Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / C5 X7 alias C5 III
|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 14 > >|
13.01.2013 19:29 - Re: C5 X7 alias C5 III 2538976
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
To je od bratrů Němců? tam nedavno bylo se závadou na klimě za 5500 eček.Tam ale byl problém elektonice.

13.01.2013 19:35 - Re: C5 X7 alias C5 III 2538982
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
je to auto koupene v CR... klimatizace uz je OK. V servisu preprogramovali kontrolni panel pro "teple kraje" a ted uz se chova rekl bych dobre.

14.01.2013 08:00 - Re: C5 X7 alias C5 III 2539059
tlaskal
Město: Blešno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
TO Majerr : Ahoj nezlob se za moji narážku na tvůj komentář, rozhodně jsem to nemyslel, tak že je někdo magor či něo podobného, ale jak jsem psal, když kupuji auto, tak ne jako rohlík na krámě.
Za auto jsi dal pecku a pokud tu pecku chci investovat, tak vše projdu, zeptám se a tak. A dejme si ruku na srdce, je nějaký výrobce aut, který na každý svůj stupeň modelové výbavy tiskne zvl᚝ knihu k vozu?
Než jsem koupil C5, tak jsem byl v ně´kolika autosalonech, kde mě borci ukazovali své nabušené předváděcí kousky, třeba i se zrcátkem, který z vás udělá maxi masera, ale pokud pak kupuji svoje auto, tak vždy podle toho co si objednám do výbavy a pak to zrcátko, člověk ani hledat nemůže.

14.01.2013 09:23 - Re: C5 X7 alias C5 III 2539063
Majerr
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
mel jsem Xantii, C5ku a kupoval jsem vybavu Exclusive, kde sla dokoupit jen kuze, prosklena strecha a lepsi navigace. Nad cim jsem zklaman je to, ze to auto neodpovida manualu co byl v dobe koupe na internetu. Manual v aute odpovida autu. To je v poradku. A "vyvoj" toho auta je smutny. Misto pribyvani dodavetcne vybavy ho oklestuji. Ale rozumim ze je treba nekde ty naklady osekat... Uz konec stezovani.. auto jsem koupil, kdybych to zjistil predem, stejne bych ho koupil i tak, protoze zadna jina alternativa neni, pokud chci jezdit v pohodlnem aute
Klimatizace, ktera byla opravdu neakceptovatelna uz je po prepropragomavi v pohode (a co vy? jste s jejim nastavenim spokojeni?)

12.03.2013 11:07 - Facelift 2013 Čína 2555850
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
Nazdárek, pár obrázkov činskeho faceliftu C5 X7:











12.03.2013 13:17 - Re: Facelift 2013 Čína 2555862
Devilian
Město: Bratislava, Auto: Mazda 6 GJ 2.5iPočet příspěvků: 295
99 Poslat soukromou zprávu
Tak to ma trochu sklamalo. Ten predok je z thalie?

12.03.2013 13:36 - Re: Facelift 2013 Čína 2555871
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Jo, ten čumák mi pasuje na nějaké levné auto nižší třídy. Doufám, že to tady nebude.

12.03.2013 14:47 - Re: Facelift 2013 Čína 2555900
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
Ja by som prijal spatne zrkadla s integrovanou smerovkou, koncovku vyfuku, vystrazne smerovky presunute od spolujazdca k radiu a novy klucik je uplne luxusny (hodi sa k autu, na rozdiel od aktualneho designu "detska hracka"). Zo zadnych svetiel mam zmiesane pocity, predna maska je odporna a o tom dekore na palubke pomlcim uplne ..

12.03.2013 15:01 - Re: Facelift 2013 Čína 2555903
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Já bych si v tom zadek klidně vozil a nedržkoval bych ... stejně auto používám jen od listopadu do března .

12.03.2013 15:36 - Re: Facelift 2013 Čína 2555915
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Nenašel jsem tlačítko na ovládání výšky. To je na pérech?

12.03.2013 17:33 - Re: Facelift 2013 Čína 2555936
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
ano, do Ciny sa myslim Hydractive vobec nemontuje.

12.03.2013 17:37 - Re: Facelift 2013 Čína 2555938
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
určitě je na pérech.Ten předek je z citroenu C4. A co ta světla vzadu. I ten zadek je jiný.Kdyby mi ji dali zadarmo, tak v poho, ale nekupovala bych ji.Nelíbí se mi to. Ale ne druhou stranu aspoň budou na první pohled rozpoznatelné.

12.03.2013 18:17 - Re: Facelift 2013 Čína 2555949
Rampa
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 89
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No na Čínskej trh asi dobrý, jen chybí šlapky a řetěz uvnitř Design utrpěl vážný šrámy, na můj vkus dva kroky vzad.

12.03.2013 19:59 - Re: Facelift 2013 Čína 2555976
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2443

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dobrý je to schéma dráhy voliče automatu... . Hlavně teda jeho umístění za tím heblem.

12.03.2013 20:04 - Re: Facelift 2013 Čína 2555978
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Takovýhle facelift by jim zde nikdy neprošel, v Číně to není problém, kbyby jste viděli, co mají všechno v interiéru za serepetičky...

Podobný případ je i C-elysée, když jsem ho před cca 2 roky viděl v Číně vypadal úplně jinak a mnohem hůře než ho jako levné auto dotáhli do Evropy, dostal prostě evropský facelifta nějaké změny pod kapotou.

Čína má prostě jiný vkus

14.12.2013 10:37 - Re: C5 X7 alias C5 III 2646087
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Dost jsem se nyní zajímal o snow motion. Myslel jsem, že je to nějaká varianta, ale od října 2008 to mají všechny X7. Zkouknul jsem nějaká ruská videa na YT a přímé porovnání na zasněžené pláni s C5 bez snow motion vychází přesvědčivě. I jsem si početl několik článků s popisem, že auto měří sklon vozovky, to beru. Ale netušíte někdo, já má měřit výšku a typ sněhu? No a hlavní princip - C5 I přibržďuje kolo, které se točí rychleji nebo tlumí otáčky, když se protáčí oboje. Jednou jsem vyjížděl ze závěje a cítil jsem smrad destiček, jak brzdí jedno kolo. S X7 jsem již jel do ledového svahu a nic takového se neděje. Prý rychle přepíná hnací sílu mezi oběma koly. Nevíte někdo, jak se to děje. To je nějaká vychytávka v diferáku nebo co. Vše funguje báječně, jen mne to zajímá.

14.12.2013 16:58 - Re: C5 X7 alias C5 III 2646181
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Že byl cítit smrad z destiček při vyjíždění ze zavěje,to je nějaký divný,se nechce ani věřit,pokud jsi teda nevyjížděl hoďku s hodně přibržděnym kolem,nebo to byl smrad z něčeho úplně jiného.

14.12.2013 17:29 - Re: C5 X7 alias C5 III 2646219
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Smrad z brzd jsem občas cítil na kamionu (ještě když byly brzdové pakny a nebyly retardéry), na osobáku mi jednou smrděla spojka, brzdy nikdy.

14.12.2013 19:13 - Re: C5 X7 alias C5 III 2646253
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Také bych to odhadoval spíš na tu spojku,bo ta dostává někdy pěkně zabrat a pěkně umí zasmrdět.

16.12.2013 00:11 - Re: C5 X7 alias C5 III 2646608
veverka69
Město: Rakousy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
se zmradem z brzd jsem se u X7 setkal normalne, ale je pravda, zejednak bydlim na upati hor a co chvili jedu nahoru. Tam si pak brzdy zacvici. Melo by to byt tak, ze protacejici se kolo je brzdeno a tim se pres diferencial prenasi sila na kolo s vetsi prilnavosti. Na rozdil od Drivejsich systemu EDS od VW na T4 kde fce fungovala od minimalnich otacek, je treba tady slapnout na plyn jako tele, abys dal systemu vedet, ze se kolo protaci a zacal neco delat. Kupodivu, kdyz se budes snazit jet jako clovek s citem- vyjedes mene jako to tele

|< < 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 14 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator