| | |
08.10.2013 23:23 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2625258
|
|
jumep
|
|
|
.link.
to z tou bielou nalepkou
idu z toho hrube kable
http://c5.jumep.com/klima/P1070508.JPG
to z tou bielou nalepkou
idu z toho hrube kable
|
|
08.10.2013 23:56 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2625263
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
.link.
ocividne to tam je namontovane
mozem oznamit novemu majitelovi ze nech si to u teba necha aktivovat az pride riesit tu remenicu
Na zimu to urcite potesi. Boze keby som to tak vedel skor. Kazdu zimu som si vzdy pri 15 km ceste do prace pekne odrkotal
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/19197068_157326605052547e442bb36.jpg
ocividne to tam je namontovane:palec
mozem oznamit novemu majitelovi ze nech si to u teba necha aktivovat az pride riesit tu remenicu :)
Na zimu to urcite potesi. Boze keby som to tak vedel skor. Kazdu zimu som si vzdy pri 15 km ceste do prace pekne odrkotal :)
|
|
09.10.2013 02:05 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2625269
|
|
jruze
|
|
|
;-)
Přílohy: topení.xlsx ( 405302b ) - |
|
09.10.2013 11:05 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2625323
|
|
jumep
|
|
|
problem pri benzinovom aute je v tom ze tam neni povel na spustenie, spusta to riadiacka motora
problem pri benzinovom aute je v tom ze tam neni povel na spustenie, spusta to riadiacka motora
|
|
28.11.2013 23:01 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2641861
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vedel by niekto na X7 ci je mozne aby si dual klima pamatala posledny manualny rezim ked nemam elektricke sedacky a klima si ma pamatat nastavenie s polohami sedaciek. Pri zapnuti vrtulkou sa furt spina aj kompresor co nechcem.
"Pri ukladaní do pamäte polôh sedadla
vodiča sa zaznamenajú aj nastavenia
klimatizácie"
to je psycho ked nemam elekticke sedacky tak si klima nic nepamata.....
vedel by niekto na X7 ci je mozne aby si dual klima pamatala posledny manualny rezim ked nemam elektricke sedacky a klima si ma pamatat nastavenie s polohami sedaciek. Pri zapnuti vrtulkou sa furt spina aj kompresor co nechcem.
"Pri ukladaní do pamäte polôh sedadla
vodiča sa zaznamenajú aj nastavenia
klimatizácie"
to je psycho ked nemam elekticke sedacky tak si klima nic nepamata.....
|
|
29.11.2013 07:43 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2641893
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
U sem se tady na to kdysi ptal a třeba se od té doby něco změnilo, ale - nemá někdo ánunk, zda jde nějak lidsky přepnout dvouzonová klima v 7 do reimu jednozonová? Nějaký "dvojklik, logpress" a pod? Myslím tím něco, jako fígl na odtlakování HP systému bez nutnosti diagnostiky (dveře, blinkr, brzda...) Btw - začíná zima a zasolený silnice - minulý dvě sezony jízd v slanejch srágorách mě stáli chladič klimy, taxem letos zaslepil na zimu průduchy v masce...
U sem se tady na to kdysi ptal a třeba se od té doby něco změnilo, ale - nemá někdo ánunk, zda jde nějak lidsky přepnout dvouzonová klima v 7 do reimu jednozonová? Nějaký "dvojklik, logpress" a pod? Myslím tím něco, jako fígl na odtlakování HP systému bez nutnosti diagnostiky (dveře, blinkr, brzda...) Btw - začíná zima a zasolený silnice - minulý dvě sezony jízd v slanejch srágorách mě stáli chladič klimy, taxem letos zaslepil na zimu průduchy v masce...
|
|
29.11.2013 09:38 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2641912
|
|
jumep
|
|
|
ono ten kompresor je lepsie pren ked bezi ako nebezi a tak ci tak ho to vypina ked je pod +5
myslim ze to by ani v memory sedaciek nenastavilo, pre funkcnost klimatizacie ako je nastavena je ten kompresor v podstate nutnost a zataz je regulovana ventilom v kompresore, takze relativne castokrat moze ist aj uplne naprazdno
ono ten kompresor je lepsie pren ked bezi ako nebezi a tak ci tak ho to vypina ked je pod +5
myslim ze to by ani v memory sedaciek nenastavilo, pre funkcnost klimatizacie ako je nastavena je ten kompresor v podstate nutnost a zataz je regulovana ventilom v kompresore, takze relativne castokrat moze ist aj uplne naprazdno
|
|
29.11.2013 10:38 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2641926
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To zní jako zajímavý domácí chip tuning. Vypustit klimu a má o nějaký kW navíc. A to se vyplatí.
To zní jako zajímavý domácí chip tuning. Vypustit klimu a má o nějaký kW navíc. A to se vyplatí. :-))))
|
|
29.11.2013 10:59 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2641940
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Stačí tuím vypnout chlazení na ovladačí klimy. Bývá to označeno různě - vločkou, u nových tuím A/C...
A nejde o přidání kW (komresor je odpojen, jen je připravena řídící jednotka), ale o mírné sníení spotřeby. Jezdím opakované trasy s opakovanou spotřebou, tak někdy zkusím, nyní klima fakt není potřeba.
Stačí tuím vypnout chlazení na ovladačí klimy. Bývá to označeno různě - vločkou, u nových tuím A/C...
A nejde o přidání kW (komresor je odpojen, jen je připravena řídící jednotka), ale o mírné sníení spotřeby. Jezdím opakované trasy s opakovanou spotřebou, tak někdy zkusím, nyní klima fakt není potřeba.
|
|
29.11.2013 14:40 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2641956
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě moje kW stačej, já netuním, ale kdy pravej tuner vypne klimu v menu, tak zase ecu tu dávku paliva sníí a je po tuningu. A ortodoxní tunéři do menu nechoděj, páč se do něj nedostanou. Mají toti místo displeje obrovský rádio 4 x 1000 Watt.
:-d
Mě moje kW stačej, já netuním, ale kdy pravej tuner vypne klimu v menu, tak zase ecu tu dávku paliva sníí a je po tuningu. A ortodoxní tunéři do menu nechoděj, páč se do něj nedostanou. Mají toti místo displeje obrovský rádio 4 x 1000 Watt. :-d
|
|
29.11.2013 17:31 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2641975
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no konecne som na to prisiel, aspon ciastocne
chyba bola ze som pred koncom jazdy vypol klimu uplne vrtulkou OFF.
No a dnes som klimu nevypol, zhasol motor a po otoceni klucom do polohy zapalovanie je vsetko ako pred vypnutim
heureka aspon cosi, aj ked na C4 stacilo klimu vypat vrtulkou a zasa vrtulkou zapat a pamatala si .....
no konecne som na to prisiel, aspon ciastocne
chyba bola ze som pred koncom jazdy vypol klimu uplne vrtulkou OFF.
No a dnes som klimu nevypol, zhasol motor a po otoceni klucom do polohy zapalovanie je vsetko ako pred vypnutim
heureka aspon cosi, aj ked na C4 stacilo klimu vypat vrtulkou a zasa vrtulkou zapat a pamatala si .....
|
|
29.11.2013 23:06 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2642002
|
|
jumep
|
|
|
sakra ja to ale stale nechapem, je tam to tlacitko auto, podla mna je to najlepsie nechat v tom stave a nie tu experimentovat este aj s rychlostou fukania .. to ste si nemuseli kupovat automaticku klimu ale klasicky manual .. aspon podla mna
sakra ja to ale stale nechapem, je tam to tlacitko auto, podla mna je to najlepsie nechat v tom stave :) a nie tu experimentovat este aj s rychlostou fukania .. to ste si nemuseli kupovat automaticku klimu ale klasicky manual .. aspon podla mna
|
|
29.11.2013 23:22 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2642004
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
jumep napsal(a): sakra ja to ale stale nechapem, je tam to tlacitko auto, podla mna je to najlepsie nechat v tom stave a nie tu experimentovat este aj s rychlostou fukania .. to ste si nemuseli kupovat automaticku klimu ale klasicky manual .. aspon podla mna
to je lahke, ked prides do tepleho auta v lete a stlacis auto tak to fuka takmer na plne otacky a huci jak turbina, a potom to pomaly stahuje otacky , v zime to zas zbytocne fuka silno ked je to studene a este to aj tak nekuri.
Dual klima je standard, bola vo vybave. jednoducho vadia mi tie nabehy po stlaceni auto rezimu.
to je lahke, ked prides do tepleho auta v lete a stlacis auto tak to fuka takmer na plne otacky a huci jak turbina, a potom to pomaly stahuje otacky , v zime to zas zbytocne fuka silno ked je to studene a este to aj tak nekuri.
Dual klima je standard, bola vo vybave. jednoducho vadia mi tie nabehy po stlaceni auto rezimu.
|
|
29.11.2013 23:24 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2642005
|
|
jumep
|
|
|
mno blbost, to leto berem, ale v zime to zacne fukat az ked cidla hovoria ze to ma vyznam
a v lete je to len prvych par sekund kym to je neprijemne... potom zacne ist chladny vzduch a pri tych +40 je to vcelku prijemne osviezenie
mno blbost, to leto berem, ale v zime to zacne fukat az ked cidla hovoria ze to ma vyznam
a v lete je to len prvych par sekund kym to je neprijemne... potom zacne ist chladny vzduch a pri tych +40 je to vcelku prijemne osviezenie :D
|
|
30.11.2013 12:07 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2642046
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Nevíte někdo pořádně, k čemu je u X7 kolečko "Optimalizace proudu vzduchu"? To vodorovné uprostřed pod sklem. V návodu se člověk nedozví nic víc, ne e to něco optimalizuje a mělo by se v létě zavřít. To je popis jako hovado. Kdy dám ventilátor na hodně a točím s tím, tak hmatem nevidím nějaký zásadní rozdíl.
Nevíte někdo pořádně, k čemu je u X7 kolečko "Optimalizace proudu vzduchu"? To vodorovné uprostřed pod sklem. V návodu se člověk nedozví nic víc, ne e to něco optimalizuje a mělo by se v létě zavřít. To je popis jako hovado. Kdy dám ventilátor na hodně a točím s tím, tak hmatem nevidím nějaký zásadní rozdíl.
|
|
30.11.2013 12:14 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2642050
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
taky to moc nechápu, ale je fakt, e v létě ho taky zavírám. Líp to pak chladí z čelních průduchů. Kdy se nechá otevřené, víc to fouká na sklo
taky to moc nechápu, ale je fakt, e v létě ho taky zavírám. Líp to pak chladí z čelních průduchů. Kdy se nechá otevřené, víc to fouká na sklo
|
|
30.11.2013 14:05 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2642079
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous napsal(a): Nevíte někdo pořádně, k čemu je u X7 kolečko "Optimalizace proudu vzduchu"? To vodorovné uprostřed pod sklem. V návodu se člověk nedozví nic víc, ne e to něco optimalizuje a mělo by se v létě zavřít. To je popis jako hovado. Kdy dám ventilátor na hodně a točím s tím, tak hmatem nevidím nějaký zásadní rozdíl.
Na otvorenie mrieky na jemnú
difúziu vzduchu otočte otočným
ovládačom smerom hore.
Na zatvorenie mrieky na jemnú
difúziu vzduchu otočte otočným
ovládačom smerom dole na
maximum.
V teplom počasí, keď dosiahnete
príjemnejie ústredné a bočné
vetranie, sa odporúča zatvori
klimatizáciu s jemnou difúziou
vzduchu.
Na otvorenie mrieky na jemnú
difúziu vzduchu otočte otočným
ovládačom smerom hore.
Na zatvorenie mrieky na jemnú
difúziu vzduchu otočte otočným
ovládačom smerom dole na
maximum.
V teplom počasí, keď dosiahnete
príjemnejie ústredné a bočné
vetranie, sa odporúča zatvori
klimatizáciu s jemnou difúziou
vzduchu.
|
|
| |
|
|