| | |
25.10.2008 22:40 -
proč ano-ne C5
|
168482
|
|
maara
|
Město: JZ Chřiby, Auto: Citroën Xantia II Break 1.8i X,SX Kat. (66kW) | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Promiňte, nově jsem se registroval a to jen proto, abych se dověděl zda "jít či nejít" do C5 a proč, popřípadě jaké. Jen uvedu, e vlastním Xantii 1,8 LPG break která mne stále od roku 2005 pohodlně a spolehlivě vozí. Nicméně uvauji o lehké modernizaci. Samozřejmě ojeté, kombi. Prvotní mylenka byla poslední verze Xantie avak s motorem HDi. Ovem kdy se tak dívám na C5ku, říkám si, proč ne? Je to stejně spolehlivé jak Xantua? Je to stejně pohodlné, vznáecí? Jaké má přednosti, jaké nedostatky? Poradíte zda "jít, či nejít"?
Promiňte, nově jsem se registroval a to jen proto, abych se dověděl zda "jít či nejít" do C5 a proč, popřípadě jaké. Jen uvedu, e vlastním Xantii 1,8 LPG break která mne stále od roku 2005 pohodlně a spolehlivě vozí. Nicméně uvauji o lehké modernizaci. Samozřejmě ojeté, kombi. Prvotní mylenka byla poslední verze Xantie avak s motorem HDi. Ovem kdy se tak dívám na C5ku, říkám si, proč ne? Je to stejně spolehlivé jak Xantua? Je to stejně pohodlné, vznáecí? Jaké má přednosti, jaké nedostatky? Poradíte zda "jít, či nejít"?
|
|
26.10.2008 08:11 -
Re: proč ano-ne C5
|
168483
|
|
radar
|
Město: Řicany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 69 |
|
|
Zkus najít odpověď tady: .link.
Zkus najít odpověď tady: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=11779
|
|
26.10.2008 08:49 -
Re: proč ano-ne C5
|
168484
|
|
tief
|
|
|
Jit uz jen kvuli bezpecnosti ... xantia ma tragicku bezpecnost - vid crash testy xantie a C5.
Inak prijdes trocha o houpavost ale neni to az tak zle - stale je to o hodne pohodlenejsie nez pruziny a pritom je to v zakrutach pevne a stabilne.
Jit uz jen kvuli bezpecnosti ... xantia ma tragicku bezpecnost - vid crash testy xantie a C5.
Inak prijdes trocha o houpavost ale neni to az tak zle - stale je to o hodne pohodlenejsie nez pruziny a pritom je to v zakrutach pevne a stabilne.
|
|
26.10.2008 12:43 -
Re: proč ano-ne C5
|
168485
|
|
Darja
|
|
|
ADD 1) Modernějí technologie, větí prostor, větí bezpečnost (s xantií nesrovnatelná), i je dostupná větí výbava, téměř bezúdrbová hydraulika, co ocení hydrauličtí skeptici.
ADD2) má své mouchy, tak jako kadé auto.
ADD3)plavnost je otázkou subjektivity. Na 15" kolách je C5 měkká, plave a krásně prohupuje. Na 16" se tento efekt trochu ztrácí, ale stále je to nesrovnatelné s pruinami, nedejboe s koncernem faúvé. Nehoupe jako DS, nikdy nebude, ale jetě pořád je to citroenovská loď.
ADD 1) Modernějí technologie, větí prostor, větí bezpečnost (s xantií nesrovnatelná), i je dostupná větí výbava, téměř bezúdrbová hydraulika, co ocení hydrauličtí skeptici.
ADD2) má své mouchy, tak jako kadé auto.
ADD3) plavnost je otázkou subjektivity. Na 15" kolách je C5 měkká, plave a krásně prohupuje. Na 16" se tento efekt trochu ztrácí, ale stále je to nesrovnatelné s pruinami, nedejboe s koncernem faúvé. Nehoupe jako DS, nikdy nebude, ale jetě pořád je to citroenovská loď.
|
|
26.10.2008 20:36 -
Re: proč ano-ne C5
|
168486
|
|
jira
|
Město: Vodňany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Přidám moje subjektivní dojmy po ujetí 12 000 km.
Souhlasím s předchozími příspěvky a jetě dodám.
- Je tií ( měl jsem chrochtu a mám chrochtu ), ale asi i lepí obtékání vzduchu.
- Lepí brzdy.
- Nebolí mě krční páteř, ani po 1100 km, tedy lepí sezení, opěrky super.
- Prostě je to loď - nebude litovat.
Přidám moje subjektivní dojmy po ujetí 12 000 km.
Souhlasím s předchozími příspěvky a jetě dodám.
- Je tií ( měl jsem chrochtu a mám chrochtu ), ale asi i lepí obtékání vzduchu.
- Lepí brzdy.
- Nebolí mě krční páteř, ani po 1100 km, tedy lepí sezení, opěrky super.
- Prostě je to loď - nebude litovat.
|
|
27.10.2008 23:16 -
Re: proč ano-ne C5
|
168487
|
|
Tomi2002
|
|
|
Ak môem, tie som čerstvý majitež C5 II, 1,6 HDi (od august 08). Predtým som mal (v podstate ete mám) Xsaru 2.0 HDi, 66 KW a bol som spokojný. Moje prvé auto, prekvapilo ma pohodlím, lebo pred tým som nikdy na citronoch nejazdil. Čo-to som počítal na nete o hydropruení a akosi som zatúil vyskúa to a nežutujem. Super si to pláve po cestách, pohodlné, na dlhé cesty ako stvorené. Aj pri 130-ke sa dá v pohode porozpráva. A ete k 1.6, má 110 alebo 109 koní a v pohode stačí, aj keď je naloená (4 žudia +plní kufor batoiny-cesta z oberačky z Italie) a pri super spotrebe 5,5 l (a iadna úsporná jazda) Take zatiaž nadmieru spokojnos, nežutujem ani ten úver, ktorý musím spláca.
Ak môem, tie som čerstvý majitež C5 II, 1,6 HDi (od august 08). Predtým som mal (v podstate ete mám) Xsaru 2.0 HDi, 66 KW a bol som spokojný. Moje prvé auto, prekvapilo ma pohodlím, lebo pred tým som nikdy na citronoch nejazdil. Čo-to som počítal na nete o hydropruení a akosi som zatúil vyskúa to a nežutujem. Super si to pláve po cestách, pohodlné, na dlhé cesty ako stvorené. Aj pri 130-ke sa dá v pohode porozpráva. A ete k 1.6, má 110 alebo 109 koní a v pohode stačí, aj keď je naloená (4 žudia +plní kufor batoiny-cesta z oberačky z Italie) a pri super spotrebe 5,5 l (a iadna úsporná jazda) Take zatiaž nadmieru spokojnos, nežutujem ani ten úver, ktorý musím spláca.
|
|
17.11.2008 22:04 -
Re: proč ano-ne C5
|
168488
|
|
jaara
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 38 |
|
|
já měl Xm 2,5TD, a neměl jsem s ní ádné problémy, prostorný, houpák, velmi ivý. v kombinaci s exclusive je to dobrá volba. Ted jsem to změnil za C5 Í 2,2HDI, 2001. prostor tak stejný, ale o něco málo tvrdí. jinak plná spokojenost
já měl Xm 2,5TD, a neměl jsem s ní ádné problémy, prostorný, houpák, velmi ivý. v kombinaci s exclusive je to dobrá volba. Ted jsem to změnil za C5 Í 2,2HDI, 2001. prostor tak stejný, ale o něco málo tvrdí. jinak plná spokojenost
|
|
18.11.2008 15:23 -
Re: proč ano-ne C5
|
168489
|
|
máca
|
|
|
Já jsem měla BX 2 auta,pak xantii 1,9 break a nyní mám c5 2,2HDI.Je to ve vdy o třídu vý.Xantia byla fakt měkkčí.Ale jde i o zvyk.
Já jsem měla BX 2 auta,pak xantii 1,9 break a nyní mám c5 2,2HDI.Je to ve vdy o třídu vý.Xantia byla fakt měkkčí.Ale jde i o zvyk.
|
|
18.11.2008 15:47 -
Re: proč ano-ne C5
|
168490
|
|
Darja
|
|
|
No, ono je to asi i o bezpecnosti. Jako 120 v DS bylo pro me neco neskutecneho, cekala jsem fakt, kdy z cesty vyletneme ) V c5 120km/h ani nepoznate, jestli jedete 50 nebo 120.
Myslim, ze to ma i prakticky vyznam, protoze jinak by byla nesmyslne odstupovat od takoveho komfortu, jaky hydraulika nabizi..
No, ono je to asi i o bezpecnosti. Jako 120 v DS bylo pro me neco neskutecneho, cekala jsem fakt, kdy z cesty vyletneme :-))) V c5 120km/h ani nepoznate, jestli jedete 50 nebo 120.
Myslim, ze to ma i prakticky vyznam, protoze jinak by byla nesmyslne odstupovat od takoveho komfortu, jaky hydraulika nabizi..
|
|
01.10.2010 18:04 -
Re: proč ano-ne C5
|
2357337
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 374 |
|
|
Darja ma recht! Téměř absolutní ticho,komfort jízdy, hlavně bezpečí a prostor!!!
Darja ma recht! Téměř absolutní ticho,komfort jízdy, hlavně bezpečí a prostor!!!
|
|
01.10.2010 21:19 -
Re: proč ano-ne C5
|
2357360
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
cauko.Jednoznačne kto chce bezpečnost a pohodlie+eliminovat nerovnosti naich ciest tak volí C 5!V ničom pohodlnejom za 40 rokov som nesedel!
cauko.Jednoznačne kto chce bezpečnost a pohodlie+eliminovat nerovnosti naich ciest tak volí C 5!V ničom pohodlnejom za 40 rokov som nesedel!
|
|
02.10.2010 16:30 -
Re: proč ano-ne C5
|
2357410
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Někdo to tu psal nedávno v podobném vláknu a vystihuje to ve. Bylo tam psáno něco ve smyslu, e po cestě přes půl Evropy člověk vyleze z auta jako by jel na nákup za roh baráku. Proil jsem s C5 první letní dlouhé treky a lépe bych to nenapsal.
Před tím jsem měl Vectru B, co je sluné auto, ale při trvalých 130 u měl člověk dojem, e trochu závodí a v Berlíně jsem vylezl dost vyklepaný. U C5 člověk fakt neví, jestli jede 70 nebo 170. Kdy to bylo nové, tak někdo v recenzi v novinách psal, e jel podle citu a kecal se spolujezdcem a tacho ukazovalo 190.
Někdo to tu psal nedávno v podobném vláknu a vystihuje to ve. Bylo tam psáno něco ve smyslu, e po cestě přes půl Evropy člověk vyleze z auta jako by jel na nákup za roh baráku. Proil jsem s C5 první letní dlouhé treky a lépe bych to nenapsal.
Před tím jsem měl Vectru B, co je sluné auto, ale při trvalých 130 u měl člověk dojem, e trochu závodí a v Berlíně jsem vylezl dost vyklepaný. U C5 člověk fakt neví, jestli jede 70 nebo 170. Kdy to bylo nové, tak někdo v recenzi v novinách psal, e jel podle citu a kecal se spolujezdcem a tacho ukazovalo 190.
|
|
| |
|
|