| | |
02.10.2009 12:53 -
Re: prve chyby
|
1106904
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Děkuji za definování táhla. Take nyní předpokládám, e bude určitě vhodné to spravit....
Děkuji za definování táhla. Take nyní předpokládám, e bude určitě vhodné to spravit....
|
|
02.10.2009 12:55 -
Re: prve chyby
|
1106906
|
|
jumep
|
|
|
ak chces plny vykon motora tak ano
ak chces plny vykon motora tak ano :)
|
|
02.10.2009 14:05 -
Re: prve chyby
|
1106918
|
|
tief
|
|
|
Nebude, ak sa fyzicky pedal dostal na podlahu je to problem ciste mechanicky ... nieco s pedalom, bowdenom ...
Nebude, ak sa fyzicky pedal dostal na podlahu je to problem ciste mechanicky ... nieco s pedalom, bowdenom ...
|
|
02.10.2009 14:17 -
Re: prve chyby
|
1106920
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
neni pedal elektronickej bez bowdenu ?
neni pedal elektronickej bez bowdenu ?
|
|
02.10.2009 14:37 -
Re: prve chyby
|
1106921
|
|
tief
|
|
|
C5 1 ma kratky bowden a pak snimac
C5 2 ma snimac priamo na pedale
a c5 3 ma buhvi co, mozna kameru co hlida co dela ridic s nohou
edit: a jeste doplneni, nektere C5 1 maju taktiez snimac priamo na pedale ...
C5 1 ma kratky bowden a pak snimac
C5 2 ma snimac priamo na pedale
a c5 3 ma buhvi co, mozna kameru co hlida co dela ridic s nohou :-D :-D
edit: a jeste doplneni, nektere C5 1 maju taktiez snimac priamo na pedale ...
|
|
02.10.2009 15:00 -
Re: prve chyby
|
1106922
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jojo vetsinou bowden maji automaty kvuli kickdownu
jojo vetsinou bowden maji automaty kvuli kickdownu
|
|
02.10.2009 16:47 -
Re: prve chyby
|
1106932
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Tak u vím, kde jsem viděl to samé co se stalo mě. Od člena s nickem "Assasin" jsem nael 2 fotky v jeho profilu (kategorie motor) a 1 fotku "opravy" táhla v sekci Galerie/Technika. Take to mám nyní opraveno jako on.... tady je jeho fotka : .link.
Tak u vím, kde jsem viděl to samé co se stalo mě. Od člena s nickem "Assasin" jsem nael 2 fotky v jeho profilu (kategorie motor) a 1 fotku "opravy" táhla v sekci Galerie/Technika. Take to mám nyní opraveno jako on.... :-)))) :-d tady je jeho fotka : http://www.c5club.cz/showpic.php?cc=17050281&cmain=17050281&oid=84717156&clang=cz
|
|
02.10.2009 17:24 -
Re: prve chyby
|
1106934
|
|
jumep
|
|
|
Jirka - ano to je univerzalna oprava, aj ja to tak mam (este od povodneho majitela)
inak aj ja mam lanko a snimac v motorovom priestore, skor som si to spajal z vyvojom ze pedal je bez lanka az od vyssich rocnikov (darca 2003 mal tiez lanko, stano1 - 2004 ma uz pedal priamo)
Jirka - ano to je univerzalna oprava, aj ja to tak mam (este od povodneho majitela)
inak aj ja mam lanko a snimac v motorovom priestore, skor som si to spajal z vyvojom ze pedal je bez lanka az od vyssich rocnikov (darca 2003 mal tiez lanko, stano1 - 2004 ma uz pedal priamo)
|
|
21.11.2009 06:47 -
Re: prve chyby
|
1428282
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Přesně jako JirkaŘ. Měl jsem auto asi týden a v Praze v koloně jsem sundal nohu z plynu a auto vyrazilo. Včas jsem lápl spojku a motor samozřejmě řval. Ne jsem pičkou boty zezpodu podebral pedál, tak to byl docela stres. No a dostal se pod kobereček, který se sám trvale posunuje dopředu. Tak jsem kobereček poctivě narval na trn u sedačky.
Kadé auto má své mouchy a toto můe být dost o ústa. U jiných aut jsem se stím nesetkal, ale tady má ten gumový kobereček tak blbý tvar a tak blbý tlustý rantl, e se to nabízí samo. Výhledově tam dám něco hezčího, zatím mi to drí.
Jo a jak psáno výe - vypnout v takové situaci klíček - to není zrovna dobře. Rozzuřený kompresor se snaí natlakovat vypnutý motor a to mu nedělá dobře - je to i v návodu - před vypnutím motoru mít volnoběh.
Přesně jako JirkaŘ. Měl jsem auto asi týden a v Praze v koloně jsem sundal nohu z plynu a auto vyrazilo. Včas jsem lápl spojku a motor samozřejmě řval. Ne jsem pičkou boty zezpodu podebral pedál, tak to byl docela stres. No a dostal se pod kobereček, který se sám trvale posunuje dopředu. Tak jsem kobereček poctivě narval na trn u sedačky.
Kadé auto má své mouchy a toto můe být dost o ústa. U jiných aut jsem se stím nesetkal, ale tady má ten gumový kobereček tak blbý tvar a tak blbý tlustý rantl, e se to nabízí samo. Výhledově tam dám něco hezčího, zatím mi to drí.
Jo a jak psáno výe - vypnout v takové situaci klíček - to není zrovna dobře. Rozzuřený kompresor se snaí natlakovat vypnutý motor a to mu nedělá dobře - je to i v návodu - před vypnutím motoru mít volnoběh.
|
|
23.11.2009 07:42 -
Re: prve chyby
|
1428342
|
|
VasekR
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
To ovladani delky saciho potrubi odejde snad u vech. Je to jen tak nastrceny a to se za cas "vymele". Taky jsem to pridelal dratem, neni to skoro videt az pri blizsim ohledani a funguje uz asi 3/4 roku bezvadne. Ale vykon motoru to ovlivni jako blazen.
rikal jsem si ze je divne, ze se auto nechce vytacet a ze u 3-3500 uz nema zadnou silu a 4 tisice byly maximalni otacky i kdyz je psanych snad 5100. No pak jsem si toho nahodou vsiml a neveril jsem jak auto ozilo. Takze komu se zda ze auto v otackach nejede tak at se mrkne na to tahlo.
To ovladani delky saciho potrubi odejde snad u vech. Je to jen tak nastrceny a to se za cas "vymele". Taky jsem to pridelal dratem, neni to skoro videt az pri blizsim ohledani a funguje uz asi 3/4 roku bezvadne. Ale vykon motoru to ovlivni jako blazen.
rikal jsem si ze je divne, ze se auto nechce vytacet a ze u 3-3500 uz nema zadnou silu a 4 tisice byly maximalni otacky i kdyz je psanych snad 5100. No pak jsem si toho nahodou vsiml a neveril jsem jak auto ozilo. Takze komu se zda ze auto v otackach nejede tak at se mrkne na to tahlo. :-)
|
|
23.11.2009 18:55 -
Re: prve chyby
|
1428432
|
|
Foxxxx
|
Město: ihle, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Moná trochu diletantská připomínka.......předpokládám, e je to pouze u nafáků, nebo snad ne?
Moná trochu diletantská připomínka.......předpokládám, e je to pouze u nafáků, nebo snad ne?
|
|
23.11.2009 19:03 -
Re: prve chyby
|
1428437
|
|
jumep
|
|
|
je to len u 2.2HDi
je to len u 2.2HDi
|
|
23.11.2009 19:25 -
Re: prve chyby
|
1428444
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To VasekR - kde se co upravuje? Já mám motor ivý dost, ale někde jsem zahlédl návod na lepí uchycení bowdenu někde za deklem elktroniky v motorovém prostoru, ale u nevím kde.
To VasekR - kde se co upravuje? Já mám motor ivý dost, ale někde jsem zahlédl návod na lepí uchycení bowdenu někde za deklem elktroniky v motorovém prostoru, ale u nevím kde.
|
|
24.11.2009 12:07 -
Re: prve chyby
|
1428482
|
|
VasekR
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
no ty asi myslis uchyceni bowdenu plynu. No to se ma po nejakem case prekontrolovat. Preci jen se to vytahava. Jinak lepe to podle me uchytit nejde. Pze vic plynu nez 100% nepridas.
Ja mluvil hlavne o tom tahle co reguluje delku saciho potrubi. To kdyz prestane chodit tak motor ve vyssich otackach uplne ztrati silu. Ja jsem si toho vubec nevsiml. Pze motor zbytecne netocim. Ale zdalo se mi to divne podle udaju. Potom jsem to tahlo opravil a vysledek je strasne poznat.
no ty asi myslis uchyceni bowdenu plynu. No to se ma po nejakem case prekontrolovat. Preci jen se to vytahava. Jinak lepe to podle me uchytit nejde. Pze vic plynu nez 100% nepridas.
Ja mluvil hlavne o tom tahle co reguluje delku saciho potrubi. To kdyz prestane chodit tak motor ve vyssich otackach uplne ztrati silu. Ja jsem si toho vubec nevsiml. Pze motor zbytecne netocim. Ale zdalo se mi to divne podle udaju. Potom jsem to tahlo opravil a vysledek je strasne poznat.
|
|
24.11.2009 16:37 -
Re: prve chyby
|
1428499
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To VaekR: Díky, jasné. Měl jsem benzín vectru a tam byl taky jakýsi nek na sacím potrubí pro vyrovnání křivky kroutícího momentu. U C5 mne výrazně více tlačí plyn do chodidla, ale to není vada, asi je to normální - aspoň to člověka nabádá k úsporné jízdě.
U 2.2HDI je maximum výkonu na 4000, ale kolik je přípustné maximum otáček nebo na kolik je nastaven omezovač - to jsem nenael ani v TP. Obecně je u C5 netěstí, e otáčkoměr je pro traktory a benzíny stejný bez označení maxima pro konkrétní provedení - ale s tím nic nenaděláme.
To VaekR: Díky, jasné. Měl jsem benzín vectru a tam byl taky jakýsi nek na sacím potrubí pro vyrovnání křivky kroutícího momentu. U C5 mne výrazně více tlačí plyn do chodidla, ale to není vada, asi je to normální - aspoň to člověka nabádá k úsporné jízdě.
U 2.2HDI je maximum výkonu na 4000, ale kolik je přípustné maximum otáček nebo na kolik je nastaven omezovač - to jsem nenael ani v TP. Obecně je u C5 netěstí, e otáčkoměr je pro traktory a benzíny stejný bez označení maxima pro konkrétní provedení - ale s tím nic nenaděláme.
|
|
24.11.2009 16:52 -
Re: prve chyby
|
1428500
|
|
VasekR
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
není to tam uvedene. Ale maximalni otacky jsou nekde okolo 5100 ot/min je to v emisni knizecce. Tam jsou emise merene v maximalnich otackach nebo tak nejak. A k 5 tisicum to ted dostanu. I kdyz na ropaka je to az moc a ten zvuk je opravdu nezdravy
Jinak ze by sel plyn nejak extra tezce mi neprijde. Mozna by to chtelo u tebe promaznout, nevim. Ale je to zase dobre ze ji clovek moc neslape to je pravda
není to tam uvedene. Ale maximalni otacky jsou nekde okolo 5100 ot/min je to v emisni knizecce. Tam jsou emise merene v maximalnich otackach nebo tak nejak. A k 5 tisicum to ted dostanu. I kdyz na ropaka je to az moc a ten zvuk je opravdu nezdravy :-D
Jinak ze by sel plyn nejak extra tezce mi neprijde. Mozna by to chtelo u tebe promaznout, nevim. Ale je to zase dobre ze ji clovek moc neslape to je pravda :-D
|
|
26.11.2009 16:21 -
Re: prve chyby
|
1428613
|
|
dedek
|
Město: Jeneč, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Výkonové otáčky jsou 4000,pak to u nemá význam trápit,je tam omezovač,ve verzi automat na 4300-4650,dle typu ŘJ
Výkonové otáčky jsou 4000,pak to u nemá význam trápit,je tam omezovač,ve verzi automat na 4300-4650,dle typu ŘJ:palec
|
|
26.11.2009 21:25 -
Re: prve chyby
|
1428625
|
|
VasekR
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
jj, svata pravda.. ja mam manual.. omezovac je neco okolo 5100. Jinak nad 4 to vazne nema cenu. Ale bez ovladace ty delky sani to je citit i do tech 4....
jj, svata pravda.. ja mam manual.. omezovac je neco okolo 5100. Jinak nad 4 to vazne nema cenu. Ale bez ovladace ty delky sani to je citit i do tech 4....
|
|
04.10.2010 21:31 -
Re: prve chyby
|
2357675
|
|
Matt
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Darja napsal(a): add pinavé pásy tak jsem se dneska pověnovala interiéru. Pásy jsem nedemontovala (lenost ), vzala jsem dva kolíčky, pás výtáhla, skřípla, aby mi neutíkal.Pak jsem ho vzala cilitem bang na mastnou pínu a dala odmočit do kyblíku s horkou jarovou vodou. Po chvilce jsem to vzala kartáčem... pěkný humus z toho el Pak jsem ho nechala uschnout hozený přes dveře řidiče... a pecka Teď se jen dokopat na ten spolujezdcův... P.S. i se zlepilo navíjení, moná po vyčistění vnitřku to půjde jetě lépe
Podobný problém s pásmi som mal vo svojom predchádzajúcom aute (VW Passat B5). Vyrieil som to spôsobom "Darje" podobným U mi liezlo na nervy pri kadom vystupovaní z auta ich napráva.
Najskôr som sprejom na čistenie čalúnenia vyčistil oba predné pásy (človeku sa ani veri nechce aká bola tá pena pinavá, ako vytiahla ten bordel z pásov) a po ich preschnutí som ich nastriekal impregnačným sprejom, ktorý pouívam na softshellové bundy. Po tejto akcii pásy fungovali o 200% lepie
add pinavé pásy tak jsem se dneska pověnovala interiéru. Pásy jsem nedemontovala (lenost :-)) ), vzala jsem dva kolíčky, pás výtáhla, skřípla, aby mi neutíkal.Pak jsem ho vzala cilitem bang na mastnou pínu a dala odmočit do kyblíku s horkou jarovou vodou. Po chvilce jsem to vzala kartáčem... pěkný humus z toho el :-o Pak jsem ho nechala uschnout hozený přes dveře řidiče... a pecka:-d Teď se jen dokopat na ten spolujezdcův... :-) P.S. i se zlepilo navíjení, moná po vyčistění vnitřku to půjde jetě lépe :-)
Podobný problém s pásmi som mal vo svojom predchádzajúcom aute (VW Passat B5). Vyrieil som to spôsobom "Darje" podobným :-) U mi liezlo na nervy pri kadom vystupovaní z auta ich napráva.
Najskôr som sprejom na čistenie čalúnenia vyčistil oba predné pásy (človeku sa ani veri nechce aká bola tá pena pinavá, ako vytiahla ten bordel z pásov) a po ich preschnutí som ich nastriekal impregnačným sprejom, ktorý pouívam na softshellové bundy. Po tejto akcii pásy fungovali o 200% lepie ;-)
|
|
| |
|
|