.10.2014 20:21 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740290
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
C5 je ako modelka ktoru nemozete zobrat na pivo
.link.
C5 je ako modelka ktoru nemozete zobrat na pivo :-)))):-)))):-))))
http://auto.etrend.sk/auto-testy/test-citroen-c5-cross-tourer-cestovatelsky-kriznik.html
|
|
09.10.2014 20:58 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740643
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jsem přesvědčený,e se C5-III příli nepovedla oproti modelu C5-II-I... tuhá,malá,mrnavá,příli a velmi sloitá,drahá, se sklony k rychlejímu celkovému opotřebení ne Cépětky původní.A úmyslně vynechávám modely s motory 1.6 HDi. A to neříkám ze zloby,nebo závisti,e zrovna nemám na Nový vůz,jako kdysi na C5-I. Zrovna tak C6. Jak jsem i někde četl - vůz krásný,ale velmi neůspěný... Měli by se KONEČNĚ Frantíci pochlapit.Nebo si vemte C8 - jak dlouho u ji tlučou.... taky se to tu u probíralo.
Jsem přesvědčený,e se C5-III příli nepovedla oproti modelu C5-II-I... tuhá,malá,mrnavá,příli a velmi sloitá,drahá, se sklony k rychlejímu celkovému opotřebení ne Cépětky původní.A úmyslně vynechávám modely s motory 1.6 HDi. A to neříkám ze zloby,nebo závisti,e zrovna nemám na Nový vůz,jako kdysi na C5-I.:nevim Zrovna tak C6.:nevim Jak jsem i někde četl - vůz krásný,ale velmi neůspěný...:-(((( Měli by se KONEČNĚ Frantíci pochlapit.Nebo si vemte C8 - jak dlouho u ji tlučou.... taky se to tu u probíralo.:-(
|
|
09.10.2014 23:50 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740688
|
|
9000petr
|
|
|
Čo ktomu povedat c5 1-2-3 je to citroen to musíte zazit...
Čo ktomu povedat c5 1-2-3 je to citroen to musíte zazit...
|
|
10.10.2014 06:57 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740728
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
DOUFAK - a ty závěry jsi sebral kde? Třeba, e C5 III se nepovedla proti předelému modelu. Měl jsem a mám obojí, obojí kolem 200 000 km. X7 má mení kufr, mení místo na zadních sedadlech. To první je daň za mimořádně vydařený vzhled a to druhé částečně, e nejsou vybraná opěradla předních sedaček, co kadý řidič rád odpustí, protoe vechny testy se shodují, e ty přední sedačky jsou skvělé. U předelé C5 se mi něco podělávalo furt, u X7 jsem měl zatím problémy hlavně s tím, e po čelní ukačce to dával dohromady nějaký diletant, co není vlastnost vozu. Zatím jsem tady v diskusi nenarazil na vysloveně zaručené kiksy, kterých měl předelý model celý seznam vechny jsem si je hezky proel - blbý rychloměr, blbé zámky dveří, ramena zadní nápravy do A, diletantsky řeené okno 5. dveří, děravý intercooler, čidlo venkovní teploty.... Ano - něco se objeví a s věkem a X7 zatím nejsou vysloveně staré.
A sklony k rychlejímu opotřebení? Čeho a jak jsi na to přiel? První verze ve 200 tkm fakt zejména uvnitř vypadala jako jeté auto, u X7 si vichni mysleli, e jsem to koupil nové a při kadém usednutí mám dojem nového auta včetně původní vůně (nekuřák). Je to jasně dáno tedy i stylem pouívání.
Zato svezení v X7 je nesrovnatelné a a najede v obojím desítky tisíc km, tak pi srovnání. A drahé se mi to taky nezdá, nael jsem si, e moje první C5 2.2 exclusive stála v době výroby 2001 hezkých 1 111 000 Kč. Současná X7 exclusive bez slev asi 800 000 a do toho 13 let inflace. A e je X7 sloitějí - a v čem? Má sloitějí obě nápravy, co shodně obdivují vechny recenze. Elektricky základ stejný a pak záleí na tom, co si kdo dokoupí jako biuterii.
A e je auto tuhé? TOo jsem nějak nepochopil, ale to by auto snad mělo být.
Take nejsem nekritickým nadencem a opakovaně jsem tu psal, e bez hydry půjdu přítě někam jinam, ale to srovnání prvního a současného modelu mohu uivatelsky udělat a ten tvůj popis se mi prostě nezdá.
DOUFAK - a ty závěry jsi sebral kde? Třeba, e C5 III se nepovedla proti předelému modelu. Měl jsem a mám obojí, obojí kolem 200 000 km. X7 má mení kufr, mení místo na zadních sedadlech. To první je daň za mimořádně vydařený vzhled a to druhé částečně, e nejsou vybraná opěradla předních sedaček, co kadý řidič rád odpustí, protoe vechny testy se shodují, e ty přední sedačky jsou skvělé. U předelé C5 se mi něco podělávalo furt, u X7 jsem měl zatím problémy hlavně s tím, e po čelní ukačce to dával dohromady nějaký diletant, co není vlastnost vozu. Zatím jsem tady v diskusi nenarazil na vysloveně zaručené kiksy, kterých měl předelý model celý seznam vechny jsem si je hezky proel - blbý rychloměr, blbé zámky dveří, ramena zadní nápravy do A, diletantsky řeené okno 5. dveří, děravý intercooler, čidlo venkovní teploty.... Ano - něco se objeví a s věkem a X7 zatím nejsou vysloveně staré.
A sklony k rychlejímu opotřebení? Čeho a jak jsi na to přiel? První verze ve 200 tkm fakt zejména uvnitř vypadala jako jeté auto, u X7 si vichni mysleli, e jsem to koupil nové a při kadém usednutí mám dojem nového auta včetně původní vůně (nekuřák). Je to jasně dáno tedy i stylem pouívání.
Zato svezení v X7 je nesrovnatelné a a najede v obojím desítky tisíc km, tak pi srovnání. A drahé se mi to taky nezdá, nael jsem si, e moje první C5 2.2 exclusive stála v době výroby 2001 hezkých 1 111 000 Kč. Současná X7 exclusive bez slev asi 800 000 a do toho 13 let inflace. A e je X7 sloitějí - a v čem? Má sloitějí obě nápravy, co shodně obdivují vechny recenze. Elektricky základ stejný a pak záleí na tom, co si kdo dokoupí jako biuterii.
A e je auto tuhé? TOo jsem nějak nepochopil, ale to by auto snad mělo být.
Take nejsem nekritickým nadencem a opakovaně jsem tu psal, e bez hydry půjdu přítě někam jinam, ale to srovnání prvního a současného modelu mohu uivatelsky udělat a ten tvůj popis se mi prostě nezdá.
|
|
10.10.2014 08:00 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740741
|
|
jruze
|
|
|
vilous napsal(a): DOUFAK - a ty závěry jsi sebral kde? Třeba, e C5 III se nepovedla proti předelému modelu. Měl jsem a mám obojí, obojí kolem 200 000 km. X7 má mení kufr, mení místo na zadních sedadlech. To první je daň za mimořádně vydařený vzhled a to druhé částečně, e nejsou vybraná opěradla předních sedaček, co kadý řidič rád odpustí, protoe vechny testy se shodují, e ty přední sedačky jsou skvělé. U předelé C5 se mi něco podělávalo furt, u X7 jsem měl zatím problémy hlavně s tím, e po čelní ukačce to dával dohromady nějaký diletant, co není vlastnost vozu. Zatím jsem tady v diskusi nenarazil na vysloveně zaručené kiksy, kterých měl předelý model celý seznam vechny jsem si je hezky proel - blbý rychloměr, blbé zámky dveří, ramena zadní nápravy do A, diletantsky řeené okno 5. dveří, děravý intercooler, čidlo venkovní teploty.... Ano - něco se objeví a s věkem a X7 zatím nejsou vysloveně staré.
Zato svezení v X7 je nesrovnatelné a a najede v obojím desítky tisíc km, tak pi srovnání. A drahé se mi to taky nezdá, nael jsem si, e moje první C5 2.2 exclusive stála v době výroby 2001 hezkých 1 111 000 Kč. Současná X7 exclusive bez slev asi 800 000 a do toho 13 let inflace. A e je X7 sloitějí - a v čem? Má sloitějí obě nápravy, co shodně obdivují vechny recenze. Elektricky základ stejný a pak záleí na tom, co si kdo dokoupí jako biuterii.
A e je auto tuhé? TOo jsem nějak nepochopil, ale to by auto snad mělo být.
Take nejsem nekritickým nadencem a opakovaně jsem tu psal, e bez hydry půjdu přítě někam jinam, ale to srovnání prvního a současného modelu mohu uivatelsky udělat a ten tvůj popis se mi prostě nezdá.
V něčem máte pravdu oba. Ví proč nemám (alespoň zatím i kdy jí chce to moje) X7 ? - protoe je 4x draí na dílech, jsou díly které zdaleka nevydrí tolik co v předchozích modelech - problém je e se načatá,nebo KO díly neprojevují tak jak u I a II díky výceprvkovejm nápravám a lepímu odhlučnění. A bohuel jsou v x případech jen celky a né jednotlivé díly a pokud jsou tak se cena blíí celku a druhoka jetě moc nefunguje a vrakáče to samé. Ale jinak souhlasím e se mi to auto líbí,pro mne a tebe interiér OK(a na odkládací prostory) , ale nedovedu si představit osobu 2m a 150Kg
V něčem máte pravdu oba. Ví proč nemám (alespoň zatím i kdy jí chce to moje) X7 ? - protoe je 4x draí na dílech, jsou díly které zdaleka nevydrí tolik co v předchozích modelech - problém je e se načatá,nebo KO díly neprojevují tak jak u I a II díky výceprvkovejm nápravám a lepímu odhlučnění. A bohuel jsou v x případech jen celky a né jednotlivé díly a pokud jsou tak se cena blíí celku a druhoka jetě moc nefunguje a vrakáče to samé. Ale jinak souhlasím e se mi to auto líbí,pro mne a tebe interiér OK(a na odkládací prostory) , ale nedovedu si představit osobu 2m a 150Kg:nevim
|
|
10.10.2014 08:24 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740751
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Naprostý souhlas. Odhlučnění podvozku (kromě příčných nerovností), motoru i aerodynamiky je ten nejmarkantnějí rozdíl v komfortu jízdy + ty sedačky. A díky tomu auto zamaskuje i své kiksy.
Nutnost výměny větích a draích komponentů jasně - ale proti tomu zase (zatím) neexistence nákladů na zcela klasické konstrukční kiksy, které jsem zmínil výe.
Můj přístup je ten, e kadé auto na údrbě holt něco stojí a občas jsem ochoten něco investovat nejlépe očekávaně nebo preventivně, abych měl klid. Ale u první C5 jsem klid neměl nikdy, protoe něco vyskakovalo furt a to mi pilo krev. Z tohoto pohledu zatím X7 spokojenost.
Ano - pro velké postavy nic moc a pro extrémní raději vůbec. Ale kdy vidím třeba nástupní otvory mnohých současných aut, tak je to v dané třídě nyní bohuel normální, daň vzhledu a aerodynamice čili spotřebě.
Naprostý souhlas. Odhlučnění podvozku (kromě příčných nerovností), motoru i aerodynamiky je ten nejmarkantnějí rozdíl v komfortu jízdy + ty sedačky. A díky tomu auto zamaskuje i své kiksy.
Nutnost výměny větích a draích komponentů jasně - ale proti tomu zase (zatím) neexistence nákladů na zcela klasické konstrukční kiksy, které jsem zmínil výe.
Můj přístup je ten, e kadé auto na údrbě holt něco stojí a občas jsem ochoten něco investovat nejlépe očekávaně nebo preventivně, abych měl klid. Ale u první C5 jsem klid neměl nikdy, protoe něco vyskakovalo furt a to mi pilo krev. Z tohoto pohledu zatím X7 spokojenost.
Ano - pro velké postavy nic moc a pro extrémní raději vůbec. Ale kdy vidím třeba nástupní otvory mnohých současných aut, tak je to v dané třídě nyní bohuel normální, daň vzhledu a aerodynamice čili spotřebě.
|
|
10.10.2014 08:52 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740752
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
DOUFAK napsal(a): Jsem přesvědčený,e se C5-III příli nepovedla oproti modelu C5-II-I... tuhá,malá,mrnavá,příli a velmi sloitá,drahá, se sklony k rychlejímu celkovému opotřebení ne Cépětky původní.A úmyslně vynechávám modely s motory 1.6 HDi. A to neříkám ze zloby,nebo závisti,e zrovna nemám na Nový vůz,jako kdysi na C5-I. Zrovna tak C6. Jak jsem i někde četl - vůz krásný,ale velmi neůspěný... Měli by se KONEČNĚ Frantíci pochlapit.Nebo si vemte C8 - jak dlouho u ji tlučou.... taky se to tu u probíralo.
Nová C5 X7 je z pohledu zákazníka ve vech ohledech lepí auto ne stará C5, podvozek, kabina, provedení materiálů, sedačky, komfort, to ve je řekl bych o jednu třídu lepí ne u původní C5. Jediná výtka lze směřovat k menímu mnoství odkládacích prostorů a k zbytečně vysoké hmotnosti, ale jinak si opravdu není na co stěovat. To auto se konečně celkovým vnímáním dostalo na úroveň německé konkurence a přitom si zachovalo pověstný francouzský komfort
Co se týče technického pohledu ( z pohledu automechanika ) je pravda, e některé díly jsou nabízené pouze jako originální (bez druhovýroby) a jsou nesmyslně drahé. Viz přední ventilátory. A dílů na vrakoviti je zatím málo protoe se stále jedná o relativně "nový" a spolehlivý model, chce to dát tomu jetě pár let
C6 to je kapitola sama pro sebe. Vynikají podvozek, ale uvedená na trh ze straným zpoděním ( za tu dobu u poněkud morálně zastarala ) a patná cenová a marketingová politika to auto prostě zabilo. A to nepočítám absolutně nepovedenou kabinu. U C6 navíc vlivem vysoké hmotnosti velmi trpí přední náprava. (silentbloky). Přesto bych to auto jednou chtěl mít
Nová C5 X7 je z pohledu zákazníka ve vech ohledech lepí auto ne stará C5, podvozek, kabina, provedení materiálů, sedačky, komfort, to ve je řekl bych o jednu třídu lepí ne u původní C5. Jediná výtka lze směřovat k menímu mnoství odkládacích prostorů a k zbytečně vysoké hmotnosti, ale jinak si opravdu není na co stěovat. To auto se konečně celkovým vnímáním dostalo na úroveň německé konkurence a přitom si zachovalo pověstný francouzský komfort :palec
Co se týče technického pohledu ( z pohledu automechanika ) je pravda, e některé díly jsou nabízené pouze jako originální (bez druhovýroby) a jsou nesmyslně drahé. Viz přední ventilátory. A dílů na vrakoviti je zatím málo protoe se stále jedná o relativně "nový" a spolehlivý model, chce to dát tomu jetě pár let :-p
C6 to je kapitola sama pro sebe. Vynikají podvozek, ale uvedená na trh ze straným zpoděním ( za tu dobu u poněkud morálně zastarala ) a patná cenová a marketingová politika to auto prostě zabilo. A to nepočítám absolutně nepovedenou kabinu. U C6 navíc vlivem vysoké hmotnosti velmi trpí přední náprava. (silentbloky). Přesto bych to auto jednou chtěl mít ;-)
|
|
10.10.2014 08:53 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740755
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Po 3 kusoch C5 I. a pár zvezeniach v C5 III., viem e sa jej určite vyhnem. Stratila to podstatné prečo som si zvolil citroena a nie iné auto. Ja s C5 I. som nikdy závaný problém nemal, nestalo sa eby nenaskočila alebo e by ma niekde nechala. Taktie som nikdy nemal problém s pruením alebo hrdzou.
C5 I. je ovela praktickejia vs C5 x7 a dokázala mi to neraz. Z toho istého dôvodu váham nad C6.
C5 I. má určite svoje muchy, ktoré sú ale cenovo zanedbatelné oproti iným autám rovnakej kategorie.
Po prvom zvezení v C5 x7 som začal tvrdi e niesom citroenák..ale e mám rád niektoré modely od citroenu.
Citroen s nou zaspal dobu, na trhu sa to hemilo lepími autami u v roku 2007.
To či je auto pekné a či mi to ostatný chvália, alebo sa o nom lepie vyjadria v časopise..mi je u prdele, ja mám svoje poziadavky na auto a cim novsi citroen, tym menej ich splna. Uprednostním BX 4x4, XM pred C5 x7 kedykolvek
Po 3 kusoch C5 I. a pár zvezeniach v C5 III., viem e sa jej určite vyhnem. Stratila to podstatné prečo som si zvolil citroena a nie iné auto. Ja s C5 I. som nikdy závaný problém nemal, nestalo sa eby nenaskočila alebo e by ma niekde nechala. Taktie som nikdy nemal problém s pruením alebo hrdzou.
C5 I. je ovela praktickejia vs C5 x7 a dokázala mi to neraz. Z toho istého dôvodu váham nad C6.
C5 I. má určite svoje muchy, ktoré sú ale cenovo zanedbatelné oproti iným autám rovnakej kategorie.
Po prvom zvezení v C5 x7 som začal tvrdi e niesom citroenák..ale e mám rád niektoré modely od citroenu.
Citroen s nou zaspal dobu, na trhu sa to hemilo lepími autami u v roku 2007.
To či je auto pekné a či mi to ostatný chvália, alebo sa o nom lepie vyjadria v časopise..mi je u prdele, ja mám svoje poziadavky na auto a cim novsi citroen, tym menej ich splna. Uprednostním BX 4x4, XM pred C5 x7 kedykolvek :-d
|
|
10.10.2014 10:02 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740766
|
|
DrMarvin
|
|
|
A co treba na to koukat z te stranky, ze nekomu zalezi v cem jezdi a nechce jezdit ve vraku jako je bx:=)
osobne..v BX se jezdit nedalo, parnik jako hrom...XM jsem nemel...c5I byla fajn , ale auto se mi proste nelibilo, proto prislo na radu X7...
Bohuzel vnitrni prostor bych daval na vinu bezpecnostnim prvkum a podobnym vecem...preci jen uz to neni BXo s 5ti packama a volantem:=)
A co treba na to koukat z te stranky, ze nekomu zalezi v cem jezdi a nechce jezdit ve vraku jako je bx:=)
osobne..v BX se jezdit nedalo, parnik jako hrom...XM jsem nemel...c5I byla fajn , ale auto se mi proste nelibilo, proto prislo na radu X7...
Bohuzel vnitrni prostor bych daval na vinu bezpecnostnim prvkum a podobnym vecem...preci jen uz to neni BXo s 5ti packama a volantem:=)
|
|
10.10.2014 10:33 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740783
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
V Citroenu mi řekli, e vnitřní prostor je omezen i dlouhým předkem (to vidí kadý), protoe se tam zvaovaly kdysi i V8 motory, pravděpodobně jiných výrobců. V současné době, kdy ani V6 u není a asi nebude, je to trochu černý humor, v prostoru před motorem se dají paovat přes hranice běenci.
V Citroenu mi řekli, e vnitřní prostor je omezen i dlouhým předkem (to vidí kadý), protoe se tam zvaovaly kdysi i V8 motory, pravděpodobně jiných výrobců. V současné době, kdy ani V6 u není a asi nebude, je to trochu černý humor, v prostoru před motorem se dají paovat přes hranice běenci.
|
|
10.10.2014 10:49 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740792
|
|
jumep
|
|
|
tak osobne uz som to pisal
isiel som do C6 lebo do faceliftu som nevidel velky vyznam - cenovo / vybava co som povazoval za nejaky uspech
a X7 vs C6
podvozok na X7 je odvodeny z C6 (vela dielov je zhodnych)
X7 nema amvar co bola vec ktoru som chcel (taku hupacku akou je C6 kvoli tomu si pamataju asi XMkari)
ale co mne osobne nesmierne vadi na X7 su male okna, utiesneny vnutorny priestor, to na co sme boli zvyknuty pri C5 1 - tj. vzdusnost priestoru v aute tam nie je .... clovek tam nasadne do kokpitu ktory ho utlaci, to na C5 1 / 2 nebolo - niekomu to nevadi, mne to vadi
cize ked porovnam X7 sedan a C6, su si tie auto hodne podobne s tym ze v C6 sa clovek citi volne / nestiesnene
o odkladacich priestoroch sa nebavim, aj ked drziaky poharov ma C6 asi najlepsie riesenie ake som kedy videl
ono na X7 je proste vidiet ze to designoval ten audi designer .....
vilous: existuje uz aj zoznam veci co ta postihnu na X7 (napr. prasknnutie lan otvarania okien)
C6 ma rovnako dlhy predok ako X7, ta konstrukcia je pomerne rovnaka, keby si siel na zraz mozeme to porovnat
tak osobne uz som to pisal
isiel som do C6 lebo do faceliftu som nevidel velky vyznam - cenovo / vybava co som povazoval za nejaky uspech
a X7 vs C6
podvozok na X7 je odvodeny z C6 (vela dielov je zhodnych)
X7 nema amvar co bola vec ktoru som chcel (taku hupacku akou je C6 kvoli tomu si pamataju asi XMkari)
ale co mne osobne nesmierne vadi na X7 su male okna, utiesneny vnutorny priestor, to na co sme boli zvyknuty pri C5 1 - tj. vzdusnost priestoru v aute tam nie je .... clovek tam nasadne do kokpitu ktory ho utlaci, to na C5 1 / 2 nebolo - niekomu to nevadi, mne to vadi
cize ked porovnam X7 sedan a C6, su si tie auto hodne podobne s tym ze v C6 sa clovek citi volne / nestiesnene
o odkladacich priestoroch sa nebavim, aj ked drziaky poharov ma C6 asi najlepsie riesenie ake som kedy videl
ono na X7 je proste vidiet ze to designoval ten audi designer .....
vilous: existuje uz aj zoznam veci co ta postihnu na X7 (napr. prasknnutie lan otvarania okien)
C6 ma rovnako dlhy predok ako X7, ta konstrukcia je pomerne rovnaka, keby si siel na zraz mozeme to porovnat :)
|
|
10.10.2014 11:30 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740796
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
X7 jsem jetě nejel, take jízdu nemohu hodnotit,ale je pár věcí o kterých si myslím svoje.
Za prvé - zvenku je to nádherné auto, to prostě téměř nemá konkurenci (nemyslím ted třeba nějaký korejský hnůj, ale i třeba i Ford, VW, Renault, Opel apod...) Kvalita provedení interieru se zřejmě dostala na úroven němců - co je chvályhodné.
Ale: ten germánský vzhled interieru mi dost vadí, francouzský arm tam prostě chybí- bohuel. mení kufr bych jetě zkousl, ale HLAVNĚ - v dnení době ubrat místo na zadních sedadlech (nebo i nepřidat) je prostě neuvěřitelný error!!! Kadý přece ví e lidi jsou čím dál větí a c5 je vůz střední třídy!!!!!!!!!! Já autem nejezdím jen sám, ale občas i s celou rodinou, a synové mi přerůstají 180 cm jako nic. Take v c5 II jsme taktak akorát. Cokoliv meního je blbost. Sedněte si do mondea a uvidíte jak má vypadat prostor v této třídě....
To se normálně v Citroenu asi úplně zbláznili!
To jak píe Jumep e z auta není vidět a jsou malé okna je bohuel trend dnení doby - automobilky se snaí lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejí, co zaručují tlusté konstrukce a horí úhel výhledu z auta. Na druhou stranu, to e dnes spousta dílú podléhá mnohem dříve opotřebení je holý fakt, který se projevuje napříč automobilovým průmyslem a je to důsledek nástupu asijských automobilek, je přily s auty za "lidovou cenu" s lidovou kvalitou a měly obrovský úspěch. Tzn. e vechny světové automobilky které chtěly přeít se musely přizpůsobit, (tzn. slevnit výrobu, co se projevuje hlavně na materiálové kvalitě) aby byly konkurenceschopné.
X7 jsem jetě nejel, take jízdu nemohu hodnotit,ale je pár věcí o kterých si myslím svoje.
Za prvé - zvenku je to nádherné auto, to prostě téměř nemá konkurenci (nemyslím ted třeba nějaký korejský hnůj, ale i třeba i Ford, VW, Renault, Opel apod...) Kvalita provedení interieru se zřejmě dostala na úroven němců - co je chvályhodné.
Ale: ten germánský vzhled interieru mi dost vadí, francouzský arm tam prostě chybí- bohuel. mení kufr bych jetě zkousl, ale HLAVNĚ - v dnení době ubrat místo na zadních sedadlech (nebo i nepřidat) je prostě neuvěřitelný error!!! Kadý přece ví e lidi jsou čím dál větí a c5 je vůz střední třídy!!!!!!!!!! Já autem nejezdím jen sám, ale občas i s celou rodinou, a synové mi přerůstají 180 cm jako nic. Take v c5 II jsme taktak akorát. Cokoliv meního je blbost. Sedněte si do mondea a uvidíte jak má vypadat prostor v této třídě....
To se normálně v Citroenu asi úplně zbláznili!
To jak píe Jumep e z auta není vidět a jsou malé okna je bohuel trend dnení doby - automobilky se snaí lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejí, co zaručují tlusté konstrukce a horí úhel výhledu z auta. Na druhou stranu, to e dnes spousta dílú podléhá mnohem dříve opotřebení je holý fakt, který se projevuje napříč automobilovým průmyslem a je to důsledek nástupu asijských automobilek, je přily s auty za "lidovou cenu" s lidovou kvalitou a měly obrovský úspěch. Tzn. e vechny světové automobilky které chtěly přeít se musely přizpůsobit, (tzn. slevnit výrobu, co se projevuje hlavně na materiálové kvalitě) aby byly konkurenceschopné.
|
|
10.10.2014 11:54 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2740797
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Se vím, co píe jumep, naprosto souhlasím. Já jsem loni v létě před koupí X7 na C6 váně koukal, projel desítky hodnocení, stovky odkazů, na dva inzeráty odepsal... Čili fakt měla C6 prioritu před X7. I jsem vzal na vědomí, e náklady na opravy jsou jetě mnohem horí ne píe kousek výe jruze kolem X7, v podstatě neexistující vrakovitě, nikdy nebude moc z třetích firem...
To ve jsem zkousnul, co jsem nezkousnul je kufr a přes to u mne nejede vlak. Aby 5 m dlouhé auto mělo kufr mení ne 4m dlouhá aktávie z roku 1960 - to prostě neberu. Větina uivatelů toho auta nejsou prezidenti s diplomatickým kufříkem a z principu je určené na dlouhé cesty. Čili zásadní rozpor v prvotní koncepci - auto na dlouhé cesty nemá kufr. Dalí rozpor - ohromný komfort na zadních sedadlech, ale čím víc lidí v autě, tím větí potřebuji kufr nebo jsou obestavěni zavazadly uvnitř a celý komfort je v trapu. A zahrádky nebo vozejk se mi zdá estetické barbarství k tomuto autu, vozejk navíc zničí jízdní vlastnosti a rychlost.
Take cestující vzadu u X7 mají o 10 cm méně místa na nohy, ale nemusejí mít kufr na klíně. U jsem zail letos i, e jsem měl zavazadla v X7 opravdu do stropu (5 lidí do ciziny) a v C6 by holt někdo el pěky.
Se vím, co píe jumep, naprosto souhlasím. Já jsem loni v létě před koupí X7 na C6 váně koukal, projel desítky hodnocení, stovky odkazů, na dva inzeráty odepsal... Čili fakt měla C6 prioritu před X7. I jsem vzal na vědomí, e náklady na opravy jsou jetě mnohem horí ne píe kousek výe jruze kolem X7, v podstatě neexistující vrakovitě, nikdy nebude moc z třetích firem...
To ve jsem zkousnul, co jsem nezkousnul je kufr a přes to u mne nejede vlak. Aby 5 m dlouhé auto mělo kufr mení ne 4m dlouhá aktávie z roku 1960 - to prostě neberu. Větina uivatelů toho auta nejsou prezidenti s diplomatickým kufříkem a z principu je určené na dlouhé cesty. Čili zásadní rozpor v prvotní koncepci - auto na dlouhé cesty nemá kufr. Dalí rozpor - ohromný komfort na zadních sedadlech, ale čím víc lidí v autě, tím větí potřebuji kufr nebo jsou obestavěni zavazadly uvnitř a celý komfort je v trapu. A zahrádky nebo vozejk se mi zdá estetické barbarství k tomuto autu, vozejk navíc zničí jízdní vlastnosti a rychlost.
Take cestující vzadu u X7 mají o 10 cm méně místa na nohy, ale nemusejí mít kufr na klíně. U jsem zail letos i, e jsem měl zavazadla v X7 opravdu do stropu (5 lidí do ciziny) a v C6 by holt někdo el pěky.
|
|
| |
|
|