Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 > >|
06.11.2015 07:46 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883302
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vdaka obom za reakcie. Tridac, hej vsimol som si ze v statistike su uvadzane prakticky nic nehovoriace udaje - iba nazov a model. O modelovej rade, motorizacii atd nehovoria takze to moze dost skreslivat (zhorsovat to mozu kludne motorizacie 1.6 Hdi, ktore su podla chalanov z fora dost poruchove). A schvalne som vyberal iba auta stare 4-6 rokov, kde spada uz C5 III.

A vilous, vdaka za tip. Co pises ma logiku. Popravde som si TUV vylozil spatne a myslel som ze to je aj statistika zo servisov.

06.11.2015 08:40 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883319
Georgie
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
Jestli se muzu pridat k diskusi, tak pro me ma nejvetsi vypovidaci hodnotu statistika .link. kterou si vede britska pojistovna Warranty direct. tato pojistovna pojistuje ojety auta a nabizi pro ne prodlouzenou zaruku. Na zaklade pojistnych udalosti pak sestavuje tento zebricek. C5 je tam rozdelena na roky 01-08 a 08 - soucasnost. Obe si nevedou nic moc, ale v porovnani s konkurenci, zejmena s passatem, jsou na tom stejne.

06.11.2015 09:25 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883445
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jaké statistiky? ve všech státech jsou malé dílničky(a víc než si myslíte) - kolik údajů se dostane do statistik? Když vezmeme % aut ostatních a Citroenů třeba v D , A , GB , v podstatě v západní evropě. oproti Fordům,koncernům,japoncům,korejcům atd.. další věc kolik aut skončí v dílnách kteří určitě neposílají údaje pro statistiky statistiky a věřte že třeba v D projde daleko víc těmito servískama koncernů, a třeba fordů ( je to stejné jako u nás a možna horší páč do statistik jdou mladší auta a starší končí v malejch dílnách(které jsou v D u každé benzínky,vrakoviště atd..) + větší % výskyt jiných značek než citroenů. Auta se serou všechny stejně- výsledek je ovlivněn množstvím počtu jednotlivých značek,stářim aut ve statistikách,schopnastí oprav v malejch servisech(citroenům moc malé servisy nerozumí,nemají podporu atd) - tím je statistika hodně ovlivněna.+ marketingové tahy jednotlivích výrobců atd..A věřte že by citroen dopadl podstatně lépe kdyby byly údaje ůplné.

06.11.2015 16:18 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883519
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A všimli jste si někdy, že nepotkáte na silnici Citroena hrobku? Polorozpadlých Fordů a VW vidím denně desítky. To co se jim valí z výfuku se nedá přehlídnout, teče z nich všechno, kola na tom plandaj, plechy jsou děravý a zvuk Zetoru 35 je proti tomu opera. Citroeny takový nevídám. A nemyslím si, že by ty jiný značky měli nějak víc nalítáno, jen prostě tolik nevydrží.

06.11.2015 17:35 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2883533
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
No občas vidím nějaká AX a ZX, které taky vypadají jako vraky.

29.02.2016 18:10 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2923835
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Všechno je v lidech - majitelích a eventuelně jejich OLŠOVÝCH nohou.Stačí se u nás podívat po bazarech a jste doma.Auta, která jsou stejný rok výroby,mají stejně nebo dokonce méně nalítáno a jaké jsou mezi nimi propastné rozdíly ve vzhledu,stavu atd a HOUBY záleží na značce auta. OLŠOVÁ noha udělá jak z Mercedesa,tak i z Dustera úplný vrak i za malou chvíli či dva-tři roky. Vždyt se stačí podívat i k nám na web - jsou tu lidi co najedou-najeli přes 300tisíc a spojka OK a maníci co mají 120tisíc a spojka je KO... A o tom co je možné vidět denně kolem sebe je zbytečné se rozepisovat....

29.02.2016 19:51 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2923911
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
.link.

29.02.2016 20:03 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2923914
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):

Inak zaujala ma jedna vec. Prakticky vo všetkých testoch chvália jazdci kvalitu plastov v interiéry. Neviem či som mal iba pech, ale sedel som zatial v dvoch X7 (2.0 HDi - jeden Break druhý Berline) a v oboch priam hororovo škrípali rukoväte na dverách. Z toho som bol fakt zhrozený. Tak kde je pravda teraz?

29.02.2016 20:14 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2923926
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Že je to tak iba na oko

29.02.2016 20:20 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2923929
cacaminek
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 30
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Taky mam x7 a rukojeti ve dverich vrzou jako prase

29.02.2016 20:40 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2923939
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
nic mi v interieri nevrzga, 50tisic, 3roky. obcas rezonovala to oblozenie strechy a trase sa kruzok na radicke ak tomu sliapnem. aj s c4 to bolo dobre, ale ked som mal fiata to boli nervy. nosil som si molitanove pruzky a pokusal sa vytlmit rozne pazvuky z palubky, stlpikov atd, stiekal wdcko, silikon proste psycho [mal som ho tiez novy]

16.03.2016 19:55 - Re: Koupě Citroenu C5 2929471
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
C5 bazarovka - video:

.link.

16.03.2016 20:33 - Re: Koupě Citroenu C5 2929481
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
artsvec napsal(a):
C5 bazarovka - video:

.link.


No z 90% nesmysl a tohle pouští do médií? shrnul bych to je to blb a ví o tom jen to co si někde přečetl a škoda slov.

16.03.2016 20:41 - Re: Koupě Citroenu C5 2929483
Majo77
Město: Piešany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 148
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No z 90% nesmysl a tohle pouští do médií? shrnul bych to je to blb a ví o tom jen to co si někde přečetl a škoda slov.


Ako to? Ja som si to pozrel do konca a zdalo sa mi ako keby ten človek navštevoval c5club Z takých 70% zopakoval presne to, čo písali aj tu chalani, či mýlim sa?

16.03.2016 21:31 - Re: Koupě Citroenu C5 2929493
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 809
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nechapem, ako moze robit recenziu niekto, kto je z automobilovych technologii uplne mimo. Ten clovek hovori o vzduchovom podvozku (v celej recenzii snad 4x) a o chvilku neskor ho pomenovava ako hydroactive, uz len z toho moze dedukovat, ze sa jedna o kvapalinu... 4-ventilove 1.6 HDi, 8-ventilova e-HDi, repas DPF (FAP) spomina na 2.0 a 2.2 HDi za bajecnych 8000 Kc...
Honza Koubek - Najskor nastudovat technologie, potom robit recenzie...

16.03.2016 21:37 - Re: Koupě Citroenu C5 2929494
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Majo77 napsal(a):
Ako to? Ja som si to pozrel do konca a zdalo sa mi ako keby ten človek navštevoval c5club Z takých 70% zopakoval presne to, čo písali aj tu chalani, či mýlim sa?


První polovina jsou nesmysli - přišlo mi že o tom asi tak co moje mladá - ta ví že když se rozsvítí hladoví oko že jí mám natakovat,že to slabě troubí když jí někdo vleze do cesty atd.. a to jezdí sakra dobře(a možná rychleji než já) (trochu přeháním - ví víc než on)

16.03.2016 23:47 - Re: Koupě Citroenu C5 2929533
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě k tomu videu - okolo 5:50 je tam záběr na plochý řemen v 1.6HDI - co s tím proboha má, že mu tak sebou škube napínák? Tohle mi nedělal, ani když jsem tam loni z nouze dal 5 let starý záložní řemen. A s novým řemenem se mi napínák při volnoběhu ani nehne.

16.03.2016 23:57 - Re: Koupě Citroenu C5 2929537
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
alternator/volnobezka, remenica, napinacia kladka ma zlu pruzinu

17.03.2016 11:30 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2929594
Royce
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 221

99 Poslat soukromou zprávu
Nechápu, že di vybral na test zrovna to nejhorší, co mohl.. 1,6 HDI s robotizovanou převodovkou.. to je něco hrozného.. celkem s ním soucítím.. když jsem kupoval C5 tak jsem v několika jel a je to fakt utrpení.. jak v tříválcové oktávce

17.03.2016 15:20 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2929636
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Royce napsal(a):
... jak v tříválcové oktávce

Tak to jsi přehnal.
S tříválcovou Ochcávkou se dá srovnávat snad jedině tříválcová Fabia.


|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator