| | |
30.03.2011 10:33 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2381282
|
|
new
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Ahojte. Som tu úplne nový. Ja viem, asi iaden prínos, ale dovožte mi niečo napísa na tému "Prečo C5?". 27.12.2010 som uváil, e pod vianočným stromčekom toho moc nebolo a tak som si dňa 29.12.2010 kúpil novučičkú C5 (dostal som zžavu 46% z pôvodnej ceny). Zatiaž som na "Cecilovi" preplával 7200 km a dá sa poveda, e som spokojný. Verte mi, e mám s čím porovnáva. Pred touto C5-kou som mal 3 roky Alpinu B10. Myslím si, e nech je kvalita u Citroenu akákožvek, je to automobilka ktorá si ide svojou cestou a jej autá sa líia. A nepoznám naozaj nikoho, koho by design novej cé päky nenadchol.
Ahojte.;-) Som tu úplne nový. Ja viem, asi iaden prínos, ale dovožte mi niečo napísa na tému "Prečo C5?". 27.12.2010 som uváil, e pod vianočným stromčekom toho moc nebolo a tak som si dňa 29.12.2010 kúpil novučičkú C5 (dostal som zžavu 46% z pôvodnej ceny:-p). Zatiaž som na "Cecilovi" preplával 7200 km a dá sa poveda, e som spokojný. Verte mi, e mám s čím porovnáva. Pred touto C5-kou som mal 3 roky Alpinu B10. Myslím si, e nech je kvalita u Citroenu akákožvek, je to automobilka ktorá si ide svojou cestou a jej autá sa líia. A nepoznám naozaj nikoho, koho by design novej cé päky nenadchol.
|
|
06.06.2011 15:05 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2395230
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Zdravím
Proč C5? Jsem na invalidním vozíku a potřeboval jsem velké auto do kterého se hodně vejde a bude se mi dobře nastupovat a vystupovat. Pro mne jako invalidu je naprosto super e si můu při nastupování z vozíku nebo přelézání na vozík z auta nastavit podvozek jak potřebuji. Dále je to i nádherný tvar a neskutečné pohodlí při jízdě. Jenom koda e si nemohu auto řídit sám a musí ho řídit manelka. Ale i tak jsem s autem zatím spokojen.
Lubo
Zdravím
Proč C5? Jsem na invalidním vozíku a potřeboval jsem velké auto do kterého se hodně vejde a bude se mi dobře nastupovat a vystupovat. Pro mne jako invalidu je naprosto super e si můu při nastupování z vozíku nebo přelézání na vozík z auta nastavit podvozek jak potřebuji. Dále je to i nádherný tvar a neskutečné pohodlí při jízdě. Jenom koda e si nemohu auto řídit sám a musí ho řídit manelka. Ale i tak jsem s autem zatím spokojen.
Lubo
|
|
06.06.2011 21:01 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2395404
|
|
Lubo74
|
Město: Neznaov 48, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k Tourer | Počet příspěvků: 78 |
|
|
Hm to je dobře vymyleny. Ale na C5 se dají hodně otevřít přední dveře e si to ani nemusím nechat upravovat.
Hm to je dobře vymyleny. Ale na C5 se dají hodně otevřít přední dveře e si to ani nemusím nechat upravovat.
|
|
07.06.2011 10:55 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2395624
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Ta fotka co tady dal řepák ukazuje na úpravu vozu, kdy invalidní řidič si sedne za volant a za sebe dá vozík. Nepřekáí tak v pohybu nakládání zadní dveře. = velmi ikovné řeení
Ta fotka co tady dal řepák ukazuje na úpravu vozu, kdy invalidní řidič si sedne za volant a za sebe dá vozík. Nepřekáí tak v pohybu nakládání zadní dveře. = velmi ikovné řeení :palec
|
|
11.07.2011 20:42 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2401344
|
|
webjelen
|
|
|
Zdravím, kdysi jsem měl 120L. Po pár letech jsem "vyenil" tří dveřového P106. Pak přilo první dítě. Kočárek, autosedačka, pes, ena a já. Pak přilo druhé dítě, druhá autosedačka a náhlá potřeba změnit povoz. Kamarád mě lanařil do "oktávky", ale nějak jim nemůu přijít na chu. Dále to měl být Ford Focus, nebo Renault Mégane Grandtour. Pak jsem ovem v autobazaru zahlédl C5-II break a mé srdce tlouklo jen pro něj. Prostě jsem se zamiloval. Prostor, pohodlí, výbava, ale to hlavní karoserie. Nádhera! Kapota by měla viset někde v galerii, jako umělecké dílo! Velkej(C5, 106-malej) má sice pár bolístek, ale usilovně pracuji na jejich odstranění, co mou enu leckdy dohání k árlivosti. A navíc kdy parkuji mezi ostatními "auty" mám chu se jejich majitelů zeptat kam se do tý hračky strkají baterky
Zdravím, kdysi jsem měl 120L. Po pár letech jsem "vyenil" tří dveřového P106. Pak přilo první dítě. Kočárek, autosedačka, pes, ena a já. Pak přilo druhé dítě, druhá autosedačka a náhlá potřeba změnit povoz. Kamarád mě lanařil do "oktávky", ale nějak jim nemůu přijít na chu. Dále to měl být Ford Focus, nebo Renault Mégane Grandtour. Pak jsem ovem v autobazaru zahlédl C5-II break a mé srdce tlouklo jen pro něj. Prostě jsem se zamiloval. Prostor, pohodlí, výbava, ale to hlavní karoserie. Nádhera! Kapota by měla viset někde v galerii, jako umělecké dílo! Velkej(C5, 106-malej) má sice pár bolístek, ale usilovně pracuji na jejich odstranění, co mou enu leckdy dohání k árlivosti. A navíc kdy parkuji mezi ostatními "auty" mám chu se jejich majitelů zeptat kam se do tý hračky strkají baterky:-)
|
|
11.07.2011 20:49 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2401345
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
tak nějak jsem to taky řeil,jen jsem jezdil ve Formanovi.
tak nějak jsem to taky řeil,jen jsem jezdil ve Formanovi.:palec:palec
|
|
12.07.2011 07:02 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2401363
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jsem právě na dovolené v Dolních Albeřicích v Krkonoích. Poslední 3 km silničky jsou totálně rozhadrované. Nic, kde by se auto pokodilo, ale jinak fakt hrůza. S úsměvem sleduji auta vech značek, jak se krokem marně snaí najít nějakou optimální stopu, nejhorí to mají off roadi, ti tam nadskakují, e je drí jen pásy. No a já jedu pohodička, jen tlumené rázy signalizují bídu místní komunikace.
Jsem právě na dovolené v Dolních Albeřicích v Krkonoích. Poslední 3 km silničky jsou totálně rozhadrované. Nic, kde by se auto pokodilo, ale jinak fakt hrůza. S úsměvem sleduji auta vech značek, jak se krokem marně snaí najít nějakou optimální stopu, nejhorí to mají off roadi, ti tam nadskakují, e je drí jen pásy. No a já jedu pohodička, jen tlumené rázy signalizují bídu místní komunikace.
|
|
|
Jervi
|
Město: Kojetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj citroeňáci . Ji pár let vás sleduju . C5 jsem pořídil před esti lety a pak dalí . Ta první trochu zlobila , r.v.2005 , ta druhá r.v. 2008 ji takřka dokonalá . Hodně cestuju a neumím si představit v dané cenové hladině něco srovnatelného , a u komfort , spotřebu nebo design . Teď se chystám na třetí a u se na ni těím .
Ahoj citroeňáci . Ji pár let vás sleduju . C5 jsem pořídil před esti lety a pak dalí . Ta první trochu zlobila , r.v.2005 , ta druhá r.v. 2008 ji takřka dokonalá . Hodně cestuju a neumím si představit v dané cenové hladině něco srovnatelného , a u komfort , spotřebu nebo design . Teď se chystám na třetí a u se na ni těím .
|
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Ahoj Jervi.
Kdy u nás pár let sleduje, tak sis určitě viml, e se tady snaíme udret pořádek tím, e své přízpěvky třídíme a nezakládáme k jednomu tématu více vláken. Proto bys měl svůj první přízpěvek zařadit na patřičné místo. Jsou tu k tvému tématu nejméně dvě vlákna, do kterých by se dal úspěně zařadit a navíc titulek tvého přízpěvku je tak vystihující, e se při hledání čehokoliv okamitě nabídne jako první a jenom tím hledání zkomplikuje. Zkus se trochu zamyslet a přítě přidat přízpěvek do odpovídajícího vlákna.
Tento třeba sem: .link.
nebo sem: .link.
Ahoj Jervi.
Kdy u nás pár let sleduje, tak sis určitě viml, e se tady snaíme udret pořádek tím, e své přízpěvky třídíme a nezakládáme k jednomu tématu více vláken. Proto bys měl svůj první přízpěvek zařadit na patřičné místo. Jsou tu k tvému tématu nejméně dvě vlákna, do kterých by se dal úspěně zařadit a navíc titulek tvého přízpěvku je tak vystihující, e se při hledání čehokoliv okamitě nabídne jako první a jenom tím hledání zkomplikuje. Zkus se trochu zamyslet a přítě přidat přízpěvek do odpovídajícího vlákna.
Tento třeba sem: http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze-o-c5/166393-jak-a-proc-jste-zvolili-c5-%29/9/#last
nebo sem: http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna-ne-technicka-diskuze/1429181-novy-clen/6/
|
|
12.07.2011 22:21 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2401428
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Mikra napsal(a): Ahoj Jervi.
Kdy u nás pár let sleduje, tak sis určitě viml, e se tady snaíme udret pořádek tím, e své přízpěvky třídíme a nezakládáme k jednomu tématu více vláken.... Diky za pripomenuti, chtel jsem napsat to same
Jervi napsal(a): Ahoj citroeňáci . Ji pár let vás sleduju . C5 jsem pořídil před esti lety a pak dalí . Ta první trochu zlobila , r.v.2005 , ta druhá r.v. 2008 ji takřka dokonalá . Hodně cestuju a neumím si představit v dané cenové hladině něco srovnatelného , a u komfort , spotřebu nebo design . Teď se chystám na třetí a u se na ni těím . Vitej na strankach! Priste vice pozornosti pri psani prispevku a zkusit napred hledat, diky
presunuto
Vitej na strankach! Priste vice pozornosti pri psani prispevku a zkusit napred hledat, diky :palec
presunuto
|
|
20.07.2011 14:25 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2402365
|
|
Gunman
|
Město: Lysá nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Proč jsem el do C5?
Hmmm, dobrá otázka... Od prvního auta (tátův Favorit 136 L) přes první vlastní auto (-105 L), první sluební auto (Octávia 1.6/55 kW) první vlastní vůz (Ford Scorpio 2.9 i 24v Cosworth) a dalích ... několik ... aut jsem se letos koncem dubna dostal do situace, kdy jsem potřeboval "nové" auto. Jeliko jsem s Peugeotem 407 2.0 HDI+6°AT mel najetých velmi spokojených +-175.000 km, volba byla jasná. Bude to opět Paoutík, opět vrcholová výbava, opět 2.0 HDI/100 kW + vynikající 6°AT Aisin - a jak jsem si řekl, tak jsem to i udělal. Od člověka, jen se pak stal mým známým, jsem koupil své autí v "prudce elegantní " barvě kozí moči a byl vcelku velmi spokojen.
Ovem má spokojenost byla toliko dočasná a trvala pouze do 20. června, kdy se mi do auta podíval jeden ikovnej a zvědavej doveda. Jeliko já stál před přechodem, přede mnou jetě jedno auto a ten dotyčný ikula jel v tahači a měl za sebou přivěenou cisternu... tak auto bylo na mraky a já naklepanej jak vídeňský řízek.
Take nové shánění - leč tentokráte nekorunované poadovaným výsledkem, jeliko Paoutík v podobné výbavě, podobném nájezdu a rozumné ceně prostě nebyl. nebyl, nebyl ... a NEBYL. Tak jsem se chvíli rozhlíel i jinde, uvaoval o dalích alternativách (Alfa Romeo 159 STW, Citroën C5, Renault Laguna, Saab 9-3 či 9-5 nebo Volvo V 70), ve samozřejmě v definici combi, AT převodovka a dízl motor. Z těchto poadavků bych byl ochoten ustoupit jenom v případě Jaguaru S-Type nebo X-Type, protoe to jsou vozy s velikou duí a převelikou nádherou. Vyadují ovem také vyí servisní náklady /kdo chce míti opici, musí mít i na banány) a kdy jsem si pozjioval informace a zkuenosti na "několik" dostupných Jaguar servisů, zaskřípěl jsem zuby, zatřásl pěstí, zatlačil slzu a na Jaga alespoň prozatím rezignoval.
OK, take Jaguár ne - a co tedy ano? Postupně jsem filtroval nabídku na českém trhu, předběně si zarezervoval prohlídku u dvou Lagun, a se mi začátkem července ozval kamarád, e by věděl o jedné jisté C5, nejnovějí (tedy 2.) generace, přesně v takové výbavě, jakou chci, která by navíc byla za vcelku zkousnutelnou cenu.
Po krátké diskusi s přítelkyní, kdy během 3 dnů od názoru "bílé auto? No miláčku, ty jsi se zbláznil. Bílá se k Tobě vůbec nehodí. Tím jezdí jenom namachovaní frajírci, fotbalisti a podobní debilové" přela k dojmu, e "ale ta C5 skutečně vypadá moc dobře". No a tyto krajní názory (včetně několika mezipoloh) průběně měnila a prohazovala.
Nakonec (po jistém drobném nátlaku z mé strany, který zahrnoval 100 wattové árovky, pouta, elektrické oky, několik jezdeckých bičíků, hojnost zmrzliny, drbání na zádech a podobné argumenty ) seznala, e bude lepí to rozhodnuté nechat na mně - a já se tedy rozhodnul pro tu C5.
A po cca 900 kilometrech, které jsem absolvoval v průběhu prvních dvou dnů po koupi jsem rád, e jsem se rozhodnul správně, protoe C5 je skutečně velmi příjemný vůz. Abych parafrázoval Jeremyho Clarksona z Top Gearu, mám takový dojem, e tohle auto vymysleli, vyvinuli a vyrobili přesně pro mne. Prostě si v Citroën Automobilles kdesi v na Boullevard du Victor Hugo, Neuilly-Sur-Seine jednoho dne řekli, e udělají radost jednomu asymetrickému Čechoslovákovi (asi dva metry do výky, asi jeden metrický cent na váhu) a udělají jedno auto speciálně pro něj. A i oni, jak řekli, tak udělali - a já jim za to děkuji, protoe se jim to skutečně povidlo... tedy povedlo.
Tjádydádydádydádydá - a to je ve přátelé, alespoň prozatím
Proč jsem el do C5?
Hmmm, dobrá otázka... Od prvního auta (tátův Favorit 136 L) přes první vlastní auto (-105 L), první sluební auto (Octávia 1.6/55 kW) první vlastní vůz (Ford Scorpio 2.9 i 24v Cosworth) a dalích ... několik ... aut jsem se letos koncem dubna dostal do situace, kdy jsem potřeboval "nové" auto. Jeliko jsem s Peugeotem 407 2.0 HDI+6°AT mel najetých velmi spokojených +-175.000 km, volba byla jasná. Bude to opět Paoutík, opět vrcholová výbava, opět 2.0 HDI/100 kW + vynikající 6°AT Aisin - a jak jsem si řekl, tak jsem to i udělal. Od člověka, jen se pak stal mým známým, jsem koupil své autí v "prudce elegantní " barvě kozí moči :-) a byl vcelku velmi spokojen.
Ovem má spokojenost byla toliko dočasná a trvala pouze do 20. června, kdy se mi do auta podíval jeden ikovnej a zvědavej doveda. Jeliko já stál před přechodem, přede mnou jetě jedno auto a ten dotyčný ikula jel v tahači a měl za sebou přivěenou cisternu... tak auto bylo na mraky a já naklepanej jak vídeňský řízek.
Take nové shánění - leč tentokráte nekorunované poadovaným výsledkem, jeliko Paoutík v podobné výbavě, podobném nájezdu a rozumné ceně prostě nebyl. nebyl, nebyl ... a NEBYL. Tak jsem se chvíli rozhlíel i jinde, uvaoval o dalích alternativách (Alfa Romeo 159 STW, Citroën C5, Renault Laguna, Saab 9-3 či 9-5 nebo Volvo V 70), ve samozřejmě v definici combi, AT převodovka a dízl motor. Z těchto poadavků bych byl ochoten ustoupit jenom v případě Jaguaru S-Type nebo X-Type, protoe to jsou vozy s velikou duí a převelikou nádherou. Vyadují ovem také vyí servisní náklady /kdo chce míti opici, musí mít i na banány) a kdy jsem si pozjioval informace a zkuenosti na "několik" dostupných Jaguar servisů, zaskřípěl jsem zuby, zatřásl pěstí, zatlačil slzu a na Jaga alespoň prozatím rezignoval.
OK, take Jaguár ne - a co tedy ano? Postupně jsem filtroval nabídku na českém trhu, předběně si zarezervoval prohlídku u dvou Lagun, a se mi začátkem července ozval kamarád, e by věděl o jedné jisté C5, nejnovějí (tedy 2.) generace, přesně v takové výbavě, jakou chci, která by navíc byla za vcelku zkousnutelnou cenu.
Po krátké diskusi s přítelkyní, kdy během 3 dnů od názoru "bílé auto? No miláčku, ty jsi se zbláznil. Bílá se k Tobě vůbec nehodí. Tím jezdí jenom namachovaní frajírci, fotbalisti a podobní debilové" přela k dojmu, e "ale ta C5 skutečně vypadá moc dobře". No a tyto krajní názory (včetně několika mezipoloh) průběně měnila a prohazovala.
Nakonec (po jistém drobném nátlaku z mé strany, který zahrnoval 100 wattové árovky, pouta, elektrické oky, několik jezdeckých bičíků, hojnost zmrzliny, drbání na zádech a podobné argumenty :-d) seznala, e bude lepí to rozhodnuté nechat na mně - a já se tedy rozhodnul pro tu C5.
A po cca 900 kilometrech, které jsem absolvoval v průběhu prvních dvou dnů po koupi jsem rád, e jsem se rozhodnul správně, protoe C5 je skutečně velmi příjemný vůz. Abych parafrázoval Jeremyho Clarksona z Top Gearu, mám takový dojem, e tohle auto vymysleli, vyvinuli a vyrobili přesně pro mne. Prostě si v Citroën Automobilles kdesi v na Boullevard du Victor Hugo, Neuilly-Sur-Seine jednoho dne řekli, e udělají radost jednomu asymetrickému Čechoslovákovi (asi dva metry do výky, asi jeden metrický cent na váhu) a udělají jedno auto speciálně pro něj. A i oni, jak řekli, tak udělali - a já jim za to děkuji, protoe se jim to skutečně povidlo... tedy povedlo.
Tjádydádydádydádydá - a to je ve přátelé, alespoň prozatím :palec
|
|
20.07.2011 14:44 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2402369
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hezky se to čte, jen víc takových příběhů se astným koncem.
Hezky se to čte, jen víc takových příběhů se astným koncem. :palec
|
|
22.07.2011 23:05 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2402816
|
|
judas
|
|
|
Zdravím vechny citroeňáky.
Tak jak jsem se dostal k C5ce. Jednoho dne jsme s manelkou usoudili, e bychom po 12ti letech zmodernizovali ná vozový park. Né, e by jsme chtěli machrovat s novějím autem, ale proto, e u nám v téhle dungli připadalo málo bezpečné.( VW Passat variant, r.v. 1987 - mimochodem neskutečný a spolehlivý dělník, který nás vdycky dovezl tam, kam jsme chtěli, ale kromě bezpečnostních pásů prostý jakéhokoliv prvku bezpečnosti).
A nyní nastává to dilema jaké auto za připravený peníz pořídit. Jestli malé a úsporné(protoe u jezdíme větinou sami dva), nebo větí a méně úsporné, ale zase s větí uitnou hodnotou. Protoe jsme se oba shodli, e vozy kategorie - kotrmelec skorolitr tříhrnec nás moc neoslovují, zvítězila druhá varianta a výběr byl na mě. Samozřejmě po zkuenostech s VW jsem měl "klapky na očích" a el zase po Passatu. Samo sebou kombi, abych měl dost místa na vození věcí na lezení (a toho je fakt hodně) a kola, abych si z něho na střee (kdy jedu solo) nedělal mucholapku. Dalí adept bylo Mondeo. Oktávky a jiný kombíky jsem nechával a na konec. Nezlobte se na mě, ale musím se přiznat, e C5ka mě v tu chvíli vůbec nenapadla.
Kdy jsem se ohledně výběru bavil s různýma lidma o různých věcech, vyplynulo mi z toho, e Passata néé proto a proto, Mondeo néé proto a proto. No a byl jsem zase v bodě nula.
Moná měsíc jsem leel v inzerátech a pak to přilo. V jedné internetové inzerci na mě koukala černá, nablýskaná C5ka s tmavými foliemi na sklech, po prvním majiteli, doveená z Německa, pravidelně servisovaná, ve původní, nebouraná s origo hliníkovou kapotou, no zkrátka "voňavka". Nelenil jsem, zavolal prodejci a hned druhý den se ni jel podívat.
Na fotkách vypadala nádherně, ale ve skutečnosti byla stokrát hezčí. Nádherný manaerský vůz silně připomínal sluební káry agentů FBI, s nádherným nekuřáckým interiérem, motorem jak z katalogu a kufrem jak stodola.
Co teprv ale zkuební jízda, to bylo něco. Po rozbitých okreskách auto jelo jak na vzduchovém poltáři, nikde nic nemlátilo, nikde nic nevrzalo, dokonce jsme mohli s prodejcem v klidu konverzovat nemajíc strach, e nám z nějakého kodrcání vypadnou plomby ze zubů. Asi po 20ti kilometrech jsem byl rozhodnut.
Tohle auto můu.
No a u ho máme tři měsíce. Můu na rovinu říct, e pohodlí to fakt je, auto nás neskutečně rozmazluje a chybí mu snad jen to, aby odněkud vyjel prst a dloubal nás za jízdy v nose. Věřím, e i kdyby v něm posádka absolvovala desetihodinovou treku, nebude po vystoupení zralá na lázně.
Jak ale víme, není vechno zlato, co se třpytí, tak i tahle C5ka měla své typické nedostatky.
Nesvítící třetí brzdové světlo, neotvírající se zadní okno, prosakující chladič stlačeného vzduchu.
Něco u je díky Vaim příspěvkům u opraveno, čím Vám moc děkuji.
No a co se týká toho houpání, o kterém se tu u někdo v nějaké souvislosti zmiňoval, není to tak hrozné.
Můj otec měl kdysi Oltcita a můu Vám říct, e ten se houpal daleko víc.
Take a někde potkáte na silnici C5ku černou jak noc, s nalepeným jeskyňářem a netopýrem na zadních vratech, tak to s největí pravděpodobností budu asi já.
A Vám to jezdí.
Zdravím vechny citroeňáky.
Tak jak jsem se dostal k C5ce. Jednoho dne jsme s manelkou usoudili, e bychom po 12ti letech zmodernizovali ná vozový park. Né, e by jsme chtěli machrovat s novějím autem, ale proto, e u nám v téhle dungli připadalo málo bezpečné.( VW Passat variant, r.v. 1987 - mimochodem neskutečný a spolehlivý dělník, který nás vdycky dovezl tam, kam jsme chtěli, ale kromě bezpečnostních pásů prostý jakéhokoliv prvku bezpečnosti).
A nyní nastává to dilema jaké auto za připravený peníz pořídit. Jestli malé a úsporné(protoe u jezdíme větinou sami dva), nebo větí a méně úsporné, ale zase s větí uitnou hodnotou. Protoe jsme se oba shodli, e vozy kategorie - kotrmelec skorolitr tříhrnec nás moc neoslovují, zvítězila druhá varianta a výběr byl na mě. Samozřejmě po zkuenostech s VW jsem měl "klapky na očích" a el zase po Passatu. Samo sebou kombi, abych měl dost místa na vození věcí na lezení (a toho je fakt hodně) a kola, abych si z něho na střee (kdy jedu solo) nedělal mucholapku. Dalí adept bylo Mondeo. Oktávky a jiný kombíky jsem nechával a na konec. Nezlobte se na mě, ale musím se přiznat, e C5ka mě v tu chvíli vůbec nenapadla.
Kdy jsem se ohledně výběru bavil s různýma lidma o různých věcech, vyplynulo mi z toho, e Passata néé proto a proto, Mondeo néé proto a proto. No a byl jsem zase v bodě nula.
Moná měsíc jsem leel v inzerátech a pak to přilo. V jedné internetové inzerci na mě koukala černá, nablýskaná C5ka s tmavými foliemi na sklech, po prvním majiteli, doveená z Německa, pravidelně servisovaná, ve původní, nebouraná s origo hliníkovou kapotou, no zkrátka "voňavka". Nelenil jsem, zavolal prodejci a hned druhý den se ni jel podívat.
Na fotkách vypadala nádherně, ale ve skutečnosti byla stokrát hezčí. Nádherný manaerský vůz silně připomínal sluební káry agentů FBI, s nádherným nekuřáckým interiérem, motorem jak z katalogu a kufrem jak stodola.
Co teprv ale zkuební jízda, to bylo něco. Po rozbitých okreskách auto jelo jak na vzduchovém poltáři, nikde nic nemlátilo, nikde nic nevrzalo, dokonce jsme mohli s prodejcem v klidu konverzovat nemajíc strach, e nám z nějakého kodrcání vypadnou plomby ze zubů. Asi po 20ti kilometrech jsem byl rozhodnut.
Tohle auto můu.
No a u ho máme tři měsíce. Můu na rovinu říct, e pohodlí to fakt je, auto nás neskutečně rozmazluje a chybí mu snad jen to, aby odněkud vyjel prst a dloubal nás za jízdy v nose. Věřím, e i kdyby v něm posádka absolvovala desetihodinovou treku, nebude po vystoupení zralá na lázně.
Jak ale víme, není vechno zlato, co se třpytí, tak i tahle C5ka měla své typické nedostatky.
Nesvítící třetí brzdové světlo, neotvírající se zadní okno, prosakující chladič stlačeného vzduchu.
Něco u je díky Vaim příspěvkům u opraveno, čím Vám moc děkuji.
No a co se týká toho houpání, o kterém se tu u někdo v nějaké souvislosti zmiňoval, není to tak hrozné.
Můj otec měl kdysi Oltcita a můu Vám říct, e ten se houpal daleko víc.
Take a někde potkáte na silnici C5ku černou jak noc, s nalepeným jeskyňářem a netopýrem na zadních vratech, tak to s největí pravděpodobností budu asi já.
A Vám to jezdí.
|
|
22.07.2011 23:46 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2402824
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
Co se týče Jaguára ... byl sem sluebně ve francii a zpátky na letitě sem se vezl taxikem. Přijela pani taxikářka s Jaguárem a jelo se. Jak tak koukám, tak vidim, e na klíčcích ve spínačce visí znak citrona ???? Tak sem se optal a paní mi řekla, e na práci má Jaguára, ale na doma XMko....
Co se týče Jaguára ... byl sem sluebně ve francii a zpátky na letitě sem se vezl taxikem. Přijela pani taxikářka s Jaguárem a jelo se. Jak tak koukám, tak vidim, e na klíčcích ve spínačce visí znak citrona ???? Tak sem se optal a paní mi řekla, e na práci má Jaguára, ale na doma XMko.... :nevim
|
|
23.07.2011 07:38 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2402830
|
|
Gunman
|
Město: Lysá nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Jo XM - to byla (obzvlátě v provedení STW) taková stodola na kolečkách; základní objem kufru s nesklopenými sedačkami někde okolo 700 (???) litrů
Jo XM - to byla (obzvlátě v provedení STW) taková stodola na kolečkách; základní objem kufru s nesklopenými sedačkami někde okolo 700 (???) litrů :-o
|
|
05.08.2011 01:05 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2404630
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Ahoj dámy a pánové,
koncem loňského roku dozrála doba kdy můj Renault 21 Nevada začal jevit znaky značného opotřebení zubem času r.v. 10 - 1987, tak jsem začal aktivně hledat nástupce.. S Nevadou jsem byl spokojený, bylo to velice pohodlné auto, hlavně sedačky byly bezkonkurenční, spousta prostoru na mé koníčky, dvě kola + bágly na dovču .. ve uvnitř, nebo luxusní spaní po sloení zadních sedadel, bezproblémové stěhování.. naloil jsem ji jak vola...
Měl jsem původně zamířeno opět do Renaultu, Laguna byla má první volba, nebo Mazda 6, ale kamarád mě navedl, abych uvaoval i o variantě Citroen C5, jeliko ji koupil loni v ročníku 2003.
Po pročtení mnoha článků a názorů na diskuzi C5 klubu jsem začal váně uvaovat o koupi C5.
Do Renaultu mě lákalo spousta fičůrek a pohodlí za vcelku rozumnou cenu.. Váhal jsem ale nad poruchovostí, větinou mi známí radili, e auto s p.... na kapotě NE.
Pak jsem se chvíli povozil s Mazdou6 od kamaráda, jene tam vadily moji zhýčkané sedínce tvrdí sedačky.
Rozhodnutí tedy padlo na C5, dle diskuze jsem zvolil 2,0L HDI Break.
Neměl jsem čas jezdit do německa a jinde.., tak jsem zael do bazáru a mi C5 přivezou.. Bohuel po měsíci jsem volal a nic , vůbec nehledali.. Zrovna v té době jsem nael v inzerátech, po zvýení svého finančního stropu, v jednom bazaru ve FM něco, co se blíilo mému ideálu. Jel jsem se tam podívat, po prohlídce a dohodě jsem po týdnu přijel a po prohlídce v servisu 21.4.2011 koupil. Nechtěl jsem sice automat, ale nějak mě to nevadilo a dnes po 7,5tis. Km jsem naden, e u nemusím furt verglovat s kolíkem a na křiovatkách jsem king, ne tam ostatní nakvedlají kvalty, jsem ji fuč.. Auto je r.v. 28.11.2006 automat 6kv, sice 177tis.Km ale poctivých.
Auto je ve velice zachovalém stavu a i servisáci koukají na krasavce. Drobnosti tam sice jsou, jako drobné oděrky na zadním nárazníku ale to se dá u takto jetého vozu prominout, zásadní věci jsou zatím v pořádku. Svezení je parádní volant jde s posilovačem jako po másle, parkování takového korábu je vcelku taky v pohodě, s čidly P+Z. Hlavně se mi líbí monost přizvednout si auto kdy jedu někde mimo silnici, nebo sjídění přes různé vyvýeniny.. Brzdy jsou citlivé ale příjemné. Vadí mi občasné zaváhání AP převodovky při rozjezdu po dobrďování, třeba na křiovatce.., to prý se ale dá eliminovat přepnutím do sekvenčního řazení, nebo přizpůsobením se poadavkům převodovky..
Jetě bych se chtěl zmínit o sedačkách, interiér mám ve světlohnědé kůi, pod zadnicí to tak trochu kloue a mohly by být měkčí ale jinak je na autě zatím ve OK. Po výměně náplní, filtrů je to jen potěení z jízdy.
Ahoj dámy a pánové,
koncem loňského roku dozrála doba kdy můj Renault 21 Nevada začal jevit znaky značného opotřebení zubem času r.v. 10 - 1987, tak jsem začal aktivně hledat nástupce.. S Nevadou jsem byl spokojený, bylo to velice pohodlné auto, hlavně sedačky byly bezkonkurenční, spousta prostoru na mé koníčky, dvě kola + bágly na dovču .. ve uvnitř, nebo luxusní spaní po sloení zadních sedadel, bezproblémové stěhování.. naloil jsem ji jak vola...
Měl jsem původně zamířeno opět do Renaultu, Laguna byla má první volba, nebo Mazda 6, ale kamarád mě navedl, abych uvaoval i o variantě Citroen C5, jeliko ji koupil loni v ročníku 2003.
Po pročtení mnoha článků a názorů na diskuzi C5 klubu jsem začal váně uvaovat o koupi C5.
Do Renaultu mě lákalo spousta fičůrek a pohodlí za vcelku rozumnou cenu.. Váhal jsem ale nad poruchovostí, větinou mi známí radili, e auto s p.... na kapotě NE.
Pak jsem se chvíli povozil s Mazdou6 od kamaráda, jene tam vadily moji zhýčkané sedínce tvrdí sedačky.
Rozhodnutí tedy padlo na C5, dle diskuze jsem zvolil 2,0L HDI Break.
Neměl jsem čas jezdit do německa a jinde.., tak jsem zael do bazáru a mi C5 přivezou.. Bohuel po měsíci jsem volal a nic , vůbec nehledali.. Zrovna v té době jsem nael v inzerátech, po zvýení svého finančního stropu, v jednom bazaru ve FM něco, co se blíilo mému ideálu. Jel jsem se tam podívat, po prohlídce a dohodě jsem po týdnu přijel a po prohlídce v servisu 21.4.2011 koupil. Nechtěl jsem sice automat, ale nějak mě to nevadilo a dnes po 7,5tis. Km jsem naden, e u nemusím furt verglovat s kolíkem a na křiovatkách jsem king, ne tam ostatní nakvedlají kvalty, jsem ji fuč.. Auto je r.v. 28.11.2006 automat 6kv, sice 177tis.Km ale poctivých.
Auto je ve velice zachovalém stavu a i servisáci koukají na krasavce. Drobnosti tam sice jsou, jako drobné oděrky na zadním nárazníku ale to se dá u takto jetého vozu prominout, zásadní věci jsou zatím v pořádku. Svezení je parádní volant jde s posilovačem jako po másle, parkování takového korábu je vcelku taky v pohodě, s čidly P+Z. Hlavně se mi líbí monost přizvednout si auto kdy jedu někde mimo silnici, nebo sjídění přes různé vyvýeniny.. Brzdy jsou citlivé ale příjemné. Vadí mi občasné zaváhání AP převodovky při rozjezdu po dobrďování, třeba na křiovatce.., to prý se ale dá eliminovat přepnutím do sekvenčního řazení, nebo přizpůsobením se poadavkům převodovky..
Jetě bych se chtěl zmínit o sedačkách, interiér mám ve světlohnědé kůi, pod zadnicí to tak trochu kloue a mohly by být měkčí ale jinak je na autě zatím ve OK. Po výměně náplní, filtrů je to jen potěení z jízdy.:palec:-d
|
|
08.08.2011 10:20 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2405224
|
|
.45acp
|
|
|
Kdy jsem po třech kodovkách před jedenácti lety koupil jeté ZX, vichni říkali jakou mám kliku, e tam není hydraulika. I já měl ten pocit, kdy jsem viděl jak známým padají jejich BX. Po čase jsem se preventivně poohlíel po nějaké moné náhradě. Původně jsem měl představu Xsara combi, nebo Berlingo. C5 se mi líbila od začátku, ale cena byla mimo moje monosti. Nyní, kdy ceny jsou přijatelné i pro průměrně vydělávající lidi, jsem ji konečně pořídil. Hydrauliku u nepovauju za takový straidlo jako před lety. Výhodu vidím v tom, e dokáe udrovat stabilně světlou výku při různém zatíení i to, e lze přizvednout při přejídění různých nerovností. Kvalitu ostatní výbavy asi nemá cenu nijak vyzdvihovat. Svezení je to parádní.
Kdy jsem po třech kodovkách před jedenácti lety koupil jeté ZX, vichni říkali jakou mám kliku, e tam není hydraulika. I já měl ten pocit, kdy jsem viděl jak známým padají jejich BX. Po čase jsem se preventivně poohlíel po nějaké moné náhradě. Původně jsem měl představu Xsara combi, nebo Berlingo. C5 se mi líbila od začátku, ale cena byla mimo moje monosti. Nyní, kdy ceny jsou přijatelné i pro průměrně vydělávající lidi, jsem ji konečně pořídil. Hydrauliku u nepovauju za takový straidlo jako před lety. Výhodu vidím v tom, e dokáe udrovat stabilně světlou výku při různém zatíení i to, e lze přizvednout při přejídění různých nerovností. Kvalitu ostatní výbavy asi nemá cenu nijak vyzdvihovat. Svezení je to parádní.
|
|
25.08.2011 21:47 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2409450
|
|
řepák
|
Město: Praha 6, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 105 |
|
|
...prostě sem ji chtěl ... Tedy C5 né takový to s tím kosočtvercem
...prostě sem ji chtěl ... Tedy C5 né takový to s tím kosočtvercem :-))))
|
|
| |
|
|