| | |
06.11.2015 07:46 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883302
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
Vdaka obom za reakcie. Tridac, hej vsimol som si ze v statistike su uvadzane prakticky nic nehovoriace udaje - iba nazov a model. O modelovej rade, motorizacii atd nehovoria takze to moze dost skreslivat (zhorsovat to mozu kludne motorizacie 1.6 Hdi, ktore su podla chalanov z fora dost poruchove). A schvalne som vyberal iba auta stare 4-6 rokov, kde spada uz C5 III.
A vilous, vdaka za tip. Co pises ma logiku. Popravde som si TUV vylozil spatne a myslel som ze to je aj statistika zo servisov.
Vdaka obom za reakcie. Tridac, hej vsimol som si ze v statistike su uvadzane prakticky nic nehovoriace udaje - iba nazov a model. O modelovej rade, motorizacii atd nehovoria takze to moze dost skreslivat (zhorsovat to mozu kludne motorizacie 1.6 Hdi, ktore su podla chalanov z fora dost poruchove). A schvalne som vyberal iba auta stare 4-6 rokov, kde spada uz C5 III.
A vilous, vdaka za tip. Co pises ma logiku. Popravde som si TUV vylozil spatne a myslel som ze to je aj statistika zo servisov.
|
|
06.11.2015 08:40 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883319
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Jestli se muzu pridat k diskusi, tak pro me ma nejvetsi vypovidaci hodnotu statistika .link. kterou si vede britska pojistovna Warranty direct. tato pojistovna pojistuje ojety auta a nabizi pro ne prodlouzenou zaruku. Na zaklade pojistnych udalosti pak sestavuje tento zebricek. C5 je tam rozdelena na roky 01-08 a 08 - soucasnost. Obe si nevedou nic moc, ale v porovnani s konkurenci, zejmena s passatem, jsou na tom stejne.
Jestli se muzu pridat k diskusi, tak pro me ma nejvetsi vypovidaci hodnotu statistika http://www.reliabilityindex.com, kterou si vede britska pojistovna Warranty direct. tato pojistovna pojistuje ojety auta a nabizi pro ne prodlouzenou zaruku. Na zaklade pojistnych udalosti pak sestavuje tento zebricek. C5 je tam rozdelena na roky 01-08 a 08 - soucasnost. Obe si nevedou nic moc, ale v porovnani s konkurenci, zejmena s passatem, jsou na tom stejne.
|
|
06.11.2015 09:25 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883445
|
|
jruze
|
|
|
Jaké statistiky? ve vech státech jsou malé dílničky(a víc ne si myslíte) - kolik údajů se dostane do statistik? Kdy vezmeme % aut ostatních a Citroenů třeba v D , A , GB , v podstatě v západní evropě. oproti Fordům,koncernům,japoncům,korejcům atd.. dalí věc kolik aut skončí v dílnách kteří určitě neposílají údaje pro statistiky statistiky a věřte e třeba v D projde daleko víc těmito servískama koncernů, a třeba fordů ( je to stejné jako u nás a mona horí páč do statistik jdou mladí auta a starí končí v malejch dílnách(které jsou v D u kadé benzínky,vrakovitě atd..) + větí % výskyt jiných značek ne citroenů. Auta se serou vechny stejně- výsledek je ovlivněn mnostvím počtu jednotlivých značek,stářim aut ve statistikách,schopnastí oprav v malejch servisech(citroenům moc malé servisy nerozumí,nemají podporu atd) - tím je statistika hodně ovlivněna.+ marketingové tahy jednotlivích výrobců atd..A věřte e by citroen dopadl podstatně lépe kdyby byly údaje ůplné.
Jaké statistiky? ve vech státech jsou malé dílničky(a víc ne si myslíte) - kolik údajů se dostane do statistik? Kdy vezmeme % aut ostatních a Citroenů třeba v D , A , GB , v podstatě v západní evropě. oproti Fordům,koncernům,japoncům,korejcům atd.. dalí věc kolik aut skončí v dílnách kteří určitě neposílají údaje pro statistiky statistiky a věřte e třeba v D projde daleko víc těmito servískama koncernů, a třeba fordů ( je to stejné jako u nás a mona horí páč do statistik jdou mladí auta a starí končí v malejch dílnách(které jsou v D u kadé benzínky,vrakovitě atd..) + větí % výskyt jiných značek ne citroenů. :-o Auta se serou vechny stejně- výsledek je ovlivněn mnostvím počtu jednotlivých značek,stářim aut ve statistikách,schopnastí oprav v malejch servisech(citroenům moc malé servisy nerozumí,nemají podporu atd) - tím je statistika hodně ovlivněna.+ marketingové tahy jednotlivích výrobců atd..A věřte e by citroen dopadl podstatně lépe kdyby byly údaje ůplné.:-p
|
|
06.11.2015 16:18 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883519
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A vimli jste si někdy, e nepotkáte na silnici Citroena hrobku? Polorozpadlých Fordů a VW vidím denně desítky. To co se jim valí z výfuku se nedá přehlídnout, teče z nich vechno, kola na tom plandaj, plechy jsou děravý a zvuk Zetoru 35 je proti tomu opera. Citroeny takový nevídám. A nemyslím si, e by ty jiný značky měli nějak víc nalítáno, jen prostě tolik nevydrí.
A vimli jste si někdy, e nepotkáte na silnici Citroena hrobku? Polorozpadlých Fordů a VW vidím denně desítky. To co se jim valí z výfuku se nedá přehlídnout, teče z nich vechno, kola na tom plandaj, plechy jsou děravý a zvuk Zetoru 35 je proti tomu opera. Citroeny takový nevídám. A nemyslím si, e by ty jiný značky měli nějak víc nalítáno, jen prostě tolik nevydrí.
|
|
06.11.2015 17:35 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2883533
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
No občas vidím nějaká AX a ZX, které taky vypadají jako vraky.
No občas vidím nějaká AX a ZX, které taky vypadají jako vraky.
|
|
29.02.2016 18:10 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2923835
|
|
DOUFAK
|
|
|
Vechno je v lidech - majitelích a eventuelně jejich OLOVÝCH nohou.Stačí se u nás podívat po bazarech a jste doma.Auta, která jsou stejný rok výroby,mají stejně nebo dokonce méně nalítáno a jaké jsou mezi nimi propastné rozdíly ve vzhledu,stavu atd a HOUBY záleí na značce auta. OLOVÁ noha udělá jak z Mercedesa,tak i z Dustera úplný vrak i za malou chvíli či dva-tři roky. Vdyt se stačí podívat i k nám na web - jsou tu lidi co najedou-najeli přes 300tisíc a spojka OK a maníci co mají 120tisíc a spojka je KO... A o tom co je moné vidět denně kolem sebe je zbytečné se rozepisovat....
Vechno je v lidech - majitelích a eventuelně jejich OLOVÝCH nohou.Stačí se u nás podívat po bazarech a jste doma.Auta, která jsou stejný rok výroby,mají stejně nebo dokonce méně nalítáno a jaké jsou mezi nimi propastné rozdíly ve vzhledu,stavu atd a HOUBY záleí na značce auta. OLOVÁ noha udělá jak z Mercedesa,tak i z Dustera úplný vrak i za malou chvíli či dva-tři roky. Vdyt se stačí podívat i k nám na web - jsou tu lidi co najedou-najeli přes 300tisíc a spojka OK a maníci co mají 120tisíc a spojka je KO... A o tom co je moné vidět denně kolem sebe je zbytečné se rozepisovat....
|
|
29.02.2016 19:51 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2923911
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
.link.
http://www.topspeed.sk/test-jazdenky-citroen-c5-1-6-hdi/6147
|
|
29.02.2016 20:03 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2923914
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
zhrado napsal(a):
Inak zaujala ma jedna vec. Prakticky vo vetkých testoch chvália jazdci kvalitu plastov v interiéry. Neviem či som mal iba pech, ale sedel som zatial v dvoch X7 (2.0 HDi - jeden Break druhý Berline) a v oboch priam hororovo krípali rukoväte na dverách. Z toho som bol fakt zhrozený. Tak kde je pravda teraz?
Inak zaujala ma jedna vec. Prakticky vo vetkých testoch chvália jazdci kvalitu plastov v interiéry. Neviem či som mal iba pech, ale sedel som zatial v dvoch X7 (2.0 HDi - jeden Break druhý Berline) a v oboch priam hororovo krípali rukoväte na dverách. Z toho som bol fakt zhrozený. Tak kde je pravda teraz? :-d
|
|
29.02.2016 20:14 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2923926
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
e je to tak iba na oko
e je to tak iba na oko :-)
|
|
29.02.2016 20:20 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2923929
|
|
cacaminek
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Taky mam x7 a rukojeti ve dverich vrzou jako prase
Taky mam x7 a rukojeti ve dverich vrzou jako prase
|
|
29.02.2016 20:40 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2923939
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
nic mi v interieri nevrzga, 50tisic, 3roky. obcas rezonovala to oblozenie strechy a trase sa kruzok na radicke ak tomu sliapnem. aj s c4 to bolo dobre, ale ked som mal fiata to boli nervy. nosil som si molitanove pruzky a pokusal sa vytlmit rozne pazvuky z palubky, stlpikov atd, stiekal wdcko, silikon proste psycho [mal som ho tiez novy]
nic mi v interieri nevrzga, 50tisic, 3roky. obcas rezonovala to oblozenie strechy a trase sa kruzok na radicke ak tomu sliapnem. aj s c4 to bolo dobre, ale ked som mal fiata to boli nervy. nosil som si molitanove pruzky a pokusal sa vytlmit rozne pazvuky z palubky, stlpikov atd, stiekal wdcko, silikon proste psycho [mal som ho tiez novy]
|
|
16.03.2016 19:55 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2929471
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
C5 bazarovka - video:
.link.
C5 bazarovka - video:
https://www.stream.cz/bazarovky/10009635-citroen-c5#nejnovejsi
|
|
16.03.2016 20:33 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2929481
|
|
jruze
|
|
|
artsvec napsal(a):
No z 90% nesmysl a tohle poutí do médií? shrnul bych to je to blb a ví o tom jen to co si někde přečetl a koda slov.
No z 90% nesmysl a tohle poutí do médií? shrnul bych to je to blb a ví o tom jen to co si někde přečetl a koda slov.:-o
|
|
16.03.2016 21:31 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2929493
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nechapem, ako moze robit recenziu niekto, kto je z automobilovych technologii uplne mimo. Ten clovek hovori o vzduchovom podvozku (v celej recenzii snad 4x) a o chvilku neskor ho pomenovava ako hydroactive, uz len z toho moze dedukovat, ze sa jedna o kvapalinu... 4-ventilove 1.6 HDi, 8-ventilova e-HDi, repas DPF (FAP) spomina na 2.0 a 2.2 HDi za bajecnych 8000 Kc...
Honza Koubek - Najskor nastudovat technologie, potom robit recenzie...
Nechapem, ako moze robit recenziu niekto, kto je z automobilovych technologii uplne mimo. Ten clovek hovori o vzduchovom podvozku (v celej recenzii snad 4x) a o chvilku neskor ho pomenovava ako hydroactive, uz len z toho moze dedukovat, ze sa jedna o kvapalinu... 4-ventilove 1.6 HDi, 8-ventilova e-HDi, repas DPF (FAP) spomina na 2.0 a 2.2 HDi za bajecnych 8000 Kc...
Honza Koubek - Najskor nastudovat technologie, potom robit recenzie...
|
|
16.03.2016 23:47 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2929533
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jetě k tomu videu - okolo 5:50 je tam záběr na plochý řemen v 1.6HDI - co s tím proboha má, e mu tak sebou kube napínák? Tohle mi nedělal, ani kdy jsem tam loni z nouze dal 5 let starý záloní řemen. A s novým řemenem se mi napínák při volnoběhu ani nehne.
Jetě k tomu videu - okolo 5:50 je tam záběr na plochý řemen v 1.6HDI - co s tím proboha má, e mu tak sebou kube napínák? :-o Tohle mi nedělal, ani kdy jsem tam loni z nouze dal 5 let starý záloní řemen. A s novým řemenem se mi napínák při volnoběhu ani nehne.
|
|
16.03.2016 23:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
2929537
|
|
jumep
|
|
|
alternator/volnobezka, remenica, napinacia kladka ma zlu pruzinu
alternator/volnobezka, remenica, napinacia kladka ma zlu pruzinu
|
|
17.03.2016 11:30 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
2929594
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Nechápu, e di vybral na test zrovna to nejhorí, co mohl.. 1,6 HDI s robotizovanou převodovkou.. to je něco hrozného.. celkem s ním soucítím.. kdy jsem kupoval C5 tak jsem v několika jel a je to fakt utrpení.. jak v tříválcové oktávce
Nechápu, e di vybral na test zrovna to nejhorí, co mohl.. 1,6 HDI s robotizovanou převodovkou.. to je něco hrozného.. celkem s ním soucítím.. kdy jsem kupoval C5 tak jsem v několika jel a je to fakt utrpení.. jak v tříválcové oktávce :-))))
|
|
| |
|
|