| | |
03.11.2011 22:30 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2423485
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No pozor, 2.2 v C5 X7 , není to stejné jako v C5 II .... v C5II 125kW , c5 x7 nějakých 150 kW. Pokud se nepletu ... a v otázce nové 2.2 vs 3.0 bych volil 2.2 (srdce sice říká třílitra), ale rozum bohuel ne.. čtyřválec bude určitě levnějí na provoz a taky jich bude jezdit víc, take jak u tady bylo jinde psáno -> levnějí ND, servisy budou vědět co stím atd. atd.
edit-> 2,2 HDi 150kW/450Nm jen jedno turbo ... např. .link.
No pozor, 2.2 v C5 X7 , není to stejné jako v C5 II .... v C5II 125kW , c5 x7 nějakých 150 kW. Pokud se nepletu ... a v otázce nové 2.2 vs 3.0 bych volil 2.2 (srdce sice říká třílitra), ale rozum bohuel ne.. čtyřválec bude určitě levnějí na provoz a taky jich bude jezdit víc, take jak u tady bylo jinde psáno -> levnějí ND, servisy budou vědět co stím atd. atd. :-)
edit-> 2,2 HDi 150kW/450Nm jen jedno turbo ... např. http://www.auto.cz/test-peugeot-508-gt-2-2-hdi-150-kw-le-grand-tourisme-58401
|
|
04.11.2011 12:33 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2423532
|
|
MS02
|
Město: Pha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 230 |
|
|
Urcite nebrat c6 2.7HDi, kdyz uz, tak s 3.0HDi - zere mene, jezdi lepe... Ale nedelaji kombika Pak je jeste "strizliva" volba 2.0HDi (120kW) s manualem, tam je hodne prizniva i spotreba...
Urcite nebrat c6 2.7HDi, kdyz uz, tak s 3.0HDi - zere mene, jezdi lepe... Ale nedelaji kombika :-( Pak je jeste "strizliva" volba 2.0HDi (120kW) s manualem, tam je hodne prizniva i spotreba...
|
|
14.11.2011 08:24 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2425027
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Len taká malá info: C5 III má ručnú brzdu na zadku
V sobotu som menil kolesá a prekvapilo ma, e sa mi otáča predné koleso na zdviháku
Len taká malá info: C5 III má ručnú brzdu na zadku :-))))
V sobotu som menil kolesá a prekvapilo ma, e sa mi otáča predné koleso na zdviháku :-))
|
|
14.11.2011 09:29 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2425032
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
A má hydro?
edit: jo ta tvoje, koukl jsem do profilu... tak to je zajímavý, e u to dali na zadek, protoe na přední kola byla brzda právě kvuli hydraulice, pokud se nepletu
A má hydro?
edit: jo ta tvoje, koukl jsem do profilu... tak to je zajímavý, e u to dali na zadek, protoe na přední kola byla brzda právě kvuli hydraulice, pokud se nepletu
|
|
14.11.2011 09:38 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2425037
|
|
jumep
|
|
|
X7 moze mat rucku nazadu z dovodu nevlecnej, ale viacprvkovej napravy
X7 moze mat rucku nazadu z dovodu nevlecnej, ale viacprvkovej napravy
|
|
14.11.2011 09:47 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2425038
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdysi dávno, jetě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A kdy náhodou dolo k porue hydrauliky, tak nely ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, e se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama . C5 jen s ručkou na předku přeívala, přesto e u brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika u s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přeitek ručky na předku prostě zruili.
Kdysi dávno, jetě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A kdy náhodou dolo k porue hydrauliky, tak nely ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, e se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama :-). C5 jen s ručkou na předku přeívala, přesto e u brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika u s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přeitek ručky na předku prostě zruili.
|
|
14.11.2011 10:27 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2425039
|
|
jumep
|
|
|
Mikra napsal(a): Kdysi dávno, jetě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A kdy náhodou dolo k porue hydrauliky, tak nely ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, e se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama . C5 jen s ručkou na předku přeívala, přesto e u brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika u s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přeitek ručky na předku prostě zruili.
to je sice tiez pravda, ale je tu este jedna vec, vlecena naprava na C5 pohybuje kolesom dopredu a dozadu pri klesani a dvihani auta, si predstav ze nechas rucnu a rychlost, tak sa to auto nedokaze dorovnat a bud sa odtlakuje uplne co sposobi ze sadnes do auta, stupis na spojku a toto padne na zem, alebo sa nebude vedet dvihnut, X7 ma viacprvkovu zadnu napravu a koleso tu nechodi dopredu dozadu pri zdvihani, uz to mali spravit len 4x4 a natacanie zadnych kolies ....
to je sice tiez pravda, ale je tu este jedna vec, vlecena naprava na C5 pohybuje kolesom dopredu a dozadu pri klesani a dvihani auta, si predstav ze nechas rucnu a rychlost, tak sa to auto nedokaze dorovnat a bud sa odtlakuje uplne co sposobi ze sadnes do auta, stupis na spojku a toto padne na zem, alebo sa nebude vedet dvihnut, X7 ma viacprvkovu zadnu napravu a koleso tu nechodi dopredu dozadu pri zdvihani, uz to mali spravit len 4x4 a natacanie zadnych kolies .... :)
|
|
14.11.2011 16:29 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2425076
|
|
Darja
|
|
|
Jumep správně dí... je to z důvodů vlečný a tak trochu je to i přeitek.
Má to svoje výhody i nevýhody.
Jumep správně dí... je to z důvodů vlečný a tak trochu je to i přeitek.
Má to svoje výhody i nevýhody.
|
|
12.01.2012 20:53 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2439965
|
|
maros.h
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 12.01.12 20:58 Důvod: prohledej forum, pokud na toto tema nic nenajdes, zaloz nove tema. Toto neni technicka diskuze. | | |
|
13.04.2012 09:25 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2469488
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Dobry den, jsem tady novy, snazil jsem se trochu hledat, ale michaji se tady hodne C5, C5I a C5II dohromady.
Jake jsou prosim zname zavady, konstrukcni chyby a nedostatky na C5III, 2,0HDI Tourer, prosim?
Dobry den, jsem tady novy, snazil jsem se trochu hledat, ale michaji se tady hodne C5, C5I a C5II dohromady. :-(
Jake jsou prosim zname zavady, konstrukcni chyby a nedostatky na C5III, 2,0HDI Tourer, prosim?
|
|
13.04.2012 10:35 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2469507
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Tak - jednak nějak netuím, co je to závak (asi závada) druhak - je to celkem nový auto a jetě nenadela doba, aby ve vyplulo na povrch - aktuálně - nic podstatnýho - nějaký trable s moteorem 1,6 HDI (turbo) Sem tam nějakej "ghost in the machine" (elektrika)... Obecně - kadý auto se větinou sere přímo úměrně zanedbanému servisu, dvnu výroby (nedobré jsou káry vyrobené v pondělí po ramadánu vyrobené partou umírněných muslimských radikálů)
Osobně - můj názor - dobře navrený, kvalitně vyrobený dospělý auto s charizma, který neni třeba zásadně vylepovat (a na tu muziku)...
Tak - jednak nějak netuím, co je to závak (asi závada) druhak - je to celkem nový auto a jetě nenadela doba, aby ve vyplulo na povrch - aktuálně - nic podstatnýho - nějaký trable s moteorem 1,6 HDI (turbo) Sem tam nějakej "ghost in the machine" (elektrika)... Obecně - kadý auto se větinou sere přímo úměrně zanedbanému servisu, dvnu výroby (nedobré jsou káry vyrobené v pondělí po ramadánu vyrobené partou umírněných muslimských radikálů) :-)
Osobně - můj názor - dobře navrený, kvalitně vyrobený dospělý auto s charizma, který neni třeba zásadně vylepovat (a na tu muziku)... :-)
|
|
13.04.2012 14:27 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2469525
|
|
jruze
|
|
|
Mikra napsal(a): Kdysi dávno, jetě před C5, měli citronci s hydrou brzdy hydraulický. Teda hydraulika byla společná s pérováním. A kdy náhodou dolo k porue hydrauliky, tak nely ani brzdy. No a kdo někdy jezdil s autem, který má ruční brzdu na zadku, tak ví, e se toho s ní moc neubrzdí. Proto se u hydro citroenů dávala ručka na předek, aby se auto dalo ubrzdit i rukama . C5 jen s ručkou na předku přeívala, přesto e u brzdy nejsou s hydrou spojený. Ale X7 má ručku elektronickou a ta ubrzdí auto lehce. Navíc ani ta hydraulika u s brzdama nemá nic společnýho, tak ten přeitek ručky na předku prostě zruili.
No kdy se u nás začínalo z citroeny a dostal to do ruky etřílek(v tu dobu CX) tak auto rozjel na kopci vyřadil a zhasnul motor a pod kopcem to rozstřelil(měl jsem x případů tohoto typu)CX,BX,XM po zhasnutí nebo porue hydrauliky nezatáčí,nebrzdí,nepéruje a CX 90% z nich nejde ani ručka(i seřízená bez pouívání tak do měsíce je nefunkční) - u 2t CX byla destička ručky ve velikosti 50Kč a to asi kadý odhadne účinost. Největí problémi ručky na předek je hlavně v natáčení kol a lanovodů co na zadní r. brzdě odpadá.
No kdy se u nás začínalo z citroeny a dostal to do ruky etřílek(v tu dobu CX) tak auto rozjel na kopci vyřadil a zhasnul motor a pod kopcem to rozstřelil(měl jsem x případů tohoto typu)CX,BX,XM po zhasnutí nebo porue hydrauliky nezatáčí,nebrzdí,nepéruje a CX 90% z nich nejde ani ručka(i seřízená bez pouívání tak do měsíce je nefunkční) - u 2t CX byla destička ručky ve velikosti 50Kč a to asi kadý odhadne účinost. Největí problémi ručky na předek je hlavně v natáčení kol a lanovodů co na zadní r. brzdě odpadá.
|
|
14.04.2012 14:20 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2469670
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
takových nesmyslů o neovladatelném hydraulickém Citroenu je bohuel plný internet. Skutečnost je taková, e systém je velmi dobře dimenzovaný na případný výpadek nebo poruchu hydraulického okruhu. Kdo o Citroenech něco ví, tak u od dob DS je v systému přítomen tzv. "security valve" , který se otevře a dovolí natlakovat odpruení a řízení teprve tehdy, kdy je v brzdovém okruhu dostatečný tlak.Brzdy tedy mají vdy prioritu. Pokud tedy jedete v takovém autě po silnici a přetrhne se naříklad řemen od hydraulického čerpadla nebo praskne něktrerá z trubiček, tak vlastně celý systém odpruení + centrální koule slouí jako zásobník tlaku pro bezpečné zabrdění a zastavení. Od varovného upozornění na palubní desce zbývá v systému dostatečný tlak k bezpečnému zastavení vozu.
Aby dolo k něčemu podobnému co popisuje,tak by to auto muselo jet vyfouklé v nejnií poloze, pouze na dorazech odpruení a e takové auto není v pořádku by poznal i naprostý laik hned po nastartování a ujetí prvních pár metrů.
Jinak přední ruční/noní brzda byla problémem větiny Citroenů (CX/XM) a občas zlobi i na C5 I.
takových nesmyslů o neovladatelném hydraulickém Citroenu je bohuel plný internet. Skutečnost je taková, e systém je velmi dobře dimenzovaný na případný výpadek nebo poruchu hydraulického okruhu. Kdo o Citroenech něco ví, tak u od dob DS je v systému přítomen tzv. "security valve" , který se otevře a dovolí natlakovat odpruení a řízení teprve tehdy, kdy je v brzdovém okruhu dostatečný tlak.Brzdy tedy mají vdy prioritu. Pokud tedy jedete v takovém autě po silnici a přetrhne se naříklad řemen od hydraulického čerpadla nebo praskne něktrerá z trubiček, tak vlastně celý systém odpruení + centrální koule slouí jako zásobník tlaku pro bezpečné zabrdění a zastavení. Od varovného upozornění na palubní desce zbývá v systému dostatečný tlak k bezpečnému zastavení vozu.
Aby dolo k něčemu podobnému co popisuje,tak by to auto muselo jet vyfouklé v nejnií poloze, pouze na dorazech odpruení a e takové auto není v pořádku by poznal i naprostý laik hned po nastartování a ujetí prvních pár metrů.
Jinak přední ruční/noní brzda byla problémem větiny Citroenů (CX/XM) a občas zlobi i na C5 I.
|
|
14.04.2012 16:49 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2469683
|
|
jruze
|
|
|
del42sa napsal(a): takových nesmyslů o neovladatelném hydraulickém Citroenu je bohuel plný internet. Skutečnost je taková, e systém je velmi dobře dimenzovaný na případný výpadek nebo poruchu hydraulického okruhu. Kdo o Citroenech něco ví, tak u od dob DS je v systému přítomen tzv. "security valve" , který se otevře a dovolí natlakovat odpruení a řízení teprve tehdy, kdy je v brzdovém okruhu dostatečný tlak.Brzdy tedy mají vdy prioritu. Pokud tedy jedete v takovém autě po silnici a přetrhne se naříklad řemen od hydraulického čerpadla nebo praskne něktrerá z trubiček, tak vlastně celý systém odpruení + centrální koule slouí jako zásobník tlaku pro bezpečné zabrdění a zastavení. Od varovného upozornění na palubní desce zbývá v systému dostatečný tlak k bezpečnému zastavení vozu.
Aby dolo k něčemu podobnému co popisuje,tak by to auto muselo jet vyfouklé v nejnií poloze, pouze na dorazech odpruení a e takové auto není v pořádku by poznal i naprostý laik hned po nastartování a ujetí prvních pár metrů.
Jinak přední ruční/noní brzda byla problémem větiny Citroenů (CX/XM) a občas zlobi i na C5 I.
No vzhledem k tomu e jsem byl jeden z prvních tří majitelů CX v republice a najezdil jsem s ním přes 200tKm tak o tom něco vím- v podstatě má pravdu o systému,ale praxe je trochu jina - stačí aby byla brzdová koule KO a nebo zásobník tlaku (5. kole) slabá a to auto kloudně nebrzdí ani nastartované.A hlavní důvod je e po zhasnutí se to nedá uřídit a brzdy jsou tak na třiceti %.Jinak správně po zhasnutí musí brzdy mít tlak min. na pět selápnutí,volant se po zhasnutí musí vrátit do přímého směru atd.. ale 1/2 aut toto nesplňovala a součástky u nás nebyli - vozili jsme je z hrakáčů z D a byli jsme jediní kteří na ty auta vůbec něco měli.Má první CX byla jetě ouzká CX(neměla prolisy na blatníkách a měla o 5cm kratí ramena) a celkem jsem jich měl 5. a dovolím si tvrdit e je znám do roubku
No vzhledem k tomu e jsem byl jeden z prvních tří majitelů CX v republice a najezdil jsem s ním přes 200tKm tak o tom něco vím- v podstatě má pravdu o systému,ale praxe je trochu jina - stačí aby byla brzdová koule KO a nebo zásobník tlaku (5. kole) slabá a to auto kloudně nebrzdí ani nastartované.A hlavní důvod je e po zhasnutí se to nedá uřídit a brzdy jsou tak na třiceti %.Jinak správně po zhasnutí musí brzdy mít tlak min. na pět selápnutí,volant se po zhasnutí musí vrátit do přímého směru atd.. ale 1/2 aut toto nesplňovala a součástky u nás nebyli - vozili jsme je z hrakáčů z D a byli jsme jediní kteří na ty auta vůbec něco měli.Má první CX byla jetě ouzká CX(neměla prolisy na blatníkách a měla o 5cm kratí ramena) a celkem jsem jich měl 5. a dovolím si tvrdit e je znám do roubku;-)
|
|
14.04.2012 18:54 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2469713
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
já měl CX dvě a potom několik XM. Dokonce se mi stalo, e při jízdě po dálnici cca 180km/h se mě v XM plném lidí přetrhl řemen pohánějící hydraulické čerpadlo........ No a zabrzdil jsem bez problémů a nikomu se nic nestalo. To auto brzdilo do té doby, dokud pruení nekleslo uplně na dorazy
To e by nějaké CX nebrzdilo dobře ani nastartované spíe svědčí o nějaké závadě, principiálně to toti z důvodů jakým je to odpruení konstruované není moné, aby zvednuté auto a s běícím motorem nebrzdilo.
Ale u jsme oba dost OT. Já jen tím chtěl reagovat na dosti rozířený mýtus, ivený jetě některými "profesionálními" českými autonovináři, e jsou hydraulické Citroeny nebezpečné a snadno se stávají neovladatelnými i při malé porue hydrauliky
Jinak zpět k X7. Jízdně je to auto mnohem lepí ne předchozí C5 a přitom je komfortnějí a jistějí při řízení.
2.0 HDi Tourer se dodává se dvěma motory. Původní 100kW který byl u i v předchozí C5 a novějí 120kW. Původní dvoulitr je litinový a proto je auto celkově těí narozdíl od silnějího hliníkového motoru. Původní motor má ale lepí charakteristiku. Mě osobně hlavně vadí minimum odkládacích prostor a chybějící dráky nápojů a poměrně rozkvedlaná řadící páka s dlouhými dráhami.
já měl CX dvě a potom několik XM. Dokonce se mi stalo, e při jízdě po dálnici cca 180km/h se mě v XM plném lidí přetrhl řemen pohánějící hydraulické čerpadlo........ No a zabrzdil jsem bez problémů a nikomu se nic nestalo. To auto brzdilo do té doby, dokud pruení nekleslo uplně na dorazy :palec
To e by nějaké CX nebrzdilo dobře ani nastartované spíe svědčí o nějaké závadě, principiálně to toti z důvodů jakým je to odpruení konstruované není moné, aby zvednuté auto a s běícím motorem nebrzdilo.
Ale u jsme oba dost OT. Já jen tím chtěl reagovat na dosti rozířený mýtus, ivený jetě některými "profesionálními" českými autonovináři, e jsou hydraulické Citroeny nebezpečné a snadno se stávají neovladatelnými i při malé porue hydrauliky;-)
Jinak zpět k X7. Jízdně je to auto mnohem lepí ne předchozí C5 a přitom je komfortnějí a jistějí při řízení.
2.0 HDi Tourer se dodává se dvěma motory. Původní 100kW který byl u i v předchozí C5 a novějí 120kW. Původní dvoulitr je litinový a proto je auto celkově těí narozdíl od silnějího hliníkového motoru. Původní motor má ale lepí charakteristiku. Mě osobně hlavně vadí minimum odkládacích prostor a chybějící dráky nápojů a poměrně rozkvedlaná řadící páka s dlouhými dráhami.
|
|
28.04.2012 14:44 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2472601
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Od vcerejska mam novou C5ku. V porovnani s prvni je to takovy pohodlny kocar. Ale zoufale malo odkladacich mist
A zjisteni, pricne stresni nosice z C5 I jsou na C5 III kratke
Od vcerejska mam novou C5ku. V porovnani s prvni je to takovy pohodlny kocar. Ale zoufale malo odkladacich mist :-(
A zjisteni, pricne stresni nosice z C5 I jsou na C5 III kratke :-(
|
|
13.05.2012 08:11 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2477660
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Nová generace C5 dostane základ od GM: .link.
Nová generace C5 dostane základ od GM: http://www.autorevue.cz/nova-generace-citroenu-c5-dostane-zaklad-od-gm#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=RSSfeed
|
|
13.05.2012 12:24 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2477691
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
oj oj, u snad pánové od GM zkur.... dost evropských značek, to u nemají dost?
oj oj, u snad pánové od GM zkur.... dost evropských značek, to u nemají dost?
|
|
13.05.2012 21:13 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2477801
|
|
.45acp
|
|
|
Doufám, e a budu za 8 a 10 let "modernizovat vozový park" budou na trhu jetě nějaké jeté Citroeny s koulema. Na nový asi nikdy mít nebudu a při svém ročním nájezdu by to bylo zbytečné.
Doufám, e a budu za 8 a 10 let "modernizovat vozový park" budou na trhu jetě nějaké jeté Citroeny s koulema. Na nový asi nikdy mít nebudu a při svém ročním nájezdu by to bylo zbytečné.
|
|
| |
|
|