| | |
28.02.2008 20:36 -
C5 X7 alias C5 III
|
168329
|
|
tief
|
|
|
Zdar,
prave sa pozeram do service.citroen.com na novu C5(X7) a podla toho co vidim tak aj vo vybave metalic ( bez hydro perovania ) dokaze menit svetlu vysku za pomoci vzduchu.
No, zaujimave ...
Zdar,
prave sa pozeram do service.citroen.com na novu C5(X7) a podla toho co vidim tak aj vo vybave metalic ( bez hydro perovania ) dokaze menit svetlu vysku za pomoci vzduchu.
No, zaujimave ... :-)
|
|
08.02.2008 06:32 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168318
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
článek tu .link.
článek tu http://news.auto.cz/zeneva_2008/novy-citroen-c5-podrobne-predstaveni-technicka-data.html
|
|
08.02.2008 10:22 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168319
|
|
tief
|
|
|
A uz je to oficialne sedan Ach jooo. A default nebude hydraulika Ach joooo. A gombik vystraznych smeroviek ma spolujazdec ... Ach jooo. Ale inak ma krasny interier )
A uz je to oficialne sedan :-( Ach jooo. A default nebude hydraulika :-( Ach joooo. A gombik vystraznych smeroviek ma spolujazdec :-) ... Ach jooo. Ale inak ma krasny interier :-)))
|
|
08.02.2008 11:46 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168320
|
|
Darja
|
|
|
Citroen má tajný plán, pomalu přesune čudlík výstraných do kufru
ale upřímně, jetě jsem nepoznala nikoho, kdo by řekl, e je hnusná (kdy nepočítam internetové zaprdlé anonymy).
Nae nefaceliftová c5 vyvolává různé emoce, ale tohle se citroenu povedlo po dyzajnové stránce. Má luxusní interiér a ta 18" kola tomu sednou.
Na úkor záběru irí skupiny kupců jsme přisli o koule... Mno, co naděláme, větína nových C5 holt bude eunuch
Citroen má tajný plán, pomalu přesune čudlík výstraných do kufru :-D
ale upřímně, jetě jsem nepoznala nikoho, kdo by řekl, e je hnusná (kdy nepočítam internetové zaprdlé anonymy).
Nae nefaceliftová c5 vyvolává různé emoce, ale tohle se citroenu povedlo po dyzajnové stránce. Má luxusní interiér a ta 18" kola tomu sednou.
Na úkor záběru irí skupiny kupců jsme přisli o koule... Mno, co naděláme, větína nových C5 holt bude eunuch :-D
|
|
03.03.2008 21:57 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168330
|
|
Darja
|
|
|
Oda na C5?
.link.
Cumak to ma agresivnejsi, ale ta krivka zade je bozska..
..ale co je lepsi...
.link.
.. je naprosto pompezni interier, ktery konecne citroen dovedl k dokonalosti. Doufejme, ze i na omak bude pusobit tak luxusne...
...a break? I tady je inovace... C5 tourer..
.link.
prodlouzeni vypada kompatkne, vubec neuskodilo vzhledu...
... uz abych se mohal povozit
Oda na C5?
http://youtube.com/watch?v=ULShy6LZYRo&feature=related
Cumak to ma agresivnejsi, ale ta krivka zade je bozska..
..ale co je lepsi...
http://youtube.com/watch?v=nJMuxM2xqSI&feature=related
.. je naprosto pompezni interier, ktery konecne citroen dovedl k dokonalosti. Doufejme, ze i na omak bude pusobit tak luxusne...
...a break? I tady je inovace... C5 tourer..
http://youtube.com/watch?v=nJMuxM2xqSI&feature=related
prodlouzeni vypada kompatkne, vubec neuskodilo vzhledu...
... uz abych se mohal povozit :-D
|
|
04.03.2008 18:45 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168331
|
|
pajator
|
Město: Teplice, Auto: Citroën BX19 GTI (Soupapes) 16v | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Auuuuuuuuuuu... Tak na tuhle si počkám, konečně pořádná C5
Auuuuuuuuuuu... Tak na tuhle si počkám, konečně pořádná C5 :-D
|
|
13.03.2008 14:18 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168332
|
|
ladav
|
Město: Praha 21, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Malý článek na netu:
.link.
Malý článek na netu:
.link.
|
|
13.03.2008 14:39 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168333
|
|
Darja
|
|
|
Ani mě nepřekvapuje, e 3,0V6 nebude pro Čr. Tady vládne nafta .
Dostalo mě, e nová C5 má málo místa vzadu na nohy. Nefaceliftová jej má post pro mého kamaráda, co má přes 2 metry a dozadu se naskládá a nekňučí. V BX kňoural dost A podle pisatele recenze, si představuje více místa vzadu. Moná mu měli říct, e S-Classe z C5 nebude Ale byla by koda, kdyby se ta vnitřní prostornost ubrala To e jsou pruiny sportovnějí? Jsem zvědavá na svezení v tom metalique provedení
Raději si nečtěte diskuzi pod článkem, nachází se tam člověk, co měl C5 a údajně mu shořelo turbo, upadly narázníky a prahy za jízdy, kdy jel 210 a také mu to moc ralo a poslení perla je, e vyvolává mořskou nemoc DDD
a tak pomlouvá model, ve kterém prdel jetě neměl
Ani mě nepřekvapuje, e 3,0V6 nebude pro Čr. Tady vládne nafta :-).
Dostalo mě, e nová C5 má málo místa vzadu na nohy. Nefaceliftová jej má post pro mého kamaráda, co má přes 2 metry a dozadu se naskládá a nekňučí. V BX kňoural dost :-D A podle pisatele recenze, si představuje více místa vzadu. Moná mu měli říct, e S-Classe z C5 nebude :-D Ale byla by koda, kdyby se ta vnitřní prostornost ubrala :( To e jsou pruiny sportovnějí? Jsem zvědavá na svezení v tom metalique provedení:-)
Raději si nečtěte diskuzi pod článkem, nachází se tam člověk, co měl C5 a údajně mu shořelo turbo, upadly narázníky a prahy za jízdy, kdy jel 210 a také mu to moc ralo a poslení perla je, e vyvolává mořskou nemoc :DDDD
a tak pomlouvá model, ve kterém prdel jetě neměl :-D
|
|
13.03.2008 14:55 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
168334
|
|
tief
|
|
|
Skoda sa rozculovat, tieto recenziu su subjektivne az to pekne nie je. A diskusie pod ciarou su zufale a pubertalne. Svojeho casu som cital recenziu na C5 a pisali tam ako vzdy " problem citroenov je nepresne radenie a citroen sa toho nevie zbavit a bla bla bla" a pritom testovany kusok bol vybaveny automatickou prevodovkou AL4 Akym sposobom redaktor testoval presnost radenia na automate mi je zahadou A kolko automatickych citroenov predtym testoval ze dokazal toto vyhlasit je zahada cislo 2 )
Skoda sa rozculovat, tieto recenziu su subjektivne az to pekne nie je. A diskusie pod ciarou su zufale a pubertalne. Svojeho casu som cital recenziu na C5 a pisali tam ako vzdy " problem citroenov je nepresne radenie a citroen sa toho nevie zbavit a bla bla bla" a pritom testovany kusok bol vybaveny automatickou prevodovkou AL4 :-) Akym sposobom redaktor testoval presnost radenia na automate mi je zahadou :-) A kolko automatickych citroenov predtym testoval ze dokazal toto vyhlasit je zahada cislo 2 :-)))
|
|
16.10.2009 13:24 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107564
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
tak sem jí zkusil ( bohuel chro chro, benály po ruce nemaj ), je to drobet jako v tanku, ale to je asi móda ( nízký skla ), no ale jedu a řikám si, to je ňáký divný, to je jak kokoktáfka a pane boe předváděcí C5 byla na pérech, no to bych ( sakra kde je blicí smajlík? ) No tak si jetě musím přítě ohlídat hydru.... Jinak je to celkem fajn, asi bych si zvyk.
tak sem jí zkusil ( bohuel chro chro, benály po ruce nemaj ), je to drobet jako v tanku, ale to je asi móda ( nízký skla ), no ale jedu a řikám si, to je ňáký divný, to je jak kokoktáfka a pane boe předváděcí C5 byla na pérech, no to bych ( sakra kde je blicí smajlík? :-o ) No tak si jetě musím přítě ohlídat hydru....:-( Jinak je to celkem fajn, asi bych si zvyk.
|
|
16.10.2009 13:29 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107565
|
|
Darja
|
|
|
No musím se pruiňáka zastat... Jako ač to má nějaký zakroucený dráty u kol, tak i přesto je to laděno velmi komfortně. Dnení hydraulika u ani nemůe být taková, jakou ji známe ze starích modelů, ale pořád je to bájo.. mno
Pan Říha z Pardubického Citroënu říkal, e kdy lidem neřekne, e auto má pruiny, tak si pochvalují pohodlí jako v hydraulice. Ono taky dost dělá subjektivita, e pruiny musí být automaticky tvrdé
No musím se pruiňáka zastat... Jako ač to má nějaký zakroucený dráty u kol, tak i přesto je to laděno velmi komfortně. Dnení hydraulika u ani nemůe být taková, jakou ji známe ze starích modelů, ale pořád je to bájo.. mno :-)
Pan Říha z Pardubického Citroënu říkal, e kdy lidem neřekne, e auto má pruiny, tak si pochvalují pohodlí jako v hydraulice. Ono taky dost dělá subjektivita, e pruiny musí být automaticky tvrdé :-)
|
|
16.10.2009 13:30 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107566
|
|
Darja
|
|
|
ten hluboký posez a obklopenost interiérem neřeím, to pohnojili, oproti starím a vzduným C5 je to změna k horímu....
ten hluboký posez a obklopenost interiérem neřeím, to pohnojili, oproti starím a vzduným C5 je to změna k horímu....:-(
|
|
16.10.2009 13:33 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107567
|
|
jumep
|
|
|
tos, to je ta nemecka zmena ...
nemci maju radi tanky ... asi odjakziva
tos, to je ta nemecka zmena ...
nemci maju radi tanky ... asi odjakziva
|
|
16.10.2009 13:39 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107568
|
|
stano1
|
|
|
Ja wohl, Herr Oberleitnant!
Ja wohl, Herr Oberleitnant! :-))
|
|
16.10.2009 14:42 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107575
|
|
Darja
|
|
|
Buchta napsal(a):
ale ty "tanky" sou asi IN, dost novejch aut to takhle má
No to mi Darjo neřikej, e u C5 III není rozdíl pruiny a hydry "poznat". A taky asi záleí, jakým lidem to pan Říha říká...
Nemůe přeci hodnotit něc, kde zná jen jednu stranu. Jako C5 (vechny generace) je na hydraulické auto tvrdá, to bezesporu, ale pořád poskytuje lepí komfort při nerovnostech ne běný pruiňák.
Ale po zkuenostech s pruinovými auty francouzského původu, pořád jsou daleko komfortnějí, ne auta jiných značek s pruinami.
A toho se natěstí Citroën u C5 drel. Sice pruinová verze neumí vyehlit konec nerovnosti tak jako hydraulická verze, ale i přes to si drí vysoký komfort odpruení. Vak si stačí přečíst v recenzích, e podvozek je nesportovní, velké náklony a kdesicosi. Jen my tomu říkáme prdel v bavlnce
Na rovné cestě bys prd poznal, to ti říkám předem, speciálně na těch příplatkovejch 18" kolech.
Nemůe přeci hodnotit něc, kde zná jen jednu stranu. Jako C5 (vechny generace) je na hydraulické auto tvrdá, to bezesporu, ale pořád poskytuje lepí komfort při nerovnostech ne běný pruiňák.
Ale po zkuenostech s pruinovými auty francouzského původu, pořád jsou daleko komfortnějí, ne auta jiných značek s pruinami.
A toho se natěstí Citroën u C5 drel. Sice pruinová verze neumí vyehlit konec nerovnosti tak jako hydraulická verze, ale i přes to si drí vysoký komfort odpruení. Vak si stačí přečíst v recenzích, e podvozek je nesportovní, velké náklony a kdesicosi. Jen my tomu říkáme prdel v bavlnce :-)
Na rovné cestě bys prd poznal, to ti říkám předem, speciálně na těch příplatkovejch 18" kolech.
|
|
16.10.2009 14:57 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107577
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
jo jasný, já jen jak sem přelez z XA do C5 ebřiňáka, tak sem neměl co řeit....jako estli de někdo z Kokoktáfky, tak pozná prd, estli je to ebrina bo hydra, to je jistý. No uvidím, a se mi potěstí hydra.....
jo jasný, já jen jak sem přelez z XA do C5 ebřiňáka, tak sem neměl co řeit....jako estli de někdo z Kokoktáfky, tak pozná prd, estli je to ebrina bo hydra, to je jistý. No uvidím, a se mi potěstí hydra.....
|
|
16.10.2009 15:02 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107578
|
|
Darja
|
|
|
nemůe srovnávat xantii a C5, rovnej C5 s C5... to je jak srovnání DS a Xantie.. a to ti řeknu, e Xantie je ebřiňák, v DS, kdy jsme fičeli 120, jsem mysela, e hodím avli, to bylo jako vejlet na nějakej halucinogenních mňaminkách, skoro jsme lítali
C5 je tvrdá, není to ani tak protoe by francouzi chtěli, ale ono se musí... 120 v DS bylo sebevraedných. V C5 120 nepozná, jen se dál ourá v nose
nemůe srovnávat xantii a C5, rovnej C5 s C5... to je jak srovnání DS a Xantie.. a to ti řeknu, e Xantie je ebřiňák, v DS, kdy jsme fičeli 120, jsem mysela, e hodím avli, to bylo jako vejlet na nějakej halucinogenních mňaminkách, skoro jsme lítali :D
C5 je tvrdá, není to ani tak protoe by francouzi chtěli, ale ono se musí... 120 v DS bylo sebevraedných. V C5 120 nepozná, jen se dál ourá v nose :-))))
|
|
16.10.2009 15:42 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107581
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
nemám 2x C5, ale z XA plánuju C5
Ale jinak ti samo rozumím.
nemám 2x C5, ale z XA plánuju C5 ;-)
Ale jinak ti samo rozumím.
|
|
16.10.2009 19:21 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
1107590
|
|
Seki
|
Město: Velké Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
bucháku, doufám, e bude červená
bucháku, doufám, e bude červená :)
|
|
| |
|
|