| | |
12.02.2015 09:41 -
Re: Jaké bylo vae předchozí auto před C5?
|
2786141
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Buchta napsal(a): nic nevydrí věčně
Ale vydrí.. napr moje BX dostalo druhú ancu..bol to rot polopojazdný..a ije dodnes. GO motora, elektriky, hydrauliky..technicky je ako z výrobnej linky C5 je zrovna auto v ktorom mi nič nechýba a je to velmi dobrý pracant.
Pri kúpe novej C5 by som zase zaplatil kúpnu cenu (len aby som mal o niečo krajie auto) a potom by som zase investoval celý kolotoč..rozvody, brzdy, FAP..atd.. Na mojej C5 sa toho nebudem musie chyta dalích 200 000km..tak čo je lepia investícia? Kupova nové, u ktoreho ma to vetko čaká..alebo udra staré, ktoré slúi rovnako dobre a komfortne?
Ale vydrí.. napr moje BX dostalo druhú ancu..bol to rot polopojazdný..a ije dodnes. GO motora, elektriky, hydrauliky..technicky je ako z výrobnej linky :palec C5 je zrovna auto v ktorom mi nič nechýba a je to velmi dobrý pracant.
Pri kúpe novej C5 by som zase zaplatil kúpnu cenu (len aby som mal o niečo krajie auto) a potom by som zase investoval celý kolotoč..rozvody, brzdy, FAP..atd.. Na mojej C5 sa toho nebudem musie chyta dalích 200 000km..tak čo je lepia investícia? Kupova nové, u ktoreho ma to vetko čaká..alebo udra staré, ktoré slúi rovnako dobre a komfortne? ;-)
|
|
12.02.2015 12:49 -
Re: Jaké bylo vae předchozí auto před C5?
|
2786178
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
To má pravdu, pokud slouí a nejsou na něm úkony za desetitisíce, můe jezdit dál . A je jedno, jak je staré, na druhou stranu elektronika prostě stárne a C5 je propikovaná, osobně bych se bál jet s C5 ze začátku výroby na dovču do zahraničí. Ale na denní jedění do práce atd. je to OK .
Delict napsal(a): Ale vydrí.. napr moje BX dostalo druhú ancu..bol to rot polopojazdný..a ije dodnes. GO motora, elektriky, hydrauliky..technicky je ako z výrobnej linky C5 je zrovna auto v ktorom mi nič nechýba a je to velmi dobrý pracant.
Pri kúpe novej C5 by som zase zaplatil kúpnu cenu (len aby som mal o niečo krajie auto) a potom by som zase investoval celý kolotoč..rozvody, brzdy, FAP..atd.. Na mojej C5 sa toho nebudem musie chyta dalích 200 000km..tak čo je lepia investícia? Kupova nové, u ktoreho ma to vetko čaká..alebo udra staré, ktoré slúi rovnako dobre a komfortne?
To má pravdu, pokud slouí a nejsou na něm úkony za desetitisíce, můe jezdit dál :-). A je jedno, jak je staré, na druhou stranu elektronika prostě stárne a C5 je propikovaná, osobně bych se bál jet s C5 ze začátku výroby na dovču do zahraničí. Ale na denní jedění do práce atd. je to OK :-).
|
|
12.02.2015 14:10 -
Re: Jaké bylo vae předchozí auto před C5?
|
2786203
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
no jasný Delict, ale je taky hranice, kdy se to do provozuschopnýho a spolehlivýho stavu u nevyplatí dostávat. Takový 17tiletý auto jako takový nemá cenu a dávat do něj desetitisíce se prostě nevyplatí, kór dy u jako drobet počítá, e jednou park omladí, tak třeba neopravuje věci, kerý se jen "vozí" . Jo určo se najde drák, kerej takový investice nemá. Ale třá nechat dělat celolak, to sou vyhozený prachy, pokud to chce mít jako auto na denní pouívání a né mazlíčka.
no jasný Delict, ale je taky hranice, kdy se to do provozuschopnýho a spolehlivýho stavu u nevyplatí dostávat. Takový 17tiletý auto jako takový nemá cenu a dávat do něj desetitisíce se prostě nevyplatí, kór dy u jako drobet počítá, e jednou park omladí, tak třeba neopravuje věci, kerý se jen "vozí" ;-) . Jo určo se najde drák, kerej takový investice nemá. Ale třá nechat dělat celolak, to sou vyhozený prachy, pokud to chce mít jako auto na denní pouívání a né mazlíčka.
|
|
12.02.2015 20:14 -
Re: Jaké bylo vae předchozí auto před C5?
|
2786306
|
|
Tomi2002
|
|
|
Prvé rodinné bol Fiat 125p, ale to som sa iba vozil ako spolujazdec a na dvore skúal odpichy z miesta, potom dlho Fiat Uno a skutočne prvé moje Xsara 2,0 HDi a teraz C5. Pri Xsare som mal pocit, e je to neskutočne komfortný podvozok oproti sluobným VAG, no keď prila C5, ako jeden kolega povedal, to normalne nič neciti, iadnu dieru
Prvé rodinné bol Fiat 125p, ale to som sa iba vozil ako spolujazdec a na dvore skúal odpichy z miesta, potom dlho Fiat Uno a skutočne prvé moje Xsara 2,0 HDi a teraz C5. Pri Xsare som mal pocit, e je to neskutočne komfortný podvozok oproti sluobným VAG, no keď prila C5, ako jeden kolega povedal, to normalne nič neciti, iadnu dieru :palec
|
|
13.02.2015 12:17 -
Re: Jaké bylo vae předchozí auto před C5?
|
2786438
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Presne to idem spravi s mojou C5..teraz dostala komplet brzdy, rozvody, ..dostane vyfuk z 2.0 hdi, a casom celolak.. stojí to cca 800-900 .. stale som hlboko pod cenou C5 2 alebo C5 x7
Pre mna auto končí ked cena opráv presiahne nie jeho cenu, ale cenu jeho praktickosti, komfortu a pouitelnosti. Napr keby bola zhnitá kasna, motor na kúsky..ale s takymito extremami som sa u citronov nestretol zatial.
Presne to idem spravi s mojou C5..teraz dostala komplet brzdy, rozvody, ..dostane vyfuk z 2.0 hdi, a casom celolak.. stojí to cca 800-900 .. stale som hlboko pod cenou C5 2 alebo C5 x7
Pre mna auto končí ked cena opráv presiahne nie jeho cenu, ale cenu jeho praktickosti, komfortu a pouitelnosti. Napr keby bola zhnitá kasna, motor na kúsky..ale s takymito extremami som sa u citronov nestretol zatial.
|
|
| |
|
|