Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 > >|
24.09.2013 22:51 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2621630
monkus
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 59
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ten koniec je maximálne výstižný, presne tak by som to definoval aj ja.

07.01.2014 12:14 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2654647
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Konečne spravil videotest aj Raso Chvála zo SME. Trvalo to, ale predsa
.link.

07.01.2014 17:55 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2654724
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

99 Poslat soukromou zprávu
Pekné. Škoda, že nezkusil ty preteky, podle mě C5 III sedí v zatáčkách velmi slušně.

03.06.2014 19:27 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2701800
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Test ojazdenej C5 III
.link.

04.06.2014 21:07 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2702069
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
C5 I., C6 recenzie a články :: .link.

02.07.2014 07:20 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2711675
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Docela hezký článek k poslednímu modelu

.link.

08.10.2014 20:21 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740290
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
C5 je ako modelka ktoru nemozete zobrat na pivo
.link.

09.10.2014 20:58 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740643
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Jsem přesvědčený,že se C5-III příliš nepovedla oproti modelu C5-II-I... tuhá,malá,mrnavá,příliš a velmi složitá,drahá, se sklony k rychlejšímu celkovému opotřebení než Cépětky původní.A úmyslně vynechávám modely s motory 1.6 HDi. A to neříkám ze zloby,nebo závisti,že zrovna nemám na Nový vůz,jako kdysi na C5-I. Zrovna tak C6. Jak jsem i někde četl - vůz krásný,ale velmi neůspěšný... Měli by se KONEČNĚ Frantíci pochlapit.Nebo si vemte C8 - jak dlouho už ji tlučou.... taky se to tu už probíralo.

09.10.2014 23:50 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740688
9000petr
Město: Lednické Rovne, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 78

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Čo ktomu povedat c5 1-2-3 je to citroen to musíte zazit...

10.10.2014 06:57 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740728
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
DOUFAK - a ty závěry jsi sebral kde? Třeba, že C5 III se nepovedla proti předešlému modelu. Měl jsem a mám obojí, obojí kolem 200 000 km. X7 má menší kufr, menší místo na zadních sedadlech. To první je daň za mimořádně vydařený vzhled a to druhé částečně, že nejsou vybraná opěradla předních sedaček, což každý řidič rád odpustí, protože všechny testy se shodují, že ty přední sedačky jsou skvělé. U předešlé C5 se mi něco podělávalo furt, u X7 jsem měl zatím problémy hlavně s tím, že po čelní ukačce to dával dohromady nějaký diletant, což není vlastnost vozu. Zatím jsem tady v diskusi nenarazil na vysloveně zaručené kiksy, kterých měl předešlý model celý seznam všechny jsem si je hezky prošel - blbý rychloměr, blbé zámky dveří, ramena zadní nápravy do A, diletantsky řešené okno 5. dveří, děravý intercooler, čidlo venkovní teploty.... Ano - něco se objeví až s věkem a X7 zatím nejsou vysloveně staré.
A sklony k rychlejšímu opotřebení? Čeho a jak jsi na to přišel? První verze ve 200 tkm fakt zejména uvnitř vypadala jako jeté auto, u X7 si všichni mysleli, že jsem to koupil nové a při každém usednutí mám dojem nového auta včetně původní vůně (nekuřák). Je to jasně dáno tedy i stylem používání.
Zato svezení v X7 je nesrovnatelné a až najedeš v obojím desítky tisíc km, tak piš srovnání. A drahé se mi to taky nezdá, našel jsem si, že moje první C5 2.2 exclusive stála v době výroby 2001 hezkých 1 111 000 Kč. Současná X7 exclusive bez slev asi 800 000 a do toho 13 let inflace. A že je X7 složitější - a v čem? Má složitější obě nápravy, což shodně obdivují všechny recenze. Elektricky základ stejný a pak záleží na tom, co si kdo dokoupí jako bižuterii.
A že je auto tuhé? TOo jsem nějak nepochopil, ale to by auto snad mělo být.

Takže nejsem nekritickým nadšencem a opakovaně jsem tu psal, že bez hydry půjdu příště někam jinam, ale to srovnání prvního a současného modelu mohu uživatelsky udělat a ten tvůj popis se mi prostě nezdá.

10.10.2014 08:00 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740741
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
DOUFAK - a ty závěry jsi sebral kde? Třeba, že C5 III se nepovedla proti předešlému modelu. Měl jsem a mám obojí, obojí kolem 200 000 km. X7 má menší kufr, menší místo na zadních sedadlech. To první je daň za mimořádně vydařený vzhled a to druhé částečně, že nejsou vybraná opěradla předních sedaček, což každý řidič rád odpustí, protože všechny testy se shodují, že ty přední sedačky jsou skvělé. U předešlé C5 se mi něco podělávalo furt, u X7 jsem měl zatím problémy hlavně s tím, že po čelní ukačce to dával dohromady nějaký diletant, což není vlastnost vozu. Zatím jsem tady v diskusi nenarazil na vysloveně zaručené kiksy, kterých měl předešlý model celý seznam všechny jsem si je hezky prošel - blbý rychloměr, blbé zámky dveří, ramena zadní nápravy do A, diletantsky řešené okno 5. dveří, děravý intercooler, čidlo venkovní teploty.... Ano - něco se objeví až s věkem a X7 zatím nejsou vysloveně staré.
Zato svezení v X7 je nesrovnatelné a až najedeš v obojím desítky tisíc km, tak piš srovnání. A drahé se mi to taky nezdá, našel jsem si, že moje první C5 2.2 exclusive stála v době výroby 2001 hezkých 1 111 000 Kč. Současná X7 exclusive bez slev asi 800 000 a do toho 13 let inflace. A že je X7 složitější - a v čem? Má složitější obě nápravy, což shodně obdivují všechny recenze. Elektricky základ stejný a pak záleží na tom, co si kdo dokoupí jako bižuterii.
A že je auto tuhé? TOo jsem nějak nepochopil, ale to by auto snad mělo být.

Takže nejsem nekritickým nadšencem a opakovaně jsem tu psal, že bez hydry půjdu příště někam jinam, ale to srovnání prvního a současného modelu mohu uživatelsky udělat a ten tvůj popis se mi prostě nezdá.


V něčem máte pravdu oba. Víš proč nemám (alespoň zatím i když jí chce to moje) X7 ? - protože je 4x dražší na dílech, jsou díly které zdaleka nevydrží tolik co v předchozích modelech - problém je že se načatá,nebo KO díly neprojevují tak jak u I a II díky výceprvkovejm nápravám a lepšímu odhlučnění. A bohužel jsou v x případech jen celky a né jednotlivé díly a pokud jsou tak se cena blíží celku a druhoška ještě moc nefunguje a vrakáče to samé. Ale jinak souhlasím že se mi to auto líbí,pro mne a tebe interiér OK(až na odkládací prostory) , ale nedovedu si představit osobu 2m a 150Kg

10.10.2014 08:24 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740751
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Naprostý souhlas. Odhlučnění podvozku (kromě příčných nerovností), motoru i aerodynamiky je ten nejmarkantnější rozdíl v komfortu jízdy + ty sedačky. A díky tomu auto zamaskuje i své kiksy.
Nutnost výměny větších a dražších komponentů jasně - ale proti tomu zase (zatím) neexistence nákladů na zcela klasické konstrukční kiksy, které jsem zmínil výše.
Můj přístup je ten, že každé auto na údržbě holt něco stojí a občas jsem ochoten něco investovat nejlépe očekávaně nebo preventivně, abych měl klid. Ale u první C5 jsem klid neměl nikdy, protože něco vyskakovalo furt a to mi pilo krev. Z tohoto pohledu zatím X7 spokojenost.
Ano - pro velké postavy nic moc a pro extrémní raději vůbec. Ale když vidím třeba nástupní otvory mnohých současných aut, tak je to v dané třídě nyní bohužel normální, daň vzhledu a aerodynamice čili spotřebě.

10.10.2014 08:52 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740752
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
Jsem přesvědčený,že se C5-III příliš nepovedla oproti modelu C5-II-I... tuhá,malá,mrnavá,příliš a velmi složitá,drahá, se sklony k rychlejšímu celkovému opotřebení než Cépětky původní.A úmyslně vynechávám modely s motory 1.6 HDi. A to neříkám ze zloby,nebo závisti,že zrovna nemám na Nový vůz,jako kdysi na C5-I. Zrovna tak C6. Jak jsem i někde četl - vůz krásný,ale velmi neůspěšný... Měli by se KONEČNĚ Frantíci pochlapit.Nebo si vemte C8 - jak dlouho už ji tlučou.... taky se to tu už probíralo.


Nová C5 X7 je z pohledu zákazníka ve všech ohledech lepší auto než stará C5, podvozek, kabina, provedení materiálů, sedačky, komfort, to vše je řekl bych o jednu třídu lepší než u původní C5. Jediná výtka lze směřovat k menšímu množství odkládacích prostorů a k zbytečně vysoké hmotnosti, ale jinak si opravdu není na co stěžovat. To auto se konečně celkovým vnímáním dostalo na úroveň německé konkurence a přitom si zachovalo pověstný francouzský komfort

Co se týče technického pohledu ( z pohledu automechanika ) je pravda, že některé díly jsou nabízené pouze jako originální (bez druhovýroby) a jsou nesmyslně drahé. Viz přední ventilátory. A dílů na vrakovišti je zatím málo protože se stále jedná o relativně "nový" a spolehlivý model, chce to dát tomu ještě pár let

C6 to je kapitola sama pro sebe. Vynikají podvozek, ale uvedená na trh ze strašným zpožděním ( za tu dobu už poněkud morálně zastarala ) a špatná cenová a marketingová politika to auto prostě zabilo. A to nepočítám absolutně nepovedenou kabinu. U C6 navíc vlivem vysoké hmotnosti velmi trpí přední náprava. (silentbloky). Přesto bych to auto jednou chtěl mít

10.10.2014 08:53 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740755
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
Po 3 kusoch C5 I. a pár zvezeniach v C5 III., viem že sa jej určite vyhnem. Stratila to podstatné prečo som si zvolil citroena a nie iné auto. Ja s C5 I. som nikdy závažný problém nemal, nestalo sa žeby nenaskočila alebo že by ma niekde nechala. Taktiež som nikdy nemal problém s pružením alebo hrdzou.

C5 I. je ovela praktickejšia vs C5 x7 a dokázala mi to neraz. Z toho istého dôvodu váham nad C6.
C5 I. má určite svoje muchy, ktoré sú ale cenovo zanedbatelné oproti iným autám rovnakej kategorie.

Po prvom zvezení v C5 x7 som začal tvrdi že niesom citroenák..ale že mám rád niektoré modely od citroenu.
Citroen s nou zaspal dobu, na trhu sa to hemžilo lepšími autami už v roku 2007.

To či je auto pekné a či mi to ostatný chvália, alebo sa o nom lepšie vyjadria v časopise..mi je u prdele, ja mám svoje poziadavky na auto a cim novsi citroen, tym menej ich splna. Uprednostním BX 4x4, XM pred C5 x7 kedykolvek

10.10.2014 08:56 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740756
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
Delict napsal(a):
Po 3 kusoch C5 I. a pár zvezeniach v C5 III., viem že sa jej určite vyhnem. Uprednostním BX 4x4, XM pred C5 x7 kedykolvek


vidíš a paradoxně svezením a komfortem je ta X7 daleko víc Citroen a má mnohem blíž k komfortu jaký mělo XM než původní X4

jedinou výtku lze směřovat k vnitřnímu prostoru. Ale je poměrně logické, že nelze navrhnout auto co bude zvenčí vypadat jako sporák a uvnitř bude mít prostor jako Volvo kombi , že ?

10.10.2014 10:02 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740766
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
A co treba na to koukat z te stranky, ze nekomu zalezi v cem jezdi a nechce jezdit ve vraku jako je bx:=)

osobne..v BX se jezdit nedalo, parnik jako hrom...XM jsem nemel...c5I byla fajn , ale auto se mi proste nelibilo, proto prislo na radu X7...

Bohuzel vnitrni prostor bych daval na vinu bezpecnostnim prvkum a podobnym vecem...preci jen uz to neni BXo s 5ti packama a volantem:=)

10.10.2014 10:33 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740783
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
V Citroenu mi řekli, že vnitřní prostor je omezen i dlouhým předkem (to vidí každý), protože se tam zvažovaly kdysi i V8 motory, pravděpodobně jiných výrobců. V současné době, kdy ani V6 už není a asi nebude, je to trochu černý humor, v prostoru před motorem se dají pašovat přes hranice běženci.

10.10.2014 10:49 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740792
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak osobne uz som to pisal
isiel som do C6 lebo do faceliftu som nevidel velky vyznam - cenovo / vybava co som povazoval za nejaky uspech
a X7 vs C6
podvozok na X7 je odvodeny z C6 (vela dielov je zhodnych)
X7 nema amvar co bola vec ktoru som chcel (taku hupacku akou je C6 kvoli tomu si pamataju asi XMkari)

ale co mne osobne nesmierne vadi na X7 su male okna, utiesneny vnutorny priestor, to na co sme boli zvyknuty pri C5 1 - tj. vzdusnost priestoru v aute tam nie je .... clovek tam nasadne do kokpitu ktory ho utlaci, to na C5 1 / 2 nebolo - niekomu to nevadi, mne to vadi
cize ked porovnam X7 sedan a C6, su si tie auto hodne podobne s tym ze v C6 sa clovek citi volne / nestiesnene
o odkladacich priestoroch sa nebavim, aj ked drziaky poharov ma C6 asi najlepsie riesenie ake som kedy videl

ono na X7 je proste vidiet ze to designoval ten audi designer .....

vilous: existuje uz aj zoznam veci co ta postihnu na X7 (napr. prasknnutie lan otvarania okien)
C6 ma rovnako dlhy predok ako X7, ta konstrukcia je pomerne rovnaka, keby si siel na zraz mozeme to porovnat

10.10.2014 11:30 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740796
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
X7 jsem ještě nejel, takže jízdu nemohu hodnotit,ale je pár věcí o kterých si myslím svoje.

Za prvé - zvenku je to nádherné auto, to prostě téměř nemá konkurenci (nemyslím ted třeba nějaký korejský hnůj, ale i třeba i Ford, VW, Renault, Opel apod...) Kvalita provedení interieru se zřejmě dostala na úroven němců - což je chvályhodné.
Ale: ten germánský vzhled interieru mi dost vadí, francouzský šarm tam prostě chybí- bohužel. menší kufr bych ještě zkousl, ale HLAVNĚ - v dnešní době ubrat místo na zadních sedadlech (nebo i nepřidat) je prostě neuvěřitelný error!!! Každý přece ví že lidi jsou čím dál větší a c5 je vůz střední třídy!!!!!!!!!! Já autem nejezdím jen sám, ale občas i s celou rodinou, a synové mi přerůstají 180 cm jako nic. Takže v c5 II jsme taktak akorát. Cokoliv menšího je blbost. Sedněte si do mondea a uvidíte jak má vypadat prostor v této třídě....
To se normálně v Citroenu asi úplně zbláznili!

To jak píše Jumep že z auta není vidět a jsou malé okna je bohužel trend dnešní doby - automobilky se snaží lidi co nejvíc oddělit od dění na silnici. Chtějí aby byl jízdní dojem při rychlé jízdě jakoby pomalejší, což zaručují tlusté konstrukce a horší úhel výhledu z auta. Na druhou stranu, to že dnes spousta dílú podléhá mnohem dříve opotřebení je holý fakt, který se projevuje napříč automobilovým průmyslem a je to důsledek nástupu asijských automobilek, jež přišly s auty za "lidovou cenu" s lidovou kvalitou a měly obrovský úspěch. Tzn. že všechny světové automobilky které chtěly přežít se musely přizpůsobit, (tzn. slevnit výrobu, což se projevuje hlavně na materiálové kvalitě) aby byly konkurenceschopné.

10.10.2014 11:54 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2740797
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Se vším, co píše jumep, naprosto souhlasím. Já jsem loni v létě před koupí X7 na C6 vážně koukal, projel desítky hodnocení, stovky odkazů, na dva inzeráty odepsal... Čili fakt měla C6 prioritu před X7. I jsem vzal na vědomí, že náklady na opravy jsou ještě mnohem horší než píše kousek výše jruze kolem X7, v podstatě neexistující vrakoviště, nikdy nebude moc z třetích firem...
To vše jsem zkousnul, co jsem nezkousnul je kufr a přes to u mne nejede vlak. Aby 5 m dlouhé auto mělo kufr menší než 4m dlouhá aktávie z roku 1960 - to prostě neberu. Většina uživatelů toho auta nejsou prezidenti s diplomatickým kufříkem a z principu je určené na dlouhé cesty. Čili zásadní rozpor v prvotní koncepci - auto na dlouhé cesty nemá kufr. Další rozpor - ohromný komfort na zadních sedadlech, ale čím víc lidí v autě, tím větší potřebuji kufr nebo jsou obestavěni zavazadly uvnitř a celý komfort je v trapu. A zahrádky nebo vozejk se mi zdá estetické barbarství k tomuto autu, vozejk navíc zničí jízdní vlastnosti a rychlost.
Takže cestující vzadu u X7 mají o 10 cm méně místa na nohy, ale nemusejí mít kufr na klíně. Už jsem zažil letos i, že jsem měl zavazadla v X7 opravdu do stropu (5 lidí do ciziny) a v C6 by holt někdo šel pěšky.

|< < 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator