| | |
24.07.2011 20:42 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2402973
|
|
jumep
|
|
|
ked nastavis na jednej strane 16 a na druhej 22 tak sa to prisposobi niektorej z nic, nehladal som tu logiku, tusim ale tej lavej
ak chces dostat menej ako 11, zapni vnutorny okruh
ked nastavis na jednej strane 16 a na druhej 22 tak sa to prisposobi niektorej z nic, nehladal som tu logiku, tusim ale tej lavej
ak chces dostat menej ako 11, zapni vnutorny okruh
|
|
24.07.2011 21:11 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2402976
|
|
Darja
|
|
|
Tady je někdo sběratel angín? Rozdíl větí ne 5°C je pro tělo ok.
Tady je někdo sběratel angín? Rozdíl větí ne 5°C je pro tělo ok.
|
|
24.07.2011 21:17 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2402977
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
ja jsem měřil, venkovní teplota 29, vnitřní 36, klimoka nastavená na min. a z výdechu lo 7 a 8°C, podotýkám pouze test před odjezdem na dovču, protoe loni jsem musel plnit a předloni taky, letos zatím neeee
ja jsem měřil, venkovní teplota 29, vnitřní 36, klimoka nastavená na min. a z výdechu lo 7 a 8°C, podotýkám pouze test před odjezdem na dovču, protoe loni jsem musel plnit a předloni taky, letos zatím neeee :-d
|
|
24.07.2011 21:36 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2402978
|
|
Henry
|
|
|
Pánové děkuji
docela jsem rád, e po sedmi letech ivota mé C5 nemusím plnit klimu, protoe funguje přesně podle informací "tiefa" a "jumepa". Vidím, e podobný test dělal i "najk", jak jinak udělat jednoduchý test výkonu klimatizace.
P.S. Lekce zdravovědy je sice OT, ale třeba to bude pro někoho novinka. Já jsem za posledních 50 let angínu neměl.
Pánové děkuji
docela jsem rád, e po sedmi letech ivota mé C5 nemusím plnit klimu, protoe funguje přesně podle informací "tiefa" a "jumepa". Vidím, e podobný test dělal i "najk", jak jinak udělat jednoduchý test výkonu klimatizace.
P.S. Lekce zdravovědy je sice OT, ale třeba to bude pro někoho novinka. Já jsem za posledních 50 let angínu neměl.
|
|
25.07.2011 09:26 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2402988
|
|
tief
|
|
|
No klimu by si mal nechat kontrolovat/doplnit kazde dva roky, nejde len o tlak media ale i o mazani a to nezistis. Takze kazde dva roky by sa malo medium odcerpat taktiez aj olej a naplnit nanovo. Inak dochadza k opotrebovavaniu vsetkych komponentov klimy. Co sa tyka zdravovedy nie je to uplne offtopic, chladit naplno moze sposobit vazne problemy, nie len angina ale celkove zataz obehovej sustavy, metabolizmu a podobne. Ale kazdy sveho stesti strujce
No klimu by si mal nechat kontrolovat/doplnit kazde dva roky, nejde len o tlak media ale i o mazani a to nezistis. Takze kazde dva roky by sa malo medium odcerpat taktiez aj olej a naplnit nanovo. Inak dochadza k opotrebovavaniu vsetkych komponentov klimy. Co sa tyka zdravovedy nie je to uplne offtopic, chladit naplno moze sposobit vazne problemy, nie len angina ale celkove zataz obehovej sustavy, metabolizmu a podobne. Ale kazdy sveho stesti strujce :)
|
|
25.07.2011 10:25 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2402994
|
|
Darja
|
|
|
Henry napsal(a): Já jsem za posledních 50 let angínu neměl.
To bylo jen přátelské upozornění.. ale minulo se účinkem
K plnění klimy, auto má půl roku, mohla být plněná před rokem, dvěma, třema. Musím souhlasit s tiefem, kontrola tlaku a média je důleitá, stejně jako odsátí starého média, naputění nového. Vechno degraduje.
A některé servisy na to na jaře dělají akci, take se to dá udělat i z hubičku.
To bylo jen přátelské upozornění.. ale minulo se účinkem :D
K plnění klimy, auto má půl roku, mohla být plněná před rokem, dvěma, třema. Musím souhlasit s tiefem, kontrola tlaku a média je důleitá, stejně jako odsátí starého média, naputění nového. Vechno degraduje.
A některé servisy na to na jaře dělají akci, take se to dá udělat i z hubičku.
|
|
25.07.2011 19:20 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2403067
|
|
Henry
|
|
|
Sorry já trouba to nepochopil.
Jinak má pravdu a tief taky. Nějak jsem zapomněl, e ten původní majitel se asi nehodí do skupiny prodejců o kterých tady čtu. On se o to auto asi opravdu staral.
P.S. Končím se čtením vech neduhů a bolísek C5 tady zveřejněných a budu jen uívat luxus který mě C5 nabízí. Howgh...
Sorry já trouba to nepochopil.:-(
Jinak má pravdu a tief taky. Nějak jsem zapomněl, e ten původní majitel se asi nehodí do skupiny prodejců o kterých tady čtu. On se o to auto asi opravdu staral.
P.S. Končím se čtením vech neduhů a bolísek C5 tady zveřejněných a budu jen uívat luxus který mě C5 nabízí. Howgh...
|
|
25.07.2011 20:39 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2403109
|
|
Darja
|
|
|
Henry,
co se aut týká, jsem nedůvěřivá vůči jakémukoli starajícímu se majiteli. Tady jeden klučina koupil C5 od kamaráda! se zaručenýma 200tis na tacháči a auto se mu rozpadlo pod zadkem. Doslova. Vyměnil snad krom interiéru a kastle vechno. Myslím, e lehká míra nedůvěry neukodí. Opečovávané auto se pozná, kd bude v péči pokračovat, poslouí velmi dobře dalích pár let
Henry,
co se aut týká, jsem nedůvěřivá vůči jakémukoli starajícímu se majiteli. Tady jeden klučina koupil C5 od kamaráda! se zaručenýma 200tis na tacháči a auto se mu rozpadlo pod zadkem. Doslova. Vyměnil snad krom interiéru a kastle vechno. Myslím, e lehká míra nedůvěry neukodí. Opečovávané auto se pozná, kd bude v péči pokračovat, poslouí velmi dobře dalích pár let :palec
|
|
09.10.2011 11:48 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2418057
|
|
jarda 68
|
|
|
mám takový dotaz nikde jsem to nenael kdy nastavím ručně foukaní do vech výduchů to znamená na sklo střed panelu a nohy a zapnu autoklimu tak se zapne automaticky jen sklo a nohy je to normální dík za odpověď
mám takový dotaz nikde jsem to nenael kdy nastavím ručně foukaní do vech výduchů to znamená na sklo střed panelu a nohy a zapnu autoklimu tak se zapne automaticky jen sklo a nohy je to normální dík za odpověď
|
|
09.10.2011 12:47 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2418067
|
|
.45acp
|
|
|
To by mělo být normální, automatika to nastavuje sama podle teploty venku a vevnitř.
To by mělo být normální, automatika to nastavuje sama podle teploty venku a vevnitř.
|
|
09.10.2011 16:49 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2418092
|
|
jumep
|
|
|
presne, AUTO = automatika, znamena ze si to reguluje automaticky podla potreby ... co by malo byt aj najvhodnejsie nastavenie (svetelny senzor atd.)
presne, AUTO = automatika, znamena ze si to reguluje automaticky podla potreby ... co by malo byt aj najvhodnejsie nastavenie (svetelny senzor atd.)
|
|
15.11.2011 13:45 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2425244
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Kluci jak je to vůbec s klimou v mrazech. Můe se normálně pouívat na automat nebo je nějaké omezení.
Kluci jak je to vůbec s klimou v mrazech. Můe se normálně pouívat na automat nebo je nějaké omezení.
|
|
15.11.2011 13:55 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2425254
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Omezení není. Omezí se sama. Má ochranu proti zamrznutí.
Omezení není. Omezí se sama. Má ochranu proti zamrznutí.
|
|
08.07.2012 18:32 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2490786
|
|
zico
|
|
|
dufam, ze sa stale drzim temy ak sa opytam: da sa na C5II. nastavit jednym stlacenim LOW teplota? tzn. minimalna?
Lebo takto, ked si chcem pred cestou podchladit auto, musim drzat studenu sipku asi 20 sekund. Na moj vkus pomale
dufam, ze sa stale drzim temy ak sa opytam: da sa na C5II. nastavit jednym stlacenim LOW teplota? tzn. minimalna?
Lebo takto, ked si chcem pred cestou podchladit auto, musim drzat studenu sipku asi 20 sekund. Na moj vkus pomale :-))))
|
|
08.07.2012 18:38 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2490788
|
|
flyteSVK
|
|
|
neda, len to skace zo zaciatku pomalsie a potom rychlejsie
neda, len to skace zo zaciatku pomalsie a potom rychlejsie
|
|
08.07.2012 18:54 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2490792
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jo, jo, musíme dret. A kdy máme nastavený 2 zóny, tak musíme dret dvě tlačítka a nebo po jednom tlačítku, ale 2x. Ale v podstatě to postrádá smysl. Stačí mít nastaveno prostě chlazení, např. 19°C . Ono toti při funkci klimy AUTO to stejně dohání teplotu v interieru na nastavenou teplotu co moná nejrychleím způsobem, tzn. zvýením výkonu ventilátoru. Tím e nastaví LOW nedocílí větího výkonu kompresoru, ani studenějího výparníku. Jen stanovuje cíl, který má klima dosáhnout. Pokud se ti zdá, e to ochlazuje pomalu, tak můe otočit ventilátor na plný točky a bude to víc foukat a bude mít pocit, e to víc chladí. A po dosaení nastavený teploty v interieru auta se výkon ventilátoru sniuje - teda při funkci AUTO - a kdy by to i při nejmením výkonu ventilátoru pořád ochlazovalo ní ne je nastaveno, tak to i přesune klapky a bude to přimíchávat teplý vzduch. Stejně jako to míchá vzduch při ručním nastavení výkonu ventilátoru. Pokud nejede s funkcí AUTO, tak se rychlost ventilátoru nemění, ale přesouvají se klapky a míchá se teplý vzduch se studeným.
Jo, jo, musíme dret. A kdy máme nastavený 2 zóny, tak musíme dret dvě tlačítka a nebo po jednom tlačítku, ale 2x. Ale v podstatě to postrádá smysl. Stačí mít nastaveno prostě chlazení, např. 19°C . Ono toti při funkci klimy AUTO to stejně dohání teplotu v interieru na nastavenou teplotu co moná nejrychleím způsobem, tzn. zvýením výkonu ventilátoru. Tím e nastaví LOW nedocílí větího výkonu kompresoru, ani studenějího výparníku. Jen stanovuje cíl, který má klima dosáhnout. Pokud se ti zdá, e to ochlazuje pomalu, tak můe otočit ventilátor na plný točky a bude to víc foukat a bude mít pocit, e to víc chladí. A po dosaení nastavený teploty v interieru auta se výkon ventilátoru sniuje - teda při funkci AUTO - a kdy by to i při nejmením výkonu ventilátoru pořád ochlazovalo ní ne je nastaveno, tak to i přesune klapky a bude to přimíchávat teplý vzduch. Stejně jako to míchá vzduch při ručním nastavení výkonu ventilátoru. Pokud nejede s funkcí AUTO, tak se rychlost ventilátoru nemění, ale přesouvají se klapky a míchá se teplý vzduch se studeným.
|
|
08.07.2012 19:51 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2490814
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jak u napsal Mikra, nastavovat MIN teplotu nemá u automatické klimatizace význam.
Nenastavuje teplotu, která má jít z ventilace, ale poadovanou teplotu v interiéru. A pokud je okamitá teplota v interiéru o dost vyí ne nastavená, jede ochlazování klimou naplno a ádním dalím sniováním poadované teploty u tomu nijak nepomůe.
Jak u napsal Mikra, nastavovat MIN teplotu nemá u automatické klimatizace význam.
Nenastavuje teplotu, která má jít z ventilace, ale poadovanou teplotu v interiéru. A pokud je okamitá teplota v interiéru o dost vyí ne nastavená, jede ochlazování klimou naplno a ádním dalím sniováním poadované teploty u tomu nijak nepomůe.
|
|
08.07.2012 19:59 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2490816
|
|
jumep
|
|
|
a este pozor, nie teplotu interieru, ale teplotu na ktoru mas mat pocit, tj. ze ked je vonku +40 tak ta nenamrazi na 22 (jedine po extra dlhej ceste, aj to nie uplne) ale len ti navodzuje pocit ze 22 stupnov
a este pozor, nie teplotu interieru, ale teplotu na ktoru mas mat pocit, tj. ze ked je vonku +40 tak ta nenamrazi na 22 (jedine po extra dlhej ceste, aj to nie uplne) ale len ti navodzuje pocit ze 22 stupnov
|
|
08.07.2012 22:25 -
Re: Ovládání (funkce) klimatizace/topeni
|
2490862
|
|
zico
|
|
|
jejda zase ste necitali poraadne - hovorim "pred cestou podchladit auto"
tzn. po nastupeni do auta picnem znovu standardnych 22 stupnov. ale interier+gauc je v tej chvili chladnejsi.
Postradam tam funkciu nejakeho jednodotyku alebo kombinacie stlaceni: teplota minimum / teplota maximum.
jejda zase ste necitali poraadne :-)))) - hovorim "pred cestou podchladit auto"
tzn. po nastupeni do auta picnem znovu standardnych 22 stupnov. ale interier+gauc je v tej chvili chladnejsi.
Postradam tam funkciu nejakeho jednodotyku alebo kombinacie stlaceni: teplota minimum / teplota maximum.
|
|
| |
|
|