| | |
16.05.2012 21:00 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479021
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Přesně. Nejmíň poruchová věc na kadým zavírání je zámek. A tankovat s nastartovaným autem není bezpečný. Odcházet od odemčenýho auta s klíčema v zapalování taky není zrovna moudrý, take já jsem rád, e mám nádr na klíček.
Přesně. Nejmíň poruchová věc na kadým zavírání je zámek. A tankovat s nastartovaným autem není bezpečný. Odcházet od odemčenýho auta s klíčema v zapalování taky není zrovna moudrý, take já jsem rád, e mám nádr na klíček. ;-)
|
|
17.05.2012 00:13 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479105
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Celkove z auta nejsem nadseny. Tento tyden prodam starou C5ku, udelam si velkou fotku cele rodiny u auta, ktere mi delalo devet let sluzbu bez vetsich problemu a ktere bylo o rad vice promyslene a zpracovane nez je nova C5ka. Snad zklamani opadne casem, az na stare auto zapomenu. Prodej mový nech si starý. Proč být masochysta
Celkove z auta nejsem nadseny. Tento tyden prodam starou C5ku, udelam si velkou fotku cele rodiny u auta, ktere mi delalo devet let sluzbu bez vetsich problemu a ktere bylo o rad vice promyslene a zpracovane nez je nova C5ka. Snad zklamani opadne casem, az na stare auto zapomenu. Prodej mový nech si starý. Proč být masochysta:-d
|
|
17.05.2012 11:07 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479162
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
no jo, vam se to komentuje kdyz vase C5ky maji naklapeni zrcatka treba
no jo, vam se to komentuje kdyz vase C5ky maji naklapeni zrcatka treba :-)
|
|
17.05.2012 20:32 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479263
|
|
DOUFAK
|
|
|
Já myslím,e ty nae staré "pelechy" vid Darjo,jsou lepí v těch starích C5 a hlavně výstup a nástup z a do NOVÉ C5 III je KATASTROFÁLNÍ a naprosto nepohodlný přes ten iroký práh.Také si myslím,e jsem proíval mírnou frustraci při poznávání Nové C5 III a ani nemám chut koupit si ji znovu - zatím...
Já myslím,e ty nae staré "pelechy" vid Darjo,jsou lepí v těch starích C5 a hlavně výstup a nástup z a do NOVÉ C5 III je KATASTROFÁLNÍ a naprosto nepohodlný přes ten iroký práh.Také si myslím,e jsem proíval mírnou frustraci při poznávání Nové C5 III a ani nemám chut koupit si ji znovu - zatím... :-(:nevim
|
|
17.05.2012 22:50 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479292
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Je pravda, e do starejch pětek, nedejboe XMka se dalo nastupovat prostou odbočkou vpravo. Tady si holt člověk buď musí natrénovat grif do tanku v tank, nebo aktivovat fci autom. odjídění sedačky před vystupováním a nastupováním. Sice nevim, jak je na to ten pojezdovej motorek dimenzovanej, ale ..... snad jo.
Je pravda, e do starejch pětek, nedejboe XMka se dalo nastupovat prostou odbočkou vpravo. Tady si holt člověk buď musí natrénovat grif do tanku v tank, nebo aktivovat fci autom. odjídění sedačky před vystupováním a nastupováním. Sice nevim, jak je na to ten pojezdovej motorek dimenzovanej, ale ..... snad jo.
|
|
19.05.2012 13:49 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479504
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
toskey napsal(a): darja: nebo 4x4 by mohli dostat, ta 2.8 je od holdenu,pak jetě má 2.0 turbo od saaba,taky dobrá,by stačila
koda ale e to auto u nebude na koulích a tím pádem to ztratí tu poslední odlinost, kterou Citroen měl. Jakkoliv to bude moná designově pěkné auto, stane se z toho prostě mainstreamová tuctovka, která se nebude ničím liit od ostatních
Původně byla dalí generace C5 (X8) naplánovaná na zcela nové platformě BVH Premium, počítalo se hydropneumatickým odpruením. Pokud se bude montovat na stejné lince s Oplem Insignia na platformě Epsilon II, tak je téměř na 99% jisté, e tam hydrauliku prostě nedají...
Viz nová strategie platforem u PSA: .link.
Nicméně je jetě naděje e to není definitivní, obě strany mají do konce roku předloit svoje návrhy a teprve pak padne definitivní rozhodnutí. Takové věci logicky nelze rozhodnout ze dne na den a "na koleně".
Případné odsouhlasení výroby na podvozku Epsilon II od GM by znamenalo oddálení uvedení nového modelu minimálně o dva roky (moná i déle). Logicky by to prodloilo ivotnost současného modelu X7 a oddálilo uvední někdy na rok 2016-2017 namísto původního uvedení nového modelu v roce 2014/2015.
koda ale e to auto u nebude na koulích a tím pádem to ztratí tu poslední odlinost, kterou Citroen měl. Jakkoliv to bude moná designově pěkné auto, stane se z toho prostě mainstreamová tuctovka, která se nebude ničím liit od ostatních :-((((
Původně byla dalí generace C5 (X8) naplánovaná na zcela nové platformě BVH Premium, počítalo se hydropneumatickým odpruením. Pokud se bude montovat na stejné lince s Oplem Insignia na platformě Epsilon II, tak je téměř na 99% jisté, e tam hydrauliku prostě nedají...
Viz nová strategie platforem u PSA: http://img8.rajce.idnes.cz/d0802/4/4432/4432830_422e8a435cd0cb3cd59005d6c2e05981/images/New_PSA_platform_strategy_1.jpg?ver=0
Nicméně je jetě naděje e to není definitivní, obě strany mají do konce roku předloit svoje návrhy a teprve pak padne definitivní rozhodnutí. Takové věci logicky nelze rozhodnout ze dne na den a "na koleně".
Případné odsouhlasení výroby na podvozku Epsilon II od GM by znamenalo oddálení uvedení nového modelu minimálně o dva roky (moná i déle). Logicky by to prodloilo ivotnost současného modelu X7 a oddálilo uvední někdy na rok 2016-2017 namísto původního uvedení nového modelu v roce 2014/2015.
|
|
20.05.2012 10:21 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479540
|
|
Darja
|
|
|
Majerr napsal(a): Darja: tady byl odkaz...
Podvozky má GM dobrý, neviděla bych to jako mínus, co se odpruení metalique týká. Alespoň insignie je teda na tom dobře. Samosebou 19"a 20" je u jízdní sebevrada.... Ale handling je dobrej...
Co se ponechání hydrauliky týká, to vechno bude vycházet z prodejních statistik a z nákladů na výrobu. Vechno hraje proti němu. Pokud skončí hydraulickej podvozek, opoutím řady citroenů. To je jasný. To je jako, kdyby mi v restauraci předělali stejky na tofu. Taky tam přestanu chodit...
Podvozky má GM dobrý, neviděla bych to jako mínus, co se odpruení metalique týká. Alespoň insignie je teda na tom dobře. Samosebou 19"a 20" je u jízdní sebevrada.... Ale handling je dobrej...
Co se ponechání hydrauliky týká, to vechno bude vycházet z prodejních statistik a z nákladů na výrobu. Vechno hraje proti němu. Pokud skončí hydraulickej podvozek, opoutím řady citroenů. To je jasný. To je jako, kdyby mi v restauraci předělali stejky na tofu. Taky tam přestanu chodit...
|
|
20.05.2012 11:35 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479561
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Darjo, Tobě to tofu nějak leí v aludku
Darjo, Tobě to tofu nějak leí v aludku :-))
|
|
20.05.2012 11:49 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479570
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tu musím da za pravdu Darji, ak citroen nebude ma hydrauliku tak to nie je citroen.
Tiez by som do retiky viac nevoiel, ak by mi namiesto rezňa dali tofu
Tu musím da za pravdu Darji, ak citroen nebude ma hydrauliku tak to nie je citroen.
Tiez by som do retiky viac nevoiel, ak by mi namiesto rezňa dali tofu :-((((
|
|
20.05.2012 19:47 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479631
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
Darja napsal(a): Podvozky má GM dobrý, neviděla bych to jako mínus, co se odpruení metalique týká. Alespoň insignie je teda na tom dobře. Samosebou 19"a 20" je u jízdní sebevrada.... Ale handling je dobrej...
Co se ponechání hydrauliky týká, to vechno bude vycházet z prodejních statistik a z nákladů na výrobu. Vechno hraje proti němu. Pokud skončí hydraulickej podvozek, opoutím řady citroenů. To je jasný. To je jako, kdyby mi v restauraci předělali stejky na tofu. Taky tam přestanu chodit...
Nejde o to e by Insignia měla patný podvozek, to určitě ne. Jde o to e je extrémě těká. Platforma Epsilon II patří k nejtěím ve své třídě. Stačí se podívat, kolik váí Insignia a porovnat s konkurencí.
V dnení době je spíe trend váhu automobilů sniovat ne zvyovat. I Peugeot 508 shodil nějaké to kilo oproti předchůdci. Prostě tím podvozkem by si Citroen C5 nijak extra nepomohl, nehledě ke ztátě jedinečnosti při případném oputění hydrauliky. Rozhodně mi přijde platforma PF3 konstrukčně lepí (lichoběníky v předu, víceprvek vzadu,hliník ), jediné co umí Epsilon II navíc oproti PF3 je montá pohonu 4x4, ale to by se mohlo u nové C5 řeit podobně jako u Peugeotu 508 RXH.
Spíe ne postavit C5 na podvozku Insignie by mohlo PSA spolu s GM pracovat na zcela novém typu společné platformy, která by se dala pouít jak pro vozy GM , tak pro Citroen, která by umoňovala montá hydrauliky a zároveň byla lehčí ne Epsilon II/PF3. No a zatím by mohl Citroen bez zpodění vydat nástupce C5 na původně plánové platformě BVH premium i s hydraulickým podvozkem
Nejde o to e by Insignia měla patný podvozek, to určitě ne. Jde o to e je extrémě těká. Platforma Epsilon II patří k nejtěím ve své třídě. Stačí se podívat, kolik váí Insignia a porovnat s konkurencí.
V dnení době je spíe trend váhu automobilů sniovat ne zvyovat. I Peugeot 508 shodil nějaké to kilo oproti předchůdci. Prostě tím podvozkem by si Citroen C5 nijak extra nepomohl, nehledě ke ztátě jedinečnosti při případném oputění hydrauliky. Rozhodně mi přijde platforma PF3 konstrukčně lepí (lichoběníky v předu, víceprvek vzadu,hliník ), jediné co umí Epsilon II navíc oproti PF3 je montá pohonu 4x4, ale to by se mohlo u nové C5 řeit podobně jako u Peugeotu 508 RXH.
Spíe ne postavit C5 na podvozku Insignie by mohlo PSA spolu s GM pracovat na zcela novém typu společné platformy, která by se dala pouít jak pro vozy GM , tak pro Citroen, která by umoňovala montá hydrauliky a zároveň byla lehčí ne Epsilon II/PF3. No a zatím by mohl Citroen bez zpodění vydat nástupce C5 na původně plánové platformě BVH premium i s hydraulickým podvozkem ;-)
|
|
20.05.2012 20:31 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479654
|
|
Darja
|
|
|
Insignie váí v základu 1500-1600Kg... co je stejně jako C5 X7... schválně se jetě podívám do TP Insignie v OPC v automatu, ale pochybuju, e bude mít nějak znatelněji těí karoserii.
edit: o pohonu 4x4 u insignie a jejich svolávačkách radi pomlčím Ale 4x4 u C5chybí, myslím, e by se měla v nabídce objevit, je to dost ádaný prvek..
Insignie váí v základu 1500-1600Kg... co je stejně jako C5 X7... schválně se jetě podívám do TP Insignie v OPC v automatu, ale pochybuju, e bude mít nějak znatelněji těí karoserii.
edit: o pohonu 4x4 u insignie a jejich svolávačkách radi pomlčím :D:D Ale 4x4 u C5chybí, myslím, e by se měla v nabídce objevit, je to dost ádaný prvek..
|
|
20.05.2012 20:36 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479660
|
|
Darja
|
|
|
sgt napsal(a): Tu musím da za pravdu Darji, ak citroen nebude ma hydrauliku tak to nie je citroen.
Tiez by som do retiky viac nevoiel, ak by mi namiesto rezňa dali tofu
Tohle jsem kritizovala někdy v roce 2009 na setkání v hlavní budově citroenu, technický ředitel mi řekl, e trh si to ádá a e my, jako koncoví spotřebitelé, tomu nerozumíme. Přitom ná hlas by měl být ten nejsilnějí. Potom, co jsem poznala vedení citroenu, jsem se hodně zklamala.. a asi jen na 2 lidi tam.. Ale tam jsou vyí moci v tomto. Já to vidím u nás, zmůeme prd s tím, co se děje...
Tohle jsem kritizovala někdy v roce 2009 na setkání v hlavní budově citroenu, technický ředitel mi řekl, e trh si to ádá a e my, jako koncoví spotřebitelé, tomu nerozumíme. Přitom ná hlas by měl být ten nejsilnějí. Potom, co jsem poznala vedení citroenu, jsem se hodně zklamala.. a asi jen na 2 lidi tam.. Ale tam jsou vyí moci v tomto. Já to vidím u nás, zmůeme prd s tím, co se děje...
|
|
20.05.2012 21:07 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2479661
|
|
jruze
|
|
|
To e je zdejí zastoupení Citroenu tlupa arogantních xxxxx vím u dlouho - pravda tyhle neznám,ale s jejich předchůdci jsem nějaké jednání mněl a asi raději bez komentáře ( a to by byl hlavně pro ně přínos v reprezentaci a reklamě s minimálními náklady pro značku na mezinárodní úrovni)
To e je zdejí zastoupení Citroenu tlupa arogantních xxxxx vím u dlouho - pravda tyhle neznám,ale s jejich předchůdci jsem nějaké jednání mněl a asi raději bez komentáře ( a to by byl hlavně pro ně přínos v reprezentaci a reklamě s minimálními náklady pro značku na mezinárodní úrovni)
|
|
03.07.2012 06:23 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2489635
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Obrázky ve velkém rozliení v galerii na mém profilu.
Obrázky ve velkém rozliení v galerii na mém profilu.
|
|
03.07.2012 12:20 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2489738
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ja tam vela rozdielov nevidim
ja tam vela rozdielov nevidim:nevim
|
|
03.07.2012 13:44 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2489769
|
|
flyteSVK
|
|
|
clanok tu .link. ale naozaj tam vela rozdielov nie je.
clanok tu http://auto.sme.sk/c/6443457/citroen-c5-absolvoval-kozmeticku-kuru.html ale naozaj tam vela rozdielov nie je.
|
|
13.07.2012 15:53 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2491876
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
A je tu drobný FACELIFT C5 III-.link.
A je tu drobný FACELIFT C5 III-http://www.autoforum.cz/bleskovky/citroen-c5-2012-misto-noveho-modelu-dalsi-mensi-facelift/
|
|
20.07.2012 13:23 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2493646
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
po dvou mesicich a asi 4 tisicich km jsem z auta vic a vic rozladeny
Co jsem popsal vyse mi vadi a nezvykl jsem si na absenci naklapeni zrcatka - trochu maly podvod od Citroenu, na strankach jsem detailne prostudoval navod k autu, ale v realu ve vybave Exclusive to auto nema - ikdyz navod na oficialnich strankach to uvadel (a navod k autu je odlisny od toho co byl ke stazeni)
Dal v teplych dnech se nemuzu srovnat s funkci klimatizace (auto rezim) - hlucna, obrovske mnosztvi foukaneho vzduchu, logiku automatickeho rezimu jsem nepochopil.
Stale povazuju jednickovou C5 jako poveden auto. Toto kdybych mohl, tak vratim. Pri testovaci jizde jsem se nesoustredil na tyto detaily, ktere se mozna v dany den a obdobi jevily jako OK.
Komfort v kabine jednickove C5 je pro me i po letech jako reference...
po dvou mesicich a asi 4 tisicich km jsem z auta vic a vic rozladeny :-(
Co jsem popsal vyse mi vadi a nezvykl jsem si na absenci naklapeni zrcatka - trochu maly podvod od Citroenu, na strankach jsem detailne prostudoval navod k autu, ale v realu ve vybave Exclusive to auto nema - ikdyz navod na oficialnich strankach to uvadel (a navod k autu je odlisny od toho co byl ke stazeni)
Dal v teplych dnech se nemuzu srovnat s funkci klimatizace (auto rezim) - hlucna, obrovske mnosztvi foukaneho vzduchu, logiku automatickeho rezimu jsem nepochopil.
Stale povazuju jednickovou C5 jako poveden auto. Toto kdybych mohl, tak vratim. Pri testovaci jizde jsem se nesoustredil na tyto detaily, ktere se mozna v dany den a obdobi jevily jako OK.
Komfort v kabine jednickove C5 je pro me i po letech jako reference...
:-(
|
|
| |
|
|