| | |
02.10.2016 10:25 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998776
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Myslim, ze na tom nieco bude, ked Citroen upusta od hydropodvozku
Nedavno som soferoval jedno auto, nemalo hydro a ani vzduch vankuse a komfort pruzenia neskutocny. Nechcem flame, ale tlmilo, zehlilo nerovnosti lepsie nez C5 a v zakrutach bolo podstatne istejsie. Uz viem ake bude dalsie auto po C5.
Myslim, ze na tom nieco bude, ked Citroen upusta od hydropodvozku
Nedavno som soferoval jedno auto, nemalo hydro a ani vzduch vankuse a komfort pruzenia neskutocny. Nechcem flame, ale tlmilo, zehlilo nerovnosti lepsie nez C5 a v zakrutach bolo podstatne istejsie. Uz viem ake bude dalsie auto po C5.
|
|
02.10.2016 10:49 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998781
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Luki_C5 napsal(a): Mno je to dané spíe tím e X7 ztratí jistotu v zatáčkách rychleji ne II. Funglovka X7 chodi jak po kolejich ale s vyssim najezdem km jde ve stranou. Multiprvková náprava,provozní vůle,koule vydrí také polovinu co na starých modelech. Kdy k tomu přidáme profil gumy 45 resp 40 tak vychází jednoduchá rovnice.
Na druhou stranu dejte si na I nebo II 18´´ resp 19´´ a ani se nerozjedete...
Je to tak, vyvoj el dopředu ale bohuel kvalita dolu.
s tim ze funglovka ide ako lokomotiva, abolutne stabilna a spickove ovladanie mozem potvrdit.
bohuzial som si to uzival asi do 25tisic, potom jama, geo v prdeli. aj ked je teraz geo dobra, uz to neni jak z tovarne = ono limit od 0 do 10min na kolo je totiz v predpise a nik nevie jak to nastavuju na linke.
s tim ze funglovka ide ako lokomotiva, abolutne stabilna a spickove ovladanie mozem potvrdit.
bohuzial som si to uzival asi do 25tisic, potom jama, geo v prdeli. aj ked je teraz geo dobra, uz to neni jak z tovarne = ono limit od 0 do 10min na kolo je totiz v predpise a nik nevie jak to nastavuju na linke.
|
|
02.10.2016 10:53 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998783
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
eisy811 napsal(a): Myslim, ze na tom nieco bude, ked Citroen upusta od hydropodvozku
Nedavno som soferoval jedno auto, nemalo hydro a ani vzduch vankuse a komfort pruzenia neskutocny. Nechcem flame, ale tlmilo, zehlilo nerovnosti lepsie nez C5 a v zakrutach bolo podstatne istejsie. Uz viem ake bude dalsie auto po C5.
v tom je ta vyhoda, asi uz ziadna dalsia C5 totiz nebude....ja si to tiez myslim
.link.
sa divim preco v PSA neni citroen SUV, pripravili sa o slusne predaje
v tom je ta vyhoda, asi uz ziadna dalsia C5 totiz nebude....ja si to tiez myslim
http://auto.idnes.cz/suv-komentar-pariz-0av-/automoto.aspx?c=A161001_112619_automoto_vok
sa divim preco v PSA neni citroen SUV, pripravili sa o slusne predaje
|
|
02.10.2016 11:06 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998790
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
To je prostě tragedie Za pár let budou vichni jezdit v pásáku (tank) vysokém 4 m a s motorem 1,2 HPI...
Svět se zbláznil a jde totálně do ...
Proboha kokikrát ročně lidi vyrazí autem "na pole" e chtějí vichni SUV? Je mi 44 a za celý ivot jsem nelitoval e nemám Jeep ,e někde neprojedu ,asi jsem divnej
V čem je SUV lepí ne Kombi ? Já nepotřebuji vrstvit věci do výky a vozit lednici na výku, mě stačí délka.
A e je vyí a lepí výhled ? A budou vechny auta SUV,budeme zas tam kde jsme byli teď, zase výhled nebude...
Kdy u něco vysokého ,tak starí Espace nebo C8 ale Sůva mě fakt neláká.
To je prostě tragedie :-(((( Za pár let budou vichni jezdit v pásáku (tank) vysokém 4 m a s motorem 1,2 HPI...
Svět se zbláznil a jde totálně do ...
Proboha kokikrát ročně lidi vyrazí autem "na pole" e chtějí vichni SUV? Je mi 44 a za celý ivot jsem nelitoval e nemám Jeep ,e někde neprojedu ,asi jsem divnej :nevim
V čem je SUV lepí ne Kombi ? Já nepotřebuji vrstvit věci do výky a vozit lednici na výku, mě stačí délka.
A e je vyí a lepí výhled ? A budou vechny auta SUV,budeme zas tam kde jsme byli teď, zase výhled nebude...
Kdy u něco vysokého ,tak starí Espace nebo C8 ale Sůva mě fakt neláká.
|
|
02.10.2016 11:08 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998791
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ale Citroen bude mat SUV, akoze nie??? Tento rok sa dokonci linka, skusobne kusy uz idu
Teda crossover, ci ako to oznacia. NJ, na pojem SUV nemaju motorizacie
Ale aj take BMW X6 je oznacovane ako crossover a zaroven SUV.
A z Citroenu to bude C5 crossover (ci SUV)
Ale novinari sa skor priklonia k tomu oznaceniu crossover
Ale Citroen bude mat SUV, akoze nie??? Tento rok sa dokonci linka, skusobne kusy uz idu
Teda crossover, ci ako to oznacia. NJ, na pojem SUV nemaju motorizacie
Ale aj take BMW X6 je oznacovane ako crossover a zaroven SUV.
A z Citroenu to bude C5 crossover (ci SUV)
Ale novinari sa skor priklonia k tomu oznaceniu crossover
|
|
02.10.2016 11:30 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998801
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
HELLMUT napsal(a): To je prostě tragedie Za pár let budou vichni jezdit v pásáku (tank) vysokém 4 m a s motorem 1,2 HPI...
Svět se zbláznil a jde totálně do ...
Proboha kokikrát ročně lidi vyrazí autem "na pole" e chtějí vichni SUV? Je mi 44 a za celý ivot jsem nelitoval e nemám Jeep ,e někde neprojedu ,asi jsem divnej
V čem je SUV lepí ne Kombi ? Já nepotřebuji vrstvit věci do výky a vozit lednici na výku, mě stačí délka.
A e je vyí a lepí výhled ? A budou vechny auta SUV,budeme zas tam kde jsme byli teď, zase výhled nebude...
Kdy u něco vysokého ,tak starí Espace nebo C8 ale Sůva mě fakt neláká.
no to sme rovnako mladi
no obavam sa ze je to trend s tym nic neurobime. aj mne sa pozdava myslienka vymenit staru C3 za nieco vacsie a bezpecnejsie a s automatom. robime geocaching, navstevujeme rozne miesta a neraz c3 supluje tereniacik aj tam kde by som c5 nesiel, lebo sa o to bojim
no to sme rovnako mladi :-p
no obavam sa ze je to trend s tym nic neurobime. aj mne sa pozdava myslienka vymenit staru C3 za nieco vacsie a bezpecnejsie a s automatom. robime geocaching, navstevujeme rozne miesta a neraz c3 supluje tereniacik aj tam kde by som c5 nesiel, lebo sa o to bojim
|
|
02.10.2016 12:01 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998812
|
|
jumep
|
|
|
ono na tom podvozku pokaslali vela veci
skus si odmerat max vysku XA - C51/2 - X7
co sa tyka pohodlia a hupavosti do dokazali vratit v C6 s amvarom
a co sa tyka pruzin, nikdy nedokazu to co robi hydraulika
ked jazdis jednu a tu istu cestu s hydraulikou dost rokov a potom sadnes do super pruzinoveho podvozku aj tak je ta cesta zvlnena a hadze tebou (a to nie je nijako zla cesta, len som sa sam tomu divil ze aka je zla na pruzinach)
ono na tom podvozku pokaslali vela veci
skus si odmerat max vysku XA - C51/2 - X7
co sa tyka pohodlia a hupavosti do dokazali vratit v C6 s amvarom
a co sa tyka pruzin, nikdy nedokazu to co robi hydraulika
ked jazdis jednu a tu istu cestu s hydraulikou dost rokov a potom sadnes do super pruzinoveho podvozku aj tak je ta cesta zvlnena a hadze tebou (a to nie je nijako zla cesta, len som sa sam tomu divil ze aka je zla na pruzinach)
|
|
02.10.2016 12:05 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998813
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
robo napsal(a): ty si ako Nostodamus
hlavne ze peugeot 3008 furt nema cennik....slavnostne odhalenie v nitre
a ktore auto je lepsie ked si to uz nacal? jasne ked ma c5 vela km stoji uz to neni ono
Zavody PSA poznam velmi dobre. Preto nejake vizie, ale ta C5 crossover sa bude vyrabat v tom zavode par kilometrov od hranic z Nemeckom.
A auto s este lepsim pruzenim nez C5 je o triedu vyssie (skor o dve, ale koli povodu a znacke ho tam koli predsudkom nechcu radit). Preto sa objektivne neda zrovnavat, aj cena je 2x vyssia nez u C5,avsak zehlenie nerovnosti zvlada lepsie a zaroven aj dovoli sportovejsiu jazdu, kedze eliminuje naklony.
Ale nemam potuchy, co stoji taky tlmic, v porovnani s hydroactivom a ani aka je jeho zivotnost, poruchovost. Ved ich zacli robit len nedavno.
Genesis.
Zavody PSA poznam velmi dobre. Preto nejake vizie, ale ta C5 crossover sa bude vyrabat v tom zavode par kilometrov od hranic z Nemeckom.
A auto s este lepsim pruzenim nez C5 je o triedu vyssie (skor o dve, ale koli povodu a znacke ho tam koli predsudkom nechcu radit). Preto sa objektivne neda zrovnavat, aj cena je 2x vyssia nez u C5,avsak zehlenie nerovnosti zvlada lepsie a zaroven aj dovoli sportovejsiu jazdu, kedze eliminuje naklony.
Ale nemam potuchy, co stoji taky tlmic, v porovnani s hydroactivom a ani aka je jeho zivotnost, poruchovost. Ved ich zacli robit len nedavno.
Genesis.
|
|
02.10.2016 15:08 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998828
|
|
jumep
|
|
|
ten predstaveny tlmic je tazky vysmech, ktory mohli nahodit do nizsej triedy
tam chyba tolko prvkov - taka elevacia, zmena vysky
ten predstaveny tlmic je tazky vysmech, ktory mohli nahodit do nizsej triedy
tam chyba tolko prvkov - taka elevacia, zmena vysky
|
|
02.10.2016 15:28 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998833
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Přitom BX nebo Xantie byli úplně v pohodě, čerpadlo na řemen ádné BSI , muselo to být za pár peněz. Vdy BX a nebo jetě dřív GS byli sociální auta, ádná luxusní třída.
Fungovalo to parádně, houpalo bosky. Koule se dali dofouknout, kdy u to neudrelo dal mi za 500 jinou.
Kde ty časy jsou.
Pořád to zdokonalovali a to zdokonalení dopadlo tak e to je vlastně moc drahé a nevyplatí se to dělat, tak se to komplet zruí.
Pravda je e u od Xantie to zvenku přestával být Citroën. (moc normální tvary)
X7 do dovrila do definivniho konce Citroënu,v podstatě to jinak ne koncem dopadnout nemohlo
Jinak bych se rád dozvěděl které to auto na pérech ehlí lépe ne Citrou. Proč nám to 811 pořád tají?
Přitom BX nebo Xantie byli úplně v pohodě, čerpadlo na řemen ádné BSI , muselo to být za pár peněz. Vdy BX a nebo jetě dřív GS byli sociální auta, ádná luxusní třída.
Fungovalo to parádně, houpalo bosky. Koule se dali dofouknout, kdy u to neudrelo dal mi za 500 jinou.
Kde ty časy jsou.:-))))
Pořád to zdokonalovali a to zdokonalení dopadlo tak e to je vlastně moc drahé a nevyplatí se to dělat, tak se to komplet zruí.
Pravda je e u od Xantie to zvenku přestával být Citroën. (moc normální tvary)
X7 do dovrila do definivniho konce Citroënu,v podstatě to jinak ne koncem dopadnout nemohlo :-((((
Jinak bych se rád dozvěděl které to auto na pérech ehlí lépe ne Citrou. Proč nám to 811 pořád tají? :-)
|
|
02.10.2016 16:12 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998863
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Koukám e Genesis je hodně inspirace Mercedesem.
Ale to je dobře, já k Hyundai nemám předsudky jen mi na nich vadí ty ílené prolisy, oblouky, boule na karoserii.
To Genesis evidentně nemá
Koukám e Genesis je hodně inspirace Mercedesem.
Ale to je dobře, já k Hyundai nemám předsudky jen mi na nich vadí ty ílené prolisy, oblouky, boule na karoserii.
To Genesis evidentně nemá :-d
|
|
02.10.2016 16:58 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998866
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Tak tu jsem neznal, diky za rozíření obzorů.
Jen u to neni o X 7
Tak tu jsem neznal, diky za rozíření obzorů.
Jen u to neni o X 7:-))))
|
|
02.10.2016 18:06 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998883
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Kdyz jste tu resili, ze X7 neni houpava, tak za me je teda houpavejsi jako C5 I. Mozna to bude tim, ze kdyz jsem prechazel na X7, ktera mela 108tisic najeto z C5 I, ktera mela najeto res 250tis, tak ty koule uz budou taky zhuntovane, ale urcite byla X7 houpavejsi i stim, ze tam mam 18". Je to dane tema gumama. Na trilitru mam ty 18", jako sedi to vyborne, ale hold citis ty nerovnosti. Jel jsem na jinem trilitru na mensich gumach a to byla ale opravdu brutalni zmena jak to auto bylo mekke a houpave a diry najedou zmizely. Bohuzel ja na svem nemam zapsane mensi kola, pouze 18 nebo pro brutalisty tam muzu dat i 19" Ja nejsem zas nejak zaryty Citroenak jak nekteri, ale rozhodne mi prijde, ze X7 je celkem povedene auto. Ma to svoje neduhy, ale ze bych si dneska kupoval C5 II misto X7 jen proto, ze mam mensi kufr, takovou a makovou napravu a jine je nesmysl. A bude i po 10-15 letech vizualne pekna v porovnani s nekteryma novyma autama, zejmena korejci. Co bych si koupil misto X7 ale nevim, peugeota vubec, ty se mi od 407 vcetne vubec nelibi a na koncern nemam vubec chut, korejce ani nahodou, japonci mi prijdou dost divni, byt jsou asi kvalitni auta. Mam ted rocnik 2009, tak jedine nejaky nejmladsi rocnik s 2.2 no. Ale z toho 6ti valce zpet na 4 valec to bude utrpeni, hehe Hold nechat si to co nejdyl pokud to stav auta dovoli, a hlasite nezavidet tem byt vykonnove dostacujicim a krasnym modelum novych superbu, oktavek v 1.2, 1.4TSI atp.
Kdyz jste tu resili, ze X7 neni houpava, tak za me je teda houpavejsi jako C5 I. Mozna to bude tim, ze kdyz jsem prechazel na X7, ktera mela 108tisic najeto z C5 I, ktera mela najeto res 250tis, tak ty koule uz budou taky zhuntovane, ale urcite byla X7 houpavejsi i stim, ze tam mam 18". Je to dane tema gumama. Na trilitru mam ty 18", jako sedi to vyborne, ale hold citis ty nerovnosti. Jel jsem na jinem trilitru na mensich gumach a to byla ale opravdu brutalni zmena jak to auto bylo mekke a houpave a diry najedou zmizely. Bohuzel ja na svem nemam zapsane mensi kola, pouze 18 nebo pro brutalisty tam muzu dat i 19" :) Ja nejsem zas nejak zaryty Citroenak jak nekteri, ale rozhodne mi prijde, ze X7 je celkem povedene auto. Ma to svoje neduhy, ale ze bych si dneska kupoval C5 II misto X7 jen proto, ze mam mensi kufr, takovou a makovou napravu a jine je nesmysl. A bude i po 10-15 letech vizualne pekna v porovnani s nekteryma novyma autama, zejmena korejci. Co bych si koupil misto X7 ale nevim, peugeota vubec, ty se mi od 407 vcetne vubec nelibi a na koncern nemam vubec chut, korejce ani nahodou, japonci mi prijdou dost divni, byt jsou asi kvalitni auta. Mam ted rocnik 2009, tak jedine nejaky nejmladsi rocnik s 2.2 no. Ale z toho 6ti valce zpet na 4 valec to bude utrpeni, hehe :) Hold nechat si to co nejdyl pokud to stav auta dovoli, a hlasite nezavidet tem byt vykonnove dostacujicim a krasnym modelum novych superbu, oktavek v 1.2, 1.4TSI atp.
|
|
05.10.2016 14:58 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2999924
|
|
shalafi
|
|
|
No jo, Genesis. To som par krat videl stat na ulici a pacilo sa .. nasledne som videl cennik a presla ma chut. Rad by som sa aspon povozil, 3.8 V6 benzin musi byt zabava
No jo, Genesis. To som par krat videl stat na ulici a pacilo sa .. nasledne som videl cennik a presla ma chut. Rad by som sa aspon povozil, 3.8 V6 benzin musi byt zabava :-d
|
|
05.10.2016 14:59 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2999925
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Jak tady furt někdo hlásá, e X7 je němec.. tak by mě zajímalo, co je na ní německého? Já na ní vidím naopak samé neněmeckosti:
Hydra, přední převis, nelogické uspořádání ovládacích prvků, budíky, nepraktické odkládací schránky (aneb schránky na neky), pohodlné sedačky, atd.. atd...
CO je tam německého??
Jak tady furt někdo hlásá, e X7 je němec.. tak by mě zajímalo, co je na ní německého? Já na ní vidím naopak samé neněmeckosti:
Hydra, přední převis, nelogické uspořádání ovládacích prvků, budíky, nepraktické odkládací schránky (aneb schránky na neky), pohodlné sedačky, atd.. atd...
CO je tam německého?? :nevim
|
|
05.10.2016 15:33 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2999936
|
|
del42sa
|
Město: Praha, Auto: | Počet příspěvků: 441 |
|
|
namísto vymejlení stupidních strategií měli na trh uvést novou C5tku, hodit do ní tu novou připravovanou Hydractive 4, ubrat oproti X7 toho opičení se po Audi a vrátit víc Citroenu, plus doplnit moderní infotaiment jako nová P3008 a nějaké sluné motory
Jinak dost pochybuji, e jakékoliv auto s obyčenýma pruinama dokáe pruit/tlumit líp jak hydropneumatika.
namísto vymejlení stupidních strategií měli na trh uvést novou C5tku, hodit do ní tu novou připravovanou Hydractive 4, ubrat oproti X7 toho opičení se po Audi a vrátit víc Citroenu, plus doplnit moderní infotaiment jako nová P3008 a nějaké sluné motory :-))
Jinak dost pochybuji, e jakékoliv auto s obyčenýma pruinama dokáe pruit/tlumit líp jak hydropneumatika.
|
|
| |
|
|