| | |
31.05.2011 15:58 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2393449
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Třeba tady tenhle ... .link.
Je po 1. majiteli Kombík, Dvoulitr v naftě jen za 119 000 kč.
Třeba tady tenhle ... http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/citroen/c5/8797597
Je po 1. majiteli :palec:-d Kombík, Dvoulitr v naftě jen za 119 000 kč.
Přílohy: 1b0f1f46962f839e2ece4a277433c651.jpg ( 83993b ) - c81b71c6705f935ca991c1dff3673c76.jpg ( 78356b ) - ff58862f74a10f2bd9f386fe99b0bc67.jpg ( 38321b ) - |
|
31.05.2011 18:20 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2393495
|
|
Mamlas
|
|
|
Trochu poklepat a bude zas jako novy.
Akorat se na to budou spatne schanet dily.
Trochu poklepat a bude zas jako novy. :-))))
Akorat se na to budou spatne schanet dily.
|
|
31.05.2011 21:20 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2393586
|
|
C5stepan
|
|
|
Podoba je tady, ale C5I neměla růové airbagy. 2. majitel, nikdy nebouraná. 29.000,- Kč. Prodáno.
Podoba je tady, ale C5I neměla růové airbagy. 2. majitel, nikdy nebouraná. 29.000,- Kč. Prodáno.
Přílohy: 008.JPG ( 3544534b ) - 004.JPG ( 3602912b ) - |
|
03.02.2012 16:03 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2446976
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
V Autotipu č.03 je podrobnej test C5 III Tourer 2.0 HDI.
Po 100000 km jí rozebrali do roubu a prozkoumali.
Nejlepí je ta fotka dílů na podlaze.
V Autotipu č.03 je podrobnej test C5 III Tourer 2.0 HDI.:palec
Po 100000 km jí rozebrali do roubu a prozkoumali.:palec
Nejlepí je ta fotka dílů na podlaze.
|
|
06.03.2012 14:03 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456384
|
|
JirkaŘ
|
|
|
V příloze je oskenovaný článek, na který Petr72 upozornil.
V příloze je oskenovaný článek, na který Petr72 upozornil.
Přílohy: Test C5 III.pdf ( 1869679b ) - |
|
06.03.2012 18:11 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456498
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
zajímavý článek. Díkes... jen by mě zajímalo, co za čuňase s tim jezdilo, kdy se mu podařilo docílit spotřeby 7,9l/100... běně jezdim kolem 5ti...
a jetě jedna věc - můe mi někdo vysvětlit, ty propastný rozdíly v prunosti?... Ptám se jako nýmad a zajímalo by mě, co to můe takovým katastrofálním způsobem ovlivnit...
zajímavý článek. Díkes... jen by mě zajímalo, co za čuňase s tim jezdilo, kdy se mu podařilo docílit spotřeby 7,9l/100... běně jezdim kolem 5ti...
a jetě jedna věc - můe mi někdo vysvětlit, ty propastný rozdíly v prunosti?... Ptám se jako nýmad a zajímalo by mě, co to můe takovým katastrofálním způsobem ovlivnit...
|
|
06.03.2012 18:36 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456516
|
|
Darja
|
|
|
Inu... já prostě musím něco napsat
V C5 I mám najeto něco přes 100tis, jezdila jsem v lexusech, oplech, toyotách, mazdách. Teď brázdím ulice v C5 III. A nedá mi se nepodělit o moje dojmy a záitky.
Začnu negativním.
Protoe jsem Pidilidi vejkou, tak výhled mám na prd. Jak dopředu tak z boku, plusem budi, e výkově stavitelná sedačka se dá dát tak vysoko, e na cestu nekoukám přes volant. Ale do boku je to v háji. Třeba taková drobnost, jako parkovací lístky, mě trochu přivádí k ílenství. Prakticky se z okýnka musím vykrábat a to mám zrcátko nalepené na té maince. To samý okýnko u mekáče, tam řvu na obsluhu, hoďte to kafe dolů, já to snad chytím.
Dalí nevýhodou pro pidilidi s malou rukou jsou tlačítka na volantu. Pevný střed mi vůbec nevadí, ba je to hezká alternativa páček pod volantem (na ovládání rádia), ale pro mení ruku je trochu problém při správném drení volantu dohmátnout na ty spodní, bez putění věnce.
Trochu mě drtí ovládání tempomatu, na to bylo pádýlko trochu ikovnějí.
Trochu zvlátní je dráha pedálů, brzdový je o kousek vý jak plynový, co se v bagančatech trochu blbě selapává.
A teď to lepí:
Jízdní komfort je stále neskutečný. Uvádím, e samosebou jezdím v hydraulické C5, ádný stočený dráty se nekonají.
Krásně přeposilované, tak jak to mám ráda, naprosto bez námahy.
AM6 řadí naprosto perfektně, tie, neznatelně, prostě automat jak má být. Jen při prudí akceleraci si ádá trochu ráznějí pokyn jak 4HP20.
Při zvlněných nerovnostech se pohupování projevu lépe jak v C5I (s největí pravděpodobností je to také dáno tím, e má o 100tis méně nalétáno a náprava je jako nová), příčné nerovnosti tie drcnou, ale hodně dělá profil gum.
Zadní náprava: Z hlediska údrby je to náročnějí, jak jednoduchá vlečná, ALE daleko lépe se zadek nese a je to silně cítit v prudkách zatáčkách, náklony jsou větí jako u předchozí generace, ale prdel doopravy moc pěkně sedí a utrhnout starí C5 je daleko jednoduí.
Odhlučnění interiéru nebudu komentovat, je skvělé.
Jsem sice pidilidi ale i velkoprdelník, i přesto si sedačky nemůu vynachválit. Kdy si dáte tu práci a nastavíte je tak, jak potřebujete, sedí se v nich bomba. Pro vyí lidi bude problém pravé koleno a kratí sedák. Boční vedení je peckové, velmi jsem ho u C5 I postrádala. Opěrka hlavy je dobře řeená.
Trochu postrádám loketní opěrky, ač né moc vzhledné, tak velmi praktické ve starí generaci. Zdejí loketní opěrka je prostě jedna a děl se se spolujezdcem.
Hodně lidi v recenzích zmiňují chaotické ovládání veho, e je přespříli tlačítek. Nejsem chlap, tlačítka mě nezajímají, technika taky ne. Ta nejdůleitějí mám na volantu, popřípadě vyhřívání a podobné, v zimě hodně pouívané čudly, jsou v dosahu a dobře vidět. ádný chaos. Jediné, co se nepovedlo, jsou varovky, ty jsou umístěné na prd.
Na klimu jsem neahala ani v C5I, prostě to bylo nastavené na teplotu a automatiku a autíčko, starej se ty.
Zbytek funkcí ovládám těmi rolujícími se kolečky, které jsou pěkně umístěné, e ruka nejde z volantu. Je to trochu o tom se to naučit ovládat, ale to jsem měla problém i v lexusu, který má ovládání udělané jako "my" na středovém tunelu. Stále ádný chaos nepociuji...
Samozřejmě, e výbava trochu dohání neduhy ve výhledu. Nemám odhad, ale vůbec, hlavně na čumec, sice to člověk chytí časem, ale přední PA je do začátku k nezaplacení. Jetě jsem nevyzkouela to čmuchání parkovacího místa, protoe tak nějak vím, e se narvu tam, kam jsem se narvala se starou pětkou.
Poloměr otáčení mi přijde lepí jak u starí pětky a při plném rejdu není řízení takové gumové.
Vzhled hodnotit nebudu, je to subjektivní. Ale kadopádně zpracování interiéru je pěkné, a na fakt, e kus koených sedadel je koený a kus koenkový, je na pěkné úrovni.
chrocht...
Inu... já prostě musím něco napsat :-))
V C5 I mám najeto něco přes 100tis, jezdila jsem v lexusech, oplech, toyotách, mazdách. Teď brázdím ulice v C5 III. A nedá mi se nepodělit o moje dojmy a záitky.
Začnu negativním.
Protoe jsem Pidilidi vejkou, tak výhled mám na prd. Jak dopředu tak z boku, plusem budi, e výkově stavitelná sedačka se dá dát tak vysoko, e na cestu nekoukám přes volant. Ale do boku je to v háji. Třeba taková drobnost, jako parkovací lístky, mě trochu přivádí k ílenství. Prakticky se z okýnka musím vykrábat a to mám zrcátko nalepené na té maince. To samý okýnko u mekáče, tam řvu na obsluhu, hoďte to kafe dolů, já to snad chytím.
Dalí nevýhodou pro pidilidi s malou rukou jsou tlačítka na volantu. Pevný střed mi vůbec nevadí, ba je to hezká alternativa páček pod volantem (na ovládání rádia), ale pro mení ruku je trochu problém při správném drení volantu dohmátnout na ty spodní, bez putění věnce.
Trochu mě drtí ovládání tempomatu, na to bylo pádýlko trochu ikovnějí.
Trochu zvlátní je dráha pedálů, brzdový je o kousek vý jak plynový, co se v bagančatech trochu blbě selapává.
A teď to lepí:
Jízdní komfort je stále neskutečný. Uvádím, e samosebou jezdím v hydraulické C5, ádný stočený dráty se nekonají.
Krásně přeposilované, tak jak to mám ráda, naprosto bez námahy.
AM6 řadí naprosto perfektně, tie, neznatelně, prostě automat jak má být. Jen při prudí akceleraci si ádá trochu ráznějí pokyn jak 4HP20.
Při zvlněných nerovnostech se pohupování projevu lépe jak v C5I (s největí pravděpodobností je to také dáno tím, e má o 100tis méně nalétáno a náprava je jako nová), příčné nerovnosti tie drcnou, ale hodně dělá profil gum.
Zadní náprava: Z hlediska údrby je to náročnějí, jak jednoduchá vlečná, ALE daleko lépe se zadek nese a je to silně cítit v prudkách zatáčkách, náklony jsou větí jako u předchozí generace, ale prdel doopravy moc pěkně sedí a utrhnout starí C5 je daleko jednoduí.
Odhlučnění interiéru nebudu komentovat, je skvělé.
Jsem sice pidilidi ale i velkoprdelník, i přesto si sedačky nemůu vynachválit. Kdy si dáte tu práci a nastavíte je tak, jak potřebujete, sedí se v nich bomba. Pro vyí lidi bude problém pravé koleno a kratí sedák. Boční vedení je peckové, velmi jsem ho u C5 I postrádala. Opěrka hlavy je dobře řeená.
Trochu postrádám loketní opěrky, ač né moc vzhledné, tak velmi praktické ve starí generaci. Zdejí loketní opěrka je prostě jedna a děl se se spolujezdcem.
Hodně lidi v recenzích zmiňují chaotické ovládání veho, e je přespříli tlačítek. Nejsem chlap, tlačítka mě nezajímají, technika taky ne. Ta nejdůleitějí mám na volantu, popřípadě vyhřívání a podobné, v zimě hodně pouívané čudly, jsou v dosahu a dobře vidět. ádný chaos. Jediné, co se nepovedlo, jsou varovky, ty jsou umístěné na prd.
Na klimu jsem neahala ani v C5I, prostě to bylo nastavené na teplotu a automatiku a autíčko, starej se ty.
Zbytek funkcí ovládám těmi rolujícími se kolečky, které jsou pěkně umístěné, e ruka nejde z volantu. Je to trochu o tom se to naučit ovládat, ale to jsem měla problém i v lexusu, který má ovládání udělané jako "my" na středovém tunelu. Stále ádný chaos nepociuji...
Samozřejmě, e výbava trochu dohání neduhy ve výhledu. Nemám odhad, ale vůbec, hlavně na čumec, sice to člověk chytí časem, ale přední PA je do začátku k nezaplacení. Jetě jsem nevyzkouela to čmuchání parkovacího místa, protoe tak nějak vím, e se narvu tam, kam jsem se narvala se starou pětkou.
Poloměr otáčení mi přijde lepí jak u starí pětky a při plném rejdu není řízení takové gumové.
Vzhled hodnotit nebudu, je to subjektivní. Ale kadopádně zpracování interiéru je pěkné, a na fakt, e kus koených sedadel je koený a kus koenkový, je na pěkné úrovni.
chrocht... :-))))
|
|
06.03.2012 18:56 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456521
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Koenka??? A kde??? Mám auto sice jen měsíc, ale toho jsem si fakt neviml. Částečně kůe Claudia, částečně látka Saint-Cyr.
Koenka??? A kde??? Mám auto sice jen měsíc, ale toho jsem si fakt neviml. Částečně kůe Claudia, částečně látka Saint-Cyr.
|
|
06.03.2012 20:19 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456585
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
To Darja
inu,... dobre napsane...
To Darja
inu,... dobre napsane...:palec
|
|
06.03.2012 22:05 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456609
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Ty vzpěry taky nechápu, tam uetřili pár stovek, to snad za to nestálo. Ale kde přesně je ta koenka? Na předních nebo zadních? Já ji nikde neobjevil. To by lo za chvíli to čalounění do kopru.
Ty vzpěry taky nechápu, tam uetřili pár stovek, to snad za to nestálo. Ale kde přesně je ta koenka? Na předních nebo zadních? Já ji nikde neobjevil. To by lo za chvíli to čalounění do kopru.
|
|
06.03.2012 22:49 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456616
|
|
Darja
|
|
|
ti to vyfotím Co jsme to studovali, tak jsme to studovali jen na předních sicnách. Na zadních jsem ani neseděla, ani nevím, jaký to vzadu je
ti to vyfotím :-) Co jsme to studovali, tak jsme to studovali jen na předních sicnách. Na zadních jsem ani neseděla, ani nevím, jaký to vzadu je:-))))
|
|
07.03.2012 02:13 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456630
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Ono je to podle mně závislé na tom, jestli má masání sedačku nebo ne. Páč v pravý kůi by sedačka musela vypadat jak xicht nasranýho buldočka, aby to ta kůe neodnesla .....
Proto to není na zadních .....
PS: do mekáče si to zvedni, od toho má hydrauliku - pak má rozhovor face to face
čudly na volantu - auto směr drí bez keců, tak nemám problém jednou věnec pustit
tempomat - souhlas , přemontovat z XMka by bylo lepí
automat je zlenivělej kdy jezdí klobouka, kdy ale párkrát zasportuje, tak se to naučí.Je pak znát e jde hned za plynem
Kdo je zvyklej na loketku z XMka, tak nemá problém. Kdy je ta spolujezdkyně pěkná, tak ani ten z Pětky nemůe naříkat (jen celej ten tunel občas troku vrzne při nastupování stylem Tsunami...)
V dalí verzi C5ky bude tlačítko výstranýho trojúhelníku na pravým zrcátku zvenku zepředu....
Automatický zatmavování vech tří zpětných zrcátek v noci je bomba ... zejména kdy mně dojídí nějakej HIDkař (teda né e by to bylo častý, ale kdy třeba něco hledám někde a tak ... tak se i přiblíit můe. Zejména ve městě ... )
Pětka je na ířku vevnitř troku mení ne XMko, ale je to daný konstrukcí a bezpečností. Stačí se podívat, jakej práh člověk musí přelézt, kdy provádí do tanku v tank ...
dneska jsem se vrátil sluební koktávkou 1.9 TDI po 1200 km a zlatý cokoliv s hydrou, posilovačem, tempomatem atp. A těch obligátních 3,2347 l ... no nevim ... mně to ukazovalo 6,5 po prázdné dálnici Pha - Mainz - Pha
Ono je to podle mně závislé na tom, jestli má masání sedačku nebo ne. Páč v pravý kůi by sedačka musela vypadat jak xicht nasranýho buldočka, aby to ta kůe neodnesla .....
Proto to není na zadních ..... :-p
PS: do mekáče si to zvedni, od toho má hydrauliku - pak má rozhovor face to face
čudly na volantu - auto směr drí bez keců, tak nemám problém jednou věnec pustit
tempomat - souhlas , přemontovat z XMka by bylo lepí
automat je zlenivělej kdy jezdí klobouka, kdy ale párkrát zasportuje, tak se to naučí.Je pak znát e jde hned za plynem
Kdo je zvyklej na loketku z XMka, tak nemá problém. Kdy je ta spolujezdkyně pěkná, tak ani ten z Pětky nemůe naříkat :-)) (jen celej ten tunel občas troku vrzne při nastupování stylem Tsunami...)
V dalí verzi C5ky bude tlačítko výstranýho trojúhelníku na pravým zrcátku zvenku zepředu....
Automatický zatmavování vech tří zpětných zrcátek v noci je bomba ... zejména kdy mně dojídí nějakej HIDkař (teda né e by to bylo častý, ale kdy třeba něco hledám někde a tak ... tak se i přiblíit můe. Zejména ve městě ... ;-) )
Pětka je na ířku vevnitř troku mení ne XMko, ale je to daný konstrukcí a bezpečností. Stačí se podívat, jakej práh člověk musí přelézt, kdy provádí do tanku v tank ... :palec
dneska jsem se vrátil sluební koktávkou 1.9 TDI po 1200 km a :-(((( zlatý cokoliv s hydrou, posilovačem, tempomatem atp. A těch obligátních 3,2347 l ... no nevim ... mně to ukazovalo 6,5 :-d po prázdné dálnici Pha - Mainz - Pha
|
|
07.03.2012 07:51 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456652
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
To Klokan
co myslí tim xsichtem nasranýho buldočka??? (právě si nasral Terezu! )
Budu se na tu kooi muset jucknout, ale mam pocit, e je tam vude echt lédr. Nemám pravda masání sedačky,ale v místě, kde probíhá masá je na sedačce stejně nějakej velurovej pullower...
To Klokan
co myslí tim xsichtem nasranýho buldočka??? :-)))) (právě si nasral Terezu! :-) )
Budu se na tu kooi muset jucknout, ale mam pocit, e je tam vude echt lédr. Nemám pravda masání sedačky,ale v místě, kde probíhá masá je na sedačce stejně nějakej velurovej pullower...
|
|
07.03.2012 12:40 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456701
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Měřím 190 cm, můu potvrdit - krátký sedák, málo místa na pravý koleno (zlaté XM!). Na masání sedačce je v místě masáe opravdu ta látka, pokud se tedy nejedná o příplatkovou celokůi. Čudlíky na volantu taky stále hledám, hlavně ten PAUSE od tempomatu mohl být výraznějí, i kdy něco jako výstupek má.
Měřím 190 cm, můu potvrdit - krátký sedák, málo místa na pravý koleno (zlaté XM!). Na masání sedačce je v místě masáe opravdu ta látka, pokud se tedy nejedná o příplatkovou celokůi. Čudlíky na volantu taky stále hledám, hlavně ten PAUSE od tempomatu mohl být výraznějí, i kdy něco jako výstupek má.
|
|
07.03.2012 17:19 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456750
|
|
Darja
|
|
|
Masá jsem ani nezmiňovala, to nepotřebuje komentáře
Jedinej problém na masái vidim, e se ta sicna nedá odnést domů
Masá jsem ani nezmiňovala, to nepotřebuje komentáře :palec
Jedinej problém na masái vidim, e se ta sicna nedá odnést domů :D
|
|
07.03.2012 18:12 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456757
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
To Rooozena: já psal o sedačce, né o Tereze ... tu neznam
To Rooozena: já psal o sedačce, né o Tereze ... tu neznam
|
|
07.03.2012 22:47 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2456827
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
jo tááák, tak to neni problém. Malý čtyřnohý turbochrochty mám rád. Věčně mi lustrujou kufr a uíraj zásoby na srazech (hlavně ten Kendyho).
Booobikchá vperjod !!!!
jo tááák, tak to neni problém. Malý čtyřnohý turbochrochty mám rád. Věčně mi lustrujou kufr a uíraj zásoby na srazech (hlavně ten Kendyho).
Booobikchá vperjod !!!! :palec
|
|
| |
|
|