| | |
21.05.2016 22:40 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953072
|
|
Limak
|
Město: Viglas, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
keby nahodou 1,6 dosluzila....vie tu niekto zohnat 2,0?a cca za kolko? vosiel by mi tam? ci to tam nahodou nieje nejak inak pod kapotou ako v 1,6....
keby nahodou 1,6 dosluzila....vie tu niekto zohnat 2,0?a cca za kolko? vosiel by mi tam? ci to tam nahodou nieje nejak inak pod kapotou ako v 1,6....
|
|
21.05.2016 22:43 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953073
|
|
jumep
|
|
|
o to ani tak nejde ako papierovo to nejde
okrem ineho tam treba ine poloosy, prevodovku, riadiacku motora atd.
tiez 2.0 ma vacsie brzdy predne a mierne ine motorove prislusenstvo
fyzicky tam nie je problem dat aj 3.0, lebo karoseria atd je rovnaka
o to ani tak nejde ako papierovo to nejde
okrem ineho tam treba ine poloosy, prevodovku, riadiacku motora atd.
tiez 2.0 ma vacsie brzdy predne a mierne ine motorove prislusenstvo
fyzicky tam nie je problem dat aj 3.0, lebo karoseria atd je rovnaka
|
|
21.05.2016 22:51 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953074
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Takova prestavba by vysla 2x tolik co nova 1,6 HDI. tam je jine uplne vse. Slo by to ale nikdo to nezaplati.
Jak mi odejde 1,6 HDI v mem skutru C4 VAN tak mam naplanovany projekt Biturba ktery tu mam. Jen tak pro radost obcas nekoho potrapit na cestach.
Takova prestavba by vysla 2x tolik co nova 1,6 HDI. tam je jine uplne vse. ;-) Slo by to ale nikdo to nezaplati.
Jak mi odejde 1,6 HDI v mem skutru C4 VAN tak mam naplanovany projekt Biturba ktery tu mam. Jen tak pro radost obcas nekoho potrapit na cestach.
|
|
21.05.2016 22:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953075
|
|
Limak
|
Město: Viglas, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
hmm skoda...sak motor je ako nahradny diel malo by sa to dat... nieje to zly motor....tankujem uz len shell a ide ako hodinky...ale dakedy mam pocit ze silnejsi by neuskodil....
hmm skoda...sak motor je ako nahradny diel malo by sa to dat...:-( nieje to zly motor....tankujem uz len shell a ide ako hodinky...ale dakedy mam pocit ze silnejsi by neuskodil....:-p
|
|
21.05.2016 22:58 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953076
|
|
Limak
|
Město: Viglas, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
alebo ak by sa dal zvisit vykon???okrem chipu...
alebo ak by sa dal zvisit vykon???okrem chipu...
|
|
21.05.2016 23:03 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953077
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Uz tech 80 kw je na ten motor dost
Uz tech 80 kw je na ten motor dost ;-)
|
|
21.05.2016 23:37 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953079
|
|
Limak
|
Město: Viglas, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
no jel len keby ta krava nebola taka taka...tak by to bol aj ivie
no jel len keby ta krava nebola taka taka...tak by to bol aj ivie :-))))
|
|
21.05.2016 23:41 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953080
|
|
jumep
|
|
|
nad tym si mal uvazovat skor ako si to kupil
velke auto s malym motorom nikdy nebude moc vyhra
nad tym si mal uvazovat skor ako si to kupil :)
velke auto s malym motorom nikdy nebude moc vyhra
|
|
22.05.2016 09:48 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953163
|
|
Limak
|
Město: Viglas, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
ale som spokojny... ked davam kvalitne palivo....a to pohodlie....tak je to neporovnatelne oproti O2 co som mal....
ale som spokojny... ked davam kvalitne palivo....a to pohodlie....tak je to neporovnatelne oproti O2 co som mal....
:palec
|
|
22.05.2016 23:14 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953634
|
|
Hanz 397
|
|
|
Limak napsal(a): no jel len keby ta krava nebola taka taka...tak by to bol aj ivie
I to se dá vyřeit...
Hliníkových dílů karoserie tam u pár je,tak jen vyhodit zbytečnosti,jako klimu,posilovače brzd a řízení,audiosoustavu,odhlučnění,zadní sedačky,ekektrický ovládání čehokoliv,ale třeba i mlhovky, místo výplní dveří dát karbonový desky a bude mít dynamiky skoro,jako biturbo
Navíc pravděpodobně i zvedne cenu-třeba takový BMW M3CSL mělo přesně tuhle výbavu a stálo asi 3x víc,ne "normální" 3er v plný palbě
I to se dá vyřeit...
Hliníkových dílů karoserie tam u pár je,tak jen vyhodit zbytečnosti,jako klimu,posilovače brzd a řízení,audiosoustavu,odhlučnění,zadní sedačky,ekektrický ovládání čehokoliv,ale třeba i mlhovky, místo výplní dveří dát karbonový desky a bude mít dynamiky skoro,jako biturbo :-d
Navíc pravděpodobně i zvedne cenu-třeba takový BMW M3CSL mělo přesně tuhle výbavu a stálo asi 3x víc,ne "normální" 3er v plný palbě :-d;-)
|
|
23.05.2016 12:57 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953883
|
|
jumep
|
|
|
picasso je hlavne 2.0 66kw - cize vacsi objem nizsie kw - to znese viac ako nafukany motor
kazdopadne davaj tomu kus nizsi servisny interval a sleduj si chladenie aby vsetko bolo ok ...
picasso je hlavne 2.0 66kw - cize vacsi objem nizsie kw - to znese viac ako nafukany motor
kazdopadne davaj tomu kus nizsi servisny interval a sleduj si chladenie aby vsetko bolo ok ...
|
|
23.05.2016 15:27 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953942
|
|
Andras
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Vďaka za rady. Picasso mením po 10 tisíc a pouívam Metabond do oleja aj paliva. To isté plánujem aj s C5.
Vďaka za rady. Picasso mením po 10 tisíc a pouívam Metabond do oleja aj paliva. To isté plánujem aj s C5.
|
|
23.05.2016 16:25 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2953952
|
|
autocross
|
Město: Bystřice , Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 82 |
|
|
Do oleje se nic nedává, důleité je, aby ho tam bylo dost a včas ho měnit.
Do oleje se nic nedává, důleité je, aby ho tam bylo dost a včas ho měnit.
|
|
23.05.2016 20:49 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2954245
|
|
Andras
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Do oleja dávam iba to, čo výrobca vynecháva z politických dôvodov
Do oleja dávam iba to, čo výrobca vynecháva z politických dôvodov :-)
|
|
23.05.2016 22:29 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2954371
|
|
jumep
|
|
|
nenasiel som moc popisu na baze coho to je robene - ale moc by som tie politicke dovody nehladal a nedaval to tam ... ale je to tvoje auto a tvoje rozhodnutie
nenasiel som moc popisu na baze coho to je robene - ale moc by som tie politicke dovody nehladal a nedaval to tam ... ale je to tvoje auto a tvoje rozhodnutie
|
|
23.05.2016 22:51 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2954436
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nejlepí olej je čerstvý a čistý olej se správnou specifikací. Kadý, i ten aditivama vylepený olej degraduje pouíváním a u těch naich dieselů je to o dost rychlejí díky regeneracím FAPu, kdy se do oleje dostává i trochu nafty. 1.6 HDi má regenerace snad ze vech HDi motorů nejčastějí a olej u nich dostává zabrat víc ne je zdrávo. U po deseti tisících km bývá olej cítit naftou, tzn., e je naředěný. Jak takový naftou naředěný olej asi funguje?
Nejlepí olej je čerstvý a čistý olej se správnou specifikací. Kadý, i ten aditivama vylepený olej degraduje pouíváním a u těch naich dieselů je to o dost rychlejí díky regeneracím FAPu, kdy se do oleje dostává i trochu nafty. 1.6 HDi má regenerace snad ze vech HDi motorů nejčastějí a olej u nich dostává zabrat víc ne je zdrávo. U po deseti tisících km bývá olej cítit naftou, tzn., e je naředěný. Jak takový naftou naředěný olej asi funguje? :nevim
|
|
23.05.2016 23:21 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2954479
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mikra napsal(a): Nejlepí olej je čerstvý a čistý olej se správnou specifikací. Kadý, i ten aditivama vylepený olej degraduje pouíváním a u těch naich dieselů je to o dost rychlejí díky regeneracím FAPu, kdy se do oleje dostává i trochu nafty. 1.6 HDi má regenerace snad ze vech HDi motorů nejčastějí a olej u nich dostává zabrat víc ne je zdrávo. U po deseti tisících km bývá olej cítit naftou, tzn., e je naředěný. Jak takový naftou naředěný olej asi funguje?
To,e se palivo dostává do oleje je docela normální věc. Záleí pak na tom,jak se s autem jezdí,jestli se palivo stíhá odpařovat,nebo se v oleji hromadí a např. degraduje olej rychlej,sniuje mazací schopnosti,nebo zvyuje spotřebu oleje...
A samozřejmě,jak píe,při regeneraci se paliva do oleje dostává podstatně víc...
To,e se palivo dostává do oleje je docela normální věc. Záleí pak na tom,jak se s autem jezdí,jestli se palivo stíhá odpařovat,nebo se v oleji hromadí a např. degraduje olej rychlej,sniuje mazací schopnosti,nebo zvyuje spotřebu oleje...
A samozřejmě,jak píe,při regeneraci se paliva do oleje dostává podstatně víc...
|
|
24.05.2016 08:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2954685
|
|
Andras
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
jumep napsal(a): nenasiel som moc popisu na baze coho to je robene - ale moc by som tie politicke dovody nehladal a nedaval to tam ... ale je to tvoje auto a tvoje rozhodnutie
Má pravdu, je to moje rozhodnutie. Metabond nieje iadny zázrak ani tajnos. Jeho zloenie pozná kadý výrobca oleja, veď ho vyvinuli chemici najväčích výrobcov olejov. Nebudem sa rozpisova o politických dôvodoch automobiliek ani výrobcov olejov. Predáva sa pomocou MLMsystému a je to naozaj len osobné rozhodnutie. Nieje to aditívum a olej vyuíva iba na svoju prepravu. Je to bezchlórový zniovač odporu a trenia na báze uhlovodíkov, ktoré prenikajú do samotného kovu, nič viac ani menej, nikam nič nepridáva ani neuberá, ani vám generálku nespravý na motore. A tu som skončil, aby som náhodou niekoho neovplyvnil
P.S. pre citroeňákov:
Ani si nedokáete predstavi ako blízko ste Metabondu pokial vyuívate kvalitný servis pre svoje auto. Motorové oleje metabond sú oleje TOTAL garantovane vyrobené v belgicku v najvyej kvalite. A keď niekto nechápe ako je moné kúpi originál Total9000 cez internet za 5,80/liter, tak musí vedie, e do svôjho auta leje ruské blato z rumunska.
Metabond má jednu velkú nevýhodu, e je dos drahý.
Ak má niekto monos, zistite si akou vazelínou sú namazané brány VD Gabčíkovo.
Nevlastním iadne dôkazy ohladne mojich tvrdení, tak to berte iba ako môj názor.
Má pravdu, je to moje rozhodnutie. Metabond nieje iadny zázrak ani tajnos. Jeho zloenie pozná kadý výrobca oleja, veď ho vyvinuli chemici najväčích výrobcov olejov. Nebudem sa rozpisova o politických dôvodoch automobiliek ani výrobcov olejov. Predáva sa pomocou MLMsystému a je to naozaj len osobné rozhodnutie. Nieje to aditívum a olej vyuíva iba na svoju prepravu. Je to bezchlórový zniovač odporu a trenia na báze uhlovodíkov, ktoré prenikajú do samotného kovu, nič viac ani menej, nikam nič nepridáva ani neuberá, ani vám generálku nespravý na motore. A tu som skončil, aby som náhodou niekoho neovplyvnil :-))))
P.S. pre citroeňákov:
Ani si nedokáete predstavi ako blízko ste Metabondu pokial vyuívate kvalitný servis pre svoje auto. Motorové oleje metabond sú oleje TOTAL garantovane vyrobené v belgicku v najvyej kvalite. A keď niekto nechápe ako je moné kúpi originál Total9000 cez internet za 5,80/liter, tak musí vedie, e do svôjho auta leje ruské blato z rumunska.
Metabond má jednu velkú nevýhodu, e je dos drahý.
Ak má niekto monos, zistite si akou vazelínou sú namazané brány VD Gabčíkovo.
Nevlastním iadne dôkazy ohladne mojich tvrdení, tak to berte iba ako môj názor.
|
|
| |
|
|