Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / prve chyby
1 2 3 4 > >|
19.01.2008 15:19 - prve chyby 167141
petrik1
Město: LV, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 51
99 Poslat soukromou zprávu
Zacal som dnes prezerat karu v garazi a skusal som riesit par veci co som este objavil pri ceste domov. Bezpecnostne pasy slabo navyjaju, resp. nenavyjaju, lebo im treba pomoct pas natlacit spat. Dal som dole spodny aj horny obklad zo stlpika ze pozriem co sa da spravit. Urcite to uz predo mnou pozeral predchadzajuci majitel lebo zanechal stopy po montazi. Chcem uplne vybrat von navijak pasov von, mozem odpojit ten konektor co ide na pyrotechnicky predpinac? Akumulator pred tym odpojim. Dufam ze sa bude dat vyriesit silnejsie navyjanie sposobom ako sa to robi u vysavacov ze sa pruzina pretoci par zavitov. Riesili ste uz takyto problem? Ci by pomohla len vymena celeho navijaca? To radsej asi budem rucne navijat
Dalsi drobnost som nasiel pri prevodovej pake, ked davam spiatocku. Mam tam ten typ kde spiatocku davas vedla jednicky s potiahnutim tej obrucky dohora. Problem je len v tom ze ked vyberiem spiatocku, tak nepadne ta obrucka naspat dole, lebo v hornej casti sa to akoby zadrelo, cize rukou mu musim trocha pomoct. Vyriesit by som to vedel, len neviem dat dole to "madlo" na vrchu co drzis pri radeni. Je tam taky typ, kombinacia kov-plast. Na kove su vygravirovane rychlostne stupne...Akym sposobom ho dam dole bez toho aby som daco nezlomil? Tvari sa to tak ze ta kovova cast akoby sa dala dat dole, ale nechcem to dopredu znasilnovat, mozno mi budete vediet pomoct.
Inac som zistil ze ked som ho nastartoval studeny dnes rano, tak z vyfuku siel dost intenzivny biely dym. Dufam ze to nebude chytene turbo, lebo to by som to auto zobral hned naspat. Myslim si este, ze to moze sposobovat ze predchadzajuci majitel prilieval M2T do nafty ako som uz pisal. Lebo som porovnal s druhou C5 (ten isty motor), ta nedymila vobec. Uvidim ked vyjazdim uplne nadrz a dam uz cistu naftu. Tiez som si vsimol vyrazny rozdiel medzi dobou zhavenia. Moja asi 6sek, otcova asi 3 sek. To mi ale vcera na diagnostike spomynal. To by asi nebol vazny problem vymenit zhaviace sviecky.

Vdaka aj tentokrat za vsetky reakcie.

PS: mam odfotit take blbosti ako som dal dole tie kryty zo stlpika? Myslim ze by som prispel do galerie, len neviem ci niekoho take drobnosti zaujimaju.

19.01.2008 19:58 - Re: prve chyby 167142
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
No tie pásy serú aj mňa, tiež som ich odkrytoval a zase kvôli tej pyrotechnike pekne poskladal. Cez leto som čistil interiér a keď som už bol rozbehnutý tak som tie pásy vypral.(vytiahol kožko sa len dalo, namočil do kýbla zo saponátom a poriadne vykefkoval). Po usušení som zaregistroval zlepšenie, asi sa čistý pás žahšie kĺže cez otvor v stĺpiku. Teraz v zime je to trocha horšie ale zvykol som si a spolujazdcov vždy upozorním aby pás nezabuchli vo dverách. On sa potom sám v priebehu zopár sekúnd navinie. Ak by si sa rozhodol prišponova strunu tak daj vedie ako si dopadol. Ja osobne by som to moc nepreháňal aby potom ten pás moc neškrtil.
S tou spiatočkou to nemusí by problém v páke ale priamo v prevodovke. Od páky ide lanko až do prevodovky kde pohybuje blokovacím mechanizmom. Ten je umiestnený na kryte prevodovky na pravej strane auta. Malo by to by vidie keď dᚠdolu pravé koleso (asi aj podblatník). Je to vlastne pohyblivý kolík na strunke v puzdre a je zaistený jedným šróbikom (M5 alebo M6). Najlepšie by bolo vybra ho von a potom vyskúša kde to lanko drhne. Ak stým vydržíš, tak keď budem kontrolova olej v prevodovke, to nafotím. (totiž ten otvor je celkom vhodný na nalievanie oleja) .
S tým dymom ti moc neporadím ale turbom to asi nebude  Skôr tým či mᚠv aute namontovaný FAP filter alebo nie (u 2.0 HDI staršieho ročníka skôr nie) Ja ho mám a dymí vežmi málo (pravdu povediac, zatiaž som to moc nesledoval).
To dlhšie žhavenie si radšej skonzultuj v servise. Fakt je že ja niekedy ani neviem či žhavil. Trvá to od necelej sekundy do cca 2 sekúnd a motor chytí bez problémov.
PS
Ak tie tvoje obrázky budú dáva zmysel a urobiš to ako návod, tak to určite význam má. Najlepšie bude ak to dohodneš s tiefom.


20.01.2008 10:46 - Re: prve chyby 167143
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj Petriku,

k těm pásům, nejsi jediný, komu se nenavíjejí. Asi každé starší C5 to zlobí. Mě klucí radili nastříkat pás kokpit sprejem, že se pak bude lépe navíjet, ale to mi přijde trošku bláznivé Spíš koupit tepovač na koberce nebo na čalounění a normaláně pás (bez demontáže) s ním vydrbat, alxovi s jeho C5 to pomohlo.
A k těm fotečkám, jako registrovaný uživatel mᚠsvojí fotogalerii v profilu, tam si můžes uploadnout fotečky auta a různých vychytávek, popř. co se ti zlíbí Pokud chces vytvořit nějaký návod, pošli foto mě nebo spíš tiefovi i s komentáři a my to dáme do rubriky návody Myslím, že se hodí každý návod

20.01.2008 18:45 - Re: prve chyby 167144
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1279

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
K pasum.... Jak jiz bylo receno, zkousel jsem pasy take "umyt" s cilem vyresit problem spatne navijejicich pasu. S pasem u ridice jsem si hral skoro dve hodiny, ale vysledek nebyl valny. Cistil jsem takovym jakymsi cisticem na calouneni. Primo na tube byl umisten kartac a z tuby "vylezala" pena. Pouzil jsem vsak kartacek jiny.
Problem se tim vsak nevyresil, pouze se situace velice malo zlepsila. Planuji demontaz a vyprani nekde mimo auto, kde se s tim bude moci lepe manipulovat, pripadne ponorit do nejakeho odmstujiciho pripravku.
Reseni nastrikanim silikonoveho oleje ci pripravku na osetreni interierovych plastu primo na pas se mi nezda vhodne. Slysel jsem sice ze to pomuze, ale dle meho nazoru ne na moc dlouho a na mastny pas se nachyta necistota rychleji.

Podle meho je resenim problemu vycistit vse kudy pas prochazi vcetne samotneho pasu.
Mozna, pokud to je technicky mozne, upravit pruzinu navijeni ....

20.01.2008 21:47 - Re: prve chyby 167145
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
to petrik1 Tu som ti nasiel nakres paky a celeho ovladania rychlosti. Ja som ti pisal konkretne o pozicii 9 .link.


22.01.2008 11:01 - Re: prve chyby 167146
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Jinak s těmi pásy musíme něco vymyslet, včera byl zase přivřen do dveří. Zvláštní, že u BX mě to nikdy nezlobilo

24.01.2008 15:17 - Re: prve chyby 167147
luki2001
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Pat a Mat to popsal přesně. Mám odzkoušeno a funguje to. Zozebíráním nic nevyřešíš. Ztráta času. Je to poddimenzované od výroby. Jen jsem pásy preventivně vyčistil přípravkem na praní interiéru a po vyschnutí jsem aplikoval silikon spray a rozetřel papírovým ubrouskem. Nosím často bílé oblečení a nebyl problém.

25.01.2008 10:08 - Re: prve chyby 167148
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1279

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
vypada to, ze zvolim prozatim postup takovy, ze oba pasy vyperu, jelikoz jsou viditelne spinave a pokud to vyrazne nepomuze, zkusim aplikovat zminovany silikonovy sprej. A uvidime, v nejhorsim potom budu jeste cistit z pasu silikon

25.01.2008 15:05 - Re: prve chyby 167149
luki2001
Město: Trutnov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
silikon ucítiš tak 1 max 2dny

25.01.2008 15:17 - Re: prve chyby 167150
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1279

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
ted jsem presne nepochopil jak to myslis!? Jako ze to bude mit efekt jen na dva dny?

28.01.2008 13:32 - Re: prve chyby 167151
ladav
Město: Praha 21, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 42

99 Poslat soukromou zprávu
Podobné téma se řešilo na citroeny.cz, kdosi tam psal, že v autorizovaném servisu mu pásy postříkali sprejem bez oleje a považovali věc za vyřízenou... Byl tam i název toho spreje...

27.02.2008 06:19 - Re: prve chyby 167152
igok
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 517

VIP Poslat soukromou zprávu
to petrik1. pridal som sem par fotiek blokovanie spiatocky .link.

18.09.2008 20:04 - Re: prve chyby 167153
assasin
Město: Dolne Vestenice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 68

99 Poslat soukromou zprávu
Tá spiatočka sa presne tak isto správa aj na mojom aute. Skúšal som premaza samotný prstenec na páke, ale to vežmi nepomohlo. Čo sa tam dá ešte urobi?

15.10.2008 18:21 - Bezpečnostný pás 167154
assasin
Město: Dolne Vestenice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 68

99 Poslat soukromou zprávu
Musím poveda že ma ten silikón sklamal. Kúpil som sprej označený ako čistý silikón a prestriekal som ten pás tak, že bol mokrý. Kým bol mokrý tak sa to ako tak zlepšilo, ale po dvoch dňoch keď už pás uschol, tak je to tak zle ako to bolo predtým. Neviem teda, kúpil som zlý sprej, alebo nejaký iný nápad na ten nešastný pás?

16.10.2008 06:38 - Re: prve chyby 167155
Růža
Město: Horažďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 281

99 Poslat soukromou zprávu
Nejlevnější je a já to tak dělám, obrnit se trpělivostí a pás vždy podržet než se milostivě nanamotá zpět.

16.10.2008 07:44 - Re: prve chyby 167156
mažóšek
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 38

99 Poslat soukromou zprávu
Jo přesně tak, dycky mu trochu pomůžu a je to

16.10.2008 08:41 - Re: prve chyby 167157
máca
Město: Málkov u Suchomast, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 864

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jo tak to taky provozuju,vždy to netrvá tak dlouho.Když si to tak uvědomuju,dě+lám už to automaticky snad od doby,kdy jsem měla škodovku,to už je pár pátků.

16.10.2008 12:44 - Re: prve chyby 167158
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Nez jsem si na to zvykla, privirala jsem si pas do dveri. Ted proste vim, ze po odpoutani, ho soupnu podel sedacky a on se casem sam navine

17.10.2008 20:14 - Bezpečnostný pás 167159
assasin
Město: Dolne Vestenice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 68

99 Poslat soukromou zprávu
No, na tejto stránke .link. som našiel, že to práve má by silikónový olej, tam bol spomínaný HEKRA, silikonovy olej 400ml kupovaný v Hornbachu. Teraz už neviem, predsa by som len rád ten pás rozbehal, ale neviem či to nebudú zbytočne vyhodené peniaze.

24.11.2008 22:57 - Re: prve chyby 167160
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja som to minule pozeral a pomohlo len obycajnou mokrou handrou zotret tie pasy, cize ked ho vycistim uplne tak bude chodit; teda, odhalil som 3 veci
1. bol povoleny mechanizmus - dotiahol som
2. pas bol navinuty kadetade, rozvinul som uplne a navinul pekne rovno na seba
3. cistou handrou a vodou som ho trocha ocistil
striekat to silikonom je podla mna blbost, ono to prestane chodit pretoze sa to ucapka masnymi prstami a potom ten pas chodi tazko, ked ho vycistis, tak zasa bude chodit ako novy

1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator