| | |
08.03.2012 11:46 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456873
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
felix81 napsal(a):
Chcete tvrdit, e takovejhle bastardů je tu víc???: (viz příloha)
Jinak jetě k tématu testů - nevim kde jsem četl (byl to nějaký rádoby seriozní článek v nějakém Automotototodletoplátku) , e podvozek C5III se při reimu "SPORT" chová podobně, jako Passat...
Rád čtu v posteli, take mi nehrozil pád ze idle... Pokud mohu posuzovat dle vlastních zkueností - Passat má relativně stadartní chování - čitelný, ale tvrdý a při razantnějí jízdě dává celkem brzo tuit své limity. C5III při sport nastavení je na okreskách (na svojí hmotnost) naprosto "usazený" auto, který bez keců jede, kam se mu řekne, nevysejpá vás ze sedaček a jetě si nevymlátíte zuby. Oproti Paíkovi opravdu po čertech rozdíl, ale ono záleí, kdo děllá recenzi a jak pochopí reim sport a jestli mu dojde, e se toto nastavení týká podvozku a nikoliv motoru a e nemůe očekávat hrabání na 3ku - na to C5 opravdu konstruovaná neni..
Chcete tvrdit, e takovejhle bastardů je tu víc???: :-) (viz příloha)
Jinak jetě k tématu testů - nevim kde jsem četl (byl to nějaký rádoby seriozní článek v nějakém Automotototodletoplátku) , e podvozek C5III se při reimu "SPORT" chová podobně, jako Passat...
Rád čtu v posteli, take mi nehrozil pád ze idle... Pokud mohu posuzovat dle vlastních zkueností - Passat má relativně stadartní chování - čitelný, ale tvrdý a při razantnějí jízdě dává celkem brzo tuit své limity. C5III při sport nastavení je na okreskách (na svojí hmotnost) naprosto "usazený" auto, který bez keců jede, kam se mu řekne, nevysejpá vás ze sedaček a jetě si nevymlátíte zuby. Oproti Paíkovi opravdu po čertech rozdíl, ale ono záleí, kdo děllá recenzi a jak pochopí reim sport a jestli mu dojde, e se toto nastavení týká podvozku a nikoliv motoru a e nemůe očekávat hrabání na 3ku - na to C5 opravdu konstruovaná neni..
Přílohy: IMG_4539.JPG ( 228546b ) - IMG_6092.JPG ( 89351b ) - Terka .JPG ( 292907b ) - terka (13).JPG ( 175397b ) - terka (6).JPG ( 202655b ) - |
|
08.03.2012 23:09 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2457199
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
tak takovejch ne, tenhle má nějakej bílej fusak do sněhu. Ten Kendyho byl celej černej
tak takovejch ne, tenhle má nějakej bílej fusak do sněhu. Ten Kendyho byl celej černej
|
|
20.04.2012 10:58 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2471025
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Čtěte test Citroën C5 Tourer 3,0 HDi: .link.
To se často nevidí aby autoři testů psali: Jednodue C5 má pičkové řízení, které napříč segmenty těko hledá přemoitele.
Čtěte test Citroën C5 Tourer 3,0 HDi: http://www.auto.cz/test-citroen-c5-tourer-3-0-hdi-premiove-naznaky-66443
To se často nevidí aby autoři testů psali: Jednodue C5 má pičkové řízení, které napříč segmenty těko hledá přemoitele.
|
|
12.01.2013 13:48 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538497
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
.link.
Celkem výstiné.
idnes
http://auto.idnes.cz/test-citroen-c5-01n-/auto_testy.aspx?c=A130111_165857_auto_testy_fdv
Celkem výstiné.
idnes
|
|
12.01.2013 14:14 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538507
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
osobně nachápu (tak častou) kritiku volantu s pevným středem. Mně vyhovuje maximálně. koda, e od něj Citroen u ustoupil. A e je přetlačítkovaný? Stačí si přečíst manuál, jak co pouívat a nevidím v tom problém.
osobně nachápu (tak častou) kritiku volantu s pevným středem. Mně vyhovuje maximálně. koda, e od něj Citroen u ustoupil. A e je přetlačítkovaný? Stačí si přečíst manuál, jak co pouívat a nevidím v tom problém.
|
|
12.01.2013 14:16 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538508
|
|
jumep
|
|
|
lebo DAS AUTO take nema a ludia nauceny na auta bez vybavi to povazuju za strasnu komplikaciu .... s tym nic nespravis
lebo DAS AUTO take nema a ludia nauceny na auta bez vybavi to povazuju za strasnu komplikaciu .... s tym nic nespravis
|
|
12.01.2013 18:07 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538579
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Moje známá má C4 s volantem s pevným středem a zvykala si na něj dva kilometry. Teď se děsí chvíle, kdy bude muset řídit auto s obyčejným volantem.
Moje známá má C4 s volantem s pevným středem a zvykala si na něj dva kilometry. Teď se děsí chvíle, kdy bude muset řídit auto s obyčejným volantem.;-)
|
|
12.01.2013 21:09 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538631
|
|
Hanz 397
|
|
|
Spousta výborných vynálezů v historie zůstalo nepochopeno. Např ten pevnej střed můe kritizovat jen jouda s dvojitým w(modrobílou vrtulí,ípem s křídlama,...) na mozku,kterej to odmítá u z principu,e to je Citroen(přitom kdyby s tím přila jeho značka,tak je to to nejlepí),a nebo člověk,kterej s tím nikdy nejel...
Zvykat se na to nemusí-přijde mi to tak nějak přirozený a nael jsem na tom zatím jedinou NEPODSTATNOU chybu převáenou jinak samými plusy- pádla na řazení se netoří s věncem. Ale zas na druhou stranu-převodovka je soběstačná a popravdě:kdo by chtěl s C4 Grand Picasso2.0 hdi závodit?? Take to vlastně nevadí
Spousta výborných vynálezů v historie zůstalo nepochopeno. Např ten pevnej střed můe kritizovat jen jouda s dvojitým w(modrobílou vrtulí,ípem s křídlama,...) na mozku,kterej to odmítá u z principu,e to je Citroen(přitom kdyby s tím přila jeho značka,tak je to to nejlepí),a nebo člověk,kterej s tím nikdy nejel...
Zvykat se na to nemusí-přijde mi to tak nějak přirozený a nael jsem na tom zatím jedinou NEPODSTATNOU chybu převáenou jinak samými plusy- pádla na řazení se netoří s věncem. Ale zas na druhou stranu-převodovka je soběstačná a popravdě:kdo by chtěl s C4 Grand Picasso2.0 hdi závodit?? Take to vlastně nevadí ;-)
|
|
12.01.2013 21:24 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538637
|
|
jumep
|
|
|
kazdy jeden novinar a motoristicky recenzent, ak sa s tym neda zavodit, je na h....o
kazdy jeden novinar a motoristicky recenzent, ak sa s tym neda zavodit, je na h....o
|
|
12.01.2013 23:07 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538668
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Buďme rádi e jsou takový jací jsou. Jen díky jim nestojí nai miláčkové stejně jako ty "pořádný auta" z třetí říe.
Buďme rádi e jsou takový jací jsou. Jen díky jim nestojí nai miláčkové stejně jako ty "pořádný auta" z třetí říe. ;-)
|
|
12.01.2013 23:09 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2538669
|
|
jumep
|
|
|
ked uz je tu rec o vw group, mal som tu seata, susedovho .... to je des .. hruza a este neviem co .... v porovnani s tym je C3 luxus ...
ked uz je tu rec o vw group, mal som tu seata, susedovho .... to je des .. hruza a este neviem co .... v porovnani s tym je C3 luxus ...
|
|
15.05.2013 13:35 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2579935
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
.link.
novinářům, postih je určitě nemine
Nehodil by sem někdo sken celého článku z časopisu?
http://www.auto.cz/citroen-c5-tourer-2-0-hdi-160-ujeli-35-000-km-74482
:palec novinářům, postih je určitě nemine:-)
Nehodil by sem někdo sken celého článku z časopisu?
|
|
17.05.2013 08:59 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2580421
|
|
Mali_nick
|
Město: Sopotnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Celý článek z autotipu č. 10
Celý článek z autotipu č. 10
Přílohy: 1_4.jpg ( 636316b ) - 2_4.jpg ( 511418b ) - 3_4.jpg ( 610607b ) - 4_4.jpg ( 624274b ) - |
|
17.05.2013 20:42 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2580690
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
.link.
http://www.autoweb.cz/srovnani-ojetin-citroen-c5-ford-mondeo-renault-laguna/
|
|
27.05.2013 16:22 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2583192
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
V dnením Světu motorů č.22 je v sekci Bazar test ojeté C5 (X7).
Řekl bych e je to v celku objektivní čtení.
V dnením Světu motorů č.22 je v sekci Bazar test ojeté C5 (X7).
Řekl bych e je to v celku objektivní čtení.
Přílohy: Scan0001.pdf ( 1075373b ) - Scan0002.pdf ( 1094908b ) - Scan0003.pdf ( 1105191b ) - |
|
27.05.2013 18:06 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2583273
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jo fakt stručně, ale rozumně popsáno.
Jo fakt stručně, ale rozumně popsáno.
|
|
28.05.2013 11:18 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2583684
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Pro mě je tam zajímavá informace o úpravě tvaru olejové nádre u 1,6 HDI. Na co čecháček vechno nepřijde !
U C3 II jsem nedávno měnil olej a tam by si ta nádr taky zaslouila úpravu. (vypoutěcí otvor je v prolisu směrem na horu).
Pro mě je tam zajímavá informace o úpravě tvaru olejové nádre u 1,6 HDI. Na co čecháček vechno nepřijde !
U C3 II jsem nedávno měnil olej a tam by si ta nádr taky zaslouila úpravu. (vypoutěcí otvor je v prolisu směrem na horu).
|
|
28.05.2013 21:01 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2584017
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
nechápu, e tam popisujou motor 1.6 VTi, kterej se do X7 vůbec nedával. Asi mysleli 1.8 VTi...
nechápu, e tam popisujou motor 1.6 VTi, kterej se do X7 vůbec nedával. Asi mysleli 1.8 VTi...
|
|
23.09.2013 11:44 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2621002
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ze zvědavosti jsem si na youtube projíděl testy C5 III v jazycích, kde jsem schopen aspoň pochopit, co chtěl autor říci. No a vzpomněl jsem si i na jazyk naich přátel největích a opráil kolní znalosti. Rusové mají hodně motoristických TV pořadů, tak jsem toho zkouknul dost. Bylo to dost v superlativech, ale vybírám zajímavosti:
C6 se oficiálně dováel jen benzín 3.0. Protoe PSA neuznal ruskou naftu schopnou provozu v jejich motorech a u vůbec ne v tuhých zimách, kdy se tam prostě leje libovolné mnoství benzínu. Zajímavé je, e C5 III vozí i 2.0 HDi. Moná je blboodolnějí.
U obou modelů se redaktoři shodli, e tlačítko SPORT je nadbytečné. BMW, Audi a Mercedes kupují mafiáni, VW a ikmooká auta běný lid a Citroen C5 a C6 si kupují dentlmeni, kteří nechtějí splynout s davem. A dentlmen přece nezávodí!
Ze zvědavosti jsem si na youtube projíděl testy C5 III v jazycích, kde jsem schopen aspoň pochopit, co chtěl autor říci. No a vzpomněl jsem si i na jazyk naich přátel největích a opráil kolní znalosti. Rusové mají hodně motoristických TV pořadů, tak jsem toho zkouknul dost. Bylo to dost v superlativech, ale vybírám zajímavosti:
C6 se oficiálně dováel jen benzín 3.0. Protoe PSA neuznal ruskou naftu schopnou provozu v jejich motorech a u vůbec ne v tuhých zimách, kdy se tam prostě leje libovolné mnoství benzínu. Zajímavé je, e C5 III vozí i 2.0 HDi. Moná je blboodolnějí.
U obou modelů se redaktoři shodli, e tlačítko SPORT je nadbytečné. BMW, Audi a Mercedes kupují mafiáni, VW a ikmooká auta běný lid a Citroen C5 a C6 si kupují dentlmeni, kteří nechtějí splynout s davem. A dentlmen přece nezávodí! :-)
|
|
| |
|
|