| | |
20.07.2010 15:51 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2350534
|
|
Darja
|
|
|
Tak člověče, tohle jetě nikdo nepořeil a auta to dělají pořád
Tak člověče, tohle jetě nikdo nepořeil a auta to dělají pořád :-))))
|
|
20.07.2010 20:17 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2350555
|
|
JirkaŘ
|
|
|
draceq : Vítej v klubu nadených ! Koukám, e se nám v Havířově objevuje čím dál více tohle úasné auto ! Přeji hodně krásných kilometrů s ním.
draceq : Vítej v klubu nadených ! Koukám, e se nám v Havířově objevuje čím dál více tohle úasné auto ! Přeji hodně krásných kilometrů s ním. :palec
|
|
25.07.2010 11:06 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2350985
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
U jsem ujel přes 10 000, ale nyní jsem byl poprvé na delí trece v cizině. No a dojem absolutně super - nejtěí je neusnout, protoe na západních silnicích člověk neví, e to auto jede. Raději jsem nepouíval tempomat, protoe pak by člověk nedělal u vůbec nic. Měl jsem před tím Opel vectra B. Jistě sluné auto, ale velmi tvrdé. Té se v létě silně přehřívalo. Tady i na Grossglockner Hochaplenstrasse na dvojku trvale 50 nahoru i dolu, teploměr vody se nehne z prostředka, haubna studená, kola studená. Spotřeba 6,4 s trvalou klimou. No a prostor (8 cm irí proti vectře), nekonečný kufr, ani jsme se nedostali nad roletku. Prostřednímu vzadu se nemotá u nohou ádný tunel. Klima nenápadná (u vectry byl ílený kravál a přetlak).
U jsem ujel přes 10 000, ale nyní jsem byl poprvé na delí trece v cizině. No a dojem absolutně super - nejtěí je neusnout, protoe na západních silnicích člověk neví, e to auto jede. Raději jsem nepouíval tempomat, protoe pak by člověk nedělal u vůbec nic. Měl jsem před tím Opel vectra B. Jistě sluné auto, ale velmi tvrdé. Té se v létě silně přehřívalo. Tady i na Grossglockner Hochaplenstrasse na dvojku trvale 50 nahoru i dolu, teploměr vody se nehne z prostředka, haubna studená, kola studená. Spotřeba 6,4 s trvalou klimou. No a prostor (8 cm irí proti vectře), nekonečný kufr, ani jsme se nedostali nad roletku. Prostřednímu vzadu se nemotá u nohou ádný tunel. Klima nenápadná (u vectry byl ílený kravál a přetlak).
|
|
25.07.2010 23:22 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2351087
|
|
MartinP
|
|
|
Ahoj vichni. C5 mám u přesně rok a dva měsíce a najel jsem s ní cca 30 tisíc km a bez jediný poruchy nebo problému. Pohodlí a prostor je úasný a bez tempomatu bych ani jiný auto u nechtěl, je to výborná věcička. Větinou jezdím dálky a občas město s blízkým okolím a spotřeba se dlouhodobě ustálila mezi 6,2 a 6,5 l nafty/100 km. O ostatních věcech nemá cenu mluvit, protoe na tu skvělou výbavu (2-zónová klima, deovej senzor, skvělej podvozek apod.) si člověk brzy navykne. Kdy pak sedlám v práci Oktávky, i stařičké Fábie, tak valím bulvy, je to děs a běs, snad jen prunost motoru (benzínovího) je u Oktávky dobrá, ale to je ve, sedačky tlačej a jsou tvrdý, málo prostoru na nohy a hlavu (a to nejsem ádnej obr). A to jetě mám doma starí Xantii 1.8i kombi, r.v.96, která nadále jezdí a je pořád v pohodě. Kdy Citroën tak asi u navdy
Ahoj vichni. C5 mám u přesně rok a dva měsíce a najel jsem s ní cca 30 tisíc km a bez jediný poruchy nebo problému. Pohodlí a prostor je úasný a bez tempomatu bych ani jiný auto u nechtěl, je to výborná věcička. Větinou jezdím dálky a občas město s blízkým okolím a spotřeba se dlouhodobě ustálila mezi 6,2 a 6,5 l nafty/100 km. O ostatních věcech nemá cenu mluvit, protoe na tu skvělou výbavu (2-zónová klima, deovej senzor, skvělej podvozek apod.) si člověk brzy navykne. Kdy pak sedlám v práci Oktávky, i stařičké Fábie, tak valím bulvy, je to děs a běs, snad jen prunost motoru (benzínovího) je u Oktávky dobrá, ale to je ve, sedačky tlačej a jsou tvrdý, málo prostoru na nohy a hlavu (a to nejsem ádnej obr). A to jetě mám doma starí Xantii 1.8i kombi, r.v.96, která nadále jezdí a je pořád v pohodě. Kdy Citroën tak asi u navdy :-))
|
|
17.08.2010 11:05 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2353232
|
|
plantaznik
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Jednoduchá volba, vichni máme Citroeny a z duvodu pohodli pro mladého kluka a nizké spotřeby asi auto vede a tecnik zaměrěný na tuto značku v rodině je jeden z duvudu proč si auto neobstarat to asi ve dik mnoho najetých KM bez nehod
Jednoduchá volba, vichni máme Citroeny a z duvodu pohodli pro mladého kluka a nizké spotřeby asi auto vede a tecnik zaměrěný na tuto značku v rodině je jeden z duvudu proč si auto neobstarat to asi ve dik mnoho najetých KM bez nehod
|
|
17.08.2010 11:35 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2353237
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Mé první autíko bylo ZX 1.4i , velice spolehlivé, ve své třídě prostorné, etřivé benzínu. Po bouračce, jsem si řekl, e jdu opět do citroena. Koupil sem si Xantii 1.8i 16V, s kterou sem byl nad míru spokojený. Dokonce sem o kvalitách tohoto vozu přesvědčil i zaryté necitroeňáky ( ono je stačilo akorát povozit a srovnat si výkon/cenu oproti jiným značkám ). Bohuel Xantie po 3 letech začala papat o 3litry benzínu více ne obvykle a spotřeba se zastavila na 11 litrech. Koupil sem tedy své vysněné auto C5, bohuel po 3 měsících uívání se mi ji jetě nepodařilo dát do stavu, kdy by mi auto nehlásilo nějaké chyby a jelo jako má, ale věřím, e se to do budoucna povede. Mimo poruch super pohodlné vozidlo.
Mé první autíko bylo ZX 1.4i , velice spolehlivé, ve své třídě prostorné, etřivé benzínu. Po bouračce, jsem si řekl, e jdu opět do citroena. Koupil sem si Xantii 1.8i 16V, s kterou sem byl nad míru spokojený. Dokonce sem o kvalitách tohoto vozu přesvědčil i zaryté necitroeňáky ( ono je stačilo akorát povozit a srovnat si výkon/cenu oproti jiným značkám ). Bohuel Xantie po 3 letech začala papat o 3litry benzínu více ne obvykle a spotřeba se zastavila na 11 litrech. Koupil sem tedy své vysněné auto C5, bohuel po 3 měsících uívání se mi ji jetě nepodařilo dát do stavu, kdy by mi auto nehlásilo nějaké chyby a jelo jako má, ale věřím, e se to do budoucna povede. Mimo poruch super pohodlné vozidlo.
|
|
17.08.2010 17:42 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2353279
|
|
Mesik
|
Město: Praha 9-Čakovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Já původně o Citroenu ani neuvaoval, ale kdy sem pokukoval po prvním autě tak jsem si nakonec vybral Xantii 1.8i 16V Break jeliko nic jinýho se mi nelíbilo a stavem neodpovídalo mé představě a cenovému limitu. Auto mě celkově mile překvapilo, no a kdy jsem ji svojí blbostí hodil na střechu do potoka loni v zimě, tak sem začal pokukovat po C5 o který jsem začal uvaovat jako o dalím voze, protoe jsem si navykl na pohodlí. Take kdy jsem nael poadovanou C5, tak jsem neváhal a udělal jsem dobře a při té příleitosti jsme se rozhodl i zkusit diesel a zatim toho nelituju.
Já původně o Citroenu ani neuvaoval, ale kdy sem pokukoval po prvním autě tak jsem si nakonec vybral Xantii 1.8i 16V Break jeliko nic jinýho se mi nelíbilo a stavem neodpovídalo mé představě a cenovému limitu. Auto mě celkově mile překvapilo, no a kdy jsem ji svojí blbostí hodil na střechu do potoka loni v zimě, tak sem začal pokukovat po C5 o který jsem začal uvaovat jako o dalím voze, protoe jsem si navykl na pohodlí. Take kdy jsem nael poadovanou C5, tak jsem neváhal a udělal jsem dobře a při té příleitosti jsme se rozhodl i zkusit diesel a zatim toho nelituju. :palec
|
|
28.08.2010 18:31 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2354030
|
|
Matt
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Pôvodne som o Citroene neuvaoval.
Chcel som nejaký diesel tak do 18.500 a tak boli v hre autá triedy Golf (Golf, Astra, Leon, Cruze, Octavia, Focus), no ked som vychádzal zo Seatu a uvidel novú C5, ktorá bola "len" o 1.000 drahia, hneď som ju po testovacej jazde objednal
Pred necelými troma týdňami som si ju vyzdvihol a zatiaž svoje rozhodnutie nežutujem!!! To pohodlíčko kombinované so spotrebou a eleganciu je jednoducho nádhera
Pôvodne som o Citroene neuvaoval.
Chcel som nejaký diesel tak do 18.500 a tak boli v hre autá triedy Golf (Golf, Astra, Leon, Cruze, Octavia, Focus), no ked som vychádzal zo Seatu a uvidel novú C5, ktorá bola "len" o 1.000 drahia, hneď som ju po testovacej jazde objednal :-p
Pred necelými troma týdňami som si ju vyzdvihol a zatiaž svoje rozhodnutie nežutujem!!! To pohodlíčko kombinované so spotrebou a eleganciu je jednoducho nádhera ;-)
|
|
29.08.2010 10:41 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2354048
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Matt napsal(a): Pôvodne som o Citroene neuvaoval.
...
Pred necelými troma týdňami som si ju vyzdvihol a zatiaž svoje rozhodnutie nežutujem!!! To pohodlíčko kombinované so spotrebou a eleganciu je jednoducho nádhera
A co teprve, kdyby sis vzal normální C5 s hydraulickým podvozkem - to by teprve bylo pohodlíčko
A co teprve, kdyby sis vzal normální C5 s hydraulickým podvozkem - to by teprve bylo pohodlíčko :-d
|
|
23.09.2010 13:41 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2356542
|
|
ajsikcz
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Začal jsem na Citroënu Saxo 1,5D (pak 1.1i, 1.6VTS) , následoval Peugeot 306 1.4i (oproti oktávce I, obří auto uvnitř),
pak Peugeot 206 1.4HDi (bohuel straně tvrdé pérování, snad tvrdí ne Fábia) která se mnou objela Evropu (Gibraltar, Sicílie, Gdansk, Dubrovnik)
a nakonec zvítězila C5 Break '07 93tkm (a já se opět za 10let, vrátil ke dvěma ípům) nad 407sw (která je uvnitř prostě malá a má bohuel moc velký přední převis...).
pohodlí je neuvěřitelné a člověk vystupuje po stovkách km , jako by jel za roh nakoupit.
Auto mě ničím neruí, přijde mi e li a tak daleko, e je snad záměr to, e auto řidiče nezatěuje ani cejchovanými stupnicemi , prostě uprostřed je to OK a jestli je prostředek 90°C nebo 85°C / 12,5V nebo 13,3V je úplně jedno. Kdy jedu v noci na dálnici tak stáhnu budíky a nechám svítit jen rychloměr , dám 137 tempomat a jedu si za 6,6 l /100 km , v tichu a naprostém pohodlí .
doufám e a ho budu ve 200tkm prodávat tak , budu stále stejně spokojen
Začal jsem na Citroënu Saxo 1,5D (pak 1.1i, 1.6VTS) , následoval Peugeot 306 1.4i (oproti oktávce I, obří auto uvnitř),
pak Peugeot 206 1.4HDi (bohuel straně tvrdé pérování, snad tvrdí ne Fábia) která se mnou objela Evropu (Gibraltar, Sicílie, Gdansk, Dubrovnik)
a nakonec zvítězila C5 Break '07 93tkm (a já se opět za 10let, vrátil ke dvěma ípům) nad 407sw (která je uvnitř prostě malá a má bohuel moc velký přední převis...).
pohodlí je neuvěřitelné a člověk vystupuje po stovkách km , jako by jel za roh nakoupit.
Auto mě ničím neruí, přijde mi e li a tak daleko, e je snad záměr to, e auto řidiče nezatěuje ani cejchovanými stupnicemi , prostě uprostřed je to OK a jestli je prostředek 90°C nebo 85°C / 12,5V nebo 13,3V je úplně jedno. Kdy jedu v noci na dálnici tak stáhnu budíky a nechám svítit jen rychloměr , dám 137 tempomat a jedu si za 6,6 l /100 km ;-), v tichu a naprostém pohodlí .
doufám e a ho budu ve 200tkm prodávat tak , budu stále stejně spokojen ;-)
|
|
23.09.2010 14:35 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2356543
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
já mám o troku víc najeto ale souhlasím s tím e i po velký trece vystoupí člověk jako bay jel na nákup za roh
já mám o troku víc najeto ale souhlasím s tím e i po velký trece vystoupí člověk jako bay jel na nákup za roh:palec:palec
|
|
24.12.2010 00:10 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2366795
|
|
PetrXX
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Take po více ne roce s C5 moje story:
po dlouhém uvaování, co větího a prostornějího koupit, jsem vzal C5 II 2006, 2.0HDi. Za rok a půl jsem natočil cca 50.000 km. Dojmy?
Spolehlivost. Prostě to jezdí a jezdí. Pravidelný servis samozřejmostí (nikoli značkový, ten mě zklamal), opravy: přední loiska, prasklý chladič klimy. Konec výčtu. Motor, spojka, nápravy.. prostě lapou jak mají. Sednu, nastartuju, jedu. Citlivý na kvalitní naftu, take osvědčené pumpy.
Spotřeba. Dlouhodobě 5.8 litru. Na to, e lítám svině, neuvěřitelné, protoe je to těká potvora, tak málo jsem prostě nečekal.
Pohodlí. Čekal jsem něco, ale tohle je.. NĚCO. Hodiny jízdy, minimální únava. Tiché, houpavé svezení, podobný pocit jsem měl z některých amerických aut stavěných na obrovské vzdálenosti. Mazec.
Jízda. HDi a překvapivě dovede tu hmotu rozhýbat, krásně jde odspodu a po vyí otáčky, předjídění sviné, jízda sama plynulá, kopce drtí s přehledem. Hydractive, ESP a 215 gumy dávají autu obrovskou jistotu v zatáčkách i na sněhu, překvapivá stabilita.
Celkový dojem? Tohle auto zcela předčilo mé očekávání. Pohodlný, spolehlivý koráb, ideální na delí treky zpříjemněné dobrým kafem a fajn muzikou (kávovar to bohuel nemá).
Měl jsem u hodně aut, ale tohle je první, ze kterého jsem i po roce nadený.
C5 je věc
Take po více ne roce s C5 moje story:
po dlouhém uvaování, co větího a prostornějího koupit, jsem vzal C5 II 2006, 2.0HDi. Za rok a půl jsem natočil cca 50.000 km. Dojmy?
Spolehlivost. Prostě to jezdí a jezdí. Pravidelný servis samozřejmostí (nikoli značkový, ten mě zklamal), opravy: přední loiska, prasklý chladič klimy. Konec výčtu. Motor, spojka, nápravy.. prostě lapou jak mají. Sednu, nastartuju, jedu. Citlivý na kvalitní naftu, take osvědčené pumpy.
Spotřeba. Dlouhodobě 5.8 litru. Na to, e lítám svině, neuvěřitelné, protoe je to těká potvora, tak málo jsem prostě nečekal.
Pohodlí. Čekal jsem něco, ale tohle je.. NĚCO. Hodiny jízdy, minimální únava. Tiché, houpavé svezení, podobný pocit jsem měl z některých amerických aut stavěných na obrovské vzdálenosti. Mazec.
Jízda. HDi a překvapivě dovede tu hmotu rozhýbat, krásně jde odspodu a po vyí otáčky, předjídění sviné, jízda sama plynulá, kopce drtí s přehledem. Hydractive, ESP a 215 gumy dávají autu obrovskou jistotu v zatáčkách i na sněhu, překvapivá stabilita.
Celkový dojem? Tohle auto zcela předčilo mé očekávání. Pohodlný, spolehlivý koráb, ideální na delí treky zpříjemněné dobrým kafem a fajn muzikou (kávovar to bohuel nemá).
Měl jsem u hodně aut, ale tohle je první, ze kterého jsem i po roce nadený.
C5 je věc :palec
|
|
24.12.2010 11:21 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2366810
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
PetrXX napsal(a): Take po více ne roce s C5 moje story: po dlouhém uvaování, co větího a prostornějího koupit, jsem vzal C5 II 2006, 2.0HDi. Za rok a půl jsem natočil cca 50.000 km. Dojmy? Spolehlivost. Prostě to jezdí a jezdí. Pravidelný servis samozřejmostí (nikoli značkový, ten mě zklamal), opravy: přední loiska, prasklý chladič klimy. Konec výčtu. Motor, spojka, nápravy.. prostě lapou jak mají. Sednu, nastartuju, jedu. Citlivý na kvalitní naftu, take osvědčené pumpy. Spotřeba. Dlouhodobě 5.8 litru. Na to, e lítám svině, neuvěřitelné, protoe je to těká potvora, tak málo jsem prostě nečekal. Pohodlí. Čekal jsem něco, ale tohle je.. NĚCO. Hodiny jízdy, minimální únava. Tiché, houpavé svezení, podobný pocit jsem měl z některých amerických aut stavěných na obrovské vzdálenosti. Mazec. Jízda. HDi a překvapivě dovede tu hmotu rozhýbat, krásně jde odspodu a po vyí otáčky, předjídění sviné, jízda sama plynulá, kopce drtí s přehledem. Hydractive, ESP a 215 gumy dávají autu obrovskou jistotu v zatáčkách i na sněhu, překvapivá stabilita. Celkový dojem? Tohle auto zcela předčilo mé očekávání. Pohodlný, spolehlivý koráb, ideální na delí treky zpříjemněné dobrým kafem a fajn muzikou (kávovar to bohuel nemá). Měl jsem u hodně aut, ale tohle je první, ze kterého jsem i po roce nadený. C5 je věc
Pod tvůj příspěvek se podepisuji. Je to přesně jak píe.
Ten kávovar tam fakt chybí .
Take po více ne roce s C5 moje story: po dlouhém uvaování, co větího a prostornějího koupit, jsem vzal C5 II 2006, 2.0HDi. Za rok a půl jsem natočil cca 50.000 km. Dojmy? Spolehlivost. Prostě to jezdí a jezdí. Pravidelný servis samozřejmostí (nikoli značkový, ten mě zklamal), opravy: přední loiska, prasklý chladič klimy. Konec výčtu. Motor, spojka, nápravy.. prostě lapou jak mají. Sednu, nastartuju, jedu. Citlivý na kvalitní naftu, take osvědčené pumpy. Spotřeba. Dlouhodobě 5.8 litru. Na to, e lítám svině, neuvěřitelné, protoe je to těká potvora, tak málo jsem prostě nečekal. Pohodlí. Čekal jsem něco, ale tohle je.. NĚCO. Hodiny jízdy, minimální únava. Tiché, houpavé svezení, podobný pocit jsem měl z některých amerických aut stavěných na obrovské vzdálenosti. Mazec. Jízda. HDi a překvapivě dovede tu hmotu rozhýbat, krásně jde odspodu a po vyí otáčky, předjídění sviné, jízda sama plynulá, kopce drtí s přehledem. Hydractive, ESP a 215 gumy dávají autu obrovskou jistotu v zatáčkách i na sněhu, překvapivá stabilita. Celkový dojem? Tohle auto zcela předčilo mé očekávání. Pohodlný, spolehlivý koráb, ideální na delí treky zpříjemněné dobrým kafem a fajn muzikou (kávovar to bohuel nemá). Měl jsem u hodně aut, ale tohle je první, ze kterého jsem i po roce nadený. C5 je věc :palec
Pod tvůj příspěvek se podepisuji. Je to přesně jak píe.:palec
Ten kávovar tam fakt chybí .:-((((
|
|
24.12.2010 11:44 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2366812
|
|
jumep
|
|
|
s tym kavovarom nezufajte (nemala ho ani tatra 700 ) a skuste toto:
.link.
.link.
...
s tym kavovarom nezufajte :) (nemala ho ani tatra 700 :) ) a skuste toto:
http://www.elektroeden.cz/kavovar-mobitherm-12-v-8-salku+dp102821/
http://www.elektroeden.cz/kavovar-mobitherm-12-v-5-salku+dp61113/
...
|
|
24.12.2010 12:48 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2366813
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Espreso by nebylo ?
Espreso by nebylo ? :-))
|
|
24.12.2010 15:42 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2366835
|
|
pepe8998
|
Město: Čejč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 57 |
|
|
pro Petr XX: napsal jsi to náramně, mám C5 sice kratí dobu ale zkuenosti stejné. Je to prostě záitek po vech stránkách, vdycky se těím na kadou cestu... Vem pohodové svátky
pro Petr XX: napsal jsi to náramně, mám C5 sice kratí dobu ale zkuenosti stejné. Je to prostě záitek po vech stránkách, vdycky se těím na kadou cestu... Vem pohodové svátky :palec
|
|
25.12.2010 18:50 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2366889
|
|
cef
|
Město: Hutěnovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 7 |
|
|
C5 je opravdu pohoda, ale a na ty tvrdí sedačky stále si na ně nemůu zvyknout, ani po 3/4 roce v P 405 byly měkí u C5 stačí 100 km a nevím jak bych si sedl ani peřinka pod zadek nepomáhá, ale ony ty auta se u dělají jenom s tvrdýma sedačkama to si připadáte jako by jste seděli na dřevěné stoličce, ale jinak C5 je prostě jednička.
C5 je opravdu pohoda, ale a na ty tvrdí sedačky stále si na ně nemůu zvyknout, ani po 3/4 roce v P 405 byly měkí u C5 stačí 100 km a nevím jak bych si sedl ani peřinka pod zadek nepomáhá, ale ony ty auta se u dělají jenom s tvrdýma sedačkama to si připadáte jako by jste seděli na dřevěné stoličce, ale jinak C5 je prostě jednička.
|
|
25.12.2010 19:09 -
Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
|
2366891
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
S těma sedačkama mám stejnej problém ale nemyslim si e je to tim e jsou tvrdý spí nějak patně tvarovaný nebo patnej sklon sedáku?Nevim čim to je ale na chvilku mi to přijde pohodlný ale po hodině jízdy hejbu sedačkou a volantem sem a tam a nemůu se uprdelit.Jinak super pohodlnej kočár ale ty sedačky mě zklamali
S těma sedačkama mám stejnej problém ale nemyslim si e je to tim e jsou tvrdý spí nějak patně tvarovaný nebo patnej sklon sedáku?Nevim čim to je ale na chvilku mi to přijde pohodlný ale po hodině jízdy hejbu sedačkou a volantem sem a tam a nemůu se uprdelit.Jinak super pohodlnej kočár ale ty sedačky mě zklamali :nevim
|
|
| |
|
|