Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 12 > >|
08.03.2012 09:28 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456854
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Klokan napsal(a):
jo tááák, tak to neni problém. Malý čtyřnohý turbochrochty mám rád. Věčně mi lustrujou kufr a užíraj zásoby na srazech (hlavně ten Kendyho).

Booobikchá vperjod !!!!

Myslím že čtyřnohý turbochrochty nebyli jediní co ti pravidelně na srazech lustrovali kufr. Tvůj kufr zachránil nejeden dvounohej hladovej krk na srazech.

08.03.2012 11:46 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456873
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
felix81 napsal(a):
Myslím že čtyřnohý turbochrochty nebyli jediní co ti pravidelně na srazech lustrovali kufr. Tvůj kufr zachránil nejeden dvounohej hladovej krk na srazech.


Chcete tvrdit, že takovejhle bastardů je tu víc???: (viz příloha)


Jinak ještě k tématu testů - nevim kde jsem četl (byl to nějaký rádoby seriozní článek v nějakém Automotototodletoplátku) , že podvozek C5III se při režimu "SPORT" chová podobně, jako Passat...
Rád čtu v posteli, takže mi nehrozil pád ze židle... Pokud mohu posuzovat dle vlastních zkušeností - Passat má relativně stadartní chování - čitelný, ale tvrdý a při razantnější jízdě dává celkem brzo tušit své limity. C5III při sport nastavení je na okreskách (na svojí hmotnost) naprosto "usazený" auto, který bez keců jede, kam se mu řekne, nevysejpá vás ze sedaček a ještě si nevymlátíte zuby. Oproti Pašíkovi opravdu po čertech rozdíl, ale ono záleží, kdo děllá recenzi a jak pochopí režim sport a jestli mu dojde, že se toto nastavení týká podvozku a nikoliv motoru a že nemůže očekávat hrabání na 3ku - na to C5 opravdu konstruovaná neni..

Přílohy:
IMG_4539.JPG ( 228546b ) -
IMG_6092.JPG ( 89351b ) -
Terka .JPG ( 292907b ) -
terka (13).JPG ( 175397b ) -
terka (6).JPG ( 202655b ) -

08.03.2012 23:09 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2457199
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
tak takovejch ne, tenhle má nějakej bílej fusak do sněhu. Ten Kendyho byl celej černej

20.04.2012 10:58 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2471025
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Čtěte test Citroën C5 Tourer 3,0 HDi: .link.
To se často nevidí aby autoři testů psali: Jednoduše C5 má špičkové řízení, které napříč segmenty těžko hledá přemožitele.

12.01.2013 13:48 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538497
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

99 Poslat soukromou zprávu
.link.
Celkem výstižné.
idnes

12.01.2013 14:14 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538507
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
osobně nachápu (tak častou) kritiku volantu s pevným středem. Mně vyhovuje maximálně. Škoda, že od něj Citroen už ustoupil. A že je přetlačítkovaný? Stačí si přečíst manuál, jak co používat a nevidím v tom problém.

12.01.2013 14:16 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538508
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
lebo DAS AUTO take nema a ludia nauceny na auta bez vybavi to povazuju za strasnu komplikaciu .... s tym nic nespravis

12.01.2013 18:07 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538579
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Moje známá má C4 s volantem s pevným středem a zvykala si na něj dva kilometry. Teď se děsí chvíle, kdy bude muset řídit auto s obyčejným volantem.

12.01.2013 21:09 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538631
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Spousta výborných vynálezů v historie zůstalo nepochopeno. Např ten pevnej střed může kritizovat jen jouda s dvojitým w(modrobílou vrtulí,šípem s křídlama,...) na mozku,kterej to odmítá už z principu,že to je Citroen(přitom kdyby s tím přišla jeho značka,tak je to to nejlepší),a nebo člověk,kterej s tím nikdy nejel...
Zvykat se na to nemusí-přijde mi to tak nějak přirozený a našel jsem na tom zatím jedinou NEPODSTATNOU chybu převáženou jinak samými plusy- pádla na řazení se netoří s věncem. Ale zas na druhou stranu-převodovka je soběstačná a popravdě:kdo by chtěl s C4 Grand Picasso2.0 hdi závodit?? Takže to vlastně nevadí

12.01.2013 21:24 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538637
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kazdy jeden novinar a motoristicky recenzent, ak sa s tym neda zavodit, je na h....o

12.01.2013 23:07 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538668
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Buďme rádi že jsou takový jací jsou. Jen díky jim nestojí naši miláčkové stejně jako ty "pořádný auta" z třetí říše.

12.01.2013 23:09 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2538669
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked uz je tu rec o vw group, mal som tu seata, susedovho .... to je des .. hruza a este neviem co .... v porovnani s tym je C3 luxus ...

15.05.2013 13:35 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2579935
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
.link.
novinářům, postih je určitě nemine
Nehodil by sem někdo sken celého článku z časopisu?

17.05.2013 08:59 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2580421
Mali_nick
Město: Sopotnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 49
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Celý článek z autotipu č. 10

Přílohy:
1_4.jpg ( 636316b ) -
2_4.jpg ( 511418b ) -
3_4.jpg ( 610607b ) -
4_4.jpg ( 624274b ) -

17.05.2013 20:42 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2580690
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

27.05.2013 16:22 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2583192
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
V dnešním Světu motorů č.22 je v sekci Bazar test ojeté C5 (X7).
Řekl bych že je to v celku objektivní čtení.

Přílohy:
Scan0001.pdf ( 1075373b ) -
Scan0002.pdf ( 1094908b ) -
Scan0003.pdf ( 1105191b ) -

27.05.2013 18:06 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2583273
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Jo fakt stručně, ale rozumně popsáno.

28.05.2013 11:18 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2583684
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pro mě je tam zajímavá informace o úpravě tvaru olejové nádrže u 1,6 HDI. Na co čecháček všechno nepřijde !
U C3 II jsem nedávno měnil olej a tam by si ta nádrž taky zasloužila úpravu. (vypouštěcí otvor je v prolisu směrem na horu).

28.05.2013 21:01 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2584017
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
nechápu, že tam popisujou motor 1.6 VTi, kterej se do X7 vůbec nedával. Asi mysleli 1.8 VTi...

23.09.2013 11:44 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2621002
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Ze zvědavosti jsem si na youtube projížděl testy C5 III v jazycích, kde jsem schopen aspoň pochopit, co chtěl autor říci. No a vzpomněl jsem si i na jazyk našich přátel největších a oprášil školní znalosti. Rusové mají hodně motoristických TV pořadů, tak jsem toho zkouknul dost. Bylo to dost v superlativech, ale vybírám zajímavosti:

C6 se oficiálně dovážel jen benzín 3.0. Protože PSA neuznal ruskou naftu schopnou provozu v jejich motorech a už vůbec ne v tuhých zimách, kdy se tam prostě leje libovolné množství benzínu. Zajímavé je, že C5 III vozí i 2.0 HDi. Možná je blboodolnější.

U obou modelů se redaktoři shodli, že tlačítko SPORT je nadbytečné. BMW, Audi a Mercedes kupují mafiáni, VW a šikmooká auta běžný lid a Citroen C5 a C6 si kupují džentlmeni, kteří nechtějí splynout s davem. A džentlmen přece nezávodí!

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator