Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / C5 X7 alias C5 III
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 > >|
16.05.2012 20:24 - Re: C5 X7 alias C5 III 2478989
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
máca napsal(a):
Co člověk, to jiný názor a vo tom to je ne? jak by to tu vypadalo, kdyby se vše líbilo všem, to by byla nuda ne?
Jediné co mě na mé krasavici opravdu štve, je klíček od nádrže, to mi opravdu zatím vadí, protože na to nejsem zvyklá.Ale myslím si, že to je taková blbůstka, že si časem zvyknu a bude to v pohodě.


ten je tam zamerne
1. uz od 2003 sa to nedavalo bez neho (blbol ten zamok)
2. xy ludi natankovalo zo zapnutym zapalovanim a divili sa ze im to neukazuje dotankovanie ...
3. vicko bez zamku bolo nejake divne a vypadavali z neho magnety

16.05.2012 21:00 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479021
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Přesně. Nejmíň poruchová věc na každým zavírání je zámek. A tankovat s nastartovaným autem není bezpečný. Odcházet od odemčenýho auta s klíčema v zapalování taky není zrovna moudrý, takže já jsem rád, že mám nádrž na klíček.

17.05.2012 00:13 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479105
jardda
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 109
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Celkove z auta nejsem nadseny. Tento tyden prodam starou C5ku, udelam si velkou fotku cele rodiny u auta, ktere mi delalo devet let sluzbu bez vetsich problemu a ktere bylo o rad vice promyslene a zpracovane nez je nova C5ka. Snad zklamani opadne casem, az na stare auto zapomenu. Prodej mový nech si starý. Proč být masochysta

17.05.2012 11:07 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479162
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
no jo, vam se to komentuje kdyz vase C5ky maji naklapeni zrcatka treba

17.05.2012 20:32 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479263
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Já myslím,že ty naše staré "pelechy" vid Darjo,jsou lepší v těch starších C5 a hlavně výstup a nástup z a do NOVÉ C5 III je KATASTROFÁLNÍ a naprosto nepohodlný přes ten široký práh.Také si myslím,že jsem prožíval mírnou frustraci při poznávání Nové C5 III a ani nemám chut koupit si ji znovu - zatím...

17.05.2012 22:50 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479292
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
Je pravda, že do starejch pětek, nedejbože XMka se dalo nastupovat prostou odbočkou vpravo. Tady si holt člověk buď musí natrénovat grif do tanku v tank, nebo aktivovat fci autom. odjíždění sedačky před vystupováním a nastupováním. Sice nevim, jak je na to ten pojezdovej motorek dimenzovanej, ale ..... snad jo.

19.05.2012 13:49 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479504
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
toskey napsal(a):
darja: nebo 4x4 by mohli dostat, ta 2.8 je od holdenu,pak ještě má 2.0 turbo od saaba,taky dobrá,by stačila


škoda ale že to auto už nebude na koulích a tím pádem to ztratí tu poslední odlišnost, kterou Citroen měl. Jakkoliv to bude možná designově pěkné auto, stane se z toho prostě mainstreamová tuctovka, která se nebude ničím lišit od ostatních

Původně byla další generace C5 (X8) naplánovaná na zcela nové platformě BVH Premium, počítalo se hydropneumatickým odpružením. Pokud se bude montovat na stejné lince s Oplem Insignia na platformě Epsilon II, tak je téměř na 99% jisté, že tam hydrauliku prostě nedají...

Viz nová strategie platforem u PSA: .link.

Nicméně je ještě naděje že to není definitivní, obě strany mají do konce roku předložit svoje návrhy a teprve pak padne definitivní rozhodnutí. Takové věci logicky nelze rozhodnout ze dne na den a "na koleně".

Případné odsouhlasení výroby na podvozku Epsilon II od GM by znamenalo oddálení uvedení nového modelu minimálně o dva roky (možná i déle). Logicky by to prodložilo životnost současného modelu X7 a oddálilo uvední někdy na rok 2016-2017 namísto původního uvedení nového modelu v roce 2014/2015.

20.05.2012 10:21 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479540
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Majerr napsal(a):
Darja: tady byl odkaz...



Podvozky má GM dobrý, neviděla bych to jako mínus, co se odpružení metalique týká. Alespoň insignie je teda na tom dobře. Samosebou 19"a 20" je už jízdní sebevražda.... Ale handling je dobrej...

Co se ponechání hydrauliky týká, to všechno bude vycházet z prodejních statistik a z nákladů na výrobu. Všechno hraje proti němu. Pokud skončí hydraulickej podvozek, opouštím řady citroenů. To je jasný. To je jako, kdyby mi v restauraci předělali stejky na tofu. Taky tam přestanu chodit...

20.05.2012 11:35 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479561
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Darjo, Tobě to tofu nějak leží v žaludku

20.05.2012 11:49 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479570
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tu musím da za pravdu Darji, ak citroen nebude ma hydrauliku tak to nie je citroen.
Tiez by som do reštiky viac nevošiel, ak by mi namiesto rezňa dali tofu

20.05.2012 19:47 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479631
del42sa
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 441
99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
Podvozky má GM dobrý, neviděla bych to jako mínus, co se odpružení metalique týká. Alespoň insignie je teda na tom dobře. Samosebou 19"a 20" je už jízdní sebevražda.... Ale handling je dobrej...

Co se ponechání hydrauliky týká, to všechno bude vycházet z prodejních statistik a z nákladů na výrobu. Všechno hraje proti němu. Pokud skončí hydraulickej podvozek, opouštím řady citroenů. To je jasný. To je jako, kdyby mi v restauraci předělali stejky na tofu. Taky tam přestanu chodit...


Nejde o to že by Insignia měla špatný podvozek, to určitě ne. Jde o to že je extrémě těžká. Platforma Epsilon II patří k nejt잚ím ve své třídě. Stačí se podívat, kolik váží Insignia a porovnat s konkurencí.
V dnešní době je spíše trend váhu automobilů snižovat ne zvyšovat. I Peugeot 508 shodil nějaké to kilo oproti předchůdci. Prostě tím podvozkem by si Citroen C5 nijak extra nepomohl, nehledě ke ztátě jedinečnosti při případném opuštění hydrauliky. Rozhodně mi přijde platforma PF3 konstrukčně lepší (lichoběžníky v předu, víceprvek vzadu,hliník ), jediné co umí Epsilon II navíc oproti PF3 je montហpohonu 4x4, ale to by se mohlo u nové C5 řešit podobně jako u Peugeotu 508 RXH.

Spíše než postavit C5 na podvozku Insignie by mohlo PSA spolu s GM pracovat na zcela novém typu společné platformy, která by se dala použít jak pro vozy GM , tak pro Citroen, která by umožňovala montហhydrauliky a zároveň byla lehčí než Epsilon II/PF3. No a zatím by mohl Citroen bez zpoždění vydat nástupce C5 na původně plánové platformě BVH premium i s hydraulickým podvozkem

20.05.2012 20:31 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479654
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Insignie váží v základu 1500-1600Kg... což je stejně jako C5 X7... schválně se ještě podívám do TP Insignie v OPC v automatu, ale pochybuju, že bude mít nějak znatelněji t잚í karoserii.

edit: o pohonu 4x4 u insignie a jejich svolávačkách radši pomlčím Ale 4x4 u C5chybí, myslím, že by se měla v nabídce objevit, je to dost žádaný prvek..

20.05.2012 20:36 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479660
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
sgt napsal(a):
Tu musím da za pravdu Darji, ak citroen nebude ma hydrauliku tak to nie je citroen.
Tiez by som do reštiky viac nevošiel, ak by mi namiesto rezňa dali tofu

Tohle jsem kritizovala někdy v roce 2009 na setkání v hlavní budově citroenu, technický ředitel mi řekl, že trh si to žádá a že my, jako koncoví spotřebitelé, tomu nerozumíme. Přitom nᚠhlas by měl být ten nejsilnější. Potom, co jsem poznala vedení citroenu, jsem se hodně zklamala.. až asi jen na 2 lidi tam.. Ale tam jsou vyšší moci v tomto. Já to vidím u nás, zmůžeme prd s tím, co se děje...

20.05.2012 21:07 - Re: C5 X7 alias C5 III 2479661
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To že je zdejší zastoupení Citroenu tlupa arogantních xxxxx vím už dlouho - pravda tyhle neznám,ale s jejich předchůdci jsem nějaké jednání mněl a asi raději bez komentáře ( a to by byl hlavně pro ně přínos v reprezentaci a reklamě s minimálními náklady pro značku na mezinárodní úrovni)

03.07.2012 06:23 - Re: C5 X7 alias C5 III 2489635
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

99 Poslat soukromou zprávu
Obrázky ve velkém rozlišení v galerii na mém profilu.

03.07.2012 12:20 - Re: C5 X7 alias C5 III 2489738
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
ja tam vela rozdielov nevidim

03.07.2012 13:44 - Re: C5 X7 alias C5 III 2489769
flyteSVK
Město: Vacsinou BA, inak TN, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 562

99 Poslat soukromou zprávu
clanok tu .link. ale naozaj tam vela rozdielov nie je.

03.07.2012 14:43 - Re: C5 X7 alias C5 III 2489791
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
artsvec napsal(a):
Obrázky ve velkém rozlišení v galerii na mém profilu.


Hezké pikčry, ale - kdo zná produkční fotografie modelu před FCL - musí si všimnout, že jsou to tytéž fotky, jen v případě exterieru počítačově poupravené masky.... Nikdo nic nového nefotil - jen posadili k počítači typana se znalosí PS a 3DS a tohle je výsledek. Sice hezký - v případě Goggenheimu (škoda že je v EU jen v Billbau) naprosto úžasný, ale je to švindl...

13.07.2012 15:53 - Re: C5 X7 alias C5 III 2491876
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A je tu drobný FACELIFT C5 III-.link.

20.07.2012 13:23 - Re: C5 X7 alias C5 III 2493646
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
po dvou mesicich a asi 4 tisicich km jsem z auta vic a vic rozladeny
Co jsem popsal vyse mi vadi a nezvykl jsem si na absenci naklapeni zrcatka - trochu maly podvod od Citroenu, na strankach jsem detailne prostudoval navod k autu, ale v realu ve vybave Exclusive to auto nema - ikdyz navod na oficialnich strankach to uvadel (a navod k autu je odlisny od toho co byl ke stazeni)
Dal v teplych dnech se nemuzu srovnat s funkci klimatizace (auto rezim) - hlucna, obrovske mnosztvi foukaneho vzduchu, logiku automatickeho rezimu jsem nepochopil.
Stale povazuju jednickovou C5 jako poveden auto. Toto kdybych mohl, tak vratim. Pri testovaci jizde jsem se nesoustredil na tyto detaily, ktere se mozna v dany den a obdobi jevily jako OK.

Komfort v kabine jednickove C5 je pro me i po letech jako reference...



|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator