| | |
07.05.2008 17:16 -
Kupujeme C5
|
167030
|
|
Darja
|
|
|
Napadlo me vytvorit strucny prehled vseho, na co by si meli lide dat pozor, kdyz kupuji ojetou C5. Jestli mate nekdo nejake postrehy, na co si dat pozor (prosim, nerozvijet debatu o staceni tachometru, v CR je to normalni a jedine, co pomuze je zajet s vozem na diag.), na motor, na interier, na nejake drobnustky, co muzou zneprijemnit zivot.
Co myslite, hodilo by se to?
Napadlo me vytvorit strucny prehled vseho, na co by si meli lide dat pozor, kdyz kupuji ojetou C5. Jestli mate nekdo nejake postrehy, na co si dat pozor (prosim, nerozvijet debatu o staceni tachometru, v CR je to normalni a jedine, co pomuze je zajet s vozem na diag.), na motor, na interier, na nejake drobnustky, co muzou zneprijemnit zivot.
Co myslite, hodilo by se to?
|
|
09.05.2008 18:47 -
Re: Kupujeme C5
|
167031
|
|
radar
|
Město: Řicany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 69 |
|
|
Zdravím vechny Cé5kaře. Jsem krátce zaregistrovaný na tomto webu a dovolte abych připojil pár poznámek k mé osobě. Právě jsem prodal svoji Xantii 1.9 TD a poohlíím se po C5, (take jetě asi nejsem tím úplným členem...)Nebudeu se rozepisovat o problémech se sháněním C5, tím si asi proel kadý z nás, snad vyjma těch co si pořídili funglovku. Proto čerpám informace kde se dá a děkuji vem za rady a připomínky, které se dají tady nalézt. Připojím jen svůj postřech, při objídění prodejců a shánění C5, mám k dispozici Octávku II.1.9(načipovanou). Musím říci, e ten zátah motoru je a bruální, ale včera jsem se vráti z cesty z Prahy do Liberce a jetě kousek dál a byl jsem vyklepanej jak "retko" S láskou jsem vzpomínal na svoji Xabtii a těím se na konečně svoji C5. Jak prohodila manelka, nic ne houpačka Citroen v rodině nebude... U se těím jak si nalepím krásný logo C5 clubu.P.S. NEVÍTE NĚKDO O NĚJAKÝ SLUNÝ C5 HDI ?
Zdravím vechny Cé5kaře. Jsem krátce zaregistrovaný na tomto webu a dovolte abych připojil pár poznámek k mé osobě. Právě jsem prodal svoji Xantii 1.9 TD a poohlíím se po C5, (take jetě asi nejsem tím úplným členem...)Nebudeu se rozepisovat o problémech se sháněním C5, tím si asi proel kadý z nás, snad vyjma těch co si pořídili funglovku. Proto čerpám informace kde se dá a děkuji vem za rady a připomínky, které se dají tady nalézt. Připojím jen svůj postřech, při objídění prodejců a shánění C5, mám k dispozici Octávku II.1.9(načipovanou). Musím říci, e ten zátah motoru je a bruální, ale včera jsem se vráti z cesty z Prahy do Liberce a jetě kousek dál a byl jsem vyklepanej jak "retko" S láskou jsem vzpomínal na svoji Xabtii a těím se na konečně svoji C5. Jak prohodila manelka, nic ne houpačka Citroen v rodině nebude... U se těím jak si nalepím krásný logo C5 clubu.P.S. NEVÍTE NĚKDO O NĚJAKÝ SLUNÝ C5 HDI ?
|
|
17.07.2008 18:18 -
Re: Kupujeme C5
|
167032
|
|
horal
|
Město: Valaské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Taky jsem sedm let jezdil s Xantií 1.9 SD a přeel jsem na C5. Protoe to bylo daleko od domova, rada vzít si automechanika nebyla proveditelná. Těch rad na co se podívat je určitě mnoho - dobré je mrknout na stránky Xantiaklubu .link.
Po své draze zaplacené zkuenosti doporučuji dobře prozkoumat chování auta při pomalém rozjezdu auta hlavně na jedničku a při couvání. Poměrně nenápadné vibrace (připomínající excentricky uloenou lamelu spojky) signalizují, e tzv. dvouhmotnostní setrvačník (který se montuje do HDi určitě, moná i do benziňáků) je zřejmě na konci ivota. A to kotuje cca 10 - 15 000, no a kdy u máte převodovku venku, tak přece dáte novou kompletní spojku. No a s prací jste na cca 25 000 - 30 000 a to u velmi dobré a poměrně levné firmy.
Také koukněte pod plastový kryt hlavy, zda těsní o-krouky vratného potrubí nafty od vstřikovačů. Jinak vám teče nafta nenápadně mimo do motoru také PO MOTORU. A protoe tam je docela horko, mění se nafta pomalu v dehet, ani by člověk na motoru něco mimo kryty pozoroval.
Není marné také kouknout na palubní počítač, co třeba spotřeba paliva za poslední období ( pokud jej původní majitel nenuloval).
Po vech nepříjemných překvapeních alespoň jedna dobrá zpráva pro budoucí majitele C5 1,6 HDi : spotřeba 5 l/ 100 km není nereálná při delích tratích. Při trase Cheb - Opava, po dálnici cca 110-120 km/hod spotřeba 4,57 l/100 km ( 600 km na jeden zátah, tedy ideální podmínky pro motor).
Drím palce novým majitelům a pite své zkuenosti - jsou drahé !
Taky jsem sedm let jezdil s Xantií 1.9 SD a přeel jsem na C5. Protoe to bylo daleko od domova, rada vzít si automechanika nebyla proveditelná. Těch rad na co se podívat je určitě mnoho - dobré je mrknout na stránky Xantiaklubu http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004080201
Po své draze zaplacené zkuenosti doporučuji dobře prozkoumat chování auta při pomalém rozjezdu auta hlavně na jedničku a při couvání. Poměrně nenápadné vibrace (připomínající excentricky uloenou lamelu spojky) signalizují, e tzv. dvouhmotnostní setrvačník (který se montuje do HDi určitě, moná i do benziňáků) je zřejmě na konci ivota. A to kotuje cca 10 - 15 000, no a kdy u máte převodovku venku, tak přece dáte novou kompletní spojku. No a s prací jste na cca 25 000 - 30 000 a to u velmi dobré a poměrně levné firmy.
Také koukněte pod plastový kryt hlavy, zda těsní o-krouky vratného potrubí nafty od vstřikovačů. Jinak vám teče nafta nenápadně mimo do motoru také PO MOTORU. A protoe tam je docela horko, mění se nafta pomalu v dehet, ani by člověk na motoru něco mimo kryty pozoroval.
Není marné také kouknout na palubní počítač, co třeba spotřeba paliva za poslední období ( pokud jej původní majitel nenuloval).
Po vech nepříjemných překvapeních alespoň jedna dobrá zpráva pro budoucí majitele C5 1,6 HDi : spotřeba 5 l/ 100 km není nereálná při delích tratích. Při trase Cheb - Opava, po dálnici cca 110-120 km/hod spotřeba 4,57 l/100 km ( 600 km na jeden zátah, tedy ideální podmínky pro motor).
Drím palce novým majitelům a pite své zkuenosti - jsou drahé !
|
|
18.07.2008 16:38 -
Re: Kupujeme C5
|
167033
|
|
barry
|
Město: Turnov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Já osobně jsem si C5 nael na mobile.de. Po zkuenostech vyčtených na různých fórech jsem se rozhodl neriskovat koupi opravovaného vozu a raději si přivézt sám něco bez zásahu českého "obchodníka s auty". Chce to najít pojízdné auto, dohodnout si s prodejcem obstarání 5ti denní převozní značky (90-100 euro vč. povinného ručení) a dojet se na něj podívat. Zatím jsem na autě nenael nic opravovaného tak aby na to kupující přiel a doma za čas.
Já osobně jsem si C5 nael na mobile.de. Po zkuenostech vyčtených na různých fórech jsem se rozhodl neriskovat koupi opravovaného vozu a raději si přivézt sám něco bez zásahu českého "obchodníka s auty". Chce to najít pojízdné auto, dohodnout si s prodejcem obstarání 5ti denní převozní značky (90-100 euro vč. povinného ručení) a dojet se na něj podívat. Zatím jsem na autě nenael nic opravovaného tak aby na to kupující přiel a doma za čas.
|
|
18.07.2008 18:39 -
Re: Kupujeme C5
|
167034
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
no ja mam jen male zkusenosti mel jsem BX ctyri roky pak jsem mel XM to jsem koupil tak jak bych tu uz dnes neudelal stalo me moc a moc penez az jsem prisel o motor a tak sel do C5 o ktere jsem basnil od doby co ji vyrobyli auto jsem si objednal u dovozce z francie ale po trech mesicich jsem se nedockal chtel jsem ac nejslabsi tak nejspolehlivejsi motor a to 1.6 HDI a tech je po certech malo pokud ma to auto aspon trosku za neco stat jinak jezdim pravidelne liberec (novy bor) Znojmo dvakrat do mesice mimo dalnici a spotreba je take kolem 4.5 litru coz je super jinak s temi tachometry neni to jen domena cechu , nemci to uz delaji take bohuzel i moje auto ma pretoceno a navic mu chybi rok v technicaku podle vyrobce jezdi od cervna 05 a ja mam v technicaku od 3.06 nastesti mi vyjeli v servise zarucni opravy tak vim co vsechno se s autem delo prvni dva roky tedy do cervna 07 pak jakoby ani nebylo nic mene to vypada ze je v poradku i kdyz sem tam je skrabnute ale to francouzi neresi tak asi take nebudu ) jinak naprosta spokojenost, byli doby kdyz nekdo rekl citroen tak bych ho ani neposlouchal az me jednou svezli v BX a od te doby uz nic nez citroen nechci jinak co se tyce tech rad jak a co zkontrolovat je asi dost ale ja nasel se hodne informoval na sdruzeni sova tam to moc hezky popisuji co a jak
no ja mam jen male zkusenosti mel jsem BX ctyri roky pak jsem mel XM to jsem koupil tak jak bych tu uz dnes neudelal stalo me moc a moc penez az jsem prisel o motor a tak sel do C5 o ktere jsem basnil od doby co ji vyrobyli auto jsem si objednal u dovozce z francie ale po trech mesicich jsem se nedockal chtel jsem ac nejslabsi tak nejspolehlivejsi motor a to 1.6 HDI a tech je po certech malo pokud ma to auto aspon trosku za neco stat jinak jezdim pravidelne liberec (novy bor) Znojmo dvakrat do mesice mimo dalnici a spotreba je take kolem 4.5 litru coz je super jinak s temi tachometry neni to jen domena cechu , nemci to uz delaji take bohuzel i moje auto ma pretoceno a navic mu chybi rok v technicaku podle vyrobce jezdi od cervna 05 a ja mam v technicaku od 3.06 nastesti mi vyjeli v servise zarucni opravy tak vim co vsechno se s autem delo prvni dva roky tedy do cervna 07 pak jakoby ani nebylo nic mene to vypada ze je v poradku i kdyz sem tam je skrabnute ale to francouzi neresi tak asi take nebudu :-))) jinak naprosta spokojenost, byli doby kdyz nekdo rekl citroen tak bych ho ani neposlouchal az me jednou svezli v BX a od te doby uz nic nez citroen nechci jinak co se tyce tech rad jak a co zkontrolovat je asi dost ale ja nasel se hodne informoval na sdruzeni sova tam to moc hezky popisuji co a jak
|
|
| |
|
|