| | |
22.07.2012 17:06 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2494109
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
ralo mi to jako tank -> novej intercooler cca 1 litr dolů , vyčitěná váha vzduchu dalího skoro půl litru a navíc u to tak pekelně nehulí aktuálně podle PP jezdim město za 6 litrů (dřív přes sedm) dálnice tak 5,5 (130 + tempomat), a to před "opravama" jsem prahu jezdil za 7,2.. hnus take zase spokojenost...
ralo mi to jako tank -> novej intercooler cca 1 litr dolů , vyčitěná váha vzduchu dalího skoro půl litru a navíc u to tak pekelně nehulí :-)) aktuálně podle PP jezdim město za 6 litrů (dřív přes sedm) dálnice tak 5,5 (130 + tempomat), a to před "opravama" jsem prahu jezdil za 7,2.. hnus :-o take zase spokojenost...
|
|
22.07.2012 19:52 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2494240
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No bohuel nemám diag, abych si tyhle věci vyjel a podíval se, jak jsem na tom .. a někde za to platit..
No bohuel nemám diag, abych si tyhle věci vyjel a podíval se, jak jsem na tom .. a někde za to platit.. :-p
|
|
31.07.2012 23:02 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2496288
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Tak len tak informačne. Chorvátsko tam 800km a 5,5, motanie po okolí a cesta spä to zvýila na 5,9. Celkové km 1800. Som rád, e som bez závad doiel do ciela. Ďalia plánovaná cesta je nemecko - cca 3000km. Snáď ma to nesklame. A prvý otočný bod je Praha, u sa teím
Tak len tak informačne. Chorvátsko tam 800km a 5,5, motanie po okolí a cesta spä to zvýila na 5,9. Celkové km 1800. Som rád, e som bez závad doiel do ciela. :-) Ďalia plánovaná cesta je nemecko - cca 3000km. Snáď ma to nesklame. A prvý otočný bod je Praha, u sa teím :-)
|
|
01.08.2012 07:42 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2496302
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Já byl v Chorvatsku před 14 dny. Cesta tam i zpět za 6,6L motání po okolí taky, take celková za cca 3tis km taky 6,6. Po dálnici jsem měl na tempomatu 137km/h , skutečná dle GPS cca 135 km/h.Těch 5,5L/100 co píe je pěknejch, na to se jízdou po dálnici nejsem schopnej dostat. Ale mám kombíka. Jakou rychlostí jsi tam jel?
Já byl v Chorvatsku před 14 dny. Cesta tam i zpět za 6,6L motání po okolí taky, take celková za cca 3tis km taky 6,6. Po dálnici jsem měl na tempomatu 137km/h , skutečná dle GPS cca 135 km/h.Těch 5,5L/100 co píe je pěknejch, na to se jízdou po dálnici nejsem schopnej dostat. Ale mám kombíka. Jakou rychlostí jsi tam jel?
|
|
01.08.2012 08:53 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2496310
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
no keďe sme li 3 auta a ja som bol posledný tak som sa len prispôsoboval. Rýchlos bola medzi 110 a 140 po diažnici. Naspä sa mi u tak nechcelo ís tak som iel sám a to som mal väčinou tempomat 135. Akurát u mimo diažnice na sr som iel tých 90 plus mínus...
no keďe sme li 3 auta a ja som bol posledný tak som sa len prispôsoboval. Rýchlos bola medzi 110 a 140 po diažnici. Naspä sa mi u tak nechcelo ís tak som iel sám a to som mal väčinou tempomat 135. Akurát u mimo diažnice na sr som iel tých 90 plus mínus...
|
|
01.08.2012 12:52 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2496332
|
|
Gabo
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 81 |
|
|
Zacal som si ratat spotrebu na C5klube. Zatial tam mam 3 udaje, priemerna vychadza 6,08l/100km, vcerajsia cesta do Rakuska a spat, 721km vychadza na 5,81l/100km - 80% dialnica, 10% okresky, 10% mesto pri dodrzovani max. rychlosti, zapnuta klima, 3 osoby v aute + plny kufor. Na palubnom pc ukazovalo 5,2, takze klame o 0,6, svina jedna
Zacal som si ratat spotrebu na C5klube. Zatial tam mam 3 udaje, priemerna vychadza 6,08l/100km, vcerajsia cesta do Rakuska a spat, 721km vychadza na 5,81l/100km - 80% dialnica, 10% okresky, 10% mesto pri dodrzovani max. rychlosti, zapnuta klima, 3 osoby v aute + plny kufor. Na palubnom pc ukazovalo 5,2, takze klame o 0,6, svina jedna :-)
|
|
01.08.2012 13:43 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2496336
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ja jsem dosahl sveho rekordu: 6.6l na jednu nadrz. Cesta z Ova do madarska (kousek pod bratislavu). Pak Gyor vylet, Bratislava vylet a cesta zpet. Na dalnici tempomat 130, okrsky do 90-100 vlaznou jizdou. Jen jsem se vratil domu a jezdim to co dycky, tak zase pres 8
Ja jsem dosahl sveho rekordu: 6.6l na jednu nadrz. Cesta z Ova do madarska (kousek pod bratislavu). Pak Gyor vylet, Bratislava vylet a cesta zpet. Na dalnici tempomat 130, okrsky do 90-100 vlaznou jizdou. Jen jsem se vratil domu a jezdim to co dycky, tak zase pres 8 :-((((
|
|
01.08.2012 17:00 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2496368
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
tak já měl letos při cestě do Bulharska (3500 km tam i zpět) v 5-ti lidech s plným kufrem průměrnou spotřebu 8.2 l/100 km. Čekal jsem, e bude papkat trochu míň, co jsme to dříve jezdili se 406-kou 1.8 16V, tak tam bych tak půl nádre minimálně uetřil. Přesnou spotřebu jsem ale tenkrát neměřil, palubák to nemá. Ale zas je to jiný svezení
tak já měl letos při cestě do Bulharska (3500 km tam i zpět) v 5-ti lidech s plným kufrem průměrnou spotřebu 8.2 l/100 km. Čekal jsem, e bude papkat trochu míň, co jsme to dříve jezdili se 406-kou 1.8 16V, tak tam bych tak půl nádre minimálně uetřil. Přesnou spotřebu jsem ale tenkrát neměřil, palubák to nemá. Ale zas je to jiný svezení:palec
|
|
01.08.2012 17:12 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2496372
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Písek - Praha na klobouka 6,8 ale normálně se to nedá. A musí to bejt na 100oct. benál.
Písek - Praha na klobouka 6,8 ale normálně se to nedá. A musí to bejt na 100oct. benál.
|
|
06.08.2012 08:47 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497411
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Na dovče v Itálii jsem chvátal a lapal tomu na krk. No a vysadil jsem děti na 66 km D1 u extchyně, vynuloval počítač a jel jsem poprve v ivotě relax - pravý pruh bez předjídění - průměr 110. Spotřeba 5,9 s klimatizací. Na stejné trase mám vyzkoueno tempomat na 138 (GPS) a spotřeba 6,8. Velká spokojenost.
Na dovče v Itálii jsem chvátal a lapal tomu na krk. No a vysadil jsem děti na 66 km D1 u extchyně, vynuloval počítač a jel jsem poprve v ivotě relax - pravý pruh bez předjídění - průměr 110. Spotřeba 5,9 s klimatizací. Na stejné trase mám vyzkoueno tempomat na 138 (GPS) a spotřeba 6,8. Velká spokojenost.
|
|
06.08.2012 16:40 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497516
|
|
fanda C5
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 77 |
|
|
Zdravím, taky přispěji do diskuse, cesta po trase Most, Cheb ,Regensburg, Mnichov, Vilach, Caorle(It.), klidná noční jízda průměr 5,7l/100km a prům. rychlost 98 Km/h. Celková vzdálenost 907 Km. Cesta zpět ve dne, po stejné trase, navíc zácpa v Taurech a na obchvatu Mnichova, průměr 6,1l/100 Km, prům. rychlost 87Km. Stále zaplá klima, jak to lo tempomat zapnutý, v autě 4 dospělí a kufr plný. Pneu hutěné dusíkem na plné zatíení. Tankováno u Shellu a do paliva přidán letní aditiv od VIFU, jak u nás, tak v Itálii. Zajímavost z Itálie byla, e nejlevnějí byla pumpa Shellu, ale i tak cena za litr 41,-Kč, jednalo se o běnou pumpu, ne u dálnice. Maximální spokojenost posádky samozřejmostí, je to přeci jen polykač kilometrů. S C5 kdykoliv a kamkoliv.
Zdravím, taky přispěji do diskuse, cesta po trase Most, Cheb ,Regensburg, Mnichov, Vilach, Caorle(It.), klidná noční jízda průměr 5,7l/100km a prům. rychlost 98 Km/h. Celková vzdálenost 907 Km. Cesta zpět ve dne, po stejné trase, navíc zácpa v Taurech a na obchvatu Mnichova, průměr 6,1l/100 Km, prům. rychlost 87Km. Stále zaplá klima, jak to lo tempomat zapnutý, v autě 4 dospělí a kufr plný. Pneu hutěné dusíkem na plné zatíení. Tankováno u Shellu a do paliva přidán letní aditiv od VIFU, jak u nás, tak v Itálii. Zajímavost z Itálie byla, e nejlevnějí byla pumpa Shellu, ale i tak cena za litr 41,-Kč, jednalo se o běnou pumpu, ne u dálnice. Maximální spokojenost posádky samozřejmostí, je to přeci jen polykač kilometrů. S C5 kdykoliv a kamkoliv.:palec
|
|
06.08.2012 20:00 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497561
|
|
Pavelbbk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Koukám e je tady diskuze o spotřebě mrknul jsem do svého autodeníčku a protoe jsem u pár aut měl tak se s vámi podělím o spotřeby aut s kterými jsem jezdil za posledních pár let jezdím cca 40tkm/rok z toho 40% Praha zbytek mimo
koda Forman 1,4 (myslím) r.v 1994 9,2 l
Audi 100 2,4 pětiválec r.v 1996 11,4 l
Opel Omega 2,5TD Automat r.v 1997 10,5 l
koda Octavia SLX 1,9Tdi r.v 2000 + chip Cimbu na 100kw 7,3 l
BMW 530d touring r.v 2003 9,0 l
Superb 1,9 Tdi r.v 2004 7,4 l
Alfa Romeo 166 3,0 (neskutečně rychlá Alfa) 18,7 l
koda Octavia 1,9 Tdi 77kw r.v 2008 (ukradena ) 7.2 l
koda Octavia 2,0 Tdi 103kw r.v 2010 7,5 l
Audi A4 2,0 Tdi r.v 2010 7,8 l
A teď to vidím na C5 III 2,0Hdi r.v 2012 za víkend jsem s půjčenou najel 750 km za 7,8 a asi do ní půjdu dostal jsem skvělou cenovou nabídku od importéra
Koukám e je tady diskuze o spotřebě :-) mrknul jsem do svého autodeníčku :-)))) a protoe jsem u pár aut měl tak se s vámi podělím o spotřeby aut s kterými jsem jezdil za posledních pár let :-) jezdím cca 40tkm/rok z toho 40% Praha zbytek mimo
koda Forman 1,4 (myslím) r.v 1994 9,2 l
Audi 100 2,4 pětiválec r.v 1996 11,4 l
Opel Omega 2,5TD Automat r.v 1997 10,5 l
koda Octavia SLX 1,9Tdi r.v 2000 + chip Cimbu na 100kw 7,3 l
BMW 530d touring r.v 2003 9,0 l
Superb 1,9 Tdi r.v 2004 7,4 l
Alfa Romeo 166 3,0 (neskutečně rychlá Alfa) 18,7 l
koda Octavia 1,9 Tdi 77kw r.v 2008 (ukradena :-() 7.2 l
koda Octavia 2,0 Tdi 103kw r.v 2010 7,5 l
Audi A4 2,0 Tdi r.v 2010 7,8 l
A teď to vidím na C5 III 2,0Hdi r.v 2012 za víkend jsem s půjčenou najel 750 km za 7,8 a asi do ní půjdu dostal jsem skvělou cenovou nabídku od importéra :-))
|
|
06.08.2012 20:04 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497563
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No tak a se naučí jezdit, tak i ta spotřeba půjde dolů. Myslím teda tu novou C5
No tak a se naučí jezdit, tak i ta spotřeba půjde dolů. Myslím teda tu novou C5 :-)
|
|
06.08.2012 20:07 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497564
|
|
Pavelbbk
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Přičítám tu spotřebu syrovému motoru měl najeto cca 1000km a 5ti lidem v autě, ale nic mě nedonutí jezdit ,,klobouka" na spotřebu
Přičítám tu spotřebu syrovému motoru měl najeto cca 1000km a 5ti lidem v autě, ale nic mě nedonutí jezdit ,,klobouka" na spotřebu :-d
|
|
07.08.2012 08:57 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497647
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Absolutní souhlas s minulým příspěvkem. Asi to patří spí do vlákna Proč jste zvolili C5, ale kdy je to načnuté, tak píi sem.
Ta údrba je někdy náročnějí, cluboví servismani dokáou neskutečně srazit ceny za poměrně dost oprav - ale ten hlavní záitek na kterém se vichni shodneme :
Naprosto výstiný popis je ten, e C5 se neřídí, C5 se kormidluje. Jiní výrobci se předhánějí v tom, jak jejich auto dokonale kopíruje silnici... C5 je úmyslně postavený na zcela protichůdném pojetí - mne nezajímá jaká je silnice, já se prostě komfortně dovezu z A do B. A fakt se dá projet půl Evropy s pocitem, e jsem dojel za roh pro rohlíky - a o to přece jde. Mám rodiče přes 80 let a ve vectra B jsme byli vytřeseni, v C5 usnou ( i děti 16 +13) za první křiovatkou. Subjektivně člověk nepozná, jestli jedu 50 nebo 150. No a o tom to je a proto tomu dokáeme i leccos odpustit.
Absolutní souhlas s minulým příspěvkem. Asi to patří spí do vlákna Proč jste zvolili C5, ale kdy je to načnuté, tak píi sem.
Ta údrba je někdy náročnějí, cluboví servismani dokáou neskutečně srazit ceny za poměrně dost oprav - ale ten hlavní záitek na kterém se vichni shodneme :
Naprosto výstiný popis je ten, e C5 se neřídí, C5 se kormidluje. Jiní výrobci se předhánějí v tom, jak jejich auto dokonale kopíruje silnici... C5 je úmyslně postavený na zcela protichůdném pojetí - mne nezajímá jaká je silnice, já se prostě komfortně dovezu z A do B. A fakt se dá projet půl Evropy s pocitem, e jsem dojel za roh pro rohlíky - a o to přece jde. Mám rodiče přes 80 let a ve vectra B jsme byli vytřeseni, v C5 usnou ( i děti 16 +13) za první křiovatkou. Subjektivně člověk nepozná, jestli jedu 50 nebo 150. No a o tom to je a proto tomu dokáeme i leccos odpustit.
|
|
07.08.2012 12:28 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497664
|
|
fanda C5
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 77 |
|
|
vilous napsal(a): Absolutní souhlas s minulým příspěvkem. Asi to patří spí do vlákna Proč jste zvolili C5, ale kdy je to načnuté, tak píi sem. Ta údrba je někdy náročnějí, cluboví servismani dokáou neskutečně srazit ceny za poměrně dost oprav - ale ten hlavní záitek na kterém se vichni shodneme : Naprosto výstiný popis je ten, e C5 se neřídí, C5 se kormidluje. Jiní výrobci se předhánějí v tom, jak jejich auto dokonale kopíruje silnici... C5 je úmyslně postavený na zcela protichůdném pojetí - mne nezajímá jaká je silnice, já se prostě komfortně dovezu z A do B. A fakt se dá projet půl Evropy s pocitem, e jsem dojel za roh pro rohlíky - a o to přece jde. Mám rodiče přes 80 let a ve vectra B jsme byli vytřeseni, v C5 usnou ( i děti 16 +13) za první křiovatkou. Subjektivně člověk nepozná, jestli jedu 50 nebo 150. No a o tom to je a proto tomu dokáeme i leccos odpustit.
Přesně tak, nezajímá mě a tak moc, po čem jedu, ale jak jedu a to s C5 jakekoliv verze s hydroaktivem, vzdy v pohodě.
Absolutní souhlas s minulým příspěvkem. Asi to patří spí do vlákna Proč jste zvolili C5, ale kdy je to načnuté, tak píi sem. Ta údrba je někdy náročnějí, cluboví servismani dokáou neskutečně srazit ceny za poměrně dost oprav - ale ten hlavní záitek na kterém se vichni shodneme : Naprosto výstiný popis je ten, e C5 se neřídí, C5 se kormidluje. Jiní výrobci se předhánějí v tom, jak jejich auto dokonale kopíruje silnici... C5 je úmyslně postavený na zcela protichůdném pojetí - mne nezajímá jaká je silnice, já se prostě komfortně dovezu z A do B. A fakt se dá projet půl Evropy s pocitem, e jsem dojel za roh pro rohlíky - a o to přece jde. Mám rodiče přes 80 let a ve vectra B jsme byli vytřeseni, v C5 usnou ( i děti 16 +13) za první křiovatkou. Subjektivně člověk nepozná, jestli jedu 50 nebo 150. No a o tom to je a proto tomu dokáeme i leccos odpustit.
Přesně tak, nezajímá mě a tak moc, po čem jedu, ale jak jedu a to s C5 jakekoliv verze s hydroaktivem, vzdy v pohodě.;-)
|
|
07.08.2012 13:31 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497675
|
|
máca
|
|
|
Tak já absolvovala s novou C III, která měla najeto cca3,5tis. km Chorvatsko.Cca 2800km. Auto bylo ve 4 lidech a ne zrovna nejtíhlejích, na střee rakev a nacpaný kufr.Celou cestu samozřejmě klima a jízda prostě pro vychutnání umění tohoto vozítka.Samozřejmě jsem vyuila i masáe zad, take vekerý komfort jserm do puntíku vyuila. Po dálnici 130-160km/h a spotřeba 6,5l/100km.Jetě jsme popojíděli 3 hod. na mýtnici mezi Chorv. a Slov. Jsem spokojená a stále více toto auto zboňuju. Při cestě nazpět jsem jela z Lumbardy a do Budějic sama bez střídání. V Budějkách jsem auto poskytla své= drahé polovičce, aby si také trochu uil jízdy za volantem.Je to opravdu dobrá volba pro toho, kdo uvauje koupi tohoto autí.
Tak já absolvovala s novou C III, která měla najeto cca3,5tis. km Chorvatsko.Cca 2800km. Auto bylo ve 4 lidech a ne zrovna nejtíhlejích, na střee rakev a nacpaný kufr.Celou cestu samozřejmě klima a jízda prostě pro vychutnání umění tohoto vozítka.Samozřejmě jsem vyuila i masáe zad, take vekerý komfort jserm do puntíku vyuila. Po dálnici 130-160km/h a spotřeba 6,5l/100km.Jetě jsme popojíděli 3 hod. na mýtnici mezi Chorv. a Slov. Jsem spokojená a stále více toto auto zboňuju. Při cestě nazpět jsem jela z Lumbardy a do Budějic sama bez střídání. V Budějkách jsem auto poskytla své= drahé polovičce, aby si také trochu uil jízdy za volantem.Je to opravdu dobrá volba pro toho, kdo uvauje koupi tohoto autí.:palec
|
|
07.08.2012 13:31 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2497676
|
|
Brzda
|
|
|
jruze napsal(a): C52,2HDI 4.automat(kolem 8.l) -- C5 2l HDI 6.man. (kolem 5.l)
Mám C5 II 2.0 HDi Break 6-man. a normálně jezdím tak za 6,5.
Kdy jedu hodně opatrnko, s vypnutou klimou tak jsem se dostal nejní na 5,5 (při jízdě v rámci rychlostních limitů, ale ne tak abych brzdil provoz...) Míň by to moná jetě o malinko lo, ale to by bylo u asi utrpení a ne jízda.....
Mám C5 II 2.0 HDi Break 6-man. a normálně jezdím tak za 6,5.
Kdy jedu hodně opatrnko, s vypnutou klimou tak jsem se dostal nejní na 5,5 (při jízdě v rámci rychlostních limitů, ale ne tak abych brzdil provoz...) Míň by to moná jetě o malinko lo, ale to by bylo u asi utrpení a ne jízda..... :nevim
|
|
| |
|
|