| | |
29.09.2016 20:47 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998375
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Pár věcí, co mě irituje na X7:
- Zvuk motoru, mám 2,0, odhlučněný je sice celkem dobře, líp ne ve staré 1,6, ale tam byl zvuk příjemnějí, takový vysavač, 2,0 duní...Jede teda nesrovnatelně líp se stejnou spotřebou, na dálnicích kolem 150km/h je o hodně úspornějí
- Pod předníma sedačkama nejsou uplíky? Nebo mám nějakou sociální verzi? Celkově úloných prostor je málo, dřív jsem tomu nevěnoval pozornost, ale jak chybí ty 2 uplíky, schránka před spolujezdcem je poloviční, kapsy ve dveřích taky, tak ty věci co jsem měl v II do X7 prostě nedám.
- Klima, jde nějak zapnout společné ovládání pro řidiče a spolujezdce? Ve II to bylo v menu, v X7 to není, člověk aby pořád točil dvěma kolečkama...
- Pevný střed volantu je ok, není na co si zvykat, vůbec nevadí. A na tlačítka na volantu. Boe, jak u II je ovládání na páčkách pod volantem krásně intuitivní, bez dívání jde přepnout na CD, zapnout omezovač...U X7 ani náhodou, tam pořád hledím na nápisy na tlačítkách, co zmáčknout.
- O velikosti vevnitř u se psalo. Kufr je v X7 skoro o 10cm kratí a otvor do kufru o 5cm nií. Nehledě na ikmé zadní okno, do kufru X7 se tak dá bedna cca o 20cm kratí ne do II.
- Podvozek. Líp sedí, super, no ale na D1 skáče. Ve II slyím rány, ale auto se jenom pohupuje. V X7 bude větí ticho, ale jakoby skáče, zvlá předek a zvlá zadek, není to sladěné jako ve II, připadá mi e X7 se dostane nějak do rezonance.
- X7 úplně chybí due Připadám si skoro jak v koncernu.
- Nicméně moje II u je pomalu veterán, tak byla výměna na čase. U X7 je hlavní (a asi jediné) plus hydraulika, jinak bych klidně volil něco jiného (P308/508, C4GP...)
Pár věcí, co mě irituje na X7:
- Zvuk motoru, mám 2,0, odhlučněný je sice celkem dobře, líp ne ve staré 1,6, ale tam byl zvuk příjemnějí, takový vysavač, 2,0 duní...Jede teda nesrovnatelně líp se stejnou spotřebou, na dálnicích kolem 150km/h je o hodně úspornějí
- Pod předníma sedačkama nejsou uplíky? Nebo mám nějakou sociální verzi? Celkově úloných prostor je málo, dřív jsem tomu nevěnoval pozornost, ale jak chybí ty 2 uplíky, schránka před spolujezdcem je poloviční, kapsy ve dveřích taky, tak ty věci co jsem měl v II do X7 prostě nedám.
- Klima, jde nějak zapnout společné ovládání pro řidiče a spolujezdce? Ve II to bylo v menu, v X7 to není, člověk aby pořád točil dvěma kolečkama...
- Pevný střed volantu je ok, není na co si zvykat, vůbec nevadí. A na tlačítka na volantu. Boe, jak u II je ovládání na páčkách pod volantem krásně intuitivní, bez dívání jde přepnout na CD, zapnout omezovač...U X7 ani náhodou, tam pořád hledím na nápisy na tlačítkách, co zmáčknout.
- O velikosti vevnitř u se psalo. Kufr je v X7 skoro o 10cm kratí a otvor do kufru o 5cm nií. Nehledě na ikmé zadní okno, do kufru X7 se tak dá bedna cca o 20cm kratí ne do II.
- Podvozek. Líp sedí, super, no ale na D1 skáče. Ve II slyím rány, ale auto se jenom pohupuje. V X7 bude větí ticho, ale jakoby skáče, zvlá předek a zvlá zadek, není to sladěné jako ve II, připadá mi e X7 se dostane nějak do rezonance.
- X7 úplně chybí due:) Připadám si skoro jak v koncernu.
- Nicméně moje II u je pomalu veterán, tak byla výměna na čase. U X7 je hlavní (a asi jediné) plus hydraulika, jinak bych klidně volil něco jiného (P308/508, C4GP...)
|
|
29.09.2016 22:55 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998421
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
tak tak hlaska..."- X7 úplně chybí due" to jsem opravdu necekal. Dvojku jsem nemel, ale jednicku. Co me na III sere je silene vrzani plastu, madel dveri atp. Dale sice auto lip sedi ale pricna stabilita zadni napravy v zatackach pri prejezdu hrbolu je takova divna, zadek uskakuje. Ne ze by bylo potreba neco kontrovat volantem, ale jde to citit. A ty ulozne prostory mas recht, to je hruza.
tak tak hlaska..."- X7 úplně chybí due" to jsem opravdu necekal. Dvojku jsem nemel, ale jednicku. Co me na III sere je silene vrzani plastu, madel dveri atp. Dale sice auto lip sedi ale pricna stabilita zadni napravy v zatackach pri prejezdu hrbolu je takova divna, zadek uskakuje. Ne ze by bylo potreba neco kontrovat volantem, ale jde to citit. A ty ulozne prostory mas recht, to je hruza.
|
|
30.09.2016 07:16 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998451
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Je to tak, III chybí takové to pohupování, místo sedadel plyové křesla... Ve III mi vechno připadá moc německy sterilní
Uskakování zadku bych řekl právě naopak, třeba na přejezdu v zatáčce II uskočila, III ne. Jinak na hrbolech vůbec. Ale moná máme jiné vnímání...
Na vrzání je zatím lepí III, u II mi v teple íleně vrou gumy kolem dveří, vdycky je musím natírat impregnací, to na měsíc pomůe (a teď na podzim u je to ok). U III nic, ale vzhledem k té tvrdosti bude vrzání interiéru jen otázkou času.
No a co ty uplíky pod sedačkama? Bude mít asi top výbavu, je to tam?
A společné ovládání klimy?
Je to tak, III chybí takové to pohupování, místo sedadel plyové křesla... Ve III mi vechno připadá moc německy sterilní:)
Uskakování zadku bych řekl právě naopak, třeba na přejezdu v zatáčce II uskočila, III ne. Jinak na hrbolech vůbec. Ale moná máme jiné vnímání...
Na vrzání je zatím lepí III, u II mi v teple íleně vrou gumy kolem dveří, vdycky je musím natírat impregnací, to na měsíc pomůe (a teď na podzim u je to ok). U III nic, ale vzhledem k té tvrdosti bude vrzání interiéru jen otázkou času.
No a co ty uplíky pod sedačkama? Bude mít asi top výbavu, je to tam?
A společné ovládání klimy?
|
|
30.09.2016 07:59 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998458
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Nám u X7 vrou madla ve dveřích. Máme jetě rok starou C3 a v ní nevre vůbec nic.
Nám u X7 vrou madla ve dveřích. Máme jetě rok starou C3 a v ní nevre vůbec nic.
|
|
30.09.2016 08:26 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998467
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
- uplíky pod sedačkami - NIE
- spoločné ovládania klímy - NIE (mono sa to dá v diag, ale nevimol som si)
čo sa týka vŕzgania, tak mňa tve len vodičove operadlo, inak je krásne ticho.
Pri prejazde priečnej nerovnosti v zatáčke sa chová zadok trochu divne ako píe RimmerCZ, troku uskočí ale netreba nič korigova.
- uplíky pod sedačkami - NIE
- spoločné ovládania klímy - NIE (mono sa to dá v diag, ale nevimol som si)
čo sa týka vŕzgania, tak mňa tve len vodičove operadlo, inak je krásne ticho.
Pri prejazde priečnej nerovnosti v zatáčke sa chová zadok trochu divne ako píe RimmerCZ, troku uskočí ale netreba nič korigova.
|
|
30.09.2016 09:45 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998479
|
|
vos.pe
|
|
|
Také hledám náhradu za rozbitou c5 II. Nechci naftu a chci plnou výbavu, navigaci a telefon. Nějak se nemohu dopátrat jak je to právě v X7. Některé exluzive( i v6) mají navi ale na radiu nevidím tlačítka na telefon.
Jinak jsem zkusil dvoulitra,pérování super,lepí ne c5II, ovem síla motoru opět nic moc. Prostě ten 3.0i je tak akorát.O sedačkách ovem diskutovat nelze,ve trojce je opravdu německo.Bohuel.
Také hledám náhradu za rozbitou c5 II. Nechci naftu a chci plnou výbavu, navigaci a telefon. Nějak se nemohu dopátrat jak je to právě v X7. Některé exluzive( i v6) mají navi ale na radiu nevidím tlačítka na telefon.
Jinak jsem zkusil dvoulitra,pérování super,lepí ne c5II, ovem síla motoru opět nic moc. Prostě ten 3.0i je tak akorát.O sedačkách ovem diskutovat nelze,ve trojce je opravdu německo.Bohuel.
|
|
30.09.2016 09:53 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998482
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Mi teda jetě zadek neuskočil a to ani na sněhu.. není to dané taky gumama?
Jinak co se týče sedadel, tak vichni co jezdí v passatech a superbech, které jsem svezl říkali, jak jsou ty sedačky super pohodlné.. Take a takové německo v tom fakt není...
Mi teda jetě zadek neuskočil a to ani na sněhu.. není to dané taky gumama?
Jinak co se týče sedadel, tak vichni co jezdí v passatech a superbech, které jsem svezl říkali, jak jsou ty sedačky super pohodlné.. Take a takové německo v tom fakt není...
|
|
30.09.2016 10:29 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998486
|
|
Georgie
|
Město: Vranovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Pod vsechno co pisete se muzu podepsat. Jen k tomu chovani zadku v zatacce na nerovnostech... myslim, ze hodne zalezi na velikosti kol. Prijde me ze nejlip co do komfortu se chovaji 16'' a cim vetsi rozmer tim je to horsi.
Jinak me vrze krome madla ve dverich i stredovy panel, pokud se o neho opru kolenem nebo rukou. Jinak pri jizde nic.
Pod vsechno co pisete se muzu podepsat. Jen k tomu chovani zadku v zatacce na nerovnostech... myslim, ze hodne zalezi na velikosti kol. Prijde me ze nejlip co do komfortu se chovaji 16'' a cim vetsi rozmer tim je to horsi.
Jinak me vrze krome madla ve dverich i stredovy panel, pokud se o neho opru kolenem nebo rukou. Jinak pri jizde nic.
|
|
30.09.2016 10:46 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998490
|
|
jumep
|
|
|
chovanie zadku oproti starej je ze je viacprvkova na silentoch a tie mozu navodit pocit uhnutia, zaplavania a potom strasne vela robia gumy - potvrdene asi 3ma ludmi, ze sa im zdalo ze to uskakuje a uteka z cesty, po prezuti je vsetko ok
chovanie zadku oproti starej je ze je viacprvkova na silentoch a tie mozu navodit pocit uhnutia, zaplavania a potom strasne vela robia gumy - potvrdene asi 3ma ludmi, ze sa im zdalo ze to uskakuje a uteka z cesty, po prezuti je vsetko ok
|
|
30.09.2016 11:52 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998496
|
|
jruze
|
|
|
Já říkám X7 ,,tanečnice" na rovné úseky je OK , ale zatáčky atd... prostě tanečnice - nevím , ale zdaleka si sní nedovolím to co z C5 I a II. (budu odolávat co to půjde abych to neměl v baráku - to by musela bejt extra výhodná koupě) Nemám tolik peněz abych si mohl dovalit X7 opravovat a udrovat v OK stavu)
Já říkám X7 ,,tanečnice" na rovné úseky je OK , ale zatáčky atd... prostě tanečnice - nevím , ale zdaleka si sní nedovolím to co z C5 I a II. (budu odolávat co to půjde abych to neměl v baráku - to by musela bejt extra výhodná koupě:-p) Nemám tolik peněz abych si mohl dovalit X7 opravovat a udrovat v OK stavu);-)
|
|
01.10.2016 21:16 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998693
|
|
DOUFAK
|
|
|
Zkrátka a po několikáté - je to klump,který se opravdu nepovedl ve více směrech ve srovnávání s C5 I,II.... Děkuji,opravdu NECHCI.
Zkrátka a po několikáté - je to klump,který se opravdu nepovedl ve více směrech ve srovnávání s C5 I,II.... Děkuji,opravdu NECHCI. :-(
|
|
01.10.2016 21:57 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998699
|
|
jumep
|
|
|
DOUFAK vieme tvoj nazor, nemusis ho sem zakazdym pisat
DOUFAK vieme tvoj nazor, nemusis ho sem zakazdym pisat
|
|
01.10.2016 22:47 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998705
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Kdyby to byly takove shity tak 90% lidi neche x7. Ma svoje mouchy ale zese i svoje plusy oproti starym petkam.
Kdyby to byly takove shity tak 90% lidi neche x7. Ma svoje mouchy ale zese i svoje plusy oproti starym petkam.
|
|
02.10.2016 00:14 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998709
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
90%. Co jim zbývá kdy je to jediné auto s hydrou co není starí 9 let???
90%. Co jim zbývá kdy je to jediné auto s hydrou co není starí 9 let??? :-)))):-((((
|
|
02.10.2016 00:32 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998727
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
nééé, ja co mi lidi rikaji tak je to kvuli designu. Lidi jsou jak ovce a jdou s nemeckym davem.
nééé, ja co mi lidi rikaji tak je to kvuli designu. Lidi jsou jak ovce a jdou s nemeckym davem. :-)
|
|
02.10.2016 08:07 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998729
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Ono to je sloité, kdy chce člověk auto s hydro pérováním, zvolí C5, kdy chce co nejmladí, X7 se vyrábí tuím od roku 2008, volba je jasná.
Ono to je sloité, kdy chce člověk auto s hydro pérováním, zvolí C5, kdy chce co nejmladí, X7 se vyrábí tuím od roku 2008, volba je jasná. :-)
|
|
02.10.2016 08:18 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998732
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Ctvrty a posledni Citroen. Predesly model byl jak jizdne,tak prakticnosti lepsi nez toto. Co do pohodli to stoji zaprd. Kde jsou BX a Xantia? Ted to je uskalane jako kdejake jine auto. A ani jet rovne neni prijemne kdyz to rovne jet prakticky neumi
Ctvrty a posledni Citroen. Predesly model byl jak jizdne,tak prakticnosti lepsi nez toto. Co do pohodli to stoji zaprd. Kde jsou BX a Xantia? Ted to je uskalane jako kdejake jine auto. A ani jet rovne neni prijemne kdyz to rovne jet prakticky neumi
|
|
02.10.2016 08:35 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998736
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
To by mě taky zajímalo, jak tady hodnotíme pokles pohodlí II-X7, tak jestli nějaký pamětník srovná třeba CX-C5 I? Jestli ten CX byl taky o tolik houpavějí atd. oproti C5 I?
U X7 bude mení houpání jenom kvůli jinak nastaveným tlumičům. Co jsem zkouel tuhost pérování, kdy si sednu do kufru II a X7, tak propruí oba zhruba stejně, takhle staticky X7 tvrdá není...
No a pravdu má Hellmut, co jiného koupit, kdy jsem měl 10let starou II v celkem ok stavu, tak přece nebudu kupovat třeba líp vybavenou II 8-letou, novějí u jedině X7.
Jinak ale u C5 kolem roku 2008 bych el taky spí do II ne první kus X7, plusem X7 v tomhle ročníku je jenom design, přece jen II u vypadá obstaroně.
edit: Jetě k tomu uskakování a jak X7 neumí jet rovně...tam musíte mít něco patně, oproti II je o hodně jistějí.
To by mě taky zajímalo, jak tady hodnotíme pokles pohodlí II-X7, tak jestli nějaký pamětník srovná třeba CX-C5 I? Jestli ten CX byl taky o tolik houpavějí atd. oproti C5 I?
U X7 bude mení houpání jenom kvůli jinak nastaveným tlumičům. Co jsem zkouel tuhost pérování, kdy si sednu do kufru II a X7, tak propruí oba zhruba stejně, takhle staticky X7 tvrdá není...
No a pravdu má Hellmut, co jiného koupit, kdy jsem měl 10let starou II v celkem ok stavu, tak přece nebudu kupovat třeba líp vybavenou II 8-letou, novějí u jedině X7.
Jinak ale u C5 kolem roku 2008 bych el taky spí do II ne první kus X7, plusem X7 v tomhle ročníku je jenom design, přece jen II u vypadá obstaroně.
edit: Jetě k tomu uskakování a jak X7 neumí jet rovně...tam musíte mít něco patně, oproti II je o hodně jistějí.
|
|
02.10.2016 08:51 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2998737
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Mno je to dané spíe tím e X7 ztratí jistotu v zatáčkách rychleji ne II. Funglovka X7 chodi jak po kolejich ale s vyssim najezdem km jde ve stranou. Multiprvková náprava,provozní vůle,koule vydrí také polovinu co na starých modelech. Kdy k tomu přidáme profil gumy 45 resp 40 tak vychází jednoduchá rovnice.
Na druhou stranu dejte si na I nebo II 18´´ resp 19´´ a ani se nerozjedete...
Je to tak, vyvoj el dopředu ale bohuel kvalita dolu.
Mno je to dané spíe tím e X7 ztratí jistotu v zatáčkách rychleji ne II. Funglovka X7 chodi jak po kolejich ale s vyssim najezdem km jde ve stranou. Multiprvková náprava,provozní vůle,koule vydrí také polovinu co na starých modelech. Kdy k tomu přidáme profil gumy 45 resp 40 tak vychází jednoduchá rovnice.
Na druhou stranu dejte si na I nebo II 18´´ resp 19´´ a ani se nerozjedete...
Je to tak, vyvoj el dopředu ale bohuel kvalita dolu.
|
|
| |
|
|