Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / prve chyby
|< < 1 2 3 4 > >|
02.10.2009 12:53 - Re: prve chyby 1106904
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Děkuji za definování táhla. Takže nyní předpokládám, že bude určitě vhodné to spravit....

02.10.2009 12:55 - Re: prve chyby 1106906
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak chces plny vykon motora tak ano

02.10.2009 12:58 - Re: prve chyby 1106909
drobec
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 214

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ak chces plny vykon motora tak ano


resp. ak chces mat vykon motora ked ho potrebujes ty a nie hocikedy sam od seba.
podotazka na ostatnych.. je to tiahlo pricinou aj toho samozosliapnutia pedala alebo tam je nejaky dalsi problem?

02.10.2009 14:05 - Re: prve chyby 1106918
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
Nebude, ak sa fyzicky pedal dostal na podlahu je to problem ciste mechanicky ... nieco s pedalom, bowdenom ...

02.10.2009 14:17 - Re: prve chyby 1106920
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
neni pedal elektronickej bez bowdenu ?

02.10.2009 14:37 - Re: prve chyby 1106921
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
C5 1 ma kratky bowden a pak snimac
C5 2 ma snimac priamo na pedale
a c5 3 ma buhvi co, mozna kameru co hlida co dela ridic s nohou

edit: a jeste doplneni, nektere C5 1 maju taktiez snimac priamo na pedale ...

02.10.2009 15:00 - Re: prve chyby 1106922
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jojo vetsinou bowden maji automaty kvuli kickdownu

02.10.2009 16:47 - Re: prve chyby 1106932
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak už vím, kde jsem viděl to samé co se stalo mě. Od člena s nickem "Assasin" jsem našel 2 fotky v jeho profilu (kategorie motor) a 1 fotku "opravy" táhla v sekci Galerie/Technika. Takže to mám nyní opraveno jako on.... tady je jeho fotka : .link.

02.10.2009 17:24 - Re: prve chyby 1106934
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Jirka - ano to je univerzalna oprava, aj ja to tak mam (este od povodneho majitela)

inak aj ja mam lanko a snimac v motorovom priestore, skor som si to spajal z vyvojom ze pedal je bez lanka az od vyssich rocnikov (darca 2003 mal tiez lanko, stano1 - 2004 ma uz pedal priamo)

21.11.2009 06:47 - Re: prve chyby 1428282
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Přesně jako JirkaŘ. Měl jsem auto asi týden a v Praze v koloně jsem sundal nohu z plynu a auto vyrazilo. Včas jsem šlápl spojku a motor samozřejmě řval. Než jsem špičkou boty zezpodu podebral pedál, tak to byl docela stres. No a dostal se pod kobereček, který se sám trvale posunuje dopředu. Tak jsem kobereček poctivě narval na trn u sedačky.
Každé auto má své mouchy a toto může být dost o ústa. U jiných aut jsem se stím nesetkal, ale tady má ten gumový kobereček tak blbý tvar a tak blbý tlustý rantl, že se to nabízí samo. Výhledově tam dám něco hezčího, zatím mi to drží.
Jo a jak psáno výše - vypnout v takové situaci klíček - to není zrovna dobře. Rozzuřený kompresor se snaží natlakovat vypnutý motor a to mu nedělá dobře - je to i v návodu - před vypnutím motoru mít volnoběh.

23.11.2009 07:42 - Re: prve chyby 1428342
VasekR
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
To ovladani delky saciho potrubi odejde snad u všech. Je to jen tak nastrceny a to se za cas "vymele". Taky jsem to pridelal dratem, neni to skoro videt az pri blizsim ohledani a funguje uz asi 3/4 roku bezvadne. Ale vykon motoru to ovlivni jako blazen.
rikal jsem si ze je divne, ze se auto nechce vytacet a ze u 3-3500 uz nema zadnou silu a 4 tisice byly maximalni otacky i kdyz je psanych snad 5100. No pak jsem si toho nahodou vsiml a neveril jsem jak auto ozilo. Takze komu se zda ze auto v otackach nejede tak at se mrkne na to tahlo.

23.11.2009 18:55 - Re: prve chyby 1428432
Foxxxx
Město: Žihle, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 32
99 Poslat soukromou zprávu
Možná trochu diletantská připomínka.......předpokládám, že je to pouze u nafáků, nebo snad ne?

23.11.2009 19:03 - Re: prve chyby 1428437
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je to len u 2.2HDi

23.11.2009 19:25 - Re: prve chyby 1428444
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
To VasekR - kde se co upravuje? Já mám motor živý dost, ale někde jsem zahlédl návod na lepší uchycení bowdenu někde za deklem elktroniky v motorovém prostoru, ale už nevím kde.

24.11.2009 12:07 - Re: prve chyby 1428482
VasekR
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
no ty asi myslis uchyceni bowdenu plynu. No to se ma po nejakem case prekontrolovat. Preci jen se to vytahava. Jinak lepe to podle me uchytit nejde. Pze vic plynu nez 100% nepridas.
Ja mluvil hlavne o tom tahle co reguluje delku saciho potrubi. To kdyz prestane chodit tak motor ve vyssich otackach uplne ztrati silu. Ja jsem si toho vubec nevsiml. Pze motor zbytecne netocim. Ale zdalo se mi to divne podle udaju. Potom jsem to tahlo opravil a vysledek je strasne poznat.

24.11.2009 16:37 - Re: prve chyby 1428499
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
To VašekR: Díky, jasné. Měl jsem benzín vectru a tam byl taky jakýsi šnek na sacím potrubí pro vyrovnání křivky kroutícího momentu. U C5 mne výrazně více tlačí plyn do chodidla, ale to není vada, asi je to normální - aspoň to člověka nabádá k úsporné jízdě.
U 2.2HDI je maximum výkonu na 4000, ale kolik je přípustné maximum otáček nebo na kolik je nastaven omezovač - to jsem nenašel ani v TP. Obecně je u C5 neštěstí, že otáčkoměr je pro traktory a benzíny stejný bez označení maxima pro konkrétní provedení - ale s tím nic nenaděláme.

24.11.2009 16:52 - Re: prve chyby 1428500
VasekR
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
není to tam uvedene. Ale maximalni otacky jsou nekde okolo 5100 ot/min je to v emisni knizecce. Tam jsou emise merene v maximalnich otackach nebo tak nejak. A k 5 tisicum to ted dostanu. I kdyz na ropaka je to az moc a ten zvuk je opravdu nezdravy
Jinak ze by sel plyn nejak extra tezce mi neprijde. Mozna by to chtelo u tebe promaznout, nevim. Ale je to zase dobre ze ji clovek moc neslape to je pravda

26.11.2009 16:21 - Re: prve chyby 1428613
dedek
Město: Jeneč, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 40
99 Poslat soukromou zprávu

Výkonové otáčky jsou 4000,pak to už nemá význam trápit,je tam omezovač,ve verzi automat na 4300-4650,dle typu ŘJ

26.11.2009 21:25 - Re: prve chyby 1428625
VasekR
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 33
99 Poslat soukromou zprávu
jj, svata pravda.. ja mam manual.. omezovac je neco okolo 5100. Jinak nad 4 to vazne nema cenu. Ale bez ovladace ty delky sani to je citit i do tech 4....

04.10.2010 21:31 - Re: prve chyby 2357675
Matt
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 54

99 Poslat soukromou zprávu
Darja napsal(a):
add špinavé pásy tak jsem se dneska pověnovala interiéru. Pásy jsem nedemontovala (lenost ), vzala jsem dva kolíčky, pás výtáhla, skřípla, aby mi neutíkal.Pak jsem ho vzala cilitem bang na mastnou špínu a dala odmočit do kyblíku s horkou jarovou vodou. Po chvilce jsem to vzala kartáčem... pěkný humus z toho šel Pak jsem ho nechala uschnout hozený přes dveře řidiče... a pecka Teď se jen dokopat na ten spolujezdcův... P.S. i se zlepšilo navíjení, možná po vyčistění vnitřku to půjde ještě lépe


Podobný problém s pásmi som mal vo svojom predchádzajúcom aute (VW Passat B5). Vyriešil som to spôsobom "Darje" podobným Už mi liezlo na nervy pri každom vystupovaní z auta ich napráva.

Najskôr som sprejom na čistenie čalúnenia vyčistil oba predné pásy (človeku sa ani veri nechce aká bola tá pena špinavá, ako vytiahla ten bordel z pásov) a po ich preschnutí som ich nastriekal impregnačným sprejom, ktorý používam na softshellové bundy. Po tejto akcii pásy fungovali o 200% lepšie

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator