| | |
30.01.2011 10:47 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2371644
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
stále nevím o čem tahle diskuse je,můj názor je e buď chci POHODLNOU jízdu a po 300km vystoupit z auta jako bych jel za roh pro rohlíky jak tady někdo trefně pronesl,nebo jezdit za 5 L ,nemůu si pomoci ale mám dojem e se to vzájemně vylučuje
stále nevím o čem tahle diskuse je,můj názor je e buď chci POHODLNOU jízdu a po 300km vystoupit z auta jako bych jel za roh pro rohlíky jak tady někdo trefně pronesl,nebo jezdit za 5 L ,nemůu si pomoci ale mám dojem e se to vzájemně vylučuje ;-)
|
|
30.01.2011 13:38 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2371659
|
|
jruze
|
|
|
felix81 napsal(a): Noo to je dosti vysoká spotřeba na dálnici. Tohle je spotřeba starí 3.0V6 24V kdy ho trochu na dálnici poimrá (Nebo moje kdy vymetám brikety při 180kmh. ) ale při rychlosti 120-130kmh to má papat rozhodně méně.
Na podzim jsem trasu Praha- Brno a zpět absolvoval při 160kmh se spotřebou 6,9litrů a to prosím jetě s načatým alternátorem a přicpaným fuckem. Co je na tu moji těkou ludru s 2.1TD nádhera.
PS: pečlivě po litrech dolévaná nafta a do plna a několikerá kontrola počtů kalkulačkou to dokázala, sám jsem těm počtům nevěřil. kor na D1 kde se na té rozbombardované dálnici nedá jet jinak ne v levém pruhu a to rychle.
Take jak píe Jumep: sehnat diagnostika kterej tomu rozumí, zjistit stav lapače briket a dalích puntů ve výfuku.
PS: je veobecně známo e dnení HDi mají vyí spotřebu ne staré TDčka Proč?? Odpověd je jednoduchá. Dnes je trend sniovat emise a hluk motorů. A toho docílíme jak Kefalín?? No přece dáme FAP a soustavu tlumičů aby praské matky nedejchali uhlí a mohli klidně vyspávat. laicky řečeno: přibrzdíme plyny na cestě ke svobodě.
Příklad: Proč moje BX 1.9 a Matuovo bývalé BXo 1.8TD jezdilo za necelé 4 litry na 100km kdeto moderrní 1.6 HDi jezdí za podstatně více???
Zdar F
To v tom má Bosch čerpadlo - já mněl dvě XM a v jednom Lucas a ten je min. o litr úspornějí (s takovou spotřebou jsem jezdil Prahu a takovou spotřebu jsem mněl i na CX 2.5 turbo II a to je sakra těká kára)
To v tom má Bosch čerpadlo - já mněl dvě XM a v jednom Lucas a ten je min. o litr úspornějí (s takovou spotřebou jsem jezdil Prahu a takovou spotřebu jsem mněl i na CX 2.5 turbo II a to je sakra těká kára)
|
|
31.01.2011 06:59 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2371737
|
|
felix81
|
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kw | Počet příspěvků: 292 |
|
|
jruze napsal(a): To v tom má Bosch čerpadlo - já mněl dvě XM a v jednom Lucas a ten je min. o litr úspornějí (s takovou spotřebou jsem jezdil Prahu a takovou spotřebu jsem mněl i na CX 2.5 turbo II a to je sakra těká kára)
Zdar Mám v něm Lucase Epic a podle dlouhodobých pozorování si bere o trochu víc nafty ne mechanickej Bosh. Mechanického Lucase jsem snad viděl jen na jednom starým modelu. Zkouel jsem jezdit s mnoha 2.1Td (puč mi to, zkusím jak to jede) Tak mechanickej Bosh je línějí od niích otáček kdeto el. Lucas o poznání ivějí. Ale zase Bosh ten motor roztočí do větích otáček ne ten můj Lucas. Já z toho vytáhnu max. 192kmh kdeto starej Bosh v pohodě překročí 200kmh. Obecně řečeno: el. Lucas je ivějí na rozjezdy kdeto mech. Bosh je dobrej na rychlost. Od toho se pak odvíjí i spotřeba. Bosh jezdil v poho za 5l na 100km. Já toho jetě nikdy nedosáhl.
Notabene ta spotřeba na D1 co jsem tenkrát jel tak jak popisuju výe byla jetě s kompletním výfukem (jeden tlumič pěkně přicpanej) s altíkem na konci ivota a v rychlosti 160kmh. A stěmahle závadama si myslím e ta spotřeba byla dobrá. Ted se schválnně opět zaměřím na spotřebu neb závady byli odstraněny tak sám jsem zvědav o kolik ta spotřeba padne dolů.
PS: čerpadlo jetě nesákne naftu, motor nekouří. chytá na drcnutí při -20, ale stejně při nalítanejch 270 000km u to čerpadlo nebude setelované jako nové. (nechci ho zatim zbytečně nechávat vyndavat)
To jsem netuil e dávali do CX i 2,5 s turbem. Tatík měl 2,5D s čerpadlem z 1,9TD a ralo to úplný prd. Je fakt e ten motor byl příernej lenochod a točil max 3000otáček.
Zdar F
Zdar :-) Mám v něm Lucase Epic a podle dlouhodobých pozorování si bere o trochu víc nafty ne mechanickej Bosh. Mechanického Lucase jsem snad viděl jen na jednom starým modelu. :-) Zkouel jsem jezdit s mnoha 2.1Td (puč mi to, zkusím jak to jede) Tak mechanickej Bosh je línějí od niích otáček kdeto el. Lucas o poznání ivějí. Ale zase Bosh ten motor roztočí do větích otáček ne ten můj Lucas. Já z toho vytáhnu max. 192kmh kdeto starej Bosh v pohodě překročí 200kmh. Obecně řečeno: el. Lucas je ivějí na rozjezdy kdeto mech. Bosh je dobrej na rychlost. Od toho se pak odvíjí i spotřeba. Bosh jezdil v poho za 5l na 100km. Já toho jetě nikdy nedosáhl. :-)
Notabene ta spotřeba na D1 co jsem tenkrát jel tak jak popisuju výe byla jetě s kompletním výfukem (jeden tlumič pěkně přicpanej) s altíkem na konci ivota a v rychlosti 160kmh. A stěmahle závadama si myslím e ta spotřeba byla dobrá. Ted se schválnně opět zaměřím na spotřebu neb závady byli odstraněny tak sám jsem zvědav o kolik ta spotřeba padne dolů.
PS: čerpadlo jetě nesákne naftu, motor nekouří. chytá na drcnutí při -20, ale stejně při nalítanejch 270 000km u to čerpadlo nebude setelované jako nové. (nechci ho zatim zbytečně nechávat vyndavat)
To jsem netuil e dávali do CX i 2,5 s turbem. Tatík měl 2,5D s čerpadlem z 1,9TD a ralo to úplný prd. Je fakt e ten motor byl příernej lenochod a točil max 3000otáček. :-D
Zdar F
|
|
31.01.2011 08:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2371740
|
|
jruze
|
|
|
felix81 napsal(a): Zdar Mám v něm Lucase Epic a podle dlouhodobých pozorování si bere o trochu víc nafty ne mechanickej Bosh. Mechanického Lucase jsem snad viděl jen na jednom starým modelu. Zkouel jsem jezdit s mnoha 2.1Td (puč mi to, zkusím jak to jede) Tak mechanickej Bosh je línějí od niích otáček kdeto el. Lucas o poznání ivějí. Ale zase Bosh ten motor roztočí do větích otáček ne ten můj Lucas. Já z toho vytáhnu max. 192kmh kdeto starej Bosh v pohodě překročí 200kmh. Obecně řečeno: el. Lucas je ivějí na rozjezdy kdeto mech. Bosh je dobrej na rychlost. Od toho se pak odvíjí i spotřeba. Bosh jezdil v poho za 5l na 100km. Já toho jetě nikdy nedosáhl.
Notabene ta spotřeba na D1 co jsem tenkrát jel tak jak popisuju výe byla jetě s kompletním výfukem (jeden tlumič pěkně přicpanej) s altíkem na konci ivota a v rychlosti 160kmh. A stěmahle závadama si myslím e ta spotřeba byla dobrá. Ted se schválnně opět zaměřím na spotřebu neb závady byli odstraněny tak sám jsem zvědav o kolik ta spotřeba padne dolů.
PS: čerpadlo jetě nesákne naftu, motor nekouří. chytá na drcnutí při -20, ale stejně při nalítanejch 270 000km u to čerpadlo nebude setelované jako nové. (nechci ho zatim zbytečně nechávat vyndavat)
To jsem netuil e dávali do CX i 2,5 s turbem. Tatík měl 2,5D s čerpadlem z 1,9TD a ralo to úplný prd. Je fakt e ten motor byl příernej lenochod a točil max 3000otáček.
Zdar F
Do CX dávali 2.2 D bez turba , 2.5 trdI a 2.5trdII . do XM 2.1 D tuím do 94 mech.čerpadla lucas i bosch.Ty auta u víc jak 5.let nemám.(s lucasem to mnělo tuím asi 5.koní navíc - bosch byl zase nezničitelnej)
Do CX dávali 2.2 D bez turba , 2.5 trdI a 2.5trdII . do XM 2.1 D tuím do 94 mech.čerpadla lucas i bosch.Ty auta u víc jak 5.let nemám.(s lucasem to mnělo tuím asi 5.koní navíc - bosch byl zase nezničitelnej)
|
|
04.02.2011 21:38 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2372134
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Mam 2,0HDI 100kW a se spotrebou jsem spokojen. Dlohodoby prumer 5,7. Prumer na delsich trasach po dalnici zalezi vylozene jen na rychlosti. Kazdych 10km je 0,5l. Pri 120km/h to jede v prumeru za 5l. Kdyz mam trpelivost jet pomalu neni problem se dostat hluboko pod 5l. Vzdy to merim za kompletni cestu ta zpet aby se neuplatnila zmena nadmorske vysky. Uz jsem ujel na nadrz i pres 1300km.
S celkovymy provoznimy naklady je to ale horsi. Servis je dost drahy a poruchovost dost vysoka.
Mam 2,0HDI 100kW a se spotrebou jsem spokojen. Dlohodoby prumer 5,7. Prumer na delsich trasach po dalnici zalezi vylozene jen na rychlosti. Kazdych 10km je 0,5l. Pri 120km/h to jede v prumeru za 5l. Kdyz mam trpelivost jet pomalu neni problem se dostat hluboko pod 5l. Vzdy to merim za kompletni cestu ta zpet aby se neuplatnila zmena nadmorske vysky. Uz jsem ujel na nadrz i pres 1300km.
S celkovymy provoznimy naklady je to ale horsi. Servis je dost drahy a poruchovost dost vysoka.
|
|
06.04.2011 11:06 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2382767
|
|
funtomas
|
Město: Roudnička - HK, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Zatím dlouhodobá spotřeba dle počítače 5,1 l, na dálku cca 4,5 l a po dálnici ve 120 - 130km/h kolem 6l (palivo Verva diesel, ujeto asi 4500 km), jetě to zkusím změřit manuálně, jestli počítač nekecá.
Sice to není a takový rozdíl oproti 2,0, ale při dneních cenách se kadý uetřený litr počítá
Take spokojenost, servis zatím bez problémů
Zatím dlouhodobá spotřeba dle počítače 5,1 l, na dálku cca 4,5 l a po dálnici ve 120 - 130km/h kolem 6l (palivo Verva diesel, ujeto asi 4500 km), jetě to zkusím změřit manuálně, jestli počítač nekecá.
Sice to není a takový rozdíl oproti 2,0, ale při dneních cenách se kadý uetřený litr počítá :-)
Take spokojenost, servis zatím bez problémů :palec
|
|
06.04.2011 13:50 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2382772
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
funtomas napsal(a): Zatím dlouhodobá spotřeba dle počítače 5,1 l, na dálku cca 4,5 l a po dálnici ve 120 - 130km/h kolem 6l (palivo Verva diesel, ujeto asi 4500 km), jetě to zkusím změřit manuálně, jestli počítač nekecá.
Sice to není a takový rozdíl oproti 2,0, ale při dneních cenách se kadý uetřený litr počítá
Take spokojenost, servis zatím bez problémů
No já jsem podle počítače na 5,3 a v reálu na 6,0 - denně 2x9 km po Praze do práce a víkendy mimo město s rodinou.
Dálnice při úsporné jízdě (100 na tempomatu) kolem 4,0 (take cca 4,5 v reálu).
Také Verva, na cca 16000km.
No já jsem podle počítače na 5,3 a v reálu na 6,0 - denně 2x9 km po Praze do práce a víkendy mimo město s rodinou.
Dálnice při úsporné jízdě (100 na tempomatu) kolem 4,0 (take cca 4,5 v reálu).
Také Verva, na cca 16000km.
|
|
06.04.2011 23:25 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2382827
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Taky strokou do mlýna.
Od začátku roku průměr 6,1 ve okolo komína 2x do měsíce Brno po dálnici 140km. Poslední tankování z plné do plné 970km 65l . Zkuenost, oproti PC je reálná spotřeba o0,6l vyí.
Taky strokou do mlýna.
Od začátku roku průměr 6,1 ve okolo komína 2x do měsíce Brno po dálnici 140km. Poslední tankování z plné do plné 970km 65l . Zkuenost, oproti PC je reálná spotřeba o0,6l vyí.
|
|
07.04.2011 10:58 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2382845
|
|
milek
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 23 |
|
|
C5 2,2 HDI
Spotřeba přes 10 litrů Vervy, neklesla ani po výměně rozvodů, filtrů a vyčitění FAPu. Na diag ádná závada. Asi ji prodám do Kuvajtu .
C5 2,2 HDI
Spotřeba přes 10 litrů Vervy, neklesla ani po výměně rozvodů, filtrů a vyčitění FAPu. Na diag ádná závada. Asi ji prodám do Kuvajtu :-).
|
|
07.04.2011 12:42 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2382852
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Mám taky 2,2 Hdi (2002) a spotřebu mi PP hlásí 7,2l, ale u z principu tomu moc nevěřím, tak si počítám spotřebu "po staru" od plné do plné a realita je od 6,5 do 7l.
Mám taky 2,2 Hdi (2002) a spotřebu mi PP hlásí 7,2l, ale u z principu tomu moc nevěřím, tak si počítám spotřebu "po staru" od plné do plné a realita je od 6,5 do 7l.
|
|
07.04.2011 14:03 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2382865
|
|
tief
|
|
|
ve meste 12, mimo mesto 10, v terenu 50 lepsi je jenom felix ( a i v terenu ho trumfnu )
ve meste 12, mimo mesto 10, v terenu 50 :-P lepsi je jenom felix ( a i v terenu ho trumfnu :) )
|
|
07.04.2011 15:48 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2382885
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Naposledy jsem dobral (kvůli výhodné ceně v Polsku) do plné a vlezlo se 51 l a měl jsem ujeto 785 km, co mi vychází na 6,49 l/100 km. Celou nádr jsem nikdy nevyjel úplně, ale třeba teď mám ujeto 542 km a PP ukazuje dojezd jetě 450 km, take to vychází kolem +-1000km, momentálně při průměrné spotřebě dle PP 7,3l (která ale byla v reálu vdy nií).
Nejvíc jezdím vzdálenost Holeov - Zlín, co je 20 km a občas (jednou za 6 týdnů do Karviné = 120 km). Nejdelí trasa, kterou jsem zatím jel byla Nymburk - Holeov=cca 250 km, kdy jsem auto koupil a vezl ho domů.
Naposledy jsem dobral (kvůli výhodné ceně v Polsku) do plné a vlezlo se 51 l a měl jsem ujeto 785 km, co mi vychází na 6,49 l/100 km. Celou nádr jsem nikdy nevyjel úplně, ale třeba teď mám ujeto 542 km a PP ukazuje dojezd jetě 450 km, take to vychází kolem +-1000km, momentálně při průměrné spotřebě dle PP 7,3l (která ale byla v reálu vdy nií).
Nejvíc jezdím vzdálenost Holeov - Zlín, co je 20 km a občas (jednou za 6 týdnů do Karviné = 120 km). Nejdelí trasa, kterou jsem zatím jel byla Nymburk - Holeov=cca 250 km, kdy jsem auto koupil a vezl ho domů.
|
|
16.04.2011 20:48 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2384499
|
|
Bodik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Já mám dle palubáku 7,8, reál 8,2. Zatím jedna nádr (400 km dálnice 150-160km/h, zbytek město). Zatím spokojenost a počítám, e to klesne, pokud to nebudu honit samozřejmě... (moc to platné asi není dle jendé nádre, e? )
Já mám dle palubáku 7,8, reál 8,2. Zatím jedna nádr (400 km dálnice 150-160km/h, zbytek město). Zatím spokojenost a počítám, e to klesne, pokud to nebudu honit samozřejmě... :-p (moc to platné asi není dle jendé nádre, e? :-D )
|
|
17.04.2011 02:46 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2384555
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
tak zatim kratke trasy plus sem tam neco do 30 km mi vychazi prumer podle PP - 7.2 l , real (vyjeti nadrze) 7.4 l
dnesni 370 km vylet , dalnice cili maximalka v UK je 112 km/h , tempomat , za 5,4 l (PP)
pridam dotaz, pri tankovani kdyz vam cvakne pistole tak jeste tam dolevate neco navic ? nafta napeni tak si myslim, ze tam muzu narvat vice, nevim, vzdy tam takovy 1-2 litry pridavam...
tak zatim kratke trasy plus sem tam neco do 30 km mi vychazi prumer podle PP - 7.2 l , real (vyjeti nadrze) 7.4 l
dnesni 370 km vylet , dalnice cili maximalka v UK je 112 km/h , tempomat , za 5,4 l (PP)
pridam dotaz, pri tankovani kdyz vam cvakne pistole tak jeste tam dolevate neco navic ? nafta napeni tak si myslim, ze tam muzu narvat vice, nevim, vzdy tam takovy 1-2 litry pridavam...
|
|
01.05.2011 09:07 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2387512
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
Darja napsal(a): Nojo, vechno si ádá svoji daň, mě ředitel technické výroby Citroënu řekl: "Neznám nikoho, kdo by si v Čr koupil 3.0 na jedění po Praze"... Tak jsem mu řekla, e u zná...
Růa dá se tam dobastlit walker, sice to neí elegantní, ale kdy nejsou uně na novej, tak kluci říkali, e tam jde
Včera kdy sem jel od naich(St) tak mě předjela na příbramský R4 ? nějaká černá C5 kombajn . Tak sem jí ,,skoro,, dojel a zjistil sem e je to 3.0 .
Zatím mám Nissana Tino2 , a dokáu jet taky za 6.1 , bohuel stylem jakým si popsala ty, vichni na mě troubí , ale před ní to byla Xsara1 1.8/16V , take chci zase C , ale asi jen 2.0/16V . Kadopádně se 1/2 ten 3l. móóóc líbil . Hned sem jí to vysvětlil s tou spotřebou . Přesto e můj roční ,,nájezd,, je cca 5.000 km
Tady se diskutuje o spotřebě snad jen v HDI-čkách ....
Copak tady nikdo nemá 2.0l. ?
Sorry ... edit ... myslel sem 2.0 v BENZÍNU .
Včera kdy sem jel od naich(St) tak mě předjela na příbramský R4 ? nějaká černá C5 kombajn . Tak sem jí ,,skoro,, dojel a zjistil sem e je to 3.0 .
Zatím mám Nissana Tino2 , a dokáu jet taky za 6.1 , bohuel stylem jakým si popsala ty, vichni na mě troubí :-) , ale před ní to byla Xsara1 1.8/16V , take chci zase C , ale asi jen 2.0/16V . Kadopádně se 1/2 ten 3l. móóóc líbil . Hned sem jí to vysvětlil s tou spotřebou . Přesto e můj roční ,,nájezd,, je cca 5.000 km
Tady se diskutuje o spotřebě snad jen v HDI-čkách ....
Copak tady nikdo nemá 2.0l. ?
Sorry ... edit ... myslel sem 2.0 v BENZÍNU .
|
|
01.05.2011 10:13 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2387516
|
|
Pavel C5
|
|
|
ja mam 2.0l HDI a minulorocny zraz pri prahe (1500km) spotreba necelych 6,4l ale taska noha a na dialnici BRNO-PRAHA 180h s celou rodinkou a komplet nalozeny a klima k tomu,spojkojnost,inak tu unas po meste tak 7-9l ale to je cisto mesto,zapchy a semafory
ja mam 2.0l HDI a minulorocny zraz pri prahe (1500km) spotreba necelych 6,4l ale taska noha a na dialnici BRNO-PRAHA 180h s celou rodinkou a komplet nalozeny a klima k tomu,spojkojnost,inak tu unas po meste tak 7-9l ale to je cisto mesto,zapchy a semafory
|
|
01.05.2011 10:30 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2387526
|
|
Henry
|
|
|
řepák napsal(a): Tady se diskutuje o spotřebě snad jen v HDI-čkách .... Copak tady nikdo nemá 2.0l. ?
Mám 2,0l u 3 měsíce a zatím dobrý, spotřeba minimální,............... protoe jezdím jenom po dílně.
U 2,0l se spotřeba neřeí, jak jsem četl tak je jedno jestli jezdí za 10l nebo 9,98l.
Tady se diskutuje o spotřebě snad jen v HDI-čkách .... Copak tady nikdo nemá 2.0l. ?
Mám 2,0l u 3 měsíce a zatím dobrý:palec, spotřeba minimální,............... protoe jezdím jenom po dílně.;-)
U 2,0l se spotřeba neřeí, jak jsem četl tak je jedno jestli jezdí za 10l nebo 9,98l.:-(
|
|
| |
|
|