| | |
27.02.2014 23:24 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672605
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
monkus napsal(a): Ete sa máte čo uči chlapci. Mňa učil kamarát jazdi na spotrebu, ten nemal problém da spotrebu pod 4l/100km na tých autách, čo jazdil. A naučil aj mňa, celkom ma to začalo bavi, ked človek uetrí podstatne viac paliva. Stačí iba skôr vyrazi a ui si jazdu.
A prvý krát pod 4L sa mi podarilo na trase BB - Banská Belá a spä.
2.0 HDI RHR
Moná by nekodilo kdybys to popsal, jakým způsobem... jaké zásady a postupy pouívá při řízení na spotřebu.
Mě to taky někdy baví, udělat si takovou ekojízdu, ale dělám to jenom amatérsky svým selským rozumem, tak by mě zajímalo jestli to dělám stejně.
Za čtyři litry se mi podaří občas v létě s benzínem - ale to je Toyota Yaris.
S c5 se při eko vlezu tak do sedmi, ale zatím málo takových jízd (a hlavně ne v létě)
Moná by nekodilo kdybys to popsal, jakým způsobem... jaké zásady a postupy pouívá při řízení na spotřebu.
Mě to taky někdy baví, udělat si takovou ekojízdu, ale dělám to jenom amatérsky svým selským rozumem, tak by mě zajímalo jestli to dělám stejně. :-d
Za čtyři litry se mi podaří občas v létě s benzínem - ale to je Toyota Yaris. :-d
S c5 se při eko vlezu tak do sedmi, ale zatím málo takových jízd (a hlavně ne v létě)
|
|
28.02.2014 00:34 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672612
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
no jetě tak 4 stránky a ty vae cépětky budou naopak vydávat palivo jiným.... nepřehánějte to hoi, máte skoro tank a bavíte se jako majitelé favoritů.....
no jetě tak 4 stránky a ty vae cépětky budou naopak vydávat palivo jiným.... nepřehánějte to hoi, máte skoro tank a bavíte se jako majitelé favoritů..... :-p
|
|
28.02.2014 06:01 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672633
|
|
roman-jc
|
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
najk má pravdu, začněte se konečně bavit o reálné spotřebě, je moné e jezdí za 4L, ale myslim,e je to akorát trápení motoru. Předpokládam,e nebude dlouho trvat a bude se tu zase řeit ucpaný fap,turbo atd
přijde mi to e jsem na stránkách koktáváků, ty se taky vytahujou jako dědovi předválečné kandy, kdo za míň a rychleji já jezdim mezi 7-8L no a dálky 6,5-7L a to se svezu, myslim e na 3.0L dobrý
najk má pravdu, začněte se konečně bavit o reálné spotřebě, je moné e jezdí za 4L, ale myslim,e je to akorát trápení motoru. Předpokládam,e nebude dlouho trvat a bude se tu zase řeit ucpaný fap,turbo atd:-))))
přijde mi to e jsem na stránkách koktáváků, ty se taky vytahujou jako dědovi předválečné kandy, kdo za míň a rychleji;-) já jezdim mezi 7-8L no a dálky 6,5-7L a to se svezu, myslim e na 3.0L dobrý
|
|
28.02.2014 06:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672637
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
roman-jc napsal(a): najk má pravdu, začněte se konečně bavit o reálné spotřebě, je moné e jezdí za 4L, ale myslim,e je to akorát trápení motoru. Předpokládam,e nebude dlouho trvat a bude se tu zase řeit ucpaný fap,turbo atd
přijde mi to e jsem na stránkách koktáváků, ty se taky vytahujou jako dědovi předválečné kandy, kdo za míň a rychleji já jezdim mezi 7-8L no a dálky 6,5-7L a to se svezu, myslim e na 3.0L dobrý
hele nerikej mi, ze ti to v zime neslo ku deseti. Jakmile klesla teplota z prumerneho 8.5 na kratsi trasy cca 10km, mi to slo okamzite nahoru na 10l. Ne ze bych si nejak extra stezoval, na dalnici neni problem kolem 7litru, ale ptam se.
hele nerikej mi, ze ti to v zime neslo ku deseti. Jakmile klesla teplota z prumerneho 8.5 na kratsi trasy cca 10km, mi to slo okamzite nahoru na 10l. Ne ze bych si nejak extra stezoval, na dalnici neni problem kolem 7litru, ale ptam se.
|
|
28.02.2014 09:25 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672676
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Myslím e o něčem vypovídající můe být spotřeba 5,89 za celkově najetých 96 992 km , při tankování 5 714 litrů nafty . Je to za tři roky , take vechny moný povětrnostní podmínky , vechny jízdní reimy , prázdný auto - plný auto , s klimou i bez , se střením boxem i bez , nasranej řidič - klidnej řidič , města i dálnice , silnice z vesnice do vesnice ...
... a ne 42 kiláků z Banské Bystrice do Banské Belé a zpět
Take naprostej souhlas s romanem-jc
Myslím e o něčem vypovídající můe být spotřeba 5,89 za celkově najetých 96 992 km , při tankování 5 714 litrů nafty . Je to za tři roky , take vechny moný povětrnostní podmínky , vechny jízdní reimy , prázdný auto - plný auto , s klimou i bez , se střením boxem i bez , nasranej řidič - klidnej řidič , města i dálnice , silnice z vesnice do vesnice ...
... a ne 42 kiláků z Banské Bystrice do Banské Belé a zpět ;-)
Take naprostej souhlas s romanem-jc
|
|
28.02.2014 11:10 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672699
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja teda jazdim s takouto spotrebou, [pocitadlo iba do 9999km] obcas si ponadavam ze co som nebral Hdi160, ale pri pohlade sem sa vzdy uistim ze to je ok, ze je to to co som chcel, dialnicny tank na presuny. motkam sa tych 120 na dialnici , rano proti vetru, poobede s vetrom v chbte tak vplyv protivetra je teoreticky eliminovany
obcas nadrz vyjazdim aj za 5.4,
ja teda jazdim s takouto spotrebou, [pocitadlo iba do 9999km] obcas si ponadavam ze co som nebral Hdi160, ale pri pohlade sem sa vzdy uistim ze to je ok, ze je to to co som chcel, dialnicny tank na presuny. motkam sa tych 120 na dialnici , rano proti vetru, poobede s vetrom v chbte tak vplyv protivetra je teoreticky eliminovany
obcas nadrz vyjazdim aj za 5.4,
Přílohy: fotografia0619.jpg ( 696264b ) - |
|
28.02.2014 11:28 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672707
|
|
roman-jc
|
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
rimer, omlouvam se zapoměl jsem napsat 3.0 hdi
nejvíc byla 8,5L a to jsem měl dost couraček po městě, ale nad 8,5l jsem se nedostal nikdy, na 10 000km mam průměr ( podle počítače ) 7,6L, i podle výpočtu km/natankování to vychází, nemam si zatím naco stěovat, je fakt,e jsem tam dal nový filtr od KN ka, a la spotřeba o nějakou deci dolu, ale to je jen subjektivní názor nebo pocit , ja to mam 19 měsíců a mam najeto 83200 km, mam to jako sluební,tudí smíené jízdní podmínky
rimer, omlouvam se zapoměl jsem napsat 3.0 hdi:palec
nejvíc byla 8,5L a to jsem měl dost couraček po městě, ale nad 8,5l jsem se nedostal nikdy, na 10 000km mam průměr ( podle počítače ) 7,6L, i podle výpočtu km/natankování to vychází, nemam si zatím naco stěovat, je fakt,e jsem tam dal nový filtr od KN ka, a la spotřeba o nějakou deci dolu, ale to je jen subjektivní názor nebo pocit :nevim, ja to mam 19 měsíců a mam najeto 83200 km, mam to jako sluební,tudí smíené jízdní podmínky
|
|
28.02.2014 12:53 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672737
|
|
jumep
|
|
|
tak dnes po natankovani to bolo presne 10.3l
tak dnes po natankovani to bolo presne 10.3l :)
|
|
28.02.2014 13:12 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672743
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Měl jsem teď téměř měsíc C6 3.0HDi r.v. 2011. První tankování byl průměr kolem 10, (ale ta akcelerace, tichá rychlost), dalí tankování (to jsem ji jezdil jako se svojí C5) tak spotřeba byla na stejných a pravidelných trasách vyí o cca 1.5l oproti mé stávající C5 2.0HDi. A to jsem za tu pohodu ochoten zaplatit.
Měl jsem teď téměř měsíc C6 3.0HDi r.v. 2011. První tankování byl průměr kolem 10, (ale ta akcelerace, tichá rychlost), dalí tankování (to jsem ji jezdil jako se svojí C5) tak spotřeba byla na stejných a pravidelných trasách vyí o cca 1.5l oproti mé stávající C5 2.0HDi. A to jsem za tu pohodu ochoten zaplatit.
|
|
28.02.2014 22:46 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672909
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
martinrx napsal(a): Moná by nekodilo kdybys to popsal, jakým způsobem... jaké zásady a postupy pouívá při řízení na spotřebu.
Mě to taky někdy baví, udělat si takovou ekojízdu, ale dělám to jenom amatérsky svým selským rozumem, tak by mě zajímalo jestli to dělám stejně.
Za čtyři litry se mi podaří občas v létě s benzínem - ale to je Toyota Yaris.
S c5 se při eko vlezu tak do sedmi, ale zatím málo takových jízd (a hlavně ne v létě)
Tak pár tipov dám. Ak ma dačo potom ete napadne, tak editnem.
Jazdím nad 1600ot/min, take aby si niekto nemyslel, e to dusím. To by som spravil mono aj 3,5 ale za tú dvojhmotu by to asi nestálo.
1. Mimo obce tempomat na 90 pri 6ke
2. Obec tempomat 60 pri tvorke. Podža GPS to ide akurát 55, take nemám boja.
3. Vyráta si plyn tak, aby som brzdil čo minimálne. Napr vidím z ďaleka červenú, tak podža rýchlosti buď vyradi, alebo pri vyej niečo zaradi a dôjs na nule.
4. Dra si odstup od áut. Viac času lepie odhadnú či stačí vyradi, alebo budem musie brzdi.
5. Vyui aj kratí kopec a vyradi rýchlos. (Nerobím to za kadú cenu)
6. Pri kopcoch s nízkym klesaním je niekedy efektívne sa rozbehnú na vyiu rýchlos a vyradi.
7. Pouíva tempomat.
8. Ked sa "dá", vyui čo najvyí stupeň a ís rýchlejie.
Tožko pár bodov, podža ktorých sa riadim.
Dlhodobú priemernú mám 5,8 Ale z toho 80% je mesto. Take spokojnos.
Tak pár tipov dám. Ak ma dačo potom ete napadne, tak editnem.
Jazdím nad 1600ot/min, take aby si niekto nemyslel, e to dusím. To by som spravil mono aj 3,5 ale za tú dvojhmotu by to asi nestálo.
1. Mimo obce tempomat na 90 pri 6ke
2. Obec tempomat 60 pri tvorke. Podža GPS to ide akurát 55, take nemám boja.
3. Vyráta si plyn tak, aby som brzdil čo minimálne. Napr vidím z ďaleka červenú, tak podža rýchlosti buď vyradi, alebo pri vyej niečo zaradi a dôjs na nule.
4. Dra si odstup od áut. Viac času lepie odhadnú či stačí vyradi, alebo budem musie brzdi.
5. Vyui aj kratí kopec a vyradi rýchlos. (Nerobím to za kadú cenu)
6. Pri kopcoch s nízkym klesaním je niekedy efektívne sa rozbehnú na vyiu rýchlos a vyradi.
7. Pouíva tempomat.
8. Ked sa "dá", vyui čo najvyí stupeň a ís rýchlejie.
Tožko pár bodov, podža ktorých sa riadim.
Dlhodobú priemernú mám 5,8 Ale z toho 80% je mesto. Take spokojnos.
|
|
28.02.2014 23:45 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672927
|
|
jruze
|
|
|
monkus napsal(a): Tak pár tipov dám. Ak ma dačo potom ete napadne, tak editnem.
Jazdím nad 1600ot/min, take aby si niekto nemyslel, e to dusím. To by som spravil mono aj 3,5 ale za tú dvojhmotu by to asi nestálo.
1. Mimo obce tempomat na 90 pri 6ke
2. Obec tempomat 60 pri tvorke. Podža GPS to ide akurát 55, take nemám boja.
3. Vyráta si plyn tak, aby som brzdil čo minimálne. Napr vidím z ďaleka červenú, tak podža rýchlosti buď vyradi, alebo pri vyej niečo zaradi a dôjs na nule.
4. Dra si odstup od áut. Viac času lepie odhadnú či stačí vyradi, alebo budem musie brzdi.
5. Vyui aj kratí kopec a vyradi rýchlos. (Nerobím to za kadú cenu)
6. Pri kopcoch s nízkym klesaním je niekedy efektívne sa rozbehnú na vyiu rýchlos a vyradi.
7. Pouíva tempomat.
8. Ked sa "dá", vyui čo najvyí stupeň a ís rýchlejie.
Tožko pár bodov, podža ktorých sa riadim.
Dlhodobú priemernú mám 5,8 Ale z toho 80% je mesto. Take spokojnos.
U jsi si někdy vimnul e po vyřazení má větí momentálku ne při zařezeném kvaltu a jen udrovat rychlost nebo brzdit motorem,tempomat na 6. a 90 je na hranici volnoběhu malinko víc- je to moc podtočené - musím alespoň 120.Pokud budu jezdit předpisově a na úsporu tak se dostanu na těsně nad 6l a to ivím o 67 koníků víc.A mám vyzkoueno e na úsporu (je to otrava - nemám na to nervy a hlavně neřeím) se dostanu ní bez tempomatu ale jak říkám nuda - nejezdím s biturbem proto abych etřil ale abych vyuil jeho zátah a rychlost prostě mne ten motor baví. A s RHRkem jezdím za 4.8-5,5l a fakt se neloudám.
U jsi si někdy vimnul e po vyřazení má větí momentálku ne při zařezeném kvaltu a jen udrovat rychlost nebo brzdit motorem,tempomat na 6. a 90 je na hranici volnoběhu malinko víc- je to moc podtočené - musím alespoň 120.Pokud budu jezdit předpisově a na úsporu tak se dostanu na těsně nad 6l a to ivím o 67 koníků víc.A mám vyzkoueno e na úsporu (je to otrava - nemám na to nervy a hlavně neřeím) se dostanu ní bez tempomatu ale jak říkám nuda - nejezdím s biturbem proto abych etřil ale abych vyuil jeho zátah a rychlost prostě mne ten motor baví. A s RHRkem jezdím za 4.8-5,5l a fakt se neloudám.
|
|
01.03.2014 06:04 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672962
|
|
roman-jc
|
Město: Jičín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 58 |
|
|
jjj růa má pravdu, buď mam auto abych vyuil výkon a svezl se nebo si koupim osla s vozejkem, dam mu seno ,no a spotřeba bude minimální, cca 5 kg sena na den
ono jet za takovým etřílkem je očistec, občas se mi to potěstí, a pak bych vám přál vidět co se na silnici děje. Hlavně v pátek kdy rádoby praáci valej na hory, i přesto ,e jsem nevěřící, tak poděkuji pánubohu,e jsem tuhle jízdu přeil , A jsem rád,e auto jede a nemusim koukat na spotřebu a řeit problém předjet-nepředjet, aby se mi nezvedla spotřeba a mohl jsem se tlouct do hrudi,jakej jsem borec a jakou nízkou spotřebu mam asi tomu etření nerozumi, ono je etřit a etřit, věřte růovi, má naprostou pravdu !!!!!!!!!!!!
jjj růa má pravdu, buď mam auto abych vyuil výkon a svezl se nebo si koupim osla s vozejkem, dam mu seno ,no a spotřeba bude minimální, cca 5 kg sena na den :nevim
ono jet za takovým etřílkem je očistec, občas se mi to potěstí, a pak bych vám přál vidět co se na silnici děje. Hlavně v pátek kdy rádoby praáci valej na hory, i přesto ,e jsem nevěřící, tak poděkuji pánubohu,e jsem tuhle jízdu přeil :palec, A jsem rád,e auto jede a nemusim koukat na spotřebu a řeit problém předjet-nepředjet, aby se mi nezvedla spotřeba a mohl jsem se tlouct do hrudi,jakej jsem borec a jakou nízkou spotřebu mam:nevim asi tomu etření nerozumi, ono je etřit a etřit, věřte růovi, má naprostou pravdu !!!!!!!!!!!!
|
|
01.03.2014 06:32 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672964
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Jet za etřílkem tohoto stylu je věc ílená, jezdim delí trasy, bohuel ádné dálnice, a potkat deset takovejch tak to jedu dvakrát tak dlouho, Kdy chci malou spotřebu pořídím si auto které jezdí za málo i v normálním reimu jízdy a ne takovej rout jako jsou ty nae, a nebo jako já auto na LPG, Mě je jedno jak jedu, i kdy to enu náklady na LPG se rovnají 5 litrům benzínu.
Jet na nějakou normální spotřebu neznamená jet jak nek, dá se to i normální svinou jízdou, Jasně e nebude spotřeba 3,5 litru, ale taková nějaká normální . Stačí jen zapřemýlet kdy dám nohu na plyn a kdy ji sundám a jak prudce na plyn lapu, I taková maličkost stačí na znatelné sníení spotřeby.
Jet za etřílkem tohoto stylu je věc ílená, jezdim delí trasy, bohuel ádné dálnice, a potkat deset takovejch tak to jedu dvakrát tak dlouho, Kdy chci malou spotřebu pořídím si auto které jezdí za málo i v normálním reimu jízdy a ne takovej rout jako jsou ty nae, a nebo jako já auto na LPG, Mě je jedno jak jedu, i kdy to enu náklady na LPG se rovnají 5 litrům benzínu.
Jet na nějakou normální spotřebu neznamená jet jak nek, dá se to i normální svinou jízdou, Jasně e nebude spotřeba 3,5 litru, ale taková nějaká normální . Stačí jen zapřemýlet kdy dám nohu na plyn a kdy ji sundám a jak prudce na plyn lapu, I taková maličkost stačí na znatelné sníení spotřeby.
|
|
01.03.2014 07:16 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672965
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No ale příjemné je, kdy se nejezdí na spotřebu a přitom to neere. Já jezdím 105-110 a na dálnici 140 a předjídím 90% aut. A přitom mám za 10 000 km spotřebu 6.0. To se mi zdá na dvoutunový krám s useklou zádí skvělé. Navíc v té spotřebě nejsou výkyvy a dá se to dret i ve městě. Minulý týden jsem najel přes 100 km po Berlíně a taky kolem 6 přes časté starty studeného auta. Je to placka na rovině a na čtyřku 1500 otáček od semaforu k semaforu. Ale 99% času pouívám první centimetr plynu, nepotřebuji vyjídět jako raketoplán.
No ale příjemné je, kdy se nejezdí na spotřebu a přitom to neere. Já jezdím 105-110 a na dálnici 140 a předjídím 90% aut. A přitom mám za 10 000 km spotřebu 6.0. To se mi zdá na dvoutunový krám s useklou zádí skvělé. Navíc v té spotřebě nejsou výkyvy a dá se to dret i ve městě. Minulý týden jsem najel přes 100 km po Berlíně a taky kolem 6 přes časté starty studeného auta. Je to placka na rovině a na čtyřku 1500 otáček od semaforu k semaforu. Ale 99% času pouívám první centimetr plynu, nepotřebuji vyjídět jako raketoplán.
|
|
01.03.2014 08:54 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672967
|
|
Aja
|
|
|
No abych se trochu zastal Monkuse. Jak si to čtu,tak jezdím podobným stylem. V obci do 60 a mimo do 90. Take by neměl nikoho zdrovat. Pouze jezdí dle pravidel silničního provozu. Take ti rychlejí a ho prostě předjedou. A jo k tomu vyřazování s mírného kopečku. Co takhle vyuívat fyziku. Na to u přili jako první Ve Volvu (TIR) e kdy pustí plyn a je v automatu tak vyřadí sám rychlost a vyuije váhu vozu. Take si to jen zkuste. Při zařazeném stupni nezajede dál jak na neutrál a i kdy ti píe 1l spotřebu ve finále za měsíc uetří poněvad nemusí jetě lapat na plyn s mírného kopečku. Hold máme kadý svůj styl jízdy. Na tempomat je prokázané e má mení spotřebu. Udávají to jiní výrobci aut.
No abych se trochu zastal Monkuse. Jak si to čtu,tak jezdím podobným stylem. V obci do 60 a mimo do 90. Take by neměl nikoho zdrovat. Pouze jezdí dle pravidel silničního provozu. Take ti rychlejí a ho prostě předjedou. A jo k tomu vyřazování s mírného kopečku. Co takhle vyuívat fyziku. Na to u přili jako první Ve Volvu (TIR) e kdy pustí plyn a je v automatu tak vyřadí sám rychlost a vyuije váhu vozu. Take si to jen zkuste. Při zařazeném stupni nezajede dál jak na neutrál a i kdy ti píe 1l spotřebu ve finále za měsíc uetří poněvad nemusí jetě lapat na plyn s mírného kopečku. Hold máme kadý svůj styl jízdy. Na tempomat je prokázané e má mení spotřebu. Udávají to jiní výrobci aut.
|
|
01.03.2014 09:14 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672969
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
jruze napsal(a): U jsi si někdy vimnul e po vyřazení má větí momentálku ne při zařezeném kvaltu a jen udrovat rychlost nebo brzdit motorem,tempomat na 6. a 90 je na hranici volnoběhu malinko víc- je to moc podtočené - musím alespoň 120.Pokud budu jezdit předpisově a na úsporu tak se dostanu na těsně nad 6l a to ivím o 67 koníků víc.A mám vyzkoueno e na úsporu (je to otrava - nemám na to nervy a hlavně neřeím) se dostanu ní bez tempomatu ale jak říkám nuda - nejezdím s biturbem proto abych etřil ale abych vyuil jeho zátah a rychlost prostě mne ten motor baví. A s RHRkem jezdím za 4.8-5,5l a fakt se neloudám.
Vimol som si to, preto si to musí kadý odsledova, kedy je efektívnejie vyradi, alebo necha zaradené. Nemyslím si, e 1600ot/min je hranica vožnobehu, ale dobre, nechám a v tom. Koniec koncov, mne tempoma náramne vyhovuje, nemusím sledova rýchlos a tým pádom mám viac pozornosti na vozovke. Koniec koncov, sto žudí, sto chutí. Niekoho proste tempomat nebaví, potrebuje sa hra vkuse s plynom, ja mám rád oddychovú jazdu a nie zakadým sledova tachometer. Koniec koncov, C5 nie je pretekárske auto a nepotrebujem kadého predbieha.
A ete k tomu podtáčaniu: Automat radí tie pri 1600, ale čo nedáva logiku je to, e ininierom pri tom motore stačí zjavne 1100ot/min, kede tempomat sa dá zapnú u pri 40km/h a na tvorke. By ma zaujímalo, či je to také neskutočne zloité, aby tempomat fungoval aj pri niích rýchlostiach, alebo je to len ďalia lenivos zo strany Citroenu. Nakožko si myslím, e keď to funguje pri vyích rýchlostiach a tým pádom to musí svinejie reagova, tak by to moholo aj pri niích, napr trojka a tempomat 50.
A nemyslite si, e mu nedám nikdy nara. To bola len reakcia na to, ako jazdi na spotrebu.
Vimol som si to, preto si to musí kadý odsledova, kedy je efektívnejie vyradi, alebo necha zaradené. Nemyslím si, e 1600ot/min je hranica vožnobehu, ale dobre, nechám a v tom. Koniec koncov, mne tempoma náramne vyhovuje, nemusím sledova rýchlos a tým pádom mám viac pozornosti na vozovke. Koniec koncov, sto žudí, sto chutí. Niekoho proste tempomat nebaví, potrebuje sa hra vkuse s plynom, ja mám rád oddychovú jazdu a nie zakadým sledova tachometer. Koniec koncov, C5 nie je pretekárske auto a nepotrebujem kadého predbieha.
A ete k tomu podtáčaniu: Automat radí tie pri 1600, ale čo nedáva logiku je to, e ininierom pri tom motore stačí zjavne 1100ot/min, kede tempomat sa dá zapnú u pri 40km/h a na tvorke. By ma zaujímalo, či je to také neskutočne zloité, aby tempomat fungoval aj pri niích rýchlostiach, alebo je to len ďalia lenivos zo strany Citroenu. Nakožko si myslím, e keď to funguje pri vyích rýchlostiach a tým pádom to musí svinejie reagova, tak by to moholo aj pri niích, napr trojka a tempomat 50.
A nemyslite si, e mu nedám nikdy nara. To bola len reakcia na to, ako jazdi na spotrebu.
|
|
01.03.2014 09:54 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672975
|
|
jumep
|
|
|
tempomat pri nizsej rychlosti nema zmysel, preto bol vymysleny obmedzovac, je pravdepodobne ze pri tej nizkej rychlosti potrebujes zastavit, rozbehnut ...
tempomat pri nizsej rychlosti nema zmysel, preto bol vymysleny obmedzovac, je pravdepodobne ze pri tej nizkej rychlosti potrebujes zastavit, rozbehnut ...
|
|
01.03.2014 11:11 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2672986
|
|
jruze
|
|
|
monkus napsal(a): Vimol som si to, preto si to musí kadý odsledova, kedy je efektívnejie vyradi, alebo necha zaradené. Nemyslím si, e 1600ot/min je hranica vožnobehu, ale dobre, nechám a v tom. Koniec koncov, mne tempoma náramne vyhovuje, nemusím sledova rýchlos a tým pádom mám viac pozornosti na vozovke. Koniec koncov, sto žudí, sto chutí. Niekoho proste tempomat nebaví, potrebuje sa hra vkuse s plynom, ja mám rád oddychovú jazdu a nie zakadým sledova tachometer. Koniec koncov, C5 nie je pretekárske auto a nepotrebujem kadého predbieha.
A ete k tomu podtáčaniu: Automat radí tie pri 1600, ale čo nedáva logiku je to, e ininierom pri tom motore stačí zjavne 1100ot/min, kede tempomat sa dá zapnú u pri 40km/h a na tvorke. By ma zaujímalo, či je to také neskutočne zloité, aby tempomat fungoval aj pri niích rýchlostiach, alebo je to len ďalia lenivos zo strany Citroenu. Nakožko si myslím, e keď to funguje pri vyích rýchlostiach a tým pádom to musí svinejie reagova, tak by to moholo aj pri niích, napr trojka a tempomat 50.
A nemyslite si, e mu nedám nikdy nara. To bola len reakcia na to, ako jazdi na spotrebu.
No tempomat je na dlouhé trasy ideální a k otáčkám - biturbo má rychlou převodovku - 50 musím za 3 a skoro volnoběh, na 6. a 2000ot jsem nad 120. jezdím tak okolo 2500ot a to je optimální spotřeba (no musí ale sledovat provoz aby neli papíry do čistírny ) no a ke spotřebě - jezdí mi sem Praské taxi biturbo najeto 360000Km a má dlouhodobou spotřebu 90% město a denní 6,2 - nevím jak to dělá (asi to tlačí)
No tempomat je na dlouhé trasy ideální a k otáčkám - biturbo má rychlou převodovku - 50 musím za 3 a skoro volnoběh, na 6. a 2000ot jsem nad 120. jezdím tak okolo 2500ot a to je optimální spotřeba (no musí ale sledovat provoz aby neli papíry do čistírny:-)))) ) no a ke spotřebě - jezdí mi sem Praské taxi biturbo najeto 360000Km a má dlouhodobou spotřebu 90% město a denní 6,2 - nevím jak to dělá (asi to tlačí)
|
|
01.03.2014 12:34 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2673016
|
|
Henry
|
|
|
Najk má pravdu je to o ),(
Najk má pravdu je to o ),(
|
|
| |
|
|