| | |
16.10.2009 20:29 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107595
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Darja napsal(a): nemůe srovnávat xantii a C5, rovnej C5 s C5... to je jak srovnání DS a Xantie.. a to ti řeknu, e Xantie je ebřiňák, v DS, kdy jsme fičeli 120, jsem mysela, e hodím avli, to bylo jako vejlet na nějakej halucinogenních mňaminkách, skoro jsme lítali
C5 je tvrdá, není to ani tak protoe by francouzi chtěli, ale ono se musí... 120 v DS bylo sebevraedných. V C5 120 nepozná, jen se dál ourá v nose
ja tedy v DS nejel, ale CX jsem uzival nejakou dobu a podle zprav jinych by to melo byt velmi podobne. Chci rict jen, ze komfort proti C5 byl uplne jinde, byla to lod, krasne to plulo a litalo to bez problemu 200. Takze nemyslim, ze by ta ztrata komfortu byla kvuli zvyseni rychlosti, teda aspon tak jsem to pochopil, ze to myslis.
ja tedy v DS nejel, ale CX jsem uzival nejakou dobu a podle zprav jinych by to melo byt velmi podobne. Chci rict jen, ze komfort proti C5 byl uplne jinde, byla to lod, krasne to plulo a litalo to bez problemu 200. Takze nemyslim, ze by ta ztrata komfortu byla kvuli zvyseni rychlosti, teda aspon tak jsem to pochopil, ze to myslis.
|
|
16.10.2009 20:37 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107597
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
BINGO Seki, ale asi si etě chvilku počkám
BINGO Seki:-)))), ale asi si etě chvilku počkám :-((((
|
|
16.10.2009 21:02 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107601
|
|
Darja
|
|
|
na tuto otázku odpoví můj tiskový mluvčí fanda kocourek... radi
na tuto otázku odpoví můj tiskový mluvčí fanda kocourek... :D radi :D
|
|
21.10.2009 09:02 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107797
|
|
máca
|
|
|
Buchta napsal(a): tak sem jí zkusil ( bohuel chro chro, benály po ruce nemaj ), je to drobet jako v tanku, ale to je asi móda ( nízký skla ), no ale jedu a řikám si, to je ňáký divný, to je jak kokoktáfka a pane boe předváděcí C5 byla na pérech, no to bych ( sakra kde je blicí smajlík? ) No tak si jetě musím přítě ohlídat hydru.... Jinak je to celkem fajn, asi bych si zvyk.
Ono kdy přejde z xa do c5 i kdy bude na koulích tak ti přijde tvrdá.Nevím, jak ta novác5, ale já mám jedničkovou a oproti xa /tu jsem taky měla před ní-vínovou barvu/, tak jsem si říkala, sakra ta je ale tvrdá.Chvilku mi to trvalo ne jsem si na to zvykla, ale je to paráda.
tak sem jí zkusil ( bohuel chro chro, benály po ruce nemaj ), je to drobet jako v tanku, ale to je asi móda ( nízký skla ), no ale jedu a řikám si, to je ňáký divný, to je jak kokoktáfka a pane boe předváděcí C5 byla na pérech, no to bych ( sakra kde je blicí smajlík? :-o ) No tak si jetě musím přítě ohlídat hydru....:-( Jinak je to celkem fajn, asi bych si zvyk.
Ono kdy přejde z xa do c5 i kdy bude na koulích tak ti přijde tvrdá.Nevím, jak ta novác5, ale já mám jedničkovou a oproti xa /tu jsem taky měla před ní-vínovou barvu/, tak jsem si říkala, sakra ta je ale tvrdá.Chvilku mi to trvalo ne jsem si na to zvykla, ale je to paráda.:-)
|
|
21.10.2009 10:52 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107807
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
Hm hm, stejnej pocit sem měl z BX na XA, ale aspoň sem tomu pomoch KOMFORTi. No jasný, e je to jiný, u to tolik nehoupe, ale jakoby ehlí
Hm hm, stejnej pocit sem měl z BX na XA, ale aspoň sem tomu pomoch KOMFORTi. No jasný, e je to jiný, u to tolik nehoupe:-((((, ale jakoby ehlí
|
|
21.10.2009 20:47 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107835
|
|
Darja
|
|
|
já dneska jela 25 kiláků ve fábii... C5 je měkká a konec diskuze! Bolí mě ři jetě teď
já dneska jela 25 kiláků ve fábii... C5 je měkká a konec diskuze! Bolí mě ři jetě teď:-)
|
|
22.10.2009 14:14 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107874
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Fobie nemá sedadla, ale čalouněním maskované lavičky z parku a koktávka jakbysmet.
Fobie nemá sedadla, ale čalouněním maskované lavičky z parku:-d a koktávka jakbysmet.
|
|
20.08.2010 23:28 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2353594
|
|
zico
|
|
|
Mozno niekomu pomoze, ak pripojim kratke hodnotenie C5 III z pohladu doterajsieho uzivatela C5 I. V najblizsich mesiacoch totiz mozno budem riesit vymenu auta a tak som sa u nasho predajcu dohodol na zapozicani predvadzacky. A dobre som urobil, lebo mam hned jasnejsie
Dostal som Tourer 2,0 HDi, 100kW AT, vo vybave Exclusive (plus navi MyWay) - cize presne to auto, o ktorom som uvazoval. Mal som na neho sice len 2 hodiny, ale bohate mi to stacilo na odskusanie mestskeho rezimu, dialnice a este bol cas aj nacvicovat parkovacie manevre do nasich garazi.
Zacnem od karoserie - kraasna a velka. Bohuzial az tak velka, ze do mojej garaze sa na dlzku nevojde (na prednej stene mam totiz police). Moju sucasnu C5 I. sedan pritom do garaze davam s kralovskou rezervou
Predny previs je dost nebezpecny a zdvihnut auto bude potrebne castejsie ako doteraz, inak to bude naraznik schytavat.
Interier: vymakany do detailov. Nic nevrzga a vsetko sa dobre drzi a stlaca. Po B-ckovy stlpik je pohodlie rovnake ako doteraz, jedina otrava je, ze vodic a spolujazdec si pri jazde vzajomne otieraju lakte na spolocnej laktovej opierke. Cerstvo zamilovanym to vsak moze vyhovovat Zadne sedadla bohuzial k horsiemu - manzelka sedela za mnou a miesta na nohy mala citelne menej ako doteraz. Aj nastupovanie dozadu sa zda tazsie, treba davat pozor na budku. Velmi ubohe su odkladacie priestory. Je ich menej a su mensie, ako v predchadzajucej generacii.
Z kufra som mal zase pocit, ze som otvoril bmw 3 combi. Dlzka je asi jeho jedina prednost. Nenasiel som ani sposob, ako otvorit len vrchnu presklenu cast kufra. Zrejme je to neotvaratelne
Motorovy priestor ma vela volneho miesta, ku vsetkemu sa da pohodlene dostat. Ziarovky a Xe vybojky sa budu menit sup-sup. Nepochopil som ale vyklopnu tycku na podopretie kapoty to naozaj nebolo na plynove vzpery?
Motor: velmi tichy a kludny. Spotreba pri dialnicnych 160km/h ca. 8,2 l, co je celkom friendly. Nemozem si ale pomoct - v spojeni s automatom a takto tazkym vozidlom je tento motor jednoducho slaby. Chce to min. 120kW verziu alebo V6.
Prevodovka (BVA6): ziva katastrofa. Gumene reakcie, nepochopitelne zaradovanie vyssich prev.stupnov (zrejme kvoli spotrebe), pohynas sa z miesta a uz tam mas trojku .. potom zase opacny extrem a auto pri rozbehu z krizovatky stale drzi 1.stupen. Ani pri sekvencnom radeni ziadna sviznejsia jazda. Moja stara pani BVA4 fici daleko jednoznacnejsie.
Pristroje su dobre citatelne a na zaplavu informacii sa da zvyknut. Ovladanie tempomatu je komplikovanejsie, ale clovek si zase moze nastavovat rychlost po 1 km/h alebo po 5 km/h. Snimac dostatocneho miesta na parkovanie funguje len pri minimalnej rychlosti. Pri mojich prejazdoch popri zaparkovanych autach ani vacsinou nereagoval, musel som ist naozaj ako slimak, aby sa chytal.
To, k comu nemozem mat ziadne vyhrady, je podvozok. Ten sa dokonale podaril .. a v spojeni s tym novym diferakom si clovek moze dovolit aj nieco navyse ..
Luxusne je odhlucnenie interieru a masazne sedadlo vodica
Zaver pre mna osobne bol taky, ze ako rodinne auto nepouzitelne .. ale mozno si ho niekedy v buducnosti kupim ako auto do officu
Mozno niekomu pomoze, ak pripojim kratke hodnotenie C5 III z pohladu doterajsieho uzivatela C5 I. V najblizsich mesiacoch totiz mozno budem riesit vymenu auta a tak som sa u nasho predajcu dohodol na zapozicani predvadzacky. A dobre som urobil, lebo mam hned jasnejsie :palec
Dostal som Tourer 2,0 HDi, 100kW AT, vo vybave Exclusive (plus navi MyWay) - cize presne to auto, o ktorom som uvazoval. Mal som na neho sice len 2 hodiny, ale bohate mi to stacilo na odskusanie mestskeho rezimu, dialnice a este bol cas aj nacvicovat parkovacie manevre do nasich garazi.
Zacnem od karoserie - kraasna a velka. Bohuzial az tak velka, ze do mojej garaze sa na dlzku nevojde :-o (na prednej stene mam totiz police). Moju sucasnu C5 I. sedan pritom do garaze davam s kralovskou rezervou :nevim
Predny previs je dost nebezpecny a zdvihnut auto bude potrebne castejsie ako doteraz, inak to bude naraznik schytavat.
Interier: vymakany do detailov. Nic nevrzga a vsetko sa dobre drzi a stlaca. Po B-ckovy stlpik je pohodlie rovnake ako doteraz, jedina otrava je, ze vodic a spolujazdec si pri jazde vzajomne otieraju lakte na spolocnej laktovej opierke. Cerstvo zamilovanym to vsak moze vyhovovat :-) Zadne sedadla bohuzial k horsiemu - manzelka sedela za mnou a miesta na nohy mala citelne menej ako doteraz. Aj nastupovanie dozadu sa zda tazsie, treba davat pozor na budku. Velmi ubohe su odkladacie priestory. Je ich menej a su mensie, ako v predchadzajucej generacii.
Z kufra som mal zase pocit, ze som otvoril bmw 3 combi. Dlzka je asi jeho jedina prednost. Nenasiel som ani sposob, ako otvorit len vrchnu presklenu cast kufra. Zrejme je to neotvaratelne :-(
Motorovy priestor ma vela volneho miesta, ku vsetkemu sa da pohodlene dostat. Ziarovky a Xe vybojky sa budu menit sup-sup. Nepochopil som ale vyklopnu tycku na podopretie kapoty :-( to naozaj nebolo na plynove vzpery?
Motor: velmi tichy a kludny. Spotreba pri dialnicnych 160km/h ca. 8,2 l, co je celkom friendly. Nemozem si ale pomoct - v spojeni s automatom a takto tazkym vozidlom je tento motor jednoducho slaby. Chce to min. 120kW verziu alebo V6.
Prevodovka (BVA6): ziva katastrofa. Gumene reakcie, nepochopitelne zaradovanie vyssich prev.stupnov (zrejme kvoli spotrebe), pohynas sa z miesta a uz tam mas trojku .. potom zase opacny extrem a auto pri rozbehu z krizovatky stale drzi 1.stupen. Ani pri sekvencnom radeni ziadna sviznejsia jazda. Moja stara pani BVA4 fici daleko jednoznacnejsie.
Pristroje su dobre citatelne a na zaplavu informacii sa da zvyknut. Ovladanie tempomatu je komplikovanejsie, ale clovek si zase moze nastavovat rychlost po 1 km/h alebo po 5 km/h. Snimac dostatocneho miesta na parkovanie funguje len pri minimalnej rychlosti. Pri mojich prejazdoch popri zaparkovanych autach ani vacsinou nereagoval, musel som ist naozaj ako slimak, aby sa chytal.
To, k comu nemozem mat ziadne vyhrady, je podvozok. Ten sa dokonale podaril :palec .. a v spojeni s tym novym diferakom si clovek moze dovolit aj nieco navyse ..
Luxusne je odhlucnenie interieru a masazne sedadlo vodica :-))
Zaver pre mna osobne bol taky, ze ako rodinne auto nepouzitelne :nevim .. ale mozno si ho niekedy v buducnosti kupim ako auto do officu :-)
|
|
21.08.2010 08:31 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2353595
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Díky Zicovi za popis toho, co jsem si uzřejmil při pohledu do nových modelů u mne v práci (C5 je tam jako managerský vůz). Sedadla vypadají nabubřele a díky tomu výrazný úbytek vnitřního prostoru. To je jasný krok zpět a konstruktéři museli mít velkou spotřebu pastisu. No a e některé C5 se dělají na pérech - to se pomátli úplně.
Jel jsem včera po roce opět D1 a mezi Jihlavou a Brnem je to testovací polygon podvozků. Vloni (vectra B) jsem musel raději 110 a super spor'táky jely i pod 90. Letos jsem v C5 vihal svých oblíbených 140, ale ödfiltrování bouchání na betonu jsem čekal trochu lepí.
Díky Zicovi za popis toho, co jsem si uzřejmil při pohledu do nových modelů u mne v práci (C5 je tam jako managerský vůz). Sedadla vypadají nabubřele a díky tomu výrazný úbytek vnitřního prostoru. To je jasný krok zpět a konstruktéři museli mít velkou spotřebu pastisu. No a e některé C5 se dělají na pérech - to se pomátli úplně.
Jel jsem včera po roce opět D1 a mezi Jihlavou a Brnem je to testovací polygon podvozků. Vloni (vectra B) jsem musel raději 110 a super spor'táky jely i pod 90. Letos jsem v C5 vihal svých oblíbených 140, ale ödfiltrování bouchání na betonu jsem čekal trochu lepí.
|
|
21.08.2010 10:14 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2353603
|
|
jumep
|
|
|
bavil som sa s predajcom, kym som cakal na sefa a vsetci presne hovorili
a) hydro - kto si kupoval citroena - bolo to kvoli hydro, cize krok s5
b) vnutorny priestor, nazor hodne zakaznikov - krok vedla
c) extravagancia ala citroen, tj. svojsky design sa ocakava
je otazne nakolko toto zhovadenie pomohlo predaju na nemeckom trhu
bavil som sa s predajcom, kym som cakal na sefa a vsetci presne hovorili
a) hydro - kto si kupoval citroena - bolo to kvoli hydro, cize krok s5
b) vnutorny priestor, nazor hodne zakaznikov - krok vedla
c) extravagancia ala citroen, tj. svojsky design sa ocakava
je otazne nakolko toto zhovadenie pomohlo predaju na nemeckom trhu
|
|
28.08.2010 18:19 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2354029
|
|
Matt
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
źudkovia moji
Ja neviem čo stále rieite a porovnávate jednoducho je nová C5 taká aká je a komu sa nepáči, nech si ju nekupuje.
Ja mám moju necelé 3 týdne - cez 4.000 km - iadny problém - metalic podvozok - po prechode od nemcov nie je čo riei
źudkovia moji :-p
Ja neviem čo stále rieite a porovnávate :nevim jednoducho je nová C5 taká aká je a komu sa nepáči, nech si ju nekupuje.
Ja mám moju necelé 3 týdne - cez 4.000 km - iadny problém - metalic podvozok - po prechode od nemcov nie je čo riei :palec
|
|
29.08.2010 07:40 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2354045
|
|
Mamlas
|
|
|
C5 a pruzinovej podvozek? Bez hydrauliky to uz snad ani neni C5.
Kdyz si koupim casem novou C5 tak jedine s hydraulikou.
Houpani zdar.
C5 a pruzinovej podvozek? Bez hydrauliky to uz snad ani neni C5:-((((.
Kdyz si koupim casem novou C5 tak jedine s hydraulikou.
Houpani zdar.:palec
|
|
29.08.2010 20:55 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2354101
|
|
DOUFAK
|
|
|
Matt napsal(a): Mamlas napsal(a): C5 a pruzinovej podvozek? Bez hydrauliky to uz snad ani neni C5 . Kdyz si koupim casem novou C5 tak jedine s hydraulikou. Houpani zdar.
Neboj, je to C5 aj bez hydry Mal som finančný strop a C5 s hydrou bola u ďaleko za tým. Pre mňa je dôleité, e mám nové auto, ktoré sa mi véééééžmi páči a ak pôjde tak ako doteraz, tak na pár rokov nemám čo riei
Co se dá dělat.Holt za čas si zmákne výměnu některých z tlumičů a sbihavost apod.jako jiní a v čem byla a je C5 zkrátka LEPÍ. S hydro.jsi o nich ani nevěděl.Souhlasím,e bez hydra u to není ONO...
Co se dá dělat.Holt za čas si zmákne výměnu některých z tlumičů a sbihavost apod.jako jiní a v čem byla a je C5 zkrátka LEPÍ. S hydro.jsi o nich ani nevěděl.Souhlasím,e bez hydra u to není ONO...
|
|
| |
|
|