| | |
16.12.2013 00:57 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2646613
|
|
jruze
|
|
|
veverka69 napsal(a): se zmradem z brzd jsem se u X7 setkal normalne, ale je pravda, zejednak bydlim na upati hor a co chvili jedu nahoru. Tam si pak brzdy zacvici. Melo by to byt tak, ze protacejici se kolo je brzdeno a tim se pres diferencial prenasi sila na kolo s vetsi prilnavosti. Na rozdil od Drivejsich systemu EDS od VW na T4 kde fce fungovala od minimalnich otacek, je treba tady slapnout na plyn jako tele, abys dal systemu vedet, ze se kolo protaci a zacal neco delat. Kupodivu, kdyz se budes snazit jet jako clovek s citem- vyjedes mene jako to tele
No X7 nemám,ale jak 2.2 HDI 98Kw , 125 Kw tak 2.0 HDI mi na sněhu,v bahně funguje tak e i na volnoběh protiskuz funguje a pokud jedu rychleji a úmyslně chci dostat auto do smyku tak mám smolíka - na blbnutí si musím vypnout tuhle vymoenost
No X7 nemám,ale jak 2.2 HDI 98Kw , 125 Kw tak 2.0 HDI mi na sněhu,v bahně funguje tak e i na volnoběh protiskuz funguje a pokud jedu rychleji a úmyslně chci dostat auto do smyku tak mám smolíka - na blbnutí si musím vypnout tuhle vymoenost;-)
|
|
12.08.2015 10:32 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2850383
|
|
Devilian
|
|
|
Zdravim
Mal som vcera moznost najazdit par 100km na c5 x7 2011 1.6hdi s pruzinamy. A to auto ma dostalo. Tie jazdne vlastnosti su o poznanie lepsie ako na mojej starsej c5, az teda na to, ze po jamach v zakrute mi odskakoval zadok. Pneumatiky neriesim, tie piskali v skoro kazdej zakrute. Po dialnici auto prijemne hojdalo ako na hydraulike. Nemohol som tomu uverit. Ze mam pruziny som zistil az ked som sa vratil, musel som pozriet pod blatnik, lebo mi to neslo do hlavy. Auto tlmilo jamy jemnym buchnutim, len aby dalo cloveku vediet, ze po niecom presiel. Dalej to ma fakt pekny a pouzitelny interier, to je oproti c5 II priam intergalakticky krok dopredu. Celkovo mi to auto prislo dost kvalitne, malo sice 4 roky, ale najazdene 200t km a nikde nic nevrzgalo. Riadenie bolo zo zaciatku neuveritelne preposilovane, ale na dialnici pekne stuhlo a bola to parada. Ma taktiez podla mna o dost kratsi polomer otacania, lebo po dlhej dobe nebol problem niekam vojst predkom na prvy krat. A ze je to velke auto. Je asi o nieco dlhsie, ked sa clovek pozrie dozadu, je to ako pozerat do tunela Nic pre ludi s fobiamy. Tak a teraz mozem plynulo prejst k minusom. Zacnem najvacsim. Radio. Bolo to na MP3 a bola to fakt hroza, tu sa zda sa pokrok v citroene zastavil. Taktiez, aby sa nahodou nedalo vymenit, bolo na nom ovladanie snad vsetkeho okrem stieracov. Dalsie minus je motor 1.6HDI. Musim povedat, ze ma prekvapilo, ze celkom dobre taha tak do 110km/h. Jeho maximum je ale 170, viac to neslo. S autom si celkom pekne poradil, ale nevidim zmysel si ho kupovat. Po dialnici mal totiz spotrebu skoro 7 litrov (tempomat 140 takmer cely cas, kde tocil 3100 otacok na 5 prevodovy stupen). Taku spotrebu mam na 2.0i benzine a 103kw (toci 3500), a urcite nekoncim pri 170. Motor taktiez daval o sebe vediet tym, ze ked som mal nastartovane a pustil som volant, triasol sa. Taktiez boli vibracie aj v rychlostnej pake a pedaloch. Mozno po okreskach naozaj ma spotrebu 4 litre, ale naftak je vacsinou urceny na dialnicnu jazdu. Tento je ale asi vynimka. No a posledna vec, to ale nie je minus. Moja C5 ma este vela roznych svojskych citroenovskych rieseni (napr hydraulika, ale aj natacanie svetlometov je super). Toto auto je naozaj nemecke. Nemalo sice hydrauliku, co by mi tu ani tak nevadilo, ale napr. to prisvecovanie do zakrut je tu riesene tak, ze sa z boku svetlometov zasvieti pridavne svetlo a hotovo. Viac sa mi pacilo riesenie z mojej c5, je to stylovejsie. Takze celkovo ked to zhrniem, je to dobre auto. Osobne si ho ale urcite nekupim, pretoze nema rozumny benzinovy motor. Keby mal (napr 2.2 od peugeota a 120kw), urcite by som o nom premyslal.
PS: Este som zabudol, ma fenomenalne spatne zrkadla. Na starsej C5 vyzeraju spataky ako hrackarske, su male a dizajnovo sa moc nepodarili. Tu su ako na kamione a vidite miestamy viac, ako treba
Zdravim
Mal som vcera moznost najazdit par 100km na c5 x7 2011 1.6hdi s pruzinamy. A to auto ma dostalo. Tie jazdne vlastnosti su o poznanie lepsie ako na mojej starsej c5, az teda na to, ze po jamach v zakrute mi odskakoval zadok. Pneumatiky neriesim, tie piskali v skoro kazdej zakrute. Po dialnici auto prijemne hojdalo ako na hydraulike. Nemohol som tomu uverit. Ze mam pruziny som zistil az ked som sa vratil, musel som pozriet pod blatnik, lebo mi to neslo do hlavy. Auto tlmilo jamy jemnym buchnutim, len aby dalo cloveku vediet, ze po niecom presiel. Dalej to ma fakt pekny a pouzitelny interier, to je oproti c5 II priam intergalakticky krok dopredu. Celkovo mi to auto prislo dost kvalitne, malo sice 4 roky, ale najazdene 200t km a nikde nic nevrzgalo. Riadenie bolo zo zaciatku neuveritelne preposilovane, ale na dialnici pekne stuhlo a bola to parada. Ma taktiez podla mna o dost kratsi polomer otacania, lebo po dlhej dobe nebol problem niekam vojst predkom na prvy krat. A ze je to velke auto. Je asi o nieco dlhsie, ked sa clovek pozrie dozadu, je to ako pozerat do tunela :) Nic pre ludi s fobiamy. Tak a teraz mozem plynulo prejst k minusom. Zacnem najvacsim. Radio. Bolo to na MP3 a bola to fakt hroza, tu sa zda sa pokrok v citroene zastavil. Taktiez, aby sa nahodou nedalo vymenit, bolo na nom ovladanie snad vsetkeho okrem stieracov. Dalsie minus je motor 1.6HDI. Musim povedat, ze ma prekvapilo, ze celkom dobre taha tak do 110km/h. Jeho maximum je ale 170, viac to neslo. S autom si celkom pekne poradil, ale nevidim zmysel si ho kupovat. Po dialnici mal totiz spotrebu skoro 7 litrov (tempomat 140 takmer cely cas, kde tocil 3100 otacok na 5 prevodovy stupen). Taku spotrebu mam na 2.0i benzine a 103kw (toci 3500), a urcite nekoncim pri 170. Motor taktiez daval o sebe vediet tym, ze ked som mal nastartovane a pustil som volant, triasol sa. Taktiez boli vibracie aj v rychlostnej pake a pedaloch. Mozno po okreskach naozaj ma spotrebu 4 litre, ale naftak je vacsinou urceny na dialnicnu jazdu. Tento je ale asi vynimka. No a posledna vec, to ale nie je minus. Moja C5 ma este vela roznych svojskych citroenovskych rieseni (napr hydraulika, ale aj natacanie svetlometov je super). Toto auto je naozaj nemecke. Nemalo sice hydrauliku, co by mi tu ani tak nevadilo, ale napr. to prisvecovanie do zakrut je tu riesene tak, ze sa z boku svetlometov zasvieti pridavne svetlo a hotovo. Viac sa mi pacilo riesenie z mojej c5, je to stylovejsie. Takze celkovo ked to zhrniem, je to dobre auto. Osobne si ho ale urcite nekupim, pretoze nema rozumny benzinovy motor. Keby mal (napr 2.2 od peugeota a 120kw), urcite by som o nom premyslal.
PS: Este som zabudol, ma fenomenalne spatne zrkadla. Na starsej C5 vyzeraju spataky ako hrackarske, su male a dizajnovo sa moc nepodarili. Tu su ako na kamione a vidite miestamy viac, ako treba :)
|
|
12.08.2015 10:39 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2850384
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
@Devilian len a opravím, e X7 má natáčacie svetlomety - samozrejme musí ma bixenóny. A to extra prisvietenie do zatáčok je hlavne do kriovatiek, kde sa rozvieti extra iarovka v svetlomete - vežmi vežké plus.
@Devilian len a opravím, e X7 má natáčacie svetlomety - samozrejme musí ma bixenóny. A to extra prisvietenie do zatáčok je hlavne do kriovatiek, kde sa rozvieti extra iarovka v svetlomete - vežmi vežké plus.
|
|
12.08.2015 11:54 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2850408
|
|
Devilian
|
|
|
Aha, to som nevedel. V tom pripade je to super. Je pravda ze to bola social vybava a vela toho tam nebolo. Ale je dobre ze uz aj nizsie vybavy maju takychto pomocnikov.
Aha, to som nevedel. V tom pripade je to super. Je pravda ze to bola social vybava a vela toho tam nebolo. Ale je dobre ze uz aj nizsie vybavy maju takychto pomocnikov.
|
|
12.08.2015 18:16 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2850616
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Devilian napsal(a): Aha, to som nevedel. V tom pripade je to super. Je pravda ze to bola social vybava a vela toho tam nebolo. Ale je dobre ze uz aj nizsie vybavy maju takychto pomocnikov.
@Devilian no neviem ja som z benzinu vylieceny, nadlho, nechcem povedat navzdy.....
dnes som dosiel domov po dialnici a svietilo po 60km 4.9l, tempomat 120, co viac si priat, tankujes po 1000=1200km
a nabuduce sa prevez na 2litri a napis taku peknu recenziu
@Devilian no neviem ja som z benzinu vylieceny, nadlho, nechcem povedat navzdy.....
dnes som dosiel domov po dialnici a svietilo po 60km 4.9l, tempomat 120, co viac si priat, tankujes po 1000=1200km
a nabuduce sa prevez na 2litri a napis taku peknu recenziu :palec
|
|
13.08.2015 09:23 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2850801
|
|
Devilian
|
|
|
Ja som to nemyslel zle, negativne vidim len ten motor 1.6hdi. 2.0HDI dava zmysel a po dialnici urcite netoci cez 3000 otacok. Za tymi negativamy si stojim, a co sa tyka dialnice, tam je to automatika, 140 a tempomat, robim to tak na vsetkom. Na dialnici je totiz dost nuda a ked clovek obcas potrebuje nieco predbehnut, nezaspi ale dava pozor. Ja viem ze vsade pisu, ze 1.6HDI je usporne. Uz ale nepisu, ze musis na dialnici jazdit max 110, aby tomu tak bolo. Ten 2.0HDI ja jednoznacne vidim ako najlepsi kompromis medzi spotrebou a vykonom. Keby som bral naftu, bral by som ho tiez. Najradsej by som ale bral 3.0V6 alebo aspon 2.2i, ktory sa zial z nejakeho dovodu z peugeota nedostal do c5.
Ja som to nemyslel zle, negativne vidim len ten motor 1.6hdi. 2.0HDI dava zmysel a po dialnici urcite netoci cez 3000 otacok. Za tymi negativamy si stojim, a co sa tyka dialnice, tam je to automatika, 140 a tempomat, robim to tak na vsetkom. Na dialnici je totiz dost nuda a ked clovek obcas potrebuje nieco predbehnut, nezaspi ale dava pozor. Ja viem ze vsade pisu, ze 1.6HDI je usporne. Uz ale nepisu, ze musis na dialnici jazdit max 110, aby tomu tak bolo. Ten 2.0HDI ja jednoznacne vidim ako najlepsi kompromis medzi spotrebou a vykonom. Keby som bral naftu, bral by som ho tiez. Najradsej by som ale bral 3.0V6 alebo aspon 2.2i, ktory sa zial z nejakeho dovodu z peugeota nedostal do c5.
|
|
14.08.2015 00:41 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2851036
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Devillian má pravdu v tom, e nějaký silnějí benzín do c5 by byl super - bud ta 2.2 nebo dvoulitr s turbem. Kdo by chtěl etřit tak hned do LPG a není co řeit. To bych bral hned vemi deseti. Samozřejmě 6-ti rychlostní převodovku.Dodnes nepochopím proč tu 2.2 nedávali do c5, kdy 407 ji měla. Diesel jo - benzín ne. Neuvěřitelné....
Jinak si myslím, kdy odhlédnu od výrobních vad, e ta 1.6 Hdi je pro klidné a nenáročné řidiče dostačující volba. Ne kadý potřebuje po dálnici víc jak 120, a na okreskách bude spotřeba líbivá.
Devillian má pravdu v tom, e nějaký silnějí benzín do c5 by byl super - bud ta 2.2 nebo dvoulitr s turbem. Kdo by chtěl etřit tak hned do LPG a není co řeit. To bych bral hned vemi deseti. Samozřejmě 6-ti rychlostní převodovku.Dodnes nepochopím proč tu 2.2 nedávali do c5, kdy 407 ji měla. Diesel jo - benzín ne. Neuvěřitelné....
Jinak si myslím, kdy odhlédnu od výrobních vad, e ta 1.6 Hdi je pro klidné a nenáročné řidiče dostačující volba. Ne kadý potřebuje po dálnici víc jak 120, a na okreskách bude spotřeba líbivá. :-)
|
|
14.08.2015 19:41 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2851361
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
1.6 HDi v C5 (a u II nebo III) na dálnici hlavně chybí 6ti rychlostní převodovka, přitom Peugeot ji ke stejnému motoru třeba do 5007/5008 dává.
1.6 HDi v C5 (a u II nebo III) na dálnici hlavně chybí 6ti rychlostní převodovka, přitom Peugeot ji ke stejnému motoru třeba do 5007/5008 dává.
|
|
15.08.2015 04:40 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2851493
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
to je dalí věc kterou nepochopím do smrti....
407, potamo 50xxxcosi je o třídu horí auto a má o třídu lepí motory a převodovky.... někdo je za debila.....
to je dalí věc kterou nepochopím do smrti....
407, potamo 50xxxcosi je o třídu horí auto a má o třídu lepí motory a převodovky.... někdo je za debila.....
|
|
15.08.2015 11:37 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2851510
|
|
operatorXM
|
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDi | Počet příspěvků: 138 |
|
|
Mě by zajímalo, jestli to pruinové pérování má nějakou specialitu nebo se ho jen podařilo tak dobře naladit. U v nějakém novinářském článku jsem četl to co píe Deviant, e je srovnatelné s hydraulikou. Pokud by bylo tak komfortní, taky by to muselo houpat jak amerika a stejně se to i naklánět v zatáčkách.
Mě by zajímalo, jestli to pruinové pérování má nějakou specialitu nebo se ho jen podařilo tak dobře naladit. U v nějakém novinářském článku jsem četl to co píe Deviant, e je srovnatelné s hydraulikou. Pokud by bylo tak komfortní, taky by to muselo houpat jak amerika a stejně se to i naklánět v zatáčkách.
|
|
15.08.2015 12:05 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2851511
|
|
jumep
|
|
|
neni ani nahodou srovnatelne s hydraulikou
mam tu jednu cestu najazdenu hodne, sadnutim do pruzinoveho auta tam objavujem nepoznane (nehovoriac o nemoznosti zdvihnutia a sediacej prdeli po nalozeni)
a tie motory - to je proste peugeot, ich snaha je pochovat citroen, co sa im uspesne asi dari
neni ani nahodou srovnatelne s hydraulikou
mam tu jednu cestu najazdenu hodne, sadnutim do pruzinoveho auta tam objavujem nepoznane (nehovoriac o nemoznosti zdvihnutia a sediacej prdeli po nalozeni)
a tie motory - to je proste peugeot, ich snaha je pochovat citroen, co sa im uspesne asi dari
|
|
05.02.2016 17:04 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916018
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
...tak jsem prostudoval téměř celé vlákno, pořád nejsem přesvědčený, zda moji C5II vyměnit za C5III. Včera jsem projíděl zánovní 1,6HDi. Bez ohledu na motorizaci mě auto nijak neoslnilo, čekal jsem nějaké WOW! a nic nepřilo. Prostor se nám smrsknul, méně místa i na zadní sedačce (tvrdil syn). Jasně, bylo to příjemné, mládí vpřed, ale pořád mi to leí v hlavě...
Prosím někoho, kdo prodělal stejný přechod jako mám v plánu, o krátký komentář...děkuji
...tak jsem prostudoval téměř celé vlákno, pořád nejsem přesvědčený, zda moji C5II vyměnit za C5III. Včera jsem projíděl zánovní 1,6HDi. Bez ohledu na motorizaci mě auto nijak neoslnilo, čekal jsem nějaké WOW! a nic nepřilo. Prostor se nám smrsknul, méně místa i na zadní sedačce (tvrdil syn). Jasně, bylo to příjemné, mládí vpřed, ale pořád mi to leí v hlavě...
Prosím někoho, kdo prodělal stejný přechod jako mám v plánu, o krátký komentář...děkuji
|
|
05.02.2016 17:30 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916039
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Pokud má auto v pořádku, neměň.
Pokud má auto v pořádku, neměň. :palec
|
|
05.02.2016 18:17 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916049
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Tak tak.. Spoustu uitečných věcí do trojky u nedali, mení prostor, ceny dílů, atd.. Pro mě osobně je mínus i "německost", u to není tak odliný od velké větiny ostatních aut, jako jedničky a dvojky.. Neni náhoda, e srovnatelný dvojky s trojkama stojí přiblině stejně, u jsem viděl i levnějí +/- stejně vybavený trojky oproti dvojkám..
Tak tak.. Spoustu uitečných věcí do trojky u nedali, mení prostor, ceny dílů, atd.. Pro mě osobně je mínus i "německost", u to není tak odliný od velké větiny ostatních aut, jako jedničky a dvojky.. Neni náhoda, e srovnatelný dvojky s trojkama stojí přiblině stejně, u jsem viděl i levnějí +/- stejně vybavený trojky oproti dvojkám..
|
|
05.02.2016 19:14 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916061
|
|
jumep
|
|
|
ja som kvoli tomu vnutornemu priestoru volil C6, tiez som sa nejako nevedel zmierit s tym tesnym interierom
kazdopadne si musis sam rozhodnut ci ti to vyhovuje a dokazes to prejst
co sa tyka podvozku - ak nepojdes do pruzin, stale si myslim ze je na tom dost lepsie ako C5 1 a 2, to ze je viacprvkova naprava sice znamena ze sa moze viac veci pokazit, ale stale tvrdim ze ta naprava je bitelna a vydrzi
ja som kvoli tomu vnutornemu priestoru volil C6, tiez som sa nejako nevedel zmierit s tym tesnym interierom
kazdopadne si musis sam rozhodnut ci ti to vyhovuje a dokazes to prejst
co sa tyka podvozku - ak nepojdes do pruzin, stale si myslim ze je na tom dost lepsie ako C5 1 a 2, to ze je viacprvkova naprava sice znamena ze sa moze viac veci pokazit, ale stale tvrdim ze ta naprava je bitelna a vydrzi
|
|
05.02.2016 19:22 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916063
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
Auák mi jezdí, sice vyhřívání sedačky u nefunguje a vůbec celá sedačka řidiče se nějak kymácí dopředu-dozadu(prý jsou povolené nějaké nýtované spoje co nejdou spravit, říkali u citronů).
...to jako váně ádné plusy ?
Těil jsem se na jaro, e si udělám radost; jsem z toho váně rozmrzelý. Má smysl se ohlíet po DS5?
Auák mi jezdí, sice vyhřívání sedačky u nefunguje a vůbec celá sedačka řidiče se nějak kymácí dopředu-dozadu(prý jsou povolené nějaké nýtované spoje co nejdou spravit, říkali u citronů).
...to jako váně ádné plusy ? :nevim
Těil jsem se na jaro, e si udělám radost; jsem z toho váně rozmrzelý. Má smysl se ohlíet po DS5?
|
|
05.02.2016 19:36 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916066
|
|
jumep
|
|
|
ak ozelies hydrauliku .... co je asi najvacsi kamen urazu s prechodom na ine auto
DS5 je pekna hracka ale s tym miestom vzadu nie som si isty, ale podvozok je beton
ak ozelies hydrauliku .... co je asi najvacsi kamen urazu s prechodom na ine auto
DS5 je pekna hracka ale s tym miestom vzadu nie som si isty, ale podvozok je beton
|
|
05.02.2016 20:00 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916080
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
...v tom případě jedna cesta vyloučená...take vlastně hledáme nejmení zlo?
To je teda situace, asi nakonec uetřím. Pohodlí je pro mě priorita.
...v tom případě jedna cesta vyloučená...take vlastně hledáme nejmení zlo?
To je teda situace, asi nakonec uetřím. Pohodlí je pro mě priorita.
|
|
05.02.2016 20:03 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916081
|
|
jumep
|
|
|
v tomto pripade fakt len skusit ci niektora lepsie varianta interieru ta neoslovi a hladat nieco po facelifte x7
pripadne ta C6, ale tam treba pocitat s velkym motorom a spotrebou ... a tiez inym servisom
tu ale mozem potvrdit ze deti vzadu / nakladat do sedacky je uplne parada ...
v tomto pripade fakt len skusit ci niektora lepsie varianta interieru ta neoslovi a hladat nieco po facelifte x7
pripadne ta C6, ale tam treba pocitat s velkym motorom a spotrebou ... a tiez inym servisom
tu ale mozem potvrdit ze deti vzadu / nakladat do sedacky je uplne parada ...
|
|
05.02.2016 20:15 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
2916094
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
budu se dret dál cesty C5 jak říká, 'a mi něco padne do oka'
budu se dret dál cesty C5 jak říká, 'a mi něco padne do oka'
|
|
| |
|
|