| | |
13.11.2011 22:27 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2424988
|
|
jumep
|
|
|
Pablik1 - nerob tu chapos, tebe som odpisal, ze ked klesne rychlost pod 30 km/h, tj. ostavas stat niekde na krizovatke, vtedy ti na displayi moze zostat "vysiet" nejaka hodnota, je to len tym ze si presiel do rychlosti v akej sa nepocita spotreba nejakym sposobom ... je to normalne, po vymacknuti spojky alebo dlhsom stati sa to zasa da na -/-l
tu teraz bola otazka o brzdeni motorom, tj.
idem dole kopcom, mam zaradenu rychlost a teda brzdim motorom, pocitac prestane davkovat do valcov akukolvek naftu az k otackam tusim 1200 ked pomali zacne nieco davkovat ... preto je spotreba dole kopcom 0.0l, ked vyradim rychlost tak volnobezne otacky motora maju spotrebu 0.5 a viac l/100km
toto su diametralne odlisne veci
Pablik1 - nerob tu chapos, tebe som odpisal, ze ked klesne rychlost pod 30 km/h, tj. ostavas stat niekde na krizovatke, vtedy ti na displayi moze zostat "vysiet" nejaka hodnota, je to len tym ze si presiel do rychlosti v akej sa nepocita spotreba nejakym sposobom ... je to normalne, po vymacknuti spojky alebo dlhsom stati sa to zasa da na -/-l
tu teraz bola otazka o brzdeni motorom, tj.
idem dole kopcom, mam zaradenu rychlost a teda brzdim motorom, pocitac prestane davkovat do valcov akukolvek naftu az k otackam tusim 1200 ked pomali zacne nieco davkovat ... preto je spotreba dole kopcom 0.0l, ked vyradim rychlost tak volnobezne otacky motora maju spotrebu 0.5 a viac l/100km
toto su diametralne odlisne veci
|
|
13.11.2011 22:35 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2424993
|
|
jumep
|
|
|
aktualna spotreba sa pocita kazde 2 sekundy
elektronika zavre privod paliva (jednoducho vstrekovace nic nedavkuju) do urcitych otacok - takze to skutocne nic dole kopcom pri brzdeni motorom nezere
stare auta to z principu tak robit nemohli, karburator mal stale volnobeznu trysku a diesel, pokial nemal motorovku, rovnako davkoval minimalne mnozstvo paliva ...
aktualna spotreba sa pocita kazde 2 sekundy
elektronika zavre privod paliva (jednoducho vstrekovace nic nedavkuju) do urcitych otacok - takze to skutocne nic dole kopcom pri brzdeni motorom nezere
stare auta to z principu tak robit nemohli, karburator mal stale volnobeznu trysku a diesel, pokial nemal motorovku, rovnako davkoval minimalne mnozstvo paliva ...
|
|
13.11.2011 22:40 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2424996
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
volnoběh beru,spotřeba musí být ale brdění motorem...no nevím.snad tam nějaká je ale tak na úrovni provozních ztrát.jak by potom mohl motor brzdit pokud má odběr phm?no nebudu to řeit je to asi názor versus názor.alle dík P.(p.s.je to můj první diesel co bych si chtěl ponechat dlouhodobě,beru v potaz co vím u benzínu)
volnoběh beru,spotřeba musí být ale brdění motorem...no nevím.snad tam nějaká je ale tak na úrovni provozních ztrát.jak by potom mohl motor brzdit pokud má odběr phm?no nebudu to řeit je to asi názor versus názor.alle dík P.(p.s.je to můj první diesel co bych si chtěl ponechat dlouhodobě,beru v potaz co vím u benzínu)
|
|
13.11.2011 22:41 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2424998
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Aktualna spotreba je zobrazovana v podstate v realnom case s miernym opozdenym aby to tam neskakalo.
Za noc neverim, ze zozere pol nadrze, to je 30 litrov a to by bola "polarna" noc Spotreba na volnobeh je + - jeden liter na hodinu nafty.
A jasne ze spotreba pri brzdeni motorom je 0 a to u kazdeho auta co ma vstrekovanie a aj ked je automat.
A počitac to pozna zo snimacov.
Aktualna spotreba je zobrazovana v podstate v realnom case s miernym opozdenym aby to tam neskakalo.
Za noc neverim, ze zozere pol nadrze, to je 30 litrov a to by bola "polarna" noc :D Spotreba na volnobeh je + - jeden liter na hodinu nafty.
A jasne ze spotreba pri brzdeni motorom je 0 a to u kazdeho auta co ma vstrekovanie a aj ked je automat.
A počitac to pozna zo snimacov.
|
|
13.11.2011 22:51 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425002
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
já se omlovám za zbytečně promrhaný čas a ted jsem si pořádně přečetl otázku:tazatel píe s vyřazeným kvaltem e má odběr phm(nechápu ale důvod proč to dělá)ale i tak pokud se mi nesekne spotřeba co jsi mi napsal jumpe tak tam mám --:-i na volnoběh ale to můe být i (podle mě)malým odběrem phm e to nestojí p.c.za to aby to počítal
já se omlovám za zbytečně promrhaný čas a ted jsem si pořádně přečetl otázku:tazatel píe s vyřazeným kvaltem e má odběr phm(nechápu ale důvod proč to dělá)ale i tak pokud se mi nesekne spotřeba co jsi mi napsal jumpe tak tam mám --:-i na volnoběh ale to můe být i (podle mě)malým odběrem phm e to nestojí p.c.za to aby to počítal
|
|
13.11.2011 22:51 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425003
|
|
jruze
|
|
|
zhrado napsal(a): Aktualna spotreba je zobrazovana v podstate v realnom case s miernym opozdenym aby to tam neskakalo.
Za noc neverim, ze zozere pol nadrze, to je 30 litrov a to by bola "polarna" noc Spotreba na volnobeh je + - jeden liter na hodinu nafty.
A jasne ze spotreba pri brzdeni motorom je 0 a to u kazdeho auta co ma vstrekovanie a aj ked je automat.
A počitac to pozna zo snimacov.
Zkus se podívat v měřených hodnotách (za jízdy a brzdění motorem) na korekce vstřikovačů - jestli dorovnává není nula a jestli je zavřený regulátor tlaku.(půl nádre bylo jen obrazně)
Zkus se podívat v měřených hodnotách (za jízdy a brzdění motorem) na korekce vstřikovačů - jestli dorovnává není nula a jestli je zavřený regulátor tlaku.(půl nádre bylo jen obrazně)
|
|
13.11.2011 22:53 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425004
|
|
jumep
|
|
|
este raz
benzin:
stary karburatorovy system je jasny, tam to skutocne nemoze ist na 0, principom funkcnosti karburatora atd. je to nemozne; podtlak nasava beznin cez volnobeznu trysku a brzdi sa s volnobeznou davkou paliva, mozno este vacsou ak vznikne vacsi podtlak
hociakake vstrekovanie, ci uz jednobod, alebo sucastny viacbod = vstrekovanie = vstrekovace, tieto su ovaladane elektricky, tj. elektricky otvarane na urcitu dobu, tato doba = presna davka paliva
ak nie je pozadovane ziadne palivo, tj. idem dole kopcom a brzdim motorom, je vypnute akekolvek davkovanie a nie je spotrebovavane ziadne palivo = spotreba 0
diesel:
stary system - v cerpadle sa natoci piestik a tolko paliva je priamo z cerpadla cez vstrekovac davane do valca
je viac variant toho, ale vzdy je to o tom istom, len inak spravene, tj. minimalna davka je volnobezna ktora je tam vzdy po pusteni plynu ... cerpadlo sa natoci do volnobehu a brzdi sa s volnobeznou davkou paliva, nakladiaky boli vybavene motorovou brzdou, pri pouziti ktorej sa zavrelo uplne cerpadlo a upchal vyfuk, vtedy spotreba bola 0, ale v osobnych autach sa to nepouzivalo
common rail a teda novy system: cerpadlom sa vytvori jednotny tlak v rampe z ktorej su napajane vsetky vstrekovace sucastne. davkovanie do valcov zabezpecuje elektronika ovaladanim otvorenia ventilu toho ktoreho vstrekovaca, cize rovnako ako pri benzine, ak nepotrebuje ziadne palivo na dosiahnutie pozadovanych otacok, tak do valca nevstrekne uplne nic .. preto je spotreba 0.0
--
presne minimalne otacky kedy to nieco zacne vstrekovat neviem ale mam dojem ze je to 1200 otacok, odtialto nizsie uz tiez neni spotreba 0 (to ale vidis na palubaku)
a ako u ktoreho vyrobcu sa spotreba aktualna pocita az od nejakej rychlosti
edit: a k tej aktualnej spotrebe, nechce sa mi to hladat, viem ze som to cital, je pocitana v nasich autach kazde 2 sekundy, nie je tam vobec nic o spozdeni a podobne, realne sa to ani inak neda pocitat
este raz
benzin:
stary karburatorovy system je jasny, tam to skutocne nemoze ist na 0, principom funkcnosti karburatora atd. je to nemozne; podtlak nasava beznin cez volnobeznu trysku a brzdi sa s volnobeznou davkou paliva, mozno este vacsou ak vznikne vacsi podtlak
hociakake vstrekovanie, ci uz jednobod, alebo sucastny viacbod = vstrekovanie = vstrekovace, tieto su ovaladane elektricky, tj. elektricky otvarane na urcitu dobu, tato doba = presna davka paliva
ak nie je pozadovane ziadne palivo, tj. idem dole kopcom a brzdim motorom, je vypnute akekolvek davkovanie a nie je spotrebovavane ziadne palivo = spotreba 0
diesel:
stary system - v cerpadle sa natoci piestik a tolko paliva je priamo z cerpadla cez vstrekovac davane do valca
je viac variant toho, ale vzdy je to o tom istom, len inak spravene, tj. minimalna davka je volnobezna ktora je tam vzdy po pusteni plynu ... cerpadlo sa natoci do volnobehu a brzdi sa s volnobeznou davkou paliva, nakladiaky boli vybavene motorovou brzdou, pri pouziti ktorej sa zavrelo uplne cerpadlo a upchal vyfuk, vtedy spotreba bola 0, ale v osobnych autach sa to nepouzivalo
common rail a teda novy system: cerpadlom sa vytvori jednotny tlak v rampe z ktorej su napajane vsetky vstrekovace sucastne. davkovanie do valcov zabezpecuje elektronika ovaladanim otvorenia ventilu toho ktoreho vstrekovaca, cize rovnako ako pri benzine, ak nepotrebuje ziadne palivo na dosiahnutie pozadovanych otacok, tak do valca nevstrekne uplne nic .. preto je spotreba 0.0
--
presne minimalne otacky kedy to nieco zacne vstrekovat neviem ale mam dojem ze je to 1200 otacok, odtialto nizsie uz tiez neni spotreba 0 (to ale vidis na palubaku)
a ako u ktoreho vyrobcu sa spotreba aktualna pocita az od nejakej rychlosti
edit: a k tej aktualnej spotrebe, nechce sa mi to hladat, viem ze som to cital, je pocitana v nasich autach kazde 2 sekundy, nie je tam vobec nic o spozdeni a podobne, realne sa to ani inak neda pocitat
|
|
13.11.2011 22:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425009
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Korekcia je aktívna len do 1100 ci kolko otacok, nie? Regulator neviem v akom je stadiu, ide o to ze nevstrekuje pre deceleracii.
Korekcia je aktívna len do 1100 ci kolko otacok, nie? Regulator neviem v akom je stadiu, ide o to ze nevstrekuje pre deceleracii.
|
|
14.11.2011 08:25 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425028
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Pablik1: Kdy pojede pod 30Km/h, tak ti to můe ukazovat téměř cokoliv. Pod 30Km/h to toti nic nepočítá, ádná spotřeba se neukazuje - to co tam vidí svítit jsou staré údaje, které neplatí.
Teď ti vysvětlím, proč to neukazuje spotřebu, kdy stojí. Nae kousky neukazují hodinovou spotřeby ( kolik to ere za hodinu ), ale pouze počet litrů na 100km. Kolik si myslí, e by jsi měl spotřebu na volnoběh, kdy stojí na místě a nehýbe se ( při tomto způsobu měření )??? NEKONEČNO litrů/100km číselně třeba takto : 1000000000000000000000000000000l/100km, proto to při stání na místě na volnoběh neukazuje a pouitelné měření začíná a od 30km/h.
U některých aut se přepíná mezi spotřebou kilometrouvou ( to je kdy jede ) a pak hodinovou ( kdy stojí na místě nebo jede velmi pomalu ) - to ale není ná případ. U chňápe?
Do dlouhodobé spotřeby se počítá, ale i spotřeba při stání, páč to tam je počítáno z celkového nájezdu a to je moné. Jestli si to chce vyzkouet, tak si vynuluj palubák nastartuj motor - stůj na místě, dej si cigárko a potom se koukni na dlouhodobou spotřebu. To teprve uvidí číslíčka
Pablik1: Kdy pojede pod 30Km/h, tak ti to můe ukazovat téměř cokoliv. Pod 30Km/h to toti nic nepočítá, ádná spotřeba se neukazuje - to co tam vidí svítit jsou staré údaje, které neplatí.
Teď ti vysvětlím, proč to neukazuje spotřebu, kdy stojí. Nae kousky neukazují hodinovou spotřeby ( kolik to ere za hodinu ), ale pouze počet litrů na 100km. Kolik si myslí, e by jsi měl spotřebu na volnoběh, kdy stojí na místě a nehýbe se ( při tomto způsobu měření )??? NEKONEČNO litrů/100km číselně třeba takto : 1000000000000000000000000000000l/100km, proto to při stání na místě na volnoběh neukazuje a pouitelné měření začíná a od 30km/h.
U některých aut se přepíná mezi spotřebou kilometrouvou ( to je kdy jede ) a pak hodinovou ( kdy stojí na místě nebo jede velmi pomalu ) - to ale není ná případ. U chňápe? :-)
Do dlouhodobé spotřeby se počítá, ale i spotřeba při stání, páč to tam je počítáno z celkového nájezdu a to je moné. Jestli si to chce vyzkouet, tak si vynuluj palubák nastartuj motor - stůj na místě, dej si cigárko a potom se koukni na dlouhodobou spotřebu. To teprve uvidí číslíčka :-D
|
|
14.11.2011 08:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425029
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Tony_Z napsal(a): Pablik1: Kdy pojede pod 30Km/h, tak ti to můe ukazovat téměř cokoliv. Pod 30Km/h to toti nic nepočítá, ádná spotřeba se neukazuje - to co tam vidí svítit jsou staré údaje, které neplatí. Teď ti vysvětlím, proč to neukazuje spotřebu, kdy stojí. Nae kousky neukazují hodinovou spotřeby ( kolik to ere za hodinu ), ale pouze počet litrů na 100km. Kolik si myslí, e by jsi měl spotřebu na volnoběh, kdy stojí na místě a nehýbe se ( při tomto způsobu měření )??? NEKONEČNO litrů/100km číselně třeba takto : 1000000000000000000000000000000l/100km, proto to při stání na místě na volnoběh neukazuje a pouitelné měření začíná a od 30km/h. U některých aut se přepíná mezi spotřebou kilometrouvou ( to je kdy jede ) a pak hodinovou ( kdy stojí na místě nebo jede velmi pomalu ) - to ale není ná případ. U chňápe? Do dlouhodobé spotřeby se počítá, ale i spotřeba při stání, páč to tam je počítáno z celkového nájezdu a to je moné. Jestli si to chce vyzkouet, tak si vynuluj palubák nastartuj motor - stůj na místě, dej si cigárko a potom se koukni na dlouhodobou spotřebu. To teprve uvidí číslíčka Tak z toho jsem jelen na jednu stranu to počítá litry:kilometry a na druhou stranu to počítá hodinovou spotřebu a přitom ji to neumí počítat...ále co to u jsme někde jinde a tazatel tady taky není.
Pablik1: Kdy pojede pod 30Km/h, tak ti to můe ukazovat téměř cokoliv. Pod 30Km/h to toti nic nepočítá, ádná spotřeba se neukazuje - to co tam vidí svítit jsou staré údaje, které neplatí. Teď ti vysvětlím, proč to neukazuje spotřebu, kdy stojí. Nae kousky neukazují hodinovou spotřeby ( kolik to ere za hodinu ), ale pouze počet litrů na 100km. Kolik si myslí, e by jsi měl spotřebu na volnoběh, kdy stojí na místě a nehýbe se ( při tomto způsobu měření )??? NEKONEČNO litrů/100km číselně třeba takto : 1000000000000000000000000000000l/100km, proto to při stání na místě na volnoběh neukazuje a pouitelné měření začíná a od 30km/h. U některých aut se přepíná mezi spotřebou kilometrouvou ( to je kdy jede ) a pak hodinovou ( kdy stojí na místě nebo jede velmi pomalu ) - to ale není ná případ. U chňápe? :-) Do dlouhodobé spotřeby se počítá, ale i spotřeba při stání, páč to tam je počítáno z celkového nájezdu a to je moné. Jestli si to chce vyzkouet, tak si vynuluj palubák nastartuj motor - stůj na místě, dej si cigárko a potom se koukni na dlouhodobou spotřebu. To teprve uvidí číslíčka :-D Tak z toho jsem jelen:nevim na jednu stranu to počítá litry:kilometry a na druhou stranu to počítá hodinovou spotřebu a přitom ji to neumí počítat...ále co to u jsme někde jinde a tazatel tady taky není.
|
|
14.11.2011 09:22 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425031
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Pablik: Tak jetě jednou: Hodinovou spotřebu nae auta nepočítají. Psal jsem, e hodinová spotřeba na palubáku není ná případ.
Pablik: Tak jetě jednou: Hodinovou spotřebu nae auta nepočítají. Psal jsem, e hodinová spotřeba na palubáku není ná případ.
|
|
14.11.2011 09:34 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425036
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nikdo neřekl, e to neumí hodinovou spotřebu počítat, ale e ji to neukazuje. Samozřejmě e počítač ví, kolik se do motoru nacpalo nafty za nějakou dobu, co auto stálo s nastartovaným motorem, ale snad nechce, aby ti to na displayi ukazovalo? Nejmá bagr, kterej pracuje na místě, ale auto, který pracuje za jízdy. Take spotřeba se zobrazuje v jednotkách litry/km. Ale pokud se podívá na dlouhodobou spotřebu, tak tam se ti zobrazí vekerý spotřebovaný palivo a vechny ujetý km a to od doby posledního vynulování počítadla. A jestli to jetě nechápe, tak u se na to vykali, nepočítej, nehledej, jen jezdi. A a dojde nafta, kup novou a jezdi dál. Bude mít míň starostí a klid v dui.
Nikdo neřekl, e to neumí hodinovou spotřebu počítat, ale e ji to neukazuje. Samozřejmě e počítač ví, kolik se do motoru nacpalo nafty za nějakou dobu, co auto stálo s nastartovaným motorem, ale snad nechce, aby ti to na displayi ukazovalo? Nejmá bagr, kterej pracuje na místě, ale auto, který pracuje za jízdy. Take spotřeba se zobrazuje v jednotkách litry/km. Ale pokud se podívá na dlouhodobou spotřebu, tak tam se ti zobrazí vekerý spotřebovaný palivo a vechny ujetý km a to od doby posledního vynulování počítadla. A jestli to jetě nechápe, tak u se na to vykali, nepočítej, nehledej, jen jezdi. A a dojde nafta, kup novou a jezdi dál. Bude mít míň starostí a klid v dui. :-)
|
|
14.11.2011 12:23 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425043
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Já to chápu , tak jen jezdím a občas počítám ... A dnes kdy u jsem od plné měl víc ne 1000 kiláků a stále se nerozsvítila oranová kontrolka , jsem začal mít pochybnosti o jejím fungování . Ne jsem zajel pro Vervu , tak se rozsvítila ... tankováno 59 l a ujeto 1030 km ... spokojenost , stovku bych na to co bylo v nádri jetě udělal a 5,7 na sto je taky dost dobrý
Já to chápu , tak jen jezdím a občas počítám ... A dnes kdy u jsem od plné měl víc ne 1000 kiláků a stále se nerozsvítila oranová kontrolka , jsem začal mít pochybnosti o jejím fungování . Ne jsem zajel pro Vervu , tak se rozsvítila ... tankováno 59 l a ujeto 1030 km ... spokojenost , stovku bych na to co bylo v nádri jetě udělal a 5,7 na sto je taky dost dobrý ;-)
|
|
14.11.2011 12:56 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425045
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
M.P napsal(a): Já to chápu , tak jen jezdím a občas počítám ... A dnes kdy u jsem od plné měl víc ne 1000 kiláků a stále se nerozsvítila oranová kontrolka , jsem začal mít pochybnosti o jejím fungování . Ne jsem zajel pro Vervu , tak se rozsvítila ... tankováno 59 l a ujeto 1030 km ... spokojenost , stovku bych na to co bylo v nádri jetě udělal a 5,7 na sto je taky dost dobrý u jsem se nechtěl sem vracet ale tak nějak musím pochválit vae spotřeby já se pohybuji řádově o 2litry nahoru,tak zkusím co mi radil tady někdo a dám plnou ale musím počkat a dorazí z NETíku VIf a pak to poměřím km x plná nádr=výsledek.
Já to chápu , tak jen jezdím a občas počítám ... A dnes kdy u jsem od plné měl víc ne 1000 kiláků a stále se nerozsvítila oranová kontrolka , jsem začal mít pochybnosti o jejím fungování . Ne jsem zajel pro Vervu , tak se rozsvítila ... tankováno 59 l a ujeto 1030 km ... spokojenost , stovku bych na to co bylo v nádri jetě udělal a 5,7 na sto je taky dost dobrý ;-) u jsem se nechtěl sem vracet ale tak nějak musím pochválit vae spotřeby já se pohybuji řádově o 2litry nahoru,tak zkusím co mi radil tady někdo a dám plnou ale musím počkat a dorazí z NETíku VIf a pak to poměřím km x plná nádr=výsledek.;-)
|
|
14.11.2011 13:46 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425051
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Já jen chtěl diskuzi nasměrovat správným směrem , ta debata o údajích z BC na volnoběh je o ničem ...
A mimochodem , já jezdím jen od plné do plné ... nějaké cmrndání po pár litrech za dvě stovky a počítání spotřeby je vo ničem ( tím nemyslím nikoho konkrétního , nereaguji na poslední příspěvek , jen jsem chtěl říct e pokud se nepočítá spotřeba od plna hrdla do plna hrdla , je to měření a počítání k ho... )
.link.
Já jen chtěl diskuzi nasměrovat správným směrem , ta debata o údajích z BC na volnoběh je o ničem ...
A mimochodem , já jezdím jen od plné do plné ... nějaké cmrndání po pár litrech za dvě stovky a počítání spotřeby je vo ničem ( tím nemyslím nikoho konkrétního , nereaguji na poslední příspěvek , jen jsem chtěl říct e pokud se nepočítá spotřeba od plna hrdla do plna hrdla , je to měření a počítání k ho... )
http://www.spotreby.cz/citroen-c5-break-rhz-2-0-hdi-80-kw-109-hp-a4346/
|
|
17.11.2011 10:45 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425641
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
Taky sem chtěl dávat spotřebu tam co ty , ale tak nějak mě omrzelo vypisovat , styl jízdy , poměr město-venek ... tady je to jednoduí a mě to stačí . Kdybych el do detailu tak bych ve finále auto prodal a jezdil na kole ev. na koni , tan jezdí i na vodu
Taky sem chtěl dávat spotřebu tam co ty , ale tak nějak mě omrzelo vypisovat , styl jízdy , poměr město-venek ... tady je to jednoduí a mě to stačí . Kdybych el do detailu tak bych ve finále auto prodal a jezdil na kole ev. na koni , tan jezdí i na vodu :-)
|
|
17.11.2011 10:50 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425645
|
|
Darja
|
|
|
tak co, u pocitujete na spotřebě zimu? Já teda markantně Nějak se to rozeralo
tak co, u pocitujete na spotřebě zimu? Já teda markantně:D Nějak se to rozeralo :D
|
|
17.11.2011 11:05 -
Re: Spotřeba - veobecně
|
2425652
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
Nééé, u osobáku tedy u C5
U dodáfky tak trochu . Asi o litr .
Nééé, u osobáku tedy u C5 :-))))
U dodáfky tak trochu . Asi o litr .
|
|
| |
|
|